Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-08 15:19

DaOverclocker

Overclocker for life...

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 17:47:
[...]
De vertraging, als die er al is, is zo minimiem, daar zullen alleen de grootste zeikerds last van hebben. Toen ik overstapte van een draadmuis naar mijn MX700 heb ik nooit vertraging gemerkt. Een tijd terug stond ik ook altijd sceptisch tegenover draadloze muizen, maar sinds ik er zelf een heb is al mijn twijfel die ik voorheen had weggenomen. De MX700 is gewoon een uitstekende muis en het ziet ernaar uit dat de MX1000 nog beter is.
Voor de grootste zeikerds?
haha
Mijn vriend heeft ook een mx700 en als ik niet wist dat het een mx700 was, had ik gedacht wat een *** ding.
Zonder de muis te zien weet ik in 2 bewegingen dat het een draadloze is. Niet om ** te doen, maar volgens mij zijn er wel meer mensen die het door hebben. Maar het zal er wel aan liggen dat je er aan wend, als ik een tijdje met die muis muis, zie ik ook geen vertraging meer, maar als je ineens van draad naar snoerloos gaat merk je het wel degelijk. Maar als logitech zegt dat de nieuwe net zo snel is als een usb/ps2 muis ben ik wel benieuwd naar de mx1000!

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaOverclocker schreef op 25 augustus 2004 @ 17:55:
[...]

Voor de grootste zeikerds?
haha
Mijn vriend heeft ook een mx700 en als ik niet wist dat het een mx700 was, had ik gedacht wat een *** ding.
Zonder de muis te zien weet ik in 2 bewegingen dat het een draadloze is. Niet om ** te doen, maar volgens mij zijn er wel meer mensen die het door hebben. Maar het zal er wel aan liggen dat je er aan wend, als ik een tijdje met die muis muis, zie ik ook geen vertraging meer, maar als je ineens van draad naar snoerloos gaat merk je het wel degelijk. Maar als logitech zegt dat de nieuwe net zo snel is als een usb/ps2 muis ben ik wel benieuwd naar de mx1000!
Ik denk dat je meer moet wennen aan het nieuwe type muis, dan dat je aan vertraging moet wennen. Die vertraging is echt niet merkbaar. Is ook logisch, de muis verstuurt informatie d.m.v. radiogolven (=lichtsnelheid) naar de rechargebay, en die verstuurt het weer razendsnel naar je PC toe. Als jij een beweging maakt met je draadloze muis dan zie je die beweging in een fractie van een seconde terug op je beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 11:35

mcB

Ik ben heel erg benieuwd naar de contactpunten tussen de cradle en de muis voor het opladen van de batterijen.

Ik heb nu iets meer dan een jaar een MX700 en ben over de muis zelf heel erg tevreden. Het grote probleem is alleen, en daar zullen ws. velen over mee kunnen praten, dat het op de cradle zetten om op te laden een precisiewerkje is.
Sinds ruim een maand is de cradle helemaal gestopt met het opladen van de batterijen. Dit heb ik opgelost door de volgende low budget quick fix; 2 reepjes aluminium folie voor de cradle contactpunten geplakt zodat er meer contactoppervlak ontstaat. Laden gaat nu zonder moeite.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:08

lSltAlKeR

Time destroys everything!

w0w schreef op 25 augustus 2004 @ 17:08:
mssl, zou je voor mij de muis alsjeblieft willen wegen? Het liefst gewoon met accu zodat ik weet hoeveel zwaarder deze zal zijn dan mijn Mx510.
Weet iemand of er toevallig ook van die verwijderbare gewichtjes inzitten?
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 17:12:
De reden dat ik nu een MX500 heb ipv een MX700 is omdat hij gewoon lichter is (plus nog eens het gewichtje wat je uit je mx500 kan halen)

Maar weet iemand hoe zwaar de MX1000 is?
Als hij lichter/even licht is stap ik wel over anders blijf ik gewoon bij mn MX500...
770g

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 20:57

Tenesmia

First Sergeant

mcB schreef op 25 augustus 2004 @ 18:11:
Ik ben heel erg benieuwd naar de contactpunten tussen de cradle en de muis voor het opladen van de batterijen.

Ik heb nu iets meer dan een jaar een MX700 en ben over de muis zelf heel erg tevreden. Het grote probleem is alleen, en daar zullen ws. velen over mee kunnen praten, dat het op de cradle zetten om op te laden een precisiewerkje is.
Sinds ruim een maand is de cradle helemaal gestopt met het opladen van de batterijen. Dit heb ik opgelost door de volgende low budget quick fix; 2 reepjes aluminium folie voor de cradle contactpunten geplakt zodat er meer contactoppervlak ontstaat. Laden gaat nu zonder moeite.
Ik gebruik de mx700 nu al twee jaar, en na 1 jaar ongeveer stopte de cradle ook bij mij met laden ... misschien niet de meest elegante en frisse oplossing, maar even langs de achterkant van je muis likken voordat je hem terugzet in de cradle werkt ook prima ;)

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

tja smaken verschillen :p, ik vind hem wel vet.. maar komt er ook nog een bedrade versie van deze muis uit? :p, heb iets tegen draadloos :s..

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 18:07:
[...]
Ik denk dat je meer moet wennen aan het nieuwe type muis, dan dat je aan vertraging moet wennen. Die vertraging is echt niet merkbaar. Is ook logisch, de muis verstuurt informatie d.m.v. radiogolven (=lichtsnelheid) naar de rechargebay, en die verstuurt het weer razendsnel naar je PC toe. Als jij een beweging maakt met je draadloze muis dan zie je die beweging in een fractie van een seconde terug op je beeld.
Ik dacht eerlijk gezegd toch dat radiogolven langzamer dan licht gaan B)

Ik heb zelf nu 3 cordless mice gehad.

1. Cordless mouseman wheel (1 woord -> zuigt en vrat letterlijk batterijen)
2. MX-700 (is wel redelijk, eet batterijen)
3. MX-900 (is al een stuk beter dan bovengenoemde 2. battery life is ok, dag of 5 met volle meegeleverde batts. gemiddeld een uur of 6 per dag. dan begint de batt sensor te knipperen.

Ik heb goede ervaringen met de MX-900. Ook met games. Ik frag al bijna net zo goed als voorheen met mijn MX-500. Voor de rest van de games boeit het draad/draadloos verhaal al helemaal niet :z MX-1000 ziet er wel uit als een toppertje :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

JvdM

<---->

Ik heb nu tijdje die MX700 en t is echt een supermuis. k merk ook niets van dat ie langzaam is ofzo. misschien komt t omdat niet superveel game?
En die extra knoppen die erbij zitten zijn ook wel handig. gebruik ze allemaal.

maar nu wil ik eigk ook wel die nieuwe :P moetje je opgeven ofzo dat je zon muis wilt testen? cker chill dat je dat mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Maar ze zeggen toch altijd, je moet de batterij/accu pas opladen als hij helemaal leeg is. Lijkt me mooi beroerd dan, als hij bijna leeg is, dus laad je hem op, maar moet je toch nog wat achter je pc doen. Of dat je aan het gamen bent, en hij gaat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Nu online

JvdM

<---->

ik laad m om de drie dagen op 's avonds dan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

-Jordy- schreef op 25 augustus 2004 @ 19:18:
ik laad m om de drie dagen op 's avonds dan,
Jah maar dat vraag ik dus, gaat verminderd dat niet de levensspan van je accu (dat was dus mijn vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MST_Morpheus schreef op 25 augustus 2004 @ 19:11:
[...]

Ik dacht eerlijk gezegd toch dat radiogolven langzamer dan licht gaan B)
Een radiogolf is een vorm van elektromagnetische straling en plant zich in een vacuüm voort met de lichtsnelheid. In lucht zal een radiogolf zich minder snel verplaatsen dan in een vacuüm, maar nog steeds met lichtsnelheid.

edit:
Iets duidelijker verwoord.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:33

ErA

Ik gebruik zelf al meer dan 7 jaar logitech muizen. Ongeveer 2 jaar per muis, en als je ze goed wilt houden moet je gewoon een stoffen muismat nemen. Op die manier verslijten de voetjes werkelijk nooit.

Fellowes heeft ze, bijvoorbeeld bij de V&D, voor 5 euri ofzo.

Wil je de "Pro-gamer" versie van zon muismat dan moet je op zoek naar de "Fat-pad"

Let vooral op de monsterlijke afmetingen van deze jongen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hey mssl kun je misschien je eigen ervaring ook hier posten? Ik ben zeer geinteresseerd hoe hij tijdens game presteert! Want ik begin echt beu worden van die lak van mijn mx510 en die draad begint ook vaak mij irriteren dus als mx1000 goed presteert op game gebied dan haal ik hem volgende week ofzo ;)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ja, teflon voetjes, naaaaah!!
/me roept liever "nieuwe muis!" :D
ik zal de voetjes wel veranderen wanneer de tijd aankomt :9

en als reactie op vertraging van draadloze muizen:
Het is wel inderdaad ff wennen, wanneer je van een staart naar een cordless switcht. En is er wel wat snelheidsverschil. met een staart moest ik vroeger de snelheid maar iets voorbij de helft zetten, sinds de MX700 zette ik alles op snel, inclusief versnelling.

nog iets hatelijk: ik begin hier bij de mijne zwarte plekken te zien, bij de muisknoppen en de plaats waar +/- je pols op de muis komt (sorry, slechte uitleg, jullie begrijpen wel wat ik zeg :9 )

en ook daar ergens ongeveer waar de cradle met de bovenkant van de muis in contact komt gaat de lak er ook al af, dat komt omdat ik de muis soms nogal rap rap in de cradle stop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij presteert niet beter dan de mx510 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's een grapje neem ik aan? 3/4 kilo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DJkim schreef op 25 augustus 2004 @ 20:08:
Hey mssl kun je misschien je eigen ervaring ook hier posten? Ik ben zeer geinteresseerd hoe hij tijdens game presteert! Want ik begin echt beu worden van die lak van mijn mx510 en die draad begint ook vaak mij irriteren dus als mx1000 goed presteert op game gebied dan haal ik hem volgende week ofzo ;)
Sorry DJkim; ik heb de MX700 :) Heb zelf geen zin om nu al binnen 5 maanden een nieuwe muis te halen (ik heb hem nog niet zo lang) maar als ik een goed aanbod krijg van mijn ouders :D dan misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Laatst online: 10-09 22:08

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 20:45:
[...]

Da's een grapje neem ik aan? 3/4 kilo?
Het zal wel het hele retail pakket zijn idd.
Bron: http://www.pixmania.nl/nl...ess-mouse-optical-mx.html

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01

w0w

mja 770gram lijkt mij ook wel errug veel :+)
Hoeveel weegt de muis incl. accu? (zonder verpakking of lader of wat dan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 18:07:
[...]
Die vertraging is zeker wel merkbaar. Het zal dan misschien ook niet in de snelheid van de golven zitten, maar meer in de snelheid van het ding dat de golven verstuurd.

Bij normaal gebruik in windows merk je het niet, maar tijdens een potje UT word die headshot verdomde moeilijk.

Voor gamers is een draadje toch beter. Leuke muizen die draadloze, maar veel te zwaar en te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 21:50:
[...]

Die vertraging is zeker wel merkbaar. Het zal dan misschien ook niet in de snelheid van de golven zitten, maar meer in de snelheid van het ding dat de golven verstuurd.

Bij normaal gebruik in windows merk je het niet, maar tijdens een potje UT word die headshot verdomde moeilijk.

Voor gamers is een draadje toch beter. Leuke muizen die draadloze, maar veel te zwaar en te traag.
Persoonlijk denk ik toch dat het meer psychisch is, dan dat er daadwerklijk een merkbare vertraging plaats vindt. De tijd in het versturen van informatie is nl. te verkleinen met een snelle zender in de muis en een ontvanger in de rechargebay die signalen snel interpreteert. De manier van informatie verzending, in dit geval d.m.v. radiogolven, is het probleem niet, omdat dat sowieso al sneller gaat dan het versturen van informatie door een kabel.

In theorie is het zelfs mogelijk een draadloze muis te maken die sneller signalen van de muis naar de PC verstuurt dan een muis met draad, als de zender in de draadloze muis maar snel genoeg is en de ontvanger, in het geval van de MX700 een rechargebay, signalen snel genoeg interpreteert. Optimaal is als de ontvanger direct in bijv. een USB poort geplugged wordt, zonder tussenkomst van kabel.

edit: Bij nader inzien denk ik dat de vertraging die vele mensen merken ook zou kunnen komen doordat draadloze muizen over het algemeen wat zwaarder zijn dan muizen met draad. Er zitten immers batterijen in. Een muis met batterijen is immers minder snel te bewegen dan een muis zonder batterijen, en dit zou vertraging kunnen geven.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 20:42:
hij presteert niet beter dan de mx510 denk ik.
En welke, op feiten gebaseerde, uitleg kan je ons geven om deze geweldige statement te ondersteunen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:57

Jrz

––––––––––––

Vertraging + haken bij het klikken was heel irrirant bij de vorige generaties. De MX700 heeft nagenoeg geen vertraging, en heeft een redelijke precisie / update rate.
Prima muis. misschien te zwaar voor sommigen..

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 22:27:
[...]
Persoonlijk denk ik toch dat het meer psychisch is, dan dat er daadwerklijk een merkbare vertraging plaats vindt. De tijd in het versturen van informatie is nl. te verkleinen met een snelle zender in de muis en een ontvanger in de rechargebay die signalen snel interpreteert. De manier van informatie verzending, in dit geval d.m.v. radiogolven, is het probleem niet, omdat dat sowieso al sneller gaat dan het versturen van informatie door een kabel.

In theorie is het zelfs mogelijk een draadloze muis te maken die sneller signalen van de muis naar de PC verstuurt dan een muis met draad, als de zender in de draadloze muis maar snel genoeg is en de ontvanger, in het geval van de MX700 een rechargebay, signalen snel genoeg interpreteert. Optimaal is als de ontvanger direct in bijv. een USB poort geplugged wordt, zonder tussenkomst van kabel.
Denk er wel aan dat het naar de charger gaat en dan nog via een kabel naar je usb gaat ;) . Ik denk ook dat dit meer psychisch is maar het moet ook nog door een kabel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er hier ook een met draad serie van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 22:37:
[...]

Denk er wel aan dat het naar de charger gata en dan nog via een kabel naar je usb gaat ;) . Ik denk ook dat dit meer psychisch is maar het moet ook nog door een kabel heen.
Klopt, maar daar ligt de eventuele vertraging sowieso niet. De vertraging, als die er al is, moet je meer zoeken in de muis en rechargebay, niet in de kabel tussen rechargebay en PC en ook niet in de radiogolven tussen muis en rechargebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 22:46:
[...]
Klopt, maar daar ligt de eventuele vertraging sowieso niet. De vertraging, als die er al is, moet je meer zoeken in de muis en rechargebay, niet in de kabel tussen rechargebay en PC en ook niet in de radiogolven tussen muis en rechargebay.
Ja, maar logischer wijs moet hij bij een draad muis, alleen door de kabel en met een draadloze muis door de lucht en nog een kabel ;) . Dan weet jij net zo goed als ik dat de draadloze muis iets trager is (tenzij de ontvanger direct in de pc zit (zonder kabel) :P

Maar ik denk dat het ook haast geen klap meer uitmaakt. Zullen we een proef doen? :*) maar hoe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 22:48:
[...]

Ja, maar logischer wijs moet hij bij een draad muis, alleen door de kabel en met een draadloze muis door de lucht en nog een kabel ;) . Dan weet jij net zo goed als ik dat de draadloze muis iets trager is (tenzij de ontvanger direct in de pc zit (zonder kabel) :P
En dat hoeft dus niet zo te zijn :)

Doordat het stukje kabel tussen muis en rechargebay bij een draadloze muis is vervangen door radiogolven win je wat tijd t.o.v. een draadmuis, omdat het sturen van informatie d.m.v. radiogolven sneller gaat dan het sturen van informatie door een koperen kabel. En als het stukje tijd wat je hier wint groter of gelijk is aan de som van zowel het stukje tijd dat je verliest bij de ontvanger, die moet immers radiogolven interpreteren, en de zender, die signalen eerst moet vertalen naar radiogolven, dan is er geen vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 23:01:
[...]
En dat hoeft dus niet zo te zijn :)

Doordat het stukje kabel tussen muis en rechargebay bij een draadloze muis is vervangen door radiogolven win je wat tijd t.o.v. een draadmuis, omdat het sturen van informatie d.m.v. radiogolven sneller gaat dan het sturen van informatie door een koperen kabel. En als het stukje tijd wat je hier wint groter of gelijk is aan de som van zowel het stukje tijd dat je verliest bij de ontvanger, die moet immers radiogolven interpreteren, en de zender, die signalen eerst moet vertalen naar radiogolven, dan is er geen vertraging.
Maar waarom zeggen ze dan nog steeds dat er altijd vertraging is :? IK denk dat het echt psychisch is (zoals eerder al vermeld) en de die-hard gamers weer wat te zeuren hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:29

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 01:03:
hmmm er staat een linkshandige versie aan de achterkant van de doos? :)
Heej, daar zeg je zowat! Weet iemand wat meer? Want dan ben ik ook geintresseerd namelijk :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ga ik kopen.
Zeer mooie muis.
Mijn mx700 is voor mijn doen niet precies genoeg.
Te schokkerig (jumpie) in games.. + hij is al versleten.

Of toch een terratec boomslang.
Hmmmmm.

Gewicht vind ik geen enkel probleem .....
Ik vind zelf een muis met batterijen lekkerder in de hand liggen als zonder...

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 23:13 . Reden: gaat je nix aan.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 23:02:
[...]

Maar waarom zeggen ze dan nog steeds dat er altijd vertraging is :? IK denk dat het echt psychisch is (zoals eerder al vermeld) en de die-hard gamers weer wat te zeuren hebben :+
Ik weet niet of de hardware in bijvoorbeeld een MX700 set (zender in muis, ontvanger in rechargebay) goed genoeg is om ervoor te zorgen dat er geen vertraging plaats vindt, maar uit persoonlijke ervaring heb ik gemerkt dat de vertraging, als die er al is, niet merkbaar is. En als er vertraging is, is het nog maar de vraag of dit door het draadloze aspect van de muis komt, het zou ook door het extra gewicht kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 23:14:
[...]
Ik weet niet of de hardware in bijvoorbeeld een MX700 set (zender in muis, ontvanger in rechargebay) goed genoeg is om ervoor te zorgen dat er geen vertraging plaats vindt, maar uit persoonlijke ervaring heb ik gemerkt dat de vertraging, als die er al is, niet merkbaar is. En als er vertraging is, is het nog maar de vraag of dit door het draadloze aspect van de muis komt, het zou ook door het extra gewicht kunnen komen.
Volgens vele is de draadloze connectie van de mx700 en mx900 een van de beste dus dan lijkt het me dat dat wel redelijk goed voor elkaar is ;) . Het enige nadeel is het gewicht maarja....ik heb kracht zat hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Laatst online: 09-09 19:45
Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 23:19:
[...]

Volgens vele is de draadloze connectie van de mx700 en mx900 een van de beste dus dan lijkt het me dat dat wel redelijk goed voor elkaar is ;) . Het enige nadeel is het gewicht maarja....ik heb kracht zat hoor :o
mx700 nog altijd beter dan de 900 geloof ik :/
Bluetooth met zn storingen op montioren enzo is nooit echt een succes geworden.
Daarom blijf ik nog ff bij mn mx700 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Morphine schreef op 25 augustus 2004 @ 23:26:
[...]

mx700 nog altijd beter dan de 900 geloof ik :/
Bluetooth met zn storingen op montioren enzo is nooit echt een succes geworden.
Daarom blijf ik nog ff bij mn mx700 :*)
huh? Bluetooth is juist superrelaxxxed op de 900
had eerst ook RF maar vaak viel voor 1 sec bereik weg en dat soort dingen... BT verbinding is heerlijk stabiel... never RF for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu zo een MX700 en als je die wil opladen moet je 5 minuten pauze nemen om de muis juist perfect met die kleine contactjes in de lader te zetten.... |:(

Nu vroeg ik mij af of het bij deze nieuwe muis juist hetzelfde is ofdat je daar ook zo moet prutsen om deze op te laden... :?

Ik kan op de foto geen contactjes zien zitten dus ik vraag mij af hoe je deze muis oplaadt? :?

Ik hoop dat je de baterijen er niet moet uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

Goku33

Ownage!

moet je je contactjes (vooral die onderop de muis) ff schoonmaken, dan werkt t weer top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-08 15:19

DaOverclocker

Overclocker for life...

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 23:02:
[...]

Ik merk ook meteen vertraging, en dat heb ik niet eens getest in games. Kheb het ook op meerdere pc's gehad, met verschillende draadloze muizen. Meestal begin ik gewoon met muizen en dan denk ik wat reageerd ie traag, en dan kijk ik naar de muis en dan zie ik dat het een draadloze is. je gaat gewoon met je hand opzij, en je muis pijltje gaat er dan achter aan. Met een muis met draad, volgt het pijltje gewoon direct je hand, bij een draadloze zit hier gewon vertraging in. kan natuurlijk goed zijn dat sommige mensen het gewoon niet zien of doorhebben, net zolas een heleboel mensen 75hz niet zien knipperen op een beeldscherm....
Maar ik zit er niet mee, geef mij maar een met draad, gaat prima.

edit:
ff over de accu:
een Li-Ion accu mag je altijd opladen wanneer je maar wilt, zijn capaciteit wordt hier niet minder van. Tkan is sommige gevallen zelfs slechter zijn om hem telkens te laten leeglopen. Heb je echter penlites, NiMh of NiCd dan is het beter om hem op te laden wanneer hij bijna leeg is. Hierbij geld dit vooral voor NiCd en wat minder voor NiMh.

[ Voor 17% gewijzigd door DaOverclocker op 25-08-2004 23:56 ]

systeem specs

Verwijderd

Ik heb het nog eens opgezocht en het is inderdaad zo dat er geen vertraging optreedt door het draadloze aspect van de muis. De FastRF connectie van de MX700 heeft een sample rate van 125Hz en dit is precies dezelfde sample rate van een USB 1.1 connectie waar de meeste draadmuizen gebruik van maken. Als iemand zegt vertraging te hebben dan is het dus psychisch of het komt doordat een draadloze muis wat zwaarder is (batterijen/accu) en dus minder snel te bewegen.

De MX1000 maakt ook gebruik van FastRF, en heeft dus eenzelfde sample rate als de MX700. De MX1000(/MX700) is dus prima geschikt voor spellen als je met een wat zwaardere muis om kunt gaan :)

• cobratbq
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2015
Weet er iemand wat het verschil is tussen de 'MX 1000' en de 'MX 1000 Midnight Black' van logitech.
Bij de leverancier van de winkel waar ik werk, worden deze 2 modellen genoemd... maar ik heb nergens iets over midnight black gelezen. Niet op Google, niet op logitech, en ik heb met zoeken in dit topic ook nix kunnen vinden...

En eigenlijk vind ik hem wel heel relaxed eruit zien...

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

Verwijderd

Goku333 schreef op 25 augustus 2004 @ 23:50:
moet je je contactjes (vooral die onderop de muis) ff schoonmaken, dan werkt t weer top.
Was het maar waar... :'( , ik heb al vanalles geprobeerd maar dat ding laat zich nooit direct oploaden.

Na een paar keer er in te rammen werkt het soms wel. :) op de bovenkant zit al bijna geen verf meer op :P
Blijkbaar zijn die muizen toch wel vrij stevig gemaakt wand ze werkt nog altijd... :7

Verwijderd

cobratbq schreef op 26 augustus 2004 @ 00:01:
Weet er iemand wat het verschil is tussen de 'MX 1000' en de 'MX 1000 Midnight Black' van logitech.
Bij de leverancier van de winkel waar ik werk, worden deze 2 modellen genoemd... maar ik heb nergens iets over midnight black gelezen. Niet op Google, niet op logitech, en ik heb met zoeken in dit topic ook nix kunnen vinden...

En eigenlijk vind ik hem wel heel relaxed eruit zien...
Dit is volgens mij de 'Midnight Black' versie:

Afbeeldingslocatie: http://www.pcfocus.dk/images/MUS0806.jpg

Vind ik persoonlijk mooier :)

• w0w

w0w

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 01:03:
hmmm er staat een linkshandige versie aan de achterkant van de doos? :)
En ehm... Waar precies zie jij die staan? Het enige wat ik zie is een linkshandige-wannabee-plaatje wat eigenlijk een schuin gefotografeerde rechtshandige is :) Logitech zal waarschijnlijk nooit een links- en rechts-handige muis releasen, ws alleen universele of rechtshandige

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 00:00:
Ik heb het nog eens opgezocht en het is inderdaad zo dat er geen vertraging optreedt door het draadloze aspect van de muis. De FastRF connectie van de MX700 heeft een sample rate van 125Hz en dit is precies dezelfde sample rate van een USB 1.1 connectie waar de meeste draadmuizen gebruik van maken. Als iemand zegt vertraging te hebben dan is het dus psychisch of het komt doordat een draadloze muis wat zwaarder is (batterijen/accu) en dus minder snel te bewegen.

De MX1000 maakt ook gebruik van FastRF, en heeft dus eenzelfde sample rate als de MX700. De MX1000(/MX700) is dus prima geschikt voor spellen als je met een wat zwaardere muis om kunt gaan :)
Dat is natuurlijk onzin. Of het signaal nu door de lucht of door een koperdraadje maakt maakt geen verschil, dus zal de vertraging wellicht ergens anders door veroorzaakt worden. :z Wellicht door de elektronica die het signaal in radiogolven moet omzetten en weer terug naar een gewoon elektrisch signaal op de USB.

Ik heb al behoorlijk vaak gehoord dat mensen met de MX700 een duidelijke vertraging ervaren tijdens games; fanatieke FPS spelers zullen het iig absoluut merken lijkt me.

Natuurlijk is alles relatief en ook is overal aan te wennen, maar ik ben wel zeker dat ik zelf absoluut het verschil zal merken en voor geen goud mijn MX500 voor een staartloos geval (dat bovendien steeds opgeladen moet worden) in zal willen ruilen. 't Is natuurlijk nog afwachten hoe het bij deze nieuwe lasermuis wordt...

Edit: in wezen heb je misschien wel gelijk dat het psychologisch is, aangezien alleen fanatieke gamers e.d. de vertraging zullen merken en doorsnee computergebruikers niet. Toch lijkt mij dat die vertraging keihard aangetoond zou kunnen worden door metingen, juist ook omdat (FPS) gamers die hun zintuigen verscherpt hebben wat betreft de oog-hand-coördinatie snel zullen merken of hun reflexen vertraagd op het scherm te zien zijn of niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-08-2004 02:51 ]

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 23:38:
Ik heb een half jaar gewerkt in een computerzaak, en op de latency (zeker na eventjes stil te hebben gelegen), en accu na beviel de MX700 me redelijk. Pest is dat ik de pest heb aan draadloos. Je kan zeggen wat je wilt, maar ik kom toch met een lege accu te zitten, en dan kan zo'n muis ineens hard slijten. Tenminste, door het raam vliegen en vanaf 1e verdieping in het gazon landen lijkt me niet gezond.

Een MX510 had ik dus op het oog, maar als ik dit zo lees, wacht ik toch nog wel even, WIE WEET maken ze ook een versie MET snoer, want je kan zeggen wat je wilt, maar GSM-muizen komen d'r niet meer in hier.
LoL, GSM-muizen. :D 't Is dat de mobieltjes tegenwoordig zo klein zijn, anders zou je zo'n muis nog per ongeluk aan je oor kunnen zetten. ;)

Als je nu een MX optical hebt lijkt me het idd slim om te wachten en te kijken wat zich gaat ontwikkelen in muizenland. :)

Verwijderd

Waar ik nou erg benieuwd naar ben is of deze werkt op plexi?

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op 26 augustus 2004 @ 02:42:
[...]
Dat is natuurlijk onzin. Of het signaal nu door de lucht of door een koperdraadje maakt maakt geen verschil, dus zal de vertraging wellicht ergens anders door veroorzaakt worden. :z Wellicht door de elektronica die het signaal in radiogolven moet omzetten en weer terug naar een gewoon elektrisch signaal op de USB.
De draadloze muis zou best meer vertraging kunnen hebben in vergelijking met een muis met kabel, maar dat komt i.i.g. niet door het draadloze aspect. De verbinding tussen muis en rechargebay, de FastRF connectie, is even snel als een normale USB 1.1 connectie, en dit toont aan dat daar de vertraging niet kan liggen. Maar zoals ik eerder al zei, het is mogelijk dat het komt doordat de muis wat zwaarder is en daardoor wat minder snel te bewegen. Ikzelf denk meer dat het denkbeeldig is, door iedereen wordt zo hard geroepen dat draadloze muizen een vertraging hebben dat je het ook wel haast gaat geloven, terwijl huidige draadloze muizen zoals de MX700 & MX1000, als je naar de techniek kijkt, daar helemaal geen last van hebben.

Verwijderd

Een signaal door een kabeltje gaat toch sneller van A naar B dan een signaal dmv radiogolven?

• w0w

w0w

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 03:42:
Een signaal door een kabeltje gaat toch sneller van A naar B dan een signaal dmv radiogolven?
Sneller wel, niet veel sneller. Waarschijnlijk iets van een miliseconde per 2 meter ongeveer... Hieruit zou je dus de conclusie kunnen trekken dat met draad niet sneller is dan zonder draad.... Ware het niet dat ik zelf toch echt het verschil merk tussen een MX700 en MX510 qua reactiesnelheid. Ik denk dat de vertraging ergens op treedt met de radiogolven omvormen naar stroomsignalen...

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
pisart schreef op 23 augustus 2004 @ 23:30:
Waarvoor zou die on/off knop dienen onder de muis? :?
Was het je niet opgevallen dat vaak muizen blijven branden als de pc uit staat? Nu kun je em dus uitzetten :) Scheelt je in de batterijen of hoevaak je zown ding moet opladen :p

[ Voor 12% gewijzigd door steffex op 26-08-2004 08:28 ]

Verwijderd

Hoeveel dpi kan dit muisje eigenlijk aan? >800? ;)

• pisart
  • Niet online
stef-o.nl schreef op 26 augustus 2004 @ 08:13:
[...]

Was het je niet opgevallen dat vaak muizen blijven branden als de pc uit staat? Nu kun je em dus uitzetten :) Scheelt je in de batterijen of hoevaak je zown ding moet opladen :p
Ja, vind het zelf storend dat ze aanblijven, maar of dit handig is :? Je stopt de muis in de cradle en schakelt zich uit of muis omdraaien knopke veranderen. Hmm, kunnen ze gewoon niet dat als de muis ff niet gebruikt wordt zichzelf uitschakelt, lijkt me handiger dan zo'n knopje.

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik heb een goedkoop draadloos medion muis en na 2 minuten niets doen gaat in slaapmodus dus het is mogelijk.

Trouwens 2 jaar oud en werkt nog perfect.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Verwijderd

En dan...wanneer de muis in slaapmodus is...en het ledje uit aan de onderkant...hoe moet hij dan 'zien' dat hij weer bewogen word...?

Er zal altijd iets moeten 'zijn' om de muis te laten merken dat hij weer aan moet. Logisch dat dat lampje af en toe moet knipperen.

• GigaDave56
  • Laatst online: 07-09 13:11
@ Brutus
Nee hoor, Je drukt gewoon op een van de muisknoppen (Zusje heeft zo een Medion muis)

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

Verwijderd

GigaDave56 schreef op 26 augustus 2004 @ 10:21:
@ Brutus
Nee hoor, Je drukt gewoon op een van de muisknoppen (Zusje heeft zo een Medion muis)
:D :o :D Duh...tuurlijk stom van me 8)7 Is idd wel een oplossing.....

Verwijderd

enig idee of deze ook weer in een combinatie setje uitkomt? (samen met een toetsenbordje dus?)

• cobratbq
Even terug naar die vertraging:
Ik heb gehoord dat de Logitech-software die bij de draadloze muizen geleverd wordt, de snelheid ook ten goede komt. Misschien buffert die het signaal waardoor de vertraging minder wordt/lijkt ofzo...

One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
Ik neem toch aan dat de laser muis binnenkort ook wel als draadmuis komt.. Zal wel iets van de MX600 worden ofzo. Eerst zoveel mogelijk van de duurste versie proberen te verkopen en daarna de goedkopere versies uitbrengen..

En deze muis zal ongetwijfeld in combinatie met een toetsenbord worden uitgebracht over een paar maandjes.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Wilde zelf een diNovo set gaan halen binnekort, maar nu wacht ik nog even totdat hij als set met toetsenbord wordt verkocht.

• Dysan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Pffff hele verhaal doorgenomen, veel over het wel of niet draadloos muizen gelezen, maar nog niet wat volgens mij Echt belangrijk is :)
Het scrollwiel van de Microsoft tilt wheel muizen 'klikken' niet maar draaien soepel rond, dit vind ik hoogst irritant in een FPS.
Weet iemand of de MX1000 dit ook heeft? of hebben ze het klikken er in laten zitten?

[ Voor 3% gewijzigd door Dysan op 26-08-2004 14:36 ]

Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn

• Moerk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59
Ik zie trouwens ook veel winkels een Cordless Desktop MX3000 in de prijslijsten hebben opgenomen. Ik heb er helaas nog geen foto's van gezien, maar ik zou me kunnen voorstellen dat t deze muis in combinatie met een Cordless Keyboard is. Heeft iemand er toevallig meer info over?

bla-di-bla

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
vraagje:
De mx700 heeft in tegenstelling tot de mx500 een ENORM hoge sensitivity standaard. Dit is erg vervelend voor applicaties waarbij je de sensitivity niet in kan stellen en welke de sensitivity van windows negeren (iets oudere spellen zonder muis opties)
Is dat bij deze muis ook het geval of heeft ie een gewone sensitivity van de MX500 / Dual Optical
Het gaat dus om de standaard sensitivity van deze dingen. Ik wil geen tobo/mouse software op mijn computer hebben
(Dual optical, dat waren nog eens goede muizen _/-\o_ )

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Moerk schreef op 26 augustus 2004 @ 18:05:
Ik zie trouwens ook veel winkels een Cordless Desktop MX3000 in de prijslijsten hebben opgenomen. Ik heb er helaas nog geen foto's van gezien, maar ik zou me kunnen voorstellen dat t deze muis in combinatie met een Cordless Keyboard is. Heeft iemand er toevallig meer info over?
Hier staat wat info over de mx3000. Maar ik zie ook heel vaan de naam LX. Wat betekent dat dan. :? :?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Laat ze ook eens een linkshandige versie maken, aan dit ding heb ik niks :(

• jeroen-v
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-08 21:52
LX300, LX500, LX501 zijn ook nieuwe tobo-muis-combo's ('low'-budget, en draadloos)
Ze staan ook in de pricewatch.
Misschien dat de nieuwe High-end combo's LX3000 en LX5000 gaan heten ofzo

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Bierkameel schreef op 26 augustus 2004 @ 18:12:
Jij gebruikt je muis ook met je linkerhand? dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik ken genoeg linkshandigen (ben het zelf ook) maar muizen doe ik toch echt rechts. of bedoel je wat anders? want volgens mij maken ze ze niet 'gespiegeld'

• Moerk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59
niels88 schreef op 26 augustus 2004 @ 18:11:
[...]

Hier staat wat info over de mx3000. Maar ik zie ook heel vaan de naam LX. Wat betekent dat dan. :? :?
Waar zie je info staan? In dit topic in ieder geval niet...

bla-di-bla

Verwijderd

Bierkameel schreef op 26 augustus 2004 @ 18:12:
Same here. :X

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Moerk schreef op 26 augustus 2004 @ 18:05:
Afbeeldingslocatie: http://www.asahi-net.or.jp/~WZ4K-TNK/siryou/mx3000.jpg

deze misschien ? :+

ON TOPIC :

hier een klein plaatje van de echte mx3000
is een clavier / toetesenbord met muis

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hier is de link:
http://www.forumpcs.com.br/viewtopic.php?t=78848

(Het plaatje is de LX700)
Maar wat zijn dan de verschillen tussen de:
MX3000, LX300, LX500 LX501 en de LX700 :>
Afbeeldingslocatie: http://www.clubic.com/photo/00095439.jpg
http://www.clubic.com/n/n13515.html

[ Voor 41% gewijzigd door niels88 op 26-08-2004 19:30 ]

Verwijderd

niels88 schreef op 26 augustus 2004 @ 19:26:
Hier is de link:

[afbeelding]
Gaaf toetsenbordje..

Dat wordt dus binnenkort een nieuw toetsenbordje kopen.

En misschien de laser muis + draad als die komt..
Hebt teveel gezeik met draadloos.
Had een mx700 maar lagte teveel, lag niet aan de muis maar aan het feit dat ik veel te veel elec apparaten overal heb staan waardoor het signaal verstoord werd.
Ik hou het daarom dus gewoon lekker bij een draadje.. (imho een muis heeft een staart :P )

Anyway'z ik wou al maanden een nieuw toetsenbord maar ja ik heb een logitech internet navigator deluxe en vond het niet nodig dan weer een ' nieuwe' internet navigator deluxete gaan kopen.

Nu krijgen we een nieuw toetsenbord dus gaat deze ( nog steeds prima werkende) logitech naar de pc van mijn vriendin en haal ik mijzelf lekker een nieuwe..

Ben wat dat betreft blij dat zij wat minder eisen stelt aan tb/nuis combo's

Oh weet iemand trouwens of de laser muis ook gaat werken op een icemat black edition 2?

Zou een beetje jammer zijn als ik een nieuwe muis koop dat niet werkt op mijn icemat.

• Akino
  • Laatst online: 03-02 17:17

Akino

Dr. Opteron

ik ben tevreden met m'n MX steje,zolang ik de mouseware niet instaleer.
Meeste (de belangrijkste) knoppen doen het zonder driver.
Tja,en de lader....daar is nix mis mee,enkel zit er af en toe zoveel ranzige derrie onder m'n muis(endus ook de kontactpunten) dat het nogal wiedes is dat ie niet laad

Wat tweak ik...... http://www.amels-holland.com/range/amels-272/#1

• _XipHiaS_
  • Niet online
Heb zojuist m’n nieuwe Logitech Cordless Desktop MX for Bluetooth binnen, en die bevalt mij erug goed. Bluetooth om er zeker van te zijn dat het setje een goed bereik heeft vanaf de bank tot het verdekt opgestelde cradletje :) (HTPC gebruik). En inderdaad, beter dan de ook geteste losse MX700.
Maar nu bevalt dit setje mij zo goed, dat ik deze, of strax misschien wel een met een deze nieuw lasermouse :), ook op de desktop wil hebben.
En nu reist de vraag, waarvan ik zelf denk en hoop dat het antwoord ‘ja’ is: Kan ik 2 dezelfde Bluetooth sets gebruiken binnen een straal van ongeveer 4 meter? Zonder dat de 2, kb en muis, ruzzie krijgen?

[ Voor 10% gewijzigd door _XipHiaS_ op 26-08-2004 20:43 ]

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
interesseert me geen hol eigenlijk, zo'n muis.

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

_XipHiaS_ schreef op 26 augustus 2004 @ 20:40:
Heb zojuist m’n nieuwe Logitech Cordless Desktop MX for Bluetooth binnen, en die bevalt mij erug goed. Bluetooth om er zeker van te zijn dat het setje een goed bereik heeft vanaf de bank tot het verdekt opgestelde cradletje :) (HTPC gebruik). En inderdaad, beter dan de ook geteste losse MX700.
Maar nu bevalt dit setje mij zo goed, dat ik deze, of strax misschien wel een met een deze nieuw lasermouse :), ook op de desktop wil hebben.
En nu reist de vraag, waarvan ik zelf denk en hoop dat het antwoord ‘ja’ is: Kan ik 2 dezelfde Bluetooth sets gebruiken binnen een straal van ongeveer 4 meter? Zonder dat de 2, kb en muis, ruzzie krijgen?
Simpel antwoord: Ja, aangezien je op beide een andere code kunt inzetten waar ze op reageren.

-Te huur

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mister_X schreef op 26 augustus 2004 @ 20:41:
interesseert me geen hol eigenlijk, zo'n muis.
offtopic:
Zeg dan niets... |:( |:(

He who controls the Spice, controls the Universe.

• JvdM
  • Nu online

JvdM

<---->

Je kan ze idd op een ander ''net'' of frequentie (ik weet het woord ff niet :p) zetten

op mijn MX700 muis heb ik 5 van verschillende netten. dat betekent dat ik dus 5 muizen kan aansluiten op 1 zon basisstation ???

• _XipHiaS_
  • Niet online
-Jordy- schreef op 26 augustus 2004 @ 21:18:
Je kan ze idd op een ander ''net'' of frequentie (ik weet het woord ff niet :p) zetten

op mijn MX700 muis heb ik 5 van verschillende netten. dat betekent dat ik dus 5 muizen kan aansluiten op 1 zon basisstation ???
Heb het id dat het met dat type wat lastiger wordt, hoewel je wel van channel kan switchen. Gezien Bluetooth daarentegen netjes een nummer hebben, onderop te vinden, lijkt de kans van slagen daarvan groter. Wat net al even werdt bevestigd door Yagermeister
_/-\o_ .

[ Voor 18% gewijzigd door _XipHiaS_ op 26-08-2004 21:28 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

niels88 schreef op 26 augustus 2004 @ 19:26:
Hier is de link:

[afbeelding]
Ik begrijp uit de links dat de mx3000 incl de mx1000 lasermuis wordt geleverd.
Hoop dat dit snel leverbaar is en de reviews idem dito. Supergelikt allemaal. :9

De LX700 is denk ik hetzelfde als de mx3000 alleen met een optische muis ala de mx700 maar dan met verbeterde vormgeving en ik hoop misschien dezelfde optische sensor als de mx510.

Welke kleur oppervlak muispad is nu het beste voor een optische muis en waarom?
En voor een lasermuis? (zal ws nog niemand weten B) )

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 26-08-2004 21:48 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:25
De MX1000 is ondertussen al te verkrijgen bij een aantal winkels hier in de stad.... leuk ding om te zien!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

WaMeLiNoS schreef op 26 augustus 2004 @ 21:44:
De MX1000 is ondertussen al te verkrijgen bij een aantal winkels hier in de stad.... leuk ding om te zien!
Vind ik ook weer zoiets raars. Ding is nog niet eens te vinden op Logitech's site.... :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

WaMeLiNoS schreef op 26 augustus 2004 @ 21:44:
Waar woon je? Kom ik even buurten! Enneh, wat kost 'ie daar?

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:56
Nu nog wachten tot de variant komt met kabel en dan gaat misschien mijn mx510 weer de deur uit, maar eerst maar een flink wat reviews lezen en kijken als ie echt zo fantastisch is als de getalletjes zeggen.

• WaMeLiNoS
  • Laatst online: 13:25
Zal morgen wel even wat pics maken.. we hebben um op werk.. stuk of wat. Weet de prijs nog niet vandaag is ie binnengekomen.

Wageningen waar ie te vinden is :D

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

In de pricewatch is hij al aardig te vinden. En de prijs valt me super mee :)

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

hier http://www.renecom.nl/componenten.asp?Cat=165 staat dit als je op de mx3000 klikt:

" Logitech Cordless Desktop MX3000

Special Edition, alleen beschikbaar van okt tot dec 2004
967431-0100
Prijs: € 101,00 (incl. BTW)
Productnummer: 9221114
Bijgewerkt op: 26-8-2004 "

t lijkt me onzin maar 'k ga denk ik wel zo'n setje scoren.... :9

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 26-08-2004 22:10 ]

PC Specs

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Help!!!! schreef op 26 augustus 2004 @ 22:08:
hier http://www.renecom.nl/componenten.asp?Cat=165 staat dit als je op de mx3000 klikt:

" Logitech Cordless Desktop MX3000

Special Edition, alleen beschikbaar van okt tot dec 2004
967431-0100
Prijs: € 101,00 (incl. BTW)
Productnummer: 9221114
Bijgewerkt op: 26-8-2004 "

t lijkt me onzin maar 'k ga denk ik wel zo'n setje scoren.... :9
Is die winkel te vertrouwen? (ken em niet)
En waaruit precies bestaat de MX3000 set?

• Akino
  • Laatst online: 03-02 17:17

Akino

Dr. Opteron

Ik en m'n vriendin zitten hiero allebij met zo'n MX700 muis.
Nooit problemen,behalve...als ik mijn muis op de lader zet,en haar muis pak,vervolgens bij mezelf via de conectknoppies weer verbinding maak,muis ik ook op haar bak ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Akino op 26-08-2004 22:26 ]

Wat tweak ik...... http://www.amels-holland.com/range/amels-272/#1

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Akino schreef op 26 augustus 2004 @ 22:25:
Ik en m'n vriendin zitten hiero allebij met zo'n MX700 muis.
Nooit problemen,behalve...als ik mijn muis op de lader zet,en haar muis pak,vervolgens bij mezelf via de conectknoppies weer verbinding maak,muis ik ook op haar bak ;)
Scheelt weer een KVM Switch :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Help!!!! schreef op 26 augustus 2004 @ 21:31:
[...]

Welke kleur oppervlak muispad is nu het beste voor een optische muis en waarom?
En voor een lasermuis? (zal ws nog niemand weten B) )
Kleur maakt geen zak uit, het gaat om de structuur. Kijk maar naar de gamers muismatten die te koop zijn. De hoeveelheid licht die gereflecteerd wordt is immers niet interessant want de optische sensor is gevoelig genoeg; het gaat om de manier waarop het licht verstrooid wordt zodat gedetecteerd wordt dat er een ander stukje muismat langs de sensor komt (oftewel er wordt beweging geconstateerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nooit weg geweest van cordless muizen maar deze ziet er echt strak uit : ) (kijk ik nu een beetje bedroeft naar mijn mx300) :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Laatst online: 21:44
Weet iemand nou al wat het berijk is van deze muis?

Heb nu z'n logitech mx setje ( die de bt versie) en die gaat volgende week voor de 2de keer weg omdat hij weer kuren heeft.

Maar vooral het berijk van de desktop is bagger en hoop eigenlijk dat deze muis ff wat meer berijk heeft ( hoop op bt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

ik vind het belanchelijk wat logitech de laatste tijd doet. ze maken nog maar voor een bepaald persoon muizen. ik wil helemaal geen draadloos en een dikke accu. ook heb ik een schurft aan rechtshandige muizen. ik ben links en ik kan niks beters pakken dan een mx 310 omdat de rest voor rechtshandigen zijn. net ofdat wij linkshandigen niet bestaan. ok wij zijn in de minderheid maar ik hoef toch nog geen rsi te hebben omdat hun et verekken om voor iedereen een product te maken. ze komen niet eens met een neutrale. wat ik ook bar slecht van ze vind is dat logo achter op. het logo is niks verkeerd maar de verf. binnen een half jaar is et logo foetsie.
khoop dat ze eens gaan nadenken stelletje racisten dat ze zijn :(

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan neem je toch zo'n wacom tablet+stylus pennetje :p
goed voor je rsi en het is voor allebei je handjes geschikt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 01:27:
dan neem je toch zo'n wacom tablet+stylus pennetje :p
goed voor je rsi en het is voor allebei je handjes geschikt })
moet ik dan bij cod de tegenstander onder kleure of zo?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 21:34
nooit mee gewerkt zeker? jongen ik begrijpje probleem maar stuur hierover een mail naar logitech en ga niet hier boos lopen doen want de kans dat logitech dat leest is 0.00000001%

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

jah das et probleem kan nergens geen mail adres vinden anders had ik ze wel eens dik de waarheid gezegd. vind em leuk uitzien maar ik heb er zo weinig aan. this dat et eenigste goede merk is anders had de concurentie et een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobratbq
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 00:55:
ben nooit weg geweest van cordless muizen maar deze ziet er echt strak uit : ) (kijk ik nu een beetje bedroeft naar mijn mx300) :r
Ah.... ik ken het gevoel...
Ik heb uiteindelijk toch maar een MX 1000tje besteld.

Nu vraag ik me alleen af:
Wat is de beste aansluiting voor zo'n muis? USB of PS/2.

Logischerwijs zou je zeggen dat USB een hogere doorvoer heeft, dus een snellere response en evt. preciezer doordat deze het toelaat om 'meerdere locaties' te verwerken. (8>

Maar ik krijg zelf altijd de indruk dat bij zware PC-belasting PS/2 een zwaar hogere prioriteit krijgt dan USB. Dus als er een zwaar spel gespeeld wordt, en het wordt eens werken voor m'n PC, dan zal USB sneller haperen/laggen/uitvallen dan m'n PS/2 poort.

Wat jullie?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.