| specs | homepage | V3 (ut clan) |
Reg. datum: 10 oktober 2001
Nee hoor als je dat "quick" vinkje aan zet/laat staan blijven je mp3's ed dr gewoon opquote:DE_Michiel schreef op 16 June 2003 @ 11:58:
[...]
het nadeel van al dat geflash is dat je telkens weer je mp3's kunt kopieren en dat ga vervelen, hoe graag ik ze ook wil bekijken. is er geen andere manier om ze te kunnnen kijken
welke heb je bestelt als ik vragen mag? Jens of sweden, of de I - bead ?quote:
ik vraag me af wat ik het beste kan doen, ik wil namelijk een van 256 mb en lader.
iemand?
Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....
Reg. datum: 15 juni 2003
Eerst heb ik hem geflashed met de 3.141 versie en die ging meteen goed, nu doe ik het met die nieuwe en dan gaat het fout ???
Wat ik doe:
Eerst stop ik die .bin in de EXATELCOM blablabla i bead map, dan overschrijf ik dus die oude.
Dan start ik het flashprogrammatje, play knop inhouden dan aansluiten dan start het proggie en flash ik hem.
Dan sluit ik hem af (remove .... safely) en als ik hem dan aan doe gaat ie niet meer aan dus moet ik hem formatteren ???
Wat doe ik fout?
Ohw ik had de rest van de files ook nodig (van die koreanse versie)
HIDMAN-X wijzigde dit bericht 16-06-2003 18:00 (8%)
Reg. datum: 03 maart 2002
Hij is mijn companion met hardlopen
en voorde rest gebruikt me vriendin hem als ze dagelijks naar der werk met de trein gaat
Reg. datum: 05 januari 2001
Ofterwijl: wie heeft die oplader en wanneer gebruik je 'm dan of zou je 'm gebruiken, en waarom kan dat niet met de computer?
Ik ga overigens eind van deze week de 256MB versie bestellen. Nu al zin in!
Reg. datum: 12 september 2000
Agree...quote:dan is een batterij ding nog handiger, omdat je ook lang niet altijd stroom hebt op vakantie.
Maargoed, dan moet je weer batts hebben.
Dan vind ik de lader die je in de sigaretten aansteker van de auto kan proppen handiger. De auto vergeet ik toch noit op vakantie
Mi estas lernanto Esperanto
Ik vind het idd wel raar zo'n adapter van een 9 V blokje naar USB I-Bead, dan zet je eigenlijk alleen ff de stroom over zeg maar...quote:Maxonic schreef op 17 June 2003 @ 00:55:
[...]
Agree...
Maargoed, dan moet je weer batts hebben.
Dan vind ik de lader die je in de sigaretten aansteker van de auto kan proppen handiger. De auto vergeet ik toch noit op vakantie
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Is het dan normaal dat je I-bead aanstaat tijdens het laden?
Vond het namelijk nogal vreemd dat dat ding steeds aanspringt bij het stekkerladen, maar niet bij het computerladen (om het maar eens simpel uit te drukken)
nothing special
Reg. datum: 11 juni 2003
heeft iemand trouwens ergens een goedkopere FM transmitter gevonden, ik vind die van de pricewatch nog steeds aardig duur
Reg. datum: 04 november 1999
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
spannend hequote:3Dioot schreef op 17 June 2003 @ 13:34:
het grote wachten is bezig... ik hoopte hem vandaag te krijgen, maar hij is er nog niet, morgen dan?
das beter jah, ik had zaterdag besteld, maar via de tweakers aanbieding, maandag werd het geld overgemaakt. alleen bij de tweakers aanbieding geld max.4 dagen ipv max.2 dagen levertijd?quote:NeoGames.nl schreef op 17 June 2003 @ 14:49:
Ik had hem maandag avond besteld, en ik had hem Woensdag ochtend in huis
naja ik hoop hem morgen te krijgen
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Reg. datum: 21 mei 2000
Jaromir wijzigde dit bericht 17-06-2003 16:05 (7%)
Reg. datum: 15 juni 2003
Reg. datum: 11 juni 2003
Of nog een keer opnieuw de frimware installeren
Dude, ja, dat kan zonder gevaar (voor zover ik weet) heb het al een aantal keer gedaan, zonder dat er iets mis ging
nothing special
quote:Caesartje schreef op 16 June 2003 @ 00:45:
Ik heb Maxonic's menu'tje en radio presets in mn AMD f/w verwerkt (al kloppen de freq's niet in regio R'Dam), en daar gelijk maar rev.3 van gemaakt, Maxonic: was jij nog van plan de submenu's ook zo aan te passen? Waarschijnlijk pas ik in rev4 (mogelijk morgen) wel even de freq's aan voor deze regio
Voor het moment rev3:
http://caesartje.demon.nl/ibead/AMD_3.220p_eng_rev3.rar
dit is wel de juiste combinaite vind ik, ik vind die menuus wel gaaf. en frequenties regio rotterdam zal ook niet verkeerd zijn
zodra ik vakantie heb ga ik hem ook is uitpluizen.
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
En met welk proggie openen jullie de image?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.