Reg. datum: 12 september 2000
Ik denk dat het een de FW ligt.quote:barrymossel schreef op 02 August 2003 @ 10:46:
hmmm, ik heb dus die 3.290 firmware erop staan, maar ineens heeft mij accu geen zin meer om op te laden. Heb het al een aantal keer geprobeerd, en hij zegt wel dat hij het doet, maar voller raakt ie niet.
Weet iemand of dit aan de firmware kan liggen, of dat dit louter een hardware probleem is?
Bij mij laadt hij nl. ook al niet meer op.
Dus mensen die de FW nog moeten gaan installeren: NIET DOEN!
Wacht liever even totdat deze toch wel zeeeeer irritante bug opgelost is.
Edit: Andere FW (Bijv. 3.290 zonder aangepaste graphics) er weer terug op zetten moet het probleem verhelpen...
Maxonic wijzigde dit bericht 02-08-2003 13:43 (9%)
trouwens de officiële iBead site is ook down... (vreemd?)
maar ik heb er nu de oude (officiële) firmware 3.061 er op staan en hij ligt nu aan de USB poort. Misschien doet hij het hierna!
Anders opsturen naar Holland Global denk ik!
barrymossel wijzigde dit bericht 02-08-2003 13:46 (88%)
Reden: vanalles, oa. "schunnig taalgebruik" ;-)
Ik heb de officiële versie van de CD erop gezet! Dit werkt dus... Hij is weer (bijna) vol. Hij laat nu in ieder geval een vol batterij-icoontje zien!
Dus mensen, niet de nieuwe firmware erop zetten. Wellicht zit er een (onbewust) foutje in!
En ja, dat deed ik nadat ik de FW met de aangepaste graphics had geïnstalleerd.
De problemen worden volgens mij door het gedeelte gegeven dat de USB communicatie verzorgd. Oftewel versie 2.313 van USB MSC werkt niet goed. In princiepe zou je dus elke FW, dus ook die met de aangepaste graphics kunnen installeren, zolang je maar versie 2.311 van het bestandje UsbMsc.s gebruikt.
Ik heb daarvoor dBpowerAMP Music Converter gedownload en geinstalleerd maar volgens mij heeft ie alleen standaard omzetten naar "Lame MP3" en "wave" erin zitten.
Moet ik een WMA codec toevoegen....en zo ja welke (waar te vinden) en hoe moet ik het doen ? Of zit ie er wel standaard (maar verborgen) in ?
Hasta La Victoria Siempre
Reg. datum: 29 september 2002
Deze codec(s) kun je vanaf de officiële dBpowerAMP-site downloaden!quote:El-Comandante schreef op 02 August 2003 @ 16:35:
Even een vraagje tussendoor over het omzetten van je mp3's naar wma......
Ik heb daarvoor dBpowerAMP Music Converter gedownload en geinstalleerd maar volgens mij heeft ie alleen standaard omzetten naar "Lame MP3" en "wave" erin zitten.
Moet ik een WMA codec toevoegen....en zo ja welke (waar te vinden) en hoe moet ik het doen ? Of zit ie er wel standaard (maar verborgen) in ?
Hier is ook meteen de directe link:
http://www.dbpoweramp.com....
Weet iemand trouwens al of die Ogg Vorbis codec in de toekomst ook zal worden ondersteund door IBead ?
El-Comandante wijzigde dit bericht 02-08-2003 21:47 (40%)
Reg. datum: 05 september 2001
El-Comandante wijzigde dit bericht 03-08-2003 08:10 (23%)
Reg. datum: 19 april 2003
en sinds de i-bead firmware upgradable is denk ik dat er ook nog wel een ogg vorbis supotred fw komt, volgens mij is de i-bead de meest FW-geupdate speler die er op de markt verkrijgbaar is dus ik zie niet in waarom die codec er niet in komt
Wil ie vandaag opeens niet meer aan! Het schermpje flikkert effe als je hem probeerd aan te zetten maar verder niets.... knap waardeloos dus.
Ik heb hem niet laten vallen, en niet aan de FW geklooid.
Is dit dan toch een FW probleem? Volgens de start-post willen de i-bead wel eens zichzelf (spontaan) 'locken' als je niet goed afsluit. Als ik zo de topic lees zijn er veel problemen met onwillige FW.
Wie heeft er tips: resetten/FW vervangen, of toch naar mp3cdspeler opsturen. BVD Sorry ben een beetje een newbe op i-bead gebied..
PS3 80 GB + Sony Bravia KDL40W4000, Acer Aspire 5920
Reg. datum: 15 september 2000
Leugen is waarheid, auteursrecht is innovatie, DRM is vooruitgang
Reg. datum: 13 oktober 2001
Je hebt hem niet toevallig op hold staan ?quote:KingJ schreef op 04 augustus 2003 @ 02:39:
Heb de i-bead 256 MB net een week, hardstikke cool ding, mega-tevreden en zo........., deed het perfect!
Wil ie vandaag opeens niet meer aan! Het schermpje flikkert effe als je hem probeerd aan te zetten maar verder niets.... knap waardeloos dus.
Ik heb hem niet laten vallen, en niet aan de FW geklooid.
Is dit dan toch een FW probleem? Volgens de start-post willen de i-bead wel eens zichzelf (spontaan) 'locken' als je niet goed afsluit. Als ik zo de topic lees zijn er veel problemen met onwillige FW.
Wie heeft er tips: resetten/FW vervangen, of toch naar mp3cdspeler opsturen. BVD Sorry ben een beetje een newbe op i-bead gebied..
aleen soms wel vervelend dat hij van stereo een seconde overspringt op mono als je aan het kabeltje zit, maar das begrijpelijk zinds de kabel van de oordoppen werkt als antenne. ik heb van de 15 voor geprogrameerde zenders 2 die dan wel wat minder zijn, fresh fm en radio zoetermeer ofsow, maar dat zijn toch flutzenders
EDIT: toch maar ff een conclusie
de kwaliteit van de FM tuner is in mijn inzicht prima te noemmen.
er zijn vast nog wel wat gasten hiero die dat kunnen bevestigen.
(anders neem ik een stukje op (zit er ook nog in gebuowd) en mail ik het naar je, kan je zelf luisteren
mi hoen wijzigde dit bericht 04-08-2003 13:00 (22%)
Als ik het goed begrijp zit dat dus wel goed.quote:mi hoen schreef op 04 August 2003 @ 12:40:
nou, eigenlijk vind ik de i-bead een veeeel minder aparaatje zonder de fm tuner, deze is bij mij echt werkelijk top (beter als mijn vaders zijn radio in de auto ) binnen, buiten op de plee, overal is prima ondvangst.
aleen soms wel vervelend dat hij van stereo een seconde overspringt op mono als je aan het kabeltje zit, maar das begrijpelijk zinds de kabel van de oordoppen werkt als antenne. ik heb van de 15 voor geprogrameerde zenders 2 die dan wel wat minder zijn, fresh fm en radio zoetermeer ofsow, maar dat zijn toch flutzenders
Dat "aan het kabeltje zit", wat moet ik mij daarbij voorstellen? Als ik fiets of loop beweegt het kabeltje namelijk ook, krijg je dan dat overspringen al?
Is het zappen van zender naar zender makkelijk te doen (op de tast graaiend in je broekzak waar dat ding in zit)?
Reg. datum: 21 juli 2003
Alvast bedankt
met ''aan het kabeltje'' bedoel ik mijn hele vuist er om heen ofsow, dat het een beetje afgeschermt is, of als je er een klosje van maakt, werkt hij ook niet meer 100%
als je hem eenmaal op fm mode hebt staan kan je hem vrijwel blind bestuuren, gewoon een kwestie van een jog dial naar lings en rechts bewegen om uit een van de 15 preseted channals te kiezen
scan mode word echter wat lastigger tenzij je alle frequenties en welke soort wel kanaal uit je hooft kent
Stuur dat stukje opname maar op als je wilt, mail staat in m'n profile.
Geldt die tweak-korting nog steeds bij mp3cdspeler
Reg. datum: 21 mei 2000
verder ben ik super tevreden over dit speeltje, radio is beter dan verwacht (schakelen tussen zenders gaat erg snel), en de geluidskwaliteit van de muziek is super (wel met andere koptelefoon natuurlijk
Verder lijkt het alsof ik een van de weinige ben die geen problemen heeft met upgraden van filmwares ed (2x een upgrade uitgevoerd), het speeltje werkt gewoon perfect
Waar kan ik 2.311 van UsbMsc.s vinden?quote:Maxonic schreef op 02 August 2003 @ 16:25:
In princiepe zou je dus elke FW, dus ook die met de aangepaste graphics kunnen installeren, zolang je maar versie 2.311 van het bestandje UsbMsc.s gebruikt.
Dat had ik met de oudere firmware ook (3.221?).. vrij wazig zou ik zo zeggenquote:The Fish schreef op 01 August 2003 @ 00:00:
[...]
Een erg mooie firmware idd, bedankt voor de tip! Wel een btje vreemd trouwens dat in het main menu de icoontjes niet meescrollen en in het setup menu wel; of ben ik hiermee de enige?
In 1 van de 'oudere' FW's of installeer gewoon de installer opnieuw. Dan zit hij er ook al bij...quote:
Maar ik las dat de I-Bead 100 niet meer leverbaar is, omdat er een opvolger komt in de vorm van de I-Bead 150. Is het handig om daarop te wachten ? Of is juist handiger om toch te zoeken naar een bedrijf die de 100 wel kan leveren ?
Het belangerijkste wat zal worden gebruikt is de Fm Tuner.
http://www.priyantha.nl
Reg. datum: 10 juni 2003
Maar juist het voordeel van een mp3 speler is dat je ook gewoon lekker muziek kan luisteren die je op dat moment zelf wilt horen.
En ik wil niet met 2 aparaten gaan lopen, is nogal onhandig.
Ik heb zelf 1,5 jaar geleden een Philips zakradio gekocht, goede ontvangst. Dat is wel wat anders dan die 2 Euro radiootjes of die dingen die je als relatiegeschenk krijgt.
Als je voor ¤ 209,- een MP3-speler met tuner koopt, mag je voor die prijs wel verwachten dat de tuner werkt.
Ik heb gisteren ook vragen gesteld mbt. de kwaliteit van de tuner. In dit topic en in een aantal reviews komt duidelijk naar voren dat de kwaliteit van de tuner erg goed is.
SvMp wijzigde dit bericht 05-08-2003 13:19 (78%)
Dat wilde ik horen, ik wilde gewoon ff zeker weten dat die tuner goed is.
Hoe en waar moet je de firmware aanpassen om het volume hoger
als normaal te krijgen
Ik gebruik nu Firmware 3.221 en zo het graag willen aanpassen
omdat hij nu voor mijn smaak niet hard genoeg gaat.
Palm IIIc, Palm M500, Palm M505, Palm Tungsten E, Palm Tungsten E2, Palm Tungsten T, iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC Diamond, iPhone 3G, HTC HD2, iPhone 3GS, Samsung Galaxy S2, Iphone 4
Wat denken jullie van de i-bead 150? Volgens mij is ie precies hetzelfde als de 100, aleen een strakkere vormgeving en wat andere FW. Maar onder de 'motorkap' zit hetzelfde, of niet soms? Groet,
Priapus! Als je vader je broer is kan je moeder nooit je zus zijn.
ligt er maar aan of ie op voorraad is
Reg. datum: 31 juli 2003
Reg. datum: 09 juli 2002
ik heb vorige week maandag ibead 100 besteld, maar nadat ik mp3cdspeler vrijdag mailde zeiden ze dat die niet meer leverbaar was..
dus toen een ibead 150 besteld en die is nu idd pas vanaf volgende week zaterdag leverbaar
Reg. datum: 08 augustus 2003
maar heb ondertussen het hele forum over ibead gelezen
ik heb een probleem met mn ibead 100 256 mb, het lampje doet het alleen maar even als de batterij helemaal vol is en na een tijde begint die te knipperen en valt die helemaal uit. Als de batterij halfleeg is dan doet het lampje het helemaal niet meer.
Moet ik maar terugsturen?
En klote dat de iBead 150 pas vanaf 16 augustus leverbaar is....ik had um besteld voor munne verjaardag (de 15de).....
El-Comandante wijzigde dit bericht 08-08-2003 17:44 (75%)
http://www.worldlingo.com/languages/mt/ free_korean_translation.html
- zijn er anderen die dit ook gemerkt hebben; bij het opladen+luisteren tegelijk geeft het rechter-oordopje stroom af!! (merkte ik op oorlelletje en lippen, niet bij vingers) het was btw. in frankrijk in een washok van de camping.
-als ik het lampje totaal uit heb staan blijft ie gewoon altijd uit, zet ik heb bijv. op 3 seconden knippert hij om de paar seconden heel even, lijkt me niet echt batterijsparend
mzzl
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
dat licht aan de oordoppen, niet aan de speler of de oplader, WTF, spelen en opladen te gelijk
HarmoniousVibe wijzigde dit bericht 09-08-2003 09:56 (41%)
dood ga je er zeker niet van, maar wel eritand
Reg. datum: 11 juni 2003
Reg. datum: 15 juni 2003
dat is een simpel search vraagje:) zoek bv eensop: "wat zijn goede oordopjes"quote:_dude_ schreef op 10 August 2003 @ 15:23:
wat zijn goeie doppen om mee te wielrennen/mtb'en? de standaart oordopjes geven namelijk nogal ruis onder het fietsen omdat de wind erlangs snijdt...
heb ik even geluk dat mijn oom bij philips nederland werkt, kan ik altijd nog bij hem terecht als ze moeilijk doen over garantie
die Sony MDR-EX70LP lijken me wel wat, aleen hallo zech, 50 piek!!! zit dan zeker wel een asivo verzekering bij voor de oortjes
mi hoen wijzigde dit bericht 11-08-2003 02:05 (7%)
Laatst was ik toevallig in Alkmaar bij de BCC en daar lagen ze voor 44,95. Raar maar waar...
jah... ik weet het niet, ze lijken wel heel goed, maar als ze net zo snel kaduk gaan als die philips dingen zou ik het toch wel een schande vinden
nyway, iemmand die ze kan vergeleiken? ik speel nu via de oortelefoon van de i-bead wat me eigenlijk ook wel bevalt, ik heb er nu een uurtje of 20 met dat setje op zitten en volgens mij worden ze maar beter en beter, wel een slechte basweergave trouwens
Reg. datum: 15 oktober 2001
kan iemand mij zeggen waarom dat is.. iedereen spreekt hier alleen maar over kleur verschil buitenkant en display color als het over 150 gaat..
zit zwaar over te denken om deze te kopen.. ben van idee Aiptek afgestapt.. externe radio dus nooit kopen ey. Ibead klinkt zwaar ok..
I-bead 100 : Size 85mm x 16mm x 25mm
Weight 37g (included battery)
Bron: http://www.ibead.co.kr/bbs/pro_spec_100_eng.php
I-bead 150 : Size 88mm x 16mm x 27.5mm
Weight 41g (included battery)
Bron: http://www.ibead.co.kr/bbs/pro_spec_150_eng.php
Niet echt veel verschil toch? 3 mm langer en 2,5 mm breder... En 4 gram meer.... Nou dan moeten we maar uhm 4 mililiter water minder drinken toch?
Keida wijzigde dit bericht 11-08-2003 13:58 (23%)
Priapus! Als je vader je broer is kan je moeder nooit je zus zijn.
ik heb de 1-bead 100 of 105 geloof ik maar ik ben prima tevreden met degene die ik heb, een i-bead rulled gewoon
edit:
brengt me op een idee, iemmand al geprobeert of ie kan drijven?
vant volgens mijn is ie of geleik of maar minimaal zwaarder dan het vollume van water
mi hoen wijzigde dit bericht 11-08-2003 17:39 (20%)
Ik ben van plan om deze namelijk pas te kopen als ik hem echt nodig blijk te hebben..
En als je geen hoes om de Ibead hebt, is ie dan erg schadegevoelig of valt dat wel wat mee?
KazaH wijzigde dit bericht 11-08-2003 20:07 (19%)
Reden: Nog 1 vraag
Je kan het natuurlijk ook berekenen ook al is dat niet zo spannend:quote:mi hoen schreef op 11 August 2003 @ 17:37:
edit:
brengt me op een idee, iemmand al geprobeert of ie kan drijven?
vant volgens mijn is ie of geleik of maar minimaal zwaarder dan het vollume van water
I-Bead 100: 0,92 g/cm3
I-Bead 150: 0,94 g/cm3
dus ze blijven net drijven.
Canon: 5D-II | 70-200 f/4L IS | EX-430-II
Sigma: 50mm f/1.4 | 20mm f/1.8
Minolta Rokkor: 58mm f/1.2 | 45mm f/2 | 35mm f/1.8
Zeiss MP 100mm f/2
Neem hem altijd in mijn broekzak op de fiets mee en dit al een paar maanden en nog geen enkele schadequote:KazaH schreef op 11 August 2003 @ 20:05:
Ik zie eigenlijk nergens een lader voor de Ibead te koop. Wie weet bij welke Nederlandse webshop je die kan kopen?
Ik ben van plan om deze namelijk pas te kopen als ik hem echt nodig blijk te hebben..
En als je geen hoes om de Ibead hebt, is ie dan erg schadegevoelig of valt dat wel wat mee?
zowel de alder als het hoesje zijn naar mijn weten beide verkreigbaar bij hollandglobal (www.mp3cdspeler.nl)
prijzen weet ik zo niet presies, maar ik denk ongeweer rond de 20 euro voor de lader en 10 voor het hoesje.
El-Comandante wijzigde dit bericht 12-08-2003 07:18 (51%)
Dan mag je de 256mb niet voldauwen want anders weegt ie net teveel en gaat hij alsnog zinkenquote:Universal Creations schreef op 11 August 2003 @ 20:23:
[...]
Je kan het natuurlijk ook berekenen ook al is dat niet zo spannend:
I-Bead 100: 0,92 g/cm3
I-Bead 150: 0,94 g/cm3
dus ze blijven net drijven.
wasco [the brightest crayon in the box]
Volgens mij mag je MP3 bestanden in bezit hebben. Bijvoorbeeld van je eigen kunsten als DJ of gewoon muziek die je heb gekocht...quote:KazaH schreef op 12 August 2003 @ 17:48:
Zou het bericht van de Stichting Brein over de aanpak van klanten van muzieksites enige consequenties hebben voor het gebruik van de mp3-spelers?
Voor de mensen die de Ibead 150 256 mb hebben besteld:
Hallo
Ja wij verwachten de zending op 16-8-2003 dus we gaan de speler op 16-8-2003
verzenden Dan heeft u de speler op 18-8-2003 bij u thuis
KazaH wijzigde dit bericht 12-08-2003 17:56 (50%)
Tja, dat kan. Ik doe dit voornamelijk wel. Dan zou je toch hetzelfde over de MediaPlayer van Windows kunnen zeggen. Hiermee zijn legale & illegale films te bekijken. En wat denk je van DVD-spelers met MP3 afspeelmogelijkheden? Functie eruit halen?quote:KazaH schreef op 12 August 2003 @ 17:54:
Jawel, maar ik koop natuurlijk geen mp3 speler om een gekochte cd naar mp3 bestanden over te zetten...:(
volgens mij zit er een fabrieksfout in, het stukje van de doppen naar de plug zit echt heeeel weinig koperdraad in een dik omhulsel, zit dus een hole ruimte, soms valt het stereo geluid ook weg
geluid gehad uit een paar doppen.
En ik heb ook die Sony 777 serie gehad
waarover eerder werd gesproken in deze topic.
Palm IIIc, Palm M500, Palm M505, Palm Tungsten E, Palm Tungsten E2, Palm Tungsten T, iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC Diamond, iPhone 3G, HTC HD2, iPhone 3GS, Samsung Galaxy S2, Iphone 4
Mooier is subjectief en op welk gebied vind je de Mpio FL100 beter?quote:JayHova schreef op 12 augustus 2003 @ 20:57:Ik Bgrijp niet waarom er zoveel mensen de I-Bead 100 hebben en zo weinig mensen de Mpio FL100, terwijl de Mpio naar m,ijn Mening veel beter en ook nog eens veel mooier is. En niet eens zoveel duurder 30 Euro ofzo.
formaat? I-Bead is kleiner
gewicht? I-Bead is lichter
batterij speelduur? I-Bead doet't langer met volle batterij
Makkelijker in gebruik? I-Bead heeft geen losse lader
Wat gaf bij jouw de doorslag om de Mpio FL100 en niet de I-Bead aan te schaffen?
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Reg. datum: 09 juli 2002
Het Feit dat je je I-Bead alleen maar via de USB poort kunt laden, is Schande, stel je bent op vakantie denk je dat je dan een USB poort kan vinden overal. De bediening van de Mpio is ook mooier, en heb geluidskwaliteit vergeleken en de Mpio klinkt gewoon beter. Alleen kande I=Bead wel iets harder. En het Feit dat de MPio uitbreidbaar is met SD en MMC kaarten is heel erg handig en dat is een van e redenen dat ik hem gekocht hem. Ik vind het op bijna alle punten beter dan de I-Bead, maar jah dat is mijn mening dan. Ik kan het eerlijk gezegd niet bewgrijpen dat er alweer een deel twee Grote I-Bead 100 Topic maar nog geen enkele grote Mpio Topic.
Start um dan !!!quote:JayHova schreef op 13 August 2003 @ 01:15:
Ik kan het eerlijk gezegd niet begrijpen dat er alweer een deel twee Grote I-Bead 100 Topic maar nog geen enkele grote Mpio Topic.
Het blijkt dus toch dat de iBead populairder is dan de Mpio, anders zou er wel een groot topic zijn (is een soort natuurlijke selectie............)
quote:JayHova schreef op 13 August 2003 @ 01:15:
Ik vind de Mpio zeker mooier. De I-Bead is Zeker niet kleiner. wel Smaller maar scheelt ook niet veel, vind ik niet erg dus Kleiner gaat bij allebei niet op.
Niet liegen. De I-Bead is zo'n 25% kleiner ((85*16*25)/(40*79,5*14,2))
Het Feit dat je je I-Bead alleen maar via de USB poort kunt laden, is Schande, stel je bent op vakantie denk je dat je dan een USB poort kan vinden overal.
Voor die paar keer per jaar heb je de losse lader en voor dagelijks gebruik heb je niks nodig want er is altijd wel een computer thuis of op werk/school.
De bediening van de Mpio is ook mooier
is persoonlijk maar op de I-Bead kan je het menu zelf grafisch helemaal aanpassen.
, en heb geluidskwaliteit vergeleken en de Mpio klinkt gewoon beter.
is ook persoonlijk, maar droge spec.: MPIO: SNR > 85DB, I-Bead: > 90dB
Alleen kande I=Bead wel iets harder. En het Feit dat de MPio uitbreidbaar is met SD en MMC kaarten is heel erg handig en dat is een van e redenen dat ik hem gekocht hem.
Ok. Misschien als je al toevallig van die kaartjes had, dan is dat een voordeel.
Ik vind het op bijna alle punten beter dan de I-Bead, maar jah dat is mijn mening dan. Ik kan het eerlijk gezegd niet bewgrijpen dat er alweer een deel twee Grote I-Bead 100 Topic maar nog geen enkele grote Mpio Topic.
I-Bead misschien toch kleiner/lichter/goedkoper/handiger/beter/ mooier etc... ?![]()
Reg. datum: 20 april 2003
De ibeat moet je steeds tussendoor opladen, wat de batterij lui maakt. De battarij is ook maar een zielige 400mAh.
Met de muziek is de MPIO veel handiger. Het flashgeheugen kan dienen als CD's. Soms wil ik klassiek luisteren, soms gewoon top40 of groovy op verschillende geheugens. Alleen worden de kosten dan erg hoog
Uiterlijk maakt niet zoveel uit, zolang hij maar niet zo lelijk is als de nex IA of zo groot als een cdspeler.
MAAR: het belangrijkste DE GELUIDSKWALITEIT. Daarover heb ik geen duidelijkheid. Mijn oude (nu brakke) Sony discman ESP2 D-E443 GROOVE had een fantastische geluidskwaliteit. Nu hoop ik dat dit 6 jaar later minstens even goed is.
Welk van de twee heeft de beste geluidskwaliteit? Zijn ze allebij acceptabel?
Ik heb hem (256mb) vandaag dus terug gestuurd naar mp3cdspeler.............
Heb hem twee weken gehad en continu gezeik met de FW. Als ie eens wel werkte was ik echt wel tevreden, maar goed, meestal deed ie niets. En nee, het lag voor een keer eens niet aan mij, maar aan de speler.
Ik hoop maar dat mp3cdspeler.nl een beetje goede service heeft, mag ook wel voor die 225 euro toch? Heeft iemand ervaring hiermee? BVD
Sorry had moeten Editen
JayHova wijzigde dit bericht 13-08-2003 17:43 (5%)
Daarom kan je een usb-voedings adapter bij de Ibead bijbestellenquote:De ibeat is misschien wat makkelijker met opladen, maar je hebt niet altijd een usb-poort bij de hand.
Zie topic Deel 1 voor een plaatje daarvan.
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
En even over de spelling:
- het is geen Ibead
- ook geen ibeat
- zeker geen i-bead
- trouwens ook geen I-Bead (zoals in de topic-titel staat)
en nog een aantal verkeerde spellingen........
Maar het is:
i-Bead (zie bijv. www.ibead.nl)
Sorry, maar ik moet weer even corrigeren:quote:nielsbothof schreef op 13 August 2003 @ 16:42:
......De ibeat moet je steeds tussendoor opladen, wat de batterij lui maakt. De battarij is ook maar een zielige 400mAh.....
1. de batterij kan niet lui worden, want het is een Li-Polymer batterij die geen geheugeneffect heeft. Dus je kan deze altijd straffeloos tussendoor opladen.
2. ik vind het niet bepaald zielig dat mijn i-Bead een speelduur heeft van zo'n 14 uur op een volle batterij. Of ga jij voor een 1 miljoen mAh speler die na 1 uur spelen leeg is?
Mhaw, elke oplaadbare batterij heeft enigszins last van het geheugeneffect. Die Li-polymer is er wel minder vatbaar voor.quote:de batterij kan niet lui worden, want het is een Li-Polymer batterij die geen geheugeneffect heeft. Dus je kunt deze altijd straffeloos tussendoor opladen.
hallo ;)
Canon: 5D-II | 70-200 f/4L IS | EX-430-II
Sigma: 50mm f/1.4 | 20mm f/1.8
Minolta Rokkor: 58mm f/1.2 | 45mm f/2 | 35mm f/1.8
Zeiss MP 100mm f/2
Kan je hem ook ontladen?
Met de nieuwste fm geinstalleerd?
KazaH wijzigde dit bericht 13-08-2003 22:49 (22%)
mmm waar op mp3spelers.nl kan je die bijbestellen? kijk ik er over dan? ik dacht dat dat alleen kon met de tweakers-actie.. is die dan nog geldig?quote:Daarom kan je een usb-voedings adapter bij de Ibead bijbestellen
Zie topic Deel 1 voor een plaatje daarvan.
wasco [the brightest crayon in the box]
Reg. datum: 15 juni 2003
erm... niet specefiek ontladen, maar wel een handje helpen door het galuid hard te zetten en de backlite op always zetten, dan zou het in zo'n 8 uur wel motten kunnen denk ik.quote:KazaH schreef op 13 augustus 2003 @ 22:49:
Ik krijg mijn i-Bead nog... (maandag!)
Kan je hem ook ontladen?
Met de nieuwste fm geinstalleerd?
ik heb um trouwens nu 2 weken, en heb pas 2 keer opgeladen
Reg. datum: 20 april 2003
precies, en dat doe je dus nooit met je ibeat, want je wil altijd dat hij vol is! Met 2 of meer battarijen laad je er altijd 1 op, de ander maak je leeg.quote:Universal Creations schreef op 13 augustus 2003 @ 22:26:
Geheugeneffect kun je voorkomen door je batterij regelmatig helemaal leeg te laten "lopen".
En die luiheid is echt vreselijk. In het begin deed mijn Li-ion (geloof ik) het 8 uur, nu nog geen kwartier
Hé word eens wakker man!quote:JayHova schreef op 14 August 2003 @ 01:20:
ik befrijp niet dat mensen het niet toe geven dat het een heel groot Nadeel is dat hij via de Usb poort geladen moet worden, Zit er trouwens een adapter ingang op, want ik vind het heel jammer dat er voor de Mpio geen adapter beschickbaar is had de NEx Ia wel, en zou wel erg handig zijn als de i-Bead het ook heeft.
HarmoniousVibe wijzigde dit bericht 14-08-2003 09:54 (4%)
De Li-Polymer batterij van de i-Bead is het nieuwste, meest geavanceerde type batterij van dit moment. Deze kent praktisch (dus in de praktijk) geen geheugeneffect. Of laat ik het zo zeggen: batterijen die minder last van geheugeneffect hebben, moeten nog worden uitgevonden.quote:nielsbothof schreef op 14 August 2003 @ 00:17:
[...]
precies, en dat doe je dus nooit met je ibeat, want je wil altijd dat hij vol is! Met 2 of meer battarijen laad je er altijd 1 op, de ander maak je leeg.
En die luiheid is echt vreselijk. In het begin deed mijn Li-ion (geloof ik) het 8 uur, nu nog geen kwartier
Zoals LB06 ook al zegt, je kan er een lader bij bestellen.quote:JayHova schreef op 14 augustus 2003 @ 01:20:
ik befrijp niet dat mensen het niet toe geven dat het een heel groot Nadeel is dat hij via de Usb poort geladen moet worden, Zit er trouwens een adapter ingang op, want ik vind het heel jammer dat er voor de Mpio geen adapter beschickbaar is had de NEx Ia wel, en zou wel erg handig zijn als de i-Bead het ook heeft.

Je kan eventueel het kabeltje (wat standaard bij je I-Bead zit er nog tussen zetten).
Misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk alweer kwijt te zijn.....
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
Dit topic is gesloten.