Het laatste nieuws van Montfoort vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl
KPN begint met Digitale TV
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 34 35 36 37 last
Reageer Nieuw TopicNet ook een buitenantenne gehaald omdat mijn ontvangst steeds rond de 60% ligt. Buitenantenne aangesloten maar daarvan is de ontvangst nog minder
Black-Hole wijzigde dit bericht 04-10-2005 12:05 (67%)
Mijn 360 Gamertag Jileen 70 Balance druid, Khadgar
Hij reageert wel op langsrijdende scooters. Das´s dan weer minder.
Achja...
quote:-Laus- schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 19:04:
een collega van mij heeft idd dat probleem ook (Leidschendam). Hier in Den Haag is de ontvangst prima. Al zet ik het ding in de WC of badkamer heb je nog nergens last.
Hij reageert wel op langsrijdende scooters. Das´s dan weer minder.
Ik zit hier pal naast het centraal station, dus scooters en vrachtwagens in overvloed
Ik kon de buitenantenne gewoon terugbrengen en af en toe een hapering went ook wel. Zo veel kijk ik niet en voor die 7,95 p/mnd doe ik niet zo moeilijk.
Edit: tuner is nu aangesloten via coax, verschil is bijna niet te zien. Alleen de tekst is minder scherp voor mijn gevoel.
Black-Hole wijzigde dit bericht 04-10-2005 22:20 (10%)
Mijn 360 Gamertag Jileen 70 Balance druid, Khadgar
Reg. datum: 04 augustus 2001
A life without Vodka is like a woman without breasts
Ik zelf heb altijd een ontvangst van rond de 60%, hij hapert nooit en het beeld is glashelder, mijn oom heeft 99% ontvangst en bij hem hangt het beeld regelmatig. Die percentages zeggen dus niet zoveel.quote:Black-Hole schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:03:
Zonder splitter werkt het prima, ik ga dan maar eens coax proberen.
Net ook een buitenantenne gehaald omdat mijn ontvangst steeds rond de 60% ligt. Buitenantenne aangesloten maar daarvan is de ontvangst nog minderAlle standen geprobeerd maar de ontvangst blijft slecht, zo maar weer terug naar Primafoon om hem terug te brengen.
Hallootjes Xbox360 GamerTag 'QuarterCask'
Reg. datum: 24 oktober 2004
quote:awwexl schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:12:
Bestaat er ook ergens een kaart met de dekking van digitale tv van KPN? Of een lijst met plaatsen van beschikbaarheid. In mijn postcodegebied is het namelijk nog niet maar ben zeer benieuwd wanneer dit wel gaat komen. Dus de uitbreidingen zouden ook erg welkom zijn.
kleeein beetje moeite doen mag best
http://www.kpn.com/kpn/show/id=937515/sc=b61fe6
kaartje:
http://www.digitenne.nl/i...oortv-ontvangstgebied.gif
Reg. datum: 24 oktober 2004
Ergens gelezen gehoord dat men 2006 uiterlijk 2007 landelijke dekking wil hebben..........quote:awwexl schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:23:
Ja de postcodecheck had ik natuurlijk al wel gedaan maar naar dat kaartje was ik inderdaad opzoek! Ik woon in Groningen dus dat schiet niet echt op. Hoe snel zijn deze ontwikkelingen?
Vista Ultimate 64 bit, AMD64 X2 5400+ Black Edition@3.1ghz,, Zalman 9700 LED, Asus M3A,Sapphire 3850 512mb, 4GB Ram.
omgeving delft by the way
EDIT: OPGELOST!
wiske80 wijzigde dit bericht 10-10-2005 13:55 (4%)
Hmm, dit heb ik momenteel, misschien een update ofzo van het systeem? omgeving is trouwens Purmerend.quote:wiske80 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 20:18:
hmmm.. heb sinds vanmiddag ineens geen signaal. Staat constant searching for signal.... Heb sinds ik digi tv van kpn heb altijd 90% signaal sterkte en sinds vanmiddag nu dit... hebben stiekem meer mensen dit vandaag of ligt het echt aan iets hier...?
Reg. datum: 19 januari 2003
P35C-DS3R - X3360 @ 3.4ghz - 8800GT OC - 2x 750gb Samsung F! raid0 - 4gb pc6400 4-4-4-12
quote:IRCfreAk schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:34:
kpn digitale tv sucks toch echt wel BIGTIME. om de boel goed te ontvangen moet ik de antenne op het dak uit het dakraam zetten, en dan maar hopen dat de wind niet te hard staat. Ik vind de beeldqualiteit toch ook niet echt veel beter. Regelmatig zie je gewoon blokken van de encoding. In een andere kamer die aan de tegenovergestelde kant van het huis ligt ontvangt ie wel gewoon goed maar ik word er toch onderhand wel schijtziek van. Kpn zegt bezig te zijn met verbeteren, ik geloof er geen hout van.
ik daarentegen heb juist goeie ervaringen. Hoef me antenne gewoon naast de tv te plaatsen en goed ontvangst. Beeld zelfs beter dan me oude casema kabel. Ik zie wel duidelijk verschil met de kabel.
Maar ik denk dat dit ook voornamelijk locatieafhankelijk is en al dan niet je storende apparaten, muren etc in de buurt hebt.
Reg. datum: 30 september 2005
quote:Neophyte_NL schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:20:
[...]
Typisch geval van te vroeg gejuigd want het werkt weer niet. Kabeltjes zitten vast, geen instellingen gewijzigd en toch kan ik niet meer opnemen. Tijd om de kpn te mailen blijkbaar of kun je firmware ook downgraden (kan ik in ieder geval kijken of het daarmee te maken heeft)?
En werkt het weer? Probeer anders je kabel(s) te testen, kan misschien ook aan liggen.
Heb zelf nog geen update gezien. Bij mij gaat het opnemen ook niet goed, zwart beeld. Wacht op de update, misschien dat het dan bij mij wel beter gaat, maar hoop er eigenlijk intussen niet meer op. Heb een configuratie waarbij 3 a 4 apparaten meespelen. (video, xbox, dvd-rec, sat.ontv.) Moet maar eens proberen of de kpn-box met video alleen wel werkt. Ga ook de kabels testen.
Reg. datum: 15 december 2002
quote:Nez_O_Poz schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 09:10:
[...]
En werkt het weer? Probeer anders je kabel(s) te testen, kan misschien ook aan liggen.
Heb zelf nog geen update gezien. Bij mij gaat het opnemen ook niet goed, zwart beeld. Wacht op de update, misschien dat het dan bij mij wel beter gaat, maar hoop er eigenlijk intussen niet meer op. Heb een configuratie waarbij 3 a 4 apparaten meespelen. (video, xbox, dvd-rec, sat.ontv.) Moet maar eens proberen of de kpn-box met video alleen wel werkt. Ga ook de kabels testen.
Afgelopen vrijdag had ik hoop van zege (en vanwege tijdgebrek) de boel maar snel gereset en zonder te testen aangezet en opeens had ik achteraf gewoon 2 keurige opnames op de videoband, echt vertrouwen doe ik het echter nog niet.. Ik denk dat ik van weekend maar eens een tweede tv aansluit op de VCR-scart-out van de ontvanger om te kijken of het nu aan de ontvanger of aan de VCR ligt.
Resetten is helaas wel erg vaak nodig bij de ontvangers, mijn geupdate single tuner loopt binnen 1 week telkens 5 minuten achter en blijft soms ook steken op de tijd waarop ik de receiver had uitgezapped.
Ik had een tijdje problemen met ontvangst. Na gebeld te hebben met KPN adviseerde ze mij om de tuner uit te zetten (stroom eraf te halen) en daarna te resetten. Ik was een beetje sceptisch, maar het werkte wel!quote:wiske80 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 20:18:
hmmm.. heb sinds vanmiddag ineens geen signaal. Staat constant searching for signal.... Heb sinds ik digi tv van kpn heb altijd 90% signaal sterkte en sinds vanmiddag nu dit... hebben stiekem meer mensen dit vandaag of ligt het echt aan iets hier...?
God Left This Place A Long Time Ago
De laatste tijd is het wel om te janken moet ik zeggen. Afgelopen maandag was expeditie robinson niet te volgen. Reclameblok wel goed en daarna weer storing, automatische reset van de tuner (4x bij elkaar ofzo). Wat zappen leerde dat de SBS groep er ook uit lag. Publiek en de RTL familie deden het prima. Ook is er geen EPG bij Talpa.
Kortom: het is dat het goedkoop is, anders had het er al lang uitgelegen.
Ik had ook wat problemen, maar na een telefoontje KPN was alles opgelost. Over de EPG van Talpa: daar kan KPN niets aan doen. Talpa wil niet dat electronische gidsen de programma's vermelden. Het is alleen na te kijken op teletekst en hun website.quote:Sunder schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:55:
Ik heb om budgettaire redenen ook KPN tv. En omdat ik een hekel aan UPC heb gekregen met hun prijsbeleid in Almere. Officieel val ik buiten het gebied, maar mijn ouders een paar km verderop vallen er wel binnen... ook volgens het kaartje zit ik binnen het gebied.
De laatste tijd is het wel om te janken moet ik zeggen. Afgelopen maandag was expeditie robinson niet te volgen. Reclameblok wel goed en daarna weer storing, automatische reset van de tuner (4x bij elkaar ofzo). Wat zappen leerde dat de SBS groep er ook uit lag. Publiek en de RTL familie deden het prima. Ook is er geen EPG bij Talpa.
Kortom: het is dat het goedkoop is, anders had het er al lang uitgelegen.
God Left This Place A Long Time Ago
quote:Cloudje schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:27:
[...]
Ik had ook wat problemen, maar na een telefoontje KPN was alles opgelost. Over de EPG van Talpa: daar kan KPN niets aan doen. Talpa wil niet dat electronische gidsen de programma's vermelden. Het is alleen na te kijken op teletekst en hun website.
Talpa wil wel, maar Talpa wil er geld voor hebben, en ik denk alleen niet dat KPN er geld voor over heeft
Bron:
http://www.radio.nl/2003/...rchief/2005/07/97502.html
En als je ouders het kastje voor je kopen is het nog goedkoper want dan kun je op hun abbo kijken. (of heb je dat al gedaanquote:Sunder schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:55:
Ik heb om budgettaire redenen ook KPN tv. En omdat ik een hekel aan UPC heb gekregen met hun prijsbeleid in Almere. Officieel val ik buiten het gebied, maar mijn ouders een paar km verderop vallen er wel binnen...
Kortom: het is dat het goedkoop is
Hallootjes Xbox360 GamerTag 'QuarterCask'
quote:Geachte heer ******,
Wij hebben onderstaand e-mailbericht in goede orde ontvangen.
TFT's hebben een zeer hoge spatiale afsnijfrequentie, en geven daarom de 'spatiale ruis' sterker weer dan een beeldbuis.
Een MPEG-2 encoder (gebruikt in het digitale signaal van Digitenne) laat de wat hogere spatiale frequenties eerder weg, omdat het oog daarvoor minder gevoelig voor is, en omdat de beeldbuis deze enigszins afkapt. Dit zal de encoder meer doen naarmate hij meer moet "comprimeren". Maar een TFT laat deze afkappingen juist weer wat beter zien. Bij te agressieve compressie kunnen dan randjes en blokjes beter zichtbaar worden. Dit kan voorkomen worden in de aanstuurelektronica van de TFT, maar kan ten kosten gaan van de schepte.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Martijn van der Laak
Digitenne Klantenservice
Postbus 396
1200 AJ Hilversum
Tel. 0900-3453456 (15 ct.p/m)
E-mail: klantenservice@digitenne.nl
Website: www.digitenne.nl
Ook Digitenne geeft eigenlijk dus toe dat Digitenne niet geschikt is voor LCD-TV's...
Ik heb trouwens ook zo'n mailtje naar KPN gestuurd, om te kijken wat hun reactie is, maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen...
Swerfer wijzigde dit bericht 22-10-2005 16:10 (8%)
GoT Almighty
Reg. datum: 07 augustus 2002
Niet meer geloof ik, in ieder geval is het bij TV gids.nl te zien.. en ook via parsers te downloaden.quote:gumtree schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:44:
[...]
Talpa wil wel, maar Talpa wil er geld voor hebben, en ik denk alleen niet dat KPN er geld voor over heeft
Bron:
http://www.radio.nl/2003/...rchief/2005/07/97502.html
AMD Athlon 64 3000+, S754. MSI K8N Neo 2 platinum. Sapphire X800 XT-PE. 1024 mb Kingston geheugen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 34 35 36 37 last