Voor de grootste zeikerds?Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 17:47:
[...]
De vertraging, als die er al is, is zo minimiem, daar zullen alleen de grootste zeikerds last van hebben. Toen ik overstapte van een draadmuis naar mijn MX700 heb ik nooit vertraging gemerkt. Een tijd terug stond ik ook altijd sceptisch tegenover draadloze muizen, maar sinds ik er zelf een heb is al mijn twijfel die ik voorheen had weggenomen. De MX700 is gewoon een uitstekende muis en het ziet ernaar uit dat de MX1000 nog beter is.
haha
Mijn vriend heeft ook een mx700 en als ik niet wist dat het een mx700 was, had ik gedacht wat een *** ding.
Zonder de muis te zien weet ik in 2 bewegingen dat het een draadloze is. Niet om ** te doen, maar volgens mij zijn er wel meer mensen die het door hebben. Maar het zal er wel aan liggen dat je er aan wend, als ik een tijdje met die muis muis, zie ik ook geen vertraging meer, maar als je ineens van draad naar snoerloos gaat merk je het wel degelijk. Maar als logitech zegt dat de nieuwe net zo snel is als een usb/ps2 muis ben ik wel benieuwd naar de mx1000!