De Canon EOS 300D *part 3*

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.258 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Zo, net een EOS 300D body besteld bij camerastore.nl :Y)
Deze week ff een 1 GB kaartje en de 50 mm. erbij kopen :7

Ps; Levert camerastore SanDisk kaartjes? Want in dat geval kan ik net zo goed een kaartje erbij kopen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 31-08-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 17:49

Floor-is

5.2

PS Zien wij er uit als medewerkers van camerastore.nl? Nee toch niet he? ;) Doe zelf even die 15s werk en bel ze op.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 11:24
Anoniem: 52687 schreef op 31 augustus 2004 @ 10:14:
Zo, net een EOS 300D body besteld bij camerastore.nl :Y)
Je betaald €859 voor alleen een body terwijl koopdigitaal.nl de 300D inclusief 18-55mm kitlens verkoopt voor €850?

:?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunbar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-11-2024
Zelf heb de 75-300 IS USM en deze is ook optisch beter dan de versie zonder IS. Hij heeft een lensgroep meer en 8 ipv 7 diafragmabladen. Zelf ben ik wel te spreken over het lensje, alleen heb ik in bepaalde situaties soms best wel last van CA, en dat is écht jammer. Misschien dat ik ooit mijn geld ga investeren in een betere lens.
Voor de rest is het best een fijn lensje, zeker de IS is superhandig, alleen vreet die wel batterijen. Als je op stap gaat met de 300d en deze lens, neem dan wel een reservebatterij mee.

Tomorrow is often the busiest day of the week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MartijnA3 schreef op 31 augustus 2004 @ 10:24:
[...]

Je betaald €859 voor alleen een body terwijl koopdigitaal.nl de 300D inclusief 18-55mm kitlens verkoopt voor €850?

:?
Bij camerstore.nl is volledig nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

VickoNL

-----------

foto-konijnenberg.nl is ook NL
850 voor de hele hap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Lezen:
Beknopte Nederlandstalige handleiding
- Uitgebreide Engelstalige handleiding
Das dus de Amerikaanse versie die NB niet eens goedgekeurd is door de Europese markt, maar daar leest iedereen overheen. Tis dus een Rebel en geen 300D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Niet online

VickoNL

-----------

Zit verder toch niet veel verschil tussen de rebel en de 300D ?
handleiding moet ook niet zo'n probleem zijn lijkt me.. maar oke je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Handleiding in NL..... Boeien ! De Rebel heeft wel een NL menusysteem, dus ik zou het wel weten. Garantie is ook geen enkel probleem.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb dat ding het liefst helemaal in het nederlands en heb gewoon goede ervaring met camerastore.nl
Wordt trouwens SanDisk geleverd dus meteen ff een 1GB erbij gevraagd.
Deze week nog die 50 mm. en dan over een paar weken een groothoek prisma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Niet online

VickoNL

-----------

ik wil um ook ;(

[ Voor 12% gewijzigd door VickoNL op 31-08-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik koop hem van me spaargeld, is eigenlijk bedoeld voor me toekomstige inboedel maar 'spaar' het geld wel terug. :P
Het is nu nog zomer dus wil wel een paar mooie landschap foto's maken voordat het winter wordt :) Sneeuw maakt natuurlijk ook erg mooie foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Niet online

VickoNL

-----------

tja.. ik heb het geld wel nu opzich..
maar er zitten tig mensen te zeuren dat ik m'n rijbewijs eerst maar ff moet gaan halen.

:X

[ Voor 5% gewijzigd door VickoNL op 31-08-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FiestaG schreef op 31 augustus 2004 @ 12:17:
maar er zitten tig mensen te zeuren dat ik m'n rijbewijs eerst maar ff moet gaan halen.

Rijbewijs zou ik voor laten gaan, super handig :) Heb hem gelukkig al.
Of even je ouders lief aankijken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45

PJKs

Young, Free and Single

FiestaG schreef op 31 augustus 2004 @ 12:17:

Een rijbewijs was bij mij niet het duurste..
Al die ongelukken daarna, die hebben me zoveel geld gekost.

Maar ik heb em (de Rebel) inmiddels een paar weken, en heb een 35-105 (56-168) lens geleend van een vriend, en die bevalt me toch erg goed. Alleen zijn ze niet erg dik gezaaid, tweedehands. En die vriend wil deze lens tzt ook wel terug.

Dan het liefst nog een 100-300 (160-heel veel) lens erbij.

ja, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickoNL
  • Niet online

VickoNL

-----------

Ja ik ga ook eerst voor m'n rijbewijs! Verder heb ik een fiets, dus die auto kan nog wel even wachten, rijbewijs kan van pas komen op m'n werk.. vandaar.

volgorde in m'n hoofd: Rijbewijs > 300D > huis uit > auto :*)

Verlopig nog even blijven schieten met mn Z1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Om even op me vorige post terug te komen -> ik doelde eigenlijk op een andere site met ratings voor lenzen.
Weet nog wel dat het een site was met een witte achtergrond, waar bjina elke lens wel bekeken was.
Iemand nog ervaringen met goede lenzen, wat een beetje in me budget past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tha BasZ schreef op 31 augustus 2004 @ 12:55:
Om even op me vorige post terug te komen -> ik doelde eigenlijk op een andere site met ratings voor lenzen.
Weet nog wel dat het een site was met een witte achtergrond, waar bjina elke lens wel bekeken was.
Iemand nog ervaringen met goede lenzen, wat een beetje in me budget past?
Denk dat je cornevaniperen bedoelt? Ga ik deze week die 50mm. kopen, 100 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:14

FaceDown

Storende factor.

Ik zit te denken om de 300D incl kitlens te bestellen in de USA. M'n broer zit daar nu (voor een half jaar) dus ik kan 'm daar laten bezorgen en hij kan 'm over 2 maanden meenemen of hier naartoe sturen.

Hij kost daar zo'n $ 800 incl verzending wat neerkomt op 660 euro. Scheelt maar liefst 200 euro met de Nederlandse prijzen! :o

Zijn er hier geen mensen die dit eerder gedaan hebben? Zijn er nog zaken waarmee ik rekening moet houden? Garantie zal hier wel te claimen zijn neem ik aan, anders kan ik dat altijd nog via m'n broer regelen. Maar ik ga er voor het gemak vanuit dat ie gewoon heel blijft. :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Anoniem: 52687 schreef op 31 augustus 2004 @ 13:02:
[...]

Denk dat je cornevaniperen bedoelt? Ga ik deze week die 50mm. kopen, 100 euro :)
Nee, die bedoelde ik niet... Maar is wel een redelijke goede site.
Ik weet wel dat het een engelse site was. Hij stond een keer in dit topic, maar heb heel topic doorgekeken maar kan het niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
FaceDown schreef op 31 augustus 2004 @ 13:42:
Ik zit te denken om de 300D incl kitlens te bestellen in de USA. M'n broer zit daar nu (voor een half jaar) dus ik kan 'm daar laten bezorgen en hij kan 'm over 2 maanden meenemen of hier naartoe sturen.

Hij kost daar zo'n $ 800 incl verzending wat neerkomt op 660 euro. Scheelt maar liefst 200 euro met de Nederlandse prijzen! :o
Normaal gesproken zal je 19% BTW moeten betalen bij de douane, als het verstuurd wordt per post heb je ook kans dat het pakket open gemaakt wordt.

Je broer zou het aankoopbewijs kunnen versturen per post naar NL en de camera gewoon meenemen in zijn baggage, zegt ie gewoon dat hij de camera hier heeft gekocht. Moet hij er wel wat foto's mee maken. :)

Maar hoe wil je dat doen met de garantie?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

MartijnA3 schreef op 31 augustus 2004 @ 14:02:
[...]

Normaal gesproken zal je 19% BTW moeten betalen bij de douane, als het verstuurd wordt per post heb je ook kans dat het pakket open gemaakt wordt.

Je broer zou het aankoopbewijs kunnen versturen per post naar NL en de camera gewoon meenemen in zijn baggage, zegt ie gewoon dat hij de camera hier heeft gekocht. Moet hij er wel wat foto's mee maken. :)

Maar hoe wil je dat doen met de garantie?
Ja da's een mogelijkheid ja. Anders ben ik nog bijna net zo duur uit.

Als ie kapot is gewoon opsturen naar Canon Nederland? En als dat niet kan, dan stuur ik 'm naar m'n broer; kan hij 'm opsturen naar Canon USA. Beetje omslachtig wel, maar ik ga er vanuit dat ie niet kapot gaat. Ik weet niet hoe het met uitvalspercentages zit, maar ik geloof dat dat wel mee valt?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

FaceDown schreef op 31 augustus 2004 @ 13:42:

Zijn er hier geen mensen die dit eerder gedaan hebben? Zijn er nog zaken waarmee ik rekening moet houden? Garantie zal hier wel te claimen zijn neem ik aan, anders kan ik dat altijd nog via m'n broer regelen. Maar ik ga er voor het gemak vanuit dat ie gewoon heel blijft. :P
je hebt idd geen NL garantie, maar het kan prima. Mijn broertje heeft m in Florida gekocht toen ie op stage zat op Curacao. Inc. een 1 GB kaartje was ie er 5 maanden geleden zo'n 1000 euro voor kwijt...dat is echt geen geld in vergelijking met de NL prijzen. Net vorige week donderdag teruggekomen en geen centje pijn bij de douane. Maar als ze je pakken heb je wel een probleem, want aan de hand van het serienummer kunnen ze al zien dat ie uit de VS komt.....en dan mag je je portomonnee opentrekken.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

kamstra schreef op 31 augustus 2004 @ 14:10:
[...]

je hebt idd geen NL garantie, maar het kan prima. Mijn broertje heeft m in Florida gekocht toen ie op stage zat op Curacao. Inc. een 1 GB kaartje was ie er 5 maanden geleden zo'n 1000 euro voor kwijt...dat is echt geen geld in vergelijking met de NL prijzen. Net vorige week donderdag teruggekomen en geen centje pijn bij de douane. Maar als ze je pakken heb je wel een probleem, want aan de hand van het serienummer kunnen ze al zien dat ie uit de VS komt.....en dan mag je je portomonnee opentrekken.
Maar m'n broer komt dus over 2 maanden terug en vertrekt dan na een week weer voor 3 maanden. Ik neem aan dat ze 'm dan sowieso niet laten betalen. Zou toch belachelijk zijn als hij invoerrechten moet betalen voor een cam die maar 1 week in Nederland is? Overigens worden er in Nederland toch ook Digital Rebels verkocht? Laten ze je daar ook invoerrechten over betalen als je daarmee terug komt van vakantie? :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

FaceDown schreef op 31 augustus 2004 @ 14:15:
[...]

Maar m'n broer komt dus over 2 maanden terug en vertrekt dan na een week weer voor 3 maanden. Ik neem aan dat ze 'm dan sowieso niet laten betalen. Zou toch belachelijk zijn als hij invoerrechten moet betalen voor een cam die maar 1 week in Nederland is? Overigens worden er in Nederland toch ook Digital Rebels verkocht? Laten ze je daar ook invoerrechten over betalen als je daarmee terug komt van vakantie? :P
dan mag ie bij de douane keurig een papiertje tekenen dat ie een cam invoert die hij een week later weer mee terug neemt....ze zijn ook niet gek hoor bij de douane....je moet een beetje mazzel hebben

edit:
overigens zou ik gewoon de gok nemen hoor....mijn broertje kwam terug van Curacao, hij is gewoon 0 gecontroleerd, en dat als je van zo'n eiland komt. Als t hem lukte dan je broer zeker ook. In het ergste geval moet ie zo'n papiertje tekenen, neemt ie m weer mee terug, en dan probeert ie het de volgende keer nog een keer >:)

[ Voor 22% gewijzigd door kamstra op 31-08-2004 14:19 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

* Tha BasZ heeft ook gewoon een Digital Rebel gekocht hier in NL.
Qua garantie zit het wel goed heeft de vent in de winkel gezegd en ook Canon zelf zeiden het in een mailtje.
Overigens was met me eerste Rebel wel een paar problemen (overr kapot gaan gesproken), daar knalde het matglas eruit na paar fotoz genomen te hebben.
Is iets kleins, maar toch een foutje in me camera.
Nieuwe gekregen van de winkel dat dan weer wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunbar
Weet iemand hier hoe het zit met Sigma flitsers op een 300D?
Ik heb een Digital Rebel en ik kan nu aan een Sigma EF 430 ST komen, samen met een EOS 30 (analoog dus), maar past die flitser ook op mijn digitale jetscher, ik heb namelijk weinig trek om met 2 flitsers op pad te moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:59

Tarin

Just plain weird.

Tha BasZ schreef op 31 augustus 2004 @ 13:44:
[...]
Ik weet wel dat het een engelse site was. Hij stond een keer in dit topic, maar heb heel topic doorgekeken maar kan het niet vinden...
Hier op photo.net staan redelijk wat artikels over veel van de lenzen van Canon (alsmede interessante stukken over features als IS en TS).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Vraagje:

Ik kan een EOS 300D kopen met 256MB, een Sigma 18-50mm en een Sigma 55-200mm en extra accu. 8 maanden oud, voor zo'n 700 a 725,-. Is dit een goed aanbod??

Is de 18-50 lens vergelijkbaar met de kitlens, en de 55-200 voldoende voor lekker zoomen?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
Tha BasZ schreef op 31 augustus 2004 @ 13:44:
[...]
http://www.fredmiranda.com/reviews/ deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06 21:50
FaceDown schreef op 01 september 2004 @ 19:13:
Vraagje:

Ik kan een EOS 300D kopen met 256MB, een Sigma 18-50mm en een Sigma 55-200mm en extra accu. 8 maanden oud, voor zo'n 700 a 725,-. Is dit een goed aanbod??

Is de 18-50 lens vergelijkbaar met de kitlens, en de 55-200 voldoende voor lekker zoomen?
Lekker prijsje! Als je de verkoper kent/vertrouwd zou ik het zeker doen.

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:03
Ik had een vraagje over een goede lichtgevoelige lens.

Iedereen heeft het over de Canon 50mm/1.8 II (niet USM) en die wilde ik dus ook kopen alleen kon ik die nergens hier in de buurt vinden.
Uiteindelijk heb ik de Sigma 28 mm F 1,8 EX DG ASFERISCH MACRO gekocht (http://www.sigma-benelux.nl/producten/product.php?pid=25).

Is deze lens een beetje hetzelfde (qua kwaliteit en lichtgevoeligheid) of zal ik ook nog die Canon 50mm/1.8 II kopen?

• Mr. Detonator
RepSLET schreef op 02 september 2004 @ 05:40:
Ik had een vraagje over een goede lichtgevoelige lens.

Iedereen heeft het over de Canon 50mm/1.8 II (niet USM) en die wilde ik dus ook kopen alleen kon ik die nergens hier in de buurt vinden.
Uiteindelijk heb ik de Sigma 28 mm F 1,8 EX DG ASFERISCH MACRO gekocht (http://www.sigma-benelux.nl/producten/product.php?pid=25).

Is deze lens een beetje hetzelfde (qua kwaliteit en lichtgevoeligheid) of zal ik ook nog die Canon 50mm/1.8 II kopen?
zelf heb ik ook een 28mm (canon 1.8 usm)...op digitaal komt dat dus overeen met 48-50mm...en dat is goed

ik vind dat je met 50mm op een digitaal toestel (lees: 80mm) weinig kanten opkan...'t is eigenlijk net te weinig groothoek, maar ook weer geen tele.

daarom vind ik 't raar dat heel veel mensen perse een 50mm lens willen hebben....volgens mij hebben ze wat forums doorgelezen waar héél veel over 50mm word gepraat, alleen vergeten ze dan dat 't om analoge toestellen gaat :X

Nou is de 28mm wel een heel stuk duurder dan de 50mm(canon), dus ik denk dat dat ook wel meetelt.

Mr. Detonator schreef op 02 september 2004 @ 07:54:
[...]

ik vind dat je met 50mm op een digitaal toestel (lees: 80mm) weinig kanten opkan...'t is eigenlijk net te weinig groothoek, maar ook weer geen tele.
Gewoon lekker voor casual shots? :P

• GerardHenninger
[...]

Dus niet die 50 mm/1.8 II kopen maar gewoon deze Sigma gebruiken (voor dezelfde soort situaties).

In dat geval spaar ik door voor een goede tele.... ideetjes?

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

RepSLET schreef op 02 september 2004 @ 09:03:
[...]

Dus niet die 50 mm/1.8 II kopen maar gewoon deze Sigma gebruiken (voor dezelfde soort situaties).

Ik zit zelf nu ook te sparen voor een goede tele...
Zit zelf aan de Canon EF 75-300/4.0-5.6 USM IS ø 58mm te denken (475 euro).

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Voor de mensen die een goedkope 300D uit de US willen halen:

http://expresscameras.com...s.asp?prodid=8845&start=1

$569 :D (460 euro!)

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 02-09-2004 10:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:59

Tarin

Just plain weird.

Tha BasZ schreef op 01 september 2004 @ 20:51:
[...]
Nee, maar ik heb hem al :)
Dan zou ik het ook wel interessant vinden om te weten wat het adres is ;).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• GerardHenninger
Tha BasZ schreef op 02 september 2004 @ 09:36:
[...]

Ik zit zelf nu ook te sparen voor een goede tele...
Zit zelf aan de Canon EF 75-300/4.0-5.6 USM IS ø 58mm te denken (475 euro).
Wow.. idd een goede lens. Daar ga ik voor sparen :)

Is dit niet iets voor de vervanging van m'n kit lens :
Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM ø 72mm (425,-)

[ Voor 16% gewijzigd door GerardHenninger op 02-09-2004 10:29 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-05 09:16

mutsje

Certified Prutser

RepSLET schreef op 02 september 2004 @ 09:03:
[...]

Ik heb zelf de sigma f4-5.6 70-300 macro super gekocht (eur199 met uv filter erbij).
Bevalt prima je kunt veraf dichtbij halen en als je em in macro stand zet kun je vanaf circa 60cm's erg gedetaileerde foto's nemen.

• Floor-is

Floor-is

5.2

FaceDown schreef op 01 september 2004 @ 19:13:
Vraagje:

Die lenzen zijn niet erg duur om nieuw te kopen (±120 resp 180), de body is tegenwoordig voor ±850 wel te vinden (in Nederland!) en die batterij en CF ... sjah als je een beetje rondshopt heb je dat voor minder dan 50 euro wel.

Kom je op 350 aan accesoires en 850 voor een nieuwe body, in totaal 1200. Jij kan het kopen voor zeg 725: dan mag je zelf bedenken of het een goede deal is :)

Bericht hierboven

• Dunbar
RepSLET schreef op 02 september 2004 @ 10:24:
[...]

Denk dat je dan je groothoek gaat missen, en dat is niet handig. Het is wel een leuke lens voor erbij, en is zeker ook beter dan de kitlens, maar je zult zeker je groothoek blijven missen.

Voor 675 euro heb je de Canon EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM. Misschien dat dat iets is?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Jasper schreef op 01 september 2004 @ 21:10:
[...]

Lekker prijsje! Als je de verkoper kent/vertrouwd zou ik het zeker doen.
Heb vanmiddag afgesproken. Canon EOS 300D, Sigma 18-50mm lens, Sigma 55-200mm lens, 256MB, extra batterij en nog 4 maanden garantie. Wordt vanmiddag gebracht voor 725,-. :*)

Groetjes, FaceDown.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-05 09:16

mutsje

Certified Prutser

FaceDown schreef op 02 september 2004 @ 11:32:
[...]

Heb vanmiddag afgesproken. Canon EOS 300D, Sigma 18-50mm lens, Sigma 55-200mm lens, 256MB, extra batterij en nog 4 maanden garantie. Wordt vanmiddag gebracht voor 725,-. :*)
* mutsje is jalours

is het wel Europe garantie? dus geen US import....

• Azrael
  • Laatst online: 20:39
Mooooody schreef op 02 september 2004 @ 10:09:
Voor de mensen die een goedkope 300D uit de US willen halen:

http://expresscameras.com...s.asp?prodid=8845&start=1

$569 :D (460 euro!)
http://www.resellerratings.com/seller1805.html ook gelezen, voordat je dit soort tips geeft? :/

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

mutsje schreef op 02 september 2004 @ 11:48:
[...]

* mutsje is jalours

is het wel Europe garantie? dus geen US import....
Nee het is een echte 300D :P

Groetjes, FaceDown.

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Tarin schreef op 02 september 2004 @ 10:20:
[...]

Dan zou ik het ook wel interessant vinden om te weten wat het adres is ;).
Het was dus http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ die ik bedoelde...
Maar die was al hier bekend :P

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik heb 'm gekocht: Canon EOS 300D, Sigma 18-50mm lens, Sigma 55-200mm lens, 256MB, extra batterij en nog 4 maanden garantie. Wordt vanmiddag gebracht voor 725,- (als het goed is )..
Jaaaaaaaa ik heb 'm! Al het bovenstaande zit erbij, plus nog een Lowepro Orion Trekker rugzak ( :P ) een UV filter op beide lenzen en een zonnekap op beide lenzen (is dit standaard?)

Hij's in volkomen nieuwstaat.. plastic op het display etc.. Men.. als dit geen goeie deal is!

O+ O+ O+ O+ O+

[ Voor 6% gewijzigd door FaceDown op 02-09-2004 16:25 ]

Groetjes, FaceDown.

Anoniem: 116136

:9~ - doe je netjes voor die prijs..!

• GerardHenninger
[quote]FaceDown schreef op 02 september 2004 @ 16:17:
[...]

Hij's in volkomen nieuwstaat.. plastic op het display etc.. Men.. als dit geen goeie deal is!

[quote]

Weet je wat de reden is waarom hij um weg deed?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[quote]RepSLET schreef op 02 september 2004 @ 16:54:
[quote]FaceDown schreef op 02 september 2004 @ 16:17:
[...]

Weet je wat de reden is waarom hij um weg deed?
Ja, hij gebruikte 'm eigenlijk alleen voor vakantiekiekjes enzo en vond 'm te groot en te duur. Hij ging nu een A75 of A80 kopen. En ik verruil juist m'n Ixus 400 voor dit bakbeest.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Is er een manier om te zien hoeveel foto's er al mee gemaakt zijn?

Groetjes, FaceDown.

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
[...]

zelf heb ik ook een 28mm (canon 1.8 usm)...op digitaal komt dat dus overeen met 48-50mm...en dat is goed

daarom vind ik 't raar dat heel veel mensen perse een 50mm lens willen hebben....volgens mij hebben ze wat forums doorgelezen waar héél veel over 50mm word gepraat, alleen vergeten ze dan dat 't om analoge toestellen gaat :X

Nou is de 28mm wel een heel stuk duurder dan de 50mm(canon), dus ik denk dat dat ook wel meetelt.
50mm op een eos300d is 80mm en dat is ideaal voor portretfotos!
Vooral met die F1.8 hou je lekker weinig diepte over, dus dan kun je mooi je onderwerp los maken van de achtergrond.

Daarnaast kost ie ong. 100 euro, en vindt ik het dus zeker wél zin hebben om deze lens aan te schaffen.

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

FaceDown schreef op 02 september 2004 @ 17:56:
Is er een manier om te zien hoeveel foto's er al mee gemaakt zijn?
File nr. reset uitzetten (moet je wel meteen naa aanschaf doen ) en dan gewoon kijken naar bestandsnaam...

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Zeker wel een goede deal...
Have fun ermee !!! (weer een mede 300D-gebruiker erbij)

Vandaag niet in de bus gekregen dus als het goed is morgen ochtend :o

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 52687 schreef op 02 september 2004 @ 23:49:
Vandaag niet in de bus gekregen dus als het goed is morgen ochtend :o
Dat wordt een mooie dag voor jou dan. :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrushOne
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

RepSLET schreef op 02 september 2004 @ 10:24:
[...]

Niet ter vervanging, maar wel een hele goede lens qua aanvulling.

Ik heb nog een nieuwe 28-135 liggen. Als je interesse hebt mag je me mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

CRu5H0n3 schreef op 03 september 2004 @ 00:35:
[...]

Niet ter vervanging, maar wel een hele goede lens qua aanvulling.

Ik heb nog een nieuwe 28-135 liggen. Als je interesse hebt mag je me mailen
Wat doet zo'n lens dan, wat mijn Sigma 18-50 en 55-200 niet doen? (Ben nog een foton00b ;) ).

---

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/eos300d_s.jpg

Patsfoto >:)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 19:16

Type-R

One Minute Shakin

FaceDown schreef op 03 september 2004 @ 01:18:
[...]

Wat doet zo'n lens dan, wat mijn Sigma 18-50 en 55-200 niet doen? (Ben nog een foton00b ;) ).
Het grootste voordeel/verschil: Image Stabiliser (IS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Afbeeldingslocatie: http://www.reptile-online.com/temp/got/CRW_0897.gif

Mijn patsfoto :)
Sigma 28mm/2.5 - 1/80 - IS0 800 - M'n nieuwe lieve poesje

Maar ik ben dus ook nog een n00b, maar ik kan me denk ik wel inleven in jou, want ik was (en ben nog steeds) ook zo blij met m'n 300D.

Daarom ben ik dus aan het zoeken gegegaan naar foto-boeken en stuff.
Heb een boel gevonden over het maken van foto's en hoe alles werkt.

Wil best een collega-n00b helpen.. dus als interesse hebt.. mail me maar :
reptile@reptile-online.com

[ Voor 3% gewijzigd door GerardHenninger op 03-09-2004 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit bij ons hier op werk in de wilgenboom bij het water een reiger op een tak, heel cool gezicht :o alleen geen EOS en telelens hier ;( :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

FaceDown schreef op 03 september 2004 @ 01:18:
[...]

---

[afbeelding]

Patsfoto >:)
Oh je wilt patsen? Misschien maak ik vanmiddag dan wel even een foto van mijn tasje+inhoud })
Anoniem: 52687 schreef op 03 september 2004 @ 11:07:
Zit bij ons hier op werk in de wilgenboom bij het water een reiger op een tak, heel cool gezicht :o alleen geen EOS en telelens hier ;( :7
Leer uw smileys kennen :Y)
:7 -> I love it when a plane comes together... Di's nou niet bepaald het moment voor jou om dat te zeggen volgens mij :+

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Floris schreef op 03 september 2004 @ 12:41:
[...]

Oh je wilt patsen? Misschien maak ik vanmiddag dan wel even een foto van mijn tasje+inhoud })

[...]
Hehe dat bedoelde ik niet.. ik bedoelde eigenlijk de foto icm de betaalde prijs. ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80408

welk merk en type van tas is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 80408 schreef op 03 september 2004 @ 13:02:
welk merk en type van tas is dat ?
Lowepro Orion Trekker. Dat onderste stuk ik zeg maar een standaard camera tas. Boven heb je nog een groot compartiment wat het geheel tot een rugzak maakt. Heel fijna tas vind ik zelf.

@ all: Wat voor geheugen hebben jullie erbij? Ik zie dat Transcend 1GB 45X nog maar 99,- kost en die komt als snel uit de test op http://www.robgalbraith.c...ti_page.asp?cid=6007-6111 (goede site overigens!).

[ Voor 26% gewijzigd door FaceDown op 03-09-2004 13:30 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116136

[...]

Doe maar.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd...
Alhoewel dit geen pats-topic moet worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Schieten jullie allemaal op JPEG/hoogste q meestal? Ik begreep dat 'normal' ook nog heel aanvaardbaar is. RAW vind ik zelf wat overdreven aangezien het verschil met JPEG nauwelijks of niet te zien is.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 18:53

breinonline

Are you afraid to be known?

[...]

Misschien een leuk idee voor een nieuw topic? Het grote post hier je foto-uitrusting patsfoto opsomtopic - Deel 01

En toch zijn dat leuke foto's :P

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij komt morgen pas en zonder 1GB CF kaartje ;(
Maarja heb toch nog geen lens dus dat maakt niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 20:39
breinonline schreef op 03 september 2004 @ 16:00:
[...]
Misschien een leuk idee voor een nieuw topic? Het grote post hier je foto-uitrusting patsfoto opsomtopic - Deel 01

En toch zijn dat leuke foto's :P
Open dat topic in de HK dan, als je dat zo leuk vindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Azrael schreef op 03 september 2004 @ 17:01:
[...]

Open dat topic in de HK dan, als je dat zo leuk vindt..
Het gaat toch over fotografie, huilie.

@all: Gaat bij jullie datatransfer over de kabel ook zo traag? (Bij mij zo'n 150KB/s :/ ). Ik moet echt een cardreader gaan halen.. toch verbaas ik me over die traagheid. Bij m'n Ixus 400 gaat het veel sneller..

[ Voor 34% gewijzigd door FaceDown op 03-09-2004 17:33 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
FaceDown schreef op 03 september 2004 @ 15:44:
Schieten jullie allemaal op JPEG/hoogste q meestal? Ik begreep dat 'normal' ook nog heel aanvaardbaar is. RAW vind ik zelf wat overdreven aangezien het verschil met JPEG nauwelijks of niet te zien is.
JPEG hoogste kwaliteit, het voordeel van raw is dat je o.a. achteraf de witbalans nog kan aanpassen op je computer.

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik schiet altijd in hoogste JPEG kwaliteit... Heb ook een 1GB Sandisk Ultra II dus er kunnen er genoeg op...
Plus ik heb een card-reader (USB2.0) en dat kan ik iedereen aanbevelen.
Vooral als je over grote flashkaarten beschikt schiet het zeker op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Transfer uit de cam is idd erg traag. En dan ook nog niet eens als mass-storage-device zodat je die vage software moet gebruiken...

Ik zoek ook een simpele cardreader, maar dat valt nog niet mee. Of het is intern (maar das niet handig meenemen) of het heeft een ufo achtig-design met 32 in 1 mogelijkheden. (Geen plek voor ufo voorwerpen op mijn bureau.) Gewoon een zo'n klein mogelijke CF-USB2 interface lijkt niemand te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

little_soundman schreef op 04 september 2004 @ 01:48:
Transfer uit de cam is idd erg traag. En dan ook nog niet eens als mass-storage-device zodat je die vage software moet gebruiken...

Ik zoek ook een simpele cardreader, maar dat valt nog niet mee. Of het is intern (maar das niet handig meenemen) of het heeft een ufo achtig-design met 32 in 1 mogelijkheden. (Geen plek voor ufo voorwerpen op mijn bureau.) Gewoon een zo'n klein mogelijke CF-USB2 interface lijkt niemand te maken.
Ik heb de Sandisk USB 2.0 CF-reader:

Afbeeldingslocatie: http://www.sandisk.com/download/photos/retail/sngrdr_CF1GB.jpg

Te koop bij interngeheugen.com voor €19,-

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/pringles.jpg

Een fotootje van vandaag. Heb m'n 300D 2 dagen nu.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Zoals verzocht: inhoud van mijn tasje:

Afbeeldingslocatie: http://www.i-photo.org/inthebag.jpg
Foto gemaakt met mijn 10D+550EX, de 15 fish zit onder de 'flap'. Rest is redelijk zichtbaar. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Floor-is op 04-09-2004 21:25 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Floris schreef op 04 september 2004 @ 21:25:
Zoals verzocht: inhoud van mijn tasje:

[afbeelding]
Foto gemaakt met mijn 10D+550EX, de 15 fish zit onder de 'flap'. Rest is redelijk zichtbaar. :)
Geld teveel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Geld teveel niet, goed geinvesteerd: volgens mij wel :)

Vergeet niet dat ik met mijn fotospulletjes geld verdien, ik heb bepaalde spullen omdat ik hiermee eenvoudiger dat shot kan nemen dat ik me heb gevisualiseerd, maar die spullen moet ik terugverdienen. Het is niet zo dat ik het puur voor de leuk heb gekocht allemaal, elke lens heeft zijn functie, mijn flitsers hebben een funtie en ook mijn bodies hebben elk een functie. (Een om mee te werken, een voor backup :X)

Daarbij: mijn computerhobby is met de aanschaf van een enkel systeem eind vorig jaar compleet de deur gewezen; ik heb nu 1 machine die alles kan en doet wat ik wil. Geen nieuwe videokaarten, geen grotere harddisks, andere fans, nieuwe kast, andere geluidskaart etc. En dat scheelt ook weer een boel centjes. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Floor-is op 04-09-2004 21:42 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op konijnenberg.nl zag ik een Canon 1200 mm. lens staan met een prijskaartje van €104.000,- :o
Ik heb wel lenzen van 10.000 gezien maar zo duur nog nooit. Of zou dit een foutje zijn?

EOS is vandaag ook niet binnen gekomen. Zal dan wel maandag worden maar aangezien er dan niemand thuis wordt dat dinsdag. Hopelijk komt dan ook me 50 mm. diezelfde week binnen. Weet iemand hoe snel de levering is bij cornevaniperen?

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 52687 op 04-09-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/sammie.jpg

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Anoniem: 52687 schreef op 04 september 2004 @ 21:43:
Op konijnenberg.nl zag ik een Canon 1200 mm. lens staan met een prijskaartje van €104.000,- :o
Ik heb wel lenzen van 10.000 gezien maar zo duur nog nooit. Of zou dit een foutje zijn?
Nee dat is geen "foutje", dat hoort zo. Dat ding wordt met de hand gemaakt, is ontzettend exclusief en wordt nagenoeg nooit verkocht. Ik ken toevallig iemand (heel vagelijk wel) die er eentje heeft, maar het zou best zo kunnen zijn dat er nog geen 100 gemaakt zijn.
EOS is vandaag ook niet binnen gekomen. Zal dan wel maandag worden maar aangezien er dan niemand thuis wordt dat dinsdag. Hopelijk komt dan ook me 50 mm. diezelfde week binnen. Weet iemand hoe snel de levering is bij cornevaniperen?
Corne kan heel snel zijn, maar ik zou hem even een mailtje sturen. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Sigma 55-200 bestelt :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

bestelt nog wel....
sorry hoor, maar Nederlands is toch niet zo'n moeilijke taal? :)

[ Voor 56% gewijzigd door Mooody op 05-09-2004 15:12 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mooooody schreef op 05 september 2004 @ 15:12:
bestelt nog wel....
sorry hoor, maar Nederlands is toch niet zo'n moeilijke taal? :)
Is dat nou nodig, zo'n opmerking?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

FaceDown schreef op 05 september 2004 @ 16:20:
[...]

Is dat nou nodig, zo'n opmerking?
In die zin: Ik zie telkens vaker dingen als "censor", "fotograven", "lensen" en dergelijke: daar stoor ik me wezenloos aan. Nederlands is niet de gemakkelijkste taal, maar men lijkt zich er wel telkens gemakkelijker vanaf te willen maken. Ik maak ook type-, spel- en grammaticafouten, maar dit soort dingen weet je toch, kom op zeg. (Okay tenzij je woordblind ben misschien.)

Ontopic: gisteren kwam ik een foto tegen van een man die op zijn Di-Rebel een 600mm lens had geschroefd, ik baal nogal dat ik die link kwijt ben...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

offtopic:
Dyslexie komt vaker voor dan je denkt. Ik probeer me liever niet aan spelfouten te storen dan dat ik er wat van zeg. Sommigen kunnen er écht niets aan doen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:48

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Crusader schreef op 05 september 2004 @ 19:33:
offtopic:
Dyslexie komt vaker voor dan je denkt. Ik probeer me liever niet aan spelfouten te storen dan dat ik er wat van zeg. Sommigen kunnen er écht niets aan doen.
offtopic:
Mensen die dyslexie gebruiken als excuus voor het niet beheersen van de Nederlandse taal zijn ook talrijker dan je denkt.

Een vraag aan Floris.

Waarvoor gebruikte die fotograaf met de 1600mm lens deze voor? En in wat voor situaties worden dit soort extreem dure lenzen gebruikt?

Op pbase.com stond een leuk stukje over fotografen op de Olympische Spelen.
http://www.pbase.com/vthian/athens_olympics_2004

[ Voor 10% gewijzigd door Kanarie op 05-09-2004 20:08 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01 08:44

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Ik heb een probleem met m'n Canon 300D.
De voorgekauwde instellingen lijken niet meer te werken. Ik krijg alleen maar overbelichte of onderbelichte foto's (En dan helemaal wit of helemaal zwart).
De enige stand die nog wel werkt is de "sport" stand.
Nu wou ik proberen om de fabrieks instellingen terug te zetten maar ik kan nergens vinden hoe je dat moet doen. Alleen een optie in het menu "Wis camera instellingen" maar dit geeft niet het gewenste resultaat.

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 18:36
Anoniem: 52687 schreef op 04 september 2004 @ 21:43:
Weet iemand hoe snel de levering is bij cornevaniperen?
Ik heb er afgelopen week een lens besteld (nadat ik eerst een mail had gestuurd over of 'ie uit voorraad leverbaar was en daar direct antwoord op kreeg) en twee dagen later was de postbode al aan de deur. Dus behoorlijk snel zou ik zeggen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

THW Arie schreef op 05 september 2004 @ 19:43:
[...]

Een vraag aan Floris.

Waarvoor gebruikte die fotograaf met de 1600mm lens deze voor? En in wat voor situaties worden dit soort extreem dure lenzen gebruikt?

Op pbase.com stond een leuk stukje over fotografen op de Olympische Spelen.
http://www.pbase.com/vthian/athens_olympics_2004
De fotograaf in kwestie is Bill Frakes, de lens in kwestie die 1200mm L f/5.6

Hij gebruikt hem voor sport, een stukje over wat hij bijvoorbeeld gebruikt bij paardensport kan je hier vinden:
http://www.sportsshooter.com/news/1198

En nu niet gaan miepen dat dat overdreven is en weet ik het wat, de beste man is een van de allerbeste sportfotografen die er is, zoals je ook op zijn eigen site kunt zien: http://www.billfrakes.com/

Neem ook eens een kijkje bij de foto's van Al Bello als je dan toch bezig bent, die man schiet ook werkelijjk fantastische foto's!

[edit] Hmm de memberpage van Bill Frakes is pleite op sportsshooter.com :/

[ Voor 8% gewijzigd door Floor-is op 05-09-2004 21:28 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Het aandeel Canon bij de Olympische Spelen is best hoog, of is dat puur toeval...
Geef mij maar een leuke "witte" L-lens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Tha BasZ schreef op 05 september 2004 @ 21:56:
Het aandeel Canon bij de Olympische Spelen is best hoog, of is dat puur toeval...
Geef mij maar een leuke "witte" L-lens :P
Mja dat komt omdat bijna alle professionals een paar jaar geleden overgestapt zijn naar dSLR's, maar Canon op dat moment de enige was die echt goede body's had. Toen hebben ze ook allerlei canon lenzen aangeschaft en daarom zitten er nu nog een hoop bij Canon aangezien ze anders weer allemaal nieuwe lenzen moeten kopen.

Zoiets was het verhaal, het zal wel niet helemaal kloppen maar Floris had er geloof ik een keer een stukje overgetypt, maar ik kon het niet meer in de search vinden.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07
ik weet niet of t al voorbijgekomen was maarre

300d in t zwart :p

http://www.canon.de/about...es/foto/eos300d_black.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
http://www.pbase.com/image/33066623

is dit niet zo'n 1200mm ? 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Detonator op 05-09-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja.... Staat wel leuk denk ik een 1200mm met een 300D eraan :)
* Tha BasZ blijft dromen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:17

DinX

Motormuis

Tha BasZ schreef op 05 september 2004 @ 23:12:
[...]
Ja.... Staat wel leuk denk ik een 1200mm met een 300D eraan :)
* Tha BasZ blijft dromen... :P
Begin alvast maar te sparen:

EF 1200mm f/5.6L USM $111,111 :p

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 05-09-2004 23:33 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.