Nou, hier dan een korte review van mij.
Ik moet zeggen op het eerste moment, toppie!
De AI, forget it, dat hadden ze net zo goed weg kunnen laten en die tijd in de MP kunnen steken.
Maar ok, dat is niet gebeurd.
Mijn systeem (zie specs) is helaas niet al te up2date meer en daardoor trek ik soms maar 25 fps oid.
Maar dat mocht de pret niet drukken.
Na een leuke server te hebben gevonden ben ik daar even lekker gaan fraggen en tja das leuk!
Een paar leuke features zijn bijvoorbeeld dat als je aimed dat je langzamer loopt.
Ook staan er veel meer gebouwen dan voorheen en hebben de grahpics een boost gekregen ten opzichte van BF1942.
Tja, die muziek in die vehicles is gewoon gaaf, maakt het erg leuk om te spelen.
De wapens zijn ook fijn, alleen vind ik de class selecten en je spawn interface nogal een rotzooi (net zoals het menu)
Dat hadden ze imho beter moeten afwerken/anders doen.
Echter, als je een beetje klooit kom je er wel.
Het is echter nog wel steeds arcade, dus je kan met je M60 rondrennend aardig wat kills maken.
Wat erg leuk is, is de teller die aangeeft hoelang het duurt voordat je de vlag te pakken hebt, des te meer mensen in dat gebied, des te sneller het gaat
Ik zat ergens in mijn eentje, duurde het 1:26 voordat ik de vlag had

Naja, dat redde ik niet met 5 vietcongs om me heen.
De heli's zijn ook erg makkelijk om te besturen, alleen ben ik er nog niet achter hoe je nu met die Chinook iets oppakt.
Vliegtuigen heb ik nog niet in gezeten, dus kan je niets vertellen.
Mijn conclusie: 8
Als ik een nieuwe VGA heb zal het ook stukken leuker zijn