Battlefield Vietnam

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.299 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Albinoraptor schreef op 13 maart 2004 @ 18:10:

En het loopt bij mij ook wel op 1152x864 en alles High maar toch echt niet soepeltjes, heb maar alles op medium gezet (zie verschil nauwelijks maar ja, ik let nooit echt op graphics na 10 min spelen). En dat speelt wel erg lekker.

Maar vind het wel raar dat het zoveel "slechter" loopt dan BF1942. Ik had zeker gedacht dat mijn PC-tje had moeten aan kunnen. XP2400@2.4Ghz + 9800-tje. :/
kijk dat vind ik nou echt niet tof :/ Ik heb BF:V juist besteld omdat het een nieuw spel is waarvan ik dacht dat ik m makkelijk op z'n hoogste instellingen kan spelen. (Is met FC, HL2, D3, enz niet meer mogelijk)

Ik heb een ti4200, 128mb

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Viper7 schreef op 13 maart 2004 @ 19:15:
[...]

kijk dat vind ik nou echt niet tof :/ Ik heb BF:V juist besteld omdat het een nieuw spel is waarvan ik dacht dat ik m makkelijk op z'n hoogste instellingen kan spelen. (Is met FC, HL2, D3, enz niet meer mogelijk)

Ik heb een ti4200, 128mb
Het zelfde geldt ook voor mij. Als het zo slecht draait annuleer ik mijn bestelling.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gelden deze systeem eisen nog steeds?
Minimum System Requirements

Operating System: Win/98 Win ME, Win2K, Win XP100% compatible PC system
Processor: Pentium III 933 mhz processor
Video Card: 3D accelerated GeForce3 64 Mb or equivalent
RAM: 256MB RAM
Hard Drive: 1.5 GB free hard drive space
CD-ROM: 16x CD-ROM drive
Processor: MS compatible mouse
Daar zit ik echt een stuk boven. Ik verwacht dus ook echt alles goed te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-08 13:16
voor iedereen die bang is of zn PC het trekt.
met mijn PC, zie siggy (Ti 4200, 1GB ram, P4 2,26)

Alles op high, 1024*786 32 bitt @85 Hz haal ik 30-40 fps
Alles op medium, lightmaps en shadow uit. zelfde resolutie haal ik 80-90 fps

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Op me 3,0ghz, 1gig ram, 9800p draait alles gewoon lekker op 1024x768, alles high.
Het is opzich wel leuk spelletje, maar 1942 speelde toch beter.

[ Voor 29% gewijzigd door Intronic op 13-03-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Ow dan verwacht ik geen problemen, al heb ik maar 512 ram..
Ik zal morgen (als ie klaar is met downloaden) ff testen en hier posten.

Nog een offtopic noob-vraagje: Hoe hoog moet de fps zijn om het lekker (zonder haperingen) te kunnen spelen?

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 13:58
Viper7 schreef op 13 maart 2004 @ 19:41:
Ow dan verwacht ik geen problemen, al heb ik maar 512 ram..
Ik zal morgen (als ie klaar is met downloaden) ff testen en hier posten.

Nog een offtopic noob-vraagje: Hoe hoog moet de fps zijn om het lekker (zonder haperingen) te kunnen spelen?
Tja ik wil altijd rond de 100 zitten, krijg je weer gezeur dat mens niet meer dan 30FPS kan waarnemen, idd je ogen niet, maar hersenen wel.

Maar ik vind hoge FPS belangrijk omdat je muis/aim dan beter reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 15:32
Viper7 schreef op 13 maart 2004 @ 19:41:
Hiermee open je hopelijk geen loze discussie, maar volgens mij heb je om het soepel te draaien ongeveer 30 fps nodig, als alles gewoon geladen is wanneer je verder in het veld komt.

[ Voor 1% gewijzigd door toastingnow op 13-03-2004 19:48 . Reden: Grin, Albino was eerder :) Hij heeft wel gelijk naar mijn mening. ]

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

ff een vraagje aan de mensen die em al hebben, hoe doet BFV het met het laden van maps, vergelijkbaar met BF1942 of duurt het langer?

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-07 20:58
duurt wel langer, maar merk je weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
primemaximuz schreef op 13 maart 2004 @ 19:49:
ff een vraagje aan de mensen die em al hebben, hoe doet BFV het met het laden van maps, vergelijkbaar met BF1942 of duurt het langer?
Kheb hem nog niet :X maar ik gok dat het zolang duurt: |------------------| :+

//edit: slimme vragen, slimme antwoorden :P hoe ging ie ook alweer? :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb hem net even gespeeld en ik vind het eigenlijk helemaal niet tegenvallen. Dit is wel ongeveer wat ik verwacht had, maar dat is bij iedereen anders natuurlijk. Het spel is idd best zwaar, maar dan moet je je settings iets naar beneden schroeven. Textures op medium en shadows uit bijvoorbeeld, merk ik bijna niets van, behalve dan dat ik meer fps haal. En met veel bots spelen is natuurlijk ook niet altijd even goed voor je fps.

Het geluid is zeker wel goed. Die boten klinken goed en er zijn ook veel sfeervolle geluiden, zoals onweer in de verte. De tanks klinken ook goed, maar de geluiden van de M16 en de AK-47 mogen soms wel wat harder. De muziek is passend en leuk, maar dat ligt helemaal aan je smaak.

Grafisch valt Battlefield: Vietnam ook zeker niet tegen. Nu heb ik een Ti4200, maar dan is het nog behoorlijk mooi allemaal. Ik vind sommige bomen alleen wel wat lelijk gemaakt. Als je de textures op medium zet zie ik helemaal niet veel verschil en het draait veel soepeler en de laadtijden zijn dan lekker kort (met 512DDR). Het water is ook enorm verbeterd (mocht ook wel) en wat ook leuk gedaan is, is hoe de kogels op tanks enz. inslaan. De wapens vind ik ook best mooi, hoewel ik daar nog weinig van gezien heb, maar de AK-47 zag er mooi uit, de M16 kon wel wat beter.

Verder waren sommige mensen ook negatief over het menu. Ik vind het menu ingame (Tab/Enter) zeker verbeterd t.o.v. BF1942 en het gewone menu is misschien niet alles, maar ik vind het snel, makkelijk en stijlvol (passend). Het menu van BF1942 was helemaal een drama naar mijn mening.

Minpunt vind ik dat er op veel maps weinig vervoer is, waardoor het soms wat lang duurt allemaal. De maps zijn daarentegen wel weer mooi gemaakt, met veel objecten en afwisseling.

Conclusie: 8,5 (ik koop hem denk ik, nog even online proberen)

[ Voor 3% gewijzigd door CorteX op 13-03-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem ook net binnen, het ziet er leuk uit, alleen werkt het erg slecht icm 9800pro :( textures flikkeren en zijn soms niet te zien, ik draai met de cat 4.3 misschien te nieuw maar dat had toch wel wat beter getest kunnen worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 18-08 19:29

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 20:13:
heb hem ook net binnen, het ziet er leuk uit, alleen werkt het erg slecht icm 9800pro :( textures flikkeren en zijn soms niet te zien, ik draai met de cat 4.3 misschien te nieuw maar dat had toch wel wat beter getest kunnen worden !
De game vindt het niet zo leuk als je AA aan hebt... Ik had er ook last van :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm is dat het :( flauw aangezien met aa het natuurlijk mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 20:17:
hmm is dat het :( flauw aangezien met aa het natuurlijk mooier is.
Komt vast wel een fix voor, want BF1942 kan ook met AA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Hoe kunnen jullie m nou zo snel binnen halen? Ik gebruik een bekend peer to peer programmatje (waarvan ik de naam maar niet zal noemen O-) ) en als ik de pc vannacht aan laat staan is ie morgen rond een uur of 11 klaar. :/ Ik ben nu al 8 uur bezig..

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Viper7 schreef op 13 maart 2004 @ 20:22:
Hoe kunnen jullie m nou zo snel binnen halen? Ik gebruik een bekend peer to peer programmatje (waarvan ik de naam maar niet zal noemen O-) ) en als ik de pc vannacht aan laat staan is ie morgen rond een uur of 11 klaar. :/ Ik ben nu al 8 uur bezig..
moet je vooral hier gaan vragen...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25762/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/25763/thumb.jpg

Ik vindt het een heerlijke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:25

The_Scarabial

MTB for life!

Viper7 schreef op 13 maart 2004 @ 20:22:
ligt gewoon aan je pc, die is veel te traag 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 11:16
welke idioot zat nu hier te zeiken ???
kvind het echt een topgame, lekker de muziek aanzetten :D
AI skills zijn redelijk wel beter dan in 1942 maar ik kom echt wel in het sfeertje van vietnam :D donderdag lekker online !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:52

BioHazard

*\o/*

Juist kopen die hap!! >:) Iemand nodig voor jeeps en tanks te verschepen in clanwars lol? I'm ya man! 8)
Neej j/k maar ik ben al lekker bezig :*) Straks ff op LAN tanks in the middle van een infantry battle droppen. Boem Boem Boem Kill Kill Kill. Dat telde wel lekker aan ja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Kun je vanuit de heli de tank/jeep droppen? Dat is dan wel teamkilling gevoelig ;)

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 11:53
Switch schreef op 13 maart 2004 @ 18:01:
En de VC had naar mijn weten wel degelijk vliegtuigen en artillerie :).
Volgens mij haal je de VC en de NVA door elkaar. De NVA was het door China gesteunde Noord Vietnamese leger, en zij hadden dus ook Migs en ander zwaar oorlogsmateriaal van Chinese makelij.

De VC daarentegen was juist een guerilla legertje dat qua taktieken meer te vergelijken was met het ondergrondse verzet tegen de Duitsers hier in Nederland in WO2. In (door Amerikanen) bezet gebied de boel saboteren dus. Boobytraps plaatsen, hit & run aanvallen uitvoeren. De grootscheepse aanvallen op Amerikaanse posities, zeker tegen het einde van de Vietnamoorlog, werden door de NVA uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:( verkloot deze topic aub niet door kansloos gezeur om gekraakte servers en/of andere illegale zooi.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Kun je voor BF Vietnam je oude BF1942 key gebruiken? Die je bij Battle Field 1942 kreeg om online mee te playen.

Ik het zo nergens vinden :/ Iemand een idee? :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat denk je zelf? |:(
Dat je het spel gratis krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
NoTimeToPlay schreef op 13 maart 2004 @ 22:37:
Wat denk je zelf? |:(
Dat je het spel gratis krijgt?
Hij zal wel denken dat het een mod is.

Ik vind online trouwens echt super stoer. Vooral die muziek is humor, maar het is ook gewoon leuk. Veel actie, je hoeft je niet te vervelen (wat bij BF1942 nog wel eens het geval was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game gat zwaar roeleren. _/-\o_

Maar denk je dat ik op medium kan spelen met PIII733@770, 256 mb pc160, Ati 9700? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 23:06:
Deze game gat zwaar roeleren. _/-\o_

Maar denk je dat ik op medium kan spelen met PIII733@770, 256 mb pc160, Ati 9700? :/
de minimum eisen (dus 800*600 alles op low) bevat een 900Mhz CPU, 256MB ram en een GF3.

je mag al blij zijn als hij opstart denk ik
CPU power maakt heel veel uit in BF

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-07 20:27

b3ta

Hallo

Kheb ook een indruk dat ie zwaar gaat roeleren !! :D

offtopic:
snik mis 7 rar's :( kwil ook zo graag ff ervaren hoe hij speelt

[ Voor 33% gewijzigd door b3ta op 13-03-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:01
CorteX schreef op 13 maart 2004 @ 22:49:
[...]
Hij zal wel denken dat het een mod is.

Ik vind online trouwens echt super stoer. Vooral die muziek is humor, maar het is ook gewoon leuk. Veel actie, je hoeft je niet te vervelen (wat bij BF1942 nog wel eens het geval was).
Online is hij idd VEEL beter dan offline
als je op een goede server zit waar iedereen achter de APC en tanks aanloopt omdekking te zoekken, geweldig

helicopters zijn ook zeer vet en als je een beetje goede piloot hebt (controls zijn vrijwel gelijk aan DC) is het helemaal feest. Lekker droppen in de jungle terwijl je vanuit de heli kan schieten ook als je niet achter een machinegun zit.

een 9.5 van mij :)

edit:
reactie op onderbuurman: Je hebt idd wel een fatsoenlijke video kaart nodig om dit te draaien :) 9800PRO does the job tough ;)

[ Voor 9% gewijzigd door messi op 13-03-2004 23:44 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel hem lekker totdat ik jarig ben..dan krijg ik hem voor me verjaardag..of ik wacht totdat ""oma"" weer eems langs komt

btw

heb hem binnengehaald in nog geen uur...maar dat boeit niet...is fantatsisch spel, in combinatie met ati radeon 9800XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 11-08 17:10
Is het bij mij alleen zo of IS het introfilmpje zo laggy?
In ieder geval haalt het introotje het VERREWEG niet van het vetste intro filmpje ooit : die van BF1942.
Btw best kut kwaliteit is de intro...

De menu in het begin vind ik ook niet zo tof... heb alleen even snel een battle gedaan, maar zelfs singleplayer loopt totaal niet bij mij. :(
(GF4 TI 4200!) en das echt jammer, denk dat ik ga upgraden naar 9800 pro, nu die zo goedkoop is.
Erg jammer, maar tziet er toch wel tof uit? Op low is dat water niet om aan te zien..

Op mij heeft het nog niet veel indruk gemaakt... kga morgen verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:51
Ho Chin Minh Trail is wel een mooi level. Met boobietraps (bomen met spikes erin die je van een berg kunt laten rollen) en veel bomen en gras, waardoor je de vijand kunt verrassen. En al dat gras lijkt m'n pc op te breken, samen met de bots want die kosten ook heel wat cpu cycles.
Op zich een mooi spel, maar wel slecht speelbaar doordat het zo zwaar is. Zonde.

Misschien moet ik dan toch maar eens upgraden naar een 5900XT. Iemand ervaring met deze kaart in combinatie met BF Vietnam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ik denk niet dat het een mod is, want ik weet dat het niet zo is.

Maar ik bedoel dus. Als ik em ergens op internet download bijvoorbeeld, kan ik dan de key van bf1942 gebruiken.

Dat is wat ik vraag :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
HarrieH schreef op 14 maart 2004 @ 00:33:
Ik denk niet dat het een mod is, want ik weet dat het niet zo is.

Maar ik bedoel dus. Als ik em ergens op internet download bijvoorbeeld, kan ik dan de key van bf1942 gebruiken.

Dat is wat ik vraag :)
Volgens mij niet, daar de BF1942 key niet bestaat uit:
xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx
Zo is de Vietnam key iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 11:16
kom op, wat lullen we nou eigenlijk ? De kracht van battlefield 1942 lag echt in mulitplayer, en nu hebben we ff singleplayer gespeeld met bots. a) het is niet zo realistisch en b) het is zwaar voor de pc met die bots...
kvind het spel echt super, zkr die muziek !! met don't you want somebody to love :P echt heel leuk, met het doppler effect erin :D (hoge frequentie als auto naar je toe rijdt en lage als ie van je af gaat) dan nog die boobietraps en het scootertje... de tanks zijn ook niet meer zo heel krachtig als in battlefield.. ze zijn wel handig maar zijn makkelijk te zien...

de helicopters zijn makkelijk te besturen en gaan niet zo snel kapot als je ff het water raakt of met je landingsgestel hard de grond raakt opzich weer een voordeel... hittezoekende raketten zijn ook heel leuk, ze blijven niet achter je aan dus ze zijn makkelijk te ontwijken maar een joystick moet ik wel nog gaan kopen want met de muis is het bijna niet te doen. De sounds van de geweren klinken lekker goed en ik kom lekker in het vietnam sfeertje ook door de propaganda torens. Hebben jullie al met de chinook een jeep/boot opgetild ? ik wel het gaat heel makkelijk maar oefenen is vereist :D

Donderdag lekker online gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 13:24

H3llSiNG

Meh.

Was het nu al duidelijk of er een demo komt na de release ?
Ik hoop het wel want mede door de demo's van bf is het bij mij zo aangeslagen

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vandaag even goed gespeeld te hebben kan ik zeggen:
Hij is anders als verwacht, maar is toch een zwaar goed spel :D
Ik kan niet wachten op donderdag MP-dag :)

[edit]
Heb net even op "onverklaarbare" manier MP gespeeld.
Lig ik heel stilletjes in het hoge gras te snipen..
Doodse stilte.... opeens:
"Bird bird bird, bird is the word"
Draai me op, zie nog net hoe er een tank over me heen scheurt :P
Echt humor _/-\o_
Ook leuk om met een heli de vijand aan te vallen met zware misles en dan het nummer: "War, where is it good for, absolulty nothing" te draaien.

nog een paar MP en SP screenies

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bij het 2e plaatje had de AI nogal haast om uit mijn tank te duiken toen ik vol gas op een vijandige tank af reed.
Wat doet die aap.. springt ie voor mijn wielen :{
De AI laat nog wel wat te wensen over.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
1 woord.. OWNAGE!

ff reepje ram erbij zodat ik 1 GB ram heb dan loopt ie lekker soepel (want nu swapped ie de hele tijd dus hdd activiteit = fps slowdown)

dus morgen ff bestellen.

en z.s.m BF:Vietnam kopuh bij dynabyte (klantenkaart) dus 42.95 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Waarom is er eigenlijk geen 6.1 optie?
Die kon ik ook al niet vinden painkiller :S

alleen maar 5.1 en 7.1 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik heb Battlefield Vietnam nu ook gespeeld(6 uur non stop :X ), en het valt me niet tegen. Integendeel het speelt best flex, grafisch ook een hele vooruitgang.

Het introfilmpje is erg gaaf, misschien grafisch wat minder maar het gaat om het sfeertje. ;)

De main menu is een beetje onoverzichtelijk (vooral als je BF1942 gewend bent), maar dat moet nog aangeleerd worden. :)

Wat ik ook heel leuk vind zijn de maps van BFV, stuk voor stuk echte toppertjes ik kan nog niet kiezen voor een favoriet. Al vind ik dat er wat weinig maps zijn, hadden er wel meer mogen zijn.

Het reloaden van je wapens is mooi gedaan en handig is dan ook als je auto reload in de game menu hebt aanstaan :P De hitte zoekende rakketten doen ook hun werk al is het af en toe jammer dat er dan net ook een teammate voorbij vliegt :X

Leuk is ook dat je voertuigen kan oppikken met je helicopter (die vliegen te makkelijk), alleen heb ik wel het "takel iets op en drop het op de vijand gevoel erbij" :/ .

Het echte negatieve zit hem bij mij in playernaam, omdat je nu een minder lange playernaam mag hebben t.o.v BF1942 :/

Kwa frames duik ik niet onder de 60, wat gewoon acceptabel is (voor specs zie sig)

Af en toe rijd ik ook even naar de rand van het veld met mun jeep, om even lekker wat muziek te luisteren :) Heerlijk gewoon :9 .....0....f

Al om al geef ik deze game van dice zeker wel een 8, en omdat ik nog niet volledig (lees zonder lag) op hett inet heb kunnen spelen zal het cijfer waarschijnlijk alleen nog maar omhoog gaan. :P

Hier nog wat screens
*clickbaar
Afbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/battlefield%20vietnam/GoTScreens/1.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/battlefield%20vietnam/GoTScreens/3.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/battlefield%20vietnam/GoTScreens/4.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/battlefield%20vietnam/GoTScreens/8.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/battlefield%20vietnam/GoTScreens/9.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 14-03-2004 07:38 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou mijn ervaringen en meningen dan over Vietnam nadat ik 3 maps online heb gespeelt met 32 man:

- overall voelt de game buggy aan net als bf1942 in het begin

- je kunt niet strafen in het water

- wapen switchen is net zo crappy (misschien wel slechter) dan in bf1942

- directx 9 features moeten optioneel worden in een patch ofzo, want dat veroorzaakt imo de crappy performance.

- de graphics zien er flats uit, cartoony achtig, bf1942 zonder directx 9 ziet er een stuk mooier uit imo.

- de overall interface is zeker ff wennen maar tot nu toe ben ik van mening dat het er maar rommelig uit ziet t.o.v. bf1942

- intro filmpje is cheap en kort vergeleken met bf1942

- muziek is een groot pluspunt en leuke feature :)

- te donkere mappen, het is vrij donker overall, brightness omhoog zetten hou ik niet van omdat het oorspronkelijk dan niet weergeeft...

- textures lijken erg goedkoop vooral van tanks, ook met high details

Verder moest ik alles op laag zetten om met mijn systeem een beetje te kunnen spelen met 32 man :X nogmaals die directx 9 mag van mij eruit gesloopt worden, voegd niks toe imo.

tot nu toe een 5 als we toch cijfers gaan geven... we moeten misschien wel weer wachten tot patch 1.6 voordat het goed speelbaar wordt :+

//edit: ow ja iets teveel dc gevoel met een nieuwe engine :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 01:13:
Na vandaag even goed gespeeld te hebben kan ik zeggen:
Hij is anders als verwacht, maar is toch een zwaar goed spel :D
Ik kan niet wachten op donderdag MP-dag :)

[edit]
Heb net even op "onverklaarbare" manier MP gespeeld.
Lig ik heel stilletjes in het hoge gras te snipen..
Doodse stilte.... opeens:
"Bird bird bird, bird is the word"
Draai me op, zie nog net hoe er een tank over me heen scheurt :P
Echt humor _/-\o_
Ook leuk om met een heli de vijand aan te vallen met zware misles en dan het nummer: "War, where is it good for, absolulty nothing" te draaien.

nog een paar MP en SP screenies

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bij het 2e plaatje had de AI nogal haast om uit mijn tank te duiken toen ik vol gas op een vijandige tank af reed.
Wat doet die aap.. springt ie voor mijn wielen :{
De AI laat nog wel wat te wensen over.
Hoe heb je da gedaan? :/ Online? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Hmm, hebben jullie soms ook de bug dat je niet ziet of je reload? Ik hoor het wel, maar je de animatie wordt niet ingeschakeld, en dat is nogal verwarrend als je in een vuurgevecht zit :P.

Maargoed, ik denk wel dat BF:V een succes wordt, mits er een aantal patches worden gereleased. Want er moet écht nog het een en ander gefixed worden. En dan vooral performance!

Weet nog steeds niet of ik hem ga kopen :).

[ Voor 38% gewijzigd door Switch op 14-03-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Kben hen nu aan het installen, ik ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 18-08 11:38

scorpie

Supra Addict

Hebben jullie ook zo'n last van artifacts? Ik heb mijn gf4 ti4600 NIET overgeclocked, en heb dit alleen met battlefield.
Voor de rest wordt m'n videokaart niet te warm en gebruik ik de nvidia 53.03 drivers.

Maar verder wel een cool spel :)
Helikopter vliegen rules, vereist alleen wel veel oefening :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Scorperito schreef op 14 maart 2004 @ 10:30:
Hebben jullie ook zo'n last van artifacts? Ik heb mijn gf4 ti4600 NIET overgeclocked, en heb dit alleen met battlefield.
Voor de rest wordt m'n videokaart niet te warm en gebruik ik de nvidia 53.03 drivers.

Maar verder wel een cool spel :)
Helikopter vliegen rules, vereist alleen wel veel oefening :P
Ik gebruik det. 45.23 en heb ook een ti4600 hoeveel fps haal je met det. 53?

Heb overigens geen last van artifects.

consolecommand:

fps 1

en voor de rode lijn (is fps lijn): console.drawfpsgraph 1 (of console.dr <tab> 1 enter )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Geen idee hoeveel fps ik haal (console command?) maar ik speel wel alles high @ 1034*768

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Net als bij BF1942: fps 1 of console.showfps 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Laatst online: 11-08 17:10
Btw hoe doe je dat ie elke keer als je laadt automatisch je fps laat zien (dus dat je niet hele tijd fps 1 hoeft te typen)

Naja ik vind BF:V errruug vet. :)
Ik hou erg van om allemaal gewoon te lopen en lekker alleen infantry gevechten.
Ook zat iemand es bij spawnpoint ik kom met mesje en ik sneed even wat. :P
Echt geweldig.
Btw heb nu alles op laag en in multiplayer loopt ie erg lekker, als ping goed is dik 100 fps. :D
Dat nog met GF4 TI 4200!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok.. ik heb vandaag nog ff gespeeld en ben van mening veranderd

OWN...

het sfeertje in die maps en die muziek is _/-\o_

geluid is prima.. lig je te snipen hoor je so van die vogeltjes fluiten... dit miste ik wel in 1942. maar de muziek om daar nog een keer op terug te komen....
niets mooier dan in een heli vliegen 5 man achterin die zwaar lopen te knallen en dan het liedje WAR..... WHERE IS IT GOOD FOR!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 15:00

star-saber

Ryzen

hmm
ben ik dan de enige die geen muziek hoort tijdens het spelen?
alleen tijdens laden en intro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 21:59
star-saber schreef op 14 maart 2004 @ 10:55:
hmm
ben ik dan de enige die geen muziek hoort tijdens het spelen?
alleen tijdens laden en intro?
klopt dat zit er ook niet in :) alleen in bepaalde vliegtuigen of in je kampjes :)

vanmiddag multiplayer maar eens uitproberen, ben benieuwd of het nu echt cooler is dan singleplayer :)
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 10:53:
ok.. ik heb vandaag nog ff gespeeld en ben van mening veranderd

OWN...

het sfeertje in die maps en die muziek is _/-\o_

geluid is prima.. lig je te snipen hoor je so van die vogeltjes fluiten... dit miste ik wel in 1942. maar de muziek om daar nog een keer op terug te komen....
niets mooier dan in een heli vliegen 5 man achterin die zwaar lopen te knallen en dan het liedje WAR..... WHEREWHAT IS IT GOOD FOR!!!! _/-\o_
jaaa :D ik heb zelfs mee zitten zingen en samen met een maat rush hour achtige taferelen gedaan :+ Echt fantastisch ook die droppings uit een heli heheh, en dan covering fire geven met de mounted m60's :D ownage :)

[ Voor 51% gewijzigd door Schuey op 14-03-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb idd ook geen muziek ingame, en de optie staat toch echt aan... wachten op patch 1 dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Scorperito schreef op 14 maart 2004 @ 11:00:
Ik heb idd ook geen muziek ingame, en de optie staat toch echt aan... wachten op patch 1 dan maar ;)
zal toch de bedoeling zijn zo? Denk dat als je die optie uitzet dat je dan gewoon de muziek door de speakers in je kampen en in de voertuigen kwijtbent, iemand die deze optie kan testen? Ik kan dat nu ff niet :)
The_Silencer schreef op 14 maart 2004 @ 11:03:
Misschien een gekke vraag want ik heb het spel niet, maar hoe komen jullie allemaal online als het spel nog niet eens uit is
dan wordt er gespeelt op gekraakte servers, maar die info is niet relevant voor de discussie :)

[ Voor 29% gewijzigd door Schuey op 14-03-2004 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Silencer
  • Laatst online: 01-07 20:43
Misschien een gekke vraag want ik heb het spel niet, maar hoe komen jullie allemaal online als het spel nog niet eens uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Er zweven cracked servers rond :) Heb er net ook op een gespeeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Het spel is wel uit, alleen niet in de winkel te krijgen.
Anyway, iemand een [GoT] servertje? ;)

BTW de muziek is echt té stoer :)
Echt van de jaren uuuhm 60? (Toen was de vietnam oorlog toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ja dat klopt :)
leuk dat je ook die nummers op tv tegen komt :P sounds of the sixties met paul jones :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 27-06 14:28
Super spel :)
Vooral schieten met het machinegeweer is vet, rambo style!! Als je muziek wil horen moet je als je in een voortuig zit op 0 drukken dan krijg je de playlist.

Weet iemand hoe je je fps kan locken? Oude BF1942 command (renderer.lockfps) doet het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoe werken de chopper controls nou precies? Ik heb eerder gelezen dat (stel je gebruikt WSAD) de W gewoon opstijgen is. Maar als de W opstijgen is hoe ga je dan vooruit? Of is de W opstijgen en tegelijkertijd vooruit? En is de A toets dan naar links strafen, of maakt de neus echt een "roll" naar links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
kijk voor de grap eens in je controls voor je domme vragen stelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Schuey schreef op 14 maart 2004 @ 11:38:
kijk voor de grap eens in je controls voor je domme vragen stelt ;)
Ik heb het hele spel nog niet, ik vraag het aan diegene die het al gespeeld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen wat er zo super aan is?

Mijn mening over BF1942 aan de kant gezet, vind ik het eigenlijk niet veel meer dan dat? De wapens zijn gewoon vervangen door andere wapens, hetzelfde voor de voertuigen (op de helicopters na). Het ziet er niet idioot veel beter uit dan BF1942, terwijl het toch een stuk slechter loopt.

Dit is niet bedoelt als flame, maar het ziet er weer uit als zo'n typisch EA (uitmelk) product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Tja, kwestie van smaak :) Vind deze beter dan 1942. En waarom? Tja, weet ik eigenlijk niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 11:41:
Mag ik vragen wat er zo super aan is?

Mijn mening over BF1942 aan de kant gezet, vind ik het eigenlijk niet veel meer dan dat? De wapens zijn gewoon vervangen door andere wapens, hetzelfde voor de voertuigen (op de helicopters na). Het ziet er niet idioot veel beter uit dan BF1942, terwijl het toch een stuk slechter loopt.

Dit is niet bedoelt als flame, maar het ziet er weer uit als zo'n typisch EA (uitmelk) product.
het voelt voor mij idd ook wat uitgemolken aan, imo is het voor mij meer een 'mooie mod' dan een nieuwe stand alone game :)
Sipio schreef op 14 maart 2004 @ 11:41:
[...]

Ik heb het hele spel nog niet, ik vraag het aan diegene die het al gespeeld hebben ;)
tja dan hoef je het eigenlijk niet eens te weten :+
mgoed omdat ik in een goeie bui ben :P
w en s is opstijgen en dalen
a en d is rond je as roteren

dan heb je nog je muis naar voren en achteren is dus ook naar voren en naar achteren, en je muis naar de zijkanten is gebruik maken van de rolroeren dus neus naar links en naar rechts. Het is wel ff oefenen, maar dat maakt het wel leuker, dan krijg je echt piloten en infanterie apart :) doppings zijn vet :P

[ Voor 35% gewijzigd door Schuey op 14-03-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 09:30

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/eerstelift.JPG

woei, gelukt, is wel vet lastig trouwens om zon ding onder je heli te prakken, maar oefening baart kunst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 11:41:

Wat is er "uitmelk" aan? Als ik de reacties zo lees vind het grootste gedeelte van de mensen het een goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 11:16

Steffy

Ayreonaut

Euh ik heb een probleempje. Ik wil ff met mijn broertje tegen bots spelen maar als ik een server draai krijg ik er geen bots in. Iemand een idee waar dat aan ligt of wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 14 maart 2004 @ 11:56:
[...]

Wat is er "uitmelk" aan? Als ik de reacties zo lees vind het grootste gedeelte van de mensen het een goede game.
Vandaar dat ik het me afvraag, wat er zo goed aan is ivm Battlefield 1942.

Uitmelken omdat dit al het vierde product in het Battlefield rijtje is, en er eigenlijk maar weinig veranderd is terwijl je er wel de volle pond voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Hahaha net online. Zon APC met 5 man erin... Requesting Airlift :P
Dus ik lift die gozer begint ie te schelden :+ :D
Lol was echt melig moment :D
btw: vond RtR en SW voor 1942 pas uitmelk. Deze niet vind ik :)

[ Voor 19% gewijzigd door BioHazard op 14-03-2004 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 11:59:
[...]

Vandaar dat ik het me afvraag, wat er zo goed aan is ivm Battlefield 1942.

Uitmelken omdat dit al het vierde product in het Battlefield rijtje is, en er eigenlijk maar weinig veranderd is terwijl je er wel de volle pond voor moet betalen.
Ik vind dat je deze game niet kunt vergelijken met een expansion als bv road to rome of secret weapons (die ik overigens ook met veel plezier speel). Als ik de reviews mag geloven (heb de game zelf nog niet) dan is het een op zichzelfstaande (dus los van bf 1942) game die zeker bestaansrecht heeft. Dezelfde conclusie kan ik ook voorzichtig trekken uit de reacties hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmhm het zou de game van het jaar worden, dat valt dus wel mee als ik het hier zo lees. Maar toch koop ik hem volgende week :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Ik heb m ook gespeeld. Het is wel ff wennen. Het enige waar ik echt niet goed van wordt is het feit dat het nauwelijks mooier is dan BF42, maar ik moet het wel op medium + lightmaps uit draaien wil ik het een beetje fatsoenlijk kunnen spelen.

Ik vind het jammer dat de irritante dingen uit BF42 niet zijn verbeterd. Bijvoorbeeld het feit dat een voertuig meteen ontploft als deze het water raakt, of dat een heli ontploft als je een tak v/e boom aanraakt. En de bots reageren wel iets beter, maar nog niet zoals het zou moeten.

Klopt het trouwens dat het programma fraps niet werkt in BF:V?

[ Voor 5% gewijzigd door Viper7 op 14-03-2004 12:06 ]

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt het veel verschil in laden en spelen als je 1024mb ram hebt ipv 512?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 12:07:
maakt het veel verschil in laden en spelen als je 1024mb ram hebt ipv 512?
Ga daar maar wel van uit.
Ik heb het verschil zelf ondervonden in Bf1942.
Het laden van Maps ging iig veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Poll: Heb jij Battlefield Vietnam al gespeeld?
Jazeker, nog online ook!
Ja, maar alleen single player
Nee, ik wacht op de release
Nee, ga ik niet doen ook
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7690&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wat vind je van BF-Vietnam?
Topper, beter dan BF-1942
Net zo goed als BF-1942
Minder dan BF-1942
Nog niet gespeeld
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7692&layout=2&sort=prc

Poll: Ga jij BF-Vietnam kopen?
Jazeker, ik heb hem in pre-order
Jazeker, direct na de release
Nee, ga hem zeker niet kopen
Ja, maar pas als ie goedkoper word
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7694&layout=2&sort=prc

[ Voor 57% gewijzigd door Bor op 14-03-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Viper7 schreef op 14 maart 2004 @ 12:05:
Ik heb m ook gespeeld. Het is wel ff wennen. Het enige waar ik echt niet goed van wordt is het feit dat het nauwelijks mooier is dan BF42, maar ik moet het wel op medium + lightmaps uit draaien wil ik het een beetje fatsoenlijk kunnen spelen.

Ik vind het jammer dat de irritante dingen uit BF42 niet zijn verbeterd. Bijvoorbeeld het feit dat een voertuig meteen ontploft als deze het water raakt, of dat een heli ontploft als je een tak v/e boom aanraakt. En de bots reageren wel iets beter, maar nog niet zoals het zou moeten.

Klopt het trouwens dat het programma fraps niet werkt in BF:V?
fraps werkt ook niet bij mij met vietnam

En verder geef ik je helemaal gelijk deze versie van vietnam zuigt gewoon hard, kwa graphics nauwelijks verbeterd maar je moet wel op low detail draaien om een beetje fps nog te krijgen :(

En verder zijn de physics van 1.2/1.3 van bf1942 (althans het lijkt er verd8 veel op) want het zuigt behoorlijk... dus daarom komt er geen demo, deze versie is namelijk nog lang niet af en EA wil natuurlijk niet dat men via een demo erachter gaan komen dat Vietnam eigenlijk niets is, tot die conclusie kan men beter komen als men het spel al gekocht heeft :/

//edit: leuke features zijn wel zoals die flags cappen enzo dat je tijd in beeld krijgt en dat het sneller gaat met meer personen in de buurt, vraag me af waarom ze zoiets niet doen in bf1942... of bijvoorbeeld de teamplay in tenminste Vietnam upgraden door 'verdien' punten te geven ook door te repairen/healen e.d. en dat je geen punten kan scoren in een kamp waar je de vlag niet kunt veroveren.

Wat dat betreft geef ik Terr gelijk en lijkt het verd8 veel op een EA uitmelk product dat alleen rekening met de main stream gamer die niet veel ervaring heeft op dit gebied. Tis net een porno film btw :+ mooi pics op het doosje maar de film zelf is niks :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 12:15:
[...]

En verder zijn de physics van 1.2/1.3 van bf1942 (althans het lijkt er verd8 veel op) want het zuigt behoorlijk... dus daarom komt er geen demo, deze versie is namelijk nog lang niet af en EA wil natuurlijk niet dat men via een demo erachter gaan komen dat Vietnam eigenlijk niets is, tot die conclusie kan men beter komen als men het spel al gekocht heeft :/
Ik vind het wel heel raar dat veel mensen hier echt positief zijn en maar een paar echt heel erg negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Net even 1on1 gespeeld, online. Echt vet! Vooral met die muziek, "Sombedoy to love" draaien terwijl je met je tank een VC basis binnen 'vaart' en alles om je heen kapot knalt :) Het is gewoon vet.

BF:V heeft een veel hoger humorgehalte dan BF1942, muziek etc. Ja, het is nou niet echt de perfecte game, BF1942 is/was beter. Ik denk wel dat ik hem koop, en dat de patches alle onevenheden fixen. Tenminste, dat hoop ik :).

Die bug dat je niet ziet dat je reload is overgens alleen als je geraakt wordt + reload, sucked best wel :).
en die M60 is ietwat veel-te-sterk :X :P En die tanks zijn nu iets té weak, 3x schieten en een ventje is nog niet dood, laat staan een jeep :)

[ Voor 11% gewijzigd door Switch op 14-03-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Laatst online: 23:01
Steffy schreef op 14 maart 2004 @ 11:59:
Euh ik heb een probleempje. Ik wil ff met mijn broertje tegen bots spelen maar als ik een server draai krijg ik er geen bots in. Iemand een idee waar dat aan ligt of wat ik verkeerd doe?
ff coop aanvinken helemaal onderaan en succes :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Idd, om die reden is er waarschijnlijk geen demo gemaakt voor de release. Ik heb het btw ook al besteld, maar ik vind het niet zo erg omdat er ook weer een hoop mods voor uit komen.

Wat geeft trouwens het aantal fps aan op deze screen? (linksboven)

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Khebbem net gespeel en ik vind hem wel erg leuk, vooralp de maps. Het spel draait alleen niet zo lekker op mijn amd 2800+, 512 mb ddr ram en geforce fx 5900. :/ Twas weliswaar met alles op zijn mooist en 4xfsaa en 8xaf maar tog :P Kga denk ik fsaa en af uitzetten en dan kijken hoe hij draait, anders wellischt wat geheugen erbij. De 63 bots kunnen echter ook het verschil maken :Y)

Nu ff online proberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
De engine :) Type in je console (~) 'fps 1' of 'console.showfps 1' :). Dit zeg ik nu al voor de 2e keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Viper7 schreef op 14 maart 2004 @ 12:22:
Idd, om die reden is er waarschijnlijk geen demo gemaakt voor de release. Ik heb het btw ook al besteld, maar ik vind het niet zo erg omdat er ook weer een hoop mods voor uit komen.

Wat geeft trouwens het aantal fps aan op deze screen? (linksboven)
0.9 is actuele fps
21.4 is gemiddelde fps
tussen haakjes daarachter geen idee

msf weet ik niet (simulated frames oid ? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Tis net een BF1942 mod, heli's vliegen valt me trouwens wel heel erg mee.
Heb het ff MP gedaan, mja BF1942 blijft leuker, dus deze game zal ik zeker niet gaan kopen.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Als ik wil connecten krijg ik steeds een data error :|
En dat terwijl ikzelf niks heb aangepast ofzow, of zie ik iets over het hoofd? :/

Overigens is de intro wel leuk, maar die van bf1942 was idd beter, maar who cares? :P En aan het menu hoefde ik totaal niet te wennen. Het enige dat anders is, is dat het nu links is ipv boven, de rest is imho vrijwel hetzelfde.

edit: precieze foutmelding: "data differs from server"

[ Voor 54% gewijzigd door Benotti op 14-03-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Schumi4ever schreef op 14 maart 2004 @ 12:34:
Als ik wil connecten krijg ik steeds een data error :|
En dat terwijl ikzelf niks heb aangepast ofzow, of zie ik iets over het hoofd? :/

Overigens is de intro wel leuk, maar die van bf1942 was idd beter, maar who cares? :P
Inderdaad, het intro zet ik toch altijd uit. Onnodig om die elke keer te laten zien en het kost alleen maar meer tijd om mijn favo game te starten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 18-08 16:30

Pubbert

random gestoord

Radeon Bezitters die ook problemen hebben met FSAA aan?

Ik heb dan soms allerlei fouten, artifacts, missing dots, soms is mn gun inneens weg.

En de rook ziet er ook wazig uit... :/

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik draai nu op 1024x768x32 met video op hoogste wat mogelijk is en dan heb ik gemiddeld 20-30 fps met mijn systeem :) was een 46 man multiplayer server.

Na veel testen met de instellingen ben ik tot de conclusie gekomen dat het vooral aan de sound ligt, iig deze instellingen van de sound werken het beste voor mij :) (enig nadeeltje is dat je geen music meer hoort in vehicles)

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/bfv_sound_2.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
ty, zal het strax eens proberen :)

Overigens zijn er al mods in de maak voor BF:V :) bijvoorbeeld:
http://www.pointofexistence.fpscentral.com/

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 16:39

Copyman

Dode muis

Ik installeer net Battlefield Vietnam op mijn andere (Athlon TB 1400) PC. Maar als ik daar een map start, laden doet ie perfect en als hij dan klaar is met laden en net het spel in wil gaan, gaat het spel zonder foutmelding weer naar de desktop. :?

Iemand dit al gehad? :)

(En nee, geen punkbuster probleem)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Copyman schreef op 14 maart 2004 @ 13:23:
Ik installeer net Battlefield Vietnam op mijn andere (Athlon TB 1400) PC. Maar als ik daar een map start, laden doet ie perfect en als hij dan klaar is met laden en net het spel in wil gaan, gaat het spel zonder foutmelding weer naar de desktop. :?

Iemand dit al gehad? :)

(En nee, geen punkbuster probleem)
refreshrate probleem zie bf1942 faq oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 16:39

Copyman

Dode muis

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 13:24:
[...]

refreshrate probleem zie bf1942 faq oid :)
Nope, allowallRefreshRates oid staat al op "1". :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi4ever schreef op 14 maart 2004 @ 12:34:edit: precieze foutmelding: "data differs from server"
dit betekent dat als je de illegale release gebruikt je niet kan connecten met een legale server, lijkt me ook logisch eigenlijk, je hebt namelijk sommige bestanden staan overschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 13:30:
[...]

dit betekent dat als je de illegale release gebruikt
Is er dan ook al een legale release? :P

Maar ik zal iig kijken wat ik kan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
Nee, dat betekent dat je op zoek moet gaan naar cracked servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 18-08 16:30

Pubbert

random gestoord

Zo ziet het er soms uit met fsaa.

Soms ook gewoon een minuut normaal, dan is mn gun inneens weer weg
Ook die rare "puntjes" op die hand.

Pics zijn klikbaar

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bertp/Images/ScreenShot0.jpg