[MP3 Speler] I-Bead 100, Deel 2

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 4.881 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

ik heb een probleem. Ik wil mijn i-bead resetten, alleen kom ik er niet helemaal uit:

1. Stop de I-Bead in de USB poort zodat Windows hem gewoon herkend.
2. Ga in het configuratiescherm naar Systeem -> Apparatenbeheer of in XP Systeemwerkset -> Apparatenbeheer. (Device Manager in EN)
3. Uninstall het apparaat: "USB Masstorage Device".

De eerste 2 lukt me nog wel, alleen kan ik het apparaat ubs massstorage device niet vinden, staaat dit onder apparatenbeheer (moet bijna wel) wie kan me helpen. Ik heb windows 98

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 17:53:
ff een kleine waarschuwing hier over mp3spelers.nl omdat ik op de shop survey nog niet kan reageren...

[...]

Of het nu al dan niet aan de post ligt zoals ze beweren maakt niet echt iets uit, feit is dat ik nu nog steeds zit te wachten.
voor jou niet misschien nee, maar over het algemeen genomen natuurlijk wel. als die postbode gewoon niet aanbeldt en ook geen briefje achterlaat (hebben ze bij mij een keer gedaan!), dan kan mp3speler.nl er natuurlijk ook niet veel aan doen. Anders kun je vragen of ze tracktrace hebben, daarmee kun je kijken waar je pakketje is in nederland.

Verwijderd

niet aanbellen en geen briefje achterlaten? waarom komt die dan nog langs? :)

Verwijderd

niemand antwoord??

Verwijderd

heb je drivers geinstalleerd? dit moet namelijk voor win '98

• The Evil Brain
wat is nou precies het verschil tussen de ibead 100 en de 150? Aangezien het voor de prijs blijkbaar niks uitmaakt op mp3speler.nl...

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 18 september 2003 @ 18:58:
wat is nou precies het verschil tussen de ibead 100 en de 150? Aangezien het voor de prijs blijkbaar niks uitmaakt op mp3speler.nl...
de 'looks' van de 150 is net ff wat mooier, hij's wel iets groter (paar mm) en iets zwaarder (paar gram) dacht ik, verder is de binnenkant hetzelfde..

Maar dat er tussen die prijzen geen verschil is, is de 100 nog steeds te koop dan? lijkt me toch wel onlogisch..

• The Evil Brain
nee nee, bij mp3speler.nl is de ibead 100 idd uit het assortiment gehaald. en ach, die paar mm :+

Verwijderd

nou ik heb mijn probleem deels opgelost. Ik heb hem (geprobeerd) te resetten en in in eerste instantie dacht ik dat het gelukt was. Ik heb er weer nieuwe firmware opgezet (version 3.061) Ik wil hem daarna naar 3.229 doen. Geeft die weer de nieuwe fout.( ik denk fout in firmware ofzo) Ik (probeer) weer resetten en ik zet mijn oude firmware er weer op (v 3.220) zelfde fout weer. Probeer ik 3.061 er weer op te zetten (zonder te resetten!!) en hij doet weer gewoon... hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen???

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.