Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] EVE Online deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
hvoortj schreef op 19 februari 2004 @ 20:38:
[...]

Oh, zou iemand dan een buddy trail willen sturen naar het volgende adres:
hj.voort@chello.nl

Alvast bedankt. :)
Mail sent ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

quote:
CU2morO schreef op 16 februari 2004 @ 17:46:
Om het topic intressant te houden voor buitenstaanders, heb ik wat screenshots gemaakt:

Goed de immense verhoudingen te zien tussen Frigates en Battleships:
[afbeelding]

Kleine mining op van ons, stamt uit de tijd dat ik het grootste schip had, een MOA Cruiser. das nu wel anders ;)
[afbeelding]

Een Armageddon Battleship dat een Bane Torpedo voor zn kiezen krijgt, meerdere incomming torpedos zijn te zien >:)
[afbeelding]

De uitgebreide en soms wat chaotische interface van stations:
[afbeelding]

Een wat eenvoudigere screenshot van de station interface:
[afbeelding]

Erg mooi, voor mij, onbekend schip, het ziet er gallente uit. Moest het killen voor een missie en dat heb ik met plezier gedaan :+
[afbeelding]

Hetzelfde Armageddon Battleship onder onder een andere hoek. Hier is de blast radius goed te zien:
[afbeelding]

Afbeeldingen zijn lichtelijk verkleind. Volledige BMP's op aanvraag leverbaar ;)

ERUG vet, thanx man!

altijd leuk om te zien...
tis dat ik geen geld en CC heb, anders zou ik denk ik niets anders doen dan EVE...

mjah, heb beide niet...
ik hoop op een EVEII...

weet iemand er al wat over?

en de trial lijkt me (nu) geen goed plan, moet me volledig op school concentreren...

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

[TeamBVD]

quote:
Erikie schreef op 19 februari 2004 @ 19:38:
[...]

man, verzeker dan ook je cruiser :D

hehe :D

Ik had een omen, maar wilde een maller :P

Omen is leuk voor agent missions door de grote cargo space

Een maller is leuker voor het minen/hunten

Joinen mensen -> TeamBVD

quote:
TepelStreeltje schreef op 19 februari 2004 @ 21:22:
[...]

ERUG vet, thanx man!

altijd leuk om te zien...
tis dat ik geen geld en CC heb, anders zou ik denk ik niets anders doen dan EVE...

mjah, heb beide niet...
ik hoop op een EVEII...

weet iemand er al wat over?

en de trial lijkt me (nu) geen goed plan, moet me volledig op school concentreren...

Je kan ook het geld overmaken, dan heb je geen CC nodig. (je hebt echter nog wel geld nodig natuurlijk) :P
EVEII zal niet snel gebeuren denk ik, aangezien deze EVE nog steeds uitgebreid en doorontwikkeld wordt.

Intel Core2Duo & Canon EOS powered

Labrat

quote:
bennierex schreef op 19 februari 2004 @ 21:35:
EVEII zal niet snel gebeuren denk ik, aangezien deze EVE nog steeds uitgebreid en doorontwikkeld wordt.
Waarschijnlijk nooit zelfs. EVE is net zoals andere spellen een persistent world, en je hebt een verhaallijn welke gevolgd wordt. Een vervolg versie zou dus onlogisch zijn en waarschijnlijk ook niet aanslaan (effectief is het zeker niet, mensen zullen óf het origineel óf het vervolg spelen, dus je vermoord de een voor de ander).

Systeemspecs | Sinds augustus helemaal compleet :D

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

mjah, je kan er niet omheen dat op een gegeven moment minder spelers krijgt, en dus uiteindelijk sterft EVE.
daarom zit ik nu ook te twijvelen om het te gaan spelen...
tis al best wel lang bezig, dus het zullen er niet spectaculair veel meer worden...
en wil niet (best wel veel geld) in een game stoppen die ik niet lang kan spelen...
maarja, zal wel meevallen denk ik...

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

ehm de users zijn sinds ik ben gaan spelen juist flink gestegen in november/december was het normaal dat je rond de 3000-3500 spelers had op een doordeweekse dag maar nu zit je al gauw tegen 5500-6000 te kijken :) en laatst op zondag hadden ze meer als 7000 users on-line :)

Maar het zal idd uiteindelijk wel een keer minder worden, maar ja ik laat me niet tegenhouden met die gedachten om nu plezier te hebben (natuurlijk zit ik in de luxe positie dat die 25 euro (ik heb 2 accounts) mij per maand niet deren, koop wel een DVD minder :P

ik wil geen signature! :(

'ON ERROR RESUME NEXT

Het aantal spelers loopt inderdaad nog steeds OP ipv af, dus EVE is nog lang niet ana zijn eind. Het spel zit ook pas op Tech 2 [van de nu al geplande 5 tech levels]
Tuurlijk zal EVE ooit uitsterven [aangenomen dat CCP zich oko wel eens op een ander spel wil richten etc] hoewel ik het ook niet uitsluit dat een evt EVE II gewoon als een grote patch geimplementeerd zou kunnen worden :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

He Who Rules
Reg. datum: 15 december 2003

Nou, ik bekijk het niet eens in aantallen spelers....

EVE zal voorlopig niet uitsterven omdat de mensen steeds weer lekker gemaakt worden... Met Titans, POS (Player Owned Stations/Structures) en dadelijk ook de deployables! Er is nog zo veel dat we niet weten! Mensen die het spel in de gaten houden, kunnen er niet om heen en zullen het uiteindelijk ook willen spelen... er is altijd wel iets dat je in EVE vind dat je aanspreekt! En die mogelijkheden worden alsmaar groter....

Bijvoorbeeld JOVE ras.... niemand kent ze nog, is toekomstmuziek...
Gedeeltes van space die nog dicht zitten... wie weet wat ze daar nog in petto hebben voor ons...
En wisten jullie dat er een paint-shop bestaat in EVE? Hiermee is het mogelijk je ship een kleurtje te geven en/of een Corp-logo op je ship te maken! Deze bestaat al sinds de beta... maar omdat deze de loadtime van data zo hoog gooit, is het nog niet iets dat momenteel gebruikt kan worden...

Je ziet wel... CCP kan met EVE nog alle kanten op... voorlopig zal het niet uitsterven... en anders zal ik er zijn tot het eind...

Coreantes wijzigde dit bericht 20-02-2004 08:23 (6%)

".. Good is only skin deep, but evil is dead down to the bone.."

Witlof ^^

quote:
Coreantes schreef op 20 februari 2004 @ 08:20:
Nou, ik bekijk het niet eens in aantallen spelers....

[...]

Amen my brother ... amen .. _/-\o_

... MMORPG Addict.

Ja niet dan ?

Couldn't have said it any better :D

Het begint mij met hoe meer ik het speel ook meer te boeien, dus dat lijkt me wel een goed teken :p

Leeg!

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
Silent_One schreef op 18 februari 2004 @ 13:43:
die 2dollar omhoog is alleen per maand de prijs per 3 of 6maanden blijft hetzelfde trouwens

en in een kestrel kan je trouwes 4x m-12 launchers plaatsen met elk een cruise missle dat is toch per schot 1200damage, en die m12 launchers kunnen toch wel 1x per 10 sec schieten. Met een team van 5-10man kan je daarmee dus aardig wat damage uitvoeren op een cruise of bs
Met een kestrel kom je niet boven de 2km/s uit en hierdoor kan je zelf ook door cruise missles afgeschoten worden. :) Daarom is rifter zo leuk, je outrunned een cruise missle zo.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 01 september 2001

waarom red je dat met een kestrel |:( rifter wel? basis topspeed? meer medslots voor MWD's?

CU2morO wijzigde dit bericht 20-02-2004 15:03 (14%)

^_^;

quote:
CU2morO schreef op 20 februari 2004 @ 15:02:
waarom red je dat met een kestrel |:( rifter wel? basis topspeed? meer medslots voor MWD's?

Omdat de mass lager is en dat Minmatar als ras de eigenschap heeft om sneller te zijn dan alle andere schepen. Bijvoorbeeld: Typhoon, snelste battle schip.
Tempest heeft 169 speed terwijl ik 120 in mijn apoc haal etc etc

DreamCatchers wijzigde dit bericht 20-02-2004 16:08 (16%)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Labrat

quote:
CU2morO schreef op 20 februari 2004 @ 15:02:

Basis top speed = 300 m/s
2 mid slots en standaard genoeg cpu & power voor 2 MWD's

1 is natuurlijk beter, anders heb je geen cap meer over, en met navigation lvl 4 ga je standaard al over de 460 m/s, dus haal je makkelijk 2km/s.

^_^;

2.4km/s om precies te zijn. :)

Reg. datum: 13 juni 2001

2900m/s met 1 MWD en 2xbasic overdrive :*)

^_^;

*) 2.4km/s met 2 cap relay = mwd + warpcore scrambler on. :P

Horizon.Inc

om het spel te proberen kost het spel zelf ook geld of niet

zit dat bij de 3 dagen trial ?

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

doe meer met minder
Reg. datum: 13 juli 2001

Ja zit er bij in, de client kun je gewoon downloaden (+/- 480MB).
-
Reg. datum: 17 augustus 2002

Ik ben nu ook begonnen(3day trial), maar als ik wat gemined heb(veldspar) en dan ga ik naar een station toe, hoe verkoop ik het dan?

-

Labrat

quote:
hvoortj schreef op 20 februari 2004 @ 17:27:
Ik ben nu ook begonnen(3day trial), maar als ik wat gemined heb(veldspar) en dan ga ik naar een station toe, hoe verkoop ik het dan?

Je kunt het verkopen door er rechts op te klikken en quick sell te kiezen, maar beter is om het te refinen en dan de tritanium te verkopen.

Heb je de tutorial gevolgd btw? Leert je veel en duurt hooguit een uur.

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

quote:
FlamerX schreef op 20 februari 2004 @ 17:36:
[...]

Je kunt het verkopen door er rechts op te klikken en quick sell te kiezen, maar beter is om het te refinen en dan de tritanium te verkopen.

Heb je de tutorial gevolgd btw? Leert je veel en duurt hooguit een uur.

Ik was met de tutorial bezig maar op een gegeven moment bleef die ergens bij hangen en ging die niet verder.
Maar wat je zei over refinen, ik had een otie gekozen ''refine to hangar''
Maar dan doe ik dat, waar blijft het dan?

-

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

* voor elke beginnende speler :

join ingame channel : HELP

(of help in kleine letters).. je vraag wordt altijd beantwoord!!

traktor scratch!

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

ff iets anders.. heb sinds vandaag een ati 9800pro,.. leuk ding, maar m'n favo resolutie is verdwenen in eve :( . had m op desktop mode staan op 1600 x 1024, soort van breedband, zodat m'n taakbalk niet het spel overlapt (en ik nog wat dingen op de desktop kan doen).

Wie weet in welke directory van eve deze gegevens staan opgeslagen?! prefs.ini in iedergeval niet .

traktor scratch!

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: