Reg. datum: 07 januari 2003
Reg. datum: 07 januari 2003
Er schijnt weer een nieuwe software update live te staan volgens mijn net ontvangen factuur. Nou is het punt dat mijn 3 (drie!) Samsung SMT-1000T apparaten alle drie nog versie 1.20 draaien. Zoeken naar nieuwe software levert ook niets op: "De nieuwste software is al geinstalleerd".
Heeft iemand een idee hoe ik dit wel voorelkaar krijg? Ik heb graag de nieuwe software
Stukje tekst van KPN:
Heeft iemand een idee hoe ik dit wel voorelkaar krijg? Ik heb graag de nieuwe software
Stukje tekst van KPN:
quote:
Er is nieuwe software beschikbaar voor de single en twin tuner van TV van KPN. Met de nieuwe software zijn de volgende zaken opgelost:
De Elektronische Programma Gids (EPG) geeft informatie nu volledig weer.
Het juist weergeven van het ($) teken bij kanalen waar een smartcard nodig is; voor de zenders Nederland 2 en Radio 1 is geen smartcard nodig.
Het weergeven van teletekst pagina 110 via RTL4, RTL5 en RTL7.
Het direct kunnen switchen tussen een favorieten (FAV) radio en de top-list kanalen TV en omgekeerd.
Bij het aanzetten van de tuner krijgt u de volgende tekst te zien: " Er is nieuwe software beschikbaar. Kies 'JA' als u nu wilt downloaden of 'NEE' als u wilt annuleren".
Indien u kiest voor de optie 'JA' zal er een software upgrade plaatsvinden middels een download naar de tuner. Deze software upgrade neemt enkele minuten in beslag. Het betreft een upgrade naar versie 1.3.
Indien u kiest voor de optie 'NEE' zal er niks gebeuren. De huidige instellingen blijven behouden. U kunt dan geen gebruik maken van de eerder genoemde verbeteringen.
Kijk voor meer informatie op www.kpn.com, trefwoord 'TV update'. De software is beschikbaar van dinsdag 28 maart tot en met dinsdag 27 juni 2006.
Je weet't nie!