Logitech MX1000 in de maak

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.877 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

Anoniem: 97917 schreef op 01 september 2004 @ 17:34:
[...]

Ben net al bezig geweest :) . De link staat onder aan de post en heb er een klein deel van gekopierd ;) . De rest komt bij een nieuw topic (bij 500 posts). Een deel van de informatie staat er al in het engels.
_/-\o_ You're tha men! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 11:00
en natuurlijk alleen weer voor rechtshandigen GRMBL :(

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 13:32
ach ja, 90% is ook rechtshandig. Maar goed, samen met deze muis hadden ze wel een zelfde voor linkshandigen kunnen introduceren.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

hoe zwaar is die muis eigenlijk?

(weet mischien iemand waar in enschede de muis verkrijgbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Topicstarter
kevinp schreef op 01 september 2004 @ 18:58:
[...]

Klopt. Maar ik vond het wel nuttig om de eerste info van de site van logitech erop te zetten. Maakt mij verder niet uit wat je ermee doet. En het is waarschijnlijk toch idd handiger om het pas helemaal te verwerken in deel II. Of ervaringen deel I
Ik heb ook direct de review die op de Frontpage is gepost in de TS gezet :)
Ach ja weet ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ja mensen voordat wij het beginnen af te kraken. Laten we effe op reviews wachten. Er was net een review over mx1000 maar het is een bagger review. Ik hoop dat MX1000 vergelijkt wordt met MX510,700 en 900 zodat wij betere beeld kunnen krijgen over MX laser engine. Als het niet beter prestereert dan MX510 dan is het eigenlijk nog te vroeg voor gamers om het aan te schaffen en dat het misschien met Cord versie beter presteert.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nou wie woont in de omgeving Deventer of Enschede en heeft een MX510 en/of een MX1000? Ik heb een MX700 en schrijven we er zelf eentje :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 97917 op 02-09-2004 16:05 ]

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 97917 schreef op 01 september 2004 @ 23:28:
Nou wie woont in de omgeving Deventer of Enschede en ehetf een MX510 en/of een MX1000. Ik heb een MX700 ens chrijen we er zelf eentje :Y)
Ik ben van plan een MX1000 te halen en woon niet ver van Deventer vandaan, ongeveer 0,0KM :+

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33
Voor de mensen die de MX1000 al hebben: hoe heet deze versie?

Afbeeldingslocatie: http://images10.newegg.com/productimage/26-104-158-04.JPG

Ik wil graag deze kleur maar weet niet hoe deze heet. In de pricewatch staat hij erin als MX1000 en als MX1000 Black, which is which? :?

.... Ik weet het ook niet

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Dit is de standaard kleur (kleuren op 'producten' foto's lijken altijd anders, daarom kan je beter naar 'gewone' foto' kijken). Die black heeft een zilveren bovenkant.

System specs

Topicstarter
Erazzzer schreef op 02 september 2004 @ 00:23:
[...]

Ik ben van plan een MX1000 te halen en woon niet ver van Deventer vandaan, ongeveer 0,0KM :+
Haha lol :D , ik heb een mx700 dus er kan een review geschreven worden. :7

• mbvisiontt
Tentacle1 schreef op 02 september 2004 @ 07:58:
Dit is de standaard kleur (kleuren op 'producten' foto's lijken altijd anders, daarom kan je beter naar 'gewone' foto' kijken). Die black heeft een zilveren bovenkant.
Waar haal jij deze info vandaan? :) Ik zie namelijk geen post van je waarin je zegt dat je er eentje hebt, en ik kon het ook niet vinden op inet.... ;)

Anoniem: 90313

Zo net is hele topic doorzitten lezen en het zit vol met informatie :) Is het niet beter idee over te gaan op een topic met gebruikerservaringen. Na lezen van 14 pagina's heb ik nog steeds geen antwoord hoe die presteert in games tenopzichte van met name de 510 omdat die nog meeste overeenkomt met de 1000.

• mbvisiontt
Als dat komt wordt het wel in de startpost gezet... ;)

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 13:41
Tentacle1 schreef op 02 september 2004 @ 07:58:
Er zijn 3 versies. De blauwe, de zwarte (die ik heb O+ ) en een zwart-zilveren.

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

mbvisiontt schreef op 02 september 2004 @ 10:27:
[...]

Waar haal jij deze info vandaan? :) Ik zie namelijk geen post van je waarin je zegt dat je er eentje hebt, en ik kon het ook niet vinden op inet.... ;)
Sinds wanneer moet je iets bezitten om er informatie over te hebben :?

Anoniem: 7379 in "Logitech MX1000 in de maak"

Meer motivatie hieronder.
Sjoan schreef op 02 september 2004 @ 11:41:
[...]

Er zijn 3 versies. De blauwe, de zwarte (die ik heb O+ ) en een zwart-zilveren.
Joh, dat wist ik nog niet. Ik heb tot nu toe alleen nog maar 2 verschillende versies gezien op een webwinkel. Dus ik dacht dat die zwarte dus de zwart/zilveren versie was aangezien die eerder in het topic is verschenen (maar die heet dus 'midnight black' en de jouwe gewoon 'black' :?). Zet is ff een pic van die zwarte van jou dan online, dat wil ik wel eens zien :9

[ Voor 6% gewijzigd door Tentacle1 op 02-09-2004 14:38 ]

System specs

• mbvisiontt
Tentacle1 schreef op 02 september 2004 @ 14:35:
[...]
Sinds wanneer moet je iets bezitten om er informatie over te hebben :?

Anoniem: 7379 in "Logitech MX1000 in de maak"

Meer motivatie hieronder.
Take it easy professor... :D Ik vraag toch eerst netjes waar je de info vandaan haalt? Vertex schrijft "dit is volgens mij", klinkt niet echt alsof hij het weet; iets denken kan ik ook. ;)

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Dude, take it zelf easy :P, ik zeg het toch op een normale manier? Maarja idd, het is nog steeds niet helemaal duidelijk. Maar wat wel vreemd is, is waarom (web)winkels maar 2 varianten aanbieden terwijl er 3 schijnen te zijn. Ik ben benieuwd naar de reactie van Sjoan ;)

System specs

Anoniem: 97917 schreef op 01 september 2004 @ 23:28:
Nou wie woont in de omgeving Deventer of Enschede en ehetf een MX510 en/of een MX1000. Ik heb een MX700 ens chrijen we er zelf eentje :Y)
Ik woon in Oldenzaal! Bij enschede en heb een mx1000. Voor contact mail me maar :)

Anoniem: 7379

Kan iemand met een zilveren of zwarte versie misschien wat plaatjes op internet zetten? Op internet is vrijwel niets over die versies te vinden.

• Sjoan
Tentacle1 schreef op 02 september 2004 @ 15:42:
Dude, take it zelf easy :P, ik zeg het toch op een normale manier? Maarja idd, het is nog steeds niet helemaal duidelijk. Maar wat wel vreemd is, is waarom (web)winkels maar 2 varianten aanbieden terwijl er 3 schijnen te zijn. Ik ben benieuwd naar de reactie van Sjoan ;)
Volgende keer zal ik mn bril erop zetten :)

Op de foto's die ik hier zie, ziet het middenstuk er blauwachtig uit, in het echt ziet hij er een stuk donkerder uit, zwartachtig. Maar op de foto's die ik net gemaakt heb ziet hij er hetzelfde uit als de standaardversie...

En ik maar blij zijn omdat ik dacht dat de winkel me de verkeerde versie gegeven had.... |:(

Linkje voor een linkje.

Let niet op de niet schoongemaakte tafel :)

[ Voor 41% gewijzigd door Sjoan op 02-09-2004 16:59 ]

Topicstarter
Anoniem: 94768 schreef op 02 september 2004 @ 16:02:
[...]

Ik woon in Oldenzaal! Bij enschede en heb een mx1000. Voor contact mail me maar :)
Erazzzer woont nog geen km van me vandaan :) en een vriend van me heeft een MX510 die ik vast wel mag lenen. Alleen in welke programma's wil je het getest hebben. Want games testen dat is vaak gewoon gevoel en waar je aan gewent bent. ;)

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Sjoan schreef op 02 september 2004 @ 16:44:
[...]

Volgende keer zal ik mn bril erop zetten :)

Op de foto's die ik hier zie, ziet het middenstuk er blauwachtig uit, in het echt ziet hij er een stuk donkerder uit, zwartachtig. Maar op de foto's die ik net gemaakt heb ziet hij er hetzelfde uit als de standaardversie...

En ik maar blij zijn omdat ik dacht dat de winkel me de verkeerde versie gegeven had.... |:(

Linkje voor een linkje.

Let niet op de niet schoongemaakte tafel :)
Hehe, nouja zolang jij hem maar mooi vind toch...

Maarja dan blijft het misterie bestaan.. is er echt een totaal zwarte, of is het toch die zilver/zwarte?

System specs

• mbvisiontt
Mja, ik denk dat ik een desbetreffende shop maar gewoon opbel en dan maar bestel, dalijk zit ik met een pink mouse te spelen.... :+

Topicstarter
Anoniem: 97917 schreef op 02 september 2004 @ 17:18:
[...]

Erazzzer woont nog geen km van me vandaan :) en een vriend van me heeft een MX510 die ik vast wel mag lenen. Alleen in welke programma's wil je het getest hebben. Want games testen dat is vaak gewoon gevoel en waar je aan gewent bent. ;)
Vandaag contact gehad met Erazzzer en hij heeft de muis niet gekocht omdat het niet de soort muis was dat hij zocht (zoals ik het vernomen heb) en het een bagger ding leek (ik weet niet of hij hem heeft uitgetest) dus misschien kan er een andere afspraak gemaakt worden :) .

Alleen dan moet er ook duidelijk worden gemaakt hoe je dit goed kan testen, zoals ik al eerder poste: ''op gevoel'' gaat nogal moeilijk want de een vind een zware muis lekker en de andere weer minder ;) .

Toevoeging: ik heb de niewe TS al klaar :) . Dus ik zal even kijken of ik binnenkort een topic kan gaan starten.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 97917 op 02-09-2004 22:44 ]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Optisch is nu verouderd.
Vertaald: "Wij van Logitech verkopen voor 93% verouderde muizen."

Slimme marketingmensen hebben ze wel :)

[ Voor 65% gewijzigd door Yokozuna op 02-09-2004 23:33 ]

• Erazzzer
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 97917 schreef op 02 september 2004 @ 22:35:
[...]

Vandaag contact gehad met Erazzzer en hij heeft de muis niet gekocht omdat het niet de soort muis was dat hij zocht (zoals ik het vernomen heb) en het een bagger ding leek (ik weet niet of hij hem heeft uitgetest) dus misschien kan er een andere afspraak gemaakt worden :) .

Alleen dan moet er ook duidelijk worden gemaakt hoe je dit goed kan testen, zoals ik al eerder poste: ''op gevoel'' gaat nogal moeilijk want de een vind een zware muis lekker en de andere weer minder ;) .

Toevoeging: ik heb de niewe TS al klaar :) . Dus ik zal even kijken of ik binnenkort een topic kan gaan starten.
Ik heb hem in de hand gehad en er gewoon even over de tafel mee gerold, maar hij houdt gewoon kut vast. De knoppen zijn super klein, je kan ze alleen indrukken als je je duim in een hoek van 90 graden houdt en dan druk je er meteen 2 of 3 in...
Dat is gewoon het vervelendste dan je je vingers echt volledig moet buigen om knoppen in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917 schreef op 02 september 2004 @ 22:35:
[...]

Met de "oude" draadloze MX muizen las ik nog veel commentaar dat cursor achter muis aankomt en er een duidelijke vertraging te merken is tenopzichte van draadje. Ben benieuwd in hoeverre Logitech dit heeft weten te verbeteren met de lasermuis. Specs zijn wel beter maar ja specs zeggen nog niet altijd alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:26
Anoniem: 97917 schreef op 02 september 2004 @ 08:25:
[...]

Haha lol :D , ik heb een mx700 dus er kan een review geschreven worden. :7
Ik woon in Deventer en heb de MX310, misschien iets voor een complete MX-schootout? E-mail adres is te vinden in profiel mocht er intresse zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uJay
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09-2021
Weet iemand al hoe die zwarte versie eruit ziet?? Ik ben namelijk wel erg benieuwd. Ik wil er 1 bestellen, maar heb geen idee hoe de zwarte versie eruit ziet.

MOA - The Pink Ladies --> Ruling Dark Galaxy one more time ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dennism schreef op 03 september 2004 @ 02:30:
[...]

Ik woon in Deventer en heb de MX310, misschien iets voor een complete MX-schootout? E-mail adres is te vinden in profiel mocht er intresse zijn :)
Ik kan dus aan een MX510 ook wel komen, en dan hebben we dus alleen de mx1000 nodig van iemand :) .

offtopic:
Volgens mij ken jij mijn zus B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 21:40
MX1000 kort testje

Aangezien bij mijn oude logitech balmuis het rubber bijna helemaal is weggesleten, en ik erg benieuwd was naar draadloos, heb ik de MX1000 even in bruikleen om es te testen of dat optisch en draadloos nou echt zo geweldig is.

Mijn 6 jaar oude muis (Logitech mouseman wheel met bal) was altijd nooit 100% nauwkeurig, dus dat zou dan wel een hele verbetering worden.

Echter, de MX1000 presteerd tot nu toe en in mijn ogen exact hetzelfde als de 6 jaar oude draadmuis die ik heb. Ik kan tot nu toe geen verschil ontdekken

Zo een geweldige muis was mijn mouseman wheel nou toch ook weer niet.
Misschien dat ik iets verkeerd doe (ik speel geen spellen), maar ik vond het idee van een oplader wel heel handig, en dan dan ook de rede dat ik deze muis misschien ook zelf wel koop, maar ik zou niet weten waar nou het grote verschil in moet zitten. Nauwkeurig vind ik em absoluut niet beter dan mijn 6 jaar oude draadmuisje

Gabriel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:37

Hu9o

Schokkend

Denk dat zo'n muis dikke overkill is als je niet gaat gamen, zelfs als je grafische tekenprogramma's gebruikt

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917 schreef op 03 september 2004 @ 09:32:
[...]

Ik kan dus aan een MX510 ook wel komen, en dan hebben we dus alleen de mx1000 nodig van iemand :) .

offtopic:
Volgens mij ken jij mijn zus B)
Je mag mijne lenen als je in de buurt bent, dat weet je ;)

offtopic:
Veel heb ik nu toch niet aan de muis aangezien mijn graka dood + RMA is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Gabriel_Knight schreef op 03 september 2004 @ 10:00:
MX1000 kort testje

Aangezien bij mijn oude logitech balmuis het rubber bijna helemaal is weggesleten, en ik erg benieuwd was naar draadloos, heb ik de MX1000 even in bruikleen om es te testen of dat optisch en draadloos nou echt zo geweldig is.

Mijn 6 jaar oude muis (Logitech mouseman wheel met bal) was altijd nooit 100% nauwkeurig, dus dat zou dan wel een hele verbetering worden.

Echter, de MX1000 presteerd tot nu toe en in mijn ogen exact hetzelfde als de 6 jaar oude draadmuis die ik heb. Ik kan tot nu toe geen verschil ontdekken

Zo een geweldige muis was mijn mouseman wheel nou toch ook weer niet.
Misschien dat ik iets verkeerd doe (ik speel geen spellen), maar ik vond het idee van een oplader wel heel handig, en dan dan ook de rede dat ik deze muis misschien ook zelf wel koop, maar ik zou niet weten waar nou het grote verschil in moet zitten. Nauwkeurig vind ik em absoluut niet beter dan mijn 6 jaar oude draadmuisje

Gabriel
Lijkt redelijk geterst, maar als je test op een lager resolutie kan het wel zo zijn dat jou oude muis iedere pixel kan weergeven omdat hij daar noukeurig genoeg voor is terwijl hij wel een pixel overslaat een aantal resoluties hoger, dat zou deze dan niet moeten doen. Kan je hem ook langs een mx510 leggen, dan kom je er zo achter, die die ook even noukeurig dan doe je iets fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Effe snelle vraagjes tussendoor. Weet iemand waar ik tefton tapes kan halen hier in Rotterdam? Ik heb 4 winkels PCL,Computerland,Etelcom, Euro allemaal gevraagd en niemand heeft deze tapes voor je muis... Iemand? En nog iets op Everglide mat moet je ook tefton gebruiken of is het alleen voor ICEMAT?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DJkim schreef op 03 september 2004 @ 12:46:
Effe snelle vraagjes tussendoor. Weet iemand waar ik tefton tapes kan halen hier in Rotterdam? Ik heb 4 winkels PCL,Computerland,Etelcom, Euro allemaal gevraagd en niemand heeft deze tapes voor je muis... Iemand? En nog iets op Everglide mat moet je ook tefton gebruiken of is het alleen voor ICEMAT?
Ik heb everglide en ik vind dat ik het niet nodig heb want hij vliegt er al snel genoeg over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 09:12

breinonline

Are you afraid to be known?

uJay schreef op 03 september 2004 @ 09:04:
Weet iemand al hoe die zwarte versie eruit ziet?? Ik ben namelijk wel erg benieuwd. Ik wil er 1 bestellen, maar heb geen idee hoe de zwarte versie eruit ziet.
Wat bij de gewone versie blauwig is, is bij de zwarte versie heel donker blauw, tegen zwart aan. Best wel mooi. Ik sta in een computerwinkel en heb er vanmorgen mee kunnen spelen. De reacties van de muis zijn zeer goed. Veel beter nog dan de oude MXen. De MX510 reageerd als enige nog net iets sneller (in mijn herinnering).

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
breinonline schreef op 03 september 2004 @ 15:55:
[...]

Wat bij de gewone versie blauwig is, is bij de zwarte versie heel donker blauw, tegen zwart aan. Best wel mooi. Ik sta in een computerwinkel en heb er vanmorgen mee kunnen spelen. De reacties van de muis zijn zeer goed. Veel beter nog dan de oude MXen. De MX510 reageerd als enige nog net iets sneller (in mijn herinnering).
Onder welke categorie valt deze dan onder?

http://www.xs4all.nl/~hanemaai/muis/

In het echt is deze vrijwel zwart.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjoan op 03-09-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 09:12

breinonline

Are you afraid to be known?

Hum, nou weet ik het ook niet meer hoor 8)7

Dit lijkt erg op de zwarte versie, op de Logitech promo foto's en de verpakking is een veel blauwere versie te zien. Ik neem aan dat dat de blauwe is en dit en die in de winkel de zwarte.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Laatst online: 10-05-2020
Volgens mij is die blauwige juist de 'normale' versie die ook in de winkel verkocht wordt en is de Midnight Black degene die aan de zijkanten diepzwart is, en in het midden juist zilver en die geloof ik nog niet goed verkrijgbaar is...

[ Voor 15% gewijzigd door TonyB op 03-09-2004 20:23 ]

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Misschien kijk ik verkeerd hoor, maar deze muis heeft een USB aansluiting EN kan ook nog gewoon via PS2 gebruikt worden?
De acculader kan denk ik geen stroom krijgen van de PS2 poort, zit hier dan een adapter bij ofzo?
Dit i.v.m. een KVM-switch, muis aansluiten op USB zou geen optie zijn hier...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

XanderH schreef op 03 september 2004 @ 20:40:
Misschien kijk ik verkeerd hoor, maar deze muis heeft een USB aansluiting EN kan ook nog gewoon via PS2 gebruikt worden?
De acculader kan denk ik geen stroom krijgen van de PS2 poort, zit hier dan een adapter bij ofzo?
ja, er zit een aparte adapter bij. k heb m vanmiddag na ff twijfelen toch gehaald, de gebruikerservaringen die k in dit topic las waren erg goed, dus k heb de gok gewaagd :P
en k heb er absoluut geen spijt van eigenlijk, wat een heerlijk apparaat _/-\o_
hij glijdt erg soepeltjes, is erg precies, erg mooi (past mooi bij mn Coolermaster case en Iiyama E431S-S 8) ) en ligt goed in de hand, ondanks mijn redelijk grote handen :)
de software is ook best aardig, erg simpel in te stellen en doet t ook nog s. voor mij is dit duidelijk een blijvertje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 94768 schreef op 03 september 2004 @ 11:46:
[...]

Je mag mijne lenen als je in de buurt bent, dat weet je ;)

offtopic:
Veel heb ik nu toch niet aan de muis aangezien mijn graka dood + RMA is
Wat lief O+ ; maar dan moeten we nu helder in dit topic even praten over welke punten erin MOETEN komen en waar we mee meten. Alleen maar met je eigen gevoel vind ik zelf niet een erg sterk argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917 schreef op 03 september 2004 @ 23:24:
[...]

Wat lief O+ ; maar dan moeten we nu helder in dit topic even praten over welke punten erin MOETEN komen en waar we mee meten. Alleen maar met je eigen gevoel vind ik zelf niet een erg sterk argument.
Ik denk dat het iig handig is welke muismatten er het beste onder 'passen'.
En misschien kun je in games(bijvoorbeeld bij CS) alle muisen testen, sensitivity op zelfde en kijken welke het 'beste' cs't. Misschien heeft dit met gevoel te maken maar dan kun je wel kijken welke het snelste is(welke het snelste aimt). Verder weet ik het nog niet, ik denk nog steeds na 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 94768 schreef op 04 september 2004 @ 09:10:
[...]

Ik denk dat het iig handig is welke muismatten er het beste onder 'passen'.
En misschien kun je in games(bijvoorbeeld bij CS) alle muisen testen, sensitivity op zelfde en kijken welke het 'beste' cs't. Misschien heeft dit met gevoel te maken maar dan kun je wel kijken welke het snelste is(welke het snelste aimt). Verder weet ik het nog niet, ik denk nog steeds na 8)
Ik weet niet of hou CS speelt, maar iig een FPS spelen die je veel speelt en waar je dus erg goed weet hoe je eigen muis reageerd, dan heb je een vergelijkingspunt. Vraag van het gewicht is al eens aan bod gekomen, dus als je de muizen kan wegen is misschien ook wel leuk.

Verder is het wel handig om te weten of alle knoppen in games werken.

Of je daadwerkelijk een behoorlijke tijd kan muizen als de battery op is en dan 10 min oplaad, het nadeel is dat als de batterij vol is dat dat als het goed is erg lang duurt(voor je hem kan testen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63774

About het WANKEL-probleem:

dat irriteerde me in het begin ook mateloos,
maar ik heb er nu een beetje een oplossing voor gevonden.
Als je je handpalm een klein beetje hoger op de muis legt,
gaat ze zich een beetje beter uitbalanceren(doordaat er meer gewicht op het middelpunt komt) en zal ze veel minder of zelfs bijna niet meer wankelen.

Toch schandalig dat ze een fonkelnieuwe muis waar je 65 eurotjes tegenaan smijt zo instabiel maken.

Kvraag me echt af hoe ze in het logitech lab te werk gaan:
"Willy, waar heb je de waterpas ergens gelaten"
"Geen idee, man"
"Ach, laat maar, we laten ze zo wel fabriceren"

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 63774 op 04-09-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:34

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Net gekocht, ff getest in Windows en ben hem nu aan het opladen. Zat nog stroom in de accu (rechtstreeks uit de verpakking).

Wat mij opvalt is dat de muis veel lichter is dan mijn MX-900, en reageert ook veel sneller. Nu nog ff de muis met wat spellen testen. Maar vooralsnog ben ik zeer te spreken over mijn nieuwe aanwinst :)

P.S.
Dat wankelprobleem heb ik weinig tot geen last van. Ik heb de muis altijd losjes in de hand liggen, en druk hem niet bij wijze van spreken door mijn bureau heen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63774

je moet je muis eens op een vlakke ondergrond zetten zonder je hand erop te leggen,
en dan met je vinger op het stuk duwen waar je duim op kan rusten(links onderaan dus).

Kan je hem naar beneden duwen of niet?
Bij mij zit er toch wel een millimeter speling op,
en dat zou toch echt niet mogen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 20:15
Ik heb hem net binnen (van de mycom).
Op het eerste gezicht is hij gewoon prachtig (ik heb de midnight black) het past perfect in mijn black/grijs design van mijn pc en beeldscherm (19"LG)
Er zit idd een beetje vertraging in de muis maar deze is heel erg gering, ik heb eerder andere logitech muizen weg gedaan omdat ze te traag waren.
Maar deze houd ik omdat ik het bijna niet merk.
De accu's waren btw helemaal vol uit de verpakking (netjes logitech :) ) kon ik gelijk van de muis genieten.
Hij werkt hier ook op alle oppervlakken dus op een een schaal van 1 >10 is dit voor mij zeker een 8.5 waard :)

[ Voor 4% gewijzigd door HyperDevil op 04-09-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 63774 schreef op 04 september 2004 @ 17:40:
je moet je muis eens op een vlakke ondergrond zetten zonder je hand erop te leggen,
en dan met je vinger op het stuk duwen waar je duim op kan rusten(links onderaan dus).

Kan je hem naar beneden duwen of niet?
Bij mij zit er toch wel een millimeter speling op,
en dat zou toch echt niet mogen vind ik.
Daar heb je gelijk in :) Ze hadden de body van de muis aan de linkerkant iets verder door moeten laten lopen. Dan had je hier ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122678

wel een mooi dingetje maar hij is draadloos dat is wat minder mooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 122678 schreef op 04 september 2004 @ 17:46:
wel een mooi dingetje maar hij is draadloos dat is wat minder mooi :(
Vanwege een "vertraging"? Geen last van hoor. Ik headshot net zo goed in UT als met een MX-500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MST_Morpheus schreef op 04 september 2004 @ 18:04:
Vanwege een "vertraging"? Geen last van hoor. Ik headshot net zo goed in UT als met een MX-500
Volgens mij boeit dat niet eens meer zoveel, meer het "Ik moet kloten met batterijen/accu's" gedeelte :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

nero355 schreef op 04 september 2004 @ 18:50:
[...]

Volgens mij boeit dat niet eens meer zoveel, meer het "Ik moet kloten met batterijen/accu's" gedeelte :)
Zodra je via die led's ziet dat ie leeg begin te raken, stop je hem voordat je gaat slapen 's avonds even in de cradle en wanneer je wakker wordt kan je weer een week of twee (?) vooruit.. ik snap niet echt de moeite daarvan, en je hebt daarbij geen 'last' meer van het draad voor zover je er last van zou kunnen hebben (want de meeste hebben dat blijkbaar niet).

Ik zie de moeite niet echt :?

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Gisteren even in me handen gehad, ik moet zeggen ziet er hetzelfde uit als de mx700.
Alleen hij is nu tijdens zijn intro dagen al vet goedkoop als je hem naast een mx700 zou leggen.
Met dat laser gebeuren heb ik nog niet gedaan ofzo.
Maar die batterij indicator is wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Heb hem ook maar aangeschaft samen met een media (niet die niovo(of ziets)) maar de normale media. Daar hadden ze deze muis ook staan. En omdat ik vond dat mijn toetsenbord en muis wel aan vervanging toe waren heb ik hem maar gelijk gekocht. En moet zeggen heb er geen spijt van, met spellen even wennen omdat hij wat zwaarder is dan een optical wheel mouse(een van de eerste). Maar nu gaat het allemaal net zo goed dus ook geen vertraging te merken in het bewegen van de muis op internet(sof2). Mijn ervaringen zijn dus positief. Noukeurigheid heb ik nooit echt een verschil in gemerkt behalven toen ik van bal naar licht ging. Nu merk ik het ook wel weer, maar niet zo extreem. Als je muis aan vervanging toe is kan ik deze muis iedereen aanraden. Als je een mx 700 hebt vind ik het een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb hem vandaag in de mediamarkt vergeleken met een MX 700 en mijn huidige cordless standard optical mouse.

Mijn handen zijn niet extreem groot maar wel iets groter dan gemiddeld en moet zeggen dat zowel mijn huidige als de MX700 muis duidelijk lekkerder in de hand liggen.

Bij deze muizen kun je je hand comfortabel op de muis laten rusten en bij "gestrekte" vingers zeg maar met het midden van het laatste kootje de muisknop indrukken. Bij de MX1000 moet je daarvoor eigenlijk je vinger "krommen" telkens als je de muisknop in wilt drukken.

Persoonlijk ben ik niet zo dus niet helemaal gelukkig met de ergonomische aspecten vd MX1000. :(

Ook vind ik het produktbeleid van Logitech ongelukkig. Afhankelijk van je hand ligt de ene muis beter in je hand dan de andere en dat zou, ivm RSI, de belangrijkste afweging voor de aankoop moeten zijn. In mijn geval is dat de standaard cordless optical mouse. Alleen heeft deze weer geen MX sensor, laat staan laser. Dit vind ik extreem irritant. :( :( Logitech moet gewoon al haar muizen uitrusten met de beste sensor die ze hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 04-09-2004 22:50 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-05 10:40
Wat ik eigenlijk wel interessant vind om te weten, is hoe het zit met het gewicht van de muis? #1 overweging om géén draadloze muis te kopen is namelijk voor mij altijd geweest omdat ik ze te zwaar vind. nu heb ik gelezen dat de mx1000 'lichter aanvoelt' dan de mx700, maar kan iemand dit bevestigen? Iemand toevallig een digitale weegschaal die gramsnauwkeurig is (zo'n meel/bloem/keuken weegschaal ding?)
zou ik graag willen weten, wat nu werkelijk het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 14:15

The.Force

*Bauer Addict

Hoe zit het nou juist met die duimknoppen, zitten die te dicht zodat je er tegen komt?

De spatie voor je duim is die nu eigenlijk groter/kleiner geworden?

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag deze muis. En hij is iets zwaarder als mijn vorige, een iFeel mouseman, een muis die ik toen heb gekozen omdat i iets zwaarder was.

Hij werkt lekker, en ziet er goed uit, ligt goed in de hand, nog geen last gehad dat je per ongeluk knoppen gebruikt.

Alleen een puntje van kritiek, de back en forward knoppen doen t niet in mozilla, na de installatie van de software. Is daar een oplossing voor?

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122324

Anoniem: 63774 schreef op 04 september 2004 @ 13:20:
About het WANKEL-probleem:

dat irriteerde me in het begin ook mateloos,
maar ik heb er nu een beetje een oplossing voor gevonden.
Als je je handpalm een klein beetje hoger op de muis legt,
gaat ze zich een beetje beter uitbalanceren(doordaat er meer gewicht op het middelpunt komt) en zal ze veel minder of zelfs bijna niet meer wankelen.

Toch schandalig dat ze een fonkelnieuwe muis waar je 65 eurotjes tegenaan smijt zo instabiel maken.

Kvraag me echt af hoe ze in het logitech lab te werk gaan:
"Willy, waar heb je de waterpas ergens gelaten"
"Geen idee, man"
"Ach, laat maar, we laten ze zo wel fabriceren"
stukje teflon over het voetje plakken die rechts boven de text 'mx laser' zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122324

Anoniem: 75805 schreef op 01 september 2004 @ 21:37:
hoe zwaar is die muis eigenlijk?

(weet mischien iemand waar in enschede de muis verkrijgbaar is)
0,17 kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Def_P schreef op 05 september 2004 @ 00:55:
Ik heb sinds vandaag deze muis. En hij is iets zwaarder als mijn vorige, een iFeel mouseman, een muis die ik toen heb gekozen omdat i iets zwaarder was.

Hij werkt lekker, en ziet er goed uit, ligt goed in de hand, nog geen last gehad dat je per ongeluk knoppen gebruikt.

Alleen een puntje van kritiek, de back en forward knoppen doen t niet in mozilla, na de installatie van de software. Is daar een oplossing voor?
software verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
hoe zeker ben je hiervan?
Mijn MX500 is namelijk 130g.....(0,13kg dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

HyperioN. schreef op 05 september 2004 @ 12:49:
[...]

hoe zeker ben je hiervan?
Mijn MX500 is namelijk 130g.....(0,13kg dus)
zal wel excl. batterijen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 47458 schreef op 05 september 2004 @ 14:12:
[...]

Volgens mij niet, hij was nl niet zoveel zwaarder dan de mx500. Met kabel erbij gewogen was de mx500 zelfs zwaarder dan de mx1000. En hij voelt iig niet zwaar en lomp aan.

Ooh ja, hij werkt echt op bijna alles hij doet het zelfs nog op m'n ruit, wel wat minder, maar hij reageerd, cd-doosjes werken gewoon goed :P

[ Voor 19% gewijzigd door Kevinp op 05-09-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Anoniem: 47458 schreef op 05 september 2004 @ 14:12:
[...]

lieve schat, in de mx1000 zitten geen batterijen maar een accu die je alleen eruit kan halen door je muis open te schroeven (toch??), en dus dag kan zeggen tegen je garantie.
denk niet dat ie dat gedaan heeft, maar die 170g vind ik wel erg weinig.

heeft er echt niemand zo'n keukenweegschaal? en iemand met een mx700 + weegschaal? wil namelijk even concreet het verschil weten. die dingen van "ja hij is niet zo heel veel zwaarder" zeggen me eigenlijk helemaal niks.

zo'n dingetje dus :+ (deze hebben wij)
Afbeeldingslocatie: http://www.soehnle.de/SoehnleImages/KW/2001/Kw_300/8063_white_M.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door HyperioN op 05-09-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 14:15

The.Force

*Bauer Addict

Heb net m'n mx 700 gewogen --> 180 gram (0.18 kg)

Kan iemand m'n vorige vraag beantwoorden?
The.Force schreef op 04 september 2004 @ 22:11:
Hoe zit het nou juist met die duimknoppen, zitten die te dicht zodat je er tegen komt?

De spatie voor je duim is die nu eigenlijk groter/kleiner geworden?

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HyperioN. schreef op 05 september 2004 @ 14:34:
[...]

lieve schat, in de mx1000 zitten geen batterijen maar een accu die je alleen eruit kan halen door je muis open te schroeven (toch??), en dus dag kan zeggen tegen je garantie.
denk niet dat ie dat gedaan heeft, maar die 170g vind ik wel erg weinig.

heeft er echt niemand zo'n keukenweegschaal? en iemand met een mx700 + weegschaal? wil namelijk even concreet het verschil weten. die dingen van "ja hij is niet zo heel veel zwaarder" zeggen me eigenlijk helemaal niks.

zo'n dingetje dus :+ (deze hebben wij)
[afbeelding]
Wij hebben geen electronische dus sorry kan het niet goed meten. Maar zal zo misschien nog wel even kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 01-05 20:20

WiXX

Kijk uit malloot een...

De overstap naar een laser is voor mij alleen maar een gegeven dat de laatste muisen die optical zijn gewoon aan hun toppunt zitten en dat de rest gewoon overkill is.

Ik heb me deze week gewoon een 510 gehaald omdat ik zowiezo een draad wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
WiXX schreef op 05 september 2004 @ 15:35:
De overstap naar een laser is voor mij alleen maar een gegeven dat de laatste muisen die optical zijn gewoon aan hun toppunt zitten en dat de rest gewoon overkill is.

Ik heb me deze week gewoon een 510 gehaald omdat ik zowiezo een draad wil.
Je hebt bijna gelijk. De optical muizen zitten idd op hun hoogtepunt. alleen kan het nog beter. Verder zal dit ook energie besparend zijn, gezien dat de batterij van de mx1000 minstens een week mee gaan(iig hier) met normaal gebruik(uur of 6). Spaart dus uit. Ook al is de batterij waarschijnlijk van hogere kwaliteit dan de gemiddelde penlite.

Verder kan je weer verder ontwikkelen en dus nog noukeuriger worden. Dat hoeft geen overkill te zijn. Want waarom is jou mx510 tov een standaard optical geen overkill, en de mx1000 wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kevinp schreef op 05 september 2004 @ 21:52:
[...]

Je hebt bijna gelijk. De optical muizen zitten idd op hun hoogtepunt. alleen kan het nog beter. Verder zal dit ook energie besparend zijn, gezien dat de batterij van de mx1000 minstens een week mee gaan(iig hier) met normaal gebruik(uur of 6). Spaart dus uit. Ook al is de batterij waarschijnlijk van hogere kwaliteit dan de gemiddelde penlite.

Verder kan je weer verder ontwikkelen en dus nog noukeuriger worden. Dat hoeft geen overkill te zijn. Want waarom is jou mx510 tov een standaard optical geen overkill, en de mx1000 wel?
Misschien bedoelt hij het ook het bedrag dat je ervoor moet betalen, maar ik ben ook benieuwd ;) .

Jongens iedereen wilt ene review en ik wil er echt eentej schrijven maar jullie moeten nou wel gaan helpen hoe er getest moet worden. Er zijn toch wel programma's voor? ofniet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet jij er 1 dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, want dan had ik het niet gevraagd :) . Kijk er moet toch wel een prgramma zijn die je reactietijd meet? ALs je dat gewoon met verschillende muizen doet en herhaald dan weet je al aardig wat over de snelheid.

Waarmee zou anders Logitech en andere fabrikanten meten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik weet niet wat jullie voor de mx1000 neerlegen maar ik maar 60 euro das niet sow duur me mx500 was 50 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uJay
  • Laatst online: 02-09-2021
HyperDevil schreef op 04 september 2004 @ 17:41:
Ik heb hem net binnen (van de mycom).
Op het eerste gezicht is hij gewoon prachtig (ik heb de midnight black) het past perfect in mijn black/grijs design van mijn pc en beeldscherm (19"LG)
Er zit idd een beetje vertraging in de muis maar deze is heel erg gering, ik heb eerder andere logitech muizen weg gedaan omdat ze te traag waren.
Maar deze houd ik omdat ik het bijna niet merk.
De accu's waren btw helemaal vol uit de verpakking (netjes logitech :) ) kon ik gelijk van de muis genieten.
Hij werkt hier ook op alle oppervlakken dus op een een schaal van 1 >10 is dit voor mij zeker een 8.5 waard :)
Klopt het nu dat die midnight black versie een zilveren bovenkant heeft?

MOA - The Pink Ladies --> Ruling Dark Galaxy one more time ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27933

Weet iemand of de MX1000 probleemloos werkt op Steelpad 4S. Heb nu namelijk de MX510 en die werkt probleemloos. Een MX700 heb ik al eens getest, maar die werkte dus niet op mijn steelpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

heeft iemand al software om deze muis profielen te kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
heb vandaag ff een artikel gelezen van onze leverancier (gesprek met Logitech)

Te lezen

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Wat ik zo irritant vind aan logitech, is de on-transparantheid. Je weet nooit wanneer er iets gaat komen. Bijvoorbeeld of er een draad-versie komt van de MX1000.. en of er ook hiervan een speciale "gamingmuis" komt (net als de mx510)...
maarja, voorlopig werkt mijn mx500 nog perfect, en zo lang dat zo is ga ik geen 50 euro neerleggen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Las net in ander topic ook weer commentaar op de MX1000 en in een filmpje van gene was ook duidelijk te zien dat muis niet stabiel is. Is het hinderlijk of niet? Me MX510 was binnen week stuk met vreemde kuren van het niet gaan branden van ledje. Ik zit nu dus met goedkope pilot mouse die ik nog in kast had liggen te muizen maar het is een drama tenopzichte van MX510. Nadeel van de 510 vind ik de plak vlekken die je er op krijgt als je iets zweterige vingers hebt. Maar als 1000 idd hinderlijk instabiel is twijfel ik er zeker aan of dat wel goede koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Anoniem: 90313 schreef op 06 september 2004 @ 21:04:
Las net in ander topic ook weer commentaar op de MX1000 en in een filmpje van gene was ook duidelijk te zien dat muis niet stabiel is. Is het hinderlijk of niet? Me MX510 was binnen week stuk met vreemde kuren van het niet gaan branden van ledje. Ik zit nu dus met goedkope pilot mouse die ik nog in kast had liggen te muizen maar het is een drama tenopzichte van MX510. Nadeel van de 510 vind ik de plak vlekken die je er op krijgt als je iets zweterige vingers hebt. Maar als 1000 idd hinderlijk instabiel is twijfel ik er zeker aan of dat wel goede koop is.
Hij is instabiel, maar imho niet hinderlijk. :) Je moet je duim al behoorlijk naar beneden drukken om hem te kunnen "kantelen". Bij gewoon gebruik zul je er weinig tot geen last van hebben. Tenzij je gewend bent om je muis "door je bureau heen te drukken" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:51

Reinier

\o/

nvidia schreef op 06 september 2004 @ 15:40:
heb vandaag ff een artikel gelezen van onze leverancier (gesprek met Logitech)

Te lezen
Grappig artikel.
"Zero Tilt Degree" in plaats van "Zero Degree Tilt" vond ik wel geestig, "nul kanteling graad".

Over het kantelen van de MX1000: ik vind het best irritant. Ik gebruik die duimsteun om de muis mee te bewegen en oefen dus best veel druk uit op de linkerkant van de muis. Hij kantelt dus regelmatig.
Verder is het qua ergonomie en nauwkeurigheid een extreme vooruitgan t.o.v. m'n cordless optical mouse for notebooks, m'n mini optical mouse en m'n I-Feel mouseman 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-05 17:02

Godjira

To infinity and beyond!

Het lijkt me een hele fijne muis om heel eerlijk te zijn. Mijn huidige MX700 bevalt al meer dan een jaar perfect. Ik denk wel dat ik hem t.z.t. aan ga schaffen. De muis ziet er qua uiterlijk ook zeer goed uit.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81370

ik heb dat topic over het wiebelen geopend, en ik heb er wel degelijk egt ast van als ik naar links beweeg valt hij zegmaar naar links en als ik naar rechts beweeg naar rechts, maar zoals ook te lezen is is het op te lossen met een stukje tape of padsurfer oid op de pas rechtsboven de laser dan is het bij mij prima in orde, verder perfecte muis, ik ga morgen ff contact opnemen met logitech over het wiebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Ik snap echt niet waarom ze die muis niet gewoon RECHT kunnen maken, zonder wiebel shit....kan me niet voorstellen dat een technisch team bij een bedrijf als Logitech dat niet zou kunnen, en überhaupt op deze manier op de markt brengen. schande, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met het formaat van deze muis tov. de MX310? Ik heb nl. een paar dagen geleden een MX310 gekocht, maar die heb ik weer terug gebracht omdat ie me echt veel te klein was. Lijkt wel of die muis is gemaakt voor kleine japannertjes oid ;) , want ik heb niet eens overdreven grote handen ofzo. Ik wilde toen de MX510 kopen, maar die is nergens verkrijgbaar. Toen viel mn oog op deze muis en het lijkt me wel wat, alleen is ie hopelijk wel wat groter dan de MX310??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
offtopic:
Ik werd een beetje misselijk na die marketingpraatjes gelezen te hebben (en die kop van die vent op die foto gezien te hebben). :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Palomar schreef op 06 september 2004 @ 22:50:
Hoe zit het eigenlijk met het formaat van deze muis tov. de MX310? Ik heb nl. een paar dagen geleden een MX310 gekocht, maar die heb ik weer terug gebracht omdat ie me echt veel te klein was. Lijkt wel of die muis is gemaakt voor kleine japannertjes oid ;) , want ik heb niet eens overdreven grote handen ofzo. Ik wilde toen de MX510 kopen, maar die is nergens verkrijgbaar. Toen viel mn oog op deze muis en het lijkt me wel wat, alleen is ie hopelijk wel wat groter dan de MX310??
Klein tikkie korter en iets breder dan de MX-500, 510, 700 en 900, maar groter dan de 310 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MST_Morpheus schreef op 06 september 2004 @ 21:25:
[...]

Hij is instabiel, maar imho niet hinderlijk. :) Je moet je duim al behoorlijk naar beneden drukken om hem te kunnen "kantelen". Bij gewoon gebruik zul je er weinig tot geen last van hebben. Tenzij je gewend bent om je muis "door je bureau heen te drukken" ;)
Mee eens, ik bedoel het werkt alleen als je je hand van de muis afhaald, en dan behoorlijk op de "duimsteun" van de muis drukt, dus als je de rest van de hand erop hebt liggen is het eigenlijk niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69144

Had zelf eerst een MX700 op mn hoofd pc, maar vergeleken met een standaard logitech usb draadmuisje was deze naar mijn mening zeer onprecies. Voor games en grafische programma's vind ik de MX700 maar niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93921

net mijn mx1000 voorzien van die mooie teflonvoetjes die bij mn steelpad s&s zaten... ik kan je zeggen, dit is pas muizen, gooi al die rommel die je nu hebt weg en koop deze combi, echt uber gevoel gewoon.
maar ff serieus, dit is echt gewoon goed, ik merk niets van die eventuele instabiliteit (misschien door de teflontape) en ook heb ik echt absoluut geen last van lag... volgens mij is de performance van deze muis net zo goed (maar eerder beter dan) die van een erg goede muis met een draadje eraan.
(ik heb er gelijk ook ff zo'n Logitech UltraX flat keyboard bijgehaald, past er ook wel leuk bij...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je die teflon tape over verschillende plekken op de muis gedaan of op 1 plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Heeft er iemand een Reg-fix zodat die duimknoppen programeerbaar zijn?
Dat zat even later bij die MX700 ook, had wel verwacht dat het hier standaard zou komen maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93921

Anoniem: 94768 schreef op 07 september 2004 @ 07:36:
Heb je die teflon tape over verschillende plekken op de muis gedaan of op 1 plek?
ik heb de teflon plaatjes over elk van de vier voetjes van de muis gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heb net die mx1000 opgehaald en hij is echt perfect :) Stuk groter dan de mx310 en ligt gewoon lekker in de hand. Qua reactiesnelheid vind ik het allemaal ook zeer goed. Hiervoor had ik een draadloze optische muis van medion/aldi. Beviel me op zich wel goed, maar was erg onprecies.. muispijltje zag je ook wat schokken bij het bewegen ervan (wat overigens ook zo is met goedkopere logitech muizen). Bij de MX1000 gaat het gewoon helemaal smooth :)

[ Voor 6% gewijzigd door Palomar op 07-09-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113044

Leuke muis hoor, werkt goed!, echter...

In de driver zitten geen "application specific button assignment".
In call of duty wil ik de zij knoppen gebruiken, en in internet explorer is het wel fijn als het forward/back is.

Bij microsoft muizen zit dit al een tijdje. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Op de site van logitech kan ik nog steed geen driver vinden. Ik moet het nog doen met het CDtje wat bij de verpakking zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

^^^^ :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.