Ik heb de modificatie ook pas na een half jaar laten uitvoeren. Geen probleem. Je bent hem alleen een dag of vier kwijt.quote:
Hasmit
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Ik heb de modificatie ook pas na een half jaar laten uitvoeren. Geen probleem. Je bent hem alleen een dag of vier kwijt.quote:Gemineye schreef op 25 oktober 2004 @ 23:05:
kan je die Van Medevoort modificatie trouwens ook achteraf laten uitvoeren? Ik ben namelijk wel in het bezit van een DV6400, maar ik had achteraf gezien misschien wel liever een van medevoort gehad, maar die vond ik destijds wat te duur. Nu ik wat meer te besteden heb vind ik het wel wat zonde dat ik dat destijds niet gedaan heb!
Mijn nieuwe update is een ROTEL RSP-1066 dolby digital voorversterker. Zodra deze is gearriveerd worden uiteraard foto's gemaakt!
en nu eerst maar eens gaan sparen voor een andere auto, want die heb ik net vanmorgen temidden van heel erg veel rook op de fles geholpen.. gvd..
Hasmit
Kijk eens in de Acme store in scheveningen, daar hebben ze enorm veel beeldjes e.d.quote:takumi schreef op 25 oktober 2004 @ 18:47:
heb 1 vraag, ben opzoek naar een beeldje voor op mijn kast te zetten, van bv starwars of andere film, heeft iemand een adres of link?
Dual Xeon 2.8 Ghz - 2 Gb ram - leuke HD raid array in aanbouw - Canon 300D - PhotographyByMe
quote:Pelle schreef op 25 oktober 2004 @ 13:50:
Verschil tussen digitaal en analoog hoor ik overigens nauwelijks; misschien dat iemand met een geoefend oor het zou kunnen zeggen maar ik hoor geen verschil.
~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~
quote:GuidoMols1989 schreef op 25 oktober 2004 @ 23:16:
Hier ook wat foto's van ons thuis
Voor de computerkamer + keuken:
Een marantz 2216 voor het aansturen
http://home.planet.nl/~mols0004/harry/2.JPG]afbeelding]
Hier ook, maar dan wat uitgezoomd
http://home.planet.nl/~mols0004/harry/3.JPG]afbeelding]
Starbuck wijzigde dit bericht 26-10-2004 18:41 (9%)
En ik denk dat dat zelfs nog weer verandert per systeem.quote:Pelle schreef op 26 oktober 2004 @ 09:45:
[...]
Hier moet ik even op terugkomen.
Gisteren er even voor gaan zitten en met diverse muzieksoorten een test uitgevoerd. Je hoort wél verschil, ik kan echter geen 'betere' klank aanwijzen. Analoog is helderder, digitaal geeft strakkere lage tonen. Oftewel, het klinkt anders, maar geen van beiden klinkt slecht.
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
quote:Starbuck schreef op 26 oktober 2004 @ 18:40:
[...]
Haha, tof dat ik deze nog een keer zie manikzelf heb de Marantz 2216B hier
staan, helemaal opgeknapt, heeft me echt dagen gekost om hem alleen maar weer
schoon te krijgenalleen voor de rest een paar lampjes vervangen voor de radio
balk. Electronica en binnenwerk is helemaal niets aan gedaan, speelt gewoon nog
steeds met de originele onderdelen
Zit best een goed geluid in
inclusief het oh zo begeerde vM tekentje op de voorkant?quote:hasmit schreef op 26 oktober 2004 @ 08:50:
[...]
Ik heb de modificatie ook pas na een half jaar laten uitvoeren. Geen probleem. Je bent hem alleen een dag of vier kwijt.
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Je kan toch wel tekenenquote:Gemineye schreef op 26 oktober 2004 @ 19:24:
[...]
inclusief het oh zo begeerde vM tekentje op de voorkant?
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Inclusief het vM tekentje, ja en je speler is een kilo of drie gegroeidquote:Gemineye schreef op 26 oktober 2004 @ 19:24:
[...]
inclusief het oh zo begeerde vM tekentje op de voorkant?
hasmit wijzigde dit bericht 27-10-2004 09:55 (18%)
Hasmit
hasmit wijzigde dit bericht 27-10-2004 09:57 (18%)
Hasmit
quote:hasmit schreef op 27 oktober 2004 @ 09:56:
Ik ben op zoek naar een nieuwe sub. Nu weet ik dat iedereen zijn eigen voorkeuren heeft, maar heeft iemand tips/adviezen voor mijn nieuwe sub. Mijn speakers zijn van Kef....
Ik w8 af
Btw. de nieuwe server draait als een tiet. Heerlijk snelle respons; Petje af
tatata wijzigde dit bericht 27-10-2004 10:19 (11%)
quote:tatata schreef op 27 oktober 2004 @ 10:17:
[...]
Iets meer info is wel handig:
Budget
film/muziek verhouding
welke kefs
perse uit winkel of evt svs?
edit:
Jouw set: hasmit in "Post hier foto's en specs van je home-ci..."
Hasmit
Zeker.. er zullen waarschijnlijk wel combinaties van dvd-spelers en receivers zijn waar het verschil veel duidelijker te horen is.quote:Gemineye schreef op 26 oktober 2004 @ 18:41:
En ik denk dat dat zelfs nog weer verandert per systeem.
~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~
quote:hasmit schreef op 27 oktober 2004 @ 10:23:
[...]
Budget: tot euro 600
Film/muziek verhouding: 60/50
Liefst uit de winkel aangezien ik 94385 linker handen heb
SVS Ruled. Ik heb er ook 1, hij is groootquote:tatata schreef op 27 oktober 2004 @ 10:52:
[...]
Ik bedoeld geen DIY. Wanneer de verhouding iets naar fims neigt is svs het allerbeste. (http://www.svsubwoofers.com/). Zij leveren goedkoop omdat er geen retailers tussen zitten. Dus alleen online te koop.
Verder is mjacoustics ook erg goed. Bijv de pro50 (450 euro) of de pro100

Da_man wijzigde dit bericht 27-10-2004 11:31 (4%)
...call for a Big Lebowski
I love it when a plan comes together!
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Walter.PPK wijzigde dit bericht 27-10-2004 15:12 (23%)
voodooless wijzigde dit bericht 27-10-2004 15:15 (70%)
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
ouders moeten niet zo zeuren, dat zou verboden moeten worden..quote:deepspace schreef op 27 oktober 2004 @ 15:13:
NiceHeb je ook specs
Jij hebt echt wel geluk me je ma zeg! Die van mij zou nooit toelaten dat ik met zulke grote bakbeesten thuis zou komen
quote:Walter.PPK schreef op 27 oktober 2004 @ 15:10:
Ha de mannen tijdje niet meer gepost. Hier een paar foto's van m'n nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toen ik vertelde dat ik 1,8 meter hoge speakers ging kopen van elk 50kg zwaar kreeg m'n ma bijna een hartaanval. Wonder boven wonder vondze de speakers er mooi en luchtig uitzien! kun je dat geloven?
fun...anyone?
Agreequote:Gemineye schreef op 27 oktober 2004 @ 15:39:
[...]
ouders moeten niet zo zeuren, dat zou verboden moeten worden..
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
Dat zie je niet vaak, leuk! Is het wel een beetje aan te sturen met je Marantz? Het lijkt me dat dergelijke speakers staan te springen om iets mooiers. Waarom heb je voor (hybride) electrostaten gekozen? Voor films lijken mij in het algemeen conus luidsprekers meer geschikt namelijk.quote:Walter.PPK schreef op 27 oktober 2004 @ 15:10:
Ha de mannen tijdje niet meer gepost. Hier een paar foto's van m'n nieuwe aanwinst:
Toen ik vertelde dat ik 1,8 meter hoge speakers ging kopen van elk 50kg zwaar kreeg m'n ma bijna een hartaanval. Wonder boven wonder vondze de speakers er mooi en luchtig uitzien! kun je dat geloven?
Great minds think alike!
Walter.PPK wijzigde dit bericht 27-10-2004 15:57 (26%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 12
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos