Hoofdcategorieën
Topicacties

[MP3 Speler] I-Bead 100, Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
eens per jaar word psv kampioe
Reg. datum: 26 december 2000

quote:
NeoGames.nl schreef op 16 juni 2003 @ 02:19:
Mijn nieuwste 3.220P EN F/W Defqon-1 EDITION, je weet wel dat feest van Q-Dance.nl ;)

Download hem hier
het nadeel van al dat geflash is dat je telkens weer je mp3's kunt kopieren en dat ga vervelen, hoe graag ik ze ook wil bekijken. is er geen andere manier om ze te kunnnen kijken >:)
quote:
DE_Michiel schreef op 16 June 2003 @ 11:58:
[...]

het nadeel van al dat geflash is dat je telkens weer je mp3's kunt kopieren en dat ga vervelen, hoe graag ik ze ook wil bekijken. is er geen andere manier om ze te kunnnen kijken >:)
Nee hoor als je dat "quick" vinkje aan zet/laat staan blijven je mp3's ed dr gewoon op ;)

Reg. datum: 15 juni 2003

muha heb em net besteld :D

We worden echt bekend
Reg. datum: 23 september 2001

quote:
H3iN schreef op 16 juni 2003 @ 16:58:
muha heb em net besteld :D
welke heb je bestelt als ik vragen mag? Jens of sweden, of de I - bead ?

ik vraag me af wat ik het beste kan doen, ik wil namelijk een van 256 mb en lader.

iemand?

Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....

ik heb de gewone gedaan, ik heb 128 mb met lader gekocht.. die andere lag nie meer in mn budget :P heb btw wat plaatjes op inet gezet: http://www.solcon.nl/luinstra/site/ibead/

Subterranean Homesick Alien
Reg. datum: 16 mei 2002

Hoe kan het dat mijn ibead telkens flipt van die firmwares hier???
Eerst heb ik hem geflashed met de 3.141 versie en die ging meteen goed, nu doe ik het met die nieuwe en dan gaat het fout ???

Wat ik doe:
Eerst stop ik die .bin in de EXATELCOM blablabla i bead map, dan overschrijf ik dus die oude.
Dan start ik het flashprogrammatje, play knop inhouden dan aansluiten dan start het proggie en flash ik hem.
Dan sluit ik hem af (remove .... safely) en als ik hem dan aan doe gaat ie niet meer aan dus moet ik hem formatteren ???

Wat doe ik fout?

Ohw ik had de rest van de files ook nodig (van die koreanse versie) ;)

HIDMAN-X wijzigde dit bericht 16-06-2003 18:00 (8%)

Reg. datum: 03 maart 2002

KWIL PLAYLIST :-)

Hij is mijn companion met hardlopen
en voorde rest gebruikt me vriendin hem als ze dagelijks naar der werk met de trein gaat

Reg. datum: 05 januari 2001

Heeft iemand die adapter voor de Ibead eigenlijk al? Dat je 'm in het stopcontact kan opladen? Ik heb er op zich wel interesse in, maar is die wel zo handig eigenlijk? Okey, als je geen computer in de buurt heb en wel een stopcontact, daar is ie voor.. maar wanneer is dat nou? Het enige wat ik me voor kan stellen, is dat je dat hebt als je op vakantie bent. Maar om daar nou 19 euro voor te betalen.. dan is een batterij ding nog handiger, omdat je ook lang niet altijd stroom hebt op vakantie.

Ofterwijl: wie heeft die oplader en wanneer gebruik je 'm dan of zou je 'm gebruiken, en waarom kan dat niet met de computer?

Ik ga overigens eind van deze week de 256MB versie bestellen. Nu al zin in! :) :9~

Reg. datum: 12 september 2000

quote:
dan is een batterij ding nog handiger, omdat je ook lang niet altijd stroom hebt op vakantie.
Agree...
Maargoed, dan moet je weer batts hebben.
Dan vind ik de lader die je in de sigaretten aansteker van de auto kan proppen handiger. De auto vergeet ik toch noit op vakantie ;)

Mi estas lernanto Esperanto

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Maxonic schreef op 17 June 2003 @ 00:55:
[...]

Agree...
Maargoed, dan moet je weer batts hebben.
Dan vind ik de lader die je in de sigaretten aansteker van de auto kan proppen handiger. De auto vergeet ik toch noit op vakantie ;)
Ik vind het idd wel raar zo'n adapter van een 9 V blokje naar USB I-Bead, dan zet je eigenlijk alleen ff de stroom over zeg maar...

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

bastards...
Reg. datum: 15 augustus 2002

Iemand ervaringen met die USB stekkerlader?

Is het dan normaal dat je I-bead aanstaat tijdens het laden?

Vond het namelijk nogal vreemd dat dat ding steeds aanspringt bij het stekkerladen, maar niet bij het computerladen (om het maar eens simpel uit te drukken)

nothing special

Reg. datum: 11 juni 2003

ik heb mail gestuurd naar mp3cdspelers.nl, maar ze zeggen dat ze de batterijlader niet verkopen (waarom zetten ze dat ding dan op de site, vraag je je af...) het enige dat ze hebben is dus het hoesje en de adapter...

heeft iemand trouwens ergens een goedkopere FM transmitter gevonden, ik vind die van de pricewatch nog steeds aardig duur

Reg. datum: 04 november 1999

ik heb de adapter ook .. maar nogniet gebruikt. .zal hem als ik thuis kom eens testen.. kijken of ie dan ook aanspringt..

Kan je die 220 V --> USB lader ook gewoon los kopen ergens? Want ik zag hem bij Mp3cdspeler.nl alleen staan dat je hem in combinatie kon kopen met de I-Bead 100, en toen had er ff geen geld voor, dus ik had hem uitgevinkt... 8)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Reg. datum: 28 januari 2003

het grote wachten is bezig... ik hoopte hem vandaag te krijgen, maar hij is er nog niet, morgen dan? :p

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

Reg. datum: 18 maart 2003

quote:
3Dioot schreef op 17 June 2003 @ 13:34:
het grote wachten is bezig... ik hoopte hem vandaag te krijgen, maar hij is er nog niet, morgen dan? :p
spannend he :) hier is er nog kans dat hij er vandaag is, postbode komt hier vrij laat.

Ik had hem maandag avond besteld, en ik had hem Woensdag ochtend in huis >:)

Reg. datum: 28 januari 2003

quote:
NeoGames.nl schreef op 17 June 2003 @ 14:49:
Ik had hem maandag avond besteld, en ik had hem Woensdag ochtend in huis >:)
das beter jah, ik had zaterdag besteld, maar via de tweakers aanbieding, maandag werd het geld overgemaakt. alleen bij de tweakers aanbieding geld max.4 dagen ipv max.2 dagen levertijd?

naja ik hoop hem morgen te krijgen :p

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

Oplichten Ibead om de 5 seconden? Wat is dat? dat doet mijn ibead sinds ik nieuwe firmware erop heb gegooid, ook tijdens het afspelen. Is dat een nieuwe functie om aan te geven dat je batt leeg is ofwat? Voor de rest werkt ie goed. vroeg me dit gewoon af. want door dit oplichten is m'n batterij wel sneller leeg (firmware 3.220 patched english)

Jaromir wijzigde dit bericht 17-06-2003 16:05 (7%)

mwah ik heb 'mijn' ibead maandag besteld (en toen ook geld overgemaakt) maja ik w8 nu ook in spanning af:P ik heb wél die lader (via stroom) erbij gedaan, vooral voor op vakantie, er is atlijd wel ergens een stopcontact..

Reg. datum: 11 juni 2003

kan ik zonder gevaar een nieuwe afspeel logootje erop zetten (rennend konijn) met QUICK DOWNLOAD? (en hoe moet dat want ik kom niet helemaal uit die faq...)

bastards...
Reg. datum: 15 augustus 2002

Jaromir, dat doet hij bij mij ook soms, moet je eens iets proberen te verranderen aan de backlight instellingen. 9 van de 10 keer is het dan over.

Of nog een keer opnieuw de frimware installeren

Dude, ja, dat kan zonder gevaar (voor zover ik weet) heb het al een aantal keer gedaan, zonder dat er iets mis ging

nothing special

eens per jaar word psv kampioe
Reg. datum: 26 december 2000

quote:
Caesartje schreef op 16 June 2003 @ 00:45:
Ik heb Maxonic's menu'tje en radio presets in mn AMD f/w verwerkt (al kloppen de freq's niet in regio R'Dam), en daar gelijk maar rev.3 van gemaakt, Maxonic: was jij nog van plan de submenu's ook zo aan te passen? Waarschijnlijk pas ik in rev4 (mogelijk morgen) wel even de freq's aan voor deze regio ;)

Voor het moment rev3:

http://caesartje.demon.nl/ibead/AMD_3.220p_eng_rev3.rar

dit is wel de juiste combinaite vind ik, ik vind die menuus wel gaaf. en frequenties regio rotterdam zal ook niet verkeerd zijn >:)

zodra ik vakantie heb ga ik hem ook is uitpluizen.
Reg. datum: 08 december 2002

Weet iemand toevallig waar je dat stukje kunt krijgen waarmee je je iBead dmv een batterij op kunt laden? Ik heb al ff gezocht maar zo gauw niks gevonden.

Subterranean Homesick Alien
Reg. datum: 16 mei 2002

Hoe heb je die namen bij de frequenties gezet?
En met welk proggie openen jullie de image?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: