Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik betaal gewoon via CreditCard, is echt ideaal voor online gamen ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Tja creditcard is geen optie voor mij jammer genoeg...... Weet iemand andere electronische betaalmogenlijkheden?

Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion

Acties: [view]

Door: Terr Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

quote:
Deathraven schreef op 28 februari 2004 @ 17:44:
Tja creditcard is geen optie voor mij jammer genoeg...... Weet iemand andere electronische betaalmogenlijkheden?
Lees voor de grap de startpost eens of zoek het op de EVE: Online site. Als er voor jou niets gunstigs bij zit, dan kan je bij je bank navragen of zij een oplossing hebben. Zo niet, dan is zou je in je omgeving kunnen vragen of iemand een CC heeft.

Terr wijzigde dit bericht 28-02-2004 18:20 (22%)

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

quote:
Deathraven schreef op 28 februari 2004 @ 17:44:

PayPal --> PayByCash --> EVE

voor meer informatie zie inderdaad de EVE-online site.

Een PayPal account is gratis, PayByCash trouwens ook.

... MMORPG Addict.

LVE: Fardau

Ik betaal nu per maand per CC. Weet iemand hoe ik die 6 maanden optie kan kiezen? Bij Account management zie ik het nergens staan, alleen voor 1 maand.
(tis m'n eerste maand)

27-6-2008

quote:
BaN5Hee schreef op 29 februari 2004 @ 09:26:
Ik betaal nu per maand per CC. Weet iemand hoe ik die 6 maanden optie kan kiezen? Bij Account management zie ik het nergens staan, alleen voor 1 maand.
(tis m'n eerste maand)
FlamerX in "[PC] EVE Online deel 2"

Systeemspecs | Besteld en betaald! Alleen het geheugen en de extra case-fans nog.. Komop Azerty!!

Hmm ik heb de payBycash site niet goed gelezen... thx boys

Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

Volgens is er weer een recordje gebroken hoor, ik zie net dat er 7301 mensen online zijn.

-

jah denk ook dat er weer een record verbroken is, helaas is de server status watcher op EVE-I Down.

Gisteren vette frigate battles gehouden, in kestrels. Ik en een corp mate van me in 2 kestrels. en voor de rest nog 8 BS in system die op ons aan het jagen waren. 2 ships destroyed waarvan 1 podkill erbij : zijn account was van aug vorig jaar, dus een nieuwe clone MOET pijn in z'n wallet hebben gedaan. helaas door overmoedigheid in het laatste half uurtje ook onze 2 kestrels verloren. Maar frigates battles zijn echt SUPER leuk. Ik raad het iedereen aan.

... MMORPG Addict.

Raad je rifters aan ipv kestrels. ;)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

quote:
DreamCatchers schreef op 01 maart 2004 @ 11:09:
Raad je rifters aan ipv kestrels. ;)

motiveer je keuze a.u.b :*)

Ik verkies kestrel boven rifter omdat :
  • 4 standard launchers op highslots kunnen met elk 1 cruise or 2 heavy missiles
  • 3 med slots waar je, als je zoals ik in een team van 2 zit, 1 scrambler op kan fitten en 2 AB's (of 1 MWD, als je echt voor snelheid wil gaan).
  • Hij is snel en wendbaar + uber damage als je 4 cruise missiles afschiet

maar mischien kun jij me overtuigen met jou motivatie :P

kleine voetnoot, heb minmatar frig ook pas op lvl 2 zie ik nou 8)7

CRiMiNaL wijzigde dit bericht 01-03-2004 11:26 (8%)

... MMORPG Addict.

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
CRiMiNaL schreef op 01 maart 2004 @ 11:25:
welke launchers pak je dan? ik kan er geen heavy missles opgepropt krijgen :+ nu doe ik maar lvl 1 kill missies, maar voor lvl 2 over een weekje zou het toch leuk zijn (geen zin om al die kleine sansha's in mijn trage megathron te pakken)

quote:
[...]

• 3 med slots waar je, als je zoals ik in een team van 2 zit, 1 scrambler op kan fitten en 2 AB's (of 1 MWD, als je echt voor snelheid wil gaan).
Motivatie:
  • 2 standard launchers met cruise missiles
  • 2 250mm of 1 280mm projectile turrets
  • Constant 2400-2700 m/s met 1 MWD (sneller dan cruise missiles)
  • 2 Medslots voor MWD en scrambler of webber

Ik heb van het weekend dus 1 Blackbird (techell) en 5 frigates (2x Rifter en 3x Kestrel, voornamelijk m0o members) neergeschoten in m'n Rifter en ben door een stomme fout m'n schip kwijt geraakt |:(

1 gevecht was 5 m0o/roughnecks tegen mij, was op zich wel spannend :P

Ghostie wijzigde dit bericht 01-03-2004 12:39 (18%)

quote:
Ghostie schreef op 01 maart 2004 @ 12:35:
[...]

Ik heb van het weekend dus 1 Blackbird (techell) en 5 frigates (2x Rifter en 3x Kestrel, voornamelijk m0o members) neergeschoten in m'n Rifter en ben door een stomme fout m'n schip kwijt geraakt |:(

1 gevecht was 5 m0o/roughnecks tegen mij, was op zich wel spannend :P

Jah dat ken ik dus, gister dus 2 Kestrels tegen 8 BS's en dan word je op een gegeven moment overmoedig, je bent slordig met je scanner... ect ect ...
ging dus zo. Corp m8 van mij zat te scannen en gast in frig warpt in. Hij schiet kestrel van corpm8 neer, corpm8 waarschuwd mij over voice ik warp in lock die kestrel vuur 3 cruise missles af ... en die gast was dus kapot, maargoed hij had inmiddels ookal backup ingeroepen en 2 mega's warpen in. Ik kon dus niet meer de loot van m'n corp mate gaan pakken. Ik vet gefrustreed naar m'n safespot dichtbij en maar scannen, zie ik op scanner dat 1 mega weg is gewarped. Ik denk pak me kans : Warp in ... lock mega 4 cruise afgevuurd. En toen maakte ik een grove fout, hij lockte me niet dus ik reloade snel m'n launchers. tjah ... toen ik de bij de 3e op reload klikte had ie me gelocked ... ik warpte gelijkt weg maar hij had me shield al. Toen ik net warp inging ontplofte me kestrel :'( .
Weer wat geleerd.

En voor Indi je kunt 1 cruise missile kwijt in een standaard launcher.

CRiMiNaL wijzigde dit bericht 01-03-2004 15:57 (19%)

... MMORPG Addict.

quote:
CRiMiNaL schreef op 01 maart 2004 @ 13:15:
En voor Indi je kunt 1 cruise missile kwijt in een standaard launcher.
1 cruis of 2 heavies? het lukte me laatst niet... ik zal nog eens kijken :) thx

ligt het aan mij of is EVE helemaal down ??

... MMORPG Addict.

quote:
Indi schreef op 01 maart 2004 @ 15:52:
[...]

1 cruis of 2 heavies? het lukte me laatst niet... ik zal nog eens kijken :) thx
Je moet wel standard missile launchers gebruiken en geen assault launchers / rocketlaunchers :)

quote:
[...]

maar mischien kun jij me overtuigen met jou motivatie :P

kleine voetnoot, heb minmatar frig ook pas op lvl 2 zie ik nou 8)7

1: 2x standard missle launcers + 2x turret slots = 2 cruise missles + turrets = genoeg om een frigate te doden.
2: 2 midslots = genoeg voor 1 mwd en 1x warp scrambler of 1x stasis.
3: 2x lowslots = cap relays.

1x mwd = 2.4km/s = 0.4km/s sneller dan cruise missles (snelste missle ingame). Kortom als iemand cruise missles op mij shiet drop ik mijn missles en vlieg ik met 2.4km/s om het doel heen zonder dat ik neer word gehaald. Kortom ik kan langer blijven.

Kestrel heeft die snelheid niet en moet dus direct zijn missle's droppen, dus moet hij na 4 cruise missles weer wegwarpen. In een 1vs1 verliest de kestrel dus altijd.

Met 2x cap relays kan ik voor eeuwig blijven mwd'en.

Mijn damage output is minder, maar ik kan langer blijven en er meer voor zorgen dat mijn target 100% dood is.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

EVE is a way of life

Is het nu alleen bij mij of is EVE helemaal down? (bij staat server down :( )

EDIT:

Mmm of hij is weer snel up of ik had aan mijn kant een probleempje hij lijkt het in iedergeval weer te doen :)

Maverick-X wijzigde dit bericht 01-03-2004 19:03 (45%)

ik wil geen signature! :(

Ik zit inmiddels alweer een uur ingelogd en heb geen problemen ervaren!!

Kan iemand mij eens uitleggen hoe het nou precies zit met missiles en de bonussen van de skills?

Er is dus blijkbaar verschil tussen fof en standard missiles en met de bonussen van die skills

(ik heb zelf nog nooit missiles gehad)

Joinen mensen -> TeamBVD

quote:
HitmanWVU schreef op 01 maart 2004 @ 19:28:
Kan iemand mij eens uitleggen hoe het nou precies zit met missiles en de bonussen van de skills?

Er is dus blijkbaar verschil tussen fof en standard missiles en met de bonussen van die skills

FoF = Friend or Foe = automatische doelzoeker zonder locking
Standard Missles = locken en schieten

mbt tot welk level je de skills wil trainen moet je zelf weten, ik ken mensen die bijv. de torpskill zo laag mogelijk houden, omdat hogere torpskills voor splashdmg zorgen, waar hij helemaal niet zo van houd... tis maar net wat je wil :)

edit:

wie gaat er nou een nieuwe startpost maken?
anders mag ik het vast wel van Terr :+

ik heb zelfs al een mooie startpost klaarliggen :P

Indi wijzigde dit bericht 01-03-2004 21:48 (12%)

Acties: [view]

Door: Terr Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws