Logitech MX1000 in de maak

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.871 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Topicstarter
Aangezien er al eerder een topic is gestart maar te mager door die TS heb ik maar een beter topic gemaakt na een aanvraag in SM ;) !

Pics:
In doos:
Afbeeldingslocatie: http://www.toffe-ellende.nl/images/in%20verpakking

Achterkant doos:
Afbeeldingslocatie: http://www.toffe-ellende.nl/images/achterkant%20doos

De muis:
Afbeeldingslocatie: http://www.toffe-ellende.nl/images/voorkant

De muis van boven:
Afbeeldingslocatie: http://www.toffe-ellende.nl/images/boven

Muis van onder:
Afbeeldingslocatie: http://www.toffe-ellende.nl/images/onderkant

Muis in lader:
Afbeeldingslocatie: http://www.toffe-ellende.nl/images/in%20lader

Specs:

System Requirements : IBM or compatible PC,
Windows 98, 2000, Me or XP,
Available USB or PS2 port, CD-ROM drive
Macintosh system - Mac OS X+,
Available USB port, CD-ROM drive
Features:
MX Laser Engine provides 20 x times the tracking power of optical
a built-in lithium-ion battery & rapid-charging base station
Fast RF cordless delivers cordless performance that equals USB corded connection
New thumb-button controls include universal page forward and back buttons and application switch to quickly move between open windows
Illuminated 4-level battery indicator precisely monitors batt strength
Wheel tilts for side-to-side scrolling, zoom with a click of the wheel

Cruise Control rocker for speed scrolling up and down
Deep-sculpted thumb support for incredible comfort, outside finger grips enhance control

Verkrijgbaar in twee kleuren: staalgrijs zilver en onyxzwart.

Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
Basisstation voor snel opladen
Cd met SetPoint™-software
Installatiegids
USB-naar-PS/2-adapter
Wisselstroomadapter
Beperkte hardwaregarantie van 3 jaar

Ik ben benieuwd of het een (merkbare) verbetering van de MX700 en MX900 is ;) . Want het zal vast een redelijk prijzige muis worden voor de high-end gebruiker! Zelf heb ik een MX700 die ik erg prettig vind maar er zijn redelijk wat users die problemen hebben met de lader (laad problemen) en hoop dat dat bij dit model beter is :)

Site van Logitech:
http://www.logitech.com/i.../NL,CRID=3,CONTENTID=9043

Preview:
http://www.gamingnexus.com/Preview.asp?ID=199

Review:
http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1641538,00.asp

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 97917 op 01-09-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:05
Is zo'n laser niet gevaarlijk voor je ogen??

Voor de rest wel een coole muis. Maar of je nu echt het verschil zult merken...

[ Voor 52% gewijzigd door Dekaasboer op 23-08-2004 22:53 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-04 21:40
Die muis ziet er wel leuk uit, maar zul je er nu daadwerkelijk veel van merken dat hij 20x sneller reageert dan een gewone optische muis?

Wanneer moet deze te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:49

epo

lol, dit ziet er bizar uit :) ben benieuwd wanneer ie te koop is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen-v
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-04 19:17
Wordt dit nu een compleet nieuwe serie waarvan dit de draadloze is? Of blijft de MX510 erin?
Ik heb nu een MX500 maar ik vindt hem niet echt lekker in de hand liggen eigenlijk (kan ook aan mij liggen) maar deze heeft weer een andere vorm dus misschien is deze beter.

Edit:
Je link van de preview werkt niet.

[ Voor 8% gewijzigd door jeroen-v op 23-08-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jeroen-v schreef op 23 augustus 2004 @ 23:00:
Wordt dit nu een compleet nieuwe serie waarvan dit de draadloze is? Of blijft de MX510 erin?
Ik heb nu een MX500 maar ik vindt hem niet echt lekker in de hand liggen eigenlijk (kan ook aan mij liggen) maar deze heeft weer een andere vorm dus misschien is deze beter.
Ik denk dat de MX510 erin blijft ;) . Dit is een draadloze muis! De MX510 is er nog niet zo lang en die heeft best goede technische specs ;)

Misschien komt er na een tijdje wel een vernieuwde versie met deze specs (andere serie?) maar daar is nog niks over bekend zover ik weet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-11-2023
Cool ding zeg!, gelijk morgen is informeren of hij te bestellen is en wat hij mag kosten!.

[ Voor 19% gewijzigd door avon op 23-08-2004 23:04 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
ik heb de mx700 met bijpassend toetsenbord die erbij hoort _/-\o_ de twee zijn gewoon supr!!! ik denk niet dat je het verschil zal merken want als ie 20 x sneller reageert dan kan ik t niet bij houden 8)7 . nee maar ik denk dat het nergens opslaat en dat het enigste nieuwe leuke eraan is dat ook op de muis staat hoeveel batterij hij nog heeft maarjah voordat grapje moet je diep in de buidel tasten en ik dacht dat deze combo al duur was!!! (125 E)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-05 16:09

Piggen

Lekker bakkie

Ziet er best mooi uit (hoewel ik de huidige MX'en mooier vind). Vreemd dat er (volgens mij) nog niks over bekend was, maar er al wel pics van het product in de doos zijn.

Maar mijn MX500 voldoet nog prima, dus ik denk dat vervanging nog wel even op zich laat wachten.

edit:
Hij is zelfs al bijna te koop. De webshop obcs.nl verwacht hem 9 september en hij gaat daar € 58.54 kosten. Dat lijkt me een behoorlijk nette prijs.

[ Voor 26% gewijzigd door Piggen op 23-08-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DaannO schreef op 23 augustus 2004 @ 23:05:
ik heb de mx700 met bijpassend toetsenbord die erbij hoort _/-\o_ de twee zijn gewoon supr!!! ik denk niet dat je het verschil zal merken want als ie 20 x sneller reageert dan kan ik t niet bij houden 8)7 . nee maar ik denk dat het nergens opslaat en dat het enigste nieuwe leuke eraan is dat ook op de muis staat hoeveel batterij hij nog heeft maarjah voordat grapje moet je diep in de buidel tasten en ik dacht dat deze combo al duur was!!! (125 E)
offtopic:
Heb je de ultra platte versie nog niet gezien in combinatie met de mx900 :*) ; 299euro dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo

epo

hehe idd, enige wat me daar tegenstaat is dat bluetooth geneuzel, doet soms erg lang voor het geinitialiseerd is :( misschien komt er een beter mx1000 setje :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
offtopic:
Heb je de ultra platte versie nog niet gezien in combinatie met de mx900 :*) ; 299euro dacht ik
[/quote]

je bedoelt deze zeker want hij ziet er ook lkr uit!!! :+
niet eens zo supr duur maar ik blijf houde van de oude goude mx serie!!!

http://www.logitech.com/lang/images/0/2487.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door DaannO op 23-08-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-05 16:09

Piggen

Lekker bakkie

offtopic:
Die set heet de "Logitech diNovo Media Desktop" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
offtopic:
[/quote]

offtopic:
Jah zo iets zag ik al staan maar wist t niet zkr t gaat r mij om dat ie nice is toch?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 16:20
zo zo zo, relaxte muis!! wat is de adviesprijs van dat ding!?

zie net dit staan in een paar berichten hierboven:

[q]
Hij is zelfs al bijna te koop. De webshop obcs.nl verwacht hem 9 september en hij gaat daar € 58.54 kosten. Dat lijkt me een behoorlijk nette prijs.

[q/]

als dat ding ook zoveel bij mijn leverancier kost (lees, winkel waar ik altijd alles koop ;) ), dan moest ik eens me pin-pas afstoffen :*)

[ Voor 75% gewijzigd door Jassy op 23-08-2004 23:32 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Waarvoor zou die on/off knop dienen onder de muis? :?
Leuke touch om je batterijstatus te zien op de muis zelf ipv windows, hopelijk gaat deze muis ook wat langer mee dan de mx700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
rozndaal schreef op 23 augustus 2004 @ 23:28:
zo zo zo, relaxte muis!! wat is de adviesprijs van dat ding!?
Ligt nog niet in de winkels en ook niet officieel op de site volgens mij, hierdoor is er geloof ik nog geen adviesprijs ;) . Maar ik denk dat je wel minstens 100 a 140euro moet rekenen voor die muis.

Edit:^^Sjemie, veel goedkoper dan ik had verwacht :o

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 97917 op 23-08-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73385

"Optical is obsolete."... :D

Hun eigen productlijn dus ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo

epo

nah als je googled zie je iets van 80 euro, valt nog mee, maar ff afwachten dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
volgens mij klopt dat plaatje van de onderkant niet want die gleuf voor op de muis waarvan ik teminste denk en lijkt dat het de voorkant is is de kant dat ie in de lader moet maar op het plaatje is de `laad`kant op de onderkant of ben ik nou gek!? 8)7 :+

http://www.toffe-ellende.nl/images/onderkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pisart schreef op 23 augustus 2004 @ 23:30:
Leuke touch om je batterijstatus te zien op de muis zelf ipv windows, hopelijk gaat deze muis ook wat langer mee dan de mx700.
huh ik zit elke dag achter mijn pc en hoef maar eens in de 2 weken op te laden... en dan zit ik niet er eventjes achter maar een uurtje of 8 ofzo...

zitten wel digitalCamera batterijen in, omdat die standaard prutdingen altijd gaar zijn en ze niet vertrouw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

Tsja, ik heb op dit moment een Dual-Optical, en alhoewel dat een lekkere muis is, begint hij behoorlijk te slijten. Het ding heeft érg veel kilometers gemaakt, de blokjes zijn d'r al af, en de rest is ook al niet veel soeps meer. Ik zal wel met plakmiddelen kunnen komen zoals stukjes teflon, en een mat die m'n Func Surface 1030 kan vervangen, maar dat is uitstellen.

Ik heb een half jaar gewerkt in een computerzaak, en op de latency (zeker na eventjes stil te hebben gelegen), en accu na beviel de MX700 me redelijk. Pest is dat ik de pest heb aan draadloos. Je kan zeggen wat je wilt, maar ik kom toch met een lege accu te zitten, en dan kan zo'n muis ineens hard slijten. Tenminste, door het raam vliegen en vanaf 1e verdieping in het gazon landen lijkt me niet gezond.

Een MX510 had ik dus op het oog, maar als ik dit zo lees, wacht ik toch nog wel even, WIE WEET maken ze ook een versie MET snoer, want je kan zeggen wat je wilt, maar GSM-muizen komen d'r niet meer in hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Vorkie schreef op 23 augustus 2004 @ 23:37:
[...]

huh ik zit elke dag achter mijn pc en hoef maar eens in de 2 weken op te laden... en dan zit ik niet er eventjes achter maar een uurtje of 8 ofzo...

zitten wel digitalCamera batterijen in, omdat die standaard prutdingen altijd gaar zijn en ze niet vertrouw :)
Met de standaard batterijen deed ik max 2 dagen zonder opladen, maar dan werd er nogal mee gewerkt. 2 weken is onmogelijk met die batterijen wat ik er nu heb in zitten.
Maakt nu eigenlijk niet veel meer uit, de muis wordt na gebruik er toch altijd terug ingezet en die wordt alleen nog maar door mijn zus/ouders gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ik heb nog steeds de standaard batterijen inzitten en gaan toch wel 3 dagen mee als ik de computer een paar uur aan zet per dag 6+- uur das vind ik nog wel redlijk. maar moet maar dus is nieuwe kopen blijkbaar!

offtopic:
ik geloof dat we met zn alle een beetje offtopic gaan want we hebben het niet echt meer over mx1000 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Vind hem iets aan de lelijke kant, toch blijft de mx900 het mooiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:13

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 76695 schreef op 23 augustus 2004 @ 23:38:

[..]

Je kan zeggen wat je wilt, maar ik kom toch met een lege accu te zitten, en dan kan zo'n muis ineens hard slijten. Tenminste, door het raam vliegen en vanaf 1e verdieping in het gazon landen lijkt me niet gezond.
Hoe flik je 'm dat? Ik muis van 's ochtends tot 's avonds en mijn batterijen (van de MX700) zijn nog nooit leeg geraakt. Wel elke nacht gewoon op het laadstation.

-- Edit: ik had beter moeten quoten, in dat stukje waar ik op doelde schreef hij over een MX700.

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 24-08-2004 00:26 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
offtopic:
Hij heeft een Dual-Optical en deze heeft geen cradle, daarmee is het makkelijker om met lege batterijen te geraken.

Edit:

offtopic:
Ahja, van op zijn werk. Eigenlijk begrijp ik het dan ook niet, elke avond in de cradle zetten en als je het een keer vergat dan kon je nog eens doorwerken, maar je moest dan die avond het wel in de cradle stoppen.

[ Voor 49% gewijzigd door pisart op 24-08-2004 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-05 16:37

Tao

DPC DE_KOMETEN

/off-topic ja :)
Damn, die muizen tegenwoordig beginnen toch echt te lijken op scheerapparaten :)

/more-on-topic
Hijs wel mooi vind ik. Nu nog een lange duur batterij ervoor ontwikkelen, want dat ding zal wel wat slurpen....

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

hmmm er staat een linkshandige versie aan de achterkant van de doos? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Wat ik me nu afvraag: Komt hier ook een bluetooth variant van, of gebruikt het ding zelf al bluetooth?
Voor een toekomstige PowerBook zoek ik nog steeds een geschikte Bluetooth muis. Op het moment is er niet zo veel keuze: Alleen de muis van Apple zelf, en de mx900 doen mee in de race (Microsoft heeft ook BT muizen, maar die zijn niet standards compliant).

Wat ik me dan nog maar afvraag: Is dit ding hier niet illegaal? Je mag hier zelfs niet met een laserpennetje spelen, vanwege verblindingsgevaar. Als je die muis optilt, en er iemand mee in zijn ogen schijnt, lijkt me dat ook niet echt ideaal :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05 20:56

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hopelijk is hij lichter dan de MX 900 want die vind ik echt waardeloos. Hij is veel te zwaart en zuipt batterijen. Een paar jaar geleden kon ik met een draadloze Mouseman maanden vooruit op van die kleine batterijen. De MX 900 houdt het maar een paar dagen uit op penlites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

lol

Damn leuke muis.. ik moet elke keer nieuw muis van logitech hebben. Hij staat wel op sommige web winkels. Nog niet voorraad maar wel vanaf 24-08-2004 is verwachtte datum.

http://www.obcs.nl/redir....ssrp=1&d_word=931162-0914

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Femme schreef op 24 augustus 2004 @ 02:42:
Hopelijk is hij lichter dan de MX 900 want die vind ik echt waardeloos. Hij is veel te zwaart en zuipt batterijen. Een paar jaar geleden kon ik met een draadloze Mouseman maanden vooruit op van die kleine batterijen. De MX 900 houdt het maar een paar dagen uit op penlites.
De Mouseman had een balletje? en de MX900 is optisch..?

If so, dan is het logisch. :) Zelf heb ik ook een MX700 en die houdt het ook niet langer uit dan 2 dagen stevig gebruik..

Verder vind ik de MX1000 er strak uitzien, maar ik verwacht dat hier ook weer een setje van gaat komen, net als de draadloze MX700 Desktop die ik nu heb. En toch heb ik zoiets van dat ik die muis eerst 'op proef' wil hebben. Ik vind de verbinding van de MX700 muis soms waardeloos, haperingen.. of dat ie tijdens een game matig reageert. Verandering van kanaal kan dan en helpt vaak redelijk..

Ik blijf nog een beetje sceptisch dus. Misschien heb ik het beeld nu geschetst dat ik ontevreden ben met de MX700 set, maar dat wil ik dan even bij deze rechtzetten. Vind em prima! :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 04:36
Die program-switch knop weten ze nog steeds niet te plaatsen bij logitech. op de mx500 zat ie bovenop de muis... Ergonomisch en praktisch gezien een slechte keus. Maar nu hebben ze hem op een redelijke plek gezet denk ik. In ieder geval lekker dichtbij voor je vingers, hoewel alt-tab uit automatisme ook snel werkt. Hopelijk weet je duim de scrolltoetsen nog goed te vinden. Anyway, voor de gamers, weer een knop erbij om te reloaden/crouchen/etc.

Ik houdt het nog even bij mijn mx500 omdat hij simpelweg nog goed genoeg werkt. Licht genoeg(gewicht) en genoeg knoppen aanwezig.

[ Voor 23% gewijzigd door Gody op 24-08-2004 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69333

79 Eurotjes bij Paradigit, begin september hebben ze em voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-05 10:00

GieltjE

Niks te zien...

En als ze er eentje met een snoertje maken op usb koop ik hem ook nog, ik heb dus echt een sch**t hekel aan apparaten op batary/accu. Om een heel simpele reden ze gaan leeg. Heb zelf nog gewoon een logitech oem gemod naar blauw maar dit is zeker iets om 3|_3T3 mee te zijn.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-05 11:46

--MeAngry--

aka Qonstrukt

4Launch heeft em al op voorraad voor 64 Euro, er komt ook nog een zwarte, maar dies alleen nog maar te pre-orderen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

En weer hebben de linkshandigen, zoals ik, weer een leuke muis die niet direct op een, voor ons, reguliere manier gebruikt kan worden. Ik hoop dus dat er ook een universeel komt. Dan lijkt het mij ook leuk om zo'n muisje te mogen hebben. Ondersteunt dat ding trouwens ook iFeel etc.?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119675

Welke kleur heeft degene die nu wel op voorraad is bij 4Launch?
Ga morgen op vakantie, maar dan kan ik em nu nog bestellen en laat ik em wel bij mn ouders afleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Laatst online: 03-04 21:40
Ik denk de standaard kleur die je hier op de foto ziet, dus blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 16-05 16:20
Anoniem: 119675 schreef op 24 augustus 2004 @ 14:04:
Welke kleur heeft degene die nu wel op voorraad is bij 4Launch?
Ga morgen op vakantie, maar dan kan ik em nu nog bestellen en laat ik em wel bij mn ouders afleveren..
zwart ;);)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Weet iemand nog waar je hem kan kopen hier in Rotterdam? Behalve bij Paradigit dan 79 euro is beetje teveel van goeie ... rond 60-65 euro lijkt mij nog goeie prijs.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DJkim schreef op 24 augustus 2004 @ 23:04:
Weet iemand nog waar je hem kan kopen hier in Rotterdam? Behalve bij Paradigit dan 79 euro is beetje teveel van goeie ... rond 60-65 euro lijkt mij nog goeie prijs.
Bij alternate is hij ook 79euro (vlak in de buurt van rotterdam ;) ); ik denk dat je hem beter via i-net goedkoop kan bestellen of je moet wachten en/of zelf rondsurfven langs de shops in rotterdam :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

hey mssl :) thnx man zo snelle reply! :) tja ik moet toch zowiezo wachten tot volgende week dus ik zal dan deze topic goed in de gaten houden. Anders volgende week effe rond lopen hier Jonker Fransstraat!

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
tranztaz schreef op 24 augustus 2004 @ 11:06:
Dan lijkt het mij ook leuk om zo'n muisje te mogen hebben. Ondersteunt dat ding trouwens ook iFeel etc.?
Dat is geloof ik in een stille dood gestorven, Logitech heeft sinds die paar muizen afaik geen nieuwe meer uitgebracht met iFeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DJkim schreef op 24 augustus 2004 @ 23:14:
hey mssl :) thnx man zo snelle reply! :) tja ik moet toch zowiezo wachten tot volgende week dus ik zal dan deze topic goed in de gaten houden. Anders volgende week effe rond lopen hier Jonker Fransstraat!
No problem :) Gelukkig kan je nog even wachten want hij komt nu net op de markt en dan zal er vast wel een winkel redelijk scherp aanbieden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:52

mambo No5

Bad Apple?

Afbeeldingslocatie: http://www.toffe-ellende.nl/images/boven
ZIe ik daar 4d scrolling op het scrollwiel? :)

Ergonomisch zal het wel weer goed voor mekaar zijn, m'n MX700 is al een enorme verbetering op m'n oude balmuis, dit zal ook wel erg lekke rin de hand liggen hoop ik.. niet alle "ergonomische" modellen zijn ook daadwerkelijk zo ergonomisch als ze er uit zien...

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-03 15:14
DaannO schreef op 23 augustus 2004 @ 23:45:
ik heb nog steeds de standaard batterijen inzitten en gaan toch wel 3 dagen mee als ik de computer een paar uur aan zet per dag 6+- uur das vind ik nog wel redlijk. maar moet maar dus is nieuwe kopen blijkbaar!

offtopic:
ik geloof dat we met zn alle een beetje offtopic gaan want we hebben het niet echt meer over mx1000 |:(
FF offtopic, maar mijn muis (mx900) ging ook heel snel leeg. Op de site van logitech stond dat je de muis niet op een donker oppervlak moet gebruiken, maar bijv. op een vel papier ofzo, dan gaat de muis in standby en gaat ie veeeeel langer mee. Mijn muis was binnen een dag of soms 2 leeg, nu doet ie het bij een gebruik van 5 uur per dag wel een paar dagen lang. (3 a4 a 5, niet echt op gelet) Misschien een tip dus!

Verder vraag ik me wat die mx1000 betreft af of er ook een BT versie komt, dan kan ik die tenminste op mn "dure" BT toetsenbord aansluiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Laatst online: 22:24
Heb m gister ff in mn hand gehad.
(logitech kwam m ff showen in de winkel)

Hij ligt lekker in de hand, is wel wat groot vindt ik persoonlijk.
Ze zeggen dat ie met de Li-ion accu die erin zit 6 weken kan doen bij ongeveer 6 uur gebruik per dag.
Na die 6 uur moet je m dan wel uitzetten met het on/off schakelaartje.

Mooi is ook wel die batterij indicator, zie je tenminste hoeveel power je nog hebt.

Ik heb ook gevraagd of die laser niet gevaarlijk is, maar die schijnt goed afgeschermd te zijn.
Kon m helaas nie testen want ze hadden alleen de muis bij zich en geen ontvanger. :(

@Mambo Nr.5
Ja, er zit een 4weg scroll op. :)

[ Voor 5% gewijzigd door DaLass op 24-08-2004 23:26 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47718

Zou deze ook geleverd worden met draadje? Ik ben helemaal niet zo weg van dat draadloos. IR, Fast-IR, Bluetooth of welke vorm van draadloze communicatie dan ook ik vind het nog steeds niet prettig muizen... Daarnaast wordt de muis idioot zwaar door die batterijen. Dus nogmaals, is al bekend of deze muis ook met draadje geleverd zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik had altijd een Intellimouse Explorer, super muisje, ... toen een MX700 maar die heb ik nooit echt fijn gevonden, hij was te groot voor de hand om lekker vast te houden. Toen ik de USB stekker ook nog is in 2en trok toen ik hem uit de PC aansluiting haalde, was het tijd voor opnieuw een Microsoft muis, .... ik ben weer Logitech af en blij toe :) Ze liggen gewoon niet lekker in de hand die muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik heb zelf de MX510 >:) (heeft weer stuk een betere sensor dan de MX500/700) en speel veel online shooters. (quake3>mod urban terror) waar je zelfs tot op de milimeter nauwkeurig moet schieten en snel kunnen zijn. O-)

Een goede aim is hoogstnoodzakelijk en ik was blij toen ik deze muis(mx510) inruilde voor mijn oude logitech mouseman wheel optical, wat een verschil qua snelheid en nauwkeurigheid man! B)

Je kan de snelste, nauwkeurigste bewegingen maken, ik denk dan ook niet dat er veel mensen beter af zullen zijn met de mx1000, dan met de mx500/510. Zelfs professionele gamers ownen je keer op keer met een simpel standaard optisch muisje van logitech, ookal ben je in het bezit van een mx500/510/1000

Wel is het zo dat je enige verbetering merkt wanneer je een logitech dual optical inruilt voor een mx510!! _/-\o_ beter is haast niet mogelijk, of biedt niet dat ene stukje extra in games.

Want laten we wel zijn, om te surfen en chatten en simpele games heb je niet een dergelijke muis nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90702

Als jullie em by the way zoeken, zag em vandaag bij de makro liggen. Prijs was rond de 70~80 euro (incl. btw uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

ToFast schreef op 24 augustus 2004 @ 23:31:
Ik heb zelf de MX510 >:) (heeft weer stuk een betere sensor dan de MX500/700) en speel veel online shooters. (quake3>mod urban terror) waar je zelfs tot op de milimeter nauwkeurig moet schieten en snel kunnen zijn. O-)

Een goede aim is hoogstnoodzakelijk en ik was blij toen ik deze muis(mx510) inruilde voor mijn oude logitech mouseman wheel optical, wat een verschil qua snelheid en nauwkeurigheid man! B)

Je kan de snelste, nauwkeurigste bewegingen maken, ik denk dan ook niet dat er veel mensen beter af zullen zijn met de mx1000, dan met de mx500/510. Zelfs professionele gamers ownen je keer op keer met een simpel standaard optisch muisje van logitech, ookal ben je in het bezit van een mx500/510/1000

Wel is het zo dat je enige verbetering merkt wanneer je een logitech dual optical inruilt voor een mx510!! _/-\o_ beter is haast niet mogelijk, of biedt niet dat ene stukje extra in games.

Want laten we wel zijn, om te surfen en chatten en simpele games heb je niet een dergelijke muis nodig. ;)
Ten eerst Draadloze muizen werden altijd met argwaan bekeken door gamers omdat het iets langzamer zou reageren dan conventionene draadmuizen... maar hier zeggen ze dat RF verbinding gelijk is met die van PS2/USB verbinding dus das ontzettend goed.

MX510 tja ik heb MX300/500/510 thuis en qua aim is 510 wel idd lekker maar die lak... ik word eigenlijk gek. Zit je effen 10 min aan muis dan komt er een laagje vetje dat gewoon niet echt lekker voelt. Ik heb veel liever die van MX500 daar hoefde je nooit zorg maken dat die vet werd ofzo lol

Alleen met deze twee redenen zou ik hem MX1000 al willen kopen ;)

En ja 20 keer sneller/preciezer dan normale optische muis :)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, heb dan wel een mx510, maar zodra er een draadversie van de vrolijk und fruitige lasermuis is (en uit reviews blijkt dat dat ding daadwerkelijk een stuk sneller, preciezer en prettiger is) weet ik wel wat er hier naast mijn toetsenbord komt te liggen :Y)
Niet dat de mx510 niet fijn is, hoor :) Had eerst een mx500 en het verschil is nogal te merken. Als ik nu de mx500 gebruik voelt dat erg vies aan :P En die was toch ook wel ok eik..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 15-05 07:54
Dit is echt een mooie muis, dit wordt de opvolger van mijn MX500..
Een even kijken of hij al ergens op voorraad is.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 10:41
Ik heb officieel schrijven van Logitech ontvangen over de MX1000.

De officiele straatprijs zoakls zij dat noemen, zou 79,99 euro worden.
Standaard 3 jaar garantie, en de naam is officieel
"Logitech MX 1000 Laser Cordless Mouse"

Ik ga ff op zoek naar hoge resolutie plaatjes...

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Laatst online: 15-05 23:03
Anoniem: 76695 schreef op 23 augustus 2004 @ 23:38:
Tsja, ik heb op dit moment een Dual-Optical, en alhoewel dat een lekkere muis is, begint hij behoorlijk te slijten. Het ding heeft érg veel kilometers gemaakt, de blokjes zijn d'r al af, en de rest is ook al niet veel soeps meer. Ik zal wel met plakmiddelen kunnen komen zoals stukjes teflon, en een mat die m'n Func Surface 1030 kan vervangen, maar dat is uitstellen.

Ik heb een half jaar gewerkt in een computerzaak, en op de latency (zeker na eventjes stil te hebben gelegen), en accu na beviel de MX700 me redelijk. Pest is dat ik de pest heb aan draadloos. Je kan zeggen wat je wilt, maar ik kom toch met een lege accu te zitten, en dan kan zo'n muis ineens hard slijten. Tenminste, door het raam vliegen en vanaf 1e verdieping in het gazon landen lijkt me niet gezond.

Een MX510 had ik dus op het oog, maar als ik dit zo lees, wacht ik toch nog wel even, WIE WEET maken ze ook een versie MET snoer, want je kan zeggen wat je wilt, maar GSM-muizen komen d'r niet meer in hier.
héhé, ik dacht al de enige te zijn die bij draadmuizen zweerde... ondertussen heb ik al zoveel problemen gehad met draadloze muizen dat ik ze ook niet meer hoef. Bovendien vind ik het ook heel belangrijk dat de muizen met draad ook lekker licht zijn, je hoeft dan die batterijen niet mee te bewegen!

Dus wat mij betreft ook graag deze lasermuis mét draad! (Overigens heb ik nu ook een Dual Optical met draad, maar nog niet zo heel ver versleten... (hooguit 2 jaar in bezit)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 07:51
Iemand een plaatje van de onderkant met laser aan ? wil het wel is zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-02 13:18
Ueh, kan ik nu ook alleen de muis op zich kopen en die in mijn huidige MX700 oplaad-station stoppen of moet ik een heel nieuwe set kopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 16-05 15:11

Christiano007

Ich bin der champion

Mooi muisje, maar idd ik wacht wel totdat er 1 met draad op de mark komt.

Heb nu al maanden de MX500, erg tevreden over, alleen mn muismat is kut maarja :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110547

Hoe laad je de muis op? Ik zie geen contactpunten zoals bij de MX700... Hoop dat dat systeem gewijzigd is, veel problemen mee gehad. Krijg vandaag alweer de 4e Cordles desktop MX toegezonden nadat bleek dat mijn vorige idd ook problemen had met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kan iemand mij ook wetenschappelijk het nut uitleggen van het gebruik van coherent licht ipv divergent uitleggen?
Felheid per mm2 ofzo?
Anoniem: 110547 schreef op 25 augustus 2004 @ 15:59:
Hoe laad je de muis op? Ik zie geen contactpunten zoals bij de MX700... Hoop dat dat systeem gewijzigd is, veel problemen mee gehad. Krijg vandaag alweer de 4e Cordles desktop MX toegezonden nadat bleek dat mijn vorige idd ook problemen had met laden.
Misschien dan eindelijk gebruik makend van inductie :)

[ Voor 59% gewijzigd door Osiris op 25-08-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
pisart schreef op 23 augustus 2004 @ 23:30:
Ik denk eerlijk gezegt om hem mee aan en uit te zetten:P

Ziet er leuk uit dit muisje!
Had niet van Logitech verwacht dat de prijs van zoiets nieuws meteen zo laag zou zijn:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

MPmad schreef op 23 augustus 2004 @ 23:21:
offtopic:
Dit tobo heeft een los numpad, whatever nut dat mag hebben

Mooi muisje alleen wederom niet veel verandering in het uiterlijk, wel goed om te zien dat ook zulke bedrijven niet stil blijven zitten nu ze goede optische muizen hebben maar gewoon door blijven ontwikkelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 12:19
Mooi muisje, ik heb destijds ook rond die 80euro betaald voor m'n MX700 en die gebruik ik ook nog naar alle tevredenheid :) Mx700 is tot nu toe de fijnste muis die ik ooit gehad heb :)
Mx1000 dus even testen in een winkel en dan misschien ook kopen, die mx700 kan ik nog wel voor 20/30euro verkopen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110547

Misschien dan eindelijk gebruik makend van inductie :)
Hoop het, mijn tandeborstel laad namelijk altijd op. Bij mijn MX700 moet ik altijd de contactje reinigen, vochtig maken en dan erop 'rammen' :+ 8)7 om hem aan het laden te krijgen.
Wanneer ik dan 10 minuten later kijk, staat hij vrolijk weer aan, en laad hij nog nie ondanks dat hij op de lader staat. Hopenlijk heeft Logitech geleerd van zijn fouten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Anoniem: 110547 schreef op 25 augustus 2004 @ 16:05:
[...]

Hoop het, mijn tandeborstel laad namelijk altijd op. Bij mijn MX700 moet ik altijd de contactje reinigen, vochtig maken en dan erop 'rammen' :+ 8)7 om hem aan het laden te krijgen.
Wanneer ik dan 10 minuten later kijk, staat hij vrolijk weer aan, en laad hij nog nie ondanks dat hij op de lader staat. Hopenlijk heeft Logitech geleerd van zijn fouten...
Precies :) Net zoals bewegende delen zijn contactpunten altijd hekelpuntjes :) Jammer dat mijn MX700 ook contactjes heeft, hoewel ik er nog geen problemen mee heb gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
Ow daar heb ik de laatste tijd ook last van, na een paar de muis erin rammen springt het ledje op knipperend groen :) Zou het helpen om er wat WD-40 op te sprayen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-02 13:18
Osiris schreef op 25 augustus 2004 @ 16:07:
[...]

Precies :) Net zoals bewegende delen zijn contactpunten altijd hekelpuntjes :) Jammer dat mijn MX700 ook contactjes heeft, hoewel ik er nog geen problemen mee heb gehad..
Same here.. Heb m'n MX700 nu al bijna een jaar en lees nu voor het eerst dat het niet goed schijnt te werken. Het enige probleem dat ik met m'n MX700 heb gehad was dat ik 'em, voordat ik op vakantie ging, niet op de oplader had gelegd.. Kon dus niet veel toen ik thuis kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
icemancool schreef op 25 augustus 2004 @ 16:02:
[...]

Ik denk eerlijk gezegt om hem mee aan en uit te zetten:P

Ziet er leuk uit dit muisje!
Had niet van Logitech verwacht dat de prijs van zoiets nieuws meteen zo laag zou zijn:D
Aan de andere kant, wie betaald er nou 180 gulden voor een muisje :/

Mmm bij ons gaat ie voor klanten 77,45 kosten.

Maar voor mij issie 61,20 :9 (inkoopprijs)

[ Voor 12% gewijzigd door Sluuut op 25-08-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dan helpt inductie ook niet echt Sierra-NL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Sluuut schreef op 25 augustus 2004 @ 16:11:
[...]
Aan de andere kant, wie betaald er nou 180 gulden voor een muisje :/
Nerds met geld te veel, DUH. Ohja, ik ook :P
;)

Die preview is helaas een beetje weg en ik kan verder nergens gebruikservaringen van dit beestje vinden..

[ Voor 20% gewijzigd door Okyah op 25-08-2004 16:12 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Was in het begin erg tevreden over mijn 2 mx700's (1 werk, 1 thuis) maar hij vertoont toch wel erg veel kuren.

Heb de ene mx700 sinds dat hij uit is. De andere iets later.

De cradle is bagger... je moet hem millimeter nauwkeurig erin zetten anders laadt hij niet. Verder blijven knoppen vaak hangen (op je scherm dan, niet fysiek de muisknoppen). Dit heb ik zowel op mijn werk als thuis.

Lijkt me niet dat er voor 80 eurotjes een laser in een muis zit... gewoon optisch met een iets andere techniek.

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 25-08-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
pulleke schreef op 25 augustus 2004 @ 16:13:
Lijkt me niet dat er voor 80 eurotjes een laser in een muis zit... gewoon optisch met een iets andere techniek.
Het kan wel voor dat bedrag; CD-rom drives vind je nu ook voor 2 tientjes. Zit ook een laser in.
Anoniem: 14124 schreef op 24 augustus 2004 @ 23:31:
Ik had altijd een Intellimouse Explorer, super muisje, ... toen een MX700 maar die heb ik nooit echt fijn gevonden, hij was te groot voor de hand om lekker vast te houden. Toen ik de USB stekker ook nog is in 2en trok toen ik hem uit de PC aansluiting haalde, was het tijd voor opnieuw een Microsoft muis, .... ik ben weer Logitech af en blij toe :) Ze liggen gewoon niet lekker in de hand die muizen.
Hoe een muis in je hand ligt is puur persoonlijke voorkeur. Ik heb tijdenlang gezworen bij een MS Intellimouse Explorer, maar ik weiger nu zowat om een andere muis dan mijn MX700 te gebruiken. :)

Ook nooit laadproblemen gehad btw.

[ Voor 58% gewijzigd door Voutloos op 25-08-2004 16:24 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Mm koel, ff gebeld naar leverancier, en ze verwachten ze de 27e al!

Ga ik er volgende week eentje aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 07-05 10:50
Anoniem: 110547 schreef op 25 augustus 2004 @ 16:05:
[...]

Ik heb er geen problemen mee en zet hem heel sweet in de lader, lief en zachtjes zoals het hoort bij zo'n fijn diertje.... :>

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 22:35

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Hoeveel Megapixels/sec is deze muis?
edit:

Op alternate site zeggen ze 5,8 maar daar heb ik geen vertrouwen in
En op de logitech site is nog geen info te vinden! :?

edit:

Hij schijnt toch echt 5,8 Megapixels/sec dus even snel als de MX510
Idd de reviews maar ff afwachten

[ Voor 95% gewijzigd door lSltAlKeR op 25-08-2004 16:31 ]

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 07:44

Beamer

Return of the legend

Ik heb nu ook de MX700 en zat er over te denken om een mx510 aan t schaffen, maar ga denk wachten op deze versie. Ik vind cordless echt geweldig maar voor mij games (RTCW etc.) zou ik wel gewoon de beste muis willen hebben (510 denk ik op dit moment).

Ik moet zeggen ben heel erg tevreden over de muis het gemak etc. alleen de batterijen zijn een ramp, die pleuris dingen begeven het altijd als ik midden in een game zit, rofl. Het kost toch zo'n 15 seconden om ze te verwisselen :(. Daarom zou een betere kwailiteit/technologie niet misstaan.

Maar maar even wachten op wat revies om te kijken of hij daadwerkelijk een gelijkwaardige reactie snelheid heeft als bijvoorbeeld de mx510.

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13610

Hoewel ik nog steeds een beetje huiverig ben van cordless, ga ook ik deze muis maar eens een keertje van dichtbij bekijken.

We zullen eens zien of dat dat waard is om met m'n verjaardag aan iemand te vragen :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Beamer schreef op 25 augustus 2004 @ 16:26:
Ik moet zeggen ben heel erg tevreden over de muis het gemak etc. alleen de batterijen zijn een ramp, die pleuris dingen begeven het altijd als ik midden in een game zit, rofl. Het kost toch zo'n 15 seconden om ze te verwisselen :(. Daarom zou een betere kwailiteit/technologie niet misstaan.
offtopic:
Gewoon altijd 's avonds in je lader zetten? Ding gaat bij volledig gebruik echt wel een paar dagen mee. Anders moet je eens nieuwe batterijen proberen, misschien dat je huidige versleten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Zelf heb ik een MX700 waar ik erg tevreden mee ben, al moet ik zeggen dat er toch een nadeel aanzit. De batterijen gaan naar mijn mening te snel op. Bij flink gebruik (+- 8 uur per dag, twee dagen lang) zijn ze op. Ik ben blij dat deze nieuwe muis dit nadeel niet meer heeft, er zit nl. een lithium-ion accu in, i.p.v. normale penlite batterijen, en die schijnt volgens Logitech weken mee te gaan. Dat er een tilt-wheel opzit, en dat de muis wederom nauwkeuriger is geworden, is ook leuk om te zien. En de energie-indicator is i.c.m. de accu erg handig.

Als deze muis in de winkels ligt koop ik hem zeker, de nieuwe extra's en de accu zijn voor mij genoeg reden om over te stappen. Zeker als ik de prijs zo eens zie, die is lager dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Anoniem: 7379 schreef op 25 augustus 2004 @ 16:33:
En de energie-indicator is i.c.m. de accu erg handig.
Het ziet er zeker leuk uit, maar ik heb weinig problemen met het rode ledje van de mx700. Als die knippert, kan ik alsnog 3 a 4 uur heftig muizen.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

?? Dan zorg je toch gewoon dat je een reserve setje hebt liggen en op tijd je batterijen verwisselt? Probeer anders eens een andere kwaliteit oplaadbare batt...?

grtz, pulleke
Ik heb nu ook de MX700 en zat er over te denken om een mx510 aan t schaffen, maar ga denk wachten op deze versie. Ik vind cordless echt geweldig maar voor mij games (RTCW etc.) zou ik wel gewoon de beste muis willen hebben (510 denk ik op dit moment).

Maar maar even wachten op wat revies om te kijken of hij daadwerkelijk een gelijkwaardige reactie snelheid heeft als bijvoorbeeld de mx510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Anoniem: 7379 schreef op 25 augustus 2004 @ 16:33:
Zelf heb ik een MX700 waar ik erg tevreden mee ben, al moet ik zeggen dat er toch een nadeel aanzit. De batterijen gaan naar mijn mening te snel op. Bij flink gebruik (+- 8 uur per dag, twee dagen lang) zijn ze op.
Osiris schreef op 25 augustus 2004 @ 16:29:
[...]

offtopic:
Gewoon altijd 's avonds in je lader zetten? Ding gaat bij volledig gebruik echt wel een paar dagen mee. Anders moet je eens nieuwe batterijen proberen, misschien dat je huidige versleten zijn..
|:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 07-05 10:50

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34347

Ikzelf heb de MX700, nooit oplaadproblemen gehad en is relaxed werken ermee, heb hem al sinds 2002/11/20 enigste probleem da'k ondervind is, dat ik geen goede ondergrond gebruik als muismat en daarmee, soms wat schokjes van slechte zender - ontvanger communicatie. maar dat kan ik gewoon verhelpen door andere ondergrond.

Ik ga me MX700 goed verslijten voordat ik em ga vervangen :)
Wat ik nu kan doen is, de muis openhalen en prutsen ermee, en een reden om creëren om deze nieuwe muis te kopen, hahaha :D >:)

Wat ik wel nadeel vind van alle muizen is dat de voetjes zo snel verslijten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Laatst online: 01:14

w0w

mssl, zou je voor mij de muis alsjeblieft willen wegen? Het liefst gewoon met accu zodat ik weet hoeveel zwaarder deze zal zijn dan mijn Mx510.
Weet iemand of er toevallig ook van die verwijderbare gewichtjes inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Sorry hoor, maar ik gebruik mn muis zelf (actief!) langer dan 8 uur per dag en dan houd hij het toch best een weekje uit... :z Vandaar ook de opmerking dat ie anders maar eens nieuwe oplaadbare batterijen moet halen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

De reden dat ik nu een MX500 heb ipv een MX700 is omdat hij gewoon lichter is (plus nog eens het gewichtje wat je uit je mx500 kan halen)

Maar weet iemand hoe zwaar de MX1000 is?
Als hij lichter/even licht is stap ik wel over anders blijf ik gewoon bij mn MX500...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX

Ik weet niet hoe je het doet dat de muis er opeens mee kapt maar als bij mij het rode ledje aanspringt kan ik nog een hele dag er optimaal mee muizen. Dus als jouw ledje begint te knipperen laad je hem toch gewoon op :? En anders kun je er echt nog wel een dagje mee vooruit hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

Weet iemand of deze muis binnekort misschien verkocht gaat worden als muis in een cordless desktop MX ofzow? ipv de 700 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 : hij die alle dure muizen haat en het overbodig duur vindt moet heel eerlijk zeggen dat zo'n MX1K best leuk is :9

Als ie nou ook nog is met draadje was en wat groter en fijner in de hand liggend dan de MX500 en een beetje normale prijs had : KOPEN :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt zelf geen MX700 neem ik aan? Je bent blijkbaar erg verbaasd dat ik soms energie problemen heb.

Ik heb twee 2100mAh penlites erin zitten, ongeveer de duurzaamste oplaadbare batterijen die er zijn, en zelfs met deze batterijen raakt de energie na twee dagen flink gebruik op. En natuurlijk kun je hem iedere dag na gebruik weer in de lader zetten, en dat doe ik ook, maar als je het een keertje vergeet dan is het hoogst irritant dat de muis aan het einde van de 2e dag op raakt. Ook heb ik een enkele keer meegemaakt dat mijn muis na een nacht in de lader de volgende dag niet volgeladen was, blijkbaar maken de koperen puntjes op de muis soms niet goed contact met de contactpunten van de lader.
Osiris schreef op 25 augustus 2004 @ 17:11:
[...]

Sorry hoor, maar ik gebruik mn muis zelf (actief!) langer dan 8 uur per dag en dan houd hij het toch best een weekje uit... :z Vandaar ook de opmerking dat ie anders maar eens nieuwe oplaadbare batterijen moet halen ofzo..
Dit vind ik erg moeilijk te geloven. Ik heb diverse sets batterijen uitgeprobeerd, en steeds houdt mijn muis het nauwelijks langer dan 2 dagen uit. Ik denk dat je je muis of toch niet zo intensief gebruikt als je zelf denkt of dat je minder uren per dag achter de PC zit dan je denkt. Het zou ook nog kunnen dat je je muis tussendoor oplaadt.

Mijn ervaring is, en dit hoor ik van veel meer mensen, dat de MX700 het nauwelijks langer dan 2 dagen uithoudt zonder op te laden.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 7379 op 25-08-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 07:45

DaOverclocker

Overclocker for life...

Valt me mee dat niemand het haast over de vertraging heeft van een draadloze muis.(bijv mx700)
Ik vind dat toch een heel groot nadeel en daarom zit ik ook nog steeds met draad.
Misschien dat met de mx1000 nog minder wordt?

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
MPmad schreef op 23 augustus 2004 @ 23:05:
Ziet er best mooi uit (hoewel ik de huidige MX'en mooier vind). Vreemd dat er (volgens mij) nog niks over bekend was, maar er al wel pics van het product in de doos zijn.

Maar mijn MX500 voldoet nog prima, dus ik denk dat vervanging nog wel even op zich laat wachten.
Mee eens. Misschien dat die drie knoppen aan aan de 'duimzijde' nu iets handiger zijn maar het lijkt nog steeds te hoog te zitten. En als ik een nieuwe muis zou kopen zou het een MX510 zijn maar mijn MX500 is nog goed dus dat zou verspild geld zijn, laat staan dat ik dit draadloze geval zou kopen. Ik wacht wel af totdat er nieuwe lasermuizen komen mét draad; hopelijk dat ze niet al teveel fratsen in gaan bouwen (ben benieuwd hoe fijn zo'n tilt-scrollwiel werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-05 20:01

Hakker

a.k.a The Dude

DaOverclocker schreef op 25 augustus 2004 @ 17:34:
Valt me mee dat niemand het haast over de vertraging heeft van een draadloze muis.(bijv mx700)
Ik vind dat toch een heel groot nadeel en daarom zit ik ook nog steeds met draad.
Komt omdat de vertraging niet merkbaar is. Dit was al bij de vorige genratie zo, maar sommigen dneken dat het nog steeds bestaat. Het grootste probleem met draadloze muizen is soms de hapering dankzij andere cordless desktops maar vooral het gewicht van die dingen. Ik muis graag licht en heb dus ook mijn cordless muizen vervangen door gewone muizen met staart.

Ik wacht dus ook gewoon op een staart versie van die 1K.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaOverclocker schreef op 25 augustus 2004 @ 17:34:
De vertraging, als die er al is, is zo minimiem, daar zullen alleen de grootste zeikerds last van hebben. Toen ik overstapte van een draadmuis naar mijn MX700 heb ik nooit vertraging gemerkt. Een tijd terug stond ik ook altijd sceptisch tegenover draadloze muizen, maar sinds ik er zelf een heb is al mijn twijfel die ik voorheen had weggenomen. De MX700 is gewoon een uitstekende muis en het ziet ernaar uit dat de MX1000 nog beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

Zou deze het wel gewoon doen op glas dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Anoniem: 34347 schreef op 25 augustus 2004 @ 17:01:
Wat ik wel nadeel vind van alle muizen is dat de voetjes zo snel verslijten :(
Daar heb je speciale stukjes teflon voor die je over de voetjes kunt plakken. De Steelpad PadSurfers Extreme (bestaan niet meer geloof ik) zijn de beste die er te krijgen zijn volgens mij, maar de combinatie met de muismat is ook belangrijk. Ik had eerst een gladgesleten plastic matje en daarop sleten m'n PadSurfers nogal snel door (gaatjes). Nu heb ik een mTw pad die een beetje ruw is maar wel goed glijdt, waardoor die stukjes teflon niet verslijten en zelfs gladder blijven (a.h.w. gepolijst maar ze slijten niet :) ).

Kijk hier: http://www.steelpad.nl/steelpad/shop/shop.asp?product=spp
en hier: http://www.ncthestore.nl/ncthestore/product.asp?14
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.