Here I am, so what are you 2 other wishes?
How to become a Dj... deel VIII
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:JasperT schreef op 23 januari 2004 @ 21:12:
Dan heb ik nog een leuke platenhoes voor je:
[afbeelding]
ghehe, net had ik ook bijna een plaat gekocht voor alleen de hoes. was een supermooi rokje op te zien namelijk.
maarja toen d8 ik, zonde van je geld
hmm enige manier die ik kan bedenken om die plaat op te hangen is in te lijsten. Iemand anders nog andere ideeen?
Ja aan mij gevenquote:pokeran schreef op 23 januari 2004 @ 21:59:
[...]
hmm enige manier die ik kan bedenken om die plaat op te hangen is in te lijsten. Iemand anders nog andere ideeen?
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Deze maand komt de nieuwe single uit van de oudste Dance groep ter wereld (sinds 1975) van CAPPELLA! De single heet " U R My Angel" en komt dus eind Januari uit. Het zal wel weer een lekkere Dance Single zijn. Lekkere dance muziek die DJ's niet in hun platencollectie mogen ontbreken!
Ben benieuwd of de DJ's hier nog steeds Cappella in hun assortiment hebben, de laatste release van hun was "U Got 2 Know 2002" Dit is een remix versie van het origineel. Remixes waren van o.a Joy Kitikonti. Het is uitgegeven als Progressive Dance.
Lange leve de muziek en de DJ's
Athlon 1800+ Promise ATA100 IBM 60 GB 512 DDR RAM
quote:pokeran schreef op 23 januari 2004 @ 21:59:
[...]
ghehe, net had ik ook bijna een plaat gekocht voor alleen de hoes. was een supermooi rokje op te zien namelijk.
maarja toen d8 ik, zonde van je geld
Nou, eerlijk gezegd: ik heb hem online gekocht en wist dus echt niet hoe die hoes eruit zag. Was dus een leuke verassing toen ik hem binnen kreeg
Dus ik heb hem echt voor de muziek gekocht en niet voor de hoes...
finalscratch 1.5 komt uit voor windows XP. harstikke leuk natuurlijk en hopelijk gaat het ook lekker werken. alleen de prijs, weer 49 dollar voor een update. Ik betwijfel of ik de update ga kopen, ik wacht eerst nog wel wat reacties af op het finalscratch forum
http://www.finalscratch.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6196

Erikie wijzigde dit bericht 24-01-2004 02:05 (6%)
traktor scratch!
en wie hobbelt daar rond, jawel, het dochtertje van patty brard
kheb nog nooit zo een omhooggevallen tuthola gezien
maarjah, boeie, iig waren promo en darkraver uitermate lekker aan t mixen, en heb ik nu een gesigneerde darkraver cd, 100% hakkuh, 200% Darkraver en een gesigneerde welleuk van promo en catscan!!!!
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
Apple MacBook Pro 2,4Ghz, 2008 , HTC TyTn2, LG Full HD 42" LF65,
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
platen horen tussen een slipmat en een naald te liggen
You don't need eyes to see, you need vision
quote:pokeran schreef op 23 januari 2004 @ 20:17:
ey gasten, vraagje, hangen jullie weleens vinyl op omdat het gewoon mooi is?
(soort van poster dus)
ik heb namelijk daarnet een plaat gekocht, en die was ik toch al niet echt van plan om te draaienmaar meer om hem als decoratie te gebruiken. Het liefst wil ik hem aan de muur hangen. hoe doe je dat het beste?
(ohwj a, de plaat moet echt stevig zitten, want als hij valt is de kans groot dat het breekt en de plaat moet nog supergaaf blijven)
ophangen.. hmm punaise door het gat heen?
deze heb ik niet gekocht niet vanwege de picturedisc maar gewoon een lekker plaatje was:

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Volgens Reloop zelf heeft de Cut Pro GEEN optische cross-fader maar een Alps cross-fader met een VCA erachter. Zou kunnen dat Reloop zich vergist (bron: Reloop site), zou ook kunnen dat jij je wellicht vergist.quote:num-lock schreef op 07 januari 2004 @ 23:42:
[...]
dit heeft de reloop ook btw. Alleen is hij ietsjes goedkoper.
André Huisman (www.new-line.nl)
quote:JasperT schreef op 23 januari 2004 @ 23:21:
[...]
Nou, eerlijk gezegd: ik heb hem online gekocht en wist dus echt niet hoe die hoes eruit zag. Was dus een leuke verassing toen ik hem binnen kreeg![]()
Dus ik heb hem echt voor de muziek gekocht en niet voor de hoes...
Ja ja
Iig, welke track / style / plaat is dit?
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Plus ik heb de foto gevonden die ik al een tijdje in gedachten had: Dit is een hele leuke manier om je platen op te hangen (zou ik ook erg graag willen maken)

Flake wijzigde dit bericht 24-01-2004 20:16 (32%)
code:
1
2
3
| --- --- | \ | | | ---- | ------------- |
en daar zet je dan je plaatjes in.
You don't need eyes to see, you need vision
http://www.only-djs.com/i...s/single.php&id=28886quote:
En nee, de afbeelding van de hoes had ik niet gezien toen ik hem kocht
Ik heb op internet gekeken, maar het wil me niet lukken:
Ik heb 2 maal een Gemini PT-2000 (draaitafel, direct drive), waarvan 1 soms (steeds vaker) de vibratie van de motor aan het behuizing doorgeeft en dus via de plaat de naald laat trillen: de naald trilt letterlijk van de plaat af (ook met 5.5 gram instelling). Als ik mijn hand erop houd dan voel ik dat ook: het zit echt in de motor, en gebeurt steeds vaker.
Is hier een oplossing voor (ja een nieuwe kopen, maar ik heb vanwege deze mankementen 2 maal pdt-6000 gekocht sinds deze week, dus ben ook wel weer blij!!!!), maar ik zou deze graag willen -proberen- te maken, want dan kan ik ze per 2 verkopen (uiteraard met mededeling dat die andere kapot is/was :d).
weet iemand een site of kan iemand zijn ervaring/kennis met mij delen? Ik wil New-Line er niet mee storen (no spam intended).
Anders kan ik er maar 1-tje verkopen: duo is altijd aantrekkelijker.
De andere werkt -nog??- perfect dus ik kan niets wisselen/vergelijken met elkaar.
ps: ik heb al andere elementen/naalden geprobeerd: stanton 500, tonar banana, trackmaster. En ik heb ookhet draaiplateau verwisseld tussen de 2 pt-2000; mocht niet baten. Ik merk dan ook echt dat het vanuit de motor komt, en niet vanuit de arm of ander onderdeel!!!
ps 2: ik heb hem ook al opengeschroefd (geen garantie meer uiteraard, 4 a 5 jaar oud), maar er leek niets aan te lopen tegen iets anders.
T60P Widescreen
DMC zeker?
Weet iemand nog andere interessante scratch competities die vast gelegd zijn op video en te koop zijn?
Kenvdb wijzigde dit bericht 27-01-2004 17:43 (7%)
Reg. datum: 19 februari 2002
ziet er vet uit op die manierquote:Vash schreef op 24 januari 2004 @ 20:10:
Plus ik heb de foto gevonden die ik al een tijdje in gedachten had: Dit is een hele leuke manier om je platen op te hangen (zou ik ook erg graag willen maken)
[afbeelding]
quote:
ohw ja, dat is een vet idee.
gewoon een latje met nog een latje erop aan de muur hangen
(ik neem aan dat het zo is gedaan)
|
|
|__| zoiets dus van de zijkant af gezien
|
|
quote:Kenvdb schreef op 27 januari 2004 @ 17:39:
Ik vroeg mij af of iemand weet hoe die scratch competities heten die lang geleden altijd op de Megafestatie gepromoot werden met video's op projectieschermen.
edit:
DMC zeker?
Weet iemand nog andere interessante scratch competities die vast gelegd zijn op video en te koop zijn?
http://www.htfr.com/products/category/?id=video
Kijk hier maar es... Staat zat tussen
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
quote:Kenvdb schreef op 27 januari 2004 @ 17:39:
Ik vroeg mij af of iemand weet hoe die scratch competities heten die lang geleden altijd op de Megafestatie gepromoot werden met video's op projectieschermen.
edit:
DMC zeker?
die dmc's zijn heeel vet. ik weet niet of je plus one heb gezien in 2001? vast wel.
wat hij met die naald doet....
Movinghead wijzigde dit bericht 28-01-2004 22:31 (92%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.