Het Grote XBOX Topic deel 10

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.426 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Mijn fan maakt zo'n klereherrie... das echt niet normaal... (staat zelfs al van de standaard 20% op 10% in XBMC...)

Maar ik zou echt niet weten met wat voor en fan ik hem zou moeten vervangen... kan iemand me daarbij adviseren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Reignman schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:28:
Mijn fan maakt zo'n klereherrie... das echt niet normaal... (staat zelfs al van de standaard 20% op 10% in XBMC...)

Maar ik zou echt niet weten met wat voor en fan ik hem zou moeten vervangen... kan iemand me daarbij adviseren???
http://xbox-scene.com/tutorials.php?p=191|298|#298

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ligt et aan mij of zie ik overal rete-dure live starter kits waar altijd spellen bij zitten?

Reden dat ik het vraag: Ik wil dolgraag de Ninja Gaiden Hurricane pack hebben, maar 60 euro is wel een beetje duur voor alleen dat (ik heb verder geen Live spellen, ook niet echt interesse in).
Is er ook een andere manier om aan live te komen zonder daar zoveel geld voor neer te moeten tellen? Ik was toch niet van plan te betalen voor een 5-gangen menu terwijl ik alleen het ijsje toe wou :)
Ik heb na een beetje zoeken de hoop wel een beetje opgegeven, want ja, wie wil nu live terwijl heel live em niet interesseert? ik dus :D

Ik las wel over zo'n 2 month-free-trial die bij bepaalde games zit, maar ik heb nog geen lijst kunnen vinden van alle spellen die dat hebben, dus ik weet ook niet of er 1 tussen zit die me wel wat lijkt.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Have you been naughty or nice? Maybe Santa cares about that when delivering Christmas gifts but we here at TeamXbox have a present for you regardless. You can wait until Christmas night to open your gift or keep reading for what might be the very first real info on Halo 2 Director’s Cut.

OXM was the first to report about Halo 2.5 revealing that the game is planned as an Xbox 2 launch title but now you’re going to read the very first details, straight from one of our most trusted sources:

“Halo 2.5 will be an Xbox 2 launch title and is going to run in HDTV resolution with new, improved textures and graphical effects. All the stuff that people expected from Halo 2 but didn’t make the cut will be there.”

Although our source didn’t specify which HDTV resolution the game will run at, HDTV’s lower spec is enough to get excited. Can you imagine Halo 2 running at 1280x720?!!! We also wonder what was meant by “all the stuff people expected from Halo 2 but didn’t make the cut.” With this kind of top-secret info, you don’t ask; you simply listen. We cross our fingers that this will include online co-op, more multiplayer maps, and the final conclusion to the Halo 2 story.

“The technology that powers Halo 2 has been designed from day one to take advantage of the next generation hardware,” the insider added. “In Halo 2, the Xbox was pushed to its limits but now the game will reach new heights with the advanced hardware.”

But that is not the only info our insider had for us as soon after he dropped the bomb: “Now, here is the twist. Halo 2.5 will come preloaded with the optional HDD. It’ll be one of the two reasons to get the Xbox 2 that comes with a hard drive. The other reason… well, you’ll just have to wait”

Sounds crazy to us but that’s what we have been told. Interestedly, if this is true, the rumor confirms the existence of, at least, two editions of the Xbox successor. Last month, we reported about the supposed Microsoft plan to release three versions of the Xbox successor. Although never in console history has an add-on sold enough to represent a large percentage of the install base, the inclusion of Halo 2.5 would probably sell millions of hard drives and/or other peripherals that includes this special edition.
http://news.teamxbox.com/...o-25-and-Xbox-2-The-Bomb/

Persoonlijk denk ik dat Bungie nu aan 2 games werkt. Het originele team werkt aan Halo 3 en een soort van B team poort Halo 2 naar de Xbox 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 20:39

Wom

GTOfire schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:09:
ligt et aan mij of zie ik overal rete-dure live starter kits waar altijd spellen bij zitten?

Reden dat ik het vraag: Ik wil dolgraag de Ninja Gaiden Hurricane pack hebben, maar 60 euro is wel een beetje duur voor alleen dat (ik heb verder geen Live spellen, ook niet echt interesse in).
Is er ook een andere manier om aan live te komen zonder daar zoveel geld voor neer te moeten tellen? Ik was toch niet van plan te betalen voor een 5-gangen menu terwijl ik alleen het ijsje toe wou :)
Ik heb na een beetje zoeken de hoop wel een beetje opgegeven, want ja, wie wil nu live terwijl heel live em niet interesseert? ik dus :D

Ik las wel over zo'n 2 month-free-trial die bij bepaalde games zit, maar ik heb nog geen lijst kunnen vinden van alle spellen die dat hebben, dus ik weet ook niet of er 1 tussen zit die me wel wat lijkt.
Elke Xbox live game die door Microsoft uitgegeven wordt heeft zo'n 2 maanden trail kaart. Top Spin, PGR2, Halo2, etc. daar zitten ze in.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 14:45
Stuur een mail naar ...., dan stuur ik je een code voor 2 maanden trail toe.

[ Voor 14% gewijzigd door M@cer op 26-12-2004 08:21 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-04 09:20

Nevada

UT

Grand Theft Auto: San Andreas ook naar Xbox

Datum: 17 december 2004 Schrijver: Steven van Driel Bron: 1UP

Grand Theft Auto: San Andreas zal ook op de Xbox verschijnen. Dit heeft Take-Two Interactive vandaag bekend gemaakt in hun jaarlijkse financiële verslag. Het spel moet op 10 juni uit komen, tegelijkertijd met de PC versie.

Rockstar Games heeft tot nu toe nog geen details losgelaten over eventuele extra's ten opzichte van de PlayStation 2 versie.

bron: inside gamer

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Macer schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 18:44:
Stuur een mail naar martijn at peslive.nl, dan stuur ik je een code voor 2 maanden trail toe.
mijn held :)

om ook on-topic te blijven: kheb eindelijk Buffy 2 even kunnen spelen. WAT een baggerspel zeg :) Ik heb deel 1 zelf helemaal legaal officieel in mn bezit en met veel plezier uitgespeeld, maar dit kreeg ik nog geen 1 level voor elkaar voor ik em van ellende uitzette. Camera, knokken, alles lijkt ineens zoveel slechter, wellicht omdat ik Ninja Gaiden nog in mn vingers had zitten, want ik kan me niet herinneren dat ik bij 1 die probs ook had. Alleen vervelend dat je die interviews moet unlocken om ze te bekijken, die zijn altijd leuk om te zien vind ik.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31
Lol, ik heb de hele avond westrijdje ''Fastest Lap Time'' gespeeld met een kennis van mij en mijn ouders, met Project Gotham Racing 2. Hij is helemaal gek van Ferrari, dus dit was echt zijn spel ;), alleens was zijn vrouw er niet zo blij mee dat hij de hele avond boven zat :p (Natuurlijk ging hij naar beneden als hij mijn record had verbroken en andersom, dus de gezelligheid bleef behouden :9)
We hadden als race-baan, de baan waarop je auto's test-drived in de showroom mode.
In het begin was het voor mij best makkelijk, maar naarmaten hij de baan steeds meer had gespeeld en dus ook steeds beter leerde kennen ja toen werdt het ook steeds moeilijker voor mij.
Uiteindelijk verbrook hij mijn record (52 seconden en 5 100e ongeveer) met 52 en 276 100e, met behulp van de Enzo Ferrari, maar toen kwam ik terug en verbrook uiteindelijk zijn record met 52 seconden en 154 100e ook met behulp van de Enzo Ferrari en dat terwijl ze net op het punt stonden om te vertrekken (+/- half uurtje geleden :) ), dus ik ben en blijf de record houder!! _/-\o_
Wel grappig dus, zo'n avondje PGR² ennuh, auto's testen en ''Fastest Lap Times'' neerzetten is toch net weer wat leuker dan ''one on one'' :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door Yonix op 26-12-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Nevada schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:39:
Grand Theft Auto: San Andreas ook naar Xbox

Datum: 17 december 2004 Schrijver: Steven van Driel Bron: 1UP

Grand Theft Auto: San Andreas zal ook op de Xbox verschijnen. Dit heeft Take-Two Interactive vandaag bekend gemaakt in hun jaarlijkse financiële verslag. Het spel moet op 10 juni uit komen, tegelijkertijd met de PC versie.

Rockstar Games heeft tot nu toe nog geen details losgelaten over eventuele extra's ten opzichte van de PlayStation 2 versie.

bron: inside gamer
Mooi!! Nu maar hopen dat er een box komt met alle GTA's erin.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:31

BM

Moderator Spielerij
Vraagje aan de xbox kenners hier.

Heb sinds een tijdje een Asus router in gebruik, en wilde gister xbox-live weer eens op. Dus alles netjes ingesteld, en de 1e 3 stappen van het connecten gaan goed (cable check, dns en ip settings resolven), maar hij krijgt xbox live niet gevonden. Die melding komt al na een seconde of 2, vrij rap dus. Nu heb ik zojuist geprobeerd om mijn i-net rechtstreeks aan xbox te hangen, netjes mac adress gespoofed, maar weer dezelfde melding.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Misschien is Xbox live even offline ofzo? Zou het anders niet weten.

Trouwens MS is weer lekker slim bezig he. Lees dit maar eens goed:
But that is not the only info our insider had for us as soon after he dropped the bomb: “Now, here is the twist. Halo 2.5 will come preloaded with the optional HDD. It’ll be one of the two reasons to get the Xbox 2 that comes with a hard drive. The other reason… well, you’ll just have to wait”
Zo proberen ze dus gewoon mensen aan de duurdere versie van de Xbox2 te helpen omdat Halo 2.5 op de HD staat en je hem anders niet kan spelen. ;)

Lekker slim weer.

[ Voor 82% gewijzigd door schnumi op 26-12-2004 14:19 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik denk dat ik sowiezo voor de HD versie ga aangezien ik dat gedonder met mem cards helemaal niet mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
schnumi schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:17:
Misschien is Xbox live even offline ofzo? Zou het anders niet weten.
De keren dat ik gister en vandaag gekeken heb was xbox live gewoon up and running. Vriend van me kan op die tijden ook wel gewoon online.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Als je Xbox via een router online gaat, hoef je volgens mij helemaal niks in te vullen in je XboxLive settings. (gewoon alles op auto) ik had laatst ook opeens dat ik geen connectie kon maken, bleek dus dat ie ouwe instellingen had onthouden van m'n ouwe ISP. (dit gebeurt wel eens als mn xbox lang van het stroom af is)

ik weet niet of dit jou zal helpen, maar hopelijk is het toch informatief.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Laatst online: 02-06 21:34
Terryb47 schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:46:
Als je Xbox via een router online gaat, hoef je volgens mij helemaal niks in te vullen in je XboxLive settings. (gewoon alles op auto) ik had laatst ook opeens dat ik geen connectie kon maken, bleek dus dat ie ouwe instellingen had onthouden van m'n ouwe ISP. (dit gebeurt wel eens als mn xbox lang van het stroom af is)

ik weet niet of dit jou zal helpen, maar hopelijk is het toch informatief.
Dat ligt helemaal aan de instellingen van je router. Als je router dynamisch ip adressen uitdeelt hoef je inderdaad niks in je Live settings te veranderen. De Xbox staat standaard op DHCP en krijgt dan zijn instellingen van de router. Als je met statische ip adressen werkt (zoals ik) zul je echter wel het een en ander moeten instellen. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zowel static als DHCP geprobeerd, allebei zelfde verhaal
Las op XBW.nl forum iets over bepaalde waardes die je in dat errorscherm op kon halen mbt je verbinding. zal die vanavond even posten als ik thuis ben, misschien kan iemand daar wat meer mee.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Even een vraagje, hoever staat de xbox2 kwa ontwikkeling? Ik ben van plan namelijk een xbox aan te schaffen, maar als de xbox 2 over een half jaar uitkomt laat ik de originele xbox maar voor wat het is.

Verder, zijn er nog leuke aanbiedingen omtrendt de xbox? Je komt ze natuurlijk altijd en overal tegen, behalve als je er 1 gaat aanschaffen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 05-06 19:50
DeepSeven schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:53:
Even een vraagje, hoever staat de xbox2 kwa ontwikkeling? Ik ben van plan namelijk een xbox aan te schaffen, maar als de xbox 2 over een half jaar uitkomt laat ik de originele xbox maar voor wat het is.

Verder, zijn er nog leuke aanbiedingen omtrendt de xbox? Je komt ze natuurlijk altijd en overal tegen, behalve als je er 1 gaat aanschaffen 8)7 .
Ik denk dat Dixons/Bart Smit/V&D nog de pack heeft met Fable, Project Gotham Racing 2, 2 Controllers S voor 199 euro...Is niet veel, als je alle apparte onderdelen bij elkaar optelt (59,95 voor Fable; 29,95 voor Project Gotham Racing 2; 2x Controllers a 29,95 per stuk = 150 euro) heb je dus de Xbox voor 50 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123664

Ik kan denk ik nog een redelijk goedkope box regelen voor je, een maat van mij kreeg er 1 bij zijn telefoon en kocht een crystal.Die ene is volgens mij nog gloednieuw.Mail me maar ff als je geintresseerd bent .... (profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59
DeepSeven schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:53:
Duurt nog minimaal tot 2005Q3, maar aangezien MS altijd (te) laat is, zal het eerder 2006 worden. Uiteraard zal MS zijn best doen om te releasen voor de PS3, die ook rond die tijd uitkomt.
Ik kan al niet meer zonder m'n XBox 1, al was het alleen maar om XBMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 123664 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 08:42:
Ik kan denk ik nog een redelijk goedkope box regelen voor je, een maat van mij kreeg er 1 bij zijn telefoon en kocht een crystal.Die ene is volgens mij nog gloednieuw.Mail me maar ff als je geintresseerd bent .... (profiel)
Mocht dat niet doorgaan, zou je mij dan eventueel hierover kunnen mailen? Ik ben nog opzoek naar een (nieuwe) ongemodde xbox

Thanks

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
GTA SA zit daar ook Xbox live bij dat zou wel vet zijn, gangwars enzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
4Real schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:16:
GTA SA zit daar ook Xbox live bij dat zou wel vet zijn, gangwars enzo >:)
reken daar maar niet op. Als dat zo was had Sony ook nog wel even willen wachten, aangezien ze er voor betaalt hebben om het als eerst op hun console te laten uitbrengen. (ik zeg hier eiglijk niet veel mee, maar ik denk dat de meeste me wel begrijpen :) )

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik zou niet teveel vooruitkijken naar de Xbox 2, voordat er (genoeg leuke) spellen uitzijn zijn we weer een jaar later.

as for GTA:SA xbox, ga er maar vanuit dat het gewoon een straight port zal zijn met niks extras...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Terryb47 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:26:
Ik zou niet teveel vooruitkijken naar de Xbox 2, voordat er (genoeg leuke) spellen uitzijn zijn we weer een jaar later.

as for GTA:SA xbox, ga er maar vanuit dat het gewoon een straight port zal zijn met niks extras...
Naja, bij Vice City vond ik de graphics toch zeker wel vele male beter als op de PS2, wat zeg ik, de hele spelbeleving was beter omdat het gewoon beter loopt. Dat alleen is al reden genoeg voor aanschaf :P

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Schweino schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 02:25:
[...]

Onzin, ik heb tot nu toe iets van 5 5400 toeren schijven ingebouwd, de rest (ongeveer 50) 7200 toeren, en allen werken prima, niets wordt te heet. Heb zelf 2 maal de spinpoint 160GB 7200 rpm 8mb cache erin hangen en die zijn muisstil (je hoort alleen de xbox ventilator). Als je XBMC gebruikt kan je je fanregulatie ook nog eens op temperatuur geregeld zetten, en dan gaat je xbox fan nog stiller draaien (2% hier) en dan hoor je echt bijna niks meer.
Ik heb inmiddels een xbox gekocht (macro, 1.5 met philips DVD), laten modden (TSOP) met een 120 GB 5400 Samsung Spinpoint en ik ben zeer ontevreden over de herrie die uit dat ding kwam. Ik was daar al bang voor maar ik schrok er al van. Ik wilde dat ding dus als vervanging nemen voor een KISS DP508 maar die herrie komt bij ons de huiskamer niet in.

Ik vind dus dat dat ding gewoon de herrie maakt van een flinke PC. Ben ik nu heel gevoelig of vind niemand dat hier irritant ? Ja, tijdens games maakt het misschien niet uit maar een filmpje kijken met wat rustige momenten erin en je hoort dat ding blazen. Gewoon niet normaal ! Of is er misschien iets mis met mijn XBOX ? Zijn de 1.6 versies stiller ? Ik hoop van niet want anders zit ik dus met een 1.5 te koekeloeren.

Ter info : ik vind een playstation 2 ook herrie maken. Ik vergelijk het dus met een KISS DP508 waar je alleen de harde schijf hoort snorren.

En ja, ik weet dat je de fanspeed kan regelen in XBMC maar tijdens het standaard afspelen van DVD's kan ik dat dus niet regelen (avalaunch dashboard). En zelfs al schakel ik het omlaag (ik weet niet hoe je 2% haalt maar goed) dan hoor je de fan van de voeding nog heel erg. Nog steeds teveel als je een film zit te kijken.

Ik denk dat er niets anders op zit dan de boel open te schroeven en beide fans te vervangen door een Papst fans (kost ook weer extra) om er nog iets van te maken. Heeft iemand hier ooit dat ding op bijna geruisloos gekregen ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Fire69
  • Laatst online: 02:06
Spam schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:44:
[...]

Ik heb inmiddels een xbox gekocht (macro, 1.5 met philips DVD), laten modden (TSOP) met een 120 GB 5400 Samsung Spinpoint en ik ben zeer ontevreden over de herrie die uit dat ding kwam. Ik was daar al bang voor maar ik schrok er al van. Ik wilde dat ding dus als vervanging nemen voor een KISS DP508 maar die herrie komt bij ons de huiskamer niet in.

Ik vind dus dat dat ding gewoon de herrie maakt van een flinke PC. Ben ik nu heel gevoelig of vind niemand dat hier irritant ? Ja, tijdens games maakt het misschien niet uit maar een filmpje kijken met wat rustige momenten erin en je hoort dat ding blazen. Gewoon niet normaal ! Of is er misschien iets mis met mijn XBOX ? Zijn de 1.6 versies stiller ? Ik hoop van niet want anders zit ik dus met een 1.5 te koekeloeren.

Ter info : ik vind een playstation 2 ook herrie maken. Ik vergelijk het dus met een KISS DP508 waar je alleen de harde schijf hoort snorren.

En ja, ik weet dat je de fanspeed kan regelen in XBMC maar tijdens het standaard afspelen van DVD's kan ik dat dus niet regelen (avalaunch dashboard). En zelfs al schakel ik het omlaag (ik weet niet hoe je 2% haalt maar goed) dan hoor je de fan van de voeding nog heel erg. Nog steeds teveel als je een film zit te kijken.

Ik denk dat er niets anders op zit dan de boel open te schroeven en beide fans te vervangen door een Papst fans (kost ook weer extra) om er nog iets van te maken. Heeft iemand hier ooit dat ding op bijna geruisloos gekregen ?
De fan op de videochip, die hoor je helemaal niet, dus die moet je al niet vervangen.
De andere fan is een speciaal formaat, dus die vervang je niet zomaar. :)

Als je ZEER ontevreden bent, waren volgens mij je verwachtingen niet 100% realistisch.
Je vergeet waarschijnlijk dat je hier eigenlijk met een halve pc te doen hebt. ;)

Als je in XBMC de fan-speed op 'Thermal-controlled' (of zoiets zet), duikt hij bijna onmiddelijk naar 2% en dan hoor je bij mij niks anders de de (luidruchtige 7200rpm) disk.

Trouwens, ivm die versie 1.6 tov 1.5 waar je dan mee zou zitten 'koekeloeren'? Wat wil je daarmee zeggen? Die zijn gewoon hetzelfde hoor, je zal absoluut geen verschil merken, bijhalve als hij zou moeten gechipped worden. Dan is een 1.5 zelfs beter. :)

• Spam
Fire69 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:43:
[...]

De fan op de videochip, die hoor je helemaal niet, dus die moet je al niet vervangen.
De andere fan is een speciaal formaat, dus die vervang je niet zomaar. :)

Als je ZEER ontevreden bent, waren volgens mij je verwachtingen niet 100% realistisch.
Je vergeet waarschijnlijk dat je hier eigenlijk met een halve pc te doen hebt. ;)

Als je in XBMC de fan-speed op 'Thermal-controlled' (of zoiets zet), duikt hij bijna onmiddelijk naar 2% en dan hoor je bij mij niks anders de de (luidruchtige 7200rpm) disk.

Trouwens, ivm die versie 1.6 tov 1.5 waar je dan mee zou zitten 'koekeloeren'? Wat wil je daarmee zeggen? Die zijn gewoon hetzelfde hoor, je zal absoluut geen verschil merken, bijhalve als hij zou moeten gechipped worden. Dan is een 1.5 zelfs beter. :)
Over het vervangen van de FAN : dat formaat (70x70) schijnt wel beschikbaar te zijn, alleen geen ervaring. Ook is er hier een speciale aangepaste versie, gebaseerd op de artic, die speciaal voor de xbox is (http://www.gamefreax.com/...051894058.1051915711,.htm) maar die is best wel duur :(. Maar zit er ook niet NOG een fan in voor de voeding ? Die kun je aan de achterkant zien.

Verder heb ik de fanspeed op thermal controlled gezet maar het maakt gewoon nog teveel herrie. Ook als je gewoon een DVDtje kijkt want dan doe je dat toch vaak buiten XBMC om en ik kan het niet instellen in de dashboard (Avalaunch). Ik denk dat er gewoon een hele slechte fan in zit. Ergens ook iets over gelezen dat M$ een batch met slechte fans heeft uitgerust. Nu kan ik waarschijnlijk er niet meer terug naar de winkel omdat er al aan gekloot is. Stom, eigen schuld.

Over dat realistisch zijn : ik verwacht niet dat hij geruisloos is, maar ik heb toch wel genoeg rondgevraagd en het merendeel klaagt niet over het geluid, ook niet als ze er films mee kijken maar dit ding maakt ongeveer evenveel herrie als mijn PC en dat is zo'n brakke big tower. Echt niet normaal ! Ik denk toch niet dat ik zo onrealistisch ben als ik een normaal geluidsniveau verwacht. Ik ben bang dat er misschien gewoon iets mis is met dit ding en dan zit ik er inderdaad mee te koekeloeren.

Overigens zit er nu een 5400 samsung spinpoint in dus het kan niet zijn dat ik die hoor :( Tenzij ie niet goed gemount is. Zijn daar nog (mits bekend) modificaties voor ?

Als laatste over de 1.5 vs 1.6 : nou dat was dus de vraag : is de 1.6 misschien stiller of zo, maar uit jouw reactie te lezen niet dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Spam op 30-12-2004 11:55 ]

• Fire69
Spam schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:53:
[...]

Over het vervangen van de FAN : dat formaat (70x70) schijnt wel beschikbaar te zijn, alleen geen ervaring. Ook is er hier een speciale aangepaste versie, gebaseerd op de artic, die speciaal voor de xbox is (http://www.gamefreax.com/...051894058.1051915711,.htm) maar die is best wel duur :(. Maar zit er ook niet NOG een fan in voor de voeding ? Die kun je aan de achterkant zien.
Dat die fans bestonden, wist ik niet. Maar OMG, 40€!! :(

De fan die je aan de achterkant ziet, da's die 70x70-fan. De voeding is gewoon een printje met wat prut erop, zit bloot naast je moederbord.
Check hier effe anders: http://www.x-scene.com/xboxopening/4/P7020011xs2.jpg
Verder heb ik de fanspeed op thermal controlled gezet maar het maakt gewoon nog teveel herrie. Ook als je gewoon een DVDtje kijkt want dan doe je dat toch vaak buiten XBMC om en ik kan het niet instellen in de dashboard (Avalaunch). Ik denk dat er gewoon een hele slechte fan in zit. Ergens ook iets over gelezen dat M$ een batch met slechte fans heeft uitgerust. Nu kan ik waarschijnlijk er niet meer terug naar de winkel omdat er al aan gekloot is. Stom, eigen schuld.
Als hij op thermal staat, check dan eens in je system-info op hoeveel % hij staat en wat de temp van je cpu en video is.
Als hij echt nog zo'n herrie maakt, is er misschien idd wel iets niet juist.
Over die slechte fans heb ik nog niks gehoord.
Het is inderdaad wel zo dat je in Avalaunch de speed niet kan instellen, maar dat doet de xbox ook wel automatisch. Standaard staat hij op 20%.
Over dat realistisch zijn : ik verwacht niet dat hij geruisloos is, maar ik heb toch wel genoeg rondgevraagd en het merendeel klaagt niet over het geluid, ook niet als ze er films mee kijken maar dit ding maakt ongeveer evenveel herrie als mijn PC en dat is zo'n brakke big tower. Echt niet normaal ! Ik denk toch niet dat ik zo onrealistisch ben als ik een normaal geluidsniveau verwacht. Ik ben bang dat er misschien gewoon iets mis is met dit ding en dan zit ik er inderdaad mee te koekeloeren.
Als hij in xmbc met thermal-control nog even veel lawaai maakt als een pc, dan scheelt er iets.
Of je hebt het gehoor van een hond. :)
Overigens zit er nu een 5400 samsung spinpoint in dus het kan niet zijn dat ik die hoor :( Tenzij ie niet goed gemount is. Zijn daar nog (mits bekend) modificaties voor ?
Gemount? Geplaatst bedoel je? Kan je niet veel fout aan doen hoor.
Als laatste over de 1.5 vs 1.6 : nou dat was dus de vraag : is de 1.6 misschien stiller of zo, maar uit jouw reactie te lezen niet dus.
Idd, die versienr's zijn gewoon voor aan te duiden dat er intern iets aangepast is.
Ander merk geheugen, beveiliging aangepast, ... maar daar merk je zelf niks van.

• Spam
Fire69 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:26:
Dat die fans bestonden, wist ik niet. Maar OMG, 40€!! :(

De fan die je aan de achterkant ziet, da's die 70x70-fan. De voeding is gewoon een printje met wat prut erop, zit bloot naast je moederbord.
Check hier effe anders: http://www.x-scene.com/xboxopening/4/P7020011xs2.jpg
Nou ik zag hier een pabst van 70x70x15, maar eigenlijk zou ik niet weten of die past. Wel nog steeds 20 euro http://shop.freezinghardw...p?Pagina=00003&ItemID=561
Als hij op thermal staat, check dan eens in je system-info op hoeveel % hij staat en wat de temp van je cpu en video is.
Als hij echt nog zo'n herrie maakt, is er misschien idd wel iets niet juist.
Over die slechte fans heb ik nog niks gehoord.
Het is inderdaad wel zo dat je in Avalaunch de speed niet kan instellen, maar dat doet de xbox ook wel automatisch. Standaard staat hij op 20%.
Nou, als ik 'm dus op thermal controlled zet is ie wel stiller maar hij maakt nog steeds veel lawaai. Tjsa, het kan dan eigenlijk alleen de main fan zijn. Die van de gpu : hoe groot is die ?
Als hij in xmbc met thermal-control nog even veel lawaai maakt als een pc, dan scheelt er iets. Of je hebt het gehoor van een hond. :)
WOEF!

Nee, ik merk gewoon dat ie nog steeds goed hoorbaar is. Je hoort 'm wel zienderogen (err, dat kan niet helemaal ;) ) omlaag snorren maar het geluid is nog steeds te erg. Ik zal eens even bij mijn buurjongen checken wat zijn xbox aan lawaai maakt.
Gemount? Geplaatst bedoel je? Kan je niet veel fout aan doen hoor.
Geplaatst ja, tjsa, misschien dat ie niet vast genoeg zit of zo of dat ie ergens tegenaan zit te schurken. Ik heb het zelf niet gedaan omdat ik allerlei verhalen hoorde over unlocken dus iemand heeft 'm erin gezet.
Idd, die versienr's zijn gewoon voor aan te duiden dat er intern iets aangepast is.
Ander merk geheugen, beveiliging aangepast, ... maar daar merk je zelf niks van.
Nee, ok, dus geen andere fans erin of zo of andere stuursoftware voor die fan.

• Spam
Fire69 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:43:De fan op de videochip, die hoor je helemaal niet, dus die moet je al niet vervangen
Overigens even over die fan op de video chip. Ik vond nog een documentje op xboxscene (http://dwl.xbox-scene.net..._the_v1.0_xbox_silent.pdf) waar de 3 bronnen van herrie in vernoemd staan : hdd, cpu fan & gpu fan

Is dit ding niet passief te koelen ? Het is toch een aangepaste GeForce3 cpu ? Sowieso kan ik niets vinden over heatsinks, water of passieve koeling voor een xbox. Iemand ervaring ?

Anoniem: 62696

Ik heb vandaag geprobeerd om op xbox live te komen(2 maanden trial), alles ging goed tot ik bij de creditcard kwam, dan krijg ik de melding dat deze(VISA) niet goed en dat ik een andere moet proberen.??
De creditcard heb ik al vaak genoeg gebruikt dus daar ligt het niet aan.

Iemand ook ervaring met dit probleem en weet die misschien een oplossing.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Spam schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:07:
[...]

Overigens even over die fan op de video chip. Ik vond nog een documentje op xboxscene (http://dwl.xbox-scene.net..._the_v1.0_xbox_silent.pdf) waar de 3 bronnen van herrie in vernoemd staan : hdd, cpu fan & gpu fan

Is dit ding niet passief te koelen ? Het is toch een aangepaste GeForce3 cpu ? Sowieso kan ik niets vinden over heatsinks, water of passieve koeling voor een xbox. Iemand ervaring ?
Tja, je kan de fan er altijd eens afhalen en kijken wat er gebeurd.
Volgens mij gaat hij het niet lang doen zonder fan op. :)

[edit]
Ik wist gewoon dat er iets was met die gpu-fan!
Dit zal je misschien wel nog interessant vinden:
http://www.xbox-scene.com/versions_2.php

Maw, je hebt waarschijnlijk helemaal geen fan op je gpu, want dat was enkel op de 1.0-versies. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Fire69 op 31-12-2004 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Fire69 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 08:34:
[...]

Tja, je kan de fan er altijd eens afhalen en kijken wat er gebeurd.
Volgens mij gaat hij het niet lang doen zonder fan op. :)

[edit]
Ik wist gewoon dat er iets was met die gpu-fan!
Dit zal je misschien wel nog interessant vinden:
http://www.xbox-scene.com/versions_2.php

Maw, je hebt waarschijnlijk helemaal geen fan op je gpu, want dat was enkel op de 1.0-versies. :P
Nee, dat klopt...gelukkig ;) Heb 'm net open gemaakt en er zit inderdaad een heatsink op de GPU. Dus nu alleen nog een goeie, erg stille 70MM fan vinden (pabst heeft er een maar die is 37dB, vind ik toch nog teveel). Ook las ik hier (www.xbox-scene.com/articles/80mm-fan.php) hoe je een 80mm fan erin kunt bouwen. Misschien dat ik daar nog op terug kan vallen, alleen ziet het er een beetje gecompliceerd uit (ben niet zo handig). En ik denk dat ik ook wat dempingsfoam onder de harde schijf doe. Dan word het gebrom niet zo doorgegeven aan de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Ik heb een (misschien domme) vraag over emulators. Er draait onder Avalaunch een set emulators (N8, N64, PSX) alleen met 1 probleem : het is allemaal NTSC :( (ik heb het niet geinstalleerd). Nu weet ik het verschil tussen PAL en NTSC en dat dus mijn TV dat niet aankan. De vraag is echter of er een instelling is binnen avalaunch of xbox om intern toch weer terug te vertalen naar PAL. Ik denk van niet maar ik check het toch even voordat ik ga zoeken naar PAL emulators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Met een beetje mazzel wordt vandaag mijn Ghost Recon 2 bezorgd... erg benieuwd naar :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hallo Xbox mensen :)

Mijn neef en ik willen binnenkort voor 1dagje een xbox huren. Met de voornaamste reden: Halo 8) . De game is al lang uit e.d. maar goed, wij willen heb dus spelen op de Xbox. Maar nu is het belangrijkste. De game is te spelen in Co-op mode en daar willen wij van gebruik maken. Maar moet je deze eerst unlocken ? of kun je hem direct gaan spelen ?

Wij willen dus samen halo spelen (gelijk) maar ik weet niet precies hoe het zit met de Co-op. Is de Co-op ook volledig ? (hetzelfde als de single player, maar dan met z'n 2en ? )

En natuurlijk, wie weet er nog een leuke Co-op game die eigenlijk exclusief is voor de xbox, want een Gamecube heb ik al (en PC natuurlijk). Wie helpt mij even uit de brand :) ?

edit1: Halo 1 bedoel ik :)

edit2: Thnx !!! VV :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 04-01-2005 12:57 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

aaap schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:12:
De game is te spelen in Co-op mode en daar willen wij van gebruik maken. Maar moet je deze eerst unlocken ? of kun je hem direct gaan spelen ?
Wij willen dus samen halo spelen (gelijk) maar ik weet niet precies hoe het zit met de Co-op. Is de Co-op ook volledig ? (hetzelfde als de single player, maar dan met z'n 2en ? )
Ja, je kunt direct Co-op doen :) En het is dan precies hetzelfde als de singleplayer :) Alle levels, dezelfde filmpjes etc :) En Co-op is erg koel :Y)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Laatst online: 02-06 21:34
Voor andere co-op games kun je ook denken aan Timesplitters 2, Brute Force en ToeJam & Earl 3. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Maniakje schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:21:
Voor andere co-op games kun je ook denken aan Timesplitters 2, Brute Force en ToeJam & Earl 3. :)
ToeJam & Earl, wat een fout spel.
Echt geen zak aan.

Ga dan Baldur's Gate Dark Alliance 1 of 2 spelen, daz wel leuk.

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 04-01-2005 15:25 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik zit met een gigantisch probleem :'(

Ik wilde net lekker gaan gamen (Spiderman², maar dat doet er niet toe), dus ik zet mijn Xbox aan, het LED knippert groen, ik pak mijn afstandbediening en schakel naar het AV kanaal, maar wat is dat, geen beeld, dus ik kijk nogmaals naar het LED en wat zie ik, hij knippert ROOD! :(
Niet Groen/Oranje of één van die andere combi's gewoon Rood.
Nu heb ik al een beetje op internet rond gekeken en op diverse fora kwam ik tot de conclusie:

- Rood LED = Over-verhitting.
- Rood LED = Defect? :'(

Ja, nu is mijn Xbox gemod (sinds 3 weken), maar ik ben echt hopeloos :'(
Al die tijd heeft hij het perfect gedaan. Gisteren heb ik nog bijna de hele middag Soul Calibur II zitten doen en vanochtend heb ik nog X-Men Legends gedaan, waarom begint mijn Xbox nu raar te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gewoon defect denk ik. En ja nu je hem gemod hebt is het dus dag dag met de garantie en hoef je hem ook niet op te sturen naar MS. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Gewoon je xbox terugbrengen naar de lui die hem gemod hebben, die hebben er meestal ook veel verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 60967 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:36:
Gewoon je xbox terugbrengen naar de lui die hem gemod hebben, die hebben er meestal ook veel verstand van.
Dat zou idd de enigste mogelijkheid zijn dus ik raad hetzelfe aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Dan gaan we dat gewoon doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
en als je hem met aanzetten 3 seconden inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
mitchel schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:56:
en als je hem met aanzetten 3 seconden inhoud?
Nope, didn't work, maar ik heb al gebeld naar diegene die hem heeft gemod dus ik ga morgen even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Krijg net mailtje van mediamarkt binnen, xbox daar nu 99 euro....., zie http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_Utr_1101DN1_08.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Weet iemand misschien of je dat stukje kabel wat tussen je controller en je X-Box in zit los kan kopen? Ben er namelijk een kwijtgeraakt op een LAN-Party (waarschijnlijk door iemand in zijn zak gestopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Pewwy schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:23:
Weet iemand misschien of je dat stukje kabel wat tussen je controller en je X-Box in zit los kan kopen? Ben er namelijk een kwijtgeraakt op een LAN-Party (waarschijnlijk door iemand in zijn zak gestopt :(
Bij dixons hebben ze het sowieso....

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Schweino schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:32:
Krijg net mailtje van mediamarkt binnen, xbox daar nu 99 euro....., zie http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_Utr_1101DN1_08.pdf
€ 99,-. Dat is niet veel geld voor een Xbox (heb zelf 349,- betaald). Maar er zitten dan geen spellen bij natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Speedfight schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:30:
[...]

Bij dixons hebben ze het sowieso....
Thanks, morgen maar ff gaan kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Pewwy schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:23:
Een standaard xbox verlengkabel is zo'n kabel, kan je in bijna elke zaak halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Schweino schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:59:
[...]

Een standaard xbox verlengkabel is zo'n kabel, kan je in bijna elke zaak halen.
nee.. daar zit dat stukje juist dan weer niet bij. hij bedoelt het stuk v/d kabel die je in de xbox steekt.

ik zou gewoon een el cheapo controller ergens scoren... die weggooien en het kabeltje houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als ze daar bij zitten is het goed genoeg. Morgen ook nog een 4e halen voor op vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:16:
[...]

nee.. daar zit dat stukje juist dan weer niet bij. hij bedoelt het stuk v/d kabel die je in de xbox steekt.

ik zou gewoon een el cheapo controller ergens scoren... die weggooien en het kabeltje houden :P
Wel eens een xbox verlengkabel gezien?

Afbeeldingslocatie: http://www.cliffracer.com/store/images/XB2013-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.the-console-corner.com/Xbox_extension.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
weet nog iemand een paar gave games voor met meerdere personen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:56
Modbreak:Zie hieronder ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 07-01-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 20:28

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Spielerij - Algemene policy

Modchips
Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics en vragen hierover in Spielerij niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips hebben nu eenmaal een te hechte band met warez in Spielerij.
moeilijk he?

99 Euro voor een xbox is echt geen geld, jammer genoeg (of niet) heb ik er al een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 14:45
Je hebt dus blijkbaar meerdere soorten verlengkabel.. Die van mij zien er niet zo uit als hierboven, ik heb wel het korte stukje nodig (3rd party)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
PWM schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:48:
[...]

€ 99,-. Dat is niet veel geld voor een Xbox (heb zelf 349,- betaald). Maar er zitten dan geen spellen bij natuurlijk.
deze aktie is alleen in utrecht, ik was vandaag in zwolle en daar kostte ie gewoon €199

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

cypher21 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:34:
[...]

deze aktie is alleen in utrecht, ik was vandaag in zwolle en daar kostte ie gewoon €199
Dat zal wel 150 euro geweest zijn ? Of het moet een pakket geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Wom schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:40:
[...]

Dat zal wel 150 euro geweest zijn ? Of het moet een pakket geweest zijn.
sorry , typo 150 idd

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Ik heb een vraagje over die verlengkabel. Ik gebruik de xbox als multimedia center en buiten het lawaai is ie eigenlijk ook best lelijk. Nu staat mijn TV tegen de achterkan van de meterkast dus wil ik 'm in de meterkast zetten en de kabels door de muur laten lopen. 1 probleem ; hoe krijg ik de sensor van de afstandsbediening naar de woonkamer toe ? Ik moet dus iets van een verlengkabel hebben waar aan het uiteinde een gewone xbox controller connector op moet passen. En nee, ik kan die controller verlenging niet gebruiken want daar zit aan het uiteinde geen xbox-achtige plug

Alternatief als dat er niet is : ik heb al een USB adapter en misschien met een USB kabel kan ik die verlengen maar weet iemand van een USB->xbox female aansluiting plug af waar ik de sensor weer in kan steken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
We hebben het al eens eerder over verlebgkabels gehad, en volgens mij werd daarin ook gemeld dat er verschillende type verlengkabels zijn voor de xbox, en dus ook een die een xbox female aansluiting heeft.
Afbeeldingslocatie: http://dreamgear.net/products/thumbnails/xbextensionweb.jpg
Ik heb ze alleen nog nooit gezien.

[ Voor 14% gewijzigd door Schweino op 12-01-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Nou, dat is eigenlijk ook waarom ik de vraag stelde. Ik heb nergens die kabel zien liggen in online winkels. Vandaar dat ik misschien dus een USB->female xbox kabel/plug zoek die ik dan kan gebruiken samen met een USB verlenging. USB zou beter zijn omdat het tenminste door een niet al te groot gat kan. Die xbox pluggen zijn nogal lomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
http://cgi.ebay.com/ws/eB...1015&item=8160912884&rd=1
http://cgi.ebay.com/ws/eB...1015&item=8160967123&rd=1

en er zijn er nog meer te vinden daar.

[ Voor 46% gewijzigd door Schweino op 13-01-2005 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik ben onlangs Ninja Gaiden weer eens gaan spelen. Damn, wat een spel! Het blijft me keer op keer verbazen, het is zo soepel, zo snel, zo uitgebreid en zo mooi. Ik vind het echt één van de beste spellen ooit. 8) Alleen hiervoor zou ik al een xbox kopen als ik 'm nog niet had. Meesterlijk. Ik hoop ook zeer dat niet al te lang na het verschijnen van de xbox 2 team ninja met Ninja Gaiden 2 op de proppen komt. Al zal dit een loze verwachting zijn, maar goed :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Err...ik bedoelde eigenlijk nederlandse winkels......Maar goed, ik denk dat ik op xboxscene eens ga snuffelen of er geen converter kabels zelf te maken zijn van USB naar female xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Heeft iemand btw al de Master Ninja Tournament 3 geprobeerd voor Ninja Gaiden? Of t hurricane pack 2?

[ Voor 33% gewijzigd door ErectionJackson op 13-01-2005 19:21 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Heb de 7x7 fan eruit gehaald en vervangen door een pabst 8412N/2GML (http://shop.freezinghardw...p?Pagina=00003&ItemID=338) welke 19db geluid maakt. Het geluid is flink gereduceerd maar ben nog niet helemaal tevreden. Wat vooral me vooral verontrust is dat deze fan minder luchtverplaatsing (26CFM) lijkt te hebben (als ik mijn hand erbij hou). En dat terwijl alle online 8x8 guides voorbeeld fans van soort gelijke CFM getallen vertonen. Nu staat ie in XBMC dus op 20% te draaien en is de CPU temp 66 graden.

De vraag is : hoe heet mag de CPU worden voordat ik me zorgen moet maken ? Het lijkt allemaal stabiel te draaien als ik een film kijk of spelletje speel maar wat is de limit ?

[ Voor 5% gewijzigd door Spam op 17-01-2005 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 07-06 23:29

Smarron

The bend

Spam schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:37:
Heb de 7x7 fan eruit gehaald en vervangen door een pabst 8412N/2GML (http://shop.freezinghardw...p?Pagina=00003&ItemID=338) welke 19db geluid maakt. Het geluid is flink gereduceerd maar ben nog niet helemaal tevreden. Wat vooral me vooral verontrust is dat deze fan minder luchtverplaatsing (26CFM) lijkt te hebben (als ik mijn hand erbij hou). En dat terwijl alle online 8x8 guides voorbeeld fans van soort gelijke CFM getallen vertonen. Nu staat ie in XBMC dus op 20% te draaien en is de CPU temp 66 graden.

De vraag is : hoe heet mag de CPU worden voordat ik me zorgen moet maken ? Het lijkt allemaal stabiel te draaien als ik een film kijk of spelletje speel maar wat is de limit ?
Vergelijk het met een desktop-PC. 66 graden is toch wel wat aan de hoge kant, vooral voor een PIII, maar op die temp zal hij nog niet kapot ofzo gaan hoor. Ik zou in ieder geval wel proberen om die tempo iets te laten zakken.

* Smarron moet ook z'n Xbox maar eens gaan modden met andere fans (Ik heb er trouwens 2 inzitten, oeroude versie geloof ik). Eerst maar eens de goede schroevedraaiers halen bij de Praxis ofzo om hem normaal open te kunnen schroeven. :z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl

Ik meen me te herinneren ergens gelezen te hebben dat de max temp rond de 70 graden ligt. Komt de temp daarboven dan schakelt de Xbox zichzelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Nu staat ie in XBMC dus op 20% te draaien en is de CPU temp 66 graden.
Knetter, de mijne komt nooit boven de 50 graden uit en de fan draait op 2% (temp controlled, 55c max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
hangt er maar net vanaf waar je xbox staat. De mijne staat in een gesloten kast(je) onder de TV bij alle andere audio apparatuur en daar wordt ie zo'n 60 graden met fan op 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Schweino schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:42:
[...]

Knetter, de mijne komt nooit boven de 50 graden uit en de fan draait op 2% (temp controlled, 55c max)
Dat deed de originele fan bij mij ook. Maar met deze lijkt het dus minder CFM's wat ik vreemd vind. Volgens de specificaties van de xbox fan zou ie maar 22 CFM's moeten doen maar die informatie klopt dus niet. Heb het nog effe op xbox scene gecheckt en daar hebben ze het ineens over 30CFMs. Wel maakt mijn xbox nu niet meer het geluid van een straaljager maar goed....Ik heb deze guide gebruikt : http://www.xbox-scene.com/articles/80mm-fan.php zonder de 12c fan method (laatste stap) omdat ik eerst wilde kijken hoe ie het normaal deed. Volgens mij gaat ie namelijk met die mod altijd op 100% draaien....

Hij heeft zich overigens niet vreemder gedragen, wat meestal het geval is als je te hoog gaat zitten met je temp.

Ik denk dat ik de originele er maar weer in zet (wel jammer, pootjes moeten afbreken onderin en flink wat opengezaagd) en de zooi naar de meterkast verhuis. Dan maar op zoek naar een plek waar ik xbox female connectors kan krijgen of (tot overmaat van ramp) de interne draden verlengen welke van het moederbord naar de female connectors lopen.

[update] : beetje dom, had zelf de temp control op 66% gezet 8)7. Terug gezet naar 55% en dat lukt 'm op 38% stabiel te houden. Je hoort 'm helaas wel wat omhoogschroeven (iets meer geluid) maar hij houd 'm stabiel. Helaas is dat alleen als ie een fillumpie afspeelt dus bij een spelletje zal ie wel iets hoger worden. Naja, het zij zo. Moraal van het verhaal : hoger gaan zitten met je CFM's Minimaal 40 zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Weinig die hard Ninja Gaiden fans dus hier begrijp ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ErectionJackson schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:38:
Weinig die hard Ninja Gaiden fans dus hier begrijp ik? :P
Ik vind het te moeilijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
Wom schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:51:
[...]

Ik vind het te moeilijk :+
het valt best mee, mn kleine broertje speelde het in een week uit. Zelf heb ik er te weinig tijd voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

DarkShadow schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:50:
[...]

het valt best mee, mn kleine broertje speelde het in een week uit. Zelf heb ik er te weinig tijd voor ;)
En bedankt he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 04-06 21:57
ben helemaal weg van ninja gaiden. Stomme was dat ik op zomer vakantie ging en sindsdien hetspel nooit meer gespeeld heb. Stom want ik heb nog maar 1 level te gaan en moet nog maar 1 scarab vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Chillmeister schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:28:
ben helemaal weg van ninja gaiden. Stomme was dat ik op zomer vakantie ging en sindsdien hetspel nooit meer gespeeld heb. Stom want ik heb nog maar 1 level te gaan en moet nog maar 1 scarab vinden
Dat had ik dus ook :P Toen weer verder gegaan en het spel uitgespeeld. Nu weer bijna uitgespeeld, maar dan met 't Master Ninja Tournament 2. Ondertussen ook met MNT3 bezig. Die is echt frikkin' moeilijk.

Iets over de monsters in de MNT3
spoiler:
Je speelt op een gegeven moment in een kleine ring. Je krijgt in die ring op een bepaald moment (waar ik nu ben) eerst een hoop spierbundel-fiends, dan supersnelle katten die je uit de lucht kunnen halen en nieuwe witte fiends, dan die nieuwe witte fiends en 2x een grote schorpioen, dan 4 grote dino's met katten erbij, dan Doku met nieuwe ninja's en daarna moet je nog eens die draak uit level 15 verslaan. En dat allemaal zonder savepoint met een beperkt aantal elixers en een hoge moeilijkheidsgraad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zo ik heb weer een goede koop gedaan.
XBL (12 maanden) + Headset + Splinter Cell : PT voor 30 euro. :D

Niet slecht dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74137

Wat is dat Colin Mcrae Rally 2005 toch een brak spel. Het geluid is bar slecht, de bediening, maar wat nog het allerergst is is dat het lijk alsof die auto's totaal geen grip hebben, ga je een bocht om, glijen alle vier wielen zo weg, en heel vreemd gaat het gewoon allemaal :r Echt niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Dead or Alive: Ultimate even gespeeld gister. Ziet er allemaal prachtig uit. Aan de ene kant nog wel de nostalgie bewaard met levensbalkjes enzo, aan de andere kant de graphics flink geupgrade. Het ziet er werkelijk prachtig uit. Jammer alleen dat je nog niet direct Hayate kunt kiezen, alleen Ein.

Dead or Alive 3 vind ik tot nu toe nog wel iets gaver, maar DOA:U is zeker erg geslaagd. Alleen als je Ninja Gaiden gewend bent, moet je je wel weer even acclimatiseren. Je kunt niet zo makkelijk de Izuna Drop doen als in NG :P Bovendien mis ik m'n zwaardje wel. I know, het is DOA, maar het zou wel vet zijn als er een DOA kwam met wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Ik heb een vraagje over de DVD speler van de XBOX. Kan het zijn dat die standaard niet helemaal goed gaat ? Ik gebruikt de internal DVD speler en ik zie lijnen als ik DVD kijk. Als ik op display druk zie ik dat ie gewoon netjes interlaced output geeft op 640-480 en de DVD is regio 1

Weet iemand wat hier verkeerd is ? Ik gebruik Avalaunch erbij maar volgens mij is dit een standaard app van microsoft. En ik heb mijn TV via de videorecorder eraan geknoopt. M.a.w. mijn TV is echt heel erg oud. Geen NTSC switching en ik gebruik de standaard kabel die erbij geleverd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
gebruik je de originele dash van MS om je dvd's af te spelen?
Zou me namelijk verwonderen dat die 640x480 aangeeft als je op Display drukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Nee, ik bedoelde die van avalaunch. Ik heb inmiddels ook die van xbox geprobeerd maar die maakt alles schokkerig (dus geen strepen maar schokken). Ik heb zo'n vermoeden dat ik bij avalaunch een fout in de interlaced zie en bij die van de xbox lijkt het wel alsof hij progressive scan ervan probeert te maken.

Al met al doen ze het dus allebei niet goed. Ik snap er niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoe zit het eigenlijk met de regio van de DVD in de XB??
Is dat gewoon regio 2, of is die 0 (vrij)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Vanitas schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:22:
Hoe zit het eigenlijk met de regio van de DVD in de XB??
Is dat gewoon regio 2, of is die 0 (vrij)??
Is het niet gewoon zo dat je een paar keer van regio kunt veranderen? Als je hem omgebouwd hebt issie in ieder geval regiovrij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
ErectionJackson schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:50:
Dead or Alive: Ultimate even gespeeld gister. Ziet er allemaal prachtig uit. Aan de ene kant nog wel de nostalgie bewaard met levensbalkjes enzo, aan de andere kant de graphics flink geupgrade. Het ziet er werkelijk prachtig uit. Jammer alleen dat je nog niet direct Hayate kunt kiezen, alleen Ein.

Dead or Alive 3 vind ik tot nu toe nog wel iets gaver, maar DOA:U is zeker erg geslaagd. Alleen als je Ninja Gaiden gewend bent, moet je je wel weer even acclimatiseren. Je kunt niet zo makkelijk de Izuna Drop doen als in NG :P Bovendien mis ik m'n zwaardje wel. I know, het is DOA, maar het zou wel vet zijn als er een DOA kwam met wapens.
Soul Calibur 2 is dan zeker een aanrader :). Ik heb zelf Soul Calibur 2 en DoA3 maar Soul Calibur 2 vindt ik net wat beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Hi-Sintar schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:02:
[...]

Soul Calibur 2 is dan zeker een aanrader :). Ik heb zelf Soul Calibur 2 en DoA3 maar Soul Calibur 2 vindt ik net wat beter...
Ja ik vond SC ook wel gaaf. Ik vind alleen de characters uit DOA wat interessanter. Zoals Ryu en Hayate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Hi-Sintar schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:55:
[...]

Is het niet gewoon zo dat je een paar keer van regio kunt veranderen? Als je hem omgebouwd hebt issie in ieder geval regiovrij :p
De regio wordt bepaald door welke ontvanger voor je AB je erin steekt. Deze bepaald namelijk de regiocode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Hi-Sintar schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:55:
[...]
Als je hem omgebouwd hebt issie in ieder geval regiovrij :p
Nops, dit geld alleen als je je dashboard heb gepatched (http://www.maxconsole.com...todownload&downloadid=335)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Maar daarvoor moet je toch je XB hebben gemod??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Mja, dat staat toch ook in de post die hij van H-Sintar quote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Vanitas schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:19:
[...]

Maar daarvoor moet je toch je XB hebben gemod??
Klopt, maar Hi-Sintar deed voorkomen alsof je automatisch een regiovrije xbox dvd speler hebt als 'ie is omgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Okee, maar heeft iemand het fenomeen (strepen of schokkige beelden) ooit eerder ervaren of een idee waar het aan zou kunnen liggen ? Ik heb eerst een DP500 gebruikt op dezelfde TV met video als doorgeefluik en die had met precies dezelfde dvd's nooit problemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Schweino schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:05:
[...]

Klopt, maar Hi-Sintar deed voorkomen alsof je automatisch een regiovrije xbox dvd speler hebt als 'ie is omgebouwd.
hmm sorry ik heb mijn xbox niet zelf omgebouwd, die meneer die het gedaan heeft zal die patch waarschijnlijk ook erop gezet hebben...Ik dacht dat bij het installeren van de Avalaunch dashboard je dvd-player automatisch regiovrij werd.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.