Hoofdcategorieën
Topicacties

Logitech MX1000 in de maak

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 22 november 2003

Aangezien er al eerder een topic is gestart maar te mager door die TS heb ik maar een beter topic gemaakt na een aanvraag in SM ;) !

Pics:
In doos:
http://www.toffe-ellende.nl/images/in%20verpakking

Achterkant doos:
http://www.toffe-ellende.nl/images/achterkant%20doos

De muis:
http://www.toffe-ellende.nl/images/voorkant

De muis van boven:
http://www.toffe-ellende.nl/images/boven

Muis van onder:
http://www.toffe-ellende.nl/images/onderkant

Muis in lader:
http://www.toffe-ellende.nl/images/in%20lader

Specs:

System Requirements : IBM or compatible PC,
Windows 98, 2000, Me or XP,
Available USB or PS2 port, CD-ROM drive
Macintosh system - Mac OS X+,
Available USB port, CD-ROM drive
Features:
MX Laser Engine provides 20 x times the tracking power of optical
a built-in lithium-ion battery & rapid-charging base station
Fast RF cordless delivers cordless performance that equals USB corded connection
New thumb-button controls include universal page forward and back buttons and application switch to quickly move between open windows
Illuminated 4-level battery indicator precisely monitors batt strength
Wheel tilts for side-to-side scrolling, zoom with a click of the wheel

Cruise Control rocker for speed scrolling up and down
Deep-sculpted thumb support for incredible comfort, outside finger grips enhance control

Verkrijgbaar in twee kleuren: staalgrijs zilver en onyxzwart.

Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
Basisstation voor snel opladen
Cd met SetPoint™-software
Installatiegids
USB-naar-PS/2-adapter
Wisselstroomadapter
Beperkte hardwaregarantie van 3 jaar

Ik ben benieuwd of het een (merkbare) verbetering van de MX700 en MX900 is ;) . Want het zal vast een redelijk prijzige muis worden voor de high-end gebruiker! Zelf heb ik een MX700 die ik erg prettig vind maar er zijn redelijk wat users die problemen hebben met de lader (laad problemen) en hoop dat dat bij dit model beter is :)

Site van Logitech:
http://www.logitech.com/i.../NL,CRID=3,CONTENTID=9043

Preview:
http://www.gamingnexus.com/Preview.asp?ID=199

Review:
http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1641538,00.asp

mssl wijzigde dit bericht 01-09-2004 21:53 (15%)

Slr altijd op zak :p
Reg. datum: 20 augustus 2003

Is zo'n laser niet gevaarlijk voor je ogen??

Voor de rest wel een coole muis. Maar of je nu echt het verschil zult merken...

Dekaasboer wijzigde dit bericht 23-08-2004 22:53 (52%)

Aan mijn reacties zijn geen rechten te ontlenen. Ik kan niet aansprakelijk worden gehouden voor schade aan personen en of goederen die vloeien uit het opvolgen van mijn advies.

RAW!
Reg. datum: 13 oktober 2001

Die muis ziet er wel leuk uit, maar zul je er nu daadwerkelijk veel van merken dat hij 20x sneller reageert dan een gewone optische muis?

Wanneer moet deze te koop zijn?
Reg. datum: 25 november 2000

lol, dit ziet er bizar uit :) ben benieuwd wanneer ie te koop is!
Reg. datum: 19 juni 2003

Wordt dit nu een compleet nieuwe serie waarvan dit de draadloze is? Of blijft de MX510 erin?
Ik heb nu een MX500 maar ik vindt hem niet echt lekker in de hand liggen eigenlijk (kan ook aan mij liggen) maar deze heeft weer een andere vorm dus misschien is deze beter.

Edit:
Je link van de preview werkt niet.

jeroen-v wijzigde dit bericht 23-08-2004 23:02 (8%)

quote:
jeroen-v schreef op 23 augustus 2004 @ 23:00:
Wordt dit nu een compleet nieuwe serie waarvan dit de draadloze is? Of blijft de MX510 erin?
Ik heb nu een MX500 maar ik vindt hem niet echt lekker in de hand liggen eigenlijk (kan ook aan mij liggen) maar deze heeft weer een andere vorm dus misschien is deze beter.

Ik denk dat de MX510 erin blijft ;) . Dit is een draadloze muis! De MX510 is er nog niet zo lang en die heeft best goede technische specs ;)

Misschien komt er na een tijdje wel een vernieuwde versie met deze specs (andere serie?) maar daar is nog niks over bekend zover ik weet :o

Reg. datum: 06 november 2002

Cool ding zeg!, gelijk morgen is informeren of hij te bestellen is en wat hij mag kosten!.

avon wijzigde dit bericht 23-08-2004 23:04 (19%)

Phone Addicted

ik heb de mx700 met bijpassend toetsenbord die erbij hoort _/-\o_ de twee zijn gewoon supr!!! ik denk niet dat je het verschil zal merken want als ie 20 x sneller reageert dan kan ik t niet bij houden 8)7 . nee maar ik denk dat het nergens opslaat en dat het enigste nieuwe leuke eraan is dat ook op de muis staat hoeveel batterij hij nog heeft maarjah voordat grapje moet je diep in de buidel tasten en ik dacht dat deze combo al duur was!!! (125 E)
Geen commentaar
Reg. datum: 18 december 2002

Ziet er best mooi uit (hoewel ik de huidige MX'en mooier vind). Vreemd dat er (volgens mij) nog niks over bekend was, maar er al wel pics van het product in de doos zijn.

Maar mijn MX500 voldoet nog prima, dus ik denk dat vervanging nog wel even op zich laat wachten.

edit:
Hij is zelfs al bijna te koop. De webshop obcs.nl verwacht hem 9 september en hij gaat daar ¤ 58.54 kosten. Dat lijkt me een behoorlijk nette prijs.

Piggen wijzigde dit bericht 23-08-2004 23:09 (26%)

quote:
DaannO schreef op 23 augustus 2004 @ 23:05:
ik heb de mx700 met bijpassend toetsenbord die erbij hoort _/-\o_ de twee zijn gewoon supr!!! ik denk niet dat je het verschil zal merken want als ie 20 x sneller reageert dan kan ik t niet bij houden 8)7 . nee maar ik denk dat het nergens opslaat en dat het enigste nieuwe leuke eraan is dat ook op de muis staat hoeveel batterij hij nog heeft maarjah voordat grapje moet je diep in de buidel tasten en ik dacht dat deze combo al duur was!!! (125 E)
offtopic:
Heb je de ultra platte versie nog niet gezien in combinatie met de mx900 :*) ; 299euro dacht ik

hehe idd, enige wat me daar tegenstaat is dat bluetooth geneuzel, doet soms erg lang voor het geinitialiseerd is :( misschien komt er een beter mx1000 setje :) :)
Phone Addicted

offtopic:
Heb je de ultra platte versie nog niet gezien in combinatie met de mx900 :*) ; 299euro dacht ik
[/quote]

je bedoelt deze zeker want hij ziet er ook lkr uit!!! :+
niet eens zo supr duur maar ik blijf houde van de oude goude mx serie!!!

http://www.logitech.com/lang/images/0/2487.jpg

DaannO wijzigde dit bericht 23-08-2004 23:15 (30%)

Geen commentaar
Reg. datum: 18 december 2002

offtopic:
Die set heet de "Logitech diNovo Media Desktop" :)

Phone Addicted

offtopic:
Die set heet de "Logitech diNovo Media Desktop" :)
[/quote]

offtopic:
Jah zo iets zag ik al staan maar wist t niet zkr t gaat r mij om dat ie nice is toch?! :+
Reg. datum: 17 mei 2003

zo zo zo, relaxte muis!! wat is de adviesprijs van dat ding!?

zie net dit staan in een paar berichten hierboven:

[q]
Hij is zelfs al bijna te koop. De webshop obcs.nl verwacht hem 9 september en hij gaat daar ¤ 58.54 kosten. Dat lijkt me een behoorlijk nette prijs.

[q/]

als dat ding ook zoveel bij mijn leverancier kost (lees, winkel waar ik altijd alles koop ;) ), dan moest ik eens me pin-pas afstoffen :*)

Jassy wijzigde dit bericht 23-08-2004 23:32 (75%)

Gegroet!

Reg. datum: 18 juni 2002

Waarvoor zou die on/off knop dienen onder de muis? :?
Leuke touch om je batterijstatus te zien op de muis zelf ipv windows, hopelijk gaat deze muis ook wat langer mee dan de mx700.

quote:
rozndaal schreef op 23 augustus 2004 @ 23:28:
zo zo zo, relaxte muis!! wat is de adviesprijs van dat ding!?
Ligt nog niet in de winkels en ook niet officieel op de site volgens mij, hierdoor is er geloof ik nog geen adviesprijs ;) . Maar ik denk dat je wel minstens 100 a 140euro moet rekenen voor die muis.

Edit:^^Sjemie, veel goedkoper dan ik had verwacht :o

mssl wijzigde dit bericht 23-08-2004 23:34 (9%)

Reg. datum: 13 december 2002

"Optical is obsolete."... :D

Hun eigen productlijn dus ook? ;)

nah als je googled zie je iets van 80 euro, valt nog mee, maar ff afwachten dus....
Phone Addicted

volgens mij klopt dat plaatje van de onderkant niet want die gleuf voor op de muis waarvan ik teminste denk en lijkt dat het de voorkant is is de kant dat ie in de lader moet maar op het plaatje is de `laad`kant op de onderkant of ben ik nou gek!? 8)7 :+

http://www.toffe-ellende.nl/images/onderkant
Have a nice day!

quote:
pisart schreef op 23 augustus 2004 @ 23:30:
Waarvoor zou die on/off knop dienen onder de muis? :?
Leuke touch om je batterijstatus te zien op de muis zelf ipv windows, hopelijk gaat deze muis ook wat langer mee dan de mx700.

huh ik zit elke dag achter mijn pc en hoef maar eens in de 2 weken op te laden... en dan zit ik niet er eventjes achter maar een uurtje of 8 ofzo...

zitten wel digitalCamera batterijen in, omdat die standaard prutdingen altijd gaar zijn en ze niet vertrouw :)
Red murloc, eet orc.
Reg. datum: 22 januari 2003

Tsja, ik heb op dit moment een Dual-Optical, en alhoewel dat een lekkere muis is, begint hij behoorlijk te slijten. Het ding heeft érg veel kilometers gemaakt, de blokjes zijn d'r al af, en de rest is ook al niet veel soeps meer. Ik zal wel met plakmiddelen kunnen komen zoals stukjes teflon, en een mat die m'n Func Surface 1030 kan vervangen, maar dat is uitstellen.

Ik heb een half jaar gewerkt in een computerzaak, en op de latency (zeker na eventjes stil te hebben gelegen), en accu na beviel de MX700 me redelijk. Pest is dat ik de pest heb aan draadloos. Je kan zeggen wat je wilt, maar ik kom toch met een lege accu te zitten, en dan kan zo'n muis ineens hard slijten. Tenminste, door het raam vliegen en vanaf 1e verdieping in het gazon landen lijkt me niet gezond.

Een MX510 had ik dus op het oog, maar als ik dit zo lees, wacht ik toch nog wel even, WIE WEET maken ze ook een versie MET snoer, want je kan zeggen wat je wilt, maar GSM-muizen komen d'r niet meer in hier.

AMD64 3500+; MSI K8N Neo2-54G, Asus X800pro, LianLi PC75, 2xWD360GD, 1x 160G Seag. SATA, 200GBMaxtor DM10, Tagan480W,IIyama E431S, SB-Audigy2. 2xCors.Value 512MB PC3200 Aspire1511LMiBenchDB

Reg. datum: 18 juni 2002

quote:
ThaNetRunner schreef op 23 augustus 2004 @ 23:37:
[...]

huh ik zit elke dag achter mijn pc en hoef maar eens in de 2 weken op te laden... en dan zit ik niet er eventjes achter maar een uurtje of 8 ofzo...

zitten wel digitalCamera batterijen in, omdat die standaard prutdingen altijd gaar zijn en ze niet vertrouw :)

Met de standaard batterijen deed ik max 2 dagen zonder opladen, maar dan werd er nogal mee gewerkt. 2 weken is onmogelijk met die batterijen wat ik er nu heb in zitten.
Maakt nu eigenlijk niet veel meer uit, de muis wordt na gebruik er toch altijd terug ingezet en die wordt alleen nog maar door mijn zus/ouders gebruikt.

Phone Addicted

ik heb nog steeds de standaard batterijen inzitten en gaan toch wel 3 dagen mee als ik de computer een paar uur aan zet per dag 6+- uur das vind ik nog wel redlijk. maar moet maar dus is nieuwe kopen blijkbaar!

offtopic:
ik geloof dat we met zn alle een beetje offtopic gaan want we hebben het niet echt meer over mx1000 |:(
Vind hem iets aan de lelijke kant, toch blijft de mx900 het mooiste

Siemens.Mobile | Be.Inspired | c55 | sl55 | sx1 | NieuweMobiel.nl

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: