Logitech MX1000 in de maak

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.936 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kevinp schreef op 05 september 2004 @ 21:52:
[...]

Je hebt bijna gelijk. De optical muizen zitten idd op hun hoogtepunt. alleen kan het nog beter. Verder zal dit ook energie besparend zijn, gezien dat de batterij van de mx1000 minstens een week mee gaan(iig hier) met normaal gebruik(uur of 6). Spaart dus uit. Ook al is de batterij waarschijnlijk van hogere kwaliteit dan de gemiddelde penlite.

Verder kan je weer verder ontwikkelen en dus nog noukeuriger worden. Dat hoeft geen overkill te zijn. Want waarom is jou mx510 tov een standaard optical geen overkill, en de mx1000 wel?
Misschien bedoelt hij het ook het bedrag dat je ervoor moet betalen, maar ik ben ook benieuwd ;) .

Jongens iedereen wilt ene review en ik wil er echt eentej schrijven maar jullie moeten nou wel gaan helpen hoe er getest moet worden. Er zijn toch wel programma's voor? ofniet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet jij er 1 dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want dan had ik het niet gevraagd :) . Kijk er moet toch wel een prgramma zijn die je reactietijd meet? ALs je dat gewoon met verschillende muizen doet en herhaald dan weet je al aardig wat over de snelheid.

Waarmee zou anders Logitech en andere fabrikanten meten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik weet niet wat jullie voor de mx1000 neerlegen maar ik maar 60 euro das niet sow duur me mx500 was 50 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uJay
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09-2021
HyperDevil schreef op 04 september 2004 @ 17:41:
Ik heb hem net binnen (van de mycom).
Op het eerste gezicht is hij gewoon prachtig (ik heb de midnight black) het past perfect in mijn black/grijs design van mijn pc en beeldscherm (19"LG)
Er zit idd een beetje vertraging in de muis maar deze is heel erg gering, ik heb eerder andere logitech muizen weg gedaan omdat ze te traag waren.
Maar deze houd ik omdat ik het bijna niet merk.
De accu's waren btw helemaal vol uit de verpakking (netjes logitech :) ) kon ik gelijk van de muis genieten.
Hij werkt hier ook op alle oppervlakken dus op een een schaal van 1 >10 is dit voor mij zeker een 8.5 waard :)
Klopt het nu dat die midnight black versie een zilveren bovenkant heeft?

MOA - The Pink Ladies --> Ruling Dark Galaxy one more time ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de MX1000 probleemloos werkt op Steelpad 4S. Heb nu namelijk de MX510 en die werkt probleemloos. Een MX700 heb ik al eens getest, maar die werkte dus niet op mijn steelpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

heeft iemand al software om deze muis profielen te kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
heb vandaag ff een artikel gelezen van onze leverancier (gesprek met Logitech)

Te lezen

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Wat ik zo irritant vind aan logitech, is de on-transparantheid. Je weet nooit wanneer er iets gaat komen. Bijvoorbeeld of er een draad-versie komt van de MX1000.. en of er ook hiervan een speciale "gamingmuis" komt (net als de mx510)...
maarja, voorlopig werkt mijn mx500 nog perfect, en zo lang dat zo is ga ik geen 50 euro neerleggen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las net in ander topic ook weer commentaar op de MX1000 en in een filmpje van gene was ook duidelijk te zien dat muis niet stabiel is. Is het hinderlijk of niet? Me MX510 was binnen week stuk met vreemde kuren van het niet gaan branden van ledje. Ik zit nu dus met goedkope pilot mouse die ik nog in kast had liggen te muizen maar het is een drama tenopzichte van MX510. Nadeel van de 510 vind ik de plak vlekken die je er op krijgt als je iets zweterige vingers hebt. Maar als 1000 idd hinderlijk instabiel is twijfel ik er zeker aan of dat wel goede koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 21:04:
Las net in ander topic ook weer commentaar op de MX1000 en in een filmpje van gene was ook duidelijk te zien dat muis niet stabiel is. Is het hinderlijk of niet? Me MX510 was binnen week stuk met vreemde kuren van het niet gaan branden van ledje. Ik zit nu dus met goedkope pilot mouse die ik nog in kast had liggen te muizen maar het is een drama tenopzichte van MX510. Nadeel van de 510 vind ik de plak vlekken die je er op krijgt als je iets zweterige vingers hebt. Maar als 1000 idd hinderlijk instabiel is twijfel ik er zeker aan of dat wel goede koop is.
Hij is instabiel, maar imho niet hinderlijk. :) Je moet je duim al behoorlijk naar beneden drukken om hem te kunnen "kantelen". Bij gewoon gebruik zul je er weinig tot geen last van hebben. Tenzij je gewend bent om je muis "door je bureau heen te drukken" ;)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

Reinier

\o/

nvidia schreef op 06 september 2004 @ 15:40:
heb vandaag ff een artikel gelezen van onze leverancier (gesprek met Logitech)

Te lezen
Grappig artikel.
"Zero Tilt Degree" in plaats van "Zero Degree Tilt" vond ik wel geestig, "nul kanteling graad".

Over het kantelen van de MX1000: ik vind het best irritant. Ik gebruik die duimsteun om de muis mee te bewegen en oefen dus best veel druk uit op de linkerkant van de muis. Hij kantelt dus regelmatig.
Verder is het qua ergonomie en nauwkeurigheid een extreme vooruitgan t.o.v. m'n cordless optical mouse for notebooks, m'n mini optical mouse en m'n I-Feel mouseman 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Het lijkt me een hele fijne muis om heel eerlijk te zijn. Mijn huidige MX700 bevalt al meer dan een jaar perfect. Ik denk wel dat ik hem t.z.t. aan ga schaffen. De muis ziet er qua uiterlijk ook zeer goed uit.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat topic over het wiebelen geopend, en ik heb er wel degelijk egt ast van als ik naar links beweeg valt hij zegmaar naar links en als ik naar rechts beweeg naar rechts, maar zoals ook te lezen is is het op te lossen met een stukje tape of padsurfer oid op de pas rechtsboven de laser dan is het bij mij prima in orde, verder perfecte muis, ik ga morgen ff contact opnemen met logitech over het wiebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Ik snap echt niet waarom ze die muis niet gewoon RECHT kunnen maken, zonder wiebel shit....kan me niet voorstellen dat een technisch team bij een bedrijf als Logitech dat niet zou kunnen, en überhaupt op deze manier op de markt brengen. schande, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met het formaat van deze muis tov. de MX310? Ik heb nl. een paar dagen geleden een MX310 gekocht, maar die heb ik weer terug gebracht omdat ie me echt veel te klein was. Lijkt wel of die muis is gemaakt voor kleine japannertjes oid ;) , want ik heb niet eens overdreven grote handen ofzo. Ik wilde toen de MX510 kopen, maar die is nergens verkrijgbaar. Toen viel mn oog op deze muis en het lijkt me wel wat, alleen is ie hopelijk wel wat groter dan de MX310??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
offtopic:
Ik werd een beetje misselijk na die marketingpraatjes gelezen te hebben (en die kop van die vent op die foto gezien te hebben). :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Palomar schreef op 06 september 2004 @ 22:50:
Hoe zit het eigenlijk met het formaat van deze muis tov. de MX310? Ik heb nl. een paar dagen geleden een MX310 gekocht, maar die heb ik weer terug gebracht omdat ie me echt veel te klein was. Lijkt wel of die muis is gemaakt voor kleine japannertjes oid ;) , want ik heb niet eens overdreven grote handen ofzo. Ik wilde toen de MX510 kopen, maar die is nergens verkrijgbaar. Toen viel mn oog op deze muis en het lijkt me wel wat, alleen is ie hopelijk wel wat groter dan de MX310??
Klein tikkie korter en iets breder dan de MX-500, 510, 700 en 900, maar groter dan de 310 :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 27-08 18:44
MST_Morpheus schreef op 06 september 2004 @ 21:25:
[...]

Hij is instabiel, maar imho niet hinderlijk. :) Je moet je duim al behoorlijk naar beneden drukken om hem te kunnen "kantelen". Bij gewoon gebruik zul je er weinig tot geen last van hebben. Tenzij je gewend bent om je muis "door je bureau heen te drukken" ;)
Mee eens, ik bedoel het werkt alleen als je je hand van de muis afhaald, en dan behoorlijk op de "duimsteun" van de muis drukt, dus als je de rest van de hand erop hebt liggen is het eigenlijk niet aanwezig.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had zelf eerst een MX700 op mn hoofd pc, maar vergeleken met een standaard logitech usb draadmuisje was deze naar mijn mening zeer onprecies. Voor games en grafische programma's vind ik de MX700 maar niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net mijn mx1000 voorzien van die mooie teflonvoetjes die bij mn steelpad s&s zaten... ik kan je zeggen, dit is pas muizen, gooi al die rommel die je nu hebt weg en koop deze combi, echt uber gevoel gewoon.
maar ff serieus, dit is echt gewoon goed, ik merk niets van die eventuele instabiliteit (misschien door de teflontape) en ook heb ik echt absoluut geen last van lag... volgens mij is de performance van deze muis net zo goed (maar eerder beter dan) die van een erg goede muis met een draadje eraan.
(ik heb er gelijk ook ff zo'n Logitech UltraX flat keyboard bijgehaald, past er ook wel leuk bij...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je die teflon tape over verschillende plekken op de muis gedaan of op 1 plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Heeft er iemand een Reg-fix zodat die duimknoppen programeerbaar zijn?
Dat zat even later bij die MX700 ook, had wel verwacht dat het hier standaard zou komen maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 07:36:
Heb je die teflon tape over verschillende plekken op de muis gedaan of op 1 plek?
ik heb de teflon plaatjes over elk van de vier voetjes van de muis gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heb net die mx1000 opgehaald en hij is echt perfect :) Stuk groter dan de mx310 en ligt gewoon lekker in de hand. Qua reactiesnelheid vind ik het allemaal ook zeer goed. Hiervoor had ik een draadloze optische muis van medion/aldi. Beviel me op zich wel goed, maar was erg onprecies.. muispijltje zag je ook wat schokken bij het bewegen ervan (wat overigens ook zo is met goedkopere logitech muizen). Bij de MX1000 gaat het gewoon helemaal smooth :)

[ Voor 6% gewijzigd door Palomar op 07-09-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke muis hoor, werkt goed!, echter...

In de driver zitten geen "application specific button assignment".
In call of duty wil ik de zij knoppen gebruiken, en in internet explorer is het wel fijn als het forward/back is.

Bij microsoft muizen zit dit al een tijdje. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Op de site van logitech kan ik nog steed geen driver vinden. Ik moet het nog doen met het CDtje wat bij de verpakking zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^^ :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.