if ($user == moderator) { SuckHisAss(); }
else { PostForHigherPostcount(RTFM); }
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
helaas kan k van m`n host niet linken ( weet iemand nog gratis host waarbij ik dat wel kan ?
http://www10.brinkster.com/fazerfreak/face.jpg
Reg. datum: 13 november 2002
dit is wat ik tot nu toe voor elkaar heb :
dit is een homepage geweest voor een site die ik ooit gemaakt had..

Dit is een logootje van me met op de achtergrond het ID&T wizzardje.. effectje eroverheen gegooid

Wallpaper met een gescand plaatje gemaakt..

Met hetzelfde plaatje ook deze wallpaper gemaakt:

(De wallpapers zijn geresized,ik kwam er zo gauw niet achter hoe je zo'n link maakt..)
Comments please
Hoelang krijgt een mens, om te dromen?
Reg. datum: 12 februari 2003

Heb ik gisteren gemaakt, me vriendin is er een week tussenuit, is vreemde gewaarwording als je samenwoont en 3,5 maand lang elkaar 24 uur per dag ziet zo ongeveer en dan opeens helemaal niet...

n.a.v. het fijne amerikanisme

gewoon maar een wallpaper, vrij simpel, niet zoveel ge-edit aan de foto

n.a.v. het feit dat hier in duitsland op een bepaalde zender elke dag 5 afleveringen te zien zijn van Murder She Wrote... grom
2e is wel koel, maar wat is die vorm die uitgescheurd is zegmaar? Of zomaar een vorm?
3e is gewoon koel. Lekker eenvoudig, strak, maar ziet er gewoon goed uit.
4e ziet er ook wel koel uit, maar is naar mijn smaak wat te druk, maar dat is vrij persoonlijk. Kleur en sfeer vind ik wel stoer, maar zou er leip van worden als ik dat als background had, veel te chaotisch.
quote:Yoozer schreef op 21 July 2003 @ 00:18:
Kleuren zijn goed, pixelfont is wat minder - gebruik een echte 04, hooge of kroeger (zie beginpost van de "ik zoek dit en dit font" draad), en zet de anti-aliasing uit. Lekker basic, strak. Ik ben benieuwd wat je er omheen gaat bouwen.
er zit geen anti-aliasing om het pixelfont trouwens
- maar ik zal even kijken naar een ander font idd
rq wijzigde dit bericht 21-07-2003 16:14 (9%)
if ($user == moderator) { SuckHisAss(); }
else { PostForHigherPostcount(RTFM); }
Reg. datum: 02 februari 2002
sorry dat ik het zeg maar je vraagt erom, ik vind ze verschrikkelijk lelijk en amateuristischquote:F1rst0ne schreef op 21 juli 2003 @ 11:34:
Oohke, ik zie hier egt wat leuke dingen staan,.. ben zelf alleen niet zo'n expert in photoshop... ik neem mn toevlucht in Paint shop Pro dan maar.. photoshop leren komt nog wel eens..
dit is wat ik tot nu toe voor elkaar heb :
dit is een homepage geweest voor een site die ik ooit gemaakt had..
[afbeelding]
Dit is een logootje van me met op de achtergrond het ID&T wizzardje.. effectje eroverheen gegooid
[afbeelding]
Wallpaper met een gescand plaatje gemaakt..
[afbeelding]
Met hetzelfde plaatje ook deze wallpaper gemaakt:
[afbeelding]
(De wallpapers zijn geresized,ik kwam er zo gauw niet achter hoe je zo'n link maakt..)
Comments please
[
Logo van jaartje of 5 terug:

Kan best dat ie al ooit gepost is, vond het wel geinig dat ik em terug vond
Het is toch an sich al beter dan een jaartje ofzo daarvoor, mijn eerste logo:

Ow, eerste is illustrator, tweede is PSP
DarkX wijzigde dit bericht 21-07-2003 21:30 (6%)

In een ver verleden (nou nou... een jaartje) ook nog wat aqua dingetjes gemaakt, onderstaande was duidelijk de beste. Helaas is de tutorial die ik ervan gemaakt heb van mindere kwaliteit, dus die zal ik jullie onthouden.

Ik vond hem vrij aardig gelukt, zeker als hij wat kleiner is (gewone aqua button grootte) dan lijkt hij heel aardig.
I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways...
Misschien een ideetje voor Pelle - bij de openingspost even toevoegen wat er gebruikt wordt, krijgen we al die stomme vragen niet meer.

bijde clickabel
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
quote:het is beetje simpel iets en let niet op de naam van de maar
quote:wat zou ik er verder nog aan kunnen doen zijn er nog storende dingen.
quote:bijde clickabel
Zirus, dude, dat is toch geen nederlands meer!!
@Yoozer: *commentaar op logo* Misschien kun je dat dirty grungyness bereiken met een wildere lettertype of kan dat niet? Maar ik zie alleen maar rechte lijnen.
Clean is recht. Dirty is scheef.
Private Hoffman wijzigde dit bericht 22-07-2003 20:45 (87%)
Operation Charlie Foxtrot
Ik heb vandaag even snel een hoesje in elkaar gezet voor onze aankomende demo cd. Het is heel simpel en strak gehouden. Graag u commentaar op deze 2 plaatjes, beide plaatjes zijn vergrootbaar door erop te klikken.
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.

Gebaseerd op 'Spending My Time' van Roxette die ik toevallig vandaag luisterde, ik heb de tekst zelf wat aangepast, foto zelf gemaakt (ik zie niet altijd zo blauw hoor)
(Zei er iemand Vodafone?
zirus: het storende vind ik de tekst op zn kant, maar dat kan er aan liggen dat je het nu op het scherm ziet, en dat het op een cdhoesje gewoon simpel aanleiding geeft tot het draaien van het CDhoesje
quote:armyantlyrix schreef op 18 July 2003 @ 00:37:
in de zelfde sfeer als mijn vorige.
gewoon een donkere sfeer met een absurde afbeelding.
gewoon voor de lol dus
[afbeelding] clickable
Even logisch, als jij een donkere lucht wilt krijgen, betekent dat dat er geen zon is. En geen zon betekent geen harde schaduwen aan de voeten van die kids...
Overigens is het heel duidelijk te zien dat je het met een softe brush erboven hebt gebrushed, kun je er niet een layer, desnoods met gedarkende clouds als darken overheen leggen, en dan met een zachte gum weghalen wat je nog wilt zien in de layers eronder?
Het is heel duidelijk te zien dat je met een zachte brush op burn modus of gewoon de burn tool vegen hebt gemaakt... het zou subtieler kunnen. Die plek in haar hals vind ik wel mooi, die op haar wang is wat te verbrand voor een pukkel, iets minder fel zou t goed doen, en op haar voorhoofd...tsja, het is gewoon te goed te zien, te onecht.quote:Fazer-Freak schreef op 21 July 2003 @ 01:50:
hmm ik zal hier ook maar eens wat posten.. dit heb k net ffies gemaakt.. ben er niet helemaal tevreden over maargoed ook geen zin meer om er nog verder aan te werken![]()
http://www10.brinkster.com/fazerfreak/face.jpg
Dark Blue wijzigde dit bericht 23-07-2003 00:00 (66%)
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Umhh dat laatste is wat ik gedaan heb. En het was niet echt de bedoeling om de lucht speciaal donker te maken maar vooral de foto er vergaan uit te laten zienquote:Dark Blue schreef op 22 July 2003 @ 22:57:
[...]
Even logisch, als jij een donkere lucht wilt krijgen, betekent dat dat er geen zon is. En geen zon betekent geen harde schaduwen aan de voeten van die kids...
Overigens is het heel duidelijk te zien dat je het met een softe brush erboven hebt gebrushed, kun je er niet een layer, desnoods met gedarkende clouds als darken overheen leggen, en dan met een zachte gum weghalen wat je nog wilt zien in de layers eronder?
http://www.art.net/~jerem...texture/Set_I/page_02.htm
Crumpled paper ofzo, of scheurtjes dmv. kurk/modder aan de randen, wil soms nog best echt lijken...
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Oh, ik ga er stukjes uitkappen en dupliceren, en die dan zo neerzetten dat 't net lijkt alsof 't een stempel is. Wat je "scheef" betreft - ik zet 't 'vuil' natuurlijk wel scheef, maar ik wilde de letters graag recht houden. Strak en toch grunge.quote:ultrasupreme schreef op 22 July 2003 @ 20:37:
@Yoozer: *commentaar op logo* Misschien kun je dat dirty grungyness bereiken met een wildere lettertype of kan dat niet? Maar ik zie alleen maar rechte lijnen.
Clean is recht. Dirty is scheef.
euhmm das geen pukkel ?quote:
Dit topic is gesloten. ![]()