Hmms, goedkope sites
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 23:38 ]
sja online shops hoeven geen speciale keten te hebben ergens, minder personeel ed.
Verwijderd
I know i knowHidde schreef op 24 februari 2004 @ 00:45:
[...]
sja online shops hoeven geen speciale keten te hebben ergens, minder personeel ed.
Enige nadeel is verzenden + betalen.
[ Voor 71% gewijzigd door Fuelke op 25-02-2004 10:42 ]
Ik zal voor de avond nog ff de startpost updaten waar nodig kwa deze info
Verwijderd
Maja, bij die andere had je pe huppeldepup korting heh bij deze niet. over algemeen is ie wel goedkoperHidde schreef op 25 februari 2004 @ 00:15:
30.00 GBP
United Kingdom Pounds = 44.7235 EUR
Euro
Dus tis ongeveer 45 euro als je daar bestelt.... naja dan koop ik liever bij GCshop hoor lol, zo goedkoop is play.com niet.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Verwijderd
Hebbie hem weer met z'n UT2K4Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 15:24:
Inderdaad. Ik had begrepen dat infantry nu meer aandacht krijgt, en dat vind ik zelf wel beter. Voertuigen moeten een feature blijven, niet het grootste gedeelte van de gameplay. UT2k4 heeft dat wel begrepen!
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 17:58 ]
Vietnam is toch een nieuwe engine?majic schreef op 28 februari 2004 @ 18:45:
Niks wat niet in een MOD had gekund en die voor weinig aanbieden (15e) . Ziet er uit als zelfde engine, maar dan met nieuwe maps en models....niks nieuws onder de zon, pure geldklopperij.
DC beloofd wat dat betreft een stuk meer, en dat is ook gewoon maar "een mod" ...Ik vind dat EA echt wel met iets knappers mag komen dan nieuwe models/levels om zulke bedragen te kunnen vragen ..en desnoods een combinatie van upgrade vanaf 1942 ---> vietnam, en een losse vietnam. Blijkbaar is dat financieel niet interessant, en dus maar over de ruggen van alle battlefieldgeile spelers even snel incasseren op de naam.
Not me dus! 1942 met DC als afwisseling is mijn fijn genoeg, tot er iets uitkomt wat drastisch beter is.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Volgens DICE is het inderdaad een nieuwe engine, maar er is volgens mij niet zó veel verbeterd dat je echt kan spreken van een grote vooruitgang, met een patch zou je hetzelfde al kunnen bereiken op grafisch gebied
The devil is in the details.
lets wait and see nog een paar weekjes heDecember schreef op 28 februari 2004 @ 19:17:
[...]
Volgens DICE is het inderdaad een nieuwe engine, maar er is volgens mij niet zó veel verbeterd dat je echt kan spreken van een grote vooruitgang, met een patch zou je hetzelfde al kunnen bereiken op grafisch gebied
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
wat een onzin, wacht nou maar eerst het spel af voordat je de boel loopt af te kraken.December schreef op 28 februari 2004 @ 19:17:
[...]
Inderdaad, iedereen heeft nu al van te voren zijn / haar ongezouten mening klaar. Wat hebben we nu al gezien? Een paar screenshots en filmpjes van slechte kwalitiet imho. Dat zegt toch helemaal niets over gameplay etc?Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:07:
[...]
wat een onzin, wacht nou maar eerst het spel af voordat je de boel loopt af te kraken.
Verwijderd
Afkraken? Kom op man, hij maakt gewoon een terechte opmerking. Ze zouden gewoon echt wel patsen met grafische pracht als ze konden.Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:07:
[...]
wat een onzin, wacht nou maar eerst het spel af voordat je de boel loopt af te kraken.
Verwijderd
nou de screens zagen er best goed uit, het is geen doom3 ofzo maar het zag er goed uit dus geen terechte opmerking !shuogg schreef op 28 februari 2004 @ 21:32:
[...]
Afkraken? Kom op man, hij maakt gewoon een terechte opmerking. Ze zouden gewoon echt wel patsen met grafische pracht als ze konden.
Ze zagen er wel goed uit, maar echt niet zoveel beter dan Battlefield 1942 en dat is exact wat December zei. Perfect terechte opmerking.Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:39:
[...]
nou de screens zagen er best goed uit, het is geen doom3 ofzo maar het zag er goed uit dus geen terechte opmerking !
Verwijderd
dan moet je wel een brilletje kopenshuogg schreef op 28 februari 2004 @ 21:55:
[...]
Ze zagen er wel goed uit, maar echt niet zoveel beter dan Battlefield 1942 en dat is exact wat December zei. Perfect terechte opmerking.
Ik kraak helemaal niks af, ik zeg alleen dat het op grafisch gebied niet héél veel vooruitgang is geboekt, maar dat is ook helemaal niet nodig omdat BF1942 zelf er al goed uit zag.Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 21:07:
[...]
The devil is in the details.
Het is al meerdere malen verteld dat er geen demo komt, niet voor de release van dit spel iig.Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 18:10:
komt er ook nog een demo van dit spel uit?
Right for all the wrong reasons.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
[img]LINKVANPLAATJE[/img]Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 12:35:
he hoe laat je die plaatjes in een keer zien en niet via een url
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 01-03-2004 11:10 ]
Zou kunnen. Geen mailtje gestuurd.Schuey schreef op 01 maart 2004 @ 11:16:
misschien een extra ofzo? Of het zijn oude screenies en is hij er gewoon uit? Hebbie ze al een mailtje gestuurd anders
en waarom klopt er geen zak van de xm177
[ Voor 10% gewijzigd door Schuey op 01-03-2004 11:35 ]
Ga geen mailtje sturen....zo boeiend is het nou ook weer niet. Het viel me gewoon op. Ik zie het wel over iets meer dan 2 wekenSchuey schreef op 01 maart 2004 @ 11:30:
zou ze toch eens een mailtje sturen dan, is wel beetje vreemd
ten tijde van vietnam was de colt ar15 zoals we hem nu kennen nog een prototype, xm177 was puur een serienummertje, en xm staat waarschijnlijk voor X Model. ZO hebben ze in het us army nu een prototype shotgun die ook xm... heetNiet correct dus
![]()
Ook zit alles wat normaal aan de rechtse kant van het wapen moet zitten pardoes aan de linker kantWaar ze die idoterie vandaan halen snap ik niet
bron ;)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
De enigne is hetzelfde, alleen is het hele rendering gedeelte herschreven voor BF:V. Erg netjes gedaan moet ik zeggen. De screens zien er zeer gelikt uit en het is dan ook een game die ik gewoon in mijn collectie moet hebben.Thund3r schreef op 01 maart 2004 @ 12:26:
Damn, Maart word een dure maand, heb UT2004 al besteld en wil deze game ook. En niet te vergeten Far Cry ook nogMaar goed dat ik vrijdag jarig ben
Ik hoop dat DC ook naar BF:V "gepoort" word, omdat ik deze mod toch best wel vaak speelen de BF:V engine zou toch een iets opgepoetste BF1942 engine zijn?
Ik hoop iig dat ik dan wel support heb voor 1280x1024 (1280x960 vind mn tft niet leuk)
en dat is dus wel gedaan, verschrikkelijk dom van die gasten... hoe verzin je zoietsjagermeister1 schreef op 01 maart 2004 @ 12:24:
[...]
Ga geen mailtje sturen....zo boeiend is het nou ook weer niet. Het viel me gewoon op. Ik zie het wel over iets meer dan 2 weken
Dus het wapen is gespiegeldWas me nog niet opgevallen.
Met vrij veel zekerheid kan ik met "nee" antwoorden op deze stelling / indirecte vraag.Thund3r schreef op 01 maart 2004 @ 12:26:
Ik hoop iig dat ik dan wel support heb voor 1280x1024 (1280x960 vind mn tft niet leuk)
Meteen ook maar ff gedaan. Aantrekkelijke prijs.... toch?Godjira schreef op 01 maart 2004 @ 12:36:
[...]
knip...
Je kunt jezelf wel geld besparen door de game bij GCShop.nl te kopen en niet in de winkel, want in de winkel gaat de game €50,- kosten. Bij GCShop.nl kost hij maar €37,50. Toch erg netjes imo.
ik ga trouwens toch wel een mailtje sturenjagermeister1 schreef op 01 maart 2004 @ 19:54:
[...]
Meteen ook maar ff gedaan. Aantrekkelijke prijs.... toch?
[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 02-03-2004 13:37 ]
Verwijderd
Ik denk dat je EoD binnen hebt en niet BFV omdat die pas 15 a 18 maart uitkomtVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 02:36:
Ik heb hier net de officiele BFV binnen, valt me niet tegen moet ik zeggen, alleen is het aanbod van servers wat klein, 14 wereldwijden die zitten constant tot de nok toe vol.
[ Voor 11% gewijzigd door whyz op 03-03-2004 03:12 . Reden: toevoeging ]
screenies?Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 02:36:
Ik heb hier net de officiele BFV binnen, valt me niet tegen moet ik zeggen, alleen is het aanbod van servers wat klein, 14 wereldwijden die zitten constant tot de nok toe vol.
http://www.gamershell.com...lefieldVietnamBGold.shtmlprimemaximuz schreef op 03 maart 2004 @ 02:48:
[...]
Ik denk dat je EoD binnen hebt en niet BFV omdat die pas 15 a 18 maart uitkomt, of bedenk ik me moet je bij een "PCzone" ofzo werken
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
En hoe kom jij er dan aan? De game is nog niet eens geshipped namelijk.
Wie zegt dat hij hem heeft?Bor_de_Wollef schreef op 03 maart 2004 @ 13:32:
En hoe kom jij er dan aan? De game is nog niet eens geshipped namelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door CorteX op 03-03-2004 16:44 ]
Sorry, verkeerd gelezen. Ik doelde op demonzuiger inderdaad.CorteX schreef op 03 maart 2004 @ 16:43:
[...]
Wie zegt dat hij hem heeft?Alleen demonzuiger beweert hem te hebben.
Verwijderd
Als ie em had had ie vast al wel gepost denk je ook niet?M.I.G. schreef op 04 maart 2004 @ 11:39:
Enne demonzuiger. Kom maar eens op met een screenshotje!!!!
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
ik heb ergens iets van 3 cd's gelezenNiels99 schreef op 04 maart 2004 @ 12:46:
Idd geloof me die gast die uhm heeft post echt niet meer in dit topic met z'n gezwam.
Trouwens hoeveel cd's gaat BFV wordenomdat de maps in verhouding kleiner zijn dan BF1942
Gamer.nl:
DICE heeft met deze game ook naar de creatieve fans geluisterd, want de Battlecraft Vietnam level editor en de officiele Battlefield: Vietnam mod tools zullen op de 3 CD's van de game aanwezig zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Crash op 04-03-2004 12:54 ]
Gewoon niet klooien met je Hardware-settings en dan zal het wel draaienATI 9800 PRO
- Battlefield does not support some of the hardware features of the
ATI 9800. If you experience strange graphical anomalies with this card,
exit Battlefield Vietnam and bring up the display properties on your desktop.
Click on Settings -> Advanced -> 3D. In the 3D settings for
Direct3D make sure the "Use custom settings" box is not checked.
If it is, make sure the "Application Preference" checkboxes for
anti-aliasing and anisotropic filtering are turn on.
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 04-03-2004 16:11 ]
jongens... ga toch Vietcong spelen... dit is toch een kinderspelletjeHuggyB schreef op 04 maart 2004 @ 16:06:
http://www.planetbattlefield.com/bfv/game/intel/readme.shtml
De readme van BF:Vietnam. Iemand met een Radeon 9800 Pro hier?
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Vietcong... nah..meelmark schreef op 04 maart 2004 @ 16:12:
[...]
jongens... ga toch Vietcong spelen... dit is toch een kinderspelletje
misschien iets te kort door de bocht.. maarre. .als ik zo naar die graphics kijk ziet het er niet echt heel realistisch uit
Battlefield 1942 zeker nog nooit gespeeld? Gameplay is zeker goed, daar twijfel ik niet aan. Realisme zal vaak ver te zoeken zijn maar goed....het gaat mij om de fun. Graphics vind ik ook wel een beetje tegenvallen zo aan die screens te zien, maar volgens PC gameplay (februarinummer) zijn ze toch aardig erop vooruit gegaan t.o.v. BF '42. De vegetatiemeelmark schreef op 04 maart 2004 @ 16:15:
[...]
misschien iets te kort door de bocht.. maarre. .als ik zo naar die graphics kijk ziet het er niet echt heel realistisch uit... maar misschien is de gameplay wel enorm goed!
Slik. ikke.HuggyB schreef op 04 maart 2004 @ 16:06:
http://www.planetbattlefield.com/bfv/game/intel/readme.shtml
De readme van BF:Vietnam. Iemand met een Radeon 9800 Pro hier?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Idd, en niet te vergeten dat die readme van 16 januarie is, zal ongetwijfelt al wel verandering in zijn aangebracht lijkt meHelp!!!! schreef op 04 maart 2004 @ 16:45:
[...]
Slik. ikke.![]()
Maak me geen zorgen, het gaat heus wel draaien op een 9800 Pro hoor. Weet je hoeveel mensen zo'n kaart hebben? Als t daar niet (goed) op draait krijgen ze bij EA echt een hoop gezeik hoor.
ALT-TAB
- Battlefield Vietnam does not support the Alt-Tab feature of Windows.
============================
Using your own MP3 music
============================
In the start menu selections for Battlefield Vietnam, there is a
custom playlist folder. If you place MP3 audio files into this
folder, those files will be used in place of the default game
music for the vehicle radios.
Note that the MP3 files are used on your machine only. Everyone else
will hear the default music. This is even the case if they share
the same songs as you.
[ Voor 6% gewijzigd door Switch op 04-03-2004 17:11 ]
Ik eigenlijk ook. Als ik op de spawntimer moet wachten check ik bv mijn got bookmarks.Viper7 schreef op 04 maart 2004 @ 19:08:
hmm, jammer.. ik gebruik best vaak alt-tab als ik BF42 speel..
What do you mean.... Internet addiction?Bor_de_Wollef schreef op 04 maart 2004 @ 19:08:
[...]
Ik eigenlijk ook. Als ik op de spawntimer moet wachten check ik bv mijn got bookmarks.
ik weet niet of ik het begrijp, maar dat is bij multiplay als je wordt doodgeschoten dat je moet wachten tot de X-seconden teller weer bij 0 is en iedereen weer tot leven komt? (althans.. degenen die zijn doodgeschoten?)Viper7 schreef op 04 maart 2004 @ 19:29:
owja, zijn die spawntimes er eigenlijk nog in BF:V? Want ik werd echt dood ziek als ik weer een halve minuut in BF42 op de spawn moest wachten...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq