Anoniem: 137960 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:49:
Nog een vraagje: Het online spelen, is daarbij Xbox Live een echte must have? Of is Xbox Connect voldoende. Ik hoorde namelijk dat er nogal weinig mensen Connect spelen.
Is het verstandig om een Xbox nieuw te kopen, of tweedehands. Nieuw kost hij (nog maar) 150 euro en dan heb je een console + controller. Tweedehands krijg je voor dat geld : Console + twee controllers + dvd kit + aantal spellen. (over het algemeen). Maar met tweedehands kopen loop je (altijd) het risico dat er iets mee is gebeurd in het verleden, en dat de console na 2 weken sterft zonder dat je beroep kan doen op garantie. Dus kan ik hierin ook overtuigd worden?

Ik denk dat je het zelf al weet, want je geeft het namelijk al aan in je vraag

Ikzelf zat er, voordat ik mijn Xbox aanschafte, aan te denken om ook een 2e Hands Xbox te kopen, maar ook ik was bang dat ik een ''slechte koop'' zou doen. Dus heb ik hem toen maar in de winkel gekocht en voor € 40,- extra heb je een Xbox + Controller + 1 of 2 Games, kijk maar naar de Xbox Game pack (Rocko, Limited enz.).
En wat dat Online gamen betreft, ik heb echt niet het gevoel dat ik iets mis nu ik Xlink Kai gebruik.
Het kan precies hetzelfde als Live! (Online Gamen met de Box

), je kunt ook gewoon een Headset gerbuiken en zelfs games spelen die Xbox Live! niet ondersteunen het enigste verschil is het System Link menu en dat van Live!.
[
Voor 6% gewijzigd door
Yonix op 17-03-2005 21:38
]