Ticking away, the moments that make up a dull day.
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 16 januari 2001
Hehehe, ik wist dat ik IETS was vergeten. Succes met testen guys!quote:Wormaap schreef op 21 juni 2004 @ 22:45:
Wel nog ff't geluid uit fase zetten, maar voor de rest klopt't IDD
Reg. datum: 16 januari 2001
Eind van dit jaar is mijn (nieuwbouw)huis klaar. Tegen die tijd ga ik ook een leuk setje aanschaffen.
Op dit moment neig ik zwaar naar de volgende goodies:
Arcam AVR300
Arcam DV78
2 x KEF XQ1
1 x KEF XQ2c
Rears weet ik nog niet, daar wacht ik denk ook nog even mee. Ik moet sowieso nog naar de combinatie van al dit moois gaan luisteren, maar dat doe ik tegen die tijd wel. Ik wil sowieso de fronts gaan bi-ampen met de AVR300, het is zo zonde als er twee kanalen onbenut blijven.
Qua beeld ga ik op zoek naar een mooie 32" LCD.
DJT wijzigde dit bericht 25-06-2004 04:37 (84%)
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Zodra ik mijn digicam weer terug heb (uitgeleend...) post ik wat foto's.
Alvast een internet plaatje dan:

Verbal Kint wijzigde dit bericht 25-06-2004 10:10 (17%)
Great minds think alike!
enkele foto's van mijn spul, ik zal een keer duidelijke en meer foto's maken, want dit is maar een gedeetle
Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.
quote:PnD schreef op 25 juni 2004 @ 11:02:
abbadon waar staat die sub danof ben ik nou zo ontzettend scheel (heb al 5 minuten zitten zoeken)
Was dat niet onder zijn bank?
Edit: niet helemaal waar dus...
Popular wijzigde dit bericht 25-06-2004 12:01 (9%)
om mijn systeem af te stellen ?
Pen IV 3,4 Ghz - 1024 MB Kingston intern geheugen -Asus Geforce 6800GT 256mb - Antec Black Case - Plextor PX-712A DVDWriter - Creative Audigy Player - Maxtor 40 Gig - Maxtor 60 Gig - Maxtor 80 Gig Liquid Bearing - Win XP .
http://www.itccomp.nl
1 game pc en 4 kantoor pc's
Je kan het bestellen bij http://www.htforum.nl/ITCshop/ (Geen spam hoor!quote:KunDun schreef op 25 juni 2004 @ 16:59:
Weet iemand trouwens waar ik zo'n geluids test dvd kan krijgen,
om mijn systeem af te stellen ?
Op dit moment neig ik zwaar naar de volgende goodies:
Arcam AVR300
Arcam DV78
2 x KEF XQ1
1 x KEF XQ2c
quote]
Erg mooi ja die XQ serie van KEF , ik ga binnenkort de XQ5 eens beluisteren (kef kht 2005 set is wel aan een upgrade toe)
De XQ1 zijn trouwens in de aanbieding bij www.abetterprice.nl
499 euro , niet duur dacht ik zo
kingfriko
Pen IV 3,4 Ghz - 1024 MB Kingston intern geheugen -Asus Geforce 6800GT 256mb - Antec Black Case - Plextor PX-712A DVDWriter - Creative Audigy Player - Maxtor 40 Gig - Maxtor 60 Gig - Maxtor 80 Gig Liquid Bearing - Win XP .
Ben bij diverse hi-fi zaken geweest om te luisteren naar speakers, Zwolsman Audio A'dam, Stassen Venlo en Staffhorst Utrecht.
Heb enorme aantallen speakers geluisterd en een 'perfecte' speaker vinden voor mij was erg lastig. Samenvattend kwam ik uit op bijv. Kef Q5, Paradigm Monitor 7, 11 en de B&W DM604 S3.
In a'dam en utrecht hadden ze beide de Paradigm speakers. In stassen niet helaas. Bij stassen heb ik geluisterd en als ik daar een keuze zou moeten maken waren het de B&W DM604 geworden, samen met de LCR600 en 601 rears.
Kreeg een leuke aanbieding van stassen, 22% korting op de bruto prijs. Dus dat was best te doen.
Echter er knaagde wat. De paradigm's. Die klonken toch ook ontzettend goed, maar ja, stassen had ze niet.
Toch maar even nog naar Staffhorst en ja hoor, Paradigm schopte de kont van de 604's. Dat zijn ze dus geworden. Echt waar, Paradigm moet je serieus eens beluisteren. Mocht je echt wat geld hebben, ga dan voor de Studio series ipv Monitor, maar die zijn wel 2x zo duur
Na flink afdingen heb ik het volgende systeem gekocht bij Staffhorst
Paradigm Monitor 11 2x ¤1278
Paradigm Monitor CC370 ¤399
Paradigm Mini Monitor 2x ¤438
Marantz SR5400 ¤750
Ixos Interlink 1002 2x ¤60
Samen voor ¤2300. Op de factuur staat dus setvoordeel van: ¤623,90!
Nu weet ik dat de SR5400 bij staffhorst voor 750 over de toonbank gaat, waar je hem bijv bij correct voor 500 kan krijgen, maar toch.
Verder had ik al de Marantz PM7000 en gaat dus via de Ixos op de pre-out van de 5400. De Marantz CD5000 die ik ook nog had gaat naar de PM7000.
Ik hoop de set binnen 1-2 weken thuis te ontvangen in kersenkleur.
Dan zal ik even wat real-life pics maken en hier neerzetten.
Nu nog even gewone plaatjes van mijn HT

Paradigm Monitor 11 2x
Paradigm Monitor CC-370 Center 1x
Paradigm Mini Monitor 2x
Marantz SR5400
Marantz PM7000
Marantz CD5000
Pioneer DV-360
...call for a Big Lebowski
Die speakers zien er erg mooi uit, je ziet Paradigm inderdaad niet echt veel. Wilt natuurlijk niets zeggen, ben blij dat je niet blind voor B&W bent gegaan en toch nog eens verder gekeken hebt. Heb niets tegen B&W hoor, maar heb de B&W-schaap verhaaltjes toch al eerder gehoord.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Bijv. de bassdrum moet ook echt een bassdrum zijn. Vaak is het niet meer dan een doffe snaredrum als je begrijpt wat ik bedoel. Ik luister voornamelijk rock/metal. Dingen die ik luister zijn bijv. Metallica, Chili Peppers, nickelback, 3 doors down enzo. Vrij harde gitaarmuziek, waarbij dus de laagweergave goed moet zijn. Maar ook rustigere muziek zoals eagles, Marco borsato etc. luister ik ook wel is. De hihat van het drumstel moet helder zijn. De Kef Q5 bijv. had een vrij aardige basweergave, maar klonk erg dof. Daarom viel ie af, ook al zag ie er erg goed uit natuurlijk.
Eigenlijk geen enkele speaker gaf een diepe strakke laagweergave. Totdat ik de Paradigm beluisterde. Echt waar, je moet het gehoord hebben, dan weet je waar ik over praat. Je hebt echt het gevoel dat je 2x zo dure speakers aan het beluisteren bent.
Maar niet alleen het laag was goed. Ik vond bijv de B&W 604 een erg mooi gebalanceerde speaker. Mooi midden en hoog en ook het laag was netjes.
Qua midden/hoog was de Paradigm zeker gewaagd aan de 604, met een nipte voorsprong voor de 604 al scheelt het niet veel. Het laag is echter vele malen beter vond ik. Het gaf echt een kick om de paradigms hard te zetten.
Ik raad iedereen aan om zeker even naar de Paradigms te kijken, ookal is het een vrij onbekend merk. Niet veel winkels hebben ze. Je hebt iig iets aparts in je kamer staan.
En die kick als je je speakers eens luid zet, ow, dat klinkt me maar al te bekend in de oren (letterlijk & figuurlijk)
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
quote:Da_man schreef op 25 juni 2004 @ 21:40:
Welke speakers heb jij dan Tom?
Ben ze iig nog nergens anders tegen gekomen op een forum
TomSwinnen wijzigde dit bericht 25-06-2004 21:45 (3%)
quote:Da_man schreef op 25 juni 2004 @ 21:59:
Ah, de naam ken ik wel en ook hoe ze eruit zien. Heb ze alleen niet gehoord. Ben ze ook nergens tegen gekomen.
Ben mijn setje helemaal in Duitsland moeten gaan halen, omdat ze letterlijk NERGENS in België/NL te vinden waren, heb heel veel winkels afgebeld, ook bestellen ging niet.
Van zodra ik thuiskwam met mijn Celestions van Duitsland eens gechecked op de offi site, en letterlijk die dag nog werd de serie van de site afgehaald. Uit productie dus m.a.w.. Vandaar dat jij ze nergens tegen bent gekomen waarschijnlijk
www.picturetrail.com/akai1030
Mijn set.
-akai aa 1030 reciever.
-dvd speler philips dvd 950.
-jbl sms 100
-onbekende boxen (staat op schneider miami ls
-tv simpele aristonia tv. iedereen wil deze tv
Met deze set ben ik zeeeeeeeeeeer blij
Het is mischien beginnende maar wat wil je als 16 jarige.
Mijn computer nog even.
-Amd 2400 xp
-epox 8rda+
-msi dvd speler
-plextor brander 12/10/32A na al die jaren doet hij het nog steeds
-512 mb pc 2700
-Pov geforce fx 5900 xt
-soundblaster audigy 2
-creative inspire 6700 (die ik bijna nooit meer gebruik... Kom voor mij een beetje te weinig lawaai uit.)
-logitech mx 510
-ergonomisch qware toetsenbordje
-liteon litepanel 150.
Dit allemaal zelf gespaard en ik ben er best trots op om eerlijk te zijn, dat ik dit allemaal al bij elkaar heb voor een 16 jarige
Foto's zijn gemaakt met mijn canon powershit a60.
Nog 1 keer kan iemand mij mischien informatie geven over die Schneider speakers...
Alvast bedankt
Edit:
Sorry nog vergeten wat er binnenkort allemaal gaat komen.
-nieuwe reciever ik wil heeeel graag een harman kardon dus ben ik druk voor aan het sparen.
-Eltax concept 400 series dit komt er als eerste vooral voor die prijs
-nieuw moederbord + processor en geheugen maar dat is pas volgend jaar
Dark Master wijzigde dit bericht 27-06-2004 09:57 (23%)
Sony VGN-AR61M Laptop * C2D T7500 * 8400m GT 256Mb * 4Gb DDR2 667MHz * 17" WXGA
quote:Dark Master schreef op 27 juni 2004 @ 09:18:
Nou nu mijn setje dan maar, ik heb een picturetrail gemaakt want ik weet niet hoe ik hier foto's moet uploaden.
...
Je upload hier niet, maar je linked
[ IMG]url van je afbeelding[ /IMG]
alleen laat je de spaties in de [ IMG]-tags weg
BenQ PB6100 | 2 * JBL Northridge E100 | HK AVR-630 | 2 * JBL E10
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.