-
Tracking comp + 3 rechargers in med (liefst rare of tech II)
1 large en 1 medium (tech II) armor repper, 2 hardners in het type wat voor nme's te tegen krijgt (bloods doen bijvoorbeeld EM en Thermal)
Verder zorg ervoor dat je een lage cap recharge hebt en als je daar tevrede mee bent vul de rest met cap relays in low.
Gebruik altijd antimatter in 425mm's als je op 50KM en minder zit, je raakt harder en meer boven je optimal dan eronder. Vergeet ook je dronebay niet vol te gooien met heavy drones.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
(krijg je veel frigs tegen je dan kun je kijken om 2 425mm's om te wisselen voor 250mm's om de frigs snel te killlen)
Donny343 wijzigde dit bericht 24-09-2004 13:10 (14%)
En inderdaad Drones meenemen, mediums en heavies werken erg goed tegen cruisers en frigs, mediums zijn wat beter tegen frigs dan heavies, maar voor agent missies boeit dat verschil niet zoveel, heavies krijgen cruisers sneller neer.
StarLite wijzigde dit bericht 24-09-2004 15:22 (36%)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
zorg dat je STERKE tank heb (dus 1600mm chrystal ofzo) 1 GOEIE repper (automated of die daar onder zit I-a ofzo) en een hardners.
zorg voor een goeie cap recharge, en laat je drones het werk doen.
werkt tegen alle baddies
paar missile laucnher voor de leuk, evt wat guns, maar die drones doen eigenljk alles snel goed koop en simpel.
enige waar je GOED op moet letten is dat de baddies op JOU schieten voordat je je drones naar buiten gooit. anders zijn je drones in no time dood
De baddies targeten namelijk niets nieuws tenzij ze iets dood hebben gemaakt. en je mega krijgen ze niet dood.
dit is de manier waarop ik meestal missies deed.
lekker chill cans ophalen met je MWD terwijl je drones de rest doen
TepelStreeltje wijzigde dit bericht 24-09-2004 17:14 (6%)
5x heavy pulse met multifreq / radio
3x cap recharger
2x medium armor repairer, 2x reactor control unit, 2x heatsink1
Dankzij die nieuwe bonus op de maller heb ik nergens problemen mee.
Je zou ook 1 cap recharger kunnen weg halen en daar een mwd neerzetten, maar dan kom je niet uit met de cap. Om dan wel uit te komen moeten de 2 heatsinks vervangen worden door 2 cap relays
Joinen mensen -> TeamBVD
Heb nog heel wat roidjes te gaan, wil ik in een mega rijden.
quote:hvoortj schreef op 24 september 2004 @ 12:37:
Na een paar weken missies doen, heb ik dan toch eindelijk een lvl 3 security agent ge-unlocked.
Ik wil de missies gaan doen in een megathron, zou iemand me een beetje op weg kunnen helpen met een setup(ik blijf graag op afstand)
Dom, geen bs's gebruiken op missies. Daar zijn ze te langzaam en te duur voor.
Ik gebruik een Thorax, en het gaat me nogal makkelijk af ermee.
Highs:
3x 250mm 'Scout' Railgun
2x 200mm Railgun
Meds:
1x Medium Shield Booster II
1x Thermal Shield Hardener
1x EM Shield hardener
Lows:
4x Power Diagnostics (of was er nog en reactor control bij?)
1x Magnetic Field Stabilizer II (of was het een magnetic vortex?)
En in je dronebay 4 ogres en 4 wasps.
Warp in op 40km, lock, kill, collect loot.
Alles wat binnen 10km komt kun je niet raken, maar alles wat binnen 10km komt voordat je het hebt kunnen killen moet een snelle frig zijn, dus je drones hebben em zo afgemaakt.
Het is echt easy met een Thorax, en het ding kost 20x zo weinig als een mega.
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
quote:TepelStreeltje schreef op 24 september 2004 @ 17:10:
mjah, mega missies...
zorg dat je STERKE tank heb (dus 1600mm chrystal ofzo) 1 GOEIE repper (automated of die daar onder zit I-a ofzo) en een hardners.
Ik snap nog steeds niet waarom mensen 1600mm's als tanking beschouwen. Tanken is het meer damage repareren dan dat de enemy kan aanrichten. 1600's zorgen er allleen voor dat je later doodgaat
1600's kunnen wel werken op suicide schepen en schepen die niet KUNNEN tanken vanwege cap/fitting problemen
quote:ChromeBallz schreef op 24 september 2004 @ 21:57:
Dom, geen bs's gebruiken op missies. Daar zijn ze te langzaam en te duur voor.
Het kan prima hoor, lvl 3 missies met een BS met MWD. Je doet ook nog eens leuke ervaring op hoe je een BS het beste kan fitten en gebruiken. In een tanked BS kan je ales zo makkelijk aan, dat je je nergens zorgen over hoeft te maken, in een cruiser moet je soms nog opletten of je het wel overleefd
Maar lvl3 missies zijn inderdaad goed te doen in een cruiser met de juiste equip en skills
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik heb 1 automated, die doet 690 (of 720
die plates doen totaal iets van 2400 (met je skill bonus he) hp derbij, kortom, das 3 cycles extra.
je heb dus gewoon meer speling met reppers aan zetten, en duurt langer voordat de baddies je dood hebben
simpel gezegt, je kan NOG minder opletten
cap recharge is geen probleem als je je guns niet gebruikt.
de fitting die ik heb is gewoon relaxed omdat je zo zwaar getanked bent, heb je veel ruimte voor fouten.
cruiser is goed te doen hoor, met lvl 3 missies, maar je moet opletten, en daar heb IK niet altijd zin in
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
quote:Hyp3rman schreef op 25 september 2004 @ 15:50:
Hey michielik speel niet meer. Je kan me uit de lijst halen. Ik ben gestopt omdat ik er geen tijd meer voor heb. zou je niet denken bij rechten, maarja. Misschien kom ik ooit nog eens terug, maar wel met een nieuw account want ik hoorde dat accounts na 3 maanden niet betalen gedelete worden.
ze blijven nog actief, ik heb laatst me andere char weer actief gemaakt, die was meer dan 6 maanden non-active.
btw heb je een amarr char ?
Axel - Teddybears [EVE-online]
ik ben bezig met amarr trainen enzo, maar ik snap nog niet goed hoe de guns werken...
hybrids snap ik wel helemaal.
de normale railguns
125mm kortere range dan 150mm, maar ook minder grid en cpu kosten
150mm standaard guns
close range guns.
ion
electron
neutron
maar dan heb je bij lasers weer hele andere dingen...
Masers en lasers, en Gatling en weet ik veel...
heeft iemand misschien een overzicht voor me wat het verschil is tussen de energy guns?
(small medium en large als iemand zin heeft
ik wil wel lijstje maken met hybrids, voor in start post ofzo
als iemand anders nog lijstje wil maken met projectiles
bvd pplz
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
ik wil geen signature! :(
alleen de betreffende basic learning skill...
... MMORPG Addict.
[edit]
ik train 1st wel alles tot 5 voordat ik die advanced ga kopen .. ze zakke hopelijk nog wel in prijs.
Pixxa wijzigde dit bericht 27-09-2004 14:49 (55%)
PSN ID: Pixxa_NL
Ze zijn dus op de market verkrijgbaarquote:
Hakera> pain-Mimic> Have you ever thought of giving new players a skill-training bonus ? A player that joins Eve is about 1,5 years behind the "first ones" and with new Techs and items they have big problems using all that stuff that was inserted in Eve...
Oveur> No, they will not get a skill training bonus especially, it's kind of built into the skill system that a player can easily reach lvl 4 in most skills
Oveur> we are however releasing more and more attribute boosters, and in the next content update on the 28th, you'll see the advanced learning skills
Oveur> this helps newer player reach faster the lvl 4's and occasional lvl 5's while the advanced players can chug into the high end lvl 5's
Oveur> other than that, we won't enforce a accelerated path for new players
Oveur> oh, and they will be available on the market
Joinen mensen -> TeamBVD
Je kunt verwachten dat die prijzen niet gaan zakken aangezien het NPC skill verkoop is, dus ze zullen die prijs als basis prijs gaan aanhouden.quote:Piksa schreef op 27 september 2004 @ 14:44:
kunnen we niet een keer een ingame meeting doen?
[edit]
ik train 1st wel alles tot 5 voordat ik die advanced ga kopen .. ze zakke hopelijk nog wel in prijs.
ik wil geen signature! :(
Reg. datum: 26 februari 2004
quote:Indi schreef op 26 september 2004 @ 19:51:
lijst in startpost klopt niet meer heh... zoveel Hazard Ops zijn er niet meer...
done!
ik ga dus echt wel heavy cruisertje vliegen!
lekker UBER moa vliegen!!
kwil alles kunnen vliegen eigenlijk....
uber moa? sgoed, kom ik hem wel slopenquote:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.