Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik krijg ook vaak over de 250k per missie hoor :) En dan ook de loot niet meegerekend.

Leeg!

Ik heb een vreselijk slechte lvl3 agent

Meestal 50-100k. Het is een -16 quality :(

Maar goed wel 1 implant ontvangen van haar.

Hoeveel is een basic neural implant (willpower) tegenwoordig waard?

Joinen mensen -> TeamBVD

Ik heb een vraag.

Hoe stel ik de resolutie in bij EVE?
want ik zit de heletijd in een venster te spelen en dat vind ik niet altijd even handig.

R.I.P. Pim & Theo

Iemand een buddy trial in de aanbieding?
nevermind.

Ik koop die van 20 euro wel.

TutanRamon wijzigde dit bericht 08-03-2004 22:28 (36%)

Life is like a box of chocolates. It's a cheap thoughtless perfunctory gift that nobody ever asks for. - Cigarette-smoking man, The X-Files

quote:
Mr. waterblok schreef op 08 maart 2004 @ 22:14:
Ik heb een vraag.

Hoe stel ik de resolutie in bij EVE?
want ik zit de heletijd in een venster te spelen en dat vind ik niet altijd even handig.
Op ESC drukken in het spel en dan naar grafische opties gaan.

Hey is er iemand hier die een goeie MOA BP verkoopt? Je mag mij ook wel toevoegen aan de list ik heet Djagoan in game ;)

quote:
Indi schreef op 08 maart 2004 @ 16:24:
[...]

lvl2 zuigt ook... lvl3 word het interessant met implants, maar nog steeds zwakke nme's ... of je moet ineen keer die 2 apocs tegenkomen :)

Heb 2 maanden lvl3 missies gedaan en geen implants... :'(
Achja... Ik pvp nu, ook wel leuk. 8)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

ik heb nu al ongeveer 1 week geleden de envelop op de post gedaan van paybycash voor eve. (contant betalen, kweet t stom maar had toen ff geen optie.. wordt digitaal volgende keer)

maareuh, nog steeds niks gehoord... hoe lang duurt dit normaal? iemand n idee?

Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion

quote:
DreamCatchers schreef op 10 maart 2004 @ 12:22:
[...]

Heb 2 maanden lvl3 missies gedaan en geen implants... :'(
Achja... Ik pvp nu, ook wel leuk. 8)
Beginnen jullie al een beetje zenuwachtig te worden daar in Curse? >:)

quote:
Ghostie schreef op 10 maart 2004 @ 13:25:
[...]

Beginnen jullie al een beetje zenuwachtig te worden daar in Curse? >:)

Voor wat?
We hebben in de laatste 2 dagen 12 battleships afgeknalled in CFS omdat er niets te vechten was in Curse, Stain vecht niet tenzij het 1 tegen 3 is en m0o en evol hebben we niet gezien. En wat ik hoor van evolution is dat ze vechten op 150km range wat betekend dat de gevechten geen ruk voorstellen omdat de damage van die range geen ruk voorstelt...

Toen we de Teamspeak opnamen van lord zap hoorden dat hij oorlog aan het plannen was met evolution was het even scary, maar de praktijk laat zien dat ze niets voorstellen.

Ze hebben het drukker met onze teamspeak te hacken (6000 attacks op admin password in laatste 24 uur), het infiltreren van onze Curse secure chat (bezig met channel 8)... Maar vechten...

DreamCatchers wijzigde dit bericht 10-03-2004 14:55 (13%)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Bakkie pleur met een kano!

Ik zou hem graag willen proberen. Wie is er zo lieV om mij een trial te geven?
hellbeast@xs4all.nl

Thanks!

When I say Prrtt, you say Prrrt. PRRRT PRRRT PRRRTTT PRRRRTTT!

Dawn die game ziet er op de screenies zeer gelikt uit :)
Maja ik heb het niet zo op online betaalde games!

Dit is een kwaliteitspost, mijn sig ruleert!

quote:
KnoWL3Dge schreef op 10 maart 2004 @ 15:09:
post dan niks?

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
KnoWL3Dge schreef op 10 maart 2004 @ 15:09:

ik heb het ook niet zo op mensen met breezahstyle tekst in hun ondertitel... hoor je mij toch ook niet over? (ja, technisch nu weer wel :+)

wel jammer btw dat m0o nix doet nu in curse... ik vond hun dreigement net zo stoer :+

Tank CEO van m0o de aflopen paar dagen een aantal keren tegen gekomen in .3 space, maar hij viel niet eens aan....

Joinen mensen -> TeamBVD

quote:
HitmanWVU schreef op 10 maart 2004 @ 18:08:
Tank CEO van m0o de aflopen paar dagen een aantal keren tegen gekomen in .3 space, maar hij viel niet eens aan....
zeker bij stargates? anders had ie je echt wel gepakt hoor :)

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

Even een vraagje wij zitten toch in de central europe time zone?

-

EVE is a way of life

yep dat zitten wij :) (tenminste als je in Nederland zit ;))

ik wil geen signature! :(

grmbl, mn betaling is nog steeds niet door.
Zou iemand mijn PLEASE een trial invitation willen sturen :S PLEASE..
dan kank mn honger stillen... ;)

deathraven163@hotmail.com

Deathraven wijzigde dit bericht 10-03-2004 19:13 (9%)

woot thx :D

de trial start pas als ik voor t eerst begin dus das mooi. :) nu ff begin maken en dan morgen avond verder gaan (moet helaas werken enzo, maargoed. nu kank me tenminste ff vermaken :D)

Fallout fanatic

Ik heb een giro verstuurd. als alles goed gaat zit ik binnenkort ook op EVE. weet iemand hoe lang het duurt voordat paybycash het geld binnen krijgt vanuit NL?

quote:
Indi schreef op 10 maart 2004 @ 16:02:
[...]

ik heb het ook niet zo op mensen met breezahstyle tekst in hun ondertitel... hoor je mij toch ook niet over? (ja, technisch nu weer wel :+)

wel jammer btw dat m0o nix doet nu in curse... ik vond hun dreigement net zo stoer :+

Sommige mensen waren erg teleurgesteld omdat sommige mensen vrienden waren met m0o, tevens heeft Curse m0o ook geholpen door hun te laten minen e.d.

Anderen, zoals ik, waren blij om eindelijk oude scores te kunnen settlen of gewoon eens te laten zien wat ze waard zijn. Stain is niet veel meer waar ik van opkijk, ik heb nog geen enkel gevecht met ze gehad waarin ze in een minderheid waren, in 90% van al onze gevechten waren wij 15 en zij 20. Ze komen altijd in getallen en poepen in hun broek als ze Omega zien, zoals je hieronder kan lezen:

------------------------------------------------------------

Channelname: Local
Listener: DREAMWORKS
Session started: 2004.02.29 09:59:24

------------------------------------------------------------

[ 2004.02.29 10:53:32 ] ZeaL dRaGoN > lo dream
[ 2004.02.29 10:53:41 ] DREAMWORKS > :( whats this?
[ 2004.02.29 10:53:45 ] DREAMWORKS > why you run?
[ 2004.02.29 10:53:49 ] ZeaL dRaGoN > got mwd on sry no 1on1 ._.
[ 2004.02.29 10:53:59 ] DREAMWORKS > ... who tells you i dont got one?

1vs1 doen ze niet aan, vandaag was het weer eens 1 interceptor 1 kestrel en een blackbird tegen mijn vigil terwijl 10 battleships van hun toekeken. (uitkomst was kestrel 50%, blackbird weggewarped omdat hij 300km weg was, interceptor met armor repairers gefit maar meerdere keren 10% armor weg (wtf)). Daarnaast heb ik 6 tot 7 keer opmerkingen gehoord als: You can't beat me, so i don't fight you.

Anyway, er waren sommige dus blij met m0o die verraad pleegde omdat we dan eindelijk wat pvp kregen, en er gebeurde niets... Forsaken Empire (Curse corporatie) zocht ze op, m0o verschool zich in een station, eind resultaat was 3 dode m0o.

2 battleships en 1 rifter down.

C4 zocht ze in CFS space omdat we verwachten dat ze van a2 naar beneden gingen, CFS schoot op ons en eindresultaat was 12 CFS/Stain battleships down in 24 uur. (verantwoordelijk voor het warpscramblen van 9). Black Avatar CEO liet een XLarge CL-5 vallen, Admiral Iceblock was op 1% structure voordat hij op wonderbaarlijke wijze ontkwam en we konden geen loot meer in onze cargo kwijt toen we weggingen. (eindresultaat = 25+ ogres opgeblazen omdat we het niet meer mee konden nemen).

Al in al hopen we wat meer te gaan zien, maar er verlaten een aantal mensen m0o waaronder hun betere pvp'ers dus we zullen zien... Als stavros m0o verlaat moet er wel iets mis zijn... :|

DreamCatchers wijzigde dit bericht 11-03-2004 00:05 (11%)
Reden: editje

Reg. datum: 12 september 2000

Zo met een vexor en bestower kan ik lekker solo minen met redelijk wat inkomsten. 250k per half uur is voor een newb like me wel erg lekker :)

Hammerheads gaan alleen zo vaak dood :(

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws