Battlefield Vietnam

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.308 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Viper7 schreef op 04 maart 2004 @ 19:58:
Hoe kun je dat nou leuk vinden? 5 sec is wel handig ja, kun je ff punt + wapens uitzoeken. Maar in sommige servers moet je wel 30 sec wachten voordat je spawnt.
Dan heb je iemand van je eigen team vermoord. :P
Ja sommigen zijn belachelijk hoog, maja anders ben je net in een basis heb je wat gasten doodgeschoten en pak je net de vlag SPAWNEN ze net met zn allen!
Das nou ook niet fijn en is minder fun natuurlijk he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

ATI 9800 PRO
- Battlefield does not support some of the hardware features of the
ATI 9800. If you experience strange graphical anomalies with this card,
exit Battlefield Vietnam and bring up the display properties on your desktop.
Click on Settings -> Advanced -> 3D. In the 3D settings for
Direct3D make sure the "Use custom settings" box is not checked.
If it is, make sure the "Application Preference" checkboxes for
anti-aliasing and anisotropic filtering are turn on.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:40

Snow_King

Konijn is stoer!

lekker zeg :/

Vriendjes politiek EA <=> nVidia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

Dat is dan al de 2e keer, want zo iets was het ook met SimCity 4. Later in een patch is het verholpen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Spawntime = voor mij ideaal. Kan ik af en toe lekker een shaggie rollen.

Iemand ervaringen met het pre-orderen bij GCshop.nl? Ik heb hem al besteld, maar ben benieuwd of ze hem ook optijd leveren (lees: de dag van de officiële release)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Nieuw interview. Moet het nog lezen :P

edit
Er worden belangrijke dingen in besproken, je neemt bijv. een enemy flag veel sneller in met een team en hij wordt niet meer zo snel neutral :). Maargoed, lees zelf maar ;)
Custom combat was a mode that we implemented mainly for clans and die-hard fans. Invariably, you’ll get tired playing the same maps with the same settings. What custom combat does is that it allows for anybody to say “okay, on our server, we are always going to be the Special Forces, and the other team can always be the Vietcong, on every map”. Or the other team can be a US force, you can have US versus US. You can also eliminate certain classes, say that “we don’t want snipers” and you could turn the snipers off, or you could say “we want all classes, but we only want them to use their pistols” and turn off everything except pistols. Or knives, we’ve done that one, everybody just runs around with knives! It’s a way of letting people make the game even more fun than it is today, by changing it.
^^ _o_ Ownatsj :)

[ Voor 119% gewijzigd door Switch op 05-03-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Oehhhh dat is wel lekkere change zeg :9

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:42

Faure

Ja!

DeX schreef op 04 maart 2004 @ 20:05:
ATI 9800 PRO
- Battlefield does not support some of the hardware features of the
ATI 9800. If you experience strange graphical anomalies with this card,
exit Battlefield Vietnam and bring up the display properties on your desktop.
Click on Settings -> Advanced -> 3D. In the 3D settings for
Direct3D make sure the "Use custom settings" box is not checked.
If it is, make sure the "Application Preference" checkboxes for
anti-aliasing and anisotropic filtering are turn on.

:/
das kut net nieuwe pc gekocht/besteld (maandag hebbik em) met een radeon 9800pro, maar ik vewacht geen problemen eigenlijk, en anders is dat zo opgelost met een patch of nieuwe drivers :)

Assumption is the mother of all failures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Switch schreef op 05 maart 2004 @ 15:50:
Nieuw interview. Moet het nog lezen :P

edit
Er worden belangrijke dingen in besproken, je neemt bijv. een enemy flag veel sneller in met een team en hij wordt niet meer zo snel neutral :). Maargoed, lees zelf maar ;)

[...]

^^ _o_ Ownatsj :)
Ow dat is heel gaaf, komt gameplay erg ten goede :) ben al wat positiever nu tot het kopen van BFV nu :P

[ Voor 67% gewijzigd door whyz op 05-03-2004 16:02 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zeer benieuwd naar deze game, battlefield 1942 vond ik al super, en ik hoop dat deze weer buper word. De screenshots en filmpjes zien er in ieder geval veelbelovend uit. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nog meer screens, erg mooi :). Doet een beetje Far Cry achtig aan, hoop dat je die shiny-textures ook kan uitzetten trouwens, vreten waarschijnlijk m'n Geforce3 helemaal op ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0017/thumb_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0017/thumb_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0017/thumb_3.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0017/thumb_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0017/thumb_5.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0017/thumb_6.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0016/thumb_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0016/thumb_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0016/thumb_3.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0016/thumb_4.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.battlefieldvietnam.fpscentral.com/images/news/0016/thumb_5.jpg

Ook nog een site waar je kan zien of je systeem 'klaar' is voor BF:V ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

RocketKoen schreef op 04 maart 2004 @ 20:03:
moet je niet zoveel teamkillen bio ;)
Ik TK'de niet :/
:>

[ Voor 12% gewijzigd door BioHazard op 08-03-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hee das een nice feature van die vlaggen hoever je ervan verwijderd bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Jezus. Wat zijn die graphics toch een verbetering over BF. Echt, goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 17:42:
hee das een nice feature van die vlaggen hoever je ervan verwijderd bent :)
Zekers, ook fijn dat je nu een timer te zien krijgt. Weet je tenminste hoe lang je nog paranoia moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
De specs van de site van Switch kloppen niet. Je hebt namelijk wel een snellere processor nodig dan 500/600 mhz..

Overigens zien die screens er zeer netjes uit!

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Switch schreef op 05 maart 2004 @ 17:12:
Nog meer screens, erg mooi :). Doet een beetje Far Cry achtig aan, hoop dat je die shiny-textures ook kan uitzetten trouwens, vreten waarschijnlijk m'n Geforce3 helemaal op ;)

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ook nog een site waar je kan zien of je systeem 'klaar' is voor BF:V ;).
Far Cry achtig? Nou nou laten we niet overdrijven, vergeleken met Far Cry is alles wat binnenkort uitkomt :O op Stalker, Doom 3 en Half Life 2 na. Qua graphics dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Valt me trouwens op bij sommige van die screenshots dat waar AA aanstaat de in-game teksten nog steeds moeilijk te lezen zijn, net als met BF1942. Jammer dat dat niet eens opgelost wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Full screen AA levert volgens mij zowiezo dat effect op.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Haay schreef op 05 maart 2004 @ 23:08:
Valt me trouwens op bij sommige van die screenshots dat waar AA aanstaat de in-game teksten nog steeds moeilijk te lezen zijn, net als met BF1942. Jammer dat dat niet eens opgelost wordt!
Dit is idd een vervelend probleem, ik heb sinds kort eindelijk eens een betere kaart zodat ik AA kan gebruiken in een game en dan is het bijna niet te doen omdat de letters dan niet meer te lezen zijn.

Ik hoopte dat voor BF-VN dit wel opgelost zou zijn eigenlijk.afwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bor_de_Wollef schreef op 05 maart 2004 @ 23:23:
Full screen AA levert volgens mij zowiezo dat effect op.
Bij mij zijn de letters bij 2x AA niet goed leesbaar. Zet ik hem op 4* of 6* dan zijn de letters goed leesbaar hoor. (9800pro)

Alleen krijg ik bij 4 a 6* AA een te hoge framedrop.

Speel nu op 1280*960@85 met de meeste instellingen op zijn hoogst en Aniso op 4. AA laat ik op 0.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hier staan wat ingame filmpjes, alvast weer een lekker makertje.

http://www.filerush.com/forums/viewtopic.php?t=570

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Sipio schreef op 06 maart 2004 @ 11:06:
Hier staan wat ingame filmpjes, alvast weer een lekker makertje.

http://www.filerush.com/forums/viewtopic.php?t=570
Dat zijn dus dezelfde filmpjes. ;)

Ik mag hopen dat hij tegen bots speelt, want die andere spelers zijn wel heel erg dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Ik hoop juist dat dit domme mp spelers zijn, en dat de bots niet zo dom reageren als in BF42

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik blijf het meer een mod vinden dan een standalone game, maar goed... neemt niet weg dat ik me er uitermate mee zal vermaken.

Vietnamezen klinken een beetje lame imho.

Het water ziet er iig niet meer uit als een dikke bewegende massa stroop.

Zit er trouwens ook een map tussen met een 'echte' jungle met dichte begroeiing?
EDIT: Ah...ik had gewoon alle filmpjes moeten checken. Vanaf 13 zie je een map die er meer op lijkt.
In de filmpjes komt trouwens de Bell Cobra ook weer terug, dus ik denk toch dat ie er gewoon in zit _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 06-03-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
jagermeister1 schreef op 06 maart 2004 @ 12:11:
Ik blijf het meer een mod vinden dan een standalone game, maar goed... neemt niet weg dat ik me er uitermate mee zal vermaken.
Onzin. Er is juist wel veel veranderd. Ik denk dat jij je teveel laat misleiden door mods, zeker als je EOD hebt gespeeld is dit idd niet super vernieuwend. Maar ten opzichte van BF1942 zeker wel en sequels zijn nou eenmaal geen totaal andere games, ik weet niet wat jij eigenlijk verwacht? Kijk maar naar GTA: Vice City en UT2004, lijkt toch ook allemaal duidelijk op de voorganger ervan.

Ik denk dat ik Vietnam erg veel zal spelen, zeker omdat ik juist goed ben in fraggen. Die tanks geloof ik nou wel, daar moet je er niet teveel van hebben. Als je als 'tanker' een 1:1 ratio hebt kun je wel stellen dat je een prutser bent in BF1942, hopelijk is dat nu anders doordat infanterie veel meer kans krijgt. Ik denk ook dat je nu wel voorzichtig zult moeten zijn met je tanks en ze kunnen lang niet overal meer komen. In Vietnam krijgt de infanterie veel meer kans en dat is een goede zaak. Voertuigen blijven natuurlijk wel een belangrijke rol spelen, dat is het kenmerkende van Battlefield.

[ Voor 5% gewijzigd door CorteX op 06-03-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FZ: How does the balance between infantry and vehicles work? Is it possible to survive on foot?

AJ Marini: One of the things we focused on in the game was to make the infantry experience much better, mostly from just the way the weapons felt. We wanted to make the weapons feel fantastic, we wanted them to feel like they were in your hands as opposed to on the screen. And in doing that, and in building the vegetation and so on and so forth we felt that it was more fun to give the player a reason to stay on foot and say “Ok, I could take this vehicle but what’s better for me right now? Do I want this vehicle so I could stay alive or do I want this vehicle because it’s strategically better to take it now as opposed to being on foot?” I think we’ve been pretty successful in that way, you don’t have to be in a vehicle to survive. We have this unit, the engineer, with a blowtorch, that can run up to a tank and put the blowtorch to it and blow the tank up, and suddenly the tables are turned. They are powerful vehicles, but they are not overwhelming. You have a very, very good chance of survival on foot.
Dit staat in een interview, normaal vond ik tanks wel vet, maar nu hoor ik verhalen over hoe slap zo'n ding wordt dat het lijkt alsof je in een kartonnen doos it met en proppenschieter...

Dat een tank kapot gaat als je er een raket op schiet ok, maar met een vlammenwerper :?

Maarja er zitten ook genoeg positieve dingen aan BF:V _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik denk dat hij bedoelt dat je de vlammenwerper ín de tank kan steken ofzo, en dat je op die manier de bemanning verbrand :? Lijkt me onwaarschijnlijk, maar lijkt me ook wel cool ;).

Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, BF:V spreekt me juist aan omdat er meer aan de infantrie is gedacht. Als je in BF1942 rondloopt in bijv. OMG, maak je niet veel kans (Wel als je goed je best doet ;) :Y), maar met een tank maak je al veel sneller meer frags, wat imho vrij oneerlijk is.

Maargoed, ik ga hem meteen op de releasedate kopen, en dood spelen :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 13:21:
Dat een tank kapot gaat als je er een raket op schiet ok, maar met een vlammenwerper :?
Volgens mij is het een las-apparaat, tenminste, wat ik op screens heb gezien. Ik denk dat je de tank gewoon sloopt, volgens mij kun je met die blowtorch ook juist je tank reparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
CorteX schreef op 06 maart 2004 @ 13:36:
[...]
Volgens mij is het een las-apparaat, tenminste, wat ik op screens heb gezien. Ik denk dat je de tank gewoon sloopt, volgens mij kun je met die blowtorch ook juist je tank reparen.
Idd een blowtorch is een las apparaat. We zullen wel zien hoe dit werkt, misschien ga je dan wel zelf ook dood aan de explosie, je weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hmm, op de BF:V site zie ik niks terug over een 'blowtorch'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FZ: How does the balance between infantry and vehicles work? Is it possible to survive on foot?

AJ Marini: One of the things we focused on in the game was to make the infantry experience much better, mostly from just the way the weapons felt. We wanted to make the weapons feel fantastic, we wanted them to feel like they were in your hands as opposed to on the screen. And in doing that, and in building the vegetation and so on and so forth we felt that it was more fun to give the player a reason to stay on foot and say “Ok, I could take this vehicle but what’s better for me right now? Do I want this vehicle so I could stay alive or do I want this vehicle because it’s strategically better to take it now as opposed to being on foot?” I think we’ve been pretty successful in that way, you don’t have to be in a vehicle to survive. We have this unit, the engineer, with a blowtorch, that can run up to a tank and put the blowtorch to it and blow the tank up, and suddenly the tables are turned. They are powerful vehicles, but they are not overwhelming. You have a very, very good chance of survival on foot.
das echt wel beter want dat vond ik een van de grootste minpunten van BF1942. de feeling van de wapens en het feit dat je bijna geen kans hebt met infanterie.

en dat een tank te slecht word lijkt me nou ook weer niet je moet hem alleen wat strategischer gebruiken.
als je bijvoorbeeld weet dat er 4 vietnamezen ergens zijn met RPG's dan ben je een beetje dom als je daar heen ga met een tank. die moet je dus eerst killen met infanterie en dan is je tank juist in het voordeel.
in "apocalypse now" bijvoorbeeld word zon stad eerst ook verkend door infanterie.

en tja dat las-apparaat klinkt een beetje vaag.. aslof je ff heel droog met een lasapparaat een tank kan kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik hoop niet dat die blowtorch er echt in zit. Geen zin om een tank een blowjob te geven ;) Lijkt me gewoon lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Nou, dat killen met een lasapparaat valt wel mee. Je "rigged" een tank of ander voerrtuig. Lijkt me niet dat er langzaam energie van een tank daalt als je er op los last.

Volgens mij herinner je het nog van vorige interviews. Als je een voertuig een bepaalde tijd last, dan komen er vonken uit en iedereen die erin stapt ontploft met het voertuig.
Dus als jij in een tank zit, en je hebt geen idee dat er iemand achter je tankje zit te lassen, en je ziet opeens vonken uit je tank komen.... Bail! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 06 maart 2004 @ 15:59:
Ik hoop niet dat die blowtorch er echt in zit. Geen zin om een tank een blowjob te geven ;) Lijkt me gewoon lame.
Jij geeft liever andere zaken een blowjob. :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister1 schreef op 06 maart 2004 @ 16:20:
[...]
Jij geeft liever andere zaken een blowjob. :? :+
Huh? Wat doe jij graag?

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 06-03-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Die filmpjes zien er goed uit. <kwijl>

Maar ik kan er eentje niet meer vinden waar muziek onder zit van "War....what is it good for....blablabla absolutely nothing".... dies wel kewl maar kan um echt niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 14:59:
[...]

in "apocalypse now" bijvoorbeeld word zon stad eerst ook verkend door infanterie.
offtopic:
Ik weet bijna zeker dat je "Full Metal Jacket" bedoelt ;)

Daar legt zo'n GI nog uit tegen een film-crew dat ze eerst de stad uitpluizen want als er een "gook with a RPG" zit zijn ze de tank kwijt.

[ Voor 7% gewijzigd door Twhomp op 08-03-2004 13:13 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:48
Twhomp schreef op 08 maart 2004 @ 13:13:
[...]

offtopic:

Daar legt zo'n GI nog uit tegen een film-crew dat ze eerst de stad uitpluizen want als er een "gook with a RPG" zit zijn ze de tank kwijt.
of een vrouwelijke sniper die je infanterie neerschiet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Schuey schreef op 08 maart 2004 @ 13:30:
[...]

of een vrouwelijke sniper die je infanterie neerschiet :X
En dat is weer Apocalypse Now ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

HuggyB schreef op 08 maart 2004 @ 14:08:
[...]

Nee, full metal jacket :)

Ze zijn op dat moment de weg kwijt en sturen die neger dan naar die flats. ALdaar wordt hij (en vervolgens nog 2 andere oid) onder vuur genomen door een vrouwelijke vietcong strijder met een ak (als ik het me goed herinner). Also sterft die kleine met die bril daar wanneer de vietcong vrouw hem door een gat in het gebouw spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 08 maart 2004 @ 14:08:
[...]

hehe idd nee dat is wel Full Metal Jacket ;) bij die duistere fabriek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik ging al aan mezelf twijfelen :+
mgoed wat me logischer lijkt voor die blowtorch, wat mr z zaterdag al dacht, dat je met dat ding die tanks kan fixen ipv met die gare moersleutel uit bf1942 :P Vind dit toch wel aannemelijker klinken als met dat ding tanks laten ontploffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op 08 maart 2004 @ 13:13:
[...]

offtopic:

damn nu je het zegt :D lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Schuey schreef op 08 maart 2004 @ 15:13:
ik ging al aan mezelf twijfelen :+
mgoed wat me logischer lijkt voor die blowtorch, wat mr z zaterdag al dacht, dat je met dat ding die tanks kan fixen ipv met die gare moersleutel uit bf1942 :P Vind dit toch wel aannemelijker klinken als met dat ding tanks laten ontploffen :+
Dit stukje komt van een preview van gamespot (link= http://www.gamespot.com/p...am/preview_6085902-4.html)

US Army, Engineer Class
Army engineers carry combat knives, the M14 rifle (essentially an M21 rifle without the scope), wrenches to repair damaged vehicles, and blowtorches. The blowtorch is a new item that is basically the opposite of the wrench--instead of gradually repairing a friendly vehicle, the blowtorch gradually damages an enemy vehicle. Army engineers may either carry Claymore mines--anti-personnel mines with remote charges--or a mortar that lobs shells at an arc. Battlefield Vietnam will let you take manual control of the mortar from a first-person view, as well as use your right mouse button to share sights with a friendly scout's binoculars.

De blowtorch is dus het tegenovergestelde van de wrench/moersleutel en echt wel bedoeld om tanks onklaar te maken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 12-09 12:45
Nog een paar dagen, meteen kopen als ie uit is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohw t valt mee die blowtorch.. hij gaat langzaam kapot.. niet in een keer gelukkig lol :)
mortar is btw ook wel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 18:16:
ohw t valt mee die blowtorch.. hij gaat langzaam kapot.. niet in een keer gelukkig lol :)
mortar is btw ook wel vet
Het leek mij al een zeer logisch wapen. Je kunt er mee reparen (wat ik ook al eerder zei), maar je kunt er natuurlijk ook een tank mee beschadigen. Wat ik alleen niet begreep was dat je die tank kon opblazen met een blowtorch, zoals iemand eerder suggereerde, maar dit blijkt dus ook niet zo zijn. Je sloopt hem niet in één keer, maar beschadigt hem langzaam steeds meer (en uiteindelijk blaas je hem dan op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 03:09
Ik zie het al helemaal voor me, stel yankee's die een tank te lijf gaan met hun lasapparaat |:(

Dat mogen ze best schrappe van mij, 't is geen doe-het-zelf spel. "Zo demonteert u een tank." 8)7

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Van mij mag die functie er ook absoluut uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-LA- schreef op 08 maart 2004 @ 18:40:
Dat mogen ze best schrappe van mij, 't is geen doe-het-zelf spel. "Zo demonteert u een tank." 8)7
Hahaha, "Doe het samen met G4mm4"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
CorteX schreef op 08 maart 2004 @ 18:34:
[...]
Het leek mij al een zeer logisch wapen. Je kunt er mee reparen (wat ik ook al eerder zei), maar je kunt er natuurlijk ook een tank mee beschadigen. Wat ik alleen niet begreep was dat je die tank kon opblazen met een blowtorch, zoals iemand eerder suggereerde, maar dit blijkt dus ook niet zo zijn. Je sloopt hem niet in één keer, maar beschadigt hem langzaam steeds meer (en uiteindelijk blaas je hem dan op).
Je kunt er niet meer repareren hoor!!! Daar heb je nog steeds de wrench/steeksleutel voor... Lees die link nog maar eens goed door!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah kvind t ook nie echt super maarja we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Psies...ik ga me er niet al te druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
AJ1815 schreef op 08 maart 2004 @ 19:15:
Je kunt er niet meer repareren hoor!!! Daar heb je nog steeds de wrench/steeksleutel voor... Lees die link nog maar eens goed door!!!
Stimmt, te snel gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Oh stom, ik dacht dat Stanley Kubric Apocalypse Now had geschreven... want met die vrouwelijke sniper is die film met de Born to Kill helm toch?
Dan ben ik misschien in de war met Coppola...? Nou ja, het zal wel ;)

Apocalypse Now (1979) Directed by Francis Ford Coppola.

Okay, ik snap het weer :)

[ Voor 18% gewijzigd door HuggyB op 08-03-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57
HuggyB schreef op 08 maart 2004 @ 21:51:
Oh stom, ik dacht dat Stanley Kubric Apocalypse Now had geschreven... want met die vrouwelijke sniper is die film met de Born to Kill helm toch?
Dan ben ik misschien in de war met Coppola...? Nou ja, het zal wel ;)

Apocalypse Now (1979) Directed by Francis Ford Coppola.

Okay, ik snap het weer :)
Die film met vrouwelijke sniper en born to kill helm is Full Metal Jacket.

Ik ben trouwens wel benieuwd of er veel vooruitgang zal zitten in models e.d. vergeleken met EoD 0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 18:57:
[...]

Hahaha, "Doe het samen met G4mm4"

;)
dan ga ik ownen, 20% personeelskorting :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Wanneer komt hij nou in nederland uit?, opde officiele site over 6 dagen?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgens mij de 18e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Wij hebben hem in de pre-order en zouden hem de 18de of 19de moeten krijgen ( als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
bah en ik maar hopen op die 6 dagen :D
volgende week donderdag dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik ga wel eerst je downloaded versie spelen/bekijken.
Dan koop ik hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Dan heb je dus een slecht beeld van deze game, want je kunt dan niet tot nauwelijks online spelen. Heb je Battlefield 42 nooit gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ideaal was de mp demo die van BF42 uitkwam.... geeft echt de feel van de game :)
UT 2k4 gebruikt dezelfde taktiek, en die werkt hier (pre-ordered)

jammer dat er van vietnam geen demo uitkomt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
RocketKoen schreef op 10 maart 2004 @ 21:17:

jammer dom dat er van vietnam geen demo uitkomt
Die MP demo heeft volgens mij veel bijgedragen aan verkoop van BF1942, ik heb hem iig om die demo gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij komt wel, alleen pas na de release :s.. t was wel slim om hem voor de release te doen.. ach ja ik koop hem toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 weekkie!! :*)
Toch denk ik dat deze game gewoon weer een topper gaat worden, want t belangrijkste blijft natuurlijk de gameplay, omdat degene die de game hebben gecheckt eerst over de gameplay hebben en dan pas over de graphics.

Je leest wel overal dat de graphics niets wereld schokkends zijn, maar dat geeft niet want games die door de graphics gehyped worden worden toch vergeten na een jaar! graphics vergaan, en gameplay blijft! (CS, COD enz...)

Ik hoop dus dat er genoeg gamers zijn die deze game toch lekker gaan aanschaffen, en niet laten leggen omdat bijv. far cry op dit moment enorm gehypt wordt. Veel gamers zullen het wel terecht vinden van far cry, maar ik denk toch echt dat als de graphics van far cry stukkie minder waren, de game VEEL lagere cijfers had gekregen.

Koop dit spel en ga gewoon lekker genieten van de gameplay!!! :9
(en fuck de hype van grafisch mooiere games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Ik kan niet wachten op de multiplayer :) Ik hoop dat er ook anti-cheaters dinges inzitten enzo.. Net zoals in 1.6

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:29:
Nog 1 weekkie!! :*)
Toch denk ik dat deze game gewoon weer een topper gaat worden, want t belangrijkste blijft natuurlijk de gameplay, omdat degene die de game hebben gecheckt eerst over de gameplay hebben en dan pas over de graphics.

Je leest wel overal dat de graphics niets wereld schokkends zijn, maar dat geeft niet want games die door de graphics gehyped worden worden toch vergeten na een jaar! graphics vergaan, en gameplay blijft! (CS, COD enz...)

Ik hoop dus dat er genoeg gamers zijn die deze game toch lekker gaan aanschaffen, en niet laten leggen omdat bijv. far cry op dit moment enorm gehypt wordt. Veel gamers zullen het wel terecht vinden van far cry, maar ik denk toch echt dat als de graphics van far cry stukkie minder waren, de game VEEL lagere cijfers had gekregen.

Koop dit spel en ga gewoon lekker genieten van de gameplay!!! :9
(en fuck de hype van grafisch mooiere games)
Ik vind de gameplay van Far Cry juist het beste punt eraan eigenlijk, assault mode is extreem cool, vehicles besturen fijn, guns voelen goed, gametempo niet te snel (iig geen UT2K4 taferelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ik had es van die demo gehoord en toen gedownload... daardoor had ik BF1942 gekocht. :D
Bij mij ook denk ik, geen demo geen game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

De positieve verhalen van mensen die hem wel gekocht hebben trekken jullie wel over de streep. Count on it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is het voor EA echt niet erg dat ze de demo pas NA release uitbrengen. Ik denk dat men het voorlopig druk genoeg heeft met alle pre-orders aanleveren. Daar zit toch wel 50% van de knaken denk ik. De die-hard BF spelers kopen hem namelijk toch meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Viper7 schreef op 10 maart 2004 @ 22:45:
Ik kan niet wachten op de multiplayer :) Ik hoop dat er ook anti-cheaters dinges inzitten enzo.. Net zoals in 1.6
Ik heb ergens gelezen dat PB er standaard bij zou zitten, maar pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Sipio schreef op 11 maart 2004 @ 08:57:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat PB er standaard bij zou zitten, maar pin me er niet op vast.
Dat is zeker PB zit er in bij de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Er is net op Gamershell een Linux server uitgekomen lol...
Met maps en executeables :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 08:43:
volgens mij is het voor EA echt niet erg dat ze de demo pas NA release uitbrengen. Ik denk dat men het voorlopig druk genoeg heeft met alle pre-orders aanleveren. Daar zit toch wel 50% van de knaken denk ik. De die-hard BF spelers kopen hem namelijk toch meteen.
Das EA die zorgt voor preorders enz, Dice kan zelf even demo maken en uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
nog een weekje en dan kan het feest beginnen :D
leuk dat het kleinere maps zijn waar je als infanterie ook kan overleven... khoop nu dat er wel meer teamplay is maar dat zal wel niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

teamplay......

ik betrap mezelf er ook vaak op, dat ik vind dat er niet genoeg teamplay is, maar doe ik er dan zelf wel alles aan om de teamplay te bevorderen. Het is vaak dat ik op mn eigen zelf de wereld ga ontdekken en alleen naar basissen rijd e.d.

maar dat is niet meer, ik rijd nu met mijn tank achter een andere aan om die te supporten en vlieg niet meer in mn eentje over een gebied waar de vijand heer en meester is.

of er teamplay is ligt vooral aan jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Teamplay komt helaas te weinig voor in publics, maar ben het wel eens dat het ook wel aan jezelf kan liggen.

Op een public echt iedereen als team te laten spelen lukt denk ik nooit, maar met een paar man gebeurd het toch wel eens.

Vanmiddag heel ff leuk gespeeld al gunner in een Apache (DC), had een hele goede piloot en samen van vlag naar vlag hoppen.
Als het hem niet lukte om te hoveren sprong ik eruit waarna hij me weer oppikte.
Ook als we schade hadden direct laten repareren.
Dit was echt ff leuk spelen.

Voor een hele server vol teamplay ben je denk ik toch meer op een clan aangewezen en op clanmatches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt ik ook erg jammer, dat er zelden sprake is van een echt team! Een spel kan zoveel meer fun bieden als je als team speel! Als je gewoon ego style wil killen moet je maar deathmatch kiezen, maar helaas zie je ook vaak dat in bijv. COD (1 van zo vele natuurlijk) mensen headquarters of team-deathmatch spelen op een manier waarbij ze totaal geen dekking bieden! Bij headquarters is het ook vaak kl*te, gaan ze i.p.v. het radiootje verdedigen, alleen maar killen om de meeste kills te hebben!!ga dan deathmatchen!
Maar goed over batllefield......uuhhhmmmm...nog een weekkie!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Battlefield is gewoon zo veel leuker als er wordt teamgespeeld, hoeft niet eens een grote groep te zijn (aka Clan), één iemand die met je meedoet is al genoeg wat mij betreft. Heb ik wel paar keer gehad, vooral op Midway. Met z'n tweeen naar basis rennen, ventjes tegenkomen elkaar dekken, handgranaten etc., intensief gebruik maken van de hotkeys ("Cover me!", "Follow me!").

Geeft echt een heerlijk gevoel, het zweet staat me alweer op het voorhoofd. Teamplay in tanks is ook wel leuk, maar dat is ietwat afgesloten van de 'butienwereld', je kan je niet vrij bewegen. Daarom verwacht ik ook meer teamplay in BF:V, met 3 man ofzo een tank escorteren door de jungle lijkt me ge - wel - dig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Jep zeker, wat infanterie die de AT'ers weg houdt.

En de infanterie kan schuilen achter die tank natuurlijk :)

Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
*watertand* *watertand*
lekker veel teamplay daar hoop ik op ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

Switch schreef op 11 maart 2004 @ 20:45:
Battlefield is gewoon zo veel leuker als er wordt teamgespeeld, hoeft niet eens een grote groep te zijn (aka Clan), één iemand die met je meedoet is al genoeg wat mij betreft. Heb ik wel paar keer gehad, vooral op Midway. Met z'n tweeen naar basis rennen, ventjes tegenkomen elkaar dekken, handgranaten etc., intensief gebruik maken van de hotkeys ("Cover me!", "Follow me!").

Geeft echt een heerlijk gevoel, het zweet staat me alweer op het voorhoofd. Teamplay in tanks is ook wel leuk, maar dat is ietwat afgesloten van de 'butienwereld', je kan je niet vrij bewegen. Daarom verwacht ik ook meer teamplay in BF:V, met 3 man ofzo een tank escorteren door de jungle lijkt me ge - wel - dig :).
Vind ik ook altijd helemaal geweldig als er wat mensen met je meedoen --> "stick together" en "follow me" (sommigen hebben wat leiding nodig >:)) gebruiken en sommigen volgen je gewoon, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de infanterie beter word uitgewerkt dan in bf1942 dan word het een wreed spel :)

en tja qua teamplay kan het ook wel leuk worden.. met een squad in een heli. Een paar achter mg's. Bij een vlag met zn allen (bahalve de piloot) eruit. de vlag cappen en weer verder gaan met de heli (ondertussn hopen dat je niet uit de lucht word geknalt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Ik voel een BF:Vietnam GoT-clan komen opborrelen....Count me in 8)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
vacuumcleaner schreef op 11 maart 2004 @ 23:27:
Ik voel een BF:Vietnam GoT-clan komen opborrelen....Count me in 8)
heb jij ff pech :P
er is al een GoT Battlefield clan :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
RocketKoen schreef op 11 maart 2004 @ 23:44:
[...]

heb jij ff pech :P
er is al een GoT Battlefield clan :P
Vietnam is een ander spel :P

Zou idd logisch zijn dat de meeste overgaan op vietnam, maar das natuurlijk niet zeker....

[ Voor 20% gewijzigd door vacuumcleaner op 11-03-2004 23:45 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net een interview geweest op irc met een ea en dice medewerker :)

De bijzondere soms nutteloze :P dingen waren:

- op de to do list (patch dus) staat een voice communication intregratie

- definitieve systeemeisen (waren eik al bekend maar toch nog ff): 933 mhz, 256 MB RAM, 64 MB videokaart (minimaal gf3), DX 9b, dit zijn de absolute minimum eisen.

- gratis stuff zoals maps/models e.d. staat geplanned voor in patches, expansion packs is naar zeggen nog niet over beslist maar ze sluiten het nog niet uit.

- ze hebben NIET naar speciaal realisme of speciaal naar arcade gestreeft, net als in Battlefield 1942 hebben ze een goede mix hierin proberen te vinden.

- en nogmaals wordt bevestigd dat het door trage servers komt dat de leading system soms niet goed werkt in BF, ook in Vietnam, hoeft opzich niets te maken hebben met hoge en/of lage ping, puur de rekenkracht van de server dus...

- win32 server wordt momenteel geupload en zal binnen een dag beschikbaar zijn.

- de voice overs van de vietnameze kant was van iemand wie zijn groovader in de vietnam oorlog had gevochten.

- er zit, net als in bf 1942, een limiet aan het aantal mijnen/traps dat je kunt leggen, puur om de gameplay leuk te houden.

- heat seeking missiles... ze werken op de logische manier dat ze inslaan op de hittebron die het dichts in de buurt is, dus friendlys ook ;) er zal geen afweer in de zin van 'flares' inzitten, je kunt ze echter wel ontwijken door korte bochten e.d. te maken.

- ze zijn aan het bestuderen of er spectating features in gaan komen via patches zoals demo recording van cs.

- vietnam heeft geen amd64 support en er zijn ook geen plannen om dit te realiseren.

- de bf1942 engine gebruikt 1 texture voor een model/object met de vietnam engine zul je meerdere texture(lagen) moeten gebruiken.

- op de vraag op welk onderdeel ze het meeste trots waren zei de dice man: de atmosfeer en de ea man de 'under/over growth system'. Hun doel was om een totaal andere feeling aan vietnam te geven t.o.v. 1942

- ze ontkennen dat de radeon 9800 niet zal werken met Vietnam of dat er problemen mee zijn.

- de physics zullen meer gaan lijken op zoals bf 1942 1.3 was :) :) :)

- goed nieuws voor dat pickup systeem met de helicopters is dat als jij in een jeep bijv. rijd dat je ook de command kan geven om weer los te laten dus een stuk minder smacktard achtig :)

- de dice man aanwezig onkent/weet het niet of het probleem is opgelost dat je de letters slecht kunt lezen als je anios. of AA aan hebt staan, maar we zullen binnenkort zelf zien.

Al met al zitten er een paar 'stomme' vragen bij die men allang uit interviews e.d. had kunnen halen, dus echte fans zijn het nou ook weer niet die vragenstellers :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Trouwens weet iemand wat over het laden van de maps? Gaat dat sneller?
Ik had met BF1942 256 mb ram en dan ging het rete langzaam maar toen had ik upgrade naar 512 en ging erg snel.
Is 512 nu langzaam ? wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Toch wel jammer. Als ik deze heb gaat BF in de kast omdat hij het dan niet kan halen bij Vietnam. :( Gewoon automatisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Hidde schreef op 12 maart 2004 @ 06:54:
Trouwens weet iemand wat over het laden van de maps? Gaat dat sneller?
Ik had met BF1942 256 mb ram en dan ging het rete langzaam maar toen had ik upgrade naar 512 en ging erg snel.
Is 512 nu langzaam ? wat denken jullie?
Tjah.. dat is maar weer de vraag, je zou zeggen dat het laden sneller gaat omdat er kleinere maps zijn. Maar aan de andere kant zijn de textures verbeterd, daarom denk ik dat het ongeveer even snel als in BF1942 zal gaan.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.nforce.nl/foru...1&perpage=40&pagenumber=4

in Brazilië schijnt ie uit te zijn, binnenkort eerst maar es ff vermaken met de full demo dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 02:08:
Net een interview geweest op irc met een ea en dice medewerker :)

De bijzondere soms nutteloze :P dingen waren:

- op de to do list (patch dus) staat een voice communication intregratie
Geintegreerde teamspeak engine? Heb ik mijn headsetje toch niet voor niets gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 09:41:
http://www.nforce.nl/foru...1&perpage=40&pagenumber=4

in Brazilië schijnt ie uit te zijn, binnenkort eerst maar es ff vermaken met de full demo dan :P
Ah ook screenies van de menus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik hoop dat ik hem voor 19 maart binnen heb. De 19de ga ik een lang weekend weg en ik wil graag BF Vietnam nog voordat ik de deur achter me dicht trek aan de tand gevoeld hebben.

Ik hoop dat het communicatiesysteem wel wat beter en logischer inelkaar zit als in '42. In '42 is het opzich wel goed hoor, maar sommige kreten zijn overbodig. Ik heb liever dat ze wat dit betreft meer focussen op teamplay waarbij 2 of meer man aan infantery samenwerken. Dus kreten als "Take the left flank", "Cover my back", "Hit the ground", "Find cover", "Gotta get some ammo" etc. zou ik graag toegevoegd zien om het samenspel nog wat realistischer over te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Volgende voicecommands heb je tot je beschikking:

Multi-player Voice Commands

Afbeeldingslocatie: http://www.planetbattlefield.com/bfv/game/intel/onlinevoice.jpg

Tap function key once for command on top.
Tap function key twice for command on bottom.
*Tab function key three times to request airlift for F2.

Single-player Voice Commands

Afbeeldingslocatie: http://www.planetbattlefield.com/bfv/game/intel/singlevoice.jpg

Tap function key once for command.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.