My Discogs | prOn :) | Sneeuw
How to become a Dj... deel IX
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHebben mensen nog andere ideeen voor eventuele plaatsen. Ik kan kijken voor locaties in Amsterdam, Bloemendaal, Zandvoort, Almere
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Nee, dan zouden we de meeting in Engeland moeten doen...quote:
Reg. datum: 06 januari 2003
Ik woon zelf in het noorden, maar kan me verplaatsen. Nieuwe gear uitproberen lijkt me te gek, weer wat anders. Als beginnende DJ opent het nieuwe perspectieven.
Van mijn part ergens een cafetje/zaal afhuren wat gear neerzetten, regelen de mogelijkheid tot (in de buurt) slaapplek. En dan een leuke gezellige avond van maken.
Ik ben benieuwd.
Reg. datum: 12 oktober 2003
Meetings zijn meestal wel gezellig. En je steekt er ook nog wel vaak wat van op al is het maar een leuk lijstje met nieuwe plaatjes die je gehoord heb.
Alleen zit je inderdaad met de afstand voor een aantal mensen.
En aangezien de meeste ook savonds weer naar huis willen is dat toch wel eens lastig.
Ik kom BTW uit de buurt van Am*dam.
Trouwens even wat anders tussen door.
Ik hoor en lees regelmatig over TT mods. En dan bedoel ik dus dat mensen ledjes vervangen door blauwe of andere kleur.
Nou vraag ik me af zijn er hier ook mensen die dat doen?
Volgens mij is t ook niet geheel zonder risico omdat je TT toch helemaal uit elkaar moet voor sommige dingen lijkt mij. Zou wel is willen weten wat andere hier over te vertellen hebben.
quote:DJKylian schreef op 19 juni 2004 @ 15:05:
Lijkt mij ook wel een leuk plan volg het nog niet zo lang hier maar lijkt me best leuk.
Meetings zijn meestal wel gezellig. En je steekt er ook nog wel vaak wat van op al is het maar een leuk lijstje met nieuwe plaatjes die je gehoord heb.
Alleen zit je inderdaad met de afstand voor een aantal mensen.
En aangezien de meeste ook savonds weer naar huis willen is dat toch wel eens lastig.
Ik kom BTW uit de buurt van Am*dam.
Trouwens even wat anders tussen door.
Ik hoor en lees regelmatig over TT mods. En dan bedoel ik dus dat mensen ledjes vervangen door blauwe of andere kleur.
Nou vraag ik me af zijn er hier ook mensen die dat doen?
Volgens mij is t ook niet geheel zonder risico omdat je TT toch helemaal uit elkaar moet voor sommige dingen lijkt mij. Zou wel is willen weten wat andere hier over te vertellen hebben.
Lijkt mij ook te gek hoor! Ik zal eerst dit topic maar ff kicken
Over die TT mods... ik heb mijn oude technics dlp3s bakjes verandert met blauwe leds en een schuifpitch ipv die draaipitch.

Modbreak: Geen V&A in techtopics.
Play wijzigde dit bericht 21-06-2004 15:54 (9%)
::: I like it loud :::
Vervoer is voor mij niet zo'n probleem, ik rijd een zuinige auto (Smartje
Ik kom uit het midden van het land, Hoevelaken, dus ik kan ook nog iemand uit die buurt meenemen eventueel of iemand die min of meer op de route erheen ligt etc.
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
Zowel qua stijl als qua techniek, voor zover je dat eerste een vooruitgang wilt noemen haha
Het is een mengelmoesje van electro, electro-achtige techno en wat lekkere harde techno...
Zelf vind ik de overgang naar en van The Bells van Jeff Mills wat minder, het nummer past denk ik ook niet zo in het rijtje.... had ik beter niet kunnen draaien. Voor de rest issie best netjes vind ik zelf
En op het eind: de nieuwe klapper van Tiga! Geloof me, dat nummer gaat veeeeel gedraaid worden
Nouja, goed, voor de liefhebbers, hij is hier te downloaden
BezurK wijzigde dit bericht 23-06-2004 18:20 (4%)
Ok ben aan het luisteren. Het is niet bepaald de stijl waar ik van hou maar dat maakt even niet uit. Ik vind dat er mixtechnisch nog wel het één en ander beter kan. sommige stukjes kloppen wel maar soms is je timing met het inmixen niet helemaal goed of loopt de beat er net even naast. (bijv bij minuut 29 daar ga je behoorlijk de mist in)
Ik weet natuurlijk niet hoe lang je al mixt maar er kan zeker nog het één en ander verbeterd worden.
Wat ik wel weer goed vind is dat je platen niet te lang laat doorlopen dus dat je lekker snel mixt. Volgens mij is dit ook wel typerend voor deze stijl.
savale wijzigde dit bericht 24-06-2004 12:23 (95%)
savale wijzigde dit bericht 24-06-2004 12:24 (98%)
Marco Vquote:
Reg. datum: 21 juni 2000
De laatste keer dat hij Matrixx draaide was stukken beter vond ik. Dat mouwloze roze blousje kan trouwens echt niet .....

Ik vond m ook tegenvallen. Paar goeie nummers gehoord, maar de rest was niet echt uplifting. Wel gaaf dat Luvstruck voor een gedeelte weer langskwam
Mijn held iig
Gehad voor me verjaardag vorig jaar
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
LangTall wijzigde dit bericht 24-06-2004 15:19 (7%)
Reden: daar waar het om ging even er in gezet :X
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
quote:savale schreef op 24 juni 2004 @ 12:00:
ik ga zo even luisteren... is nog aan t downen.
Ok ben aan het luisteren. Het is niet bepaald de stijl waar ik van hou maar dat maakt even niet uit. Ik vind dat er mixtechnisch nog wel het één en ander beter kan. sommige stukjes kloppen wel maar soms is je timing met het inmixen niet helemaal goed of loopt de beat er net even naast. (bijv bij minuut 29 daar ga je behoorlijk de mist in)
Ik weet natuurlijk niet hoe lang je al mixt maar er kan zeker nog het één en ander verbeterd worden.
Wat ik wel weer goed vind is dat je platen niet te lang laat doorlopen dus dat je lekker snel mixt. Volgens mij is dit ook wel typerend voor deze stijl.
Precies zoals ik in mijn post hierboven al zeg, de mixjes om The Bells heen (en dus ook die van de 29e minuut) ben ik niet tevreden over
Maar ik mix dan ook pas een kleine 6/7 weken, dus ik heb nog een hoop te leren. Al vind ik zelf wel dat alles een stuk vloeiender loopt en minder plotseling enzo als mijn mixen van een paar weken geleden. Al maak ik nog steeds wat foutjes maar dat lijkt me vrij logisch nog in dit stadium
Nog meer mensen wat commentaar? Mischien een goede tip ofzo? Ik ben wel benieuwd eigenlijk
http://erikie.demon.nl/mixes/fs36.mp3
uhm.. slamming house muzik..niet echt super gemixt, maar wel lekker
traktor scratch!
Grand 12 Inches isquote:LangTall schreef op 24 juni 2004 @ 15:18:
Och, ik heb alle cd's die mijn held (zie icon) uitgebracht heeft gesigneerd thuis liggen. Je went er op een gegeven moment wel aan......
http://users.pandora.be/ciskedr/filmpjes/Heineken.mpg
JasperT wijzigde dit bericht 25-06-2004 12:33 (19%)
Here I am, so what are you 2 other wishes?
quote:JasperT schreef op 25 juni 2004 @ 12:33:
Hoe scratchen is ontstaan:
http://users.pandora.be/ciskedr/filmpjes/Heineken.mpg
"you can buy muscles, but you cant buy cojones" -bas rutten
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.