Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het gewoon een aftreksel van de i-bead :( !!

??? 256 versie 220 in japan? das toch ongeveer de zelfde prijs als hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 08 September 2003 @ 11:44:
Weten jullie nog of die actie loopt bij mp3cdspeler.nl (zoals in de startpost vermeld is?)
Niet dus :-)

---

Hallo Maarten

Deze aktie was geldig voor de iBead 100 en deze is reeds een maand afgelopen Op de Ibead 150 is er momenteel geen aktie
Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

Tel: +31 (0)13 - 5230576
Fax: +31 (0)13 - 5230575
sales@mp3cdspeler.nl

www.mp3cdspeler.nl
www.pendrive.nl
www.iriver.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 18:25:
ik vind het gewoon een aftreksel van de i-bead :( !!

??? 256 versie 220 in japan? das toch ongeveer de zelfde prijs als hier?
Het is geen aftreksel... het IS de i-Bead met een ander naampje (OEM). Dat zie je zo vaak bij dit soort producten. Zie ook de JoS mp-100.

De prijs dient als verhouding: 256 MB tov 512 MB-model, niet als vergelijking met de Nederlandse prijs. Je betaalt dus 50% extra voor een 512 MB-model tov het 256 MB-model. Seems fair enough.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
ik ruik deel 3........wie doet de startpost ?

maja 50% extra voor 512 is best veel hoor....

edit: deel 3 natuurlijk 8)7 |:(

[ Voor 18% gewijzigd door DaDude op 08-09-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:00
Dit is toch al deel 2 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
Pff, nee.. op het moment heb ik wel wat beters te doen.
Maar als iemand wil, go ahead. Een groot gedeelte zal wel zo uit deel 2 geknipt/plakt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
AAAAAAAAAAAAARGH!

Ik wil net m'n ibead flashen van 3.141 (de originele versie) naar de laatste officiele versie (3.221), krijg ik de leuke foutmelding (ongeveer):

"Bad media, formatting aborted". Tijdens de eerste fase van het flashen dus, het volledige erasen.

Dooie Ibead, gewist met kapot flash geheugen.
Gelijk mailtje naar RMA van mp3speler.nl de deur uit gedaan natuurlijk, ben benieuwd hoe de support zit.

Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat het geheugen van de ibead kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
@funrider: hoe zit het met de garantie van de I-bead bij Sanana?, stel dat ze binnenkort falliet hoe krijg je dan je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

ik zie de gewone adapter nergens staan (nee ook niet op mp3cdspeler) :?, iemand een linkje??

Tevens wil ik vermelden dat ik op het punt sta een puntgave i-bead 100 tweedehands voor €120 te halen *)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
mp3cdspeler krijgt 11 september weer accesoires binnen ( ik heb gemaild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 18:10
DaDude schreef op 09 September 2003 @ 13:09:
mp3cdspeler krijgt 11 september weer accesoires binnen ( ik heb gemaild)
Stond ook op de hoofdpagina met kleine lettertjes maargoed (ik wacht al 2 weken namelijk op een beschermhoesje 8)7 )

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

is dat beschermhoesje eigenlijk waterdicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
nee, hoesje is totaal niet waterdicht.
is meer bedoeld als bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het verstandig om http://www.i-bead.co.kr/b...e=headnum&desc=asc&no=627 (das dus de engelse onofficiele 3.221) te installeren?

owja, ik heb em ook morgen..waarom komt die K*T postbode nou als ik er niet ben :-)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

morgen heb ik er een!

De i-bead die ik krijg bevat de standaard firmware versie, waarmee kan ik het best uppgraden, met de laatste officiele of is er weinig schadelijk aan een onofficiele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
delete this bericht! excuus 2x post

[ Voor 95% gewijzigd door funrider op 09-09-2003 17:11 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
funrider schreef op 09 September 2003 @ 17:08:
Heb recentelijk gemaild met 2 andere firmware makers (nonofficial) uit Frankrijk die op de ibead.fr.fm nogal actief waren met firmware updates;

Quote Sunstrike: If i were you, i'll keep the 3.221 firmware because there more bugs in 3.296 than 3.221.

Ik heb zelf ook de 3.221 firmware erop staan en heb nog geen fouten kunnen ontdekken. Behalve dat ik 2x met opstarten had dat ie bij schermpje van MBS used bleef hangen. Toen weer uitgezet en opnieuw aan toen ging ie wel door. Voor de rest pico bello! 8)

btw die 120 euro is dat incl. verzendkosten.. waarom verkocht die ander m? hoeveel mb? is dat die gast die er eentje aanboodt eerder hier op topic 128mb ibead 100?

[...]greatgonzo

[ Voor 2% gewijzigd door funrider op 09-09-2003 17:11 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
heb ze een email hierover gestuurd. In principe 1 jaar garantie. Zelfde verhaal als bij mp3cdspeler. Wacht email reactie af. Heb gewoon een bon ontvangen van ze en alles netjes verpakt in doos (franstalige versie nog even voor de duidelijkheid).

Je hoort het nog wel :P
El_Hefe schreef op 08 September 2003 @ 23:54:
@funrider: hoe zit het met de garantie van de I-bead bij Sanana?, stel dat ze binnenkort falliet hoe krijg je dan je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag dat de hoesjes voor de 150 nu ook beschikbaar zijn, ze zijn wel een stuk mooier (kleur !) als bij de ibead 100.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
foto?? bron ?? kosten ?? (van dat beschermhoesje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaDude schreef op 09 September 2003 @ 20:41:
ik zal morgen als ik dat ding binnen heb effe pic voor je maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 08:22
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 17:14:
Je kunt je hele I-bead resetten.
1. Stop de I-Bead in de USB poort zodat Windows hem gewoon herkend.

[...]

Zo moet het denk ik lukken?! :)
Als stap 1 al niet lukt (zoals uitgelegd), dan gaan stappen 2 t/m 8 zeker niet werken ;) Bedankt voor het proberen :)

Heb m ondertussen teruggestuurd.. ook contact gehad met JOS support, maar die kwamen ook niet verder dan een 1e niet helpende reply, waarna ik niets meer van ze vernomen heb.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie trouwens dat er in die onofficiele firmware versie een start08.bmp bijzit..wat doet die? En verder zaten er nog veel meer files in die zip terwijl in de 1e post alleen wat gezegd wordt over resource_3410.bin??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé Change, Lukt het ook niet zonder dat je hem in de usb-poort stopt?? Ik weet niet hoor maar je kan het proberen. Ook al zal het wel weer niet. gr. Geroniuss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Laatst online: 12-09 10:57
DaDude schreef op 09 September 2003 @ 20:41:
Plaatje stond al in de 1e post van dit topic.
Maar ik zal ff zo aardig zijn om hem ff te posten anders moet je zo zoeken he ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/fotos/produkten/326_7.jpg

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Misschien doe ik iets fout, maar ik zie toch echt geen accesoires op de mp3cdspeler site staan (alleen batterijen, geheugen kaartjes, sennheiser oordopjes en geluidskabels)

Ben dus op zoek naar de stroomkabel voor de i-bead en het hoesje, wie heeft er een linkje voor me??

Verwijderd

greatgonzo schreef op 10 september 2003 @ 10:06:
Misschien doe ik iets fout, maar ik zie toch echt geen accesoires op de mp3cdspeler site staan (alleen batterijen, geheugen kaartjes, sennheiser oordopjes en geluidskabels)

Ben dus op zoek naar de stroomkabel voor de i-bead en het hoesje, wie heeft er een linkje voor me??
die kan je pas bestellen als je de i-bead zelf besteld. Dan krijg je automatisch een optie om de adapter/hoesje Erbij te bestellen.

• funrider
toch vreemd dat ze niet los via de site naderhand te verkrijgen zijn! toch stom. Wat nou als je naderhand iets toch wilt aanschaffen.. heb ik bijv. met die adapter. :P
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 10:18:
[...]

die kan je pas bestellen als je de i-bead zelf besteld. Dan krijg je automatisch een optie om de adapter/hoesje Erbij te bestellen.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

tja, ik krijg tweedehands een i-bead een dezer dagen, nu wil ik nog een adapter, waar worden die dingen nog meer verkocht dan bij mp3cdspeler?

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

@Varkentje: dat is niet waar hoor, heb hem onlangs besteld en kreeg die opties niet. Ze komen morgen namelijk pas beschikbaar :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/385_9.jpg
srry voor lay out.
offtopic:
is ut geen tijd voor deel 3 we zijn al over 1000 posts!!!!

[ Voor 43% gewijzigd door shameblaster op 10-09-2003 16:32 ]

Cons:::BB4E

• DaDude
Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 18:12:
ik zag dat de hoesjes voor de 150 nu ook beschikbaar zijn, ze zijn wel een stuk mooier (kleur !) als bij de ibead 100.
volgens mij is dit toch een andere (die andere foto had ik al gezien) maar bij het zien van dit d8 ik dat het een andere hoesje is

Verwijderd

ik heb nog ff een vraagje, heb een tijdje geleden de ibead 100 256 mb gekocht en zonder een nieuwe firmware erin te doen (kheb nu 3.061) mp3'tjes erop gedaan. die mp3'tjes zitten overigens in mappen ingedeeld en zo heb ik ze ook op m'n ibead gedaan. de ibead zelf doet hier verder niets mee, wat ik ook niet erg vind en ik kan dus gewoon shuffle repeat doen en zo alle liedjes luisteren.

nou wil ik eigenlijk wel een nieuwe firmware hebben, maar omdat die dus wel submaps ondersteunen, kan ik dan nog wel shuffle repeat met álle liedjes doen of moet ik dan m'n nummers allemaal bij elkaar doen?

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

He, de accesoires staan er nu op :)

• DaDude
als ik alles in mappen ingedeeld heb, bv muse dan speel ik dat af bij het eerste liedje, maar dan speelt hij niet die hele map af, alleen maar het gedeelte wat je kunt "zien" mij mappen (10 liedjes wat op het beeldscherm past) hebben jullie dat ook ?

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Nee, bij mij speelt hij de hele map af. Maar denk je er wel aan dat hij ze in alfabetische volgorde afspeelt? Dus niet in de volgorde zoals ze op het schijfje staan!

• DaDude
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/380_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/380_8.jpg

deze bedoel ik dus (onderste ga ik bestellen)

@ ramon
Dat snap ik maar hij springt halverwege mijn "muse" mapje naar bijvoorbeeld het "metallica" mapje zonder dat hij mijn muse mapje helemaal heeft afgespeeld

Verwijderd

Weet iemand een makkelijk progje om een mp3 file in wma om te zetten, bv via het snelmenu (rechter muisklik op de file)?

• DaDude
DPpowerAMP music converter

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Dan is er iets niet goed, DaDude, bij mij speelt hij gewoon alle nummers uit de map achter elkaar af!

Verwijderd

dBPowerAMP biedt inderdaad wat ik zoek. Bedankt DaDude!

Verwijderd

Hoesjes zijn idd wel stukje mooier geworden, maar voor een hoesje €10, en voor armband+hoejse €19.. ik vind dit niet goedkoop.. Heb er wel een paar euro voor over, maar om meteen 25/42 piek voor te betalen.. Beetje duur hoor..

• Koetjeboe
  • Laatst online: 14-09 21:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik heb mp3cdspeler.nl even gemaild over het los bestellen van die accesoires :) Antwoord zal ik hier delen zodra ik het binnen heb...

• DaDude
ze hebben wel een mooi design vind ik en het beschermt je mooie en prijzige I-bead + handig voor het sporten....
ik ben nog aan het zoeken voor het probleem wat ik heb, misschien dat het g ewoon aan de firmware ligt, ff kijken. Wie maakt eigenlijk nieuw topic ?

• Change
  • Laatst online: 26-04 08:22
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 22:27:
Hé Change, Lukt het ook niet zonder dat je hem in de usb-poort stopt?? Ik weet niet hoor maar je kan het proberen. Ook al zal het wel weer niet. gr. Geroniuss
Ook geprobeerd, werkte ook niet.. maar ik krijg een andere morgen, we zullen zien hoe het dan gaat :)

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

• funrider
Bij deze info die ik kreeg van Sanana;

"Mocht er ooit iets zijn met de IBead dan kunt u altijd even een mailtje sturen (dit hebben wij liever dan telefonisch contact, aangezien wij overdag ook onze eigen banen en werkzaamheden hebben)".

"De bon is uw garantie, aangezien wij dit particulier verkopen hebben wij geen officiele documenten daarvoor. Vandaar ook de betere prijs die we kunnen geven. (Het is wat minder formeel en procedureel). Garantie is 1 jaar (niet op slijtage/beschadigingen)".

is dus iets wat ze er extra bijdoen. :P
funrider schreef op 09 September 2003 @ 17:13:
heb ze een email hierover gestuurd. In principe 1 jaar garantie. Zelfde verhaal als bij mp3cdspeler. Wacht email reactie af. Heb gewoon een bon ontvangen van ze en alles netjes verpakt in doos (franstalige versie nog even voor de duidelijkheid).

Je hoort het nog wel :P

[...]

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hallo,

Ja hoor. Stuur ons even een email met uw adres gegevens en wat u graag wilt
bestellen Het geld dient dan wel van te voren overgemaakt te worden ,maar
dan heeft u als korting geen verzendkosten ;-)

Hoesje met riemclip =10,- euro
Adapter = 25,-euro
Sportarmband met hoesje = 19,- euro

Ook kunt u als u naar onze website gaat en u klikt op Ibead en dan op de
foto's dan ziet u de foto's van de Accessoires

Onze gegevens alvast

Rabobank Oisterwijk
Holland Global
168.926.199
ovv van uw naam en product wat u bestellen wilt

Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

Tel: +31 (0)13 - 5230576
Fax: +31 (0)13 - 5230575
sales@mp3cdspeler.nl

www.mp3cdspeler.nl
www.pendrive.nl
www.iriver.nl
Voor de mensen met een ibead en interesse in de accesoires :) Ik ga hier iig binnenkort gebruik van maken :Y)

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
die beschermhoesjes zijn erg mooi.....

Verwijderd

't zou trouwens wel mooi zijn als er een mono / stereo functie voor de radio zou komen... het is noggal irritant als je in een auto zit ofzo, en de ontvangst niet altijd even stabiel is. nu slaat ie elke keer over van mono naar stereo enz.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Koetjeboe schreef op 11 september 2003 @ 20:02:
[...]

Voor de mensen met een ibead en interesse in de accesoires :) Ik ga hier iig binnenkort gebruik van maken :Y)
Die hoesjes zijn iets mooier, maar de prijs is weer minder mooi. Ik hou het wel bij mijn originele hoesjes (heb er 2 :P)
Misschien ooit nog eens dat sporthoesje halen, als de clip wat minder groot is.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik kan geen los beschermhoesje bestellen :( , alleen samen met een i-bead 150

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

greatgonzo schreef op 11 September 2003 @ 22:34:
ik kan geen los beschermhoesje bestellen :( , alleen samen met een i-bead 150
Wees eens liev en lees de vorige pagina door O+ ;)

Verwijderd

jah, klopt, die radio floept soms van mono naar stereo, luisteren naar mono is geen probleem, maar dan afentoe horen dat het veel beter kan is gewoon vervelend, en omgekeerd natuurlijk.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT: pak us een zakdoekje en haal het vettigheid van het oor-telefoon-plugje, dit kan ook helpen omdat het snoertje diendt als antenne, mot dus wel voldoende contact hebben.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik vraag me af of die hoesjes (de nieuwe dan) wel compatible zijn met de i-bead 100, deze is immers qua formaat iets kleiner.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 22:45 ]

Verwijderd

Hallo,

Ja hoor. Stuur ons even een email met uw adres gegevens en wat u graag wilt
bestellen Het geld dient dan wel van te voren overgemaakt te worden ,maar
dan heeft u als korting geen verzendkosten ;-)

Hoesje met riemclip =10,- euro
Adapter = 25,-euro
Sportarmband met hoesje = 19,- euro
adapter 25 euro! Bij de iBead 100 wastie 19euro! pff.. wel beetje 'afzetterij'(althans, daar lijkt het op :P )..

Verwijderd

Weet iemand of er ergens goedkopere adapters te koop zijn?? ik vind 25€ wel erg veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 22:54:
[...]

adapter 25 euro! Bij de iBead 100 wastie 19euro! pff.. wel beetje 'afzetterij'(althans, daar lijkt het op :P )..
....en het riemclipje kreeg ik erbij voor €5,00 bij mun i-Bead 150.............da's een verdubbeling van de prijs in de afgelopen maand !

Of zijn dat de €5,00 verzendkosten of komen die er ook nog eens bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is een nieuwere versie hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
De hoesjes zijn mooier, ziet veel beter uit, en de verzendkosten zijn gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm i-bead 150 128mb van 175 naar 169 euro bij mp3spelers.nl zie ik net... scheelt weer 6 euro ;) ga dan vandaag maar bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

past dat hoesje nu wel of niet om de 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk van wel want de I - bead 100 is kleiner dan de i bead 150 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

[wanhoop-modus]

Ik heb mijn i-bead 100 geflashed van origineel naar 3.141. In het menu stond vervolgens dat ik hem ging flashen van 3.141. naar 3.061 (nieuw naar oud?)

Ik denk, gaat wel goed, Quick Download uitgevinkt en beginnen. Alles ging goed, toen stond dat ie complete was close geklikt en de speler uit de pc getrokken.

Nu wil ie niet meer aan!!! Win Xp pakt hem nog wel als extra schijf, maar het beeld floept ff aan en vervolgens meteen uit (geen letters op te zien)
Kan dat liggen aan een lege accu of heb ik hem verneukt??

[/wanhoopmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
greatgonzo schreef op 12 September 2003 @ 15:16:
[wanhoop-modus]

Ik heb mijn i-bead 100 geflashed van origineel naar 3.141. In het menu stond vervolgens dat ik hem ging flashen van 3.141. naar 3.061 (nieuw naar oud?)

Ik denk, gaat wel goed, Quick Download uitgevinkt en beginnen. Alles ging goed, toen stond dat ie complete was close geklikt en de speler uit de pc getrokken.

Nu wil ie niet meer aan!!! Win Xp pakt hem nog wel als extra schijf, maar het beeld floept ff aan en vervolgens meteen uit (geen letters op te zien)
Kan dat liggen aan een lege accu of heb ik hem verneukt??

[/wanhoopmodus]
Lees de startpost eens goed door mbt. resetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ja dat zag ik nu ook, maar waar zit die reset button?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Lézen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

pwew, alles weer gered. (ik mag ook weer beter gaan lezen :z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

en nog een vraagje, bij deze laatste firmware is ie toch beveiligd tegen "druppelen" tijdens het laden?

[ Voor 49% gewijzigd door greatgonzo op 12-09-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn I-Bead 150 binnengekregen!! wat een vet apparaatje!!
Nu had ik nog een vraagje: wat is de nieuwste F/W orfficieel en onofficieel.
O ja en zijn er nog mensen met wat vette nieuwe GUI's of start- en afsluit logo's? dus niet die van de startpost?
alvast bedankt!

Ciao Tha GodFish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Beschermhoes vandaag besteld (en betaald) = morgen in huis !!

wat bedoel je met druppelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das een soort van beveiliging zodat de accu niet overvol raakt wat um kan beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die beschermhoesjes zijn erg fijn!!! had het beschermhoesje met riemclip besteld, en kreeg die voor de sportarmband. mp3cdspeler gemaild en krijg morgen het goede hoesje thuis gestuurd, en ik mag het verkeerde hoesje gewoon houden. dat is service!!
en ze passen echt mooi!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Hoe kan ik snel en makkelijk mijn nummers rangschikken op alfabetische volgorde
:

pictogrammen schikken --> alfabet

maar.... voor de nummers staat eerst bv muse apocalypse now
muse butterflies
muse enz

dus eerst de artiest, hoe kan ik dat nou snel en makkelijk oplossen want als ik mijn heel mapje muse af wil spelen dan begint hij bij het eerste liedje bv uno (u voorop dat betekent na 1 liedje alweer volgend mapje)

• DaDude
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=327958
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=327959

Verwijderd

hey the god fish, wat doe je met dat verkeerde hoesje? waar woon je erges, anders kom ik et afhalen tegen kleine vergoeding

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

greatgonzo schreef op 12 September 2003 @ 16:12:
en nog een vraagje, bij deze laatste firmware is ie toch beveiligd tegen "druppelen" tijdens het laden? (zeg maar overladen van de accu)
iemand?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 15:29:
hey the god fish, wat doe je met dat verkeerde hoesje? waar woon je erges, anders kom ik et afhalen tegen kleine vergoeding
dat hoesje hou ik ook zelf, is altijd makkelijk. :*)

Verwijderd

ja, daar zit een beveiliging in.. Dit is al heel lang zo, iig sinds de f/w's vanaf juni..

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ok thanx dat wou ik weten

• DaDude
ja hij gaat zich heel even ontladen, en daarna weer laden dus niet meer helemaal ontladen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat op dit moment de nieuwste firmware is? en of die officieel of onofficieel is?
en nog ergens leuke opstart- of afsluit animaties?
ciao Tha GodFish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, erm... een tijdje terug was er al iemmand die vroeg of het al tijd was voor een deel 3 van het i-bead topic, erm...waneer komt die nou?

ik kan hiet nou zelf wel aan beginnen, maar ik ben zo dyslecties als een kraai en dat komt het topic niet ten goedde geloof ik 8)7 boven dat weet ik niet precies hoe ik alle verschillende tabellen d'r in mot krijgen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

Mmm ik weet niet zeker of dit ergens in deze topic staat (of in deel 1) maar ik had hier al geruime tijd problemen met men i-bead. Alles werkt vrij flex, daar niet van, maar hij speelt de mp3's soms op zo'n rare volgorde af dat ik er niet wijs uit werd..

In de folderbrowser zie je heel af en toe de DOS-namen ipv de lange windows-versies.
In de oude dostijd kon een bestandsnaam maximaal 8 karakters bevatte en 3 karakters voor de extensie.

dus 12345678.123

nu denk ik dat wanneer er geen verschil is tussen twee filenames binnen die eerste 8 karakters je tussen die twee filenames alfabetisch rangschikken op je buik kan schrijven..
hetgeen hij het eerste vindt speelt hij dan eerst af.

dus maak je best een mapje met de "Author" en daarin de bestanden met als naam enkel de naam van het liedje, vermits dan de sortering correct zal gebeuren.

voorbeeld:
Directory of M:\Albums\Muse

00-Falling Down.mp3
00-Muscle Museum.mp3
00-Spiral Static.mp3
00-Sunburn (Acoustic).mp3
00-Time is Running Out.mp3
00-Unintended.mp3
01-New Born.mp3
02-Bliss.mp3
03-Space Dementia.mp3
04-Hyper Music.mp3
05-Plug In Baby.mp3
06-Citizen Erased.mp3
07-Micro Cuts.mp3
08-Screenager.mp3
09-Darkshines.mp3
10-Feeling Good.mp3
11-Megalomania.mp3

Klopt dit verhaal?

[ Voor 20% gewijzigd door wasco op 14-09-2003 17:24 ]

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Niet helemaal, want de DOS-benaming werkt namelijk zo als de eerste karakters gelijk zijn:
- 123456~1.123
- 123456~2.123
En dat is alfabetisch, dus ook dan zou hij het alfabetisch moeten rangschikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
ma ik snap het wel, maar is wel een monikkenwerk zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Je hebt daar een programmaatje voor he, MP3 Playlist Sorter of zo, die voegt de nummers er zelf aan toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
wie gaat eigenlijk deel 3 maken of kunnen we gewoon kopieren plakken doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaDude schreef op 14 September 2003 @ 20:58:
wie gaat eigenlijk deel 3 maken of kunnen we gewoon kopieren plakken doen....
Nee, niet gewoon kopieren --> plakken! De startpost is, met alle respect :P , toch wel flink veroudert.. En er is nou een 'nieuw' model, de 150, dus die zou ook moeten worden vermeldt.. Maar als iemand er zin in heeft, ga je gang..

(TS heeft zelf ook al aangegeven dat iemand dit wel mocht doen, dat hij er zelf geen tijd voor had/heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
ja sorry, ik heb geen tijd en ik weet ook niet hoe ik die tabellen enzo moet maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
offtopic:
Bestel ik hem net. Is het gewoon uitverkocht :X

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
nu al weer ? wanneer komt hij weer binnen bij mp3cdspeler.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
DaDude schreef op 15 September 2003 @ 20:50:
nu al weer ? wanneer komt hij weer binnen bij mp3cdspeler.nl
Maandag 22 september is hij weer leverbaar :D

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dan heb ik mazzel gehad heb em net vandaag binnen gekregen :D ben erg tevreden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Net vandaag voor ut eerst mn Ibead 100 (firmware 3.221P) aan computer via usb gehangen op te recheargen. Accu was op na +/- 2 weekjes. Heb niet bijgehouden of ie de 14 uur haalde maar in iedergeval lang zat. Wel ook veel de backlight fulltime aangehad.. zal ook wel veel verbruiken.
Maar nu k m net 3,15 uur achterelkaar eraan had hangen zag ik het charge indicatortje op de Ibead niet veranderen (zoals in manual staat beschreven). Toch maar weer ontkoppeld en even uitgezet en weer aan. Geeft dan weer 3 volle streepjes weer. Zijn er meer mensen die dit is opgevalen. Ik dacht dat dit bugje met eerdere firmware versies al was verholpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze indicator ook nog nooit gezien, ik heb um nu l 3 keer opgeleladen in een maand of 2 tijd. zelfs naa een uur of 4 geeft ie dat icoontje nog niet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Als ik hem oplaad en wil kijken of hij vol is, haal ik hem altijd ff eruit en dan stop ik hem er weer in, dán pas krijg ik het tekentje dat hij vol is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow, ff uitproberen

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 18:10
bij mij geeft ie na +3 uur keurig een icoontje dat ie vol is hoor (I-Bead 150 firmware 3.221P)

MTB Trail Traffic

Verwijderd

owh, jah, was ik ff vergeten, ik heb het gistgeren dus uitgetest door eenrs 3 uuren op te laden, dan afte melden, stekker er uit en stekker er weer in, dan krijg ik inderdaat wel 2 driehoekkigge dingetjes links onder te zien :D

Verwijderd

ff een kleine waarschuwing hier over mp3spelers.nl (met betrekking tot verzendingen naar Belgie) omdat ik op de shop survey nog niet kan reageren...

Ik heb de I-bead 150 een maand geleden bij mp3spelers.nl besteld. Hun devies is 'ontvangst 2 dagen na bestelling'. Na een week zonder ergens een i-bead te bespeuren hun gemaild, krijg ik mailtje terug dat ze diezelfde dag nog berichtje terug gingen sturen met uitleg. Volgende dag nog niks gekregen, weer ff mailtje gestuurd.. antwoorden ze dat ze niet weten wat er was misgelopen, maar het was iets met de koerierdienst. Ze zouden me meteen een nieuw pakket toezenden. Ok, na een weekje nog steeds niets, weer een email gestuurd. Ze snapten er niets meer van. Ondertussen was de voorraad op, dus moest ik nog een week wachten totdat ze opnieuw gingen proberen. Na die week nog eens gevraagd of ze me niet vergeten waren, natuurlijk niet, ze hadden het al opgestuurd en het had vorige week vrijdag of afgelopen maandag moeten aankomen. Het is vandaag woensdag en 4 weken terug had ik de I-bead voor het eerst besteld.
Ik ben niet van het ongeduldige type en 'ontvangst 2 dagen na bestelling' had ik nooit verwacht. Maar 4 weken wachten en emails over en weer is overdreven. Nu is de voorraad weer op, zou me niets verbazen moest ik weer langer als een week wachten.

Of het nu al dan niet aan de post ligt maakt niet echt iets uit, feit is dat ik nu nog steeds zit te wachten. Ik betrap me er op dat ik probeer niet meer uit te kijken naar de I-bead, opdat ik niet meer teleurgesteld zou worden wanneer ie niet komt. Erg jammer, want dat betekent dat ik ook niet meer zo blij zal zijn wanneer ik hem dan eindelijk wel in mn handen zal hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 10:48 ]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.