Hoofdcategorieën
Topicacties

Quake 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

Nieuw Topic
quote:
Tony L schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:39:
[...]

Physics? Tja volgens mij zijn er momenteel geen spellen zonder physics. Denk niet dat het nog te achterhalen valt waar ik dat gelezen heb maar hopelijk was dat een beetje een betrouwbare bron. Ben zowiezo benieuwd waar jij het vandaan haalt dat de wiskundige formules uit Q3 gehaald zijn. Lijkt me zowiezo niet dat ze dat soort dingen posten maar goed.
Uit een interview met Tim Willits: "the physics will be mathematically the same as in Quake 3." Met physics wordt gewoon het natuurkundige model bedoeld dat beschrijft hoe je je als speler kunt voortbewegen en hoe de interactie met wapens (knockback) is enzo. De manier van strafejumpen zal dus precies zijn als in Q3 en de rest zal ook wel hetzelfde aanvoelen. Dit is ook wat ik heb gelezen van mensen die Q4 op Quakecon hebben gespeeld dit jaar.

Het is inmiddels algemeen bekend dat het multiplayer gedeelte van Quake 4 gewoon Quake 3 in een nieuw jasje is. Dit is al een paar keer gezegd in dit topic en overal op internet te lezen.

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

mjah voor mij kan er toch echt niks tegen Q3CA op hoor (Promode that is).
heerlijk rond rocketen met lichtsnelheid onderhand en je tegenstander zo confused achterlaten als ie een schot van links krijgt terwijl je 4 sec geleden nog rechts stond :D

http://www.veg-charisma.nl

CA (clan arena) vind ik toch een beetje noobmode omdat map control en teamplay ondergeschikt zijn ivm normale TDM met wapens, armor en powerups. CA is voornamelijk aim, rocketjumpen en spammen. Geef mij maar normale (CPMA) TDM waarin je veel slimmer moet spelen om te kunnen winnen. CA speel ik wel eens voor de lol maar ik vind niet dat het serieus te spelen is. Freeze tag blijft toch veel langer leuk, om maar iets te noemen.

Reg. datum: 08 december 2003

Is het al bekend wat de recommended specs zijn om alles goed te kunnen draaien? Echt hetzlefde als doom3?

Never Argue With An idiot. They'll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience!

quote:
Pummy! O+ :Y) Ik heb eens een top10 van melee/spawn wapens gelezen en daar werd kritiek gegeven dat een geëlektrificeerde cirkelzaag onrealistisch zou zijn en bovendien dat het wapen nutteloos is. Ik ken echter geen FPS die beter en leuker melee wapen heeft. Pure vernedering als je iemand die je probeert af te schieten afmaakt met je gauntlet. Je moet weten hoe met het wapen om te gaan (precies de bewegingen van je tegenstander voorspellen en op het juiste moment op hem af springen en pummelen) maar het is uiterst nuttig voor close range.

Ebil
Reg. datum: 12 maart 2003

en dan zo die quake stem: HUMILIATION >:)

quote:
Aham brahmasmi schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:28:
[...]
offtopic:
Heel mooi verhaal over CMPA

De bedoeling van CMPA is eigenlijk quake1 (QuakeWorld) physics in q3 te brengen.
Ten tijde van Q1 zijn ook al die trickjumps
quote:
Glorix Jim schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:31:
[...]

De bedoeling van CMPA is eigenlijk quake1 (QuakeWorld) physics in q3 te brengen.
Ten tijde van Q1 zijn ook al die trickjumps
Klopt. Alhoewel CPMA niet op QW gebaseerd is, waren er wel andere spellen (waaronder QW) die physics met air control e.d. hadden.

Er zitten hier in verhouding volgens mij veel CPM'ers, daar is de community niet zo groot van.

quote:
AleXnl schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:00:
Er zitten hier in verhouding volgens mij veel CPM'ers, daar is de community niet zo groot van.
Klopt, de OSP community is verreweg het grootst, maar het gros van die mensen kan het niks schelen dat er voortdurend ge-pingraped wordt met rail en shaft (LG), dat OSP al 2,5 jaar geen update meer heeft gehad, dat zelfs de site van orangesmoothie down is... OSP is gewoon het afvoerputje van VQ3. :P

Reg. datum: 07 juli 2002

cpma for the win :P

www.promode.org that is, dus niet de CPM modus die in OSP zit.

En dan ook gewoon duel / TDM en niet van die CA maps ofzo (blaat).

Reg. datum: 15 juni 2000

In Australië is de game inmiddels al uit:

DVD:
http://zombie.planetdoom.gamespy.com/shots/quake4/quake4.jpg

Nieuwe edge:
http://zombie.planetdoom.gamespy.com/shots/quake4/edge1.jpg
http://zombie.planetdoom.gamespy.com/shots/quake4/edge2.jpg

Voor meer info/plaatjes:

http://www.quake3world.com/forum/viewtopic.php?t=11824

Burning inside........
Reg. datum: 31 mei 2001

Ik vind het altijd redelijk irritant als mensen meteen over de gfx beginnen te zeiken, maar voor deze ene keer doe ik het zelf dan maar :'( Het ziet er nou niet uit alsof ik de nieuwste shooter zie die er is. Leuk dat ze the edge willen recreeren maar hadden ze nou niet iets beter hun best kunnen doen.

"Abs are made in the kitchen, not in the gym!"

Resistance is futile!
Reg. datum: 28 februari 2001

quote:
Aspi schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:59:
Ik vind het altijd redelijk irritant als mensen meteen over de gfx beginnen te zeiken, maar voor deze ene keer doe ik het zelf dan maar :'( Het ziet er nou niet uit alsof ik de nieuwste shooter zie die er is. Leuk dat ze the edge willen recreeren maar hadden ze nou niet iets beter hun best kunnen doen.

Sorry, maar ik denk niet dat the edge zich ervoor leent om daar 1 of andere supergrote, flitsende burgertent van te maken ofzo :+

gfx zal weinig mensen boeien in quake 4, 't zal toch om de gameplay in multiplayer gaan

ps. de mijne wordt vrijdag pas verstuurd via cd-wow.nl :|

Locutus-of-Borg wijzigde dit bericht 17-10-2005 10:05 (6%)

Asrock939 Dual SATAII || A64 3000@3600+(9x250) || Z7000B-Cu ||2x 512MB Infineon DDR400 || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || GF9700GT || Acer X223W Q || WinXP SP3

hardware MAN...
Reg. datum: 05 april 2004

wanneer ligt hij hier in de winkel?

Ben jij !FOK ook zo zat. Kijk dan voor serieus nieuws op http://www.nieuwszicht.com/

Burning inside........
Reg. datum: 31 mei 2001

quote:
Locutus-of-Borg schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:04:
[...]

Sorry, maar ik denk niet dat the edge zich ervoor leent om daar 1 of andere supergrote, flitsende burgertent van te maken ofzo :+

gfx zal weinig mensen boeien in quake 4, 't zal toch om de gameplay in multiplayer gaan

Nou wat origineler has wel gemogen, en dat de gfx er niet toe doen is zoooo een dooddoener. Waarom denk je dat games steeds mooier worden en de gfx kaarten als warme broodjes worden verkocht, om de games op 800 x 600 te kunnen spelen met settings op laag?

"Abs are made in the kitchen, not in the gym!"

Reg. datum: 27 juni 2005

quote:
[...]

Hmm, same here... ik kan niet wachten..!

Atheistisch agnost

quote:
[...]

gfx zullen mij inderdaad wat minder boeien, maar het gaat mij om de gameplay in singleplayer. Multiplayer zal mij jeuken.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Nikon D40 + 18-55 + 55-200VR
Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
ezcid schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:24:
[...]

Hmm, same here... ik kan niet wachten..!
mijne van GCshop weet ik niet helaas.. ze zeiden dat hij op releasedate thuis moet zijn.. ben benieuwd..

A7N8X-E | AMD XP 3200+ | 2048 MB | x800 Pro | 1400 GB | Tagan 480-U15 | Audigy 2 ZS | Logitech G5,G25 | Antec P180 | Vista | P5N32-E SLI | C2D E6600 | 4096 MB DDR2 | 8800 GTS 640 MB | 400 GB | Tagan 500-U35 | Audigy X-FI | Stacker 830 |

Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
SICK schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:52:
In Australië is de game inmiddels al uit:

DVD:
[afbeelding]

Nieuwe edge:
[afbeelding]
[afbeelding]

Voor meer info/plaatjes:

http://www.quake3world.com/forum/viewtopic.php?t=11824
The Edge \o/

Nikon D40 + 18-55 + 55-200VR
Reg. datum: 02 mei 2003

Weet iemand welke beveiliging het spel heeft?

Enne op dat plaatje staat de dvd versie, maar op gcshop stond er cd-rom en geen dvd-rom.. dus ben benieuwd wat ik krijg...

R-B wijzigde dit bericht 17-10-2005 13:18 (59%)

A7N8X-E | AMD XP 3200+ | 2048 MB | x800 Pro | 1400 GB | Tagan 480-U15 | Audigy 2 ZS | Logitech G5,G25 | Antec P180 | Vista | P5N32-E SLI | C2D E6600 | 4096 MB DDR2 | 8800 GTS 640 MB | 400 GB | Tagan 500-U35 | Audigy X-FI | Stacker 830 |

Reg. datum: 06 augustus 2003

Er schijnt een vrij agressieve DRM beveiliging in te zitten, ongetwijfeld door activision er in gestopt. Persoonlijk wacht ik nog even af wat voor problemen die mogelijk veroorzaakt.

... And justice for all

ik hoor dat ze 1000% safedisc hebben ofzo :o geen starforce of securom in ieder geval.

[+Wussie] I ate cheaters... [+Wussie] Omfg, worst typo ever >< ...
Heeeeelp!!!

Reg. datum: 19 juni 2004

Denken jullie dat ik met me Ati Radeon 9600 dit kan draaien? Ik zal alles zoiezo wel op low zetten want daar geef ik niet zoveel om, wel dat ik 30+ fps heb.

Rest van me specs zijn; P4 3Ghz, 512mb ram en de rest zit wel goed

Reg. datum: 24 juli 2000

quote:
R-B schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:13:
Weet iemand welke beveiliging het spel heeft?

activision = safedisc

Als ze slim zijn maken ze een aparte executable voor de multiplay, online keys zijn namelijk onkraakbaar (met officiele servers), en van CD wisselen is irritant op LAN's etc.

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: