ingame nick : Fibrith Alcarin, commerce, Proud to be Xanadu !!!!!!!!
(damn wat haat ik die roids
quote:Indi schreef op 24 februari 2004 @ 14:32:
mja, of je lokt iemand de roids in :x kunnen ze ook nergens meer heengeen webifier voor nodig
(damn wat haat ik die roids)
als ik in een cruiser zit, mijn mwd aangooi, kom ik wel los
in een indy is het een ander verhaal hehe
maar ff nog een vraagje: als mijn skills op Chaos drastisch achterlopen? wat kan ik het beste doen? zijn skills daar niet supersnel klaar ofzo?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit is inmiddels mijn tweede week Eve en ik plan ´t nu gewoon zo dat ik een skill die veel uren nodig heeft aanzet als ik werk en slaap, en dat ik de overige skills train als ik aan ´t vliegen ben
27-6-2008
me eerste bs komt eraan (volgende week ongv.) een megathron, ik heb ong 15-20mill uit te geven aan uitrusting.
Ideen en setups zijn welkom
liefst een beetje long range, tachyons fso
Callandor wijzigde dit bericht 26-02-2004 17:31 (3%)
blaat = the sound a sheep makes
Ik zelf vlieg op het moment Megathron met 5 425's mm en 2 heavy launchers met torps er in (maar die gebruik ik eigenlijk alleen in noodgevallen).
Maar ja ik ben dan ook nog een mietje en hunt alleen npc pirates
ik wil geen signature! :(
L blasters met antimatter @ 3km optimal, 10 heavy drones, een MWD om dichtbij te komen en je bent onverslaanbaar
HazOps Parade !!
http://edit.games-on.nl/zooi/hazop.jpg
al onze leden (naja, bijna dan) op 1 plaatje...
aardig wat komen hier van GoT
ik wil geen signature! :(
Heeft er iemand trouwens nog tips om sneller geld te verdienen (niet in 0.0)?
Ik mine nu een uurtje voor 75K Plag, maar vervolgens ben ik de hele avond aan ´t jumpen om de minerals voor een schappelijke prijs te verkopen...
27-6-2008
Tuurlijk, kan je zo 3 manieren vertellen om in Empire space een shitload aan geld te verdienen. Maar het probleem met al die manieren is, als eenmaal meer mensen het doen is het niet meer zo profitable. So whats innit for mequote:BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 10:50:
... MMORPG Addict.
ehm niets, want ik heb niets? Daarom vraag ik het juist...
27-6-2008
quote:BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 10:50:
Zitten jullie ook allemaal in ´t channel Dutch? (In EVE heet ik Farstar Bansoon)
Ik mine nu een uurtje voor 75K Plag, maar vervolgens ben ik de hele avond aan ´t jumpen om de minerals voor een schappelijke prijs te verkopen...
als je minerals wilt verkopen, eve mail me maar en we spreken goede prijzen af
Je kan mij meestal wel vinden in Lirsautton, Everyshore Region en ik zoek altijd minerals.
Als je trouwens ook nocx en iso hebt liggen, mail me ff hoeveelheid/prijs etc
Tot vanavond

micks wijzigde dit bericht 27-02-2004 12:33 (6%)
LOL ... probeer gewoon duidelijk te maken dat er genoeg manieren zijn om veel geld te verdienen, maar dat je wel een beetje ondernemend te werk moet gaan.quote:BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 12:17:
.... =/
ehm niets, want ik heb niets? Daarom vraag ik het juist...
... MMORPG Addict.
quote:Maverick-X schreef op 26 februari 2004 @ 17:31:
Waarom kies je een Megathron als je het liefst long range gaat? Aangezien de megathron bonusen krijgt voor hybrid weapons zijn rails en blasters de logishe keuze er voor.
Ik zelf vlieg op het moment Megathron met 5 425's mm en 2 heavy launchers met torps er in (maar die gebruik ik eigenlijk alleen in noodgevallen).
Maar ja ik ben dan ook nog een mietje en hunt alleen npc pirates
ja ik heb het een beetje verkeerd verwoord en de tach was alleen een vvb, wat gebruik je dan eigenlijk in het 8ste slot, en wat voor config heb je in je mid, lo slots
btw het gaat hard vooruit met hazard ops mijn complimenten
weird server was net heel ff online(ik zat in het character menu), en nu isie weer down
Callandor wijzigde dit bericht 27-02-2004 13:10 (7%)
blaat = the sound a sheep makes
... MMORPG Addict.
(dus 13.30 tot 14.30 nederlandse tijd)
Wat is je naam in Eve micks?
27-6-2008
Nu komt het vreemde gedeelte, ik had een verzekering afgesloten van 142.500 op mijn schip(merlin), ik werd dus kapotgeschoten, maar toen kreeg ik mijn verzekering 2x uitgekeerd, gebeurt dit wel vaker of was dit gewoon een foutje?
-
Niets zeggen en de winkel uitlopen
27-6-2008
quote:BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 16:27:
Hierbij moet je hetzelfde doen als wanneer je teveel geld terug krijgt bij het afrekenen aan de kassa...:
Niets zeggen en de winkel uitlopen
Hahaha precies, niks zeggen en zo snel mogelijk wegwezen.
Ik had zelfs 2 mailtjes gehad, dat ik geld kreeg van de verzekering.
-
Ik begin net met EVE-online, en heb eigenlijk vraagje about de betaling. Ik doe dat nu via paybycash via de post. Nu is dit niet echt zo'n super oplossing vindt ik zelf.
Hoe doen jullie het? En kan het ook electronisch?
Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.