Het Grote XBOX Topic deel 10

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.560 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van xboxscene xbox 2 misschien niet backwards compatible
One million Xbox 2s will be available across Europe by the end of the year, according to MCV. That figure will rise to 1.5 million by the end of March 2006, a source at a major games publisher has told the industry publication.

The same source has also hinted that NextBox would not be backwards compatible with current Xbox games, which has led to suggestions that many publishers are now delaying the release of significant titles in order to, as MCV puts it, "ensure they are made next-gen ready to insure against ongoing shortages".

While there's still no official confirmation from Microsoft, it's widely expected that Xbox 2/Xenon will be launched globally in November.
zeer jammer als dit waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die xbox2 ik zou hem niet te gehaast kopen, wacht een half jaartje heb je hem voor 200euro minder :) net als bij de normale xbox. De graphix van de xbox2 zijn echt top, ik ben beniewd wat de toekomst ons brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:11
huidige xbox verkoopt nog sterk. Alhoewel ik graag een xbox 2 zie vind ik kerst nog een beetje vroeg, helemaal als niet dus niet backwards compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Grrrrrrrr.... Ik wil wel dat het backwardcompatible wordt, hoor :o

De revolution zal ook gc spellen kunnen spelen, dat wil zeggen dat ik vrij snel na introductie zo'n ding zal kopen (als er een paar leuke launchgames zijn ;)). Daarbij komt dat de revolution prob de helft van de xbox2 zal kosten :D Als de xbox2 niet backwardcompatible wordt zal ik echt nog wel even de kat uit de boom kijken eer ik tot de aanschaf overga. Sowieso wacht ik denk ik even op de eerste prijsdaling, want 300 of 500 euro bijv. is nogal een verschil :D

Ik heb echt geen ruimte voor 4 consoles :D Zeker niet als ze zo groot zijn als de xbox :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Nuja, daarom plijt ik ook meer voor een HIFI approach (http://xbox.dalquen.com/m...owpic&pid=3&orderby=dateD) met consoles. Dan kun je gaan stapelen ;) En ik denk dat meer mensen dan ook geneigd zijn om zo'n ding te kopen omdat het mooi bij hun setje past.

[ Voor 7% gewijzigd door Spam op 25-03-2005 08:28 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:52:
Grrrrrrrr.... Ik wil wel dat het backwardcompatible wordt, hoor :o

De revolution zal ook gc spellen kunnen spelen, dat wil zeggen dat ik vrij snel na introductie zo'n ding zal kopen (als er een paar leuke launchgames zijn ;)). Daarbij komt dat de revolution prob de helft van de xbox2 zal kosten :D Als de xbox2 niet backwardcompatible wordt zal ik echt nog wel even de kat uit de boom kijken eer ik tot de aanschaf overga. Sowieso wacht ik denk ik even op de eerste prijsdaling, want 300 of 500 euro bijv. is nogal een verschil :D

Ik heb echt geen ruimte voor 4 consoles :D Zeker niet als ze zo groot zijn als de xbox :+
Wat heb je dan precies aan backwards compatibility? Ik heb het persoonlijk wellicht 2 keer gebruikt. Wie speelt er uberhaupt nog oude spellen op zijn nieuwe console als hij de oude console nog heeft staan? Volgens mij zeer weinig mensen. Het zal mij dan ook niks kunnen schelen of de volgende Xbox backwards compatible wordt. Liever niet en dat ie dan goedkoper is, voor mijn oude games heb ik mijn Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Mensen die perse backwards compatibility willen hebben zijn de gamers die elke keer hun oude console moeten verkopen om weer een nieuwe te kopen volgens mij, andere reden kan ik niet bedenken...

tuurlijk is het makkelijk als je ouwe games op je nieuwe machine kan spelen, maar de vraag is hoe vaak zou je dat (willen) gaan doen. Echte gamers zullen nooit hun consoles verkopen B)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nee, ik ben niet van plan m'n consoles te verkopen :P Maar sommige oude spellen wil je best wel eens herspelen eik :o Bij de gamecube heb je Zelda: OoT + MM die dus eik voor de n64 zijn. Nja, ik heb nog flink wat OoT gespeeld op de cube, terwijl ik die toch echt wel voor de n64 uitgespeeld had ;) Oude pc-spellen speel ik ook nog vaak, dus ik zie niet in waarom ik sommige xbox spellen niet meer zou willen spelen zodra de xbox2 er is... Ik denk hierbij aan Burnout3, Halo, Crash Bandicoot (ja, ben ik prob de enige in :+ ). Maarja, ik kan ook best zin hebben in een van de andere spellen en dan heb k geen zin om m'n xbox tevoorschijn te toveren, naast/voor/op de tv te zetten en zo'n spel te spelen.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Speelt er iemand hier toevallig Phantom Dust? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:05
prototype schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 23:22:
Jep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doom3 is uitgekomen :) morgen effe spelen, dit zijn een aantal nieuwe leuke spellen :D

Special Forces Nemesis STRiKE (shooter)
TimeSplitters (shooter)
NARC (soort GTA game maar je kan niet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, TimeSplitters 3 lijkt me wel wat :) Vond 2 erg leuk, alleen de controls bleven imo een beetje vervelend. Nu bij 3 schijnen ze gewoon de "Halo-controls" te gebruiken niet? Of het is ieg een optie? :) Nja, als het verder lijkt op 2 is het wel de moeite waard, zeker voor de MP :) Tis echt een soort fragfest :D Tgaat allemaal flink snel enzo, lekker chaotisch ;) Ook leuk op z'n tijd :P En bij 2 bleef het op 60fps, ook bij 4-player mode :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Okyah schreef op zondag 27 maart 2005 @ 00:33:
Ja, TimeSplitters 3 lijkt me wel wat :) Vond 2 erg leuk, alleen de controls bleven imo een beetje vervelend. Nu bij 3 schijnen ze gewoon de "Halo-controls" te gebruiken niet? Of het is ieg een optie? :) Nja, als het verder lijkt op 2 is het wel de moeite waard, zeker voor de MP :) Tis echt een soort fragfest :D Tgaat allemaal flink snel enzo, lekker chaotisch ;) Ook leuk op z'n tijd :P En bij 2 bleef het op 60fps, ook bij 4-player mode :)
TS: Future Perfect is een heel erg leuk spel. Ben tot nu toe pas ergens in het begin bij de SingelPlayer mode, maar ik heb voornamelijk Online (Via Xlink) gespeeld, wat erg leuk is. Ikzelf heb de voorgaande delen niet gespeeld, maar TS is zeker tof! :) En pot-jan-dikke-me (:p) wat een boel Characters kun je kiezen zeg om mee online te gaan :9~
Het leukste vindt ik de map-maker (weet niet of deze in 1 of 2 ook zat), ben daar al volop mee aan het werk gegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 00:27:
Doom3 is uitgekomen :) morgen effe spelen, dit zijn een aantal nieuwe leuke spellen :D
Doom3 in co-op is vet bruut :D (gedaan met x-link). Ik heb in tijden niet meer zo gelachen. Bijv als je je maat ziet die mbv een bedieningspaneel een deur wil openen, een rocketlauncher in zijn klauwen heeft en misklikt drukt :D : boem je maat weg :P. Je bent er wel alleen in 3 uur doorheen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 27-03-2005 04:19 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 05:21:
Mensen die perse backwards compatibility willen hebben zijn de gamers die elke keer hun oude console moeten verkopen om weer een nieuwe te kopen volgens mij, andere reden kan ik niet bedenken...

tuurlijk is het makkelijk als je ouwe games op je nieuwe machine kan spelen, maar de vraag is hoe vaak zou je dat (willen) gaan doen. Echte gamers zullen nooit hun consoles verkopen B)
Nee. Ik koop bv alleen maar de PS3 OMDAT die BACKWARDS-compatible wordt. Ik vind het zonde om nu nog een PS2 voor FF X, Metal Gear Solid 3, GT4 etc. te kopen, maar ik wil die die games zeker straks nog wel gaan spelen op de PS3 omdat ik die nooit heb gehad. (heb nu ook een Xbox; maar gaan geen Xbox2 kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik kan me niet voorstellen dat er geen backwards compatibility op de volgende xbox zit. Er zijn zelfs al screens uit de interface bekend waarop gewoon de huidige xbox games gespeeld werden.

Afbeeldingslocatie: http://www.xbw.nl/images/content/29639.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbw.nl/images/content/29640.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbw.nl/images/content/29641.jpg

Ik ben er in ieder geval wel benieuwd naar :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rox_NL op 28-03-2005 11:07 . Reden: toevoeging :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
prototype schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 23:22:
Wat, is ie al uit hier??
Dat lijkt me echt zo'n leuk spel he.

Kan je wat vertellen of het ook echt leuk speelt, en vooral of het soepel speelt?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Die nieuwe schermen van de Xbox2 zien er echt super uit...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:41

Wom

Ziet er zeker goed uit :) Nog verdere integratie van Live dus.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, voor mij echt weinig boeiend :P Heb consoles voor SP of voor MP met z'n 4tjes voor te tv. M'n pc gebruik ik wel voor online stuff (en dan nog interesseren shooters ed me niet meer zo erg online).

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Heb een vraagje over xbox prijzen. Nu was er eenmalig een goedkope actie van MM in utrecht voor 100 euro maar nooit zoiets te zien. Nu willen twee maten van mij een XBOX kopen voor XMBC alleen zit er dus geloof ik een revised edition aan te komen. Net zoals de PS2 dat heeft gekregen.

Weet iemand hier meer van wanneer dit gaat plaatsvinden ? Of heeft iemand ergens anders al een 100 euro actie gezien zoals destijds bij MM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dat waren volgens mij ook demo modellen.. Probeer eens op marktplaats, dan kan je waarschijnlijk wel een xbox krijgen voor dat geld.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:15
Spam schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:39:
<knip> alleen zit er dus geloof ik een revised edition aan te komen. Net zoals de PS2 dat heeft gekregen.
Dat heb ik nog nergens gelezen, waar heb je deze info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Macer schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:21:
Dat waren volgens mij ook demo modellen.. Probeer eens op marktplaats, dan kan je waarschijnlijk wel een xbox krijgen voor dat geld.
Nuja, ik probeer ze wel minimaal een 1.5 of 1.6 te krijgen vanwege de DVD drive. Op marktplaats zit er zoveel 1.3/1.2 of zelfs 1.1 (met die gare GPU fan) rommel tussen dat het meer moeite kost om daarachter te komen. Daarom koop ik liever nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Zou inderdaad gewoon nieuw halen, kost niet zoveel meer.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Schweino schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:49:
[...]

Dat heb ik nog nergens gelezen, waar heb je deze info vandaan?
Goeie vraag : toen ik dit aan het schrijven was ben ik gaan zoeken naar het desbetreffende nieuwsbericht. Het bleek een gerucht te zijn gekoppeld aan het feit dat er een tekort aan XBOX-en is. Zie hier : http://www.gamer.nl/nieuws/25686 voor meer info. Wat er nu van waar is weet ik niet. Daarom vroeg ik het hier ;)

Hier een quote uit de reacties op de nieuwspost :
Het schijnt dat er misschien een nieuwe versie aan het komen (volgens sommige rumours) Het zou verklaren waarom er ineens een tekort is (ook in de UK zijn er verschillende winkelketens die door de vooraad heen zijn).

Er zijn mensen die beweren dat er een kleinere goedkopere versie komt, als deze een tijdje naast de Xenon blijft bestaan dan heeft hij wel bestaansrecht (Denk Master System 2 (paar dingen zoals de cardreader en het video out signaal eraf) naast de Megadrive), PSOne, Megadrive II (pas in 1993 geintroduceerd tot 1997 gemaakt),)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 21:56
Geloof er niks van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
zou cool zijn maar het lijkt me onwaarschijnlijk. Om de xbox kleiner te kunnen maken zullen ze op laptop formaat dvd-rom en harde schijf moeten overstappen en dat gaat heel wat meer kosten dan de huidige onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Tjsa, bij de playstation en playstation 2 is het ook gebeurd net voor de launch van de opvolger dus ik zie niet in waarom het bij de xbox niet logisch zou zijn.

Denk bijvoorbeeld aan het feit dat MS nu oude onderdelen in stock moet houden en dat het op lange duur juist goedkoper is om wat modernere onderdelen te gebruiken. Een revised edition is waarschijnlijk ook goedkoper om te verschepen etc etc. Als dit allemaal geen zin zou hebben waarom is er destijds dan de PSone en nu de PStwo gekomen ?

[ Voor 52% gewijzigd door Spam op 29-03-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Net voor de launch van de opvolger? De PStwo is er toch al een tijdje, en de PS3 zal toch wel nog even duren hoor.

Je moet niet alleen kijken naar de kost van de onderdelen, ook de ontwikkeling van het produkt, marketing, ... zijn zware kosten die ze er volgens mij niet meer uithalen, zeker niet als bijna gelijktijdig (binnen enkele maanden, niet minstens een volledig jaar zoals bij Sony) een nieuwe generatie van consoles op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Fire69 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 08:06:
Net voor de launch van de opvolger? De PStwo is er toch al een tijdje, en de PS3 zal toch wel nog even duren hoor.

Je moet niet alleen kijken naar de kost van de onderdelen, ook de ontwikkeling van het produkt, marketing, ... zijn zware kosten die ze er volgens mij niet meer uithalen, zeker niet als bijna gelijktijdig (binnen enkele maanden, niet minstens een volledig jaar zoals bij Sony) een nieuwe generatie van consoles op de markt komt.
Tjsa, zo had ik het nog niet bekeken. Het zit inderdaad nogal dicht op de launch van de XboX 2 aan. Maar hoe zat het met de launch van de PSone dan ? Die zat toch redelijk dicht tegen de PS2 launch aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
volgens mij was de ps2 er zelfs eerder dan de psOne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:31
Schweino schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 13:06:
volgens mij was de ps2 er zelfs eerder dan de psOne.
Nope, psOne was er eerder dan de ps2

hmmz, wat ik nu lees bij spong.com:
SPOnG has received emails that indicate a complete withdrawal of Xbox hardware in the coming months, with claims surfacing today of a total end to generation one Xbox production.

According to senior sources within publishing, retailers are being instructed not to list Xbox hardware in their next catalogue publications. “They are telling us that they have reached their targets and want to clear the way for the next machine,” we were told, with our source speaking under terms of anonymity. “It’s reached the point where the amount of money they lose per unit, combined with the fact that they might well eat into their own [Xbox 360] market share, means that continuing the run is just not feasible.”

Of course the big question remains of exactly how many Xbox hardware units are still available. “There are only two million units left and no more will be produced,” continued our source. “There are 400,000 allocated for the whole of the European territory. After that there will be no more. It was confirmed to me that Microsoft has no plans to manufacture the original Xbox once the new console hits the market.”

However, Microsoft has indicated to key retailers that it plans to having around a million Xbox 360 hardware units available in time for Christmas of 2005, as reported by MCV last week and recently confirmed to SPOnG.

Microsoft’s official line on the matter is that the Xbox supply situation will improve, offering a six week wait-and-see window to retailers. Some cynics may argue that six weeks brings the welcome distraction of a 360-powered E3 show in Los Angeles. The Windows giant also claimed that manufacture of the original Xbox unit continues, although this end-of-cycle production run is likely to comprise the two million figure offered by our source today.

We will bring you updates on this story if anything changes.
bron

Dit bericht lijkt me sterk, het lijkt me niet dat MS de Xbox uit laat verkopen in afwachting op de volgende Xbox.... maar das mijn mening.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Moet haast ook wel betekenen dat de xbox2 WEL backwardcompatible is, anders blijven winkels met een zooi spellen hangen. Tis niet alsof alle huidige xbox-eigenaren de gehele huidige voorraad op zullen kopen? Nja, denk ik :+ Misschien heb ik het helemaal mis, hoor :D
Maar de PSOne is er toch ook nog steeds? Of niet meer? Nja, tot voor kort heb ik die nog te koop gezien. En dat terwijl de PS2/PSTwo ook gewoon PS1 spellen speelt... Heel andere aanpak dus? :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heeft iemand hier Doom 3 al? Ik wil Live spelen, maar er zijn geen spelers te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18
Heb even zitten zoeken door het topic, maar ik kan niets vinden over het unlocken van dingen van een spel dmv cheats of savegames eventueel, is dat wel mogelijk bij de meeste spellen op de een of andere manier? ik heb namelijk een hele zut mooie spellen, maar als ik dan tegen een vriend wil spelen kan ik maar uit van 5 van de 100 autos of wapens kiezen omdat ik de rest nog niet geunlocked heb (speel niet zo graag alleen, kom dus nooit ver in spellen) das erg jammer....

oh, nog een vraagje, via gamerankings kom ik vaak bij de videoreviews van gamespot uit, maar sommige games hebben ze geen videoreviews van, en ik vind die hardstikke fijn, zijn er meer sites die dat soort streams aanbieden?

[ Voor 20% gewijzigd door Maverick op 31-03-2005 22:22 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
PWM schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:13:
Heeft iemand hier Doom 3 al? Ik wil Live spelen, maar er zijn geen spelers te bekennen.
Ja, maar heb nog niet echt de tijd gehad om het te spelen.
Even opgestart, en ik moet zeggen, in-game ziet er heel goed uit, maar de intro-filmpjes schokten gelijk een gek.... :/
Maverick schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 21:59:
Heb even zitten zoeken door het topic, maar ik kan niets vinden over het unlocken van dingen van een spel dmv cheats of savegames eventueel, is dat wel mogelijk bij de meeste spellen op de een of andere manier? ik heb namelijk een hele zut mooie spellen, maar als ik dan tegen een vriend wil spelen kan ik maar uit van 5 van de 100 autos of wapens kiezen omdat ik de rest nog niet geunlocked heb (speel niet zo graag alleen, kom dus nooit ver in spellen) das erg jammer....

oh, nog een vraagje, via gamerankings kom ik vaak bij de videoreviews van gamespot uit, maar sommige games hebben ze geen videoreviews van, en ik vind die hardstikke fijn, zijn er meer sites die dat soort streams aanbieden?
Check www.xbox-saves.com even, als je een gemodde xbox hebt, kan je daar wel wat nuttige dingen vinden.
Als je Avalaunch hebt draaien, kan je via de menu zelf per game gewoon rechtstreeks de savegames afhalen. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Fire69 op 01-04-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venduran
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
Voor de mensen die niet genoeg konden krijgen van ilovebees de ARG/reclame campagne van Halo2, Microsoft is nu waarschijnlijk een soortgelijke campagne begonnen voor de Xbox 2/Next/360/whatever.

Zie Gamespot http://www.gamespot.com/news/2005/04/06/news_6121811.html voor meer info en bezoek de site van de colony http://www.ourcolony.net/

Dus als je niet genoeg kon krijgen van bijen.....kijk er even naar.
Misschien tijd voor een GoT colony?

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Venduran schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:15:
Voor de mensen die niet genoeg konden krijgen van ilovebees de ARG/reclame campagne van Halo2, Microsoft is nu waarschijnlijk een soortgelijke campagne begonnen voor de Xbox 2/Next/360/whatever.

Zie Gamespot http://www.gamespot.com/news/2005/04/06/news_6121811.html voor meer info en bezoek de site van de colony http://www.ourcolony.net/

Dus als je niet genoeg kon krijgen van bijen.....kijk er even naar.
Misschien tijd voor een GoT colony?
Kijk eens in de huiskamer :)

/edit

Sorry, daar heb je nog geen toegang toe. De tweakers colony heeft als code: 30667475

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 07-04-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56
Ik heb een probleempje. Ik heb me xbox aangesloten op een breedbeeld tv en heb ik het dashboard dan ook widescreen gekozen.
Maar als ik nu Pgr2 speel is het spel in 4:3 mode. Maar als ik nu de xbox in normal set, dan is pgr2 wel in 16:9 formaat...
Aan gezien ik me xbox ook voor xbmc gebruik wil ik graag gewoon in widescreen hebben staan.. Maar dan is pgr2 gewoon niet te spelen..
Meer mensen hier last van gehad of hebben een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Xbox ook op breedbeeld staan.
Bij PGR2 zijn de menu's dan in 4:3 en voor het spelen wordt overgeschakeld naar 16:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Prototype Xbox 360/Xbox 2 controller?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bary_nl/got/xbox2/controller1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bary_nl/got/xbox2/controller2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bary_nl/got/xbox2/controller3.jpg

Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=3851

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check deze trailer van Forza Motorsport de "opvolger" van PGR 2

Klik

Releasedate nu is begin mei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkie15620
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:55:
Check deze trailer van Forza Motorsport de "opvolger" van PGR 2

Klik

Releasedate nu is begin mei :)
Ik heb de demo gespeeld, die was best aardig. Demo heeft maar een circuitje en 12 auto's. Het lijkt alleen wel errug op DTM Race Driver, vraag me af of er echt meerwaarde is tov. DTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
De Xbox 360 lijkt in ieder geval kleiner dan zijn voorganger. :P :)

[ Voor 4% gewijzigd door magnifor op 23-04-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik wil een console kopen, en ik ben wel erg gecharmeerd van de XBOX.

Maar nu komt een nwe versie uit. Is het nu verstandiger om te wachten tot dat de nwe uit is?

Er is mij verteld dat de nwe XBOX om 12 Mei uitkomt, maar ik kan nergens deze datum terug vinden. Klopt deze datum wel?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
LuCarD schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:32:

Maar nu komt een nwe versie uit. Is het nu verstandiger om te wachten tot dat de nwe uit is?

Er is mij verteld dat de nwe XBOX om 12 Mei uitkomt, maar ik kan nergens deze datum terug vinden. Klopt deze datum wel?
hij wordt begin mei gepresenteerd op mtv. tel er zeker maar een paar maanden bij op voordat hij te koop is, en dan zal hij nog steeds loeiduur zijn in het begin. ik zou echter wel wachten jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
LuCarD schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:32:

De Xbox 360 wordt in Nederland op vrijdag 13 mei 19.30 op MTV gepresenteerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
ik vind het zo raar dat er maar 1 controllerpoort voorop zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:03:
ik vind het zo raar dat er maar 1 controllerpoort voorop zit..
De kans is redelijk groot dat de Xbox 360 gebruik gaat maken van draadloze controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:43
wat kunnen we voor prijs verwachten als de xbox2 geintroduceert wordt... moeten we denken aan 500 euro of zit hij al gauw tegen de 1000? .. voor +_ 600 wil ik hem wel halen bij de launch :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
BlowFish schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:12:
wat kunnen we voor prijs verwachten als de xbox2 geintroduceert wordt... moeten we denken aan 500 euro of zit hij al gauw tegen de 1000? .. voor +_ 600 wil ik hem wel halen bij de launch :Y)
Als je de geruchten mag geloven $250 - $300. :)

http://www.forbes.com/mar...0412automarketscan05.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik denk de hele tijd al dat de Xbox 360, die er overigens best mooi uit ziet kwá design _/-\o_ , volgende maand wordt ge-released 8)7 Maar dat is pas tegen het einde van het jaar en dat duurt nog zo lang :'( Kan in ieder geval niet wachten tot 12Mei 2005

Edit:@ Tweakboy. Ah, bedankt. Is dat ook opgelost :)

[ Voor 15% gewijzigd door Yonix op 24-04-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Yonix schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:52:
Ik denk de hele tijd al dat de Xbox 360, die er overigens best mooi uit ziet kwá design _/-\o_ , volgende maand wordt ge-released 8)7 Maar dat is pas tegen het einde van het jaar en dat duurt nog zo lang :'( Kan in ieder geval niet wachten tot Vrijdag 13 Mei 2005ben ik even blij dat ik niet bijgelovig ben :p
het is 12 mei nieuws: 'Volgende Xbox heet Xbox 360'

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Voor ons is het 13 mei:

http://www.xbox.com/en-US/news/2005/0411-mtv.htm

France: Friday, May 13, at 19:00
Germany: Friday, May 13, at 19:00
Italy: Friday, May 13, at 23:30
Netherlands: Friday, May 13, at 19:30
Poland: Friday, May 13, at 21:00
Portugal: Friday, May 13, at 20:00
Romania: Friday, May 13, at 20:00
Scandinavia: Friday, May 13, at 22:00
Spain: Friday, May 13, at 21:30
U.K.: Friday, May 13, at 20:00

Het is maar dat je het weet. :)

[ Voor 46% gewijzigd door magnifor op 25-04-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Yup, mooie datum (vrijdag de 13e :P), maar het gaat wel goed komen. Jammer dat ik de presentatie niet kan zien, zit dan in het vliegtuig richting L.A. :9~

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Vandaag zijn dus de 4 nieuwe maps voor Halo 2 EINDELIJK te downloaden. Ik ben zeer benieuwd aangezien dit tot nu toe mijn absolute favoriete Xbox game is. 1 van die maps heet Warlock en is geinspireerd op het level Wizard uit Halo 1. Dit vond ik 1 van de vetste maps die er in Halo 1 zat, samen met Chill Out. Op de site van Bungie zijn al enkele pics van het level te bewonderen. Ik kan niet wachten tot ik klaar ben hier op me stage en dat ik dan thuis die nieuwe maps kan gaan tsjekken! :D

pic van het level Warlock:
Afbeeldingslocatie: http://www.bungie.net/Stats/richgame.aspx?g=147645740

[ Voor 9% gewijzigd door Techno Overlord op 25-04-2005 13:17 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:43
haha no-way... dan koop ik er 2! :D

maar helaas schatten ze meestal in dat wij europeanen wat meer geld te besteden hebben / willen besteden @ launch. du verwacht maar dat de prijs in europa een euro of 100 a 150 boven de USD ligt

[ Voor 27% gewijzigd door BlowFish op 25-04-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

BlowFish schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:04:
[...]

haha no-way... dan koop ik er 2! :D

maar helaas schatten ze meestal in dat wij europeanen wat meer geld te besteden hebben / willen besteden @ launch. du verwacht maar dat de prijs in europa een euro of 100 a 150 boven de USD ligt
Die prijs verwachten ze in December dit jaar en niet tijdens de release. Tevens word verwacht dat de prijs van de XBOX 2 games ongeveer 10% meer zal zijn als games voor de XBOX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik heb besloten om toch nu al een XBOX te kopen, aangezien de release prijs van de XBOX 1 toch veel te hoog is.

Wat zijn leuke spellen om mee te beginnen? ( de niet standaard shooters, die vind ik zelf wel :) ) Hoeft niet de alleernieuwste games te zijn, aangezien ik bijna geen een ken.. :)
Is er voor de XBOX een spel zoals Neverwinter Nights (RPG) verkrijgbaar?
Zijn er voor de XBOX ook RTS games beschikbaar?

Heb je voor XBOX Live nog een speciale verbinding nodig of werk hij met je standard ADSL verbinding?

[ Voor 23% gewijzigd door LuCarD op 28-04-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
LuCarD schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:09:
Ik heb besloten om toch nu al een XBOX te kopen, aangezien de release prijs van de XBOX 1 toch veel te hoog is.

Wat zijn leuke spellen om mee te beginnen? ( de niet standaard shooters, die vind ik zelf wel :) ) Hoeft niet de alleernieuwste games te zijn, aangezien ik bijna geen een ken.. :)

Heb je voor XBOX Live nog een speciale verbinding nodig of werk hij met je standard ADSL verbinding?
Hier vindt je alles over Xbox Live:

http://www.xbox.com/nl-NL/live/start/

Beyond Good & Evil is een goed spel om mee te beginnen. Niet te moeilijk en een ontzettend leuk en goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LuCarD schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:09:

Fable is ook erg leuk, en nu 29,- :)

Volgens mij is de enige verplichting voor live 128kb UP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik heb dus gisteren avond een xbox gekocht. Een halo 2 set, ( Halo 2 Limited Edition.. ) a 169 Euro
En ik heb Live starter kit gekocht, met SplinterCell: Pandora's <NOG WAT>. 1 Jaar Live + spel + headset voor 48 Euro
Daarnaast heb ik Beyond Good and Evil, en Gotham Racing 2. Beide afgeprijsd naar 15 Euro.

Kortom een hoop geld en een hoop spullen... :)

Morgen op koninginne dag eens kijken of een tweede controller kan scoren, en misschien wat oudere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
LuCarD schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:39:
Morgen op koninginne dag eens kijken of een tweede controller kan scoren, en misschien wat oudere spellen.
Tip: http://www.play.com/play2...title&r=XBOX&title=146893

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/146893m.jpg

Heb er twee en ik vind ze super (en geen kabltjes meer). 1 nadeel, je kan je headset niet in de controller pluggen.

[ Voor 16% gewijzigd door Schweino op 29-04-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:38

Asphyxion

I am, therefor I think

Ik heb net een wireless controller gekocht van Logitech, maar mijn D-pad is een beetje vreemd. Je kunt het knopje een beetje draaien en hij 'klikt' ook echt wanneer je ehm gebruikt. Iemand ervarig hier mee, is dit bij elk exemplaar zo?

Of moet ik terug naar de winkel? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

ok hier nogmaals de vraag :

Ik heb gehoord dat er een xbox-toernooi aan zit te komen in Amsterdam voor diverse spelletjes....
Wie weet hier iets van ? Het schijnt dat er binnenkort een aantal advertenties gaan komen.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Pete_Sampras schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:32:
ok hier nogmaals de vraag :

Ik heb gehoord dat er een xbox-toernooi aan zit te komen in Amsterdam voor diverse spelletjes....
Wie weet hier iets van ? Het schijnt dat er binnenkort een aantal advertenties gaan komen.
Klopt, ter promotie van oa. Live :) Waar of wanneer weet ik ook niet, maar enkele hooggerankte (eeuh..) zijn uitgenodigd heb ik gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

hooggerankte wat (ik neem aan 1 of andere xbox live ranking ??) ?

Ik wil zeker komen, ik heb wel een xbox maar nog nooit xbox live ofzo gespeeld. Met een paar vrienden erheen om voor eens en altijd uit te maken wie nou echt de beste is >:)

Heb je misschien ook iets gehoord over de entree ?

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Een nieuw plaatje van de Xbox 360 Prototype controller:

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/dailyposts/xbox360/rumor/xbox360_controller_2.jpg

Bron: http://news.teamxbox.com/...ontroller-Appears-Online/

[ Voor 16% gewijzigd door magnifor op 04-05-2005 12:48 . Reden: Bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Schweino schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:07:
[...]

Tip: http://www.play.com/play2...title&r=XBOX&title=146893

[afbeelding]

Heb er twee en ik vind ze super (en geen kabltjes meer). 1 nadeel, je kan je headset niet in de controller pluggen.
Asphyxion schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 02:21:
Ik heb net een wireless controller gekocht van Logitech, maar mijn D-pad is een beetje vreemd. Je kunt het knopje een beetje draaien en hij 'klikt' ook echt wanneer je ehm gebruikt. Iemand ervarig
hier mee, is dit bij elk exemplaar zo?

Of moet ik terug naar de winkel? :(
Ik heb een Logitech Wireless Controller in combinatie met een Logitech Wirelss HeadSet. Deze combo is echt perfect! Geen last meer van de headset die je niet in je controller kunt steken want je doet de ontvanger van de headset in de ontvanger van je controller samen met je memorycard. Ik heb verder geen last van de D-pad. bij mij werkt ie gewoon net als op de Duke Controller en de Controller S. Batterij verbruik van de controller is ook helemaal super. Ik speel altijd met de rumble-fucntie aan en ik heb sinds ik hem heb (kerstmis) al heeeel vaak gebruikt. Halo 2 speelt echt veel lekkerder draadloos. Na een uurtje of 7 raakt de HeadSet leeg en dan kun je hem gewoon opladen net als je GSM. Ik denk dat je beter even terug kunt gaan waar je hem gekocht heb. Ik had namelijk ook een probleem toen ik de mijne had gekregen. De R-knop deed het nauwelijks en als je hem inhield dan haperde hij. Ben terug geweest naar de MediaMarkt en zonder probs omgeruild.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

S2S

Met draad? dacht dat de xbox draadloze kreeg ;) Of hebben ze de vorm getest op een normale Xbox?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Opzich vindt ik het best een mooie Controller, maar ik stoor me aan de 2 zwarte Thumbsticks.
Als die nu ook wit zouden zijn, zou de Controller toch nog iets mooier overkomen.
Maar de vraag blijft natuurlijk: ''Is dit de Controller van de 360?''

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 04-05-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Met draad? dacht dat de xbox draadloze kreeg ;) Of hebben ze de vorm getest op een normale Xbox?
Misschien kan je kiezen tussen een draadloze en een bekabelde controller.
Opzich vindt ik het best een mooie Controller, maar ik stoor me aan de 2 zwarte Thumbsticks.
Als die nu ook wit zouden zijn, zou de Controller toch nog iets mooier overkomen.
Maar de vraag blijft natuurlijk: ''Is dit de Controller van de 360?''
Volgens de bron is het een prototype. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Het prototype is gewoon met draad. Eerst testen, daarna maar draadloze zooi erin bouwen ;)

Overigens lijkt het gewoon op een nieuwe Xbox controller, niks bijzonders, eigenlijk. Toch jammer dat de Xbox naast betere graphics niks nieuws te bieden heeft, op nieuwe games na dan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Afgezien van (volgens de geruchten in de dure versie) MSNTV (internetten, media download, msnen, emailen etc.) dan. Check voor meer info www.msntv.com

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Xbox 360:
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/3888/xbox3602zc.jpg

Bron: http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4827

edit:

Hier nog een gallery voor het overzicht:

http://img112.imageshack.us/gal.php?g=xbox3604bg.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door magnifor op 08-05-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me haast niet voor stellen dat dat de definitieve kleur is...Maar hoe dan ook zoals een gast op die site al zegt:

ahm3d3sa - 5.7.2005 at 03:41:23 PM
I'll definitely let you know what I think. Microsoft is a generation behind in it's console design. Can anyone say ps2 clone. I mean every design aspect is like the ps2 when it first came out. It can stand up vertically... yeah what's new... the headset--- stolen from the game SOCOM... the camera--- stolen from eye toy. And the wireless function stolen from the gamecube. Damn man--- talk about some crap. And the color was stolen from the PSX.... The only unique thing about this console is that it upgraded from the vcr box (xbox) and it has a NEON GREEN ball that lights up... when ps3 is revealed during E3. Then, we can talk... this is nothing but an eye sore.

Copy-cat, Microsoft blijft Microsoft niet waar?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

S2S

HAHAIHAIAHIAHIHA

Rumble in pads.....gestolen door SOny in dual shock en daarna door MS in hun pads.
analoog stick terug van weg geweest...door Nintendo, gestolen door Sony...uhm later ook door Sega en MS
ATI/IBM chip in Cube. Cube lekker cheap om te maken......MS volgt...
Ik zie een trend?

Maar WTF.....zo gaat dat..die argumenten van die knakker komen duidelijk uit een fanboy mond...ik was ook zo heehehhheheeh

Xbox360 ik vind hem wel mooi......I like Ipods ehehhehehehe is slim en springt in op de markt. Dat ding gaat verkopen.....

[ Voor 1% gewijzigd door Fuelke op 08-05-2005 09:39 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Hier nog een closeup plaatje van de controller:

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com//Webmasters/Images/4editeurs20050507_233411_0_big.jpg

Ik had nooit gedacht dat die prototype werkelijkheid zou worden 8)7

[edit]Nog meer pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/4editeurs20050507_232046_0_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/4editeurs20050507_215547_1_big.jpg :?

[ Voor 34% gewijzigd door Elroy op 08-05-2005 13:35 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Power-knop skins?? :P

Pimp my power-knop :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200505/1115373674_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/7928/xbox360controller23jg.jpg

Annyone? O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Spypiet op 08-05-2005 21:16 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Het verbeterd er niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

I'll definitely let you know what I think. Microsoft is a generation behind in it's console design. Can anyone say ps2 clone. I mean every design aspect is like the ps2 when it first came out. It can stand up vertically... yeah what's new...
Wat is nou het probleem. Er zijn 2 standen voor zo'n apparaat:

Rechtop
liggend

Als de 360 ook rechtop kan staan, is het dan een kloon :?

Straks wordt er nog gezegd: KLOON van de PS2, kijk maar het CD-laatje in de 360 zit ook aan de voorkant.
the headset--- stolen from the game SOCOM...
Onzin. Hoevel verschillende modellen Headset bestaan er op de wereld. Dit model headset heb ik ook op mijn bureau liggen voor aan mijn deskphone, en Socom was echt niet de eerste met die model headset
the camera--- stolen from eye toy.
Same, ze leveren een webcam mee. Dit is 2005, hele normale ontwikkeling.
And the wireless function stolen from the gamecube. Damn man--- talk about some crap.
HAHA, de Gamecube heeft een Wireless functie. De gamecube is ook het hele apparaat in de hele wereld wat Wireless werkt. Wederom simpel: Welkom in 2005
And the color was stolen from the PSX....
Wit is ooit uitgevonden door Sony :?
when ps3 is revealed during E3. Then, we can talk... this is nothing but an eye sore.
Tsja, hieruit blijkt wel waar deze jongen fan van is he :)

Ongeloofelijk hoe mensen denken een product te moeten afkraken op non-argumenten.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 08-05-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

@PWM: wij weten beter toch? Misschien is het pure jaloezie wat opspeelt bij die gozer 8)

Ik vind het wel een strakke kleurencombinatie van de 360 console zelf. En gedurft. Je zou zo denken dat het een klein terminal is dat een pctje is :P Enkel die controller zou wat meer afwerkingen moeten hebben qua lak, zoals ik nu op het foto kan zien is het zo 'glossy'. Dat staat weer net niet i.c.m. de console zelf.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Elroy schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:33:
Hier nog een closeup plaatje van de controller:

[afbeelding]

Ik had nooit gedacht dat die prototype werkelijkheid zou worden 8)7
Ik vraag me af: Zouden die 4 knoppen (bij het xbox logo) de "Live knoppen" zijn. Als het goed is zouden die er komen en dit lijkt mij daarvoor de meest geschikte plaats. Gewoon op 1 van die 4 dingen rossen en je kunt je friends zien, of juist de players list, etc.
Het lijkt mij de meest logische functie voor die knoppen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Missen jullie ook de witte en zwarte knop...

En hopelijk maken ze nu es een reset knop. Ik bedoel, wtf, geen reset knop. Das gewoon te dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Witte en zwarte knoppen waren toch afgeschaft? (dacht ik ergens gelezen te hebben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Waarom dat dan?? Dan kom je natuurlijk weer te zitten met een knop tekort...
Ik vond het aantal op XB controller eigenlijk zo net goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen idee, had het ergens gelezen, maar is al een tijdje geleden, dus het kan even goed gewoon een rumor geweest zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
ahm3d3sa - 5.7.2005 at 03:41:23 PM
I'll definitely let you know what I think. Microsoft is a generation behind in it's console design. Can anyone say ps2 clone. I mean every design aspect is like the ps2 when it first came out. It can stand up vertically... yeah what's new... the headset--- stolen from the game SOCOM... the camera--- stolen from eye toy. And the wireless function stolen from the gamecube. Damn man--- talk about some crap. And the color was stolen from the PSX.... The only unique thing about this console is that it upgraded from the vcr box (xbox) and it has a NEON GREEN ball that lights up... when ps3 is revealed during E3. Then, we can talk... this is nothing but an eye sore.
Duidelijk een fanboy. :r

Iemand van Fok:

Afbeeldingslocatie: http://img136.echo.cx/img136/4571/27918ps2vsxbox21fb.jpg
xbox360
1. final name: Xbox 360
2. two versions available at launch [confirmed], one with a removable hard drive, one without. A third version with PC features will be released the following year.
3. optional 2.5" harddrive will be required for Xbox backwards compatability
4. console will be platinum white with removable customizable faceplates
5. console will sit horizontally or vertically
6. will include standard wireless controllers
7. 3.0ghz 3 cores IBM CPU with 512mb ram
8. ATI graphics chip
9. will use a standard DVD drive, not HD DVD.
10. will debut on MTV May 12th 9:30 Pacific time
11. release date- November 2005
12. will have wireless LAN and wireless headset
13. will use current Xbox Live servers
14. Square's ex-president, Hironobu Sakaguchi to develop RPGs through MistWalker Studio
15. All games will support Xbox Live.
16. Gamers will be able to purchase character outfits, new game levels or music through Xbox Live. Microsoft will setup a payment system that will easily allow small ticket items to be purchased.
17. 64mb to 1gb memory cards will be used.
18. optional harddrive will be a mp3/media player
19. controllers will have a Xbox Live connect button
http://forum.fok.nl/topic/696339/11/25#26824217

Hij schijnt het van een underground forum te hebben.

[ Voor 51% gewijzigd door magnifor op 09-05-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Dat plaatje van de maten had ik ook al gezien :). Hij lijkt veel groter dan hij in werkelijkheid is.

Over de witte en zwarte knoppen. Die zijn er nu wel, alleen het zijn schouder knoppen geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Idd... Volgens mij had ik ook ergens gelezen dat ze BOVEN de schouderknoppen zitten. Dan kan je er toch een stuk makkelijker bij :)

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Mooi overzicht van de mogelijkheden hierboven... Toch mis ik in dit lijstje de uitgangen.. (DVI/HDMI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Spypiet schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:02:
Idd... Volgens mij had ik ook ergens gelezen dat ze BOVEN de schouderknoppen zitten. Dan kan je er toch een stuk makkelijker bij :)
Ah, daz mooi.

Maar dit:
WTF, rot toch op met je memory cards. Als er een HD inzit gebruik die dan gewoon.

edit:
Of zullen ze bedoel dat dat gewoon het gebruikte formaat van de MC zal worden??
En dat je die dus niet HOEFT te gebruiken??
xbox360
1. final name: Xbox 360
2. two versions available at launch [confirmed], one with a removable hard drive, one without. A third version with PC features will be released the following year.
Andere versies... ? Het is een console, geen PC. Straks moeten we onze console updaten omdat we anders sommige games niet meer kunnen spelen.
3. optional 2.5" harddrive will be required for Xbox backwards compatability
Optional... Wat nou optional. Weer extra geld voor MS.
4. console will be platinum white with removable customizable faceplates
Frontjes, wie gaat dat nou kopen. Zal ook wel weer duur worden.
5. console will sit horizontally or vertically
6. will include standard wireless controllers
Ik wil een keuze hebben. Ik wil geen batterijen moeten vervangen.
Ik heb altijd nog met een draadje gespeeld, en ik heb er totaal geen problemen mee.

7. 3.0ghz 3 cores IBM CPU with 512mb ram
8. ATI graphics chip
9. will use a standard DVD drive, not HD DVD.
10. will debut on MTV May 12th 9:30 Pacific time
11. release date- November 2005
12. will have wireless LAN and wireless headset
13. will use current Xbox Live servers
14. Square's ex-president, Hironobu Sakaguchi to develop RPGs through MistWalker Studio
15. All games will support Xbox Live.
Alle games XBL?? willen ze dat bij MS dwingen oid.??
16. Gamers will be able to purchase character outfits, new game levels or music through Xbox Live. Microsoft will setup a payment system that will easily allow small ticket items to be purchased.
Weer extra geld verdienen over onbelangrijke zooi. Als ik een spel koop dan kan dat makkelijk gratis worden aangeboden. Games zijn immer al deur zat. En de afwerking is soms echt te shit
Zie commentaar boven
18. optional harddrive will be a mp3/media player
Weer optional... not cool
19. controllers will have a Xbox Live connect button
Ok dit komt natuurlijk HEEL negatief over. Maar dit zijn ENKEL de punten die met niet aanstaan. Ik zie er ook veel punten bijstaan die me echt aanspreken. Maar ik heb geen zin om dat op te schrijven. :P Zo vind ik dat hij er echt veel beter uitziet dan de XB1.

[ Voor 83% gewijzigd door Vanitas op 09-05-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:06:
[...]
Wat is nou het probleem. Er zijn 2 standen voor zo'n apparaat:

Rechtop
liggend

Als de 360 ook rechtop kan staan, is het dan een kloon :?
De nieuwe Xbox kan ook ondersteboven, en op de linkerkant staan. Waarom heet hij anders 360? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ikzelf en zeer tevreden over het Design en dergelijke _/-\o_
Ik vindt de 360 er zeer mooi uit zien, ben toch blij dat de Directional Pad en Thumbsticks nu Grijs zijn i.p.v. zwart :p
Verder ben ik zeer zeker benieuwd naar de Grafische Preformance, maar dan moet ik nog even wachten tot Vrijdag! :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 09-05-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:51
Ben er ook dik tevreden over, wit verbaasd me niets, ik had het min of meer zelfs verwacht, het gaat na silver line de nieuwe modekleur. Eerst apple, nu xbox360 en de PStwo in deze kleur... Wit is ook precies de nieuwe kleur die moet zorgen voor verfrissing in onze huisjes :).

kwa design verder gewoon erg strak, niet te groot, controllers zijn ook duidelijk een verbetering. En wat mensen ook even in de gaten moeten houden, dit zijn slechte gelekte foto's. Wacht maar tot je high res plaatjes ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

2 types of Xbox Live:
Xbox Live Silver (no subscription required)
Xbox Live Gold (subscription benefits)

Features for Gold service
(S) Also for Silver
(O) Also for Offline

- Seamless transition to Xbox Live account from Xbox to Xbox 360
- Access to MMOs (additional fees may apply) (S)
- Free Xbox Live weekends (S)
- Multiplayer online gameplay
- Motto for gamer profile (S)(O)
- Personalized look for Xbox System Guide (S)(O)
- Offline achievments (S)(O)
- Online achievements (S)
- Access to other players' Gamer cards via Live (S)
- Cumulative gamer score (S)(O)
- Location/language profile (S)(O)
- Reputation (S)
- Enahnced matchmaking using above
- Skill level matchmaking
- Gameplay style profile (casual, competitive, etc.)
- Recent players list (S)
- Free and premium download game content(S)
- Free and premium downloadable movies, music, tv (S)
- Downloadable demos/trailers (S)
- Microtransactions (S)
- Custom playlist in every game (S)(O)
- Play music from portable devices (S)(O)
- View images from digital camera (S)(O)
- Strem media from Windows XP (S)(O)
- Interactive screen savers (S)(O)
- Track info for CDs (S) (O)
- Communication with voice, video or text (S)

The Hardware:
1. Support for DVD-video, DVD-Rom, DVD-R/RW, CD-DA, CD-Rom, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 cd, JPEG photo CD
2. All games supported at 16:9, 720p and 1080i, anti-aliasing
3. Customizable face plates to change appearance
4. 3 USB 2.0 ports
5. Support for 4 wireless controllers
6. Detachable 20GB drive
7. Wi-Fi ready

Custom IBM PowerPC-based CPU
- 3 symmetrical cores at 3.2 GHz each
- 2 hardware threads per core
- 1 VMX-128 vector unit per core
- 1 MB L2 cache

CPU Game Math Performance
- 9 billion dots per second

Custom ATI Graphics Processor
- 500 MNz
- 10 MB embedded DRAM
- 48-way parallel floating-point shader pipelines
- unified shader architecture

Memory
-512 MB GDDR3 RAM
- 700 MNz DDR

Memory Bandwidth
- 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
- 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
- 21.6 GB/s frontside bus

Audio
- Mulitchannel surround sond output
- Supports 48khz 16-bit audio
- 320 independent decompression channels
- 32 bit processing
- 256+ audio channels

To sum up the important stuff regarding XBL:

There will be two versions of Xbox Live. Silver is free (everyone gets it), and Gold is a paid subscription, like the current XBL. It looks like Xbox Live will be free on the weekends for everyone; Gold members will get it all the time, obviously. Current Xbox Live accounts will carry over to the 360 and become Gold Xbox Live accounts. Both Gold and Silver members will be able to download demos, trailers, and other content through XBL.

This info seems pretty legit, and some insiders have confirmed that this is indeed a real leak. At this rate, you have to wonder if Microsoft will have anything left to reveal at the MTV unveiling on May 12
Dit las ik net op een ander forum.
Geen idee of het klopt, maar gratis Xbox Live zou best wel leuk zijn :)

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
WOW, het klinkt in ieder geval geweldig :). Ik moet maar vast beginnen met sparen :9.
Dit klinkt namelijk allemaal wel erg goed, ik ben benieuwd of ze nog wat nieuws zeggen op mtv vrijdag.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.