Battlefield Vietnam

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.292 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmms, goedkope sites :D

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-07 18:41
sja online shops hoeven geen speciale keten te hebben ergens, minder personeel ed.
Enige nadeel is verzenden + betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op 24 februari 2004 @ 00:45:
[...]

sja online shops hoeven geen speciale keten te hebben ergens, minder personeel ed.
Enige nadeel is verzenden + betalen.
I know i know :)
Maar als je toch echt een goedkope site wilt moet je maar es naar www.play.com gaan en reken maar op www.xe.com uit hoe duur alles is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
30.00 GBP
United Kingdom Pounds = 44.7235 EUR
Euro

Dus tis ongeveer 45 euro als je daar bestelt.... naja dan koop ik liever bij GCshop hoor lol, zo goedkoop is play.com niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djtcc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06-2020
jagermeister........

*knip*
Het is niet de bedoeling om vragen te stellen in dit topic over een compleet ander topic. Als mailen niet lukt, probeer dan MSN. Maar lees ook de richtlijnen van elevator door in jouw topic: Windows update (administrator)

djtcc

[ Voor 71% gewijzigd door Fuelke op 25-02-2004 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik ff de edit-knop als je achter elkaar nieuwe dingen wilt melden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal voor de avond nog ff de startpost updaten waar nodig kwa deze info :)

Voor nu heb ik de startpost ff updated met nieuwe pics van de maps zoals loading screens e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Op IGN staan in ieder geval een aantal multiplayer-movies, erg leuk om te zien. Leuke sfeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit alleen jammer van de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op 25 februari 2004 @ 00:15:
30.00 GBP
United Kingdom Pounds = 44.7235 EUR
Euro

Dus tis ongeveer 45 euro als je daar bestelt.... naja dan koop ik liever bij GCshop hoor lol, zo goedkoop is play.com niet. :)
Maja, bij die andere had je pe huppeldepup korting heh bij deze niet. over algemeen is ie wel goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 22:40

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Filmpjes ff bekeken, lijkt me toch wel fun. Ik koop hem dan ook zeker!!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-07 16:25

BioHazard

*\o/*

Die Surfin' Bird video is tha bomb! :)
Kopennn die hap! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k hoop dat Desertcombat hun models gaat invoeren in BF:V.
Een tijdje geleden zeiden ze toch dat ze gingen samenwerken met DICE? lijkt me vet om te zien wat er uit voortkomt.
phoef lang tijd geen photoshop gebruikt. maar zo zou t uitzien hehe luie foto. Afbeeldingslocatie: http://img27.photobucket.com/albums/v80/pAq_Persian/Vietnam_Header_GoT_PSD_copy_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als je nu preordered bij Dynabyte krijg je de soundtrack er op cd gratis bij :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-03-2023

L3TUC3

GoT vegetable?

Ik krijg vaak het idee dat BF:V enkel een springplank voor DC wordt. Al die nieuwe features waar mods (<--- DC, EOD) al tijden mee gekomen zijn worden nu in de engine geplaatst.

Wel zo makelijk om de boel over te kopieren dan.

Zolang de engine dezelfde beperkingen blijft hebben als het eerst had, ga ik lekker de mod community van Farcry bekijken, wiens editor de boel schijnlijk erg simpel maakt en bovendien meer opties bevat.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Hmmm de positieve stemming zit hier niet echt meer in. Vrijwel overal waar ik kom lees/hoor ik twijfels over BF Vietnam. Ik vraag me echt af of het hem wel waard gaat worden om hem aan te schaffen.

Ik zie namelijk een deel van de BF1942 niet overstappen, aangezien dit een slap aftreksel daarvan lijkt te zijn en dus niet de 45 euro waard. Weer typisch EA!!!

Zijn er nog mensen die hem gaan kopen of is het een negatieve stemming alom???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ik vind um wel cool worden. Geen "slap aftreksel" lol
Lijkt me cool die ground gameplay wa uitgebreider. De jungle's en bosjes enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Ik had begrepen dat infantry nu meer aandacht krijgt, en dat vind ik zelf wel beter. Voertuigen moeten een feature blijven, niet het grootste gedeelte van de gameplay. UT2k4 heeft dat wel begrepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 15:24:
Inderdaad. Ik had begrepen dat infantry nu meer aandacht krijgt, en dat vind ik zelf wel beter. Voertuigen moeten een feature blijven, niet het grootste gedeelte van de gameplay. UT2k4 heeft dat wel begrepen!
Hebbie hem weer met z'n UT2K4 :P

Ben het redelijk met je eens, alhoewel grote oprukkende collones tanks + ander pantsermateriaal toch wel een ubergeile ervaring zijn.

Het moet niet zo zijn dat net als in bijv. El Alamein men volop aan het plane- en vehiclecampen is, omdat de map gewoon veels te groot is voor de infanteristen. In de Jungle krijg je imho lekkere Close Combat situaties. Voertuigen zullen in deze setting ook wel een stuk kwetsbaarder zijn lijkt me (je ziet de vijand immers een stuk moeilijker). Ik hoop in iedergeval dat ze niet de maps zullen domineren, maar dat het lekker gebalanceerd is, maar daar vertrouw ik ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
In onze clan ( eigenlijk meer gaming community geworden) zitten veel BF42 spelers die (nog) niet echt warm lopen voor BF-VN, maar het moet ook gezegd worden dat er flink wat niet kunnen wachten totdat hij uit is.
De massale pre-order is al van start gegaan in ieder geval.

Dit om toch ff die positieve energie weer ff terug te krijgen in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Aaaaahhhhh twijfel twijfel twijfel... Moet ik hem nou wel of moet ik hem nou niet kopen??? Koop normaal echt alleen de absolute top qua MP en twijfel nog steeds of deze daar bij gaat horen!!!

Mensen die dezelfde twijfels hebben of liever nog: Mensen die mij daarvan kunnen overtuigen, dat ie wel bij de top gaat horen??? Om het positief te houden natuurlijk :D!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:39
ik zou een eventuele multiplayer demo afwachten en die lekker doorspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Er moet gewoon een demo komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb de laatste veel EoD gespelt en het valt me behoorlijk mee om te zien hoe weinig snipers er eigenlijk zijn :) maar ja EoD is een mod en die luisterd meestal beter naar de fans dan een hongerige geldwolf die het alleen aanpast zolang de 'mass' het maar koopt, like DC-style zeg maar :/

Toch blijft Vietnam wel een twijfel voor mij, ik denk dat het alleen populair wordt/blijft als diverse mods de nieuwe engine gaan gebruiken.

//edit: over die demo

er zal er 1 komen na de release gaan de geruchten. Ik las onlangs dat retail bf iets van 2.8 miljoen copy's had verkocht RtR maar een paar honderdduizend en SW zelfs nog minder dan RtR. Met de feit dat SW een demo voor release had.

Wat ik zelf hieruit concludeer is dat de community het wel gehad heeft met EA/Dice kwa 'kopen' van stuff, omdat het in tegenstelling tot de vele mods vaak nauwelijks iets toevoegd.

En als we nu een demo van Vietnam gaan krijgen is EA denk ik bang dat de community weer dezelfde conclusie gaat trekken en dat Vietnam minder zal gaan verkopen.

Het heeft iig met geld te maken want er gaat EA op de doos staan ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb hem gewoon ge-preordered bij de dynabyte. Ik weet wel zeker dat het gros van de bf spelers Vietnam ook zal kopen. Valt de game enorm tegen kun je hem zo weer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:07
Niks wat niet in een MOD had gekund en die voor weinig aanbieden (15e) . Ziet er uit als zelfde engine, maar dan met nieuwe maps en models....niks nieuws onder de zon, pure geldklopperij.

DC beloofd wat dat betreft een stuk meer, en dat is ook gewoon maar "een mod" ...Ik vind dat EA echt wel met iets knappers mag komen dan nieuwe models/levels om zulke bedragen te kunnen vragen ..en desnoods een combinatie van upgrade vanaf 1942 ---> vietnam, en een losse vietnam. Blijkbaar is dat financieel niet interessant, en dus maar over de ruggen van alle battlefieldgeile spelers even snel incasseren op de naam.

Not me dus! 1942 met DC als afwisseling is mijn fijn genoeg, tot er iets uitkomt wat drastisch beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-07 19:52

Erw

majic schreef op 28 februari 2004 @ 18:45:
Niks wat niet in een MOD had gekund en die voor weinig aanbieden (15e) . Ziet er uit als zelfde engine, maar dan met nieuwe maps en models....niks nieuws onder de zon, pure geldklopperij.

DC beloofd wat dat betreft een stuk meer, en dat is ook gewoon maar "een mod" ...Ik vind dat EA echt wel met iets knappers mag komen dan nieuwe models/levels om zulke bedragen te kunnen vragen ..en desnoods een combinatie van upgrade vanaf 1942 ---> vietnam, en een losse vietnam. Blijkbaar is dat financieel niet interessant, en dus maar over de ruggen van alle battlefieldgeile spelers even snel incasseren op de naam.

Not me dus! 1942 met DC als afwisseling is mijn fijn genoeg, tot er iets uitkomt wat drastisch beter is.
Vietnam is toch een nieuwe engine?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21:35
Erw schreef op 28 februari 2004 @ 19:14:
[...]

Vietnam is toch een nieuwe engine?
Volgens DICE is het inderdaad een nieuwe engine, maar er is volgens mij niet zó veel verbeterd dat je echt kan spreken van een grote vooruitgang, met een patch zou je hetzelfde al kunnen bereiken op grafisch gebied :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-07 19:52

Erw

December schreef op 28 februari 2004 @ 19:17:
[...]
Volgens DICE is het inderdaad een nieuwe engine, maar er is volgens mij niet zó veel verbeterd dat je echt kan spreken van een grote vooruitgang, met een patch zou je hetzelfde al kunnen bereiken op grafisch gebied :)
lets wait and see nog een paar weekjes he

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op 28 februari 2004 @ 19:17:
[...]
wat een onzin, wacht nou maar eerst het spel af voordat je de boel loopt af te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:07:
[...]

wat een onzin, wacht nou maar eerst het spel af voordat je de boel loopt af te kraken.
Inderdaad, iedereen heeft nu al van te voren zijn / haar ongezouten mening klaar. Wat hebben we nu al gezien? Een paar screenshots en filmpjes van slechte kwalitiet imho. Dat zegt toch helemaal niets over gameplay etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overigens sprak ik in een spelletje eod iemand die de beta van vietnam had geprobeerd, en hij was zeer te spreken over de nieuwe engine dus..... gewoon afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
[...]

Afkraken? Kom op man, hij maakt gewoon een terechte opmerking. Ze zouden gewoon echt wel patsen met grafische pracht als ze konden.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 28 februari 2004 @ 21:32:
[...]

Afkraken? Kom op man, hij maakt gewoon een terechte opmerking. Ze zouden gewoon echt wel patsen met grafische pracht als ze konden.
nou de screens zagen er best goed uit, het is geen doom3 ofzo maar het zag er goed uit dus geen terechte opmerking !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:39:
[...]

nou de screens zagen er best goed uit, het is geen doom3 ofzo maar het zag er goed uit dus geen terechte opmerking !
Ze zagen er wel goed uit, maar echt niet zoveel beter dan Battlefield 1942 en dat is exact wat December zei. Perfect terechte opmerking.

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Gasten van het PC Gameplay magazine zijn een tijdje terug bij EA in San Franciso geweest voor een preview. Zie het februari nummer voor hun verhaal. Ze waren in iedergeval vol lof over deze nieuwe Game in de BF reeks. Ik geloof ze dan ook op hun woord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 28 februari 2004 @ 21:55:
[...]

Ze zagen er wel goed uit, maar echt niet zoveel beter dan Battlefield 1942 en dat is exact wat December zei. Perfect terechte opmerking.
dan moet je wel een brilletje kopen :P want ze zagen er absoluut wel beter en scherper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21:35
[...]

Ik kraak helemaal niks af, ik zeg alleen dat het op grafisch gebied niet héél veel vooruitgang is geboekt, maar dat is ook helemaal niet nodig omdat BF1942 zelf er al goed uit zag.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er ook nog een demo van dit spel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 18:10:
komt er ook nog een demo van dit spel uit?
Het is al meerdere malen verteld dat er geen demo komt, niet voor de release van dit spel iig.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Nu ik ook lekker bezig ben met EoD begin ik ook ernstig te twijfelen of ik BV zal gaan kopen. De battle's in EoD zijn geweldig lekker dicht op elkaar leuke plekjes zoeken, dekking geven etc... kortom een supergameplay.

Als BV dit ook zal bieden (volgens de maps wel) die supergameplay met veel kleinere maps, dan is het voor mij de moeite waard. Wat ik dus verwacht is dat als BV uitkomt EoD nauwelijks nog zal worden gespeeld, wat opzich wel jammer is.

Zal BV vernieuwing brengen :? ik weet het niet de EoD spelers zullen maybe merken dat het meer bugvrij is en beter is doorontwikkeld. En jah is het die €45/49 waard, opzich best veel voor game die al gratis is te verkrijgen als mod (EoD).

Waarschijnlijk koop ik uhm niet gelijk (onder voorbehoud) maar wacht ik ff, en lees ik hier op GoT wel hoe & wat en is het wel de moeite waard.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Toch grappig.... Zit ik hier in de PC Gameplay te lezen (februari nummer). Staat er een screenshot waarbij je in de verte een 3 tal heli's ziet naderen. Echter dit zijn geen Huey's, maar Bell Cobra's (Bell AH-1G Cobra). Op de officiële site is hier niets van terug te vinden. Wat klopt hier niet? :?

Ik las dat de Vietcong en NVA de mogelijkheid hebben tunnels te graven om daarmee spawnpoints te verplaatsen. Opzich wel leuk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik ben van plan hem te kopen direct bij de release, ik hou gewoon van Battlefield. En ben in BF1942 bijna altijd infantrie, daarom is BF:V hét spel voro mij. De sfeer van BF1942, nieuwe wapens/vehicles en als infantrie heb je nu meer kans ipv schietvoer ;).

Ik zal jullie er alles over vertellen hoor :> ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:13

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik denk toch dat ik begin met een "demo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 20-04 16:50
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 12:35:
he hoe laat je die plaatjes in een keer zien en niet via een url :?
[img]LINKVANPLAATJE[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kijk luitjes, hier heb je die Bell Cobra weer. Op de officiële site staat ie niet tussen de vehicles:

Afbeeldingslocatie: http://i.boomtown.net/pics/7/7/8/45877/640x480.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 01-03-2004 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
misschien een extra ofzo? Of het zijn oude screenies en is hij er gewoon uit? Hebbie ze al een mailtje gestuurd anders :)

en waarom klopt er geen zak van de xm177 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Schuey schreef op 01 maart 2004 @ 11:16:
misschien een extra ofzo? Of het zijn oude screenies en is hij er gewoon uit? Hebbie ze al een mailtje gestuurd anders :)

en waarom klopt er geen zak van de xm177 :(
Zou kunnen. Geen mailtje gestuurd.

Wat is een xm177?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
zou ze toch eens een mailtje sturen dan, is wel beetje vreemd :)
ten tijde van vietnam was de colt ar15 zoals we hem nu kennen nog een prototype, xm177 was puur een serienummertje, en xm staat waarschijnlijk voor X Model. ZO hebben ze in het us army nu een prototype shotgun die ook xm... heet :) Niet correct dus :(

Ook zit alles wat normaal aan de rechtse kant van het wapen moet zitten pardoes aan de linker kant :? Waar ze die idoterie vandaan halen snap ik niet :{

bron ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Schuey op 01-03-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

Deze game ga ik zeer zeker kopen. En ik weet ook al waar, namelijk bij GCShop.nl, daar kost de game €37,50 en daarbij komt dan nog €2,- verzendkosten. Goed te doen imo dus :*).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
OMG Ik vindt die HUD zo mooi en simpel, kan niet wachten op dit spel :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Schuey schreef op 01 maart 2004 @ 11:30:
zou ze toch eens een mailtje sturen dan, is wel beetje vreemd :)
ten tijde van vietnam was de colt ar15 zoals we hem nu kennen nog een prototype, xm177 was puur een serienummertje, en xm staat waarschijnlijk voor X Model. ZO hebben ze in het us army nu een prototype shotgun die ook xm... heet :) Niet correct dus :(

Ook zit alles wat normaal aan de rechtse kant van het wapen moet zitten pardoes aan de linker kant :? Waar ze die idoterie vandaan halen snap ik niet :{

bron ;)
Ga geen mailtje sturen....zo boeiend is het nou ook weer niet. Het viel me gewoon op. Ik zie het wel over iets meer dan 2 weken :)

Dus het wapen is gespiegeld :? Was me nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:52

Pubbert

random gestoord

Damn, Maart word een dure maand, heb UT2004 al besteld en wil deze game ook. En niet te vergeten Far Cry ook nog :P Maar goed dat ik vrijdag jarig ben :+

Ik hoop dat DC ook naar BF:V "gepoort" word, omdat ik deze mod toch best wel vaak speel :) en de BF:V engine zou toch een iets opgepoetste BF1942 engine zijn?

Ik hoop iig dat ik dan wel support heb voor 1280x1024 (1280x960 vind mn tft niet leuk)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

Thund3r schreef op 01 maart 2004 @ 12:26:
Damn, Maart word een dure maand, heb UT2004 al besteld en wil deze game ook. En niet te vergeten Far Cry ook nog :P Maar goed dat ik vrijdag jarig ben :+

Ik hoop dat DC ook naar BF:V "gepoort" word, omdat ik deze mod toch best wel vaak speel :) en de BF:V engine zou toch een iets opgepoetste BF1942 engine zijn?

Ik hoop iig dat ik dan wel support heb voor 1280x1024 (1280x960 vind mn tft niet leuk)
De enigne is hetzelfde, alleen is het hele rendering gedeelte herschreven voor BF:V. Erg netjes gedaan moet ik zeggen. De screens zien er zeer gelikt uit en het is dan ook een game die ik gewoon in mijn collectie moet hebben.

Je kunt jezelf wel geld besparen door de game bij GCShop.nl te kopen en niet in de winkel, want in de winkel gaat de game €50,- kosten. Bij GCShop.nl kost hij maar €37,50. Toch erg netjes imo.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
jagermeister1 schreef op 01 maart 2004 @ 12:24:
[...]

Ga geen mailtje sturen....zo boeiend is het nou ook weer niet. Het viel me gewoon op. Ik zie het wel over iets meer dan 2 weken :)

Dus het wapen is gespiegeld :? Was me nog niet opgevallen.
en dat is dus wel gedaan, verschrikkelijk dom van die gasten... hoe verzin je zoiets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Thund3r schreef op 01 maart 2004 @ 12:26:

Met vrij veel zekerheid kan ik met "nee" antwoorden op deze stelling / indirecte vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Godjira schreef op 01 maart 2004 @ 12:36:
[...]
knip...

Je kunt jezelf wel geld besparen door de game bij GCShop.nl te kopen en niet in de winkel, want in de winkel gaat de game €50,- kosten. Bij GCShop.nl kost hij maar €37,50. Toch erg netjes imo.
Meteen ook maar ff gedaan. Aantrekkelijke prijs.... toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Poll: Heb jij BF-Vietnam al ge-preordered?
Jakzeker! Kan niet wachten
Nee, maar ga ik snel doen
Nee en dat ga ik ook niet doen
Vietnam? Is dat een nieuwe mod?
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7339&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Nee ik zal hem niet preordenen, kwil eerst wat meer overtuiging dmv van een "demo" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Laatst online: 27-06 23:33
Ik heb em bij dynabyte besteld, dan krijg je er ook nog een soundtrack bij _/-\o_

Rock on dudes! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zelfde heb ik ook gedaan. Alhoewel ik de soundtrack toch niet veel ga luisteren waarschijnlijk. Dynabyte zit hier lekker dichtbij en hebben de games altijd op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
jagermeister1 schreef op 01 maart 2004 @ 19:54:
[...]
Meteen ook maar ff gedaan. Aantrekkelijke prijs.... toch? :)
ik ga trouwens toch wel een mailtje sturen :P Wil een verklaring :)

donders kan geen mail adres vinden :P

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 02-03-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
@Bor_de_Wollef: Ik mis de optie: Nee, ik moet eerst overtuigd worden dmv een ''demo''

De meningen zijn rond dit spel verdeeld, en ik wil daarom eerst overtuigd worden dmv een ''demo''.

[ Voor 21% gewijzigd door Viper7 op 02-03-2004 18:15 ]

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Demo zou idd wel fijn zijn :/
Niet iedereen koopt zomaar een game en kijkt maar ff of het wat is. En niet iedereen is het met reviews enz eens dus tja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Op dit moment is de score 14-10 (wel-niet). Ik denk dat de community van BF-V best weer groot zal worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier net de officiele BFV binnen, valt me niet tegen moet ik zeggen, alleen is het aanbod van servers wat klein, 14 wereldwijd :) en die zitten constant tot de nok toe vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 02:36:
Ik heb hier net de officiele BFV binnen, valt me niet tegen moet ik zeggen, alleen is het aanbod van servers wat klein, 14 wereldwijd :) en die zitten constant tot de nok toe vol.
Ik denk dat je EoD binnen hebt en niet BFV omdat die pas 15 a 18 maart uitkomt 8)7, of bedenk ik me moet je bij een "PCzone" ofzo werken :?

[ Voor 11% gewijzigd door whyz op 03-03-2004 03:12 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:13

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 02:36:
screenies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

primemaximuz schreef op 03 maart 2004 @ 02:48:
[...]

Ik denk dat je EoD binnen hebt en niet BFV omdat die pas 15 a 18 maart uitkomt 8)7, of bedenk ik me moet je bij een "PCzone" ofzo werken :?
http://www.gamershell.com...lefieldVietnamBGold.shtml

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

En hoe kom jij er dan aan? De game is nog niet eens geshipped namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 03 maart 2004 @ 13:32:
En hoe kom jij er dan aan? De game is nog niet eens geshipped namelijk.
Wie zegt dat hij hem heeft? :? Alleen demonzuiger beweert hem te hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door CorteX op 03-03-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CorteX schreef op 03 maart 2004 @ 16:43:
[...]
Wie zegt dat hij hem heeft? :? Alleen demonzuiger beweert hem te hebben.
Sorry, verkeerd gelezen. Ik doelde op demonzuiger inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik denk dat ie een demoon heeft gezogen in ruil voor een gestolen exemplaar welke rechtstreeks uit de EA headquaters is gehaald door betreffende demoon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je hem bij FRS koop/bestel (50 euro -10% freeID korting= 45 euro) krijg je de dvd van Apocalypse Now erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Owh man ik kan niet wachten zeg. Ben gelukkig binnenkort jarig dus ik weet voor het eerst sinds tijden wat ik moet vragen....... Jiehoee!!

Enne demonzuiger. Kom maar eens op met een screenshotje!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

M.I.G. schreef op 04 maart 2004 @ 11:39:

Enne demonzuiger. Kom maar eens op met een screenshotje!!!!
Als ie em had had ie vast al wel gepost denk je ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Idd geloof me die gast die uhm heeft post echt niet meer in dit topic met z'n gezwam.

Trouwens hoeveel cd's gaat BFV worden :? omdat de maps in verhouding kleiner zijn dan BF1942

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:47
Niels99 schreef op 04 maart 2004 @ 12:46:
Idd geloof me die gast die uhm heeft post echt niet meer in dit topic met z'n gezwam.

Trouwens hoeveel cd's gaat BFV worden :? omdat de maps in verhouding kleiner zijn dan BF1942
ik heb ergens iets van 3 cd's gelezen :)
Gamer.nl:
DICE heeft met deze game ook naar de creatieve fans geluisterd, want de Battlecraft Vietnam level editor en de officiele Battlefield: Vietnam mod tools zullen op de 3 CD's van de game aanwezig zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Crash op 04-03-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wanneer brengen ze het nou eens netjes op dvd uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Voor mensen zoals ik 8)7

Klinkt raar maar ik heb dus geen DVD speler in m'n pc :X waarom niet omdat ik zo'n ding nooit nodig heb gehad. Ik haat DVD's kijken op een pc, doe ik wel op m'n standalone speler, en jah die paar games die wel uitkomen op DVD zijn niet echt relevant voor mij.

En ik weet zodra er meer games komen op DVD koop ik heus wel zo'n ding want ze kosten ook geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
http://www.planetbattlefield.com/bfv/game/intel/readme.shtml

De readme van BF:Vietnam. Iemand met een Radeon 9800 Pro hier? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik zie het probleem niet zo...maar goed, heb ook niet zoveel verstand van HW features op Videokaarten.
ATI 9800 PRO
- Battlefield does not support some of the hardware features of the
ATI 9800. If you experience strange graphical anomalies with this card,
exit Battlefield Vietnam and bring up the display properties on your desktop.
Click on Settings -> Advanced -> 3D. In the 3D settings for
Direct3D make sure the "Use custom settings" box is not checked.
If it is, make sure the "Application Preference" checkboxes for
anti-aliasing and anisotropic filtering are turn on.
Gewoon niet klooien met je Hardware-settings en dan zal het wel draaien :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 04-03-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
HuggyB schreef op 04 maart 2004 @ 16:06:

jongens... ga toch Vietcong spelen... dit is toch een kinderspelletje :D

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

meelmark schreef op 04 maart 2004 @ 16:12:
[...]

jongens... ga toch Vietcong spelen... dit is toch een kinderspelletje :D
Vietcong... nah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
misschien iets te kort door de bocht.. maarre. .als ik zo naar die graphics kijk ziet het er niet echt heel realistisch uit :D... maar misschien is de gameplay wel enorm goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

meelmark schreef op 04 maart 2004 @ 16:15:
[...]

misschien iets te kort door de bocht.. maarre. .als ik zo naar die graphics kijk ziet het er niet echt heel realistisch uit :D... maar misschien is de gameplay wel enorm goed!
Battlefield 1942 zeker nog nooit gespeeld? Gameplay is zeker goed, daar twijfel ik niet aan. Realisme zal vaak ver te zoeken zijn maar goed....het gaat mij om de fun. Graphics vind ik ook wel een beetje tegenvallen zo aan die screens te zien, maar volgens PC gameplay (februarinummer) zijn ze toch aardig erop vooruit gegaan t.o.v. BF '42. De vegetatie (8> schijnt aardig realistisch over te komen en de geluiden schijnen subliem te zijn.... Vooral heli's schijnen erg lekker te klinken en ook aan opwaaiend stof en water is gedacht. Ach.. ik heb hem al besteld en zie het wel als ie op mijn deurmat ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

HuggyB schreef op 04 maart 2004 @ 16:06:

Slik. ikke. :o

Maak me geen zorgen, het gaat heus wel draaien op een 9800 Pro hoor. Weet je hoeveel mensen zo'n kaart hebben? Als t daar niet (goed) op draait krijgen ze bij EA echt een hoop gezeik hoor.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Help!!!! schreef op 04 maart 2004 @ 16:45:
[...]

Slik. ikke. :o

Maak me geen zorgen, het gaat heus wel draaien op een 9800 Pro hoor. Weet je hoeveel mensen zo'n kaart hebben? Als t daar niet (goed) op draait krijgen ze bij EA echt een hoop gezeik hoor.
Idd, en niet te vergeten dat die readme van 16 januarie is, zal ongetwijfelt al wel verandering in zijn aangebracht lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Er staan wel interessante dingen in die readme:
ALT-TAB
- Battlefield Vietnam does not support the Alt-Tab feature of Windows.

============================
Using your own MP3 music
============================

In the start menu selections for Battlefield Vietnam, there is a
custom playlist folder. If you place MP3 audio files into this
folder, those files will be used in place of the default game
music for the vehicle radios.

Note that the MP3 files are used on your machine only. Everyone else
will hear the default music. This is even the case if they share
the same songs as you.

[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 04-03-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
hmm, jammer.. ik gebruik best vaak alt-tab als ik BF42 speel..

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Viper7 schreef op 04 maart 2004 @ 19:08:
hmm, jammer.. ik gebruik best vaak alt-tab als ik BF42 speel..
Ik eigenlijk ook. Als ik op de spawntimer moet wachten check ik bv mijn got bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op 04 maart 2004 @ 19:08:
[...]

Ik eigenlijk ook. Als ik op de spawntimer moet wachten check ik bv mijn got bookmarks.
What do you mean.... Internet addiction? :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
owja, zijn die spawntimes er eigenlijk nog in BF:V? Want ik werd echt dood ziek als ik weer een halve minuut in BF42 op de spawn moest wachten... |:(

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 09:30

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

jah, die zijn er nog steeds.

wees blij, een kat met negen levens is nog jaloers op een bf speler (ja, ik weet dat die niet van mezelf is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Viper7 schreef op 04 maart 2004 @ 19:29:
owja, zijn die spawntimes er eigenlijk nog in BF:V? Want ik werd echt dood ziek als ik weer een halve minuut in BF42 op de spawn moest wachten... |:(
ik weet niet of ik het begrijp, maar dat is bij multiplay als je wordt doodgeschoten dat je moet wachten tot de X-seconden teller weer bij 0 is en iedereen weer tot leven komt? (althans.. degenen die zijn doodgeschoten?)

dit is juist een van de meest leuke zaken aan multiplay volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Hoe kun je dat nou leuk vinden? 5 sec is wel handig ja, kun je ff punt + wapens uitzoeken. Maar in sommige servers moet je wel 30 sec wachten voordat je spawnt.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Laatst zat ik een server met 200 sec aan spawntime? :?
Meteen weggegaan maar das toch absurd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 27-07 15:10
moet je niet zoveel teamkillen bio ;)

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.