Reg. datum: 10 januari 2002
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicBerichten: 91
Ik vind het maar een gare HT, waar moet je ooit je biertje kwijt? 
Nee, daar moet je de popcorn al neerzetten 
Wat denk je van opdrinken?
www.carina-avensisclub.nl
Alle 48? 
Ik heb vanmiddag een Onkyo TX-840 reciever gehaald voor m'n DM570's, klinkt erg goed, maar ik kan nergens op internet specs van dit ding vinden.
Weet iemand misschien iets meer over dit ding,
Ik schat dat het een reciever is uit begin jaren '90
Fototje:
Weet iemand misschien iets meer over dit ding,
Ik schat dat het een reciever is uit begin jaren '90
Fototje:

Uhm, wil je voortaan niet zonder toestemming mijn HT op het Internet verspreiden? Danku.quote:Spaceknarf schreef op 09 juni 2004 @ 17:38:
Kent eigenlijk iedereen hier intussen deze HT?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs
[...]
Hier hoef ik maar één ding op te zeggen:
![]()
![]()
Of zouden dat sub's zijnquote:
voodooless wijzigde dit bericht 09-06-2004 20:29 (3%)
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Maar natuurlijk is dat een grap, iedereen weet toch dat die HT van mij is?quote:yash schreef op 09 juni 2004 @ 20:17:
is dat nou een grap of ?
Reg. datum: 28 februari 2002
Reg. datum: 28 februari 2002
Daarom vond je hem zeker ook zo gaar ofniet ?! 
Erg leuk allemaal...
Maar ik vind dat het doek nog wel iets groter mag.
De ruimte is vrij groot en als ik sommige tweakers hier met hun beamers zie, dan komt de maat ongv. overeen van het doek.
Ik vraag me ook af of dit soort mensen uberhaubt wel hun HT goed gebruiken.
Zijn soms van die rijke stinkers die alleen maar geld over de balk gooien maar er later nooit meer naar omkijken.
En ik denk ook niet dat het nou echt DIY HT is geweest. Is lekker gebouwd door een bedrijf denk ik. Dus voor mij valt hij af van "nice HT"
Erg leuk allemaal...
Maar ik vind dat het doek nog wel iets groter mag.
De ruimte is vrij groot en als ik sommige tweakers hier met hun beamers zie, dan komt de maat ongv. overeen van het doek.
Ik vraag me ook af of dit soort mensen uberhaubt wel hun HT goed gebruiken.
Zijn soms van die rijke stinkers die alleen maar geld over de balk gooien maar er later nooit meer naar omkijken.
En ik denk ook niet dat het nou echt DIY HT is geweest. Is lekker gebouwd door een bedrijf denk ik. Dus voor mij valt hij af van "nice HT"
[serieus]Inderdaad je kan gewoon zien dat het door een bedrijf gemaakt is,[/] daarom ga ik eerst de wanden bekleden met gewoon behang, en de stoelen worden banken. 
Mjah... Ik zie niet in waarom een DIY-Dude dit niet gemaakt zou kunnen hebben... Je hebt perfectionisten en perfectionisten... Als je mij de kans en het budget geeft... 
www.carina-avensisclub.nl
Ik denk ook dat ik nooit een goed gevoel zou hebben als ik niet zou hebben meegebouwd en ontworpen. Maar ja je bent een tweaker of niet.
yhea. ontwerpen rulesquote:Walter.PPK schreef op 09 juni 2004 @ 23:05:
Ik denk ook dat ik nooit een goed gevoel zou hebben als ik niet zou hebben meegebouwd en ontworpen. Maar ja je bent een tweaker of niet.
Misschien is die HT wel van zijn vrouw 
Ooit zal iemand van je houden.
quote:
een opmerking die bij je naam past
maar dat zal je niet voor het eerst horen uiteraard
Reg. datum: 30 mei 2004
Reg. datum: 30 mei 2004
bekijk de site eens, er staan foto's op van de opbouw, hij is zegt dat hij er een half jaar werk aan heeft gehad...quote:Tijmen schreef op 09 juni 2004 @ 22:07:
......
Het is weer lekker slowchatten merk ik 
Als morgen dit topic nou de 1000 bereikt, open dan lekker een nieuwe, meld het in dit topic en laat hem verder met rust, er komt vanzelf een moderator langswandelen die hem op slot doet.
Als morgen dit topic nou de 1000 bereikt, open dan lekker een nieuwe, meld het in dit topic en laat hem verder met rust, er komt vanzelf een moderator langswandelen die hem op slot doet.
www.hospitalitylife.nl
Of nog beter, ik gooi hem nu op slot en wie er morgen het eerste uit z'n bed is mag een nieuwe openen. 
De gelukkige is inmiddels wakker: Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 9
De gelukkige is inmiddels wakker: Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 9
Play wijzigde dit bericht 10-06-2004 10:27 (31%)
www.hospitalitylife.nl
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.