Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] EVE Online deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Xanadu Commerce Dept
Reg. datum: 09 december 2003

quote:
Indi schreef op 24 februari 2004 @ 14:28:
gooien warpscramblers nou ook je mwd's door de war of niet? eik nog nooit op gelet :+

Nee, warp scramblers om ervoor te zorgen dat je niet kan weg warpen

Webifiers om ervoor te zorgen dat je niet normaal weg kan vliegen of alleen maar extreem langzaam :)

ingame nick : Fibrith Alcarin, commerce, Proud to be Xanadu !!!!!!!!

Reg. datum: 31 januari 2002

mja, of je lokt iemand de roids in :x kunnen ze ook nergens meer heen :P geen webifier voor nodig
(damn wat haat ik die roids :r )

Xanadu Commerce Dept

quote:
Indi schreef op 24 februari 2004 @ 14:32:
mja, of je lokt iemand de roids in :x kunnen ze ook nergens meer heen :P geen webifier voor nodig
(damn wat haat ik die roids :r )

als ik in een cruiser zit, mijn mwd aangooi, kom ik wel los
in een indy is het een ander verhaal hehe

laat ik het zo zeggen: mijn megathron vind het niet leuk :+

maar ff nog een vraagje: als mijn skills op Chaos drastisch achterlopen? wat kan ik het beste doen? zijn skills daar niet supersnel klaar ofzo?

'ON ERROR RESUME NEXT

Chaos word een keer in de x weken geupdate met de stats van TQ, daardoor loopt het altijd wat achter. Skills zijn niet sneller klaar, maar je kan wel gratis implants pakken uit de hangar, scheelt ig weer iets :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 01 september 2001

+3 helpt iets, maar het maakt van de 5 dagen voor een lvl5 skill geen 10 minuten :+

Gentoo :9
Reg. datum: 23 september 2002

Ik zal ook weer eens wat van me laten horen, ik speel dit spel echt nog steeds iedere minuut van de dag die ik kan vinden, ik eet achter de pc, zet de wekker s'nachts om skills aan te zetten etc, dat alles bevestigd wat hier al vaak gezegd is: EVE is een spel van ongekende klasse. Ik ben inmiddels bijna een maand aan het spelen en zit in mijn 2e cruiser en ik moet zeggen het spel wordt alleen maar leuker. Misschien dat ik binnekort een application voor het GoT corp indien.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

LVE: Fardau
Reg. datum: 29 juni 2003

Wekker zetten om je skills aan te zetten deed ik de eerste week ook.
Dit is inmiddels mijn tweede week Eve en ik plan ´t nu gewoon zo dat ik een skill die veel uren nodig heeft aanzet als ik werk en slaap, en dat ik de overige skills train als ik aan ´t vliegen ben ;)

27-6-2008

Sportsware
Reg. datum: 11 maart 2003

lo allemaal,
me eerste bs komt eraan (volgende week ongv.) een megathron, ik heb ong 15-20mill uit te geven aan uitrusting.

Ideen en setups zijn welkom :Y)

liefst een beetje long range, tachyons fso

Callandor wijzigde dit bericht 26-02-2004 17:31 (3%)

blaat = the sound a sheep makes

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Waarom kies je een Megathron als je het liefst long range gaat? Aangezien de megathron bonusen krijgt voor hybrid weapons zijn rails en blasters de logishe keuze er voor.

Ik zelf vlieg op het moment Megathron met 5 425's mm en 2 heavy launchers met torps er in (maar die gebruik ik eigenlijk alleen in noodgevallen).

Maar ja ik ben dan ook nog een mietje en hunt alleen npc pirates :X

ik wil geen signature! :(

Reg. datum: 01 september 2001

tachyons moet je niet op een non-amarr schip gooien, de caps trekken het niet. wil je long range: pak een raven en gebruik cruisies en torps, megathron is JUIST bedoeld voor short-range, met bonussen op dmg (voor blasters bedoeld) en een grote drone bay
L blasters met antimatter @ 3km optimal, 10 heavy drones, een MWD om dichtbij te komen en je bent onverslaanbaar

\o/ tijd voor een wat lichter onderwerp

HazOps Parade !!

http://edit.games-on.nl/zooi/hazop.jpg

al onze leden (naja, bijna dan) op 1 plaatje...

aardig wat komen hier van GoT :)

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

pvd heb je nog niet die MK2 naar 3 veranderd!! :P (trouwens eigenlijk ook onze GoT namen erbij zetten is leuk voor op GoT hier :)

ik wil geen signature! :(

Zitten jullie ook allemaal in ´t channel Dutch? (In EVE heet ik Farstar Bansoon)

Heeft er iemand trouwens nog tips om sneller geld te verdienen (niet in 0.0)?
Ik mine nu een uurtje voor 75K Plag, maar vervolgens ben ik de hele avond aan ´t jumpen om de minerals voor een schappelijke prijs te verkopen...

27-6-2008

Witlof ^^

quote:
BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 10:50:

Tuurlijk, kan je zo 3 manieren vertellen om in Empire space een shitload aan geld te verdienen. Maar het probleem met al die manieren is, als eenmaal meer mensen het doen is het niet meer zo profitable. So whats innit for me >:)

... MMORPG Addict.

.... =/

ehm niets, want ik heb niets? Daarom vraag ik het juist...

27-6-2008

Xanadu Commerce Dept

quote:
BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 10:50:
Zitten jullie ook allemaal in ´t channel Dutch? (In EVE heet ik Farstar Bansoon)

Ik mine nu een uurtje voor 75K Plag, maar vervolgens ben ik de hele avond aan ´t jumpen om de minerals voor een schappelijke prijs te verkopen...

als je minerals wilt verkopen, eve mail me maar en we spreken goede prijzen af :)

Je kan mij meestal wel vinden in Lirsautton, Everyshore Region en ik zoek altijd minerals.

Als je trouwens ook nocx en iso hebt liggen, mail me ff hoeveelheid/prijs etc :)

Tot vanavond

http://www.xs4all.nl/~metaskin/xanadu/sigs/FibrithAlcarin.gif

micks wijzigde dit bericht 27-02-2004 12:33 (6%)

Witlof ^^

quote:
BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 12:17:
.... =/

ehm niets, want ik heb niets? Daarom vraag ik het juist...
LOL ... probeer gewoon duidelijk te maken dat er genoeg manieren zijn om veel geld te verdienen, maar dat je wel een beetje ondernemend te werk moet gaan.

... MMORPG Addict.

Sportsware
Reg. datum: 11 maart 2003

quote:
Maverick-X schreef op 26 februari 2004 @ 17:31:
Waarom kies je een Megathron als je het liefst long range gaat? Aangezien de megathron bonusen krijgt voor hybrid weapons zijn rails en blasters de logishe keuze er voor.

Ik zelf vlieg op het moment Megathron met 5 425's mm en 2 heavy launchers met torps er in (maar die gebruik ik eigenlijk alleen in noodgevallen).

Maar ja ik ben dan ook nog een mietje en hunt alleen npc pirates :X

ja ik heb het een beetje verkeerd verwoord en de tach was alleen een vvb, wat gebruik je dan eigenlijk in het 8ste slot, en wat voor config heb je in je mid, lo slots

btw het gaat hard vooruit met hazard ops mijn complimenten :Y)

weird server was net heel ff online(ik zat in het character menu), en nu isie weer down

Callandor wijzigde dit bericht 27-02-2004 13:10 (7%)

blaat = the sound a sheep makes

Witlof ^^

idd wierd .. nu kom ik er niet eens meer in .... scherm blijft mooi zwart :/ ...

... MMORPG Addict.

Er is toch een dagelijke maintenance van (eve time) 12.30 tot 13.30 ?
(dus 13.30 tot 14.30 nederlandse tijd)

Wat is je naam in Eve micks?

27-6-2008

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

Een uurtje terug gebeurde me wat raars, ik was pirates aan het hunten, maar op een gegeven moment werd de overmacht me iets te groot en voordat ik weg kon warpen werd ik aan greuzelementen geschoten.
Nu komt het vreemde gedeelte, ik had een verzekering afgesloten van 142.500 op mijn schip(merlin), ik werd dus kapotgeschoten, maar toen kreeg ik mijn verzekering 2x uitgekeerd, gebeurt dit wel vaker of was dit gewoon een foutje?

-

Hierbij moet je hetzelfde doen als wanneer je teveel geld terug krijgt bij het afrekenen aan de kassa...:

Niets zeggen en de winkel uitlopen ;)

27-6-2008

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

quote:
BaN5Hee schreef op 27 februari 2004 @ 16:27:
Hierbij moet je hetzelfde doen als wanneer je teveel geld terug krijgt bij het afrekenen aan de kassa...:

Niets zeggen en de winkel uitlopen ;)

Hahaha precies, niks zeggen en zo snel mogelijk wegwezen. :D
Ik had zelfs 2 mailtjes gehad, dat ik geld kreeg van de verzekering.

-

Reg. datum: 08 november 2001

Ik neem aan dat jullie nog wel spelen. :+
Ik begin net met EVE-online, en heb eigenlijk vraagje about de betaling. Ik doe dat nu via paybycash via de post. Nu is dit niet echt zo'n super oplossing vindt ik zelf.
Hoe doen jullie het? En kan het ook electronisch?

Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: