Het Grote XBOX Topic deel 10

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.427 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:34
Spam schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 00:26:
Okee, maar heeft iemand het fenomeen (strepen of schokkige beelden) ooit eerder ervaren of een idee waar het aan zou kunnen liggen ? Ik heb eerst een DP500 gebruikt op dezelfde TV met video als doorgeefluik en die had met precies dezelfde dvd's nooit problemen.....
Disable je chip eens en speel dan eens een dvd met het ms-dash en kijk wat hij dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Het is een TSOP dus ik kan de chip niet disablen. En ik krijg de lijnen bij de avalaunch dvd en schokkerige beelden bij de xbox dash. In beide gevallen niet goed dan

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ow, sorry, misverstaan. :)

Tja, heeft het überhaupt ooit goed gewerkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Nee, heeft nooit goed gewerkt

Eerst viel mij het geluid van de xbox zelf teveel op. Nu ik dat wat heb kunnen onderdrukken vallen me ineens de lijnen op onder avalaunch. Heb zitten spelen met de 480i instellingen maar dat haalde weinig uit. Je ziet het als er vooral snelle bewegingen zijn en het fenomeen komt me bekend voor. Maar ik weet niet meer wat de oorzaak was. Het schokkerige (bij de xbox dash) lijkt wel een verkapte vorm van de vroegere 100 hz. Alsof het beeld twee keer herhaalt word om die strepen maar niet te zien maar dan verspringt alles een stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37112

Stop maar weer met de modchip talk

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-01-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:12
XBMC 1.1 hDy versie loopt vanaf de 7-12-04 versie bij het afspelen van video vast. Starten lukt nog wel, maar bij doorspoelen, afsluiten, etc bevriest het scherm of wordt/blijft zwart).
Nu heb ik de 7-1-05[y] en die loopt vast als ik de X knop indruk bij afspelen (terug naar menu met video op achtergrond afspelend). De Xbox is gemod met TSOP, er zit een 7200rpm 80gb WD HD in. Temperaturen zijn wel oké volgens mij.
Waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik heb laatst zo'n starter kit gekocht voor BXL en ik ga zaterdag mn account activeren bij een vriend van me (zelf geen CC). Maar aangezien ik mn XB op mn kamer heb staan en de router beneden staat, is dat nogal lastig. Het lukt wel met een kabel (al een paar keer gedaan), maar ik zoek iets dat ervoor zorgt dat je het signaal van de router kan opvangen op mn kamer.

Nou ben ik wat aan het zoeken gegaan en ik kwam dit tegen. Kan ik dit apparaatje dan gewoon verbinden met de XB en klaar (zo gaat het tenminste als ik de kabel gebruik)?? Zou het uberhaupt wel werken met dit apparaat?

Bij Mycom heb ik em al gevonden maar het is wel aardig duur. Zijn er misschien ook andere (goedkopere) alternatieven??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ErectionJackson schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:50:
Dead or Alive: Ultimate even gespeeld gister. Ziet er allemaal prachtig uit. Aan de ene kant nog wel de nostalgie bewaard met levensbalkjes enzo, aan de andere kant de graphics flink geupgrade. Het ziet er werkelijk prachtig uit. Jammer alleen dat je nog niet direct Hayate kunt kiezen, alleen Ein.

Dead or Alive 3 vind ik tot nu toe nog wel iets gaver, maar DOA:U is zeker erg geslaagd. Alleen als je Ninja Gaiden gewend bent, moet je je wel weer even acclimatiseren. Je kunt niet zo makkelijk de Izuna Drop doen als in NG :P Bovendien mis ik m'n zwaardje wel. I know, het is DOA, maar het zou wel vet zijn als er een DOA kwam met wapens.
DOA3 is leuk, maar DOAU vin dik leuker :) meer costumes te unlocken ^^
enige is inderdaad dat ik ontzettend moet wennen omdat de counters weer net iets anders moeten :/ eerst was DOA2 op de DC, toen DOA3 op de xbox en nu DOAU en weer zijn de moves net iets anders.

Lei Fang is trouwens wel genaaid met haar 20 costumes :/ een stuk of 6 zijn dezelfde alleen maar in een andere kleur :( die hadden best onder 1 of 2 costumes gekunt met een andere knop

Hitomi is trouwens alleen te unlocken als je ook een DOA3 save op je xbox heb staan :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Klopt, maar ik speel alleen maar met Ein en Hayabusa, en af en toe met Kasumi en Ayane. En heeeel af en toe met Jann Lee (of hoe heet ie) De rest vind ik niet zo gaaf.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31
Mijn ''Favorite Character'' bij Dead or Alive 3 is ''Bayman'', dit vindt ik dus echt een coole gozer.
Maar bijvoorbeeld in Survival Mode speel ik met Jann Lee of Zack, omdat die beide snel zijn, wat toch wel handig is in Survival Mode.
Ikzelf heb Dead or Alive: Ultimate liggen en ik moet ook toegeven dat het een toffe game is, 't ziet er echt heel erg mooi uit vergeleken met de'''Originele'' Dead or Alive², maar wat nog steeds super is aan Dead or Alive, de altijd verbluffende Introductie movies! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ja prachtig. Alleen vind ik t jammer dat ze geen CGI movies hebben na het winnen van een story in story mode :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
ErectionJackson schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:53:
Ja prachtig. Alleen vind ik t jammer dat ze geen CGI movies hebben na het winnen van een story in story mode :)
Dat is wel zonde inderdaad, zo vondt ik die van Christie in Dead or Alive³ wel heel erg mooi gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

inderdaad, alleen maar hele korte kleine scenesin DOAU :/

offtopic:
btw weet iemand waarom ninjahackers down is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Anoniem: 37112 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:43:
<span style="color: blue">Stop maar weer met de modchip talk</span>
Hier ben ik het niet mee eens. Dit is geen modchip talk. Als je goed leest stel ik vragen over de DVD speler van de MS dash. Dus gewoon de standaard DVD speler die bij xbox geleverd word.

Kleine update : ik krijg alleen het geflikker (schokkerig beeld) als ik na pauze op play druk. Als ik daarintegen op pauze druk na pauze dan is het beeld gewoon strak.

Iemand anders ooit zo'n probleem gehad of gebruikt niemand hier de xbox als DVD speler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

Spam schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:18:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens. Dit is geen modchip talk. Als je goed leest stel ik vragen over de DVD speler van de MS dash. Dus gewoon de standaard DVD speler die bij xbox geleverd word.

Kleine update : ik krijg alleen het geflikker (schokkerig beeld) als ik na pauze op play druk. Als ik daarintegen op pauze druk na pauze dan is het beeld gewoon strak.

Iemand anders ooit zo'n probleem gehad of gebruikt niemand hier de xbox als DVD speler ?
Ik gebruik zelf ook de xbox als dvd speler via de ms dashboard,maar ik heb nog nooit last gehad van strepen in het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

De Media Markt verkoopt nu een pakket, 'Splinter Cell Pandora Tomorrow' incl. headset en een jaar lang online gamen, voor maar 29,99.
Ik heb die headset en het spel ingeleverd bij een andere zaak en heb een tegoedbon gekregen van 22 euro.
Ik had ook 11 euro contant terug kunnen krijgen maar dan schiet ik er zelf bij in.
M.a.w. een jaar lang online gamen voor maar 8 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:11:
De Media Markt verkoopt nu een pakket, 'Splinter Cell Pandora Tomorrow' incl. headset en een jaar lang online gamen, voor maar 29,99.
Ik heb die headset en het spel ingeleverd bij een andere zaak en heb een tegoedbon gekregen van 22 euro.
Ik had ook 11 euro contant terug kunnen krijgen maar dan schiet ik er zelf bij in.
M.a.w. een jaar lang online gamen voor maar 8 euro. :)
Ook op bartsmit.com te krijgen.

Binnen een dag in huis, nadat ik het besteld had _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goeie service van Bart Smit! :)

Ik zag trouwens op de achterkant van een Action Replay doosje voor de Xbox, staan dat er ook software op staat om gratis online lan-games te spelen met je Xbox.
Hiervoor zou je GEEN xbox live account nodig zijn.

Maar wat wordt er onder lan-gaming verstaan?
En natuurlijk, is dit boeiend?

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 28-01-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 21:34
LAN gaming wordt bij de xbox System Link genoemd. Games die dat ondersteunen kun je multiplayer doen door meerder Xboxen op een hub aan te sluiten (of met een crosslink cable op elkaar).

Er zijn verschillende gratis programma's die zo'n system link game kunnen tunnelen over het internet zodat je die games online kunt spelen. Kijk maar eens naar Xbconnect, XLink Kai en Gamespy Tunnel.

Voor meer info zie ook Het grote Xbox multiplayer via tunnel topic.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19169

Dat pakket met splintercell pandora tommorow / headset heeft toch ook 12 maand live? zoja: kan je daarmee ook een gratis 2 maand trial mee verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Maniakje, thnx voor de hulp!

idd een 12 maand abbo.
En je kunt je trial verlengen met dat jaar-abbo :)

Xbox ondersteuning:
0800 023 3894

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 31-01-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
Ik heb een maand geleden een Logitech Xbox cordless controller gekocht en ik speel voornamelijk Pro Evolution Soccer maar ik merk dat je op de Logitech controller de buttons harder moet indrukken eer hij reageerd. Dit kost tijd en kan je dus niet lekker "tikken".

Heeft iemand anders hier ervaring met deze controller ?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ik had deze controller ook, ben blij dat ik em weer kon verkopen en een originele M$ (s) controller kon kopen.

ik vind dat ding echt niet fijn in de hand liggen vergeleken met de MS controller

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105559

Ik weet dat er een verschil is tussen allemaal verschillende drives. Thomson, Philips en Samsung. Maar ik heb gelezen dat er nu ook een LG bij is en een nieuwe Samsung. Ik vroeg me af of je al gelijk kan zien (zonder dat de Xbox gemod is) of de desbetreffende speler cd-r kan lezen, zodat ik niet dat ding hoef te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, je kunt het zien zonder dat je em hoeft te modden.
Het moet ergesn aan af te lezen zijn, soort van code ofzo.

Ben het adres van de desbetreffende site helaas kwijt waar precies wat voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Normaal kan je het zien aan de tray van je drive als hij open staat, maar ik heb enkel foto's gevonden van de eerste 3, Thomson, Philips en Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand hier ervaring met een Action Replay voor de xbox?

Ik zie op de site van codejunkies eigenlijk alleen maar save's staan.
Normaal gesproken zouden er toch codes moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 84457 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:23:

de AR voor de Xbox is alleen maar de zogenoemde Powersaves oftewel savegames inderdaad :)

alleen voor de cube en de PS2 zijn er zogenoemde codes.

AR voor de xbox is zonde geld, als je dan perse zou willen cheaten, zijn daar betere manieren voor (mits chipped) maar daar is genoeg over te vinden.

dus helaas, geen klassieke AR voor de box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Fire69 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:25:
Normaal kan je het zien aan de tray van je drive als hij open staat, maar ik heb enkel foto's gevonden van de eerste 3, Thomson, Philips en Samsung.
Afbeeldingslocatie: http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/aznboi-xboxtrays.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 07:40:
[...]

de AR voor de Xbox is alleen maar de zogenoemde Powersaves oftewel savegames inderdaad :)

alleen voor de cube en de PS2 zijn er zogenoemde codes.

AR voor de xbox is zonde geld, als je dan perse zou willen cheaten, zijn daar betere manieren voor (mits chipped) maar daar is genoeg over te vinden.

dus helaas, geen klassieke AR voor de box
Bedankt voor je hulp. :)
Wel vaag dat erop de site valt te lezen dat je wel extra ammo e.d. kunt krijgen.

Geen cheats voor mijn xboxje dus, balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mensen, het is zeker dat er een Halo film komt:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=2942

Ik kan niet wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wat raden jullie trouwens meer aan: xboxconnect of xlink kai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53256

Anoniem: 84457 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:23:

als van die codes zoals voor de ps2 wil kun je in de plaats wel trainers gebruiken op een gemodde box in bijv. mk deception kun je dan hyper kombat spelen of met super unlockables

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Vanitas schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:23:
Ik heb laatst zo'n starter kit gekocht voor BXL en ik ga zaterdag mn account activeren bij een vriend van me (zelf geen CC). Maar aangezien ik mn XB op mn kamer heb staan en de router beneden staat, is dat nogal lastig. Het lukt wel met een kabel (al een paar keer gedaan), maar ik zoek iets dat ervoor zorgt dat je het signaal van de router kan opvangen op mn kamer.

Nou ben ik wat aan het zoeken gegaan en ik kwam dit tegen. Kan ik dit apparaatje dan gewoon verbinden met de XB en klaar (zo gaat het tenminste als ik de kabel gebruik)?? Zou het uberhaupt wel werken met dit apparaat?

Bij Mycom heb ik em al gevonden maar het is wel aardig duur. Zijn er misschien ook andere (goedkopere) alternatieven??
Iemand??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Rev! schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 20:44:
XLink Kai !!!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Vraagje over progressive scan en welke kabel.

Heb net deze TV gekocht : Toshiba 32ZP38 (http://www.home-entertain...taltv-32zp38?opendocument). Deze TV kan progressive scan, heeft ook component aansluiting achterin en via 2 scart porten ook RGB.

Nu las ik ergens dat RGB beter is dan component, maar dat alleen via component het progressive scan signaal binnen kan komen. Nu moet ik dat weten alvorens ik een extra kabel koop : een component of een rgb kabel. Dus ik moet er een voor de xbox kopen en er moet ook gelijk optisch digital audio out op zitten.

Oh, de xbox is gemod met avalaunch dus het progressive scan aanzetten is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Pffffffffffffffff...... na veel Ninja Gaiden spelen Master Ninja Tournament 2 gehaald 8) De eindbaas is een stuk lastiger dan in het normale spel. Maar ik heb 't erop zitten. Nu nog MNT3 halen en ik ben helemaal blij 8)

[ Voor 5% gewijzigd door ErectionJackson op 08-02-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-06 23:24
Ik zoek spellen zoals Shrek Superparty... spellen die eenvoudig zijn en toch super lachen om te doen als je met een zooitje vrienden thuis zit voor het uitgaan ofzo. Ik kan er tot nu toe nog weinig vinden... ik ga denk ik ook Kung fu Chaos kopen dat lijkt me ook wel wat. Zijn er nog meer spellen zoals Shrek Super party?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Fusion Frenzy dat is eigenlijk de enigste die mij nu te boven komt, maar ik dacht dat er van Shark Tale ook een party game was, maar ik kan me vergissen.
Misschien kun je even kijken op sites zoals Gamespot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Spam schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 09:55:
Vraagje over progressive scan en welke kabel.

Heb net deze TV gekocht : Toshiba 32ZP38 (http://www.home-entertain...taltv-32zp38?opendocument). Deze TV kan progressive scan, heeft ook component aansluiting achterin en via 2 scart porten ook RGB.

Nu las ik ergens dat RGB beter is dan component, maar dat alleen via component het progressive scan signaal binnen kan komen. Nu moet ik dat weten alvorens ik een extra kabel koop : een component of een rgb kabel. Dus ik moet er een voor de xbox kopen en er moet ook gelijk optisch digital audio out op zitten.

Oh, de xbox is gemod met avalaunch dus het progressive scan aanzetten is geen probleem.
Volgens mij is component de beste verbinding voor de Xbox. En nodig als je progressive wilt.
Dus ik zou als, je tv het aan kan, je Xbox is gemod, zeker gaan voor een component kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Yonix schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:32:
Fusion Frenzy dat is eigenlijk de enigste die mij nu te boven komt, maar ik dacht dat er van Shark Tale ook een party game was, maar ik kan me vergissen.
Misschien kun je even kijken op sites zoals Gamespot.com
Nee shark tale is geen party game, kan niet eens mutliplayer zelfs :'(
Ik zie overigens geen apparte category "party games" ...

[ Voor 8% gewijzigd door FireFoz op 09-02-2005 13:34 ]

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 22:15
Vraagje, hoe sluit ik mijn Xbox op een Logitech Z 5500 aan :)?

Ik vermoed met een High Definition AV cable/connector
Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/209496.jpg

Maar waar verkopen ze die en werkt dat ook (goed)?

ja ik heb op google gekeken maar die maakte me ook niet veel wijzer

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

..Met een advanced scart, deze kost rond de 30 euro (bah wat duur :() bij de media markt en gameshops)
optical kabel hierin zodat je 5.1 krijgt.

This space is occupied

• Rev!
  • Niet online
ook een manier om een logitech z640 op mn xbox aan te sluiten? met de kabel van hierboven kan het maar die heb ik nognooit in de winkels zien liggen

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 10:23
Qua kabel: ik heb bij de mediamarkt voor €19.99 een Logic3 kabel gehaald, met de volgende specs:

# Scart / AV-S cable for GameCube / N64; Xbox; PS2; PSone & PSX
# Optical Out on Xbox
# Switch selector
# Only one set of sockets required for multi console use
# Gold plated contacts for superior sound and picture
# Connects PS2, GameCube and Xbox to one TV input socket - without
# swapping cables or changing switches!
# RGB / AV switch allows DVD playback on a PS2 without a green screen
# 6ft (1.8m) cable
# RGB compatible on GameCube

Bijkomend voordeel is dat je hiermee op een TV die NTSC normaliter niet snapt (in zwart wit weergeeft) nu wél NTSC kan spelen (aangezien dit een RGB kabel is). De beeldkwaliteit is een stuk beter dan de standaard bijgeleverde kabel, wel merkte m'n huisgenoot een zwarte balk bij Halo op, maar dat kan ook aan m'n TV liggen, die is niet zo jong meer. Je kan er dus ook een ps2 en/of gamecube op aansluiten indien gewenst. Nadeeltje is dat de svideo aansluiting niet RGB is, als ik het goed heb (4 pins). Als er animo is, kan ik wel wat beeldkwaliteit vergelijkende foto's posten.

Afbeeldingslocatie: http://www.xyramax.co.uk/catalog/images/playstation2/accessories/pxg871_sub1_big.jpg

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Anoniem: 52728

FireFoz schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:08:
Ik zoek spellen zoals Shrek Superparty... spellen die eenvoudig zijn en toch super lachen om te doen als je met een zooitje vrienden thuis zit voor het uitgaan ofzo. Ik kan er tot nu toe nog weinig vinden... ik ga denk ik ook Kung fu Chaos kopen dat lijkt me ook wel wat. Zijn er nog meer spellen zoals Shrek Super party?
Mashed >:)
Niet echt een party game (geen minigames enzo, t is een soort racespel met miniatuurwagentjes), maar wel het leukste multiplayer spel wat ik tot nog toe gespeelt heb.

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Rev! schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 07:07:
ook een manier om een logitech z640 op mn xbox aan te sluiten? met de kabel van hierboven kan het maar die heb ik nognooit in de winkels zien liggen
de z640 heeft geen optical en kan niet op een console aangesloten worden (met 5.1)

[ Voor 14% gewijzigd door Collaborator op 10-02-2005 13:57 ]

This space is occupied

• Yonix
FireFoz schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 23:08:
Ik heb net nog even snel rond lopen speuren op Google.com en heb nog 3 andere spellen gevonden; Whacked (Deze kende ik zelf al, stom van me dat ik daar niet was opgekomen 8)7 , is ook wel een leuk spel), Nickelodeon Party Blast en Monopoly Party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Xbox 2 will release 'in late October, early November'
While internet news sources today have reported that Microsoft is readying to launch its next generation Xbox hardware in America and Europe in the fourth quarter of this year, Eurogamer has learnt that the specific timing for the machine's roll-out is late October or early November, and merely weeks after the US launch. The exact date is yet to be solidified.

Speaking under conditions of strict anonymity, senior American and British development, publishing and retail sources have confirmed the launch window in the past weeks. It is also now widely known among British sources that Microsoft UK is currently in the planning stages of a spectacular and unprecedented launch event in central London for the winter release.

While it has been accepted for some time that Xbox 2, currently codenamed Xenon, would be released in America before the end of the year, the news of a late October/early November launch in both the UK and Europe will send shockwaves through the industry and gaming community on this side of the Atlantic.

Many have expressed concern that Microsoft is forcing the next generation of console hardware too early, and that the current generation still has much to achieve. The most famous example of this came from then Nintendo of Europe MD David Gosen speaking at an ELSPA summit in London last October, where he lambasted Microsoft for pushing a next generation machine to market in 2005, and even went so far as to question Microsoft's motivation as profit.

"In every cycle, some manufacturer not profiting from the current cycle is eager to kick-start the next one," he said at the time.

EA recently confirmed that next generation Xbox titles would ship alongside current generation offerings later this year, although the certainty of a European release this side of 2006 has been muted: until now.

Microsoft has already publicly snubbed the suggestion of Xbox 2 being shown for the first time at GDC in March, and it now seems obvious that E3 will see the grand unveiling of the machine.

A Microsoft spokesman characteristically swatted away any next gen talk: "Microsoft has not made any announcements regarding the next generation. We are currently very focused on further building the success of the Xbox console today and are not speculating on timing for a future version."

However, it must be noted that with the current lack of Xbox console stock still proving to be a huge problem for retailers and the future Xbox first party release schedule having almost completely dried up, it's an interesting comment for Microsoft to make at the point when every publisher and their dog are busy leaking Xbox 2 software information.

Bron: Eurogamer
Ben benieuwd :)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Yonix schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:12:
[...]

Ik heb net nog even snel rond lopen speuren op Google.com en heb nog 3 andere spellen gevonden; Whacked (Deze kende ik zelf al, stom van me dat ik daar niet was opgekomen 8)7 , is ook wel een leuk spel), Nickelodeon Party Blast en Monopoly Party.
Thanks, die ga ik es ff checken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:22
Iemand enig idee, of evt een foto, of link over het kleurenschema van de kabel die uit m'n xbox naar de tv gaat, ik heb een xbox -> coax kabel, en nu wil ik een geluidssetje eraan gaan hangen, maar m'n tv heeft geen audio uitgangen, dus ik wil het graag van m'n xbox kabel aftappen, maar weet niet welke kleur draad wat is, en om nu alles uit elkaar te slopen om er achter te komen vind ik ook zo zonde.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127468

Mijn Xbox staat in een andere kamer als mij pc. Omdat ik mijn Creative 5500 voor zowel pc als Xbox wil gebruiken, wil ik mijn Xbox aan mij pc aansluiten en mijn Creative 5500 ook.

Kan ik nu op mijn pc Xboxen en gebruik maken van mijn Creative 5500?

Ik weet dat je deze nodig heb op je pc naar Xbox te zetten:
Afbeeldingslocatie: http://www.skytronic.com/rsc/img/700/759_490.jpg

Maar dit lijkt me stereo?

Ik heb een onboard geluidskaart waar mijn 5500 dus gewoon op past.
Maar hoe ga ik dit fixen om nu ook nog me Xbox erbij te zetten en gebruik maken van 5.1 geluid.

Iemand die me een duidelijk uitleg kan geven en welke spullen ik moet aanschaffen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Je wil je pc aan je xbox aansluiten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127468

Idd Xbox aansluiten op me pc zodat ik me beeldscherm gewoon gebruik als beeldscherm.
Dit gaat me gewoon lukken, ik heb alleen de spullen nog niet en weet niet hoe ik ook nog gebruik kan maken van van mijn Creative 5500 met decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137056

Rev! schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 20:44:
Xlink kai, het is XBMC integrated en je hoeft niet meer naar de PC te lopen om een game room te joinen (tenminste dat was zo met de oude xbconnect, weet niet hoe het nu is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Oddworld Strangers world ( of was het nou wrath) is cool!

Vanavond ff zitten spelen en ik moet zggen dat er weer plenty humor in zit. Geinig spel. Kijken of ik deze week wat extra leveltjes kan doen. Wie weet blijft het interesting.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anoniem: 127468 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:56:
Idd Xbox aansluiten op me pc zodat ik me beeldscherm gewoon gebruik als beeldscherm.
Dit gaat me gewoon lukken, ik heb alleen de spullen nog niet en weet niet hoe ik ook nog gebruik kan maken van van mijn Creative 5500 met decoder.
Als hij echt op je pc moet aangesloten worden, ga je je xbox gewoon op een tv-kaart moeten hangen.
Als je gewoon je monitor wil gebruiken, ga je een vga-box moeten aanschaffen.

Iets meer duidelijkheid zou hier imho geen kwaad kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Fire69 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:43:
[...]

Als hij echt op je pc moet aangesloten worden, ga je je xbox gewoon op een tv-kaart moeten hangen.
Als je gewoon je monitor wil gebruiken, ga je een vga-box moeten aanschaffen.

Iets meer duidelijkheid zou hier imho geen kwaad kunnen...
Ik weet niet hoe de kwaliteit van de tv-kaart is (met xbox aangesloten), maar via een vga box is toch een beetje minder dan op een gewone tv.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op www.xbox.com kun je gratis een nieuwe Power Supply bestellen. Er schijnen problemen met de oude te zijn, en uit voorzorg worden ze allemaal vervangen.

Anoniem: 45322

PWM schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:23:
Op www.xbox.com kun je gratis een nieuwe Power Supply bestellen. Er schijnen problemen met de oude te zijn, en uit voorzorg worden ze allemaal vervangen.
Niet de hele voeding maar slechts de voedingkabel van stopcontact naar XBOX wordt vervangen.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
mbt bestellen van nieuwe power cable : kan je het serienummer van je XBOX ook op eoa manier via software uitlezen ? M'n xbox zit strak ingebouwd en heb weinig zin om hem er weer uit te moeten halen om het serienummer op de onderkant te kunnen lezen :)

• PWM
  • Niet online

PWM

• Chillmeister
  • Laatst online: 04-06 21:57
Rox_NL schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:51:
[...]

Ik weet niet hoe de kwaliteit van de tv-kaart is (met xbox aangesloten), maar via een vga box is toch een beetje minder dan op een gewone tv.
euh?? via de juiste vga box kan je met je xbox in HDTV mode spelen op je PC monitor. Twee goede voorbeelden zijn X2vga en Vdigi VD-Z3

• Vanitas
Net maar ff een nieuw kabeltje voor mn XB besteld.
MS handelt het wel netjes af iig. Maar het blijft wel slordig dat zo iets kan gebeuren.

• Smarron
  • Laatst online: 07-06 23:29

Smarron

The bend

Hier ook ff besteld. Ik vind het erg netjes. De uitval is nog kleiner dan bijv. met harde schijven, ze zijn goed bezig.

Mijn Xbox dateert btw uit 2002, is dat 1 van de eersten ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• PWM
  • Niet online

PWM

Vanitas schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:57:
Net maar ff een nieuw kabeltje voor mn XB besteld.
MS handelt het wel netjes af iig. Maar het blijft wel slordig dat zo iets kan gebeuren.
Valt wel mee. Het valt ruim binnen de marges van wat er fout mag gaan per 100.000 verkochte apparaten. Het is gewoon service dat ze alles vervangen.

• Vanitas
PWM schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:10:
[...]

Valt wel mee. Het valt ruim binnen de marges van wat er fout mag gaan per 100.000 verkochte apparaten. Het is gewoon service dat ze alles vervangen.
Dat is waar. Maar dat de kans ontstaat dat je XB in de fik vliegt door een kapotte draad, dat is toch wel een grote fout. Je huis zal maar afbranden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136806

Vanitas schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:23:
[...]

Dat is waar. Maar dat de kans ontstaat dat je XB in de fik vliegt door een kapotte draad, dat is toch wel een grote fout. Je huis zal maar afbranden...
Dat is inderdaad erg vervelend.

Wel vervelend dat het zo lang duurt voordat je een kabel thuis krijgt, twee tot vier weken. Ik kan me zo voorstellen dat ze niet voldoende op voorraad hebben, maar zo'n maximale levertijd van 4 weken vind ik wel erg lang, vooral bij zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136696

Anoniem: 136806 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:44:
[...]

Dat is inderdaad erg vervelend.

Wel vervelend dat het zo lang duurt voordat je een kabel thuis krijgt, twee tot vier weken. Ik kan me zo voorstellen dat ze niet voldoende op voorraad hebben, maar zo'n maximale levertijd van 4 weken vind ik wel erg lang, vooral bij zo'n probleem.
ach 4 weken lang.valt wel mee als je bedenkt dat ik al ruim 2 jaar met ene kapotte kabel doe :Y)
dan maakt die 4 weken ook niet meer uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
sverzijl schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:47:
mbt bestellen van nieuwe power cable : kan je het serienummer van je XBOX ook op eoa manier via software uitlezen ? M'n xbox zit strak ingebouwd en heb weinig zin om hem er weer uit te moeten halen om het serienummer op de onderkant te kunnen lezen :)
laat maar. al gevonden en kabel besteld. Alleen serienummer lijkt van belang bij de invoer. Voor produktiedatum (die niet uit te lezen is) zomaar wat ingevuld en dit werd gewoon geaccepteerd.

[ Voor 17% gewijzigd door sverzijl op 18-02-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vanitas schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:23:
[...]

/offtopic ;)

http://www.telegraaf.nl/i...ntploft_in_Barneveld.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zie niet helemaal in wat die apple met de xbox te maken heeft maar op zich wel grappig.
nooit eerder gehoord dat zoiets ontploft.
zal maar gebeuren met je xbox dat ie ontploft dat zou balen zijn, zit je net in laatste level en boem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
sverzijl schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:07:
[...]

laat maar. al gevonden en kabel besteld. Alleen serienummer lijkt van belang bij de invoer. Voor produktiedatum (die niet uit te lezen is) zomaar wat ingevuld en dit werd gewoon geaccepteerd.
Vreemd... bij mij moest de datum ook correct zijn. Wist alleen niet dat ik al zo'n oude XBOX had (2003) terwijl ik hem in mei 2004 pas gekocht heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 20:28

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Smarron schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:05:
Hier ook ff besteld. Ik vind het erg netjes. De uitval is nog kleiner dan bijv. met harde schijven, ze zijn goed bezig.

Mijn Xbox dateert btw uit 2002, is dat 1 van de eersten ?
nee, midden en eind 2001 zijn er ook een hoop gemaakt. Maar het is niet de nieuwste ook iig.

Ik had wel een raar probleem met mijn xbox laatst, ik kreeg totaal geen beeld, heb de kap open gemaakt, de power cables van de hdd en dvd speler eruit gehaald, xbox aan en uit gezet, power cables weer erin, en toen deed hij het weer, maar dat zal niet door een defecte voedingskabel gekomen zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Heb net outrun 2 binnen, leuk spel zeg lekker arcade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 19:50
Anoniem: 136696 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:05:
zie niet helemaal in wat die apple met de xbox te maken heeft maar op zich wel grappig.
nooit eerder gehoord dat zoiets ontploft.
zal maar gebeuren met je xbox dat ie ontploft dat zou balen zijn, zit je net in laatste level en boem 8)7
Inderdaad, dat je huis in de fik vliegt en dat je alles kwijt bent nog tot daar aan toe, maar dat je het spel van begin af aan opnieuw moet spelen is toch erg zuur :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
hemiparo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:50:
[...]

Vreemd... bij mij moest de datum ook correct zijn. Wist alleen niet dat ik al zo'n oude XBOX had (2003) terwijl ik hem in mei 2004 pas gekocht heb...
Het kan zijn dat ik de datum in 1 keer goed geraden heb, maar die kans is wel heeel erg klein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb net Dead or Alive: Ultimate Limited edition besteld. Iemand een idee wat dat limited inhoudt? Hij was iets duurder dan de normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
je hebt dus ergens meer voor betaald, maar je weet niet waarom ? was dat slim ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125801

Weet iemand een shop waar ze de Microsoft Xbox High Definition AV Pack verkopen (en ook nog naar NL shippen)? Ik had 'm in bestelling staan bij PSXShop.nl maar zij kunnen niet leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Anoniem: 125801 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:14:
Weet iemand een shop waar ze de Microsoft Xbox High Definition AV Pack verkopen (en ook nog naar NL shippen)? Ik had 'm in bestelling staan bij PSXShop.nl maar zij kunnen niet leveren.
Bij gameorder:

http://www.gameorder.nl/x...67b32fc23f737be700dccdb31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sverzijl schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:14:
je hebt dus ergens meer voor betaald, maar je weet niet waarom ? was dat slim ?
Misschien niet :)

Hij was maar €5,- duurder, en ik vindt limited editions altijd wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
PWM schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:27:
[...]

Misschien niet :)

Hij was maar €5,- duurder, en ik vindt limited editions altijd wel leuk.
- Klik

Ik denk dat je bij de Limited Edition dit als extra zal krijgen:

[quote]

Special Collector’s Edition packaging:
For a limited time, Dead or Alive Ultimate boasts the ultimate in packaging with the Special Collector’s Edition two-disc set. Collectible trading cards, which feature the characters of the games and their special moves, are also included as an added bonus.

Of zit ik nu verkeerd te kijken? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137296

Vraag: Hoe komt Microsoft aan een lijst met namen van mensen die ze eventueel kunnen gaan controleren op het gebruik van omgebouwde X-boxen ??

Antwoord: Zeg die mensen gewoon dat hun voedingskabeltje niet deugd.

Resultaat: Microsoft betaald ongeveer 25 cent per voedingskabeltje en krijgt daarbij een hele wasllijst van mensen die een X-Box hebben en dus kunnen worden gecheckt op het eventueel hebben van illegale spelletjes :-)

Conclusie : Weer zo'n super slimme marketings stunt van B.Gates

:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z

Slapende honden moet je wakker maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Huh? :?

Moesten ze een hele waslijst aan namen willen (wat zijn ze trouwens met je naam om te checken of je een omgebouwde xbox hebt :? ) dan hadden ze er geen datums bijgezet, maar gewoon gezegd dat alle voedingskabels defecten hadden. |:(

Hoezo paranoia en MS-bashing? :/

[ Voor 97% gewijzigd door Fire69 op 22-02-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P
Anoniem: 137296 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:46:
Vraag: Hoe komt Microsoft aan een lijst met namen van mensen die ze eventueel kunnen gaan controleren op het gebruik van omgebouwde X-boxen ??

Antwoord: Zeg die mensen gewoon dat hun voedingskabeltje niet deugd.

Resultaat: Microsoft betaald ongeveer 25 cent per voedingskabeltje en krijgt daarbij een hele wasllijst van mensen die een X-Box hebben en dus kunnen worden gecheckt op het eventueel hebben van illegale spelletjes :-)

Conclusie : Weer zo'n super slimme marketings stunt van B.Gates

:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z

Slapende honden moet je wakker maken
leuke theorie, misschien een beetje paranoide maar wel leuk.
meneer gates kennende had ie dan wel een grotere periode genomen dan alleen de xboxen van voor 2002

edit: lees net dat het 13 januari 2004 was dus wat ik zeg klopt niet helemaal maar dan nog hoe willen ze zien of je iets illegaals doet.

ik vind het wel een leuek manier voor egistratie van xboxen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 136696 op 22-02-2005 13:55 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136696 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:50:
[...]

leuke theorie, misschien een beetje paranoide maar wel leuk.
meneer gates kennende had ie dan wel een grotere periode genomen dan alleen de xboxen van voor 2002
Oh en wanneer is de X-box uit gekomen dan? tel daar eens 2 jaar garantie bij op ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137296 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:54:
[...]

Oh en wanneer is de X-box uit gekomen dan? tel daar eens 2 jaar garantie bij op ??
zie mijn bovenstaande post die geedit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Yonix schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:40:
[...]

- Klik

Ik denk dat je bij de Limited Edition dit als extra zal krijgen:

[...]

Of zit ik nu verkeerd te kijken? :9
Dat ziet er goed uit. Gelukkig, ik heb er namelijk 5 besteld, meteen voor wat vrienden, dan is het niet voor niets geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136696 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:56:
[...]

zie mijn bovenstaande post die geedit is
Hoe willen ze met B.I.G. (je kent hem wel met Peter R. de Vries) controleren op illegale software ??
Denk ook ff aan de werkloosheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Mijn vriendin en ik hebben nav de prijsdaling van afgelopen jaar en de wens van een DVD speler na de kerst ook een XBOX gekocht. Mijn vriendin is echter uitgekeken op de spelletjes die we hebben (slechts PGR2 en Fable op het moment) en ik ben aan het zoeken naar ies anders wat we allebei leuk vinden. Zij is vooral geinteresseerd in platofrm spelletjes. Wat zijn goede aanraders? Het mogen ook best wat oudere XBOX spelletjes zijn! Het meot voor haar ook niet te gewelddadig zijn. Zo vind ze Prince of Persia - Sands of Time helemaal te gek, maar PoP - Warrior within dan weer niet...

P.S. Ik heb de afgelopen 2 XBOX topic agestruind naar tips over leuke platform spelletjes (en ook gegoogled), maar zonder resultaat. Zeg dus niet dat ik niet gezocht heb :)

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Misschien vindt zij Beyond Good & Evil wel leuk. :)

http://www.gcshop.nl/details.php?id=906

[ Voor 36% gewijzigd door magnifor op 22-02-2005 15:02 . Reden: Effe een link in mijn post plaatsen :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

RealCato schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:24:
Zij is vooral geinteresseerd in platofrm spelletjes. Wat zijn goede aanraders? Het mogen ook best wat oudere XBOX spelletjes zijn!
Ik heb me erg vermaakt met Oddworld: Munch's Oddysee, maar die begint een beetje antiek te raken.

Voodoo Vince is erg komisch en heb ik me ook mee vermaakt, Blinx is ook lachen maar had niet de humor van Mucn en Vince, en Blinx 2 ken ik niet maar schijnt ook wel ok te zijn. Volgens mij allemaal voor een zacht prijsje te vinden.

Sega heeft geloof ik ook nog een of andere Sonic-collectie uitgebracht, met elk Sonic-spel wat er ooit gemaakt is (incl. de 2d sideways games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Blinx is inderdaad wel leuk. Mijn ervaring met dames achter de Xbox is dat ze SSX Tricky erg leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire69 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:49:
Huh? :?

Moesten ze een hele waslijst aan namen willen (wat zijn ze trouwens met je naam om te checken of je een omgebouwde xbox hebt :? ) dan hadden ze er geen datums bijgezet, maar gewoon gezegd dat alle voedingskabels defecten hadden. |:(

Hoezo paranoia en MS-bashing? :/
Ja en dan valt het wel heel erg op of niet. Als je nou een datum kiest (ongeveer twee jaar na het uitbrengen van de X-box) (Goh 2 jaar dat is toch garantie termijn??)

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 02-06 09:10
RealCato schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:24:
Zij is vooral geinteresseerd in platofrm spelletjes. Wat zijn goede aanraders? Het mogen ook best wat oudere XBOX spelletjes zijn!
Ombouwen die handel en er een snes emulator opgooien :-) Juweeltjes van platformers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anoniem: 137296 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:34:
[...]

Ja en dan valt het wel heel erg op of niet. Als je nou een datum kiest (ongeveer twee jaar na het uitbrengen van de X-box) (Goh 2 jaar dat is toch garantie termijn??)

:*)
Ok, en wat verwacht je dan dat ze gaan doen, bij je thuis aan de deur komen kloppen en vragen: "Mag ik effe je xbox checken of er een chip in zit?" :/

Ik snap het probleem gewoon niet...

[edit]
Sujata Softech, Mumbai-based distributor of Xbox has said that the voluntary recall and replacement of defective Xbox cords by Microsoft will not be required for devices used in India.

Sanjeev Jha, CEO, Sujata Softech, the distributor of Xbox in India, says, "In India since we use 220 Volts the power cords used here for the Xbox are different as compared to the ones that are being recalled. I don't see sales here being affected due to this."
Nou, daar gaat je theorie. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Fire69 op 23-02-2005 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik lees net dat mijn kabel gisteren is verzonden. Hopelijk heb ik hem vandaag of morgen binnen. :)

Edit:

Ik krijg hem net binnen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door magnifor op 23-02-2005 11:16 . Reden: Mijn pakje is binnen. :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

magnifor schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 11:11:
Ik lees net dat mijn kabel gisteren is verzonden. Hopelijk heb ik hem vandaag of morgen binnen. :)

Edit:

Ik krijg hem net binnen. :)
en hoe bevalt ie?? beter dan de oude kabel? ;)

vindt het sowieso onzin dat ik de oude kabel al zoveel jaar gebruik en ik hem nu moet omruilen 8)7

maar ja veiligheid bovenalles, wel fijn om te weten dat ik zoveel jaar risico heb gelopen
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.