Ik kom net van de
IntraLan in Nistelrode.
M'n pc haddik ingepakt in een deken + vuilniszak, trein in, tjoeke tjoeke, LAN.
Leuke was dat er ook een casemodcompo was. Nou willik niet zeggen dat er veel competitie was, maargoed:
Nadat ik na 95 uur zonder slaap (vraag me niet hoe het kan

) eindelijk toch in slaap kon komen, werd ik na 3,5 uur bruut gewekt:
Ik hoorde nog net iets van: "...is Termi!!! Kom maar naar het podium..." Begonnen de mensen om me heen te schreeuwen: "je hebt gewonnen"

Oogjes uitgewreven, podium besprongen en zodoende toch weer mooi een GfFX5600-VTDR128 videokaartje en een MSI KT6 Delta-FISR MoBo er bij

Gamekings is ook nog langsgekomen en heeft m'n kast op film gezet, verder talloze mensen die foto's kwamen nemen. Kmoet zeggen: dat is toch wel erg leuk

Met een beetje geluk vind ik die foto's ergens terug en kannik dus eindelijk hier foto's plaatsen
Edit:
Eerste foto's hebbik reeds gespot:
Termi naast casemod. En nee, ik ben geen terrorist, keiharde muziek in de zaal maakte het onmogelijk normaal te spelen, en dat wou ik even kenbaar maken

(Muziek was later wel uit though)

(Clickable)
Ook hier nog rechts in beeld:

(Clickable)
Er zijn ook nog close-ups gemaakt, nog niet online gezien.
(Ennuh, Glennos, kheb in 100 uur 3,5 uur geslapen, vandaar dattut nu ff niet wil lukken met foto's, alsut goed is doen ze het nu weer

En helaas: ik heb geen digicam, ben aan het sparen. Misschien maar m'n prijzen verkopen en digicam kopen... )
[
Voor 69% gewijzigd door
Anoniem: 97675 op 21-12-2003 21:33
]