Verwijderd
owja, ik heb em ook morgen..waarom komt die K*T postbode nou als ik er niet ben :-)
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 16:51 ]
De i-bead die ik krijg bevat de standaard firmware versie, waarmee kan ik het best uppgraden, met de laatste officiele of is er weinig schadelijk aan een onofficiele
[ Voor 95% gewijzigd door funrider op 09-09-2003 17:11 . Reden: edit ]
funrider schreef op 09 September 2003 @ 17:08:
Heb recentelijk gemaild met 2 andere firmware makers (nonofficial) uit Frankrijk die op de ibead.fr.fm nogal actief waren met firmware updates;
Quote Sunstrike: If i were you, i'll keep the 3.221 firmware because there more bugs in 3.296 than 3.221.
Ik heb zelf ook de 3.221 firmware erop staan en heb nog geen fouten kunnen ontdekken. Behalve dat ik 2x met opstarten had dat ie bij schermpje van MBS used bleef hangen. Toen weer uitgezet en opnieuw aan toen ging ie wel door. Voor de rest pico bello!
btw die 120 euro is dat incl. verzendkosten.. waarom verkocht die ander m? hoeveel mb? is dat die gast die er eentje aanboodt eerder hier op topic 128mb ibead 100?
[...]greatgonzo
[ Voor 2% gewijzigd door funrider op 09-09-2003 17:11 . Reden: edit ]
Je hoort het nog wel
El_Hefe schreef op 08 September 2003 @ 23:54:
@funrider: hoe zit het met de garantie van de I-bead bij Sanana?, stel dat ze binnenkort falliet hoe krijg je dan je garantie.
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 18:16 ]
Verwijderd
ik zal morgen als ik dat ding binnen heb effe pic voor je maken..DaDude schreef op 09 September 2003 @ 20:41:
foto?? bron ?? kosten ?? (van dat beschermhoesje..)
Als stap 1 al niet lukt (zoals uitgelegd), dan gaan stappen 2 t/m 8 zeker niet werkenVerwijderd schreef op 08 September 2003 @ 17:14:
Je kunt je hele I-bead resetten.
1. Stop de I-Bead in de USB poort zodat Windows hem gewoon herkend.
[...]
Zo moet het denk ik lukken?!
Heb m ondertussen teruggestuurd.. ook contact gehad met JOS support, maar die kwamen ook niet verder dan een 1e niet helpende reply, waarna ik niets meer van ze vernomen heb.
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Verwijderd
Verwijderd
Plaatje stond al in de 1e post van dit topic.DaDude schreef op 09 September 2003 @ 20:41:
foto?? bron ?? kosten ?? (van dat beschermhoesje..)
Maar ik zal ff zo aardig zijn om hem ff te posten anders moet je zo zoeken he
                    Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Ben dus op zoek naar de stroomkabel voor de i-bead en het hoesje, wie heeft er een linkje voor me??
Verwijderd
die kan je pas bestellen als je de i-bead zelf besteld. Dan krijg je automatisch een optie om de adapter/hoesje Erbij te bestellen.greatgonzo schreef op 10 september 2003 @ 10:06:
Misschien doe ik iets fout, maar ik zie toch echt geen accesoires op de mp3cdspeler site staan (alleen batterijen, geheugen kaartjes, sennheiser oordopjes en geluidskabels)
Ben dus op zoek naar de stroomkabel voor de i-bead en het hoesje, wie heeft er een linkje voor me??
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 10:18:
[...]
die kan je pas bestellen als je de i-bead zelf besteld. Dan krijg je automatisch een optie om de adapter/hoesje Erbij te bestellen.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

srry voor lay out.
is ut geen tijd voor deel 3 we zijn al over 1000 posts!!!!
[ Voor 43% gewijzigd door shameblaster op 10-09-2003 16:32 ]
Cons:::BB4E
volgens mij is dit toch een andere (die andere foto had ik al gezien) maar bij het zien van dit d8 ik dat het een andere hoesje isVerwijderd schreef op 09 september 2003 @ 18:12:
ik zag dat de hoesjes voor de 150 nu ook beschikbaar zijn, ze zijn wel een stuk mooier (kleur !) als bij de ibead 100.
Verwijderd
nou wil ik eigenlijk wel een nieuwe firmware hebben, maar omdat die dus wel submaps ondersteunen, kan ik dan nog wel shuffle repeat met álle liedjes doen of moet ik dan m'n nummers allemaal bij elkaar doen?

deze bedoel ik dus (onderste ga ik bestellen)
@ ramon
Dat snap ik maar hij springt halverwege mijn "muse" mapje naar bijvoorbeeld het "metallica" mapje zonder dat hij mijn muse mapje helemaal heeft afgespeeld
Verwijderd
Verwijderd
ik ben nog aan het zoeken voor het probleem wat ik heb, misschien dat het g ewoon aan de firmware ligt, ff kijken. Wie maakt eigenlijk nieuw topic ?
Ook geprobeerd, werkte ook niet.. maar ik krijg een andere morgen, we zullen zien hoe het dan gaatVerwijderd schreef op 09 September 2003 @ 22:27:
Hé Change, Lukt het ook niet zonder dat je hem in de usb-poort stopt?? Ik weet niet hoor maar je kan het proberen. Ook al zal het wel weer niet. gr. Geroniuss
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
"Mocht er ooit iets zijn met de IBead dan kunt u altijd even een mailtje sturen (dit hebben wij liever dan telefonisch contact, aangezien wij overdag ook onze eigen banen en werkzaamheden hebben)".
"De bon is uw garantie, aangezien wij dit particulier verkopen hebben wij geen officiele documenten daarvoor. Vandaar ook de betere prijs die we kunnen geven. (Het is wat minder formeel en procedureel). Garantie is 1 jaar (niet op slijtage/beschadigingen)".
is dus iets wat ze er extra bijdoen.
funrider schreef op 09 September 2003 @ 17:13:
heb ze een email hierover gestuurd. In principe 1 jaar garantie. Zelfde verhaal als bij mp3cdspeler. Wacht email reactie af. Heb gewoon een bon ontvangen van ze en alles netjes verpakt in doos (franstalige versie nog even voor de duidelijkheid).
Je hoort het nog wel
[...]
Voor de mensen met een ibead en interesse in de accesoiresHallo,
Ja hoor. Stuur ons even een email met uw adres gegevens en wat u graag wilt
bestellen Het geld dient dan wel van te voren overgemaakt te worden ,maar
dan heeft u als korting geen verzendkosten ;-)
Hoesje met riemclip =10,- euro
Adapter = 25,-euro
Sportarmband met hoesje = 19,- euro
Ook kunt u als u naar onze website gaat en u klikt op Ibead en dan op de
foto's dan ziet u de foto's van de Accessoires
Onze gegevens alvast
Rabobank Oisterwijk
Holland Global
168.926.199
ovv van uw naam en product wat u bestellen wilt
Met vriendelijke groet,
Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk
Tel: +31 (0)13 - 5230576
Fax: +31 (0)13 - 5230575
sales@mp3cdspeler.nl
www.mp3cdspeler.nl
www.pendrive.nl
www.iriver.nl
Verwijderd
Die hoesjes zijn iets mooier, maar de prijs is weer minder mooi. Ik hou het wel bij mijn originele hoesjes (heb er 2Koetjeboe schreef op 11 september 2003 @ 20:02:
[...]
Voor de mensen met een ibead en interesse in de accesoiresIk ga hier iig binnenkort gebruik van maken
Misschien ooit nog eens dat sporthoesje halen, als de clip wat minder groot is.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Wees eens liev en lees de vorige pagina doorgreatgonzo schreef op 11 September 2003 @ 22:34:
ik kan geen los beschermhoesje bestellen, alleen samen met een i-bead 150
Verwijderd
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: pak us een zakdoekje en haal het vettigheid van het oor-telefoon-plugje, dit kan ook helpen omdat het snoertje diendt als antenne, mot dus wel voldoende contact hebben.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik vraag me af of die hoesjes (de nieuwe dan) wel compatible zijn met de i-bead 100, deze is immers qua formaat iets kleiner.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 22:45 ]
Verwijderd
adapter 25 euro! Bij de iBead 100 wastie 19euro! pff.. wel beetje 'afzetterij'(althans, daar lijkt het opHallo,
Ja hoor. Stuur ons even een email met uw adres gegevens en wat u graag wilt
bestellen Het geld dient dan wel van te voren overgemaakt te worden ,maar
dan heeft u als korting geen verzendkosten ;-)
Hoesje met riemclip =10,- euro
Adapter = 25,-euro
Sportarmband met hoesje = 19,- euro
Verwijderd
....en het riemclipje kreeg ik erbij voor €5,00 bij mun i-Bead 150.............da's een verdubbeling van de prijs in de afgelopen maand !Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 22:54:
[...]
adapter 25 euro! Bij de iBead 100 wastie 19euro! pff.. wel beetje 'afzetterij'(althans, daar lijkt het op)..
Of zijn dat de €5,00 verzendkosten of komen die er ook nog eens bij ?
Verwijderd
Ik heb mijn i-bead 100 geflashed van origineel naar 3.141. In het menu stond vervolgens dat ik hem ging flashen van 3.141. naar 3.061 (nieuw naar oud?)
Ik denk, gaat wel goed, Quick Download uitgevinkt en beginnen. Alles ging goed, toen stond dat ie complete was close geklikt en de speler uit de pc getrokken.
Nu wil ie niet meer aan!!! Win Xp pakt hem nog wel als extra schijf, maar het beeld floept ff aan en vervolgens meteen uit (geen letters op te zien)
Kan dat liggen aan een lege accu of heb ik hem verneukt??
[/wanhoopmodus]
Lees de startpost eens goed door mbt. resettengreatgonzo schreef op 12 September 2003 @ 15:16:
[wanhoop-modus]
Ik heb mijn i-bead 100 geflashed van origineel naar 3.141. In het menu stond vervolgens dat ik hem ging flashen van 3.141. naar 3.061 (nieuw naar oud?)
Ik denk, gaat wel goed, Quick Download uitgevinkt en beginnen. Alles ging goed, toen stond dat ie complete was close geklikt en de speler uit de pc getrokken.
Nu wil ie niet meer aan!!! Win Xp pakt hem nog wel als extra schijf, maar het beeld floept ff aan en vervolgens meteen uit (geen letters op te zien)
Kan dat liggen aan een lege accu of heb ik hem verneukt??
[/wanhoopmodus]
[ Voor 49% gewijzigd door greatgonzo op 12-09-2003 16:13 ]
Verwijderd
Nu had ik nog een vraagje: wat is de nieuwste F/W orfficieel en onofficieel.
O ja en zijn er nog mensen met wat vette nieuwe GUI's of start- en afsluit logo's? dus niet die van de startpost?
alvast bedankt!
Ciao Tha GodFish
Verwijderd
en ze passen echt mooi!!
:
pictogrammen schikken --> alfabet
maar.... voor de nummers staat eerst bv muse apocalypse now
muse butterflies
muse enz
dus eerst de artiest, hoe kan ik dat nou snel en makkelijk oplossen want als ik mijn heel mapje muse af wil spelen dan begint hij bij het eerste liedje bv uno (u voorop dat betekent na 1 liedje alweer volgend mapje)
Verwijderd
iemand?greatgonzo schreef op 12 September 2003 @ 16:12:
en nog een vraagje, bij deze laatste firmware is ie toch beveiligd tegen "druppelen" tijdens het laden? (zeg maar overladen van de accu)
Verwijderd
dat hoesje hou ik ook zelf, is altijd makkelijk.Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 15:29:
hey the god fish, wat doe je met dat verkeerde hoesje? waar woon je erges, anders kom ik et afhalen tegen kleine vergoeding
Verwijderd
ja, daar zit een beveiliging in.. Dit is al heel lang zo, iig sinds de f/w's vanaf juni..
Verwijderd
en nog ergens leuke opstart- of afsluit animaties?
ciao Tha GodFish
Verwijderd
ik kan hiet nou zelf wel aan beginnen, maar ik ben zo dyslecties als een kraai en dat komt het topic niet ten goedde geloof ik
In de folderbrowser zie je heel af en toe de DOS-namen ipv de lange windows-versies.
In de oude dostijd kon een bestandsnaam maximaal 8 karakters bevatte en 3 karakters voor de extensie.
dus 12345678.123
nu denk ik dat wanneer er geen verschil is tussen twee filenames binnen die eerste 8 karakters je tussen die twee filenames alfabetisch rangschikken op je buik kan schrijven..
hetgeen hij het eerste vindt speelt hij dan eerst af.
dus maak je best een mapje met de "Author" en daarin de bestanden met als naam enkel de naam van het liedje, vermits dan de sortering correct zal gebeuren.
voorbeeld:
Directory of M:\Albums\Muse
00-Falling Down.mp3
00-Muscle Museum.mp3
00-Spiral Static.mp3
00-Sunburn (Acoustic).mp3
00-Time is Running Out.mp3
00-Unintended.mp3
01-New Born.mp3
02-Bliss.mp3
03-Space Dementia.mp3
04-Hyper Music.mp3
05-Plug In Baby.mp3
06-Citizen Erased.mp3
07-Micro Cuts.mp3
08-Screenager.mp3
09-Darkshines.mp3
10-Feeling Good.mp3
11-Megalomania.mp3
Klopt dit verhaal?
[ Voor 20% gewijzigd door wasco op 14-09-2003 17:24 ]
wasco [the brightest crayon in the box]
- 123456~1.123
- 123456~2.123
En dat is alfabetisch, dus ook dan zou hij het alfabetisch moeten rangschikken!
Verwijderd
Nee, niet gewoon kopieren --> plakken! De startpost is, met alle respectDaDude schreef op 14 September 2003 @ 20:58:
wie gaat eigenlijk deel 3 maken of kunnen we gewoon kopieren plakken doen....
(TS heeft zelf ook al aangegeven dat iemand dit wel mocht doen, dat hij er zelf geen tijd voor had/heeft)
Bestel ik hem net. Is het gewoon uitverkocht
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Maandag 22 september is hij weer leverbaarDaDude schreef op 15 September 2003 @ 20:50:
nu al weer ? wanneer komt hij weer binnen bij mp3cdspeler.nl
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Maar nu k m net 3,15 uur achterelkaar eraan had hangen zag ik het charge indicatortje op de Ibead niet veranderen (zoals in manual staat beschreven). Toch maar weer ontkoppeld en even uitgezet en weer aan. Geeft dan weer 3 volle streepjes weer. Zijn er meer mensen die dit is opgevalen. Ik dacht dat dit bugje met eerdere firmware versies al was verholpen??
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de I-bead 150 een maand geleden bij mp3spelers.nl besteld. Hun devies is 'ontvangst 2 dagen na bestelling'. Na een week zonder ergens een i-bead te bespeuren hun gemaild, krijg ik mailtje terug dat ze diezelfde dag nog berichtje terug gingen sturen met uitleg. Volgende dag nog niks gekregen, weer ff mailtje gestuurd.. antwoorden ze dat ze niet weten wat er was misgelopen, maar het was iets met de koerierdienst. Ze zouden me meteen een nieuw pakket toezenden. Ok, na een weekje nog steeds niets, weer een email gestuurd. Ze snapten er niets meer van. Ondertussen was de voorraad op, dus moest ik nog een week wachten totdat ze opnieuw gingen proberen. Na die week nog eens gevraagd of ze me niet vergeten waren, natuurlijk niet, ze hadden het al opgestuurd en het had vorige week vrijdag of afgelopen maandag moeten aankomen. Het is vandaag woensdag en 4 weken terug had ik de I-bead voor het eerst besteld.
Ik ben niet van het ongeduldige type en 'ontvangst 2 dagen na bestelling' had ik nooit verwacht. Maar 4 weken wachten en emails over en weer is overdreven. Nu is de voorraad weer op, zou me niets verbazen moest ik weer langer als een week wachten.
Of het nu al dan niet aan de post ligt maakt niet echt iets uit, feit is dat ik nu nog steeds zit te wachten. Ik betrap me er op dat ik probeer niet meer uit te kijken naar de I-bead, opdat ik niet meer teleurgesteld zou worden wanneer ie niet komt. Erg jammer, want dat betekent dat ik ook niet meer zo blij zal zijn wanneer ik hem dan eindelijk wel in mn handen zal hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 10:48 ]
Verwijderd
1. Stop de I-Bead in de USB poort zodat Windows hem gewoon herkend.
2. Ga in het configuratiescherm naar Systeem -> Apparatenbeheer of in XP Systeemwerkset -> Apparatenbeheer. (Device Manager in EN)
3. Uninstall het apparaat: "USB Masstorage Device".
De eerste 2 lukt me nog wel, alleen kan ik het apparaat ubs massstorage device niet vinden, staaat dit onder apparatenbeheer (moet bijna wel) wie kan me helpen. Ik heb windows 98
voor jou niet misschien nee, maar over het algemeen genomen natuurlijk wel. als die postbode gewoon niet aanbeldt en ook geen briefje achterlaat (hebben ze bij mij een keer gedaan!), dan kan mp3speler.nl er natuurlijk ook niet veel aan doen. Anders kun je vragen of ze tracktrace hebben, daarmee kun je kijken waar je pakketje is in nederland.Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 17:53:
ff een kleine waarschuwing hier over mp3spelers.nl omdat ik op de shop survey nog niet kan reageren...
[...]
Of het nu al dan niet aan de post ligt zoals ze beweren maakt niet echt iets uit, feit is dat ik nu nog steeds zit te wachten.
Verwijderd
de 'looks' van de 150 is net ff wat mooier, hij's wel iets groter (paar mm) en iets zwaarder (paar gram) dacht ik, verder is de binnenkant hetzelfde..The Evil Brain schreef op 18 september 2003 @ 18:58:
wat is nou precies het verschil tussen de ibead 100 en de 150? Aangezien het voor de prijs blijkbaar niks uitmaakt op mp3speler.nl...
Maar dat er tussen die prijzen geen verschil is, is de 100 nog steeds te koop dan? lijkt me toch wel onlogisch..
Verwijderd
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()