Thou shalt not think that any male over the age of 30 that plays with a child that is not their own is a peadophile… Some people are just nice. Thou shalt not question Stephen Fry. Thou shalt not make repetitive generic music.
Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic"Ik-koop-een-doorzichtige-kast-met-lichten-en-fans-erin-en-dat-is-mijn-casemod"
LLL
quote:Woep schreef op 15 October 2003 @ 15:23:
Volgens mij hoort die kast meer onder het kopje
"Ik-koop-een-doorzichtige-kast-met-lichten-en-fans-erin-en-dat-is-mijn-casemod"
Ik ben het met je eens, maar daarvoor is dit topic dus ook. Het laat overigens gewoon zien dat mensen met twee linker handen (mits ze rechts zijn natuurlijk) ook iets kunnen maken wat op een casemod lijkt. Originaliteit is ver te zoeken, maar het blijft het modificeren van een pc-kast ergo casemodden
Ik ben dus van het type haal zoveel mogelijk powertools uit de kast en gaan met die banaan
Turkish wijzigde dit bericht 15-10-2003 15:50 (11%)
specs | 'De klant komt altijd van rechts.'
'Het risico van een slim voorstel is dat je de kans loopt te worden aangewezen om het uit te voeren.'
Reg. datum: 20 augustus 2002
Regel 1: er is een zaag gebruikt
Regel 2: ik heb wat gemold
Regel 3: ik moest meerder losse onderdelen bij elkaar zoeken
Regel 4: goede foto's niet van die webcam dingen
Maar ach ja wie ben ik. Ik ga wel weer verder met klagen als mijn eigen mod klaar is
Digital Media Junkie
quote:Turkish schreef op 15 October 2003 @ 15:46:
edit:
Ik ben dus van het type haal zoveel mogelijk powertools uit de kast en gaan met die banaan
is een 120 watt soldeerpistool ook een powertool
dan val ik ook in die categorie
edit:
ik voldoe alleen niet aan regel 4
Wil een digicam kopen maar die krengen zijn veel te duur
real_FireFly wijzigde dit bericht 15-10-2003 16:18 (20%)
PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker
het is dat ik hem mag lenen van me zusquote:real_FireFly schreef op 15 October 2003 @ 16:15:
[...]
ik voldoe alleen niet aan regel 4
Wil een digicam kopen maar die krengen zijn veel te duur
quote:Turkish schreef op 15 oktober 2003 @ 15:46:
[...]
Ik ben het met je eens, maar daarvoor is dit topic dus ook.
En daarom heb ik hem dus hier gepost.
Maar ik voldoe tenminste wel onder regel 4
blueline wijzigde dit bericht 15-10-2003 17:28 (11%)
Life sucks, I want my money back. Sorry no refunds :-(
quote:-Markster- schreef op 16 October 2003 @ 12:38:
Weet iemand of die ledjes van die sunbeam laserleds sterk genoeg zijn voor een optische muis? Me vorige muis (cordless mouseman) heb ik verneukt door er een ledje in te douwen die niet echt fel genoeg was.
ik denk dat een laserled er niet eens inpast, er zit een heatsink omheen. Als het wel past heb je inderdaad genoeg licht... Om je hele kamer te verlichten
Een standaard bright led (transparant huis, diffuus is minder fel) moet het ook doen.
En er zit geen heatsink omheen hoor, het is nix meer dan een mooie behuizing.
Ik heb die dingen en die zijn 100% zeker fel genoeg.
real_FireFly wijzigde dit bericht 16-10-2003 14:04 (20%)
Mijn northbridge passief gaan koelen. Begon me te irriteren aan het geluid van de fan, die ik sinds een tijdje hoor.... Vervelend hoor, waterkoeling
Ik kon van een vriend zijn oude koelblok gebruiken. Het was ooit een coolermaster koelblok voor een k7-processor. Zou volgens mij goed genoeg zijn geweest tot maximaal 1200 MHz ofzo. Was nog 1 van de oudere modellen.
Maarjah, dankzij de waterkoeling-beugels paste dat ding er niet in zijn geheel op, dus moest er wat in worden gezaagd
het resultaat?
*klikbaar*

Het valt me trouwens op dat dat blok nog zo warm wordt
euss wijzigde dit bericht 17-10-2003 20:10 (5%)
specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3
het warm worden is niet ergquote:Bubbles schreef op 16 October 2003 @ 18:22:
Ik heb van de week eindelijk eens een modje doorgevoerd die ik al 2 maanden lang wou doen:
Mijn northbridge passief gaan koelen. Begon me te irriteren aan het geluid van de fan, die ik sinds een tijdje hoor.... Vervelend hoor, waterkoeling![]()
Ik kon van een vriend zijn oude koelblok gebruiken. Het was ooit een coolermaster koelblok voor een k7-processor. Zou volgens mij goed genoeg zijn geweest tot maximaal 1200 MHz ofzo. Was nog 1 van de oudere modellen.
Maarjah, dankzij de waterkoeling-beugels paste dat ding er niet in zijn geheel op, dus moest er wat in worden gezaagd
het resultaat?
*klikbaar*
[afbeelding]
Het valt me trouwens op dat dat blok nog zo warm wordtKan het nog wel vasthouden, maar zal wel iets meer dan 40 graden zijn, als ik zo gok
Beginnende bass gitaar speler
Bier, Whiskey en Metal!!
Maar ik had het toch niet zo erg verwacht met zo'n enorm (relatief dan) blok erop.
Als ik kijk naar andere bordjes met een kt266a chipset, staat me bij dat er een paar passief werden gekoeld werden met zo'n klein prutsdingetje. Ik had verwacht dat dit ding dik overkill zou zijn, maar kennelijk valt dat wel mee/tegen
specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3
Reg. datum: 15 oktober 2003

Mijn case.
Ik heb hem zwart geverfd en ruitje in gezet er moet nog erveel aan gebeuren zoals cffl's, van dat alluminium papier en nog wat dingen.
Let AUB niet op de hardware die erin zit
Het is mijn 1e case mod
euss wijzigde dit bericht 17-10-2003 09:49 (18%)
Reden: mod: pics cropped
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ik zou ook nog ff het front eraf halen en de randen zwart maken.
kutkip wijzigde dit bericht 17-10-2003 02:15 (13%)
Reg. datum: 15 oktober 2003
Huldequote:Het is mijn 1e case mod
Voor een eerste mod is het prachtig, ik wou dat ik ooit zo begonnen was, maar helaas: ik moest het door schade en schande leren.
Natuurlijk zijn er dingen die beter kunnen (witte randjes, binnenwerk etc), maar dat is met casemodden altijd: je bent nooit echt klaar.
Welk merk deze kast heeft... geen flauwe notie, 1 keer eerder heb ik 'm hier op Tweakers gezien, maar da's ook alweer een tijd geleden. Niet te vergeten dat ik deze kast ondertussen ook alweer zeker 2 jaar in mijn bezit heb.
Al het goede begint met iets kleins (Toch?)

Mjah, dit was dus het idee ... lijkt aardig... Dus dan maar een 2e led d'r bij

Aan de 2 uiterste zijden zitten nog 2 rode leds van de HDD's. (maar die branden nooit als je ze nodig bent he).
De Floppydisk gaat nog naar achteren waarna ik er een frontje voorplaats die d.m.v. een druk op de knop naar beneden / voren klapt. Hoe ik dit excact ga doen weet ik nog niet, maar daar bedenk ik nog wel wat op.
Uiteraard worden de cdrom/brander/dvd ook nog weggewerkt zodat 't een nette strakke case is van de voorkant.
De 2 nu nog lege 5.25 bay's worden gevuld door een bay-bus welke o.a. de aansturing van de ccfl's / fan's en desgewenst ledjes moet gaan besturen / controlleren. Echter ligt hiervan de printplaat nogsteeds op de tekentafel aangezien ik deze zo klein mogelijk wil maken met zo veel mogelijk optie's.
Ook is 't mijn bedoeling om op deze bus de inverters voor de CCFL's op te nemen. Dit scheelt weer extra "spul" in m'n case.
Volvo 850 Estate 2.5i
There are 10 types of people. Those who do understand binary and those who don't.
www.neb-lan.nl
Dit is de betreffende case:

Als iemand ook nog toevallig weet welk type / merk deze case is....
En dit zijn de hdd ledjes (maar dan de blauwe uitgeschakeld, hiermee begon het idee)

euss wijzigde dit bericht 17-10-2003 20:11 (15%)
Volvo 850 Estate 2.5i
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.