[MCSE] Ervaringen en discussies*
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 21 maart 2002
quote:nextware schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:12:
Hmmm.. ik kan een beetje door de bomen het bos niet meer zien. Zoals eerder vermeld, heb ik echt werkelijk geen idee, wat ik op het examen 70-215 kan verwachten. Iemand die mij wellicht kan uitleggen wat ik nou precies op het examen krijg. RAID, OS-dingen, etc weet ik. Is dat hetgeen ik kan verwachten, of zitten er nog meer dingen in het examen ?
Alles wat in je boek staat !
Je kan hier geen zinnig antwoord op geven....
" 1 muis maakt nog geen piepshow ! "
Nope, nog meer. Alles wat over het product zo'n beetje bekend is...quote:
No production networks were harmed during this posting
Volgens prometric had het testcentrum in Maastricht niet de laatste updates en was het hun schuld. hopen dat hij dit keer niet crashed.. en natuurlijk heb ik zelf weer moeten bellen om te horen dat ze mijn examen niet konden recoveren ook al werd me iedere keer verteld dat prometric het toch netjes zou doormailen. Dus wegblijven bij het testcentrum in Maastricht (als prometric tenminste niet liegt dan)
Reg. datum: 21 maart 2002
643 punten
Ik baal nu zo erg dat ik er ook geen zin meer in heb om te leren... Hopelijk is dat weg na een paar dagen..
Reg. datum: 14 januari 2000
294 viel mij eerlijk gezegd erg mee, ruim geslaagd zonder er echt veel voor te leren.
Beetje praktijkervaring denk ik
ik ben al 3 opgegaan en ga gewoon de 4e keer.. wil het examen hebben al moet ik er 10x voor opgaan..en zo te zien had je het bijna..nog even ff hard doorleren en je hebt hem zoquote:70373R schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:23:
Met een goed gevoel vandaag 294 gedaan.. Alle examens hiervoor geslaagd in 1x en goed geleerd voor 294.. Hoeveel ik met goede moet achter de machine ging zitten ben ik met het tegenovergestelde eruit gegaan.. Gezakt.........
643 punten
Ik baal nu zo erg dat ik er ook geen zin meer in heb om te leren... Hopelijk is dat weg na een paar dagen..
quote:paella schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:14:
Raar, ik vond 294 de makkelijkste van allemaal tot nu toe. Bijna geen echte valkuilen of trick-questions. Ruim 900 punten dan ook op gehaald.
Snap er niets van.. 290 en 291 vond ik juist weer makkelijk.. Daar had ik over de 900 punten voor...
Ik ben teveel uit gegaan op testking's
quote:70373R schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:47:
![]()
[...]
Snap er niets van.. 290 en 291 vond ik juist weer makkelijk.. Daar had ik over de 900 punten voor...
Ik ben teveel uit gegaan op testking's
de testkings van de 294 kloppen goed.. je moet het er mee kunnen halen.. maar ik ga er vanuit dat je gedateerde pdf'jes hebt gedownload? de legale versie is redelijk up to date
lees trouwens ook de uitleg bij de vragen en zoek ze op als ze je niet snapt.. anders ga je op je bek als je nieuwe vragen zou krijgen.
m3gA wijzigde dit bericht 23-11-2005 19:57 (15%)
Gedaan met "TestKing 70-294 v27.pdf"quote:m3gA schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:52:
[...]
de testkings van de 294 kloppen goed.. je moet het er mee kunnen halen.. maar ik ga er vanuit dat je gedateerde pdf'jes hebt gedownload? de legale versie is redelijk up to date
lees trouwens ook de uitleg bij de vragen en zoek ze op als ze je niet snapt.. anders ga je op je bek als je nieuwe vragen zou krijgen.
tegenwoordig is het bijna onmogelijk recente testkings te vinden - ze zijn beveiligd (printen naar pdf is mogelijk maar ik ga ze niet delen met iemand of vertellen hoe je het moet doen) ik heb de mijne net geupdate en het is versie 69 en deze heeft 1598 bIz. Ik mag hem trouwens van mijn werkgever kopen en declareren (kost $70). Misschien een idee om het aan je baas voor te leggen?quote:
Het is veel belangrijker dat je de materie snapt / begrijpt.
Testopstellingen maken , en weten / snappen hoe alles werkt!
ik lees de testkings en wat ik niet snap ga ik opzoeken op internet. Niet iedereen heeft de luxe van een complete testopstelling. (of een dikke pc die een paar vmware sessies kan draaien) Tevens haal ik meer uit de testkings dan uit die klote boeken die ik van mijn werkgever krijg.quote:Grolsch schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:30:
ik snap niet dat jullie je zoveel focussen op testkings.
Het is veel belangrijker dat je de materie snapt / begrijpt.
Testopstellingen maken , en weten / snappen hoe alles werkt!
Versie 69 voor 294 ? Onmogelijk gezien ik deze 2 maanden geleden gekocht hebquote:m3gA schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:21:
[...]
tegenwoordig is het bijna onmogelijk recente testkings te vinden - ze zijn beveiligd (printen naar pdf is mogelijk maar ik ga ze niet delen met iemand of vertellen hoe je het moet doen) ik heb de mijne net geupdate en het is versie 69 en deze heeft 1598 bIz. Ik mag hem trouwens van mijn werkgever kopen en declareren (kost $70). Misschien een idee om het aan je baas voor te leggen?
oepsquote:70373R schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:34:
[...]
Versie 69 voor 294 ? Onmogelijk gezien ik deze 2 maanden geleden gekocht heb
m3gA wijzigde dit bericht 24-11-2005 10:42 (11%)
Domain local, global, universal etc..
Moet een URL hebben waar alles zo goed mogelijk in het nederlands word uitgelegt...
Liefts ook wat betreft Forest / Tree's...
Thanks
Hopelijk niet om examen te doen... want dat is... in het Engels...quote:70373R schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:06:
Weet iemand een nederlanse site waar de verschillen etc. worden uitgelegt voor de domain groups ?
Domain local, global, universal etc..
Moet een URL hebben waar alles zo goed mogelijk in het nederlands word uitgelegt...
Liefts ook wat betreft Forest / Tree's...
Thanks
quote:paella schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 00:15:
[...]
Hopelijk niet om examen te doen... want dat is... in het Engels...
Nee klopt, het is meer om het te begrijpen.. Volgens mijn heb ik hier wat steken laten vallen op het examen namelijk..
Waneer er 1 forest aanwezig is met 2 domainen en een group users moet rechten hebben op bla.tweakers.local en jij bent admin van lol.tweakers.local of je dan een domain local aan moet maken of een global.. Ik haal dit nogsteeds door de war..
Er is uiteraad ENORM veel te vinden op het net.. Maar dan allemaal met dezelfde omschrijving.. En in het engels.. Normaal geen probleem, maar ik krijg dit net niet onder de knie...
in iedergeval altijd local groups op de "objecten", en in die local group andere security groups gooien
Grolsch wijzigde dit bericht 25-11-2005 09:14 (7%)
- Hier zie je 2 forests : tweakers.net en weetikhet.local
- bla.tweakers.net en lol.tweakers.net zijn 2 Tree's van de forest tweakers.net
- lol.bla.tweakers.net is een child domain van bla.tweakers.net
Dit klopt wel zo een beetje ? Komt denk ik dat ik forest en tree's in de war gooi met domainnamen.
http://home.planet.nl/~roeth019/trees.jpg
quote:70373R schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:17:
Wat betreft tree's en forest moet dit het zijn ?
- Hier zie je 2 forests : tweakers.net en weetikhet.local
Het kan ook 1 forest zijn hoor
dat klopt bijna, van het domain tweakers.netquote:- bla.tweakers.net en lol.tweakers.net zijn 2 Tree's van de forest tweakers.net
en dat klopt ookquote:- lol.bla.tweakers.net is een child domain van bla.tweakers.net
quote:
Dit klopt wel zo een beetje ? Komt denk ik dat ik forest en tree's in de war gooi met domainnamen.
http://home.planet.nl/~roeth019/trees.jpg
een forest (bos) is niks anders als een zootje bij elkaar geraapte tree's (bomen - domeinen) welke security zaken met elkaar (kunnen) delen.
transative trusts etc.
Grolsch wijzigde dit bericht 25-11-2005 10:33 (4%)
Nog een stukje over groepen.. Mischien dat iemand er nog baat bij heeft die ook nog moet leren voor zijn examen
http://www.microsoft.com/...65-8001-7adc3c9f804e.mspx
Eey Grosch, jij bent toch niet diegene die zo gevaarlijk doet op die GSX of wel
70373R wijzigde dit bericht 25-11-2005 10:59 (15%)
quote:Grolsch schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:06:
dr was een afkorting voor, maar die ben ik alweer vergeten iig
AGLP
Accounts > Global > Local > Permissions
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.