101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file
Je krijgt 13 minuten om je ding te doen trouwens.. wat ik op zich ook erg weinig vind om naar Den Haag voor af te reizen.. dus deze laat ik schieten
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:Chiron schreef op 06 november 2004 @ 16:09:
Krijg net een mailtje van die Technics dj school, de voorronde in de Tempel in Den Haag is 13 november... hadden ze daar wat eerder mee gekomen had ik het nog in kunnen plannen.. maarja druk druk druk...
Je krijgt 13 minuten om je ding te doen trouwens.. wat ik op zich ook erg weinig vind om naar Den Haag voor af te reizen.. dus deze laat ik schieten
13 minuten?
ik kreeg er 3 weken geleden 12... de slechtste 12 minuten die ik ooit gedraaid heb trouwens
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
Wat voor gasten deden er allemaal mee, is het house dj'en of zaten er ook turntablists bij?
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:Chiron schreef op 06 november 2004 @ 17:37:
oh vertel jij hebt er ook meer ervaring mee?
Wat voor gasten deden er allemaal mee, is het house dj'en of zaten er ook turntablists bij?
Jup, ben 2 keer geweest. 1 keertje met een maat van mij mee gegaan (Citylife in Reeuwijk was dat) toen hij moest draaien, en die week daarop moest ik in De Schuur in Eethen.
Turntablists ben ik nog niet tegen gekomen en de kandidaten verschillen enorm. In Reeuwijk waren er zelfs een aantal (4 of 5) die gewoon niet eens konden beatmatchen maar gewoon (met CD's) de liedjes na elkaar instartten. Echt een lachertje was dat. (typisch trouwens dat ze alle 4/5 hardstyle draaiden
Die week erop toen ik moest had ik vette pech want daar was gewoon iedereen op 1 na redelijk goed. Eentje kon er dus helemaal niets van, die draaide hardcore maar mixte rustig een nummer met 160 BPM in op een nummer met 150. Deed'ie dan gewoon tijdens de break
Maar de rest was dus redelijk tot ZEER goed. Ik behoor daar ergens tussenin denk ik, maar er waren er toen zéker 3 die gewoon op profesioneel niveau zaten. De winnares (jup, een vrouwke) draaide in die 12 minuten gewoon iets van 10 nummers en mixte ze echt superstrak en snel in, vet opzwepend was dat. Soort van Krafty Kuts stijl zeg maar (als je die gast kent). Ze draaide trouwens oldskool house maar dan ook de echte goede oldskool. Geen darkraver-stijl happy gebeuren
Dus het niveau van de kandidaten blijkt nogal lokatie-afhankelijk te zijn denk ik... Maar ik vond het een leuke ervaring, kga zeker nog eens mee doen en dan proberen m'n zenuwen wat meer onder controle te krijgen want die deden me de das om
Reg. datum: 02 juni 2001
Specs: http://www.usa.denon.com/catalog/pdfs/dpdj151101lit.pdf
Here I am, so what are you 2 other wishes?
Heb zelfs 2 stuks zodat ik lekker aan kan kloten. Het zal mij benieuwen wat dit broodtrommeltje allemaal kan
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
quote:BezurK schreef op 06 november 2004 @ 18:03:
[...]
Jup, ben 2 keer geweest. 1 keertje met een maat van mij mee gegaan (Citylife in Reeuwijk was dat) toen hij moest draaien, en die week daarop moest ik in De Schuur in Eethen.
Turntablists ben ik nog niet tegen gekomen en de kandidaten verschillen enorm. In Reeuwijk waren er zelfs een aantal (4 of 5) die gewoon niet eens konden beatmatchen maar gewoon (met CD's) de liedjes na elkaar instartten. Echt een lachertje was dat. (typisch trouwens dat ze alle 4/5 hardstyle draaiden)
Die week erop toen ik moest had ik vette pech want daar was gewoon iedereen op 1 na redelijk goed. Eentje kon er dus helemaal niets van, die draaide hardcore maar mixte rustig een nummer met 160 BPM in op een nummer met 150. Deed'ie dan gewoon tijdens de break
Maar de rest was dus redelijk tot ZEER goed. Ik behoor daar ergens tussenin denk ik, maar er waren er toen zéker 3 die gewoon op profesioneel niveau zaten. De winnares (jup, een vrouwke) draaide in die 12 minuten gewoon iets van 10 nummers en mixte ze echt superstrak en snel in, vet opzwepend was dat. Soort van Krafty Kuts stijl zeg maar (als je die gast kent). Ze draaide trouwens oldskool house maar dan ook de echte goede oldskool. Geen darkraver-stijl happy gebeuren
Dus het niveau van de kandidaten blijkt nogal lokatie-afhankelijk te zijn denk ik... Maar ik vond het een leuke ervaring, kga zeker nog eens mee doen en dan proberen m'n zenuwen wat meer onder controle te krijgen want die deden me de das om(had pas 1 keer eerder voor publiek gedraaid, en dit was voor het eerst dat er ook een jury op me vingers zat mee te kijken... zwaar zenuwslopend is dat
)
Ik kom vaak in Citylife Reeuwijk, Was er met die dj contest ook. Toen ik hoorde van de djcontest hadik mezelf ingeschreven maar nadat ik de namen zag die ook meededen hebik me snel uitgeschreven omdat ik dat een te laag nivo vond. Kep trouwens een eigen club dus vondhet ook niet zo nodig om daar te draaien. Maar het nivo lag idd laag
Tijd voor een nieuwe DJ jan
(typisch trouwens dat ze alle 4/5 hardstyle draaiden
Goh... verrassend in een zaal waar het meeste van de avond hardstyle word gedraaid ...
Oh ps... Als je gewoon resident wil worden ergens.. moet je gewoon wat premixed cd'tjes meenemen bij zon contest. (dus zelfde bpm) Klinkt misschien nep maar zo maak je wel indruk op mensen die niet zien dat jij niks met beatmixe doet
Lethal wijzigde dit bericht 08-11-2004 00:12 (7%)
ik hoef zelf niet zonodig resident te worden ergens, gaat teveel tijd in zitten dus misschien vreemd genoeg heb ik die ambitie niet.. nooit gehad ook eigenlijk.. maar premixed cd'tjes is echt nep :-S bovendien mix ik met platen, dus dat gaat dan wel opvallen
101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file
Ik laat het ook schieten, heb inmiddels al kaarten voor ILT en dat vind ik meer de moeite waard. Heb nog een mailtje gestuurd dat het wel lastig was dat ze het psas zo laat bekend maakten. Gaat nog vrij rustig worden daar als het zo doorgaat...quote:Chiron schreef op 06 november 2004 @ 16:09:
Krijg net een mailtje van die Technics dj school, de voorronde in de Tempel in Den Haag is 13 november... hadden ze daar wat eerder mee gekomen had ik het nog in kunnen plannen.. maarja druk druk druk...
www.djsunni.nl
Dus zo ben jij aan je residentie gekomen?quote:Lethal schreef op 08 november 2004 @ 00:09:
Oh ps... Als je gewoon resident wil worden ergens.. moet je gewoon wat premixed cd'tjes meenemen bij zon contest. (dus zelfde bpm) Klinkt misschien nep maar zo maak je wel indruk op mensen die niet zien dat jij niks met beatmixe doetIedereen behalve de jury dus .. haha
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
quote:Chiron schreef op 08 november 2004 @ 00:23:
he vertel je hebt je eigen club?
ik hoef zelf niet zonodig resident te worden ergens, gaat teveel tijd in zitten dus misschien vreemd genoeg heb ik die ambitie niet.. nooit gehad ook eigenlijk.. maar premixed cd'tjes is echt nep :-S bovendien mix ik met platen, dus dat gaat dan wel opvallen
Naja persoonlijke club zou ik het niet noemen.. maar is gewoon een maandelijks feest voor 500 man zeg maar .. beetje in de dance-scene. Draai vooral club en einde van de avond beetje hardstyle...
Ik draai cd's .. gewoon omdat dit goedkoper is
Draaide vroeger veel met Denon .. echt prachtspul maarja vrij duur voor de gemiddelde thuisgebruiker .. haha
En over premixed .. ehm
Bedoel dan gewoon nummers met bpm gelijk zette .. nog niet in elkaar gemixt natuurlijk want dat is wel heel makkelijk
Je moet ergens beginnen
En ofik zo aan me residentie ben gekomen .. ehhh nou is gewoon aan je vrienden wat leuke mixjes laten hore.. En veel op internetradio doen. Dat hoorde ze ook bij de plaatselijke omroep en zo kwam ik al snel in het iets professionelere circuit. Werd later gewoon gevraagd om bij dat feest te komen draaien.
Lethal wijzigde dit bericht 08-11-2004 10:54 (22%)
http://home.planet.nl/~stingwcw/globalstage.JPG
*KLIK!!* Wil de lay-out niet verneuken dus vandaar een linkje
Je kunt online je eigen discotheek (venue) maken
de site is www.globalstage.tv
Meld je aan, maak je eigen venue. Zet je record properties goed, geef toegang aan globalstage tot je webcam en line-in (of aux-in zoals bij mij) en je kunt live draaien daar!
De geluidskwaliteit is niet echt wat je zegt geweldig maar goed. Het is wel leuk samen met die webcam (de mijne staat nu uit omdat ik dus niet live draai
Mijn venue heet iig "RavenHQ".
Op deze manier ms een leuk "dance avondje" houden met allemaal GoT DJ's?
Raven_ wijzigde dit bericht 08-11-2004 13:22 (8%)
Mjaw... Ik vind dat eigenlijk wel een beetje vals spelen. Ik wou zoiets ook gaan doen, maar uiteindelijk voelt het veel beter aan als je echt alles "live" doetquote:Lethal schreef op 08 november 2004 @ 10:50:
[...]
Bedoel dan gewoon nummers met bpm gelijk zette .. nog niet in elkaar gemixt natuurlijk want dat is wel heel makkelijkDoe ik zelf niet hoor .. teminste niet meer .. Ik deed het in het begin wel .. gewoon om wat zelfvertrouwen te krijgen omdat alles dan makkelijker lukt
![]()
Je moet ergens beginnen
quote:Raven_ schreef op 08 november 2004 @ 13:21:
Mijn venue heet iig "RavenHQ".
Op deze manier ms een leuk "dance avondje" houden met allemaal GoT DJ's?
Hee grappig.. zo kom je mekaar nog eens tegen
Ik wil ook nog weleens een mixje live uitzenden op globalstage, helaas heb ik er de laatste tijd een beetje weinig tijd voor maar het is zeker een leuk platform, nu kun je niet alleen horen maar ook zien wat de persoon achter de tafels doet
quote:Chiron schreef op 08 november 2004 @ 14:43:
[...]
Hee grappig.. zo kom je mekaar nog eens tegen
Ik wil ook nog weleens een mixje live uitzenden op globalstage, helaas heb ik er de laatste tijd een beetje weinig tijd voor maar het is zeker een leuk platform, nu kun je niet alleen horen maar ook zien wat de persoon achter de tafels doet
idd, eerst stond mijn webcam verkeerd... was hij constant ingezoomed terwijl hij bij bijv. msn gewoon normaal stond. Maar andere driver geinstalleerd en nu is hij normaal bij globalstage. Er zijn nu paar vrienden van mij die net beginnen met draaien dus die vinden het wel interessant hoe ik bezig ben achter de draaitafels. Je kan niet PRECIES zien aan welke knoppen ik zit maar goed, je ziet wel duidelijk hoe ik platen gelijk trek en hoe ik de crossfader enorm kan misbruiken
Reg. datum: 24 januari 2000
quote:-ScuL- schreef op 08 november 2004 @ 16:31:
Yay ik heb net mijn MDR-V700DJ binnen.. wat een bass muhahaha
Pas je op, die krengen breken zo
Welke had je eerst?
Mijn god, dat is net alsof je van het kruipen over de vloer met 1 teen en 2 vingers naar een Nasa Raket gaat die naar pluto kan vliegen met 150 man erinquote:-ScuL- schreef op 08 november 2004 @ 18:53:
Een sony koptelefoon bedoelt voor een walkman van 20 euro heheWerd dus tijd voor een nieuwe
quote:Raven_ schreef op 08 november 2004 @ 18:56:
[...]
Mijn god, dat is net alsof je van het kruipen over de vloer met 1 teen en 2 vingers naar een Nasa Raket gaat die naar pluto kan vliegen met 150 man erin![]()
Euhm, ok, wat is dat nou weer voor vergelijking?
Jij heb echt professionele hulp nodig
Nog meer als die mafkees -ScuL- die zo'n koptelefoon voor het mixen gebruikt
Dit topic is gesloten. ![]()