http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw Topicwel een standaard BT handsfree functie, maar je kunt de speaker dus niet harder zetten...
Wie heeft er leukle links naar game-sites voor de Sony-Ericsson T630?
Op telfort.nl kun je wel leuke games downloaden, alleen je moet hiervoor betalen.
Iemand sites waar je diezelfde games gratis kunt downloaden ?
ik heb gekeken op http://myt630.lasyk.net/ maar daar staan ze niet.
Ik kan, als ik op eigenschappen druk, alleen maar com4 zien... Heeft het ook belang op welke usb je je dongle aansluit?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right.
neem ff contact met me op op MSNquote:partypas schreef op 31 augustus 2004 @ 12:40:
Games
Op telfort.nl kun je wel leuke games downloaden, alleen je moet hiervoor betalen.
quote:Ginz schreef op 23 augustus 2004 @ 11:53:
[...]
Dat probleem hoor ik vaker. Moet door SonyEricsson heel simpel te verhelpen zijn. Als je jouw T630 binnen 8 dagen geleden gekocht heb, dan kan hij waarschijnlijk omgeruild worden. Buiten de 8 dagen zal ik opgestuurd moeten worden. Gelukkig gaat dat momenteel erg snel. Circa 1 week.
Ik hoop niet dat jij gelijk een heel merk laat vallen omdat jij één toestel met probleem(pjes) heb. Dan zal je namelijk waarschijnlijk over een paar jaar geen enkel toestel meer kunnen nemen. Nokia, Samsuns en Siemens hebben namelijk ook zo hun kleine en grotere problemen.
vandaag op mijn werk nog 2 mensen met de T630 gezien, zowel de witte als de zwarte.. allebei hadden ze 1 of 2 knopjes in de onderste rij die blokkeerden.
je ziet dan ook dat de complete laag knopjes iets naar boven is verschoven ion de behuizing waardoor de onderste rij tegen de behuizing aan drukt en vast komt te zitten. beetje jammer.
| specs |
http://www.t610yz600.com/quote:partypas schreef op 31 augustus 2004 @ 12:40:
Games
Hier staan er ook veel, onder het kopje "juegos" linksboven. Site is wel een beetje traag...
Meestal is het grof stof wat de knopjes doet blokkeren, hard blazen helpt dan. Dat van de beheuzing heb ik hier nog niet meegemaakt. Zal er wel op letten kijken of mij het hier ook gebeurd.quote:CS_maDDog schreef op 31 augustus 2004 @ 23:51:
[...]
vandaag op mijn werk nog 2 mensen met de T630 gezien, zowel de witte als de zwarte.. allebei hadden ze 1 of 2 knopjes in de onderste rij die blokkeerden.
je ziet dan ook dat de complete laag knopjes iets naar boven is verschoven ion de behuizing waardoor de onderste rij tegen de behuizing aan drukt en vast komt te zitten. beetje jammer.
People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools
Ik heb de afgelopen dagen het web afgespeurd en ben erachter gekomen dat SE dit in de nieuwste foontjes wil inplementeren met BREW (in japan dan).
Op andere forums wordt gezegd dat het niet mogelijk is met java, met wel met Mophun applicaties en dat je daarvoor een licentie moet hebben mij Mophun.
Anyway...... Iemand iets gevonden?
Reg. datum: 03 september 2004
Is er iemand die mij zijn/haar aankoopbon wil mailen of als kopie wil toesturen?
Ik zou er geweldig mee geholpen zijn.
keezz@ilse.nl
Thanks!
Idd niet mogelijk met Java, komt omdat Java op de T630 (en T610/Z600) niet de 'rechten' heeft om bt en ir te gebruiken. Bovendien is het infrarood signaal van de T630 dermate zwak dat het waarschijnlijk amper zou werkenquote:partypas schreef op 01 september 2004 @ 19:25:
Iemand al een leuk proggie gevonden voor de T630 om je TV mee te besturen? (Via IR)
Ik heb de afgelopen dagen het web afgespeurd en ben erachter gekomen dat SE dit in de nieuwste foontjes wil inplementeren met BREW (in japan dan).
Op andere forums wordt gezegd dat het niet mogelijk is met java, met wel met Mophun applicaties en dat je daarvoor een licentie moet hebben mij Mophun.
Anyway...... Iemand iets gevonden?
quote:TerryC schreef op 03 september 2004 @ 17:00:
[...]
Idd niet mogelijk met Java, komt omdat Java op de T630 (en T610/Z600) niet de 'rechten' heeft om bt en ir te gebruiken. Bovendien is het infrarood signaal van de T630 dermate zwak dat het waarschijnlijk amper zou werken.
Toch ist leuk om mee te spelen
Ondanks dat het nouwelijks zou werken hehe.
quote:-KJ- schreef op 03 september 2004 @ 16:57:
Mijn T630 uit week 20 van 2004 is gestopt met het laden van de accu (na 12 uur laden heb ik precies 30 seconden "accutijd"). Ik heb de telefoon gloednieuw en natuurlijk legaal voor mijn verjaardag gekregen, maar ik heb er dus geen bon bij. Die wil Sony-Ericsson wel zien bij reparatie, ondanks dat de productieweek in het toestel staat.
Is er iemand die mij zijn/haar aankoopbon wil mailen of als kopie wil toesturen?
Ik zou er geweldig mee geholpen zijn.
keezz@ilse.nl
Thanks!
Je heb geen kassabon nodig. Dat is in ieder geval niet als je bij Dynafix langs ga. (Nuth)
De winkel waar jij hen wil inleveren denk waarschijnlijk dat dat nodig is, maar dat is het dus niet. Laat de winkel hem maar gewoon opsturen, dan zal je merken dat er geen kosten bij komen omdat SonyEricsson gewoon als eerste naar de productiecode kijkt, voordat er naar de werkelijk aankoopdatum gekeken word.
Een kassabon opsturen of emailen heeft in ieder geval geen zin, omdat daar een ander IMEI nummer op staan dan die T630 van jouw heeft.
Mocht de winkel nog problemen geven, meld het dan hier weer even, dan kan ik je misschien verder helpen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
quote:Miki schreef op 01 september 2004 @ 13:07:
[...]
Meestal is het grof stof wat de knopjes doet blokkeren, hard blazen helpt dan. Dat van de beheuzing heb ik hier nog niet meegemaakt. Zal er wel op letten kijken of mij het hier ook gebeurd.
Neehoor, heeft niks met stof te maken.
Ik heb mijn T610 omgebouwd naar een T630. Bij mijn T610 had ik daarmee nooit problemen, nudat het een T630 is, merk ik dat het bij mij ook niet altijd goed gaat. Als ik `m dan open maak, dan zie ik geen stof.
Ik denk dat het gewoon een slechte afwerking is van het PCB board en het toetsenbord
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Reg. datum: 21 augustus 2004
BMW M5, APPLE POWERBOOK G4, SONY MD MZ-N510, SONY MD MZ-N10, SONY DSC-P8, SE T610, SE T630, NEC N223I, SWING 200
---==((( Guardian Angels - Aion Legion )))==---
Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.
Toen ik terug kwam merkte ik dat een aantal knoppen niet meer klikten (hard drukken en ze deden het nog wel). Na een beetje rommelen (knopje oplichten en weer aandrukken) deden ze het weer.
Wat is de beste manier om de T630 te reinigen? Helemaal het frontje eraf halen en met wat perslucht (of een doekje) stof en rommel weg te halen?
Kan ik de behuizing er makkelijk zelf af halen of heb ik wat speciaal gereedschap nodig?
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
Reg. datum: 27 januari 2004
Matthi wijzigde dit bericht 06-09-2004 17:53 (93%)
Lees ff de handleiding in de startpost!
Gigabyte GA-965P-DS4, Intel C2D E6600, Arctic Freezer 7 Pro, MSI GeForce 8800GTX OC, 6Gb Kingston HyperX PC6400 CL4.
R4C003 prgCXC12... kan deze geupdated worden met legale software? en / of zonder dat ik alles kwijtben... (blijkbaar kun je Siemens gewoon legaal software updaten hopelijk SE ook)
Asus A7V880 |Barton 3200+ @ 2,2Ghz | Corsair twinx 3200-512C2 | Audigy Soundblaster | Geforce4 Ti4200 | WD 80Gb 8Mb cache | Sony DRU530a
Maar waarom denk je een T610 sw versie te hebben? R4C003 is nl. ook een sw versie voor de T630! En neem dit van mij aan, als je toestel perfect werkt laat 't dan zo
www.tri-state.nl
Het aantal ampere leek te verschillen.. dus ik weet niet hoe slim 't is..
Supreme >> via flOat kan je die gewoon sturen dunkt mijnnnn..
mijn pa heeft de T200 en die lader werkt ook bij mij, dus werkt wel.quote:apNia schreef op 08 september 2004 @ 13:10:
Weet iemand of het mogelijk is de lader van de SE T230 te gebriuken op m'n SE T630? Heb m'n lader bij iemand laten liggen en hij's bijna leeg =|
Het aantal ampere leek te verschillen.. dus ik weet niet hoe slim 't is..
Supreme >> via flOat kan je die gewoon sturen dunkt mijnnnn..
| specs |
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last