Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 21:28:
[...]

Ik hoop dat er in dat geval een nieuwe optie ofzo opkomt. Ik heb al eerder in het topic gemeld wat ik graag zou zien. Bijv. een klokje een visualisatie enz...
Verder altijd leuk nieuwe firmware.
Welk type geluidsformaat levert nou de beste kwaliteit op bij het minst aantal mb`s?? En met welk proggie kan ik ze het beste omzetten eventueel??
Ik gebruik wma 64kbps. Ik heb daarmee 112 nummers op mijn 256MB ibead staan, en ik heb nog 40 MB over. Ikzelf hoor praktisch geen kwaliteitsverlies als ik heel hard mijn best doe om dat te ontdekken. En ik gebruik daarvoor het programma Acoustica mp3 to wave converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:06
Bij mij werkt die nieuwe versie wel? Gewoon op de normale manier ge-upgrade. Meteen muziek (WMA - 64kbps) erop gezet. Ontkoppeld, en werkt prima...

-bM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, inmiddels staat er al een gerepareerde versie op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:12

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Wat is er nieuw aan de nieuwe firmware als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man verdomme, kan iemand dat resetten es duidelijk aan me uitleggen !!!! ik krijg dat ding maar niet meer aan de praat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
geen flauw idee wat er nieuw is aan de firmware... maar heb wel de nieuwste :-)
resetten? is dat niet gewoon, hem uitzetten, en dan met een pinnetje in dat gaatje porren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis me uiteindelijk toch gelukt, na veel gepriegel met die resetknop die kapot lijkt te zijn :( maar via schroevendraaier wel weer werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik heb de jens of sweden nemrod 3.290 erop gepleurd, whoahaha, wat gaat dat ding nu hard, geluid is er zeker op vooruitgegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 20:40:
OK, ik heb de jens of sweden nemrod 3.290 erop gepleurd, whoahaha, wat gaat dat ding nu hard, geluid is er zeker op vooruitgegaan :D
Waar kun je die downloaden? het JoS forum doet het nu ook niet..
http://193.15.169.161/forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb nog steeds de vraag:

Als ik die nieuwe firmware erop gooi, en dan de (bewerkte) resource van de oude firmware voor de graphics, heeft dit dan effect op de nieuwe opties van de firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb firmware versie 3.2.2.1 maar kan ik nu ook logo's enzow aanpassen en wie heeft nog leuke? Waar is die oplader te koop d.m.v. een 12 V batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
is die nemrod versie een andere dan die van het ibead.co.kr forum?
ebhalve dan de logo's etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
en zo hard gaat ie ook niet hoor... net zo hard als alle andere versies volgens mij... Maar dat zal wel aan mij liggen

[ Voor 3% gewijzigd door barrymossel op 19-07-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
barrymossel schreef op 19 juli 2003 @ 12:33:
en zo hard gaat ie ook niet hoor... net zo hard als alle andere versies volgens mij... Maar dat zal wel aan mij liggen
Nou, zet je WOW dan nu maar eens vol-open :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
ok, ok, maar het ligt ook ontzettend veel aan het volume waarmee de nummers zijn 'opgenomen'.
Weet iemand een goede normalizer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
trouwens, ik heb al een aantal keer gezien dat mensen vroegen naar de 9V adapter.
Deze zag ik toevallig op een site, waar hij ook te koop is:
http://www.mp3playerstore.com/buy_it_now__/ibead.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi apparaatje!

maarjah, even over dat geval dat het volumme niet hard genoeg zou zijn ; hij moet wel kijhard kunnen gaan sinds er een 3.7 V accutje in zit, een normale oplaadbare baterij (AA) heeft een spanning van 1.2 volt, dit houd dus in dat de poli cel van de i-bead bijna 3 keer zoveel aan voltage heeft :)

de cel is maar 400 mah, maar das genoeg tegenwoordig.

(hoewel ik het wel eigenaardig vind), er zit een poli cel in (lithinum-polymir) wat een vrij ingewikkeld en speciaal oplaad programma nodig heeft, als je die laders los op het internet zoekt (ik ken die cellen al een half jaar ofsow) , dan kom je uit op jetsers van laders die minstens $60 kosten :S

anyway, ik hoop dat er nog een update van dat celletje komt ooit, want volgens mij is er wel 600 mah in te proppen tegenwoordig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op 20 July 2003 @ 13:35:
ok, ok, maar het ligt ook ontzettend veel aan het volume waarmee de nummers zijn 'opgenomen'.
Weet iemand een goede normalizer?
voor mp3's gebruik ik zelf mp3gain, dit is een mp3 versie van replaygain.

ik weet niet of er voor het wma formaat ook een soort gelijk programma is. voor ogg vorbis in ieder geval wel. maar dat kan de ibead helaas (nog?) niet. heb ibead al een mailtje gestuurd of ze dit formaat (ogg) nog van plan waren toe te voegen, echter tot op heden nog geen reactie :(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz, misschien handig om een IA te starten op laupro van die 9v batterij opladers, ik denk dat daar wel veel interesse voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ja ligt eraan wat de prijs is, als hij niet al te hoog is doe ik wel mee, maar ik heb er niet veel geld voor over, ik heb ook al een lader (voor op electriciteit)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 00:09:

(hoewel ik het wel eigenaardig vind), er zit een poli cel in (lithinum-polymir) wat een vrij ingewikkeld en speciaal oplaad programma nodig heeft, als je die laders los op het internet zoekt (ik ken die cellen al een half jaar ofsow) , dan kom je uit op jetsers van laders die minstens $60 kosten :S
Als het goed is zit de regelelectronica voor het opladen van de accu in het apparaat (in dit geval dus de iBead) ingebouwd en niet in de adapter/oplader. Wanneer je 'm op USB aansluit wordt het opladen ook echt niet door de PC geregeld hoor. Op die USB plug staat gewoon 5V. De iBead zal zelf de laadcyclus voor z'n batterij moeten regelen. Een willekeurige adapter met een USB stekker eraan voldoet dan ook, zolang ie maar 5V gelijkspanning levert. Dit zelfde verhaal geldt voor alle apparaten die hun voeding uit de USB aansluiting betrekken. (Laadstation draadloze muis, Camera, Scanner, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het eigenlijk met de FM tuner, functioneert hierbij het snoer van de oortelefoon ook als antenne?

let maar eens op het rooie draadje op een van de 2 foto's van de opengemaakte i-bead in de openings post.

dat zou op zich wel balen zijn omdat je dan de originele koptelefoon moet gebruiken om radio te luisteren :S

ik dacht dat dat stukje metaal aan de bovenkand werkte als antenne (dingetje om de koptelefoon aan te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik niet de originele koptelefoon (maar sennheiser mx400) en kan prima radio ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

Welke drivers moet ik pakken als ik op een win98 pc hem herkenbaar wil maken?
Ik heb alleen een floppy drive erin (is op me werk)

Wat moet ik van de cd af halen om hem werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Op http://www.ibead.co.kr kun je volgens mij gewoon de drivers downloaden. En anders in combinatie met het installatieprogramma...

Trouwens, zo'n normalizer, heeft die invloed op de kwaliteit? Ik kan me voorstellen dat hij er geluid bij "bedenkt", of iets dergelijks?

[ Voor 46% gewijzigd door barrymossel op 21-07-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 16:05:
ik gebruik niet de originele koptelefoon (maar sennheiser mx400) en kan prima radio ontvangen.
Ik heb ook prima ontvangst met mijn sony hoofdtelefoon.

En over dat geluidsniveau ... hij kan hard want bij mij moet ik niet proberen de radio op z'n luidst te zetten want dan wordt ik òf gek òf doof. Maar het maximale volume van mp3/wma/wav is duidelijk minder en dat zou wel eens gelijk getrokken mogen worden met het volumeniveau van de radio.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag broer,

wat vind je, zal ik hem nu maar eens gaan kopen. M'n radiowalkman begint het nu toch wel zo'n beetje te begeven... :)
Mr_Blobby schreef op 21 July 2003 @ 20:50:
[...]
Ik heb ook prima ontvangst met mijn sony hoofdtelefoon.

En over dat geluidsniveau ... hij kan hard want bij mij moet ik niet proberen de radio op z'n luidst te zetten want dan wordt ik òf gek òf doof. Maar het maximale volume van mp3/wma/wav is duidelijk minder en dat zou wel eens gelijk getrokken mogen worden met het volumeniveau van de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:39
Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 11:20:
Dag broer,

wat vind je, zal ik hem nu maar eens gaan kopen. M'n radiowalkman begint het nu toch wel zo'n beetje te begeven... :)
[...]
Je mag de mijne wel even uitproberen. Vanmiddag in de trein afspreken? :)
offtopic:
Ha broertje. Is dit nu ons nieuwe communicatiekanaal?
Je mag ook bellen hoor. ;)

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://www.mp3playerstore.com/buy_it_now__/ibead.htm

Stukkie goedkoper dan hier in Nederland, zeker met de koers van de dollar nu. Maar heeft iemand ervaringen met deze webshop?

En kun je de mp3'tjes nu wel of niet in mappen en submappen op de speler plaatsen? En laatste vraag: Playlist ondersteuning is er (nog?) niet, in welke volgorde speelt hij ze af dan?

edit: http://www.mmport.nl/cgi-bin/shop/produkten.pl?groupid=12 Hier hebben ze de 150? Wat is het verschil?

[ Voor 15% gewijzigd door Glitch op 22-07-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

glitch...niet doen

ik heb het ook gedaan en kreeg vrolijk een naheffing. totaal was ik 5€ duurder uit. (zoals je een aantal blz terug kunt lezen)

edit:

ik heb het uiteraard over mp3playerstore

[ Voor 18% gewijzigd door Roeligan op 22-07-2003 16:24 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glitch: lees eerst anders ff wat bladzijde af van dit forumpje, je komt elke vraag tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben aan het denken om een i-bead aan te schaffen maar ik heb nog een paar vraagjes

1. Als ik hem nu koopwelke firmware zit er dan op?
2. Moet ik als ik de firmware ga updaten bij de eerst 3.061 dan 3.141 dan 3.220 en dan pas 3.290 of kan ik meteen 3.290 erop zetten? en als ik meteen 3.290 erop zet heb ik dan ook alle veranderingen van 3.061, 3.141 en 3.220?
3. Als de batterij aan het opladen is zie je dan wanneer de batterij vol is?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. ehm ik had een van de nieuwste (officiele) drop zitten, maar kan je heel simpel een nieuwe fw dr opzetten

2. nee maakt niet uit, je kan meteen de nieuwste erop zetten

3. dan zitten de drie 'balkjes' op de batterij-meter vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:23

sealy

bastards...

@ Goirlenaar: Als je de nieuwste Frimware op je I-Bead zet, krijg je inderdaad ook meteen de verranderingen van de vorige frimwares mee.
Het is per bedrijf afhankelijk welke frimware zij er standaard op meeleveren.

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat er ook over te denken om een ibead te kopen. maar dan pas in september. dus heb ik mp3cdspeler.nl even gemaild en gevraagd tot hoe lang de tweak-actie geldig is. blijkt maar tot eind juli geldig te zijn :'(
dus dan kan ik er geen gebruik meer van make :'(

edit: goed bezig daar bij mp3cdspeler.nl, reageren snel op mijn mail. ze wisten te melden dat ze eind juli, begin augustus de nieuwe ibead binnen krijgen. misschien heb ik geluk en doen ze daarmee een zelfde actie :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een I-bead, maar ik heb nog ff een goed programma nodig om MP3 files om te zetten naar WMA.

Eerst gebruikte ik Audio Converter (zoiets), maar die doet et nu niet meer goed.
Ik had nog gehoord dat je ook mediaplayer 9 kan gebruiken, ik heb er naar gekeken maar ik snap echt niet hoe je met mp9 die bestanden om kan zetten :?

Dus, weet iemand een goed programma, of kan iemand me uitleggen hoe dat werkt met MP9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh, ik heb net mijn IA terug ge stuurs naar mp3cd spelers omdat dat klepje me mateloos eriteerde, met de kleinste beweging ging ie open! :(

mij werd in een van de e-mails ook gevraagd of ik interesse had in een andere speler, dat heb ik nu wel omdat mijn budget wat groter is nou :P dus koop ik zo'n i-bead je, maandag verzonden via TPG, best relex is dat, ik kan gewoon overal tracken waar hij is :D ik denk dat hij vandaag aankomt sinds hij al in de track data op het postkantoor in oisterwijk licht klaar voor bezorging ofsowiets. (weet nie meet wat er precies stond, iets met distributie)

maargoe, de nex ia is echt een prima ding, aleen vrij groot, maar ff weer ontopic, deze sondaar wil geen waarschuwingen krijgen voor zijn offtopic-post gedrag ofsow.

ff voor de firmware devers, in wat voor script word de firmware van de i-bead geschreven, ik heb namelijk iets gelezen over een php script maar kan het nie meer terug vinden mijn vader doet nu een soort van opleiding daarin dus komt mischien wel handig uit :9 weet iemmand dit?

yours, thanx in adv. BVD en al die andere zinnetjes,

Mi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Power MP3 WMA Convertor 1.14 is een goed programmatje.
http://download.com.com/3000-2141-10132292.html?tag=lst-0-4

ik heb wat hier stond weg gehaald want ik denk dat ik dan de regels overtreed

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gethoman,

zoek op download.com naar het programma : Acoustica MP3 To Wave Converter Plus (google werkt ook wel)

EDIT: hier stond mischien wel iets wat van het forum mischien niet zou mogen duz.....

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey thnx, ik hoop dat je hier niet een tijdelijke ban vor krijgt, alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ondervond een lager volume bij F/W 2.20 na SRS/WOW geprobeerd te hebben, maar door de user Equalizer settings te verhogen (alle frequentiebanden op 11 gezet), klinkt-ie weer hard genoeg. :) Als je ze hoger dan 11 zet wordt bij max volume automatisch teruggedempt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site waar nog meer logo's opstaan???

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, zo'n site wil ik ook wel us weten, ik begrijp geen deer van het zelf maken van logo's en stuff....
k'zal er wel achter komen zodra ik de speler heb, wand die programma's die ik dan d/l van deze topic werken bij mij niet 8)7 :? :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 11:56:
Ik heb ook een I-bead, maar ik heb nog ff een goed programma nodig om MP3 files om te zetten naar WMA.

Eerst gebruikte ik Audio Converter (zoiets), maar die doet et nu niet meer goed.
Ik had nog gehoord dat je ook mediaplayer 9 kan gebruiken, ik heb er naar gekeken maar ik snap echt niet hoe je met mp9 die bestanden om kan zetten :?

Dus, weet iemand een goed programma, of kan iemand me uitleggen hoe dat werkt met MP9?
Ik gebruik zelf ook het programma dat bij WMP9 zit om mp3 naar wma te converteren.
Je moet even de WMP9 bonus pack downloaden daar zit ie bij.... succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay dan, thx peeps, I'm gonna try it out :)
Komt wel goed :)

Ik had m'n I-bead laatst per ongeluk in de kleedkamer bij fitness laten hangen, gelukkig had iemand anders em bij de balie afgeleverd :D
Ik vinnet echt top van die mensen, dat ze dat inleveren en niet meestelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of die aanbieding van mp3cdspeler.nl nog steeds geldt? Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd maar na 4 dagen heb ik er nog niets van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of die aanbieding van mp3cdspeler.nl nog steeds geldt? Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd maar na 4 dagen heb ik er nog niets van gehoord.
ff het forum bekijken volgende x hé ;)
Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 10:39:
ik zat er ook over te denken om een ibead te kopen. maar dan pas in september. dus heb ik mp3cdspeler.nl even gemaild en gevraagd tot hoe lang de tweak-actie geldig is. blijkt maar tot eind juli geldig te zijn :'(
dus dan kan ik er geen gebruik meer van make :'(

edit: goed bezig daar bij mp3cdspeler.nl, reageren snel op mijn mail. ze wisten te melden dat ze eind juli, begin augustus de nieuwe ibead binnen krijgen. misschien heb ik geluk en doen ze daarmee een zelfde actie :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff mp3spelers.nl gemaild of ze m'n pakkie hebben gekregen :P achteraf blijkt die tracking toch niet zo duidelijk te zijn, eerst was ie in oisterwijk, en nu ineens weer in eindhoven ofsow 8)7

maarjah, om ff wat ontopic te scrijven in deze post; in de e-mail naar HG heb ik ook een qu0tje gezet over dat ''de nieuwe i-bead eind juli begin augustus word verwacht'', sinds het nu eind juli is heb ik daar even naar gerefurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 18:46
Op http://www.ibead.co.kr staat inmiddels de officiële 6e FW v.3.221 (sinds 24/07 op de site) voor de I-BEAD 100.
Heeft iemand die al geprobeerd?
Wat is precies het verschil tussen deze FW en de "onofficiële" 3.290 FW?
Zit de SRS WOW funktie ook in 3.290??.... Zelf durf ik dit (nog) niet te proberen, omdat een aantal mensen problemen ondervonden na update met 3.290.

edit:
de 3.221 F/W liet zich zonder problemen in de i-Bead blazen :) Ik ben nou de verschillen aan het zoeken...

changelog:

The 6th F/W(v3.221)-SRS WOW version:

This F/W(v3.221) supports SRS WOW function, enhanced volume control as well as displaying memory capacity and bit rate.

1. SRS WOW function improves Bass and Surround sound as belows ;

SRS - surround sound
WOW - combination of SRS & TrubBass
TruBass - improvement in Bass tones that are often lost
during compressing or unable to be delivered by small
speakers.

2. Specified volume contorl
Volume level is changed from 27 to 30 level.

3. Displaying memory capacity & bit rate
Total and Free memory size is showed at the beginning
and bit rate can be displayed over the mp3 file.
*wma file is not adopted

4. Debugged
Some bugs over the f/w 3.141 were cleared.

[ Voor 18% gewijzigd door accel op 24-07-2003 15:25 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 14:20
accel schreef op 24 July 2003 @ 13:57:
Op http://www.ibead.co.kr staat inmiddels de officiële 6e FW v.3.221 (sinds 24/07 op de site) voor de I-BEAD 100.
Heeft iemand die al geprobeerd?
Wat is precies het verschil tussen deze FW en de "onofficiële" 3.290 FW?
Zit de SRS WOW funktie ook in 3.290??.... Zelf durf ik dit (nog) niet te proberen, omdat een aantal mensen problemen ondervonden na update met 3.290.

edit:
de 3.221 F/W liet zich zonder problemen in de i-Bead blazen :) Ik ben nou de verschillen aan het zoeken...

changelog:

The 6th F/W(v3.221)-SRS WOW version:

This F/W(v3.221) supports SRS WOW function, enhanced volume control as well as displaying memory capacity and bit rate.

1. SRS WOW function improves Bass and Surround sound as belows ;

SRS - surround sound
WOW - combination of SRS & TrubBass
TruBass - improvement in Bass tones that are often lost
during compressing or unable to be delivered by small
speakers.

2. Specified volume contorl
Volume level is changed from 27 to 30 level.

3. Displaying memory capacity & bit rate
Total and Free memory size is showed at the beginning
and bit rate can be displayed over the mp3 file.
*wma file is not adopted

4. Debugged
Some bugs over the f/w 3.141 were cleared.
hmm leuk, dit is volgens mij in 3.220 allemaal gefixt al.

denk dat 3.220 een gelekte testversie was ofzo en dat ze die nu onder 3.221 hebben uigebracht.

misschien dat 3.290 ook weer een test versie is en dat er een 3.291 komt daarna 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Heeft iemand die MP3 Playlist Sorter aan de praat gekregen?
Als ik hem installeer dan krijg ik alleen een biep (standaard win geluidje, zoals naar een niet bestaande drive gaan ofzo).
Verder niets..

Of heeft iemand een wel werkend progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah, ik ga nu voor het eerst 16 uur met ibead in het vliegtuig (31 juli vertrek naar WK in singapore), benieuwd of ie et gaat trekken, eerst ef goed leeg laden, en dan volledig 3 uur opladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar staat die 3.221 precies? linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
Ik weet niet precies wat er fout gaat, maar het upgraden van mijn firmware levert toch nog steeds problemen op. Het lijkt vrijwel onmogenlijk uberhaupt een nieuwe firmware er op te krijgen!. Ik gebruik de software zoals aanbevolen in de eerste post van dit topic. Download de firmware, en plaats de (meestal 2) files in de i-bead directory. I-Bead in recovery-mody, firmware vervangen, en formatteren. Gevolg.. I-Bead gaat vooralsnog alleen even aan-uit.. wat gaat er fout?

Misschien mogenlijk dat ik enkele bestanden die ik nodig heb mis??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 18:42
Bulldog schreef op 28 July 2003 @ 01:03:
[...]

Ik weet niet precies wat er fout gaat, maar het upgraden van mijn firmware levert toch nog steeds problemen op. Het lijkt vrijwel onmogenlijk uberhaupt een nieuwe firmware er op te krijgen!. Ik gebruik de software zoals aanbevolen in de eerste post van dit topic. Download de firmware, en plaats de (meestal 2) files in de i-bead directory. I-Bead in recovery-mody, firmware vervangen, en formatteren. Gevolg.. I-Bead gaat vooralsnog alleen even aan-uit.. wat gaat er fout?

Ik heb dat bij de i-bead, maar ook bij mijn computer: iedere keer als ik de firmware of het besturingssysteem vervang en daarna het zaakje formatteer, doen ze het niet meer :+

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulldog schreef op 28 July 2003 @ 01:03:
[...]

Ik heb ook net de firmware geüpdate, bij mij is alles perfect gegaan 8)
Ik heb (ook?) het bovenstaande bestand gedownload en de twee bestanden uitgepakt naar de I-Bead directory. Hierna heb ik het hele handeltje :+ geïnstalleerd met "i-BEAD100 Firmware Download", alles geheel volgens de handleiding en met het update programmaatje van de originele cd B) ...

Edit: staat je I-Bead wel goed in de recovery mode :Y) ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 10:58 . Reden: Zie "edit"... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik krijg hem dus morgen volgens mp3cdspeler.nl dus ik ga nu maar vast beginnen met het uitvogelen van die firmware en die editor zodat je je eigen plaatjes op't beeld ken toveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 10:57
Ik heb die laatste v3.221 f/w gedownload maar ik zie het volgende als ik update (vorige f/w was v3.220p)
Afbeeldingslocatie: http://kamphuis.dyndns.org/~sander/got/ibead-software.jpg

andere f/w versie maar alle versies zijn hetzelfde ??

Mijn adapter die mp3spelers nietmeer in voorraad had wordt vandaag nagestuurd. :)

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik heb um, en ik moet zeggen dat ik helemaal onder de indruk ben, ik bedoel dat geluid, die mogelijk heden, die kwaliteit van de radio tuner, allemaal toppie! en zo klein, me ouders zagen um niet eens zonder bril :P mooi helder scherm met zwaar relexte backlite, echt helder blauw gewoon :D
*een mijlpaal in het leven van mie hoen*

:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb em ook vandaag binnengehad en ben er erg blij mee :)

Hij wordt nu overigens geleverd met fw 3.221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 15:11:
nou, ik heb um, en ik moet zeggen dat ik helemaal onder de indruk ben, ik bedoel dat geluid, die mogelijk heden, die kwaliteit van de radio tuner, allemaal toppie! en zo klein, me ouders zagen um niet eens zonder bril :P mooi helder scherm met zwaar relexte backlite, echt helder blauw gewoon :D
*een mijlpaal in het leven van mie hoen*

:D _/-\o_
Jah en maak je borst maar nat want waar je ook vanaf nu heengaat met je ibead zal je veel reacties krijgen.
Ik heb mijn ibead nu een paar maanden en ik krijg nog telkens reacties van; "Wat is dat?" "Jezus, zo klein?" "Wat ze allemaal niet bedenken he?" "Dat wil ik ook!"
(In die volgorde ook ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

droge grap als iemmand vraagt of je een vuurtje hebt 8)7

heh, ik ga proberen dat condoompie op mijn schem te krijgen, en dat konijntje...

damn, ik ben echt behoorlijk blij met mijn beadje! mijn moeder trouwens ook...
heh, vandaag voor het eerst echt radio geluisterd (duh dat ik wel vaker radio heb geluistert, maar dan niet met doel het radio luisteren, maar meer omdat ie toevallig aanstond op die plek :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
HIDMAN-X schreef op 29 July 2003 @ 15:41:
[...]

Jah en maak je borst maar nat want waar je ook vanaf nu heengaat met je ibead zal je veel reacties krijgen.
Ik heb mijn ibead nu een paar maanden en ik krijg nog telkens reacties van; "Wat is dat?" "Jezus, zo klein?" "Wat ze allemaal niet bedenken he?" "Dat wil ik ook!"
(In die volgorde ook ;) )
en als je dan zeg dat je geen batterij heb, snappen ze het helemaal niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol,

heh, mijn eerste probleem is ondstaan, die software om de startup logos en al die andere fratsen the veranderen werkt niet met de firmware die ik heb (3.221 ofsow) dus ik kan het niet veranderen, als ik een oudere firmware in de directory op m'n schijf zet ziet ie wel alles en kan ik duz ook dingen veranderen, dus ik ga ff een down-date maken om dat ding op het schem te krijgen :9~ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 16:09:
lol,

heh, mijn eerste probleem is ondstaan, die software om de startup logos en al die andere fratsen the veranderen werkt niet met de firmware die ik heb (3.221 ofsow) dus ik kan het niet veranderen, als ik een oudere firmware in de directory op m'n schijf zet ziet ie wel alles en kan ik duz ook dingen veranderen, dus ik ga ff een down-date maken om dat ding op het schem te krijgen :9~ 8)7
of ff wachten tot de software geupdate word, helaas loopt dit topic niet meer zo hard, dus moet je beetje zelf de sofware zoeken (via google de naam intypen kom je wel op een website van de maker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iiiiiik ga wel ff zoekken, ik kreeg trouwens ook een draagtassie gratis, wie kreeg dat nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 22:55:
iiiiiik ga wel ff zoekken, ik kreeg trouwens ook een draagtassie gratis, wie kreeg dat nog meer?
ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou.... :( werkt bij mij voor geen 7x2.5x1.6 cm !

ik heb ouderen versies geprobeerd van dat ilogoed en ook nog een ander programma en telkens een error over die .bin file in programfiles :'(

nou, maar ff dan een andere 3.221 douwne ergens mischien zit er een fout in de cd ofsow

nog ff, die radio rulled, zo goed, zelfs binnens huis (geen verschil met buiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik dat weer :

place your mp3 player in recovery mode to continu

ken iemmand mij een betje helpen? want het licht aan m'n pc, maar ik kan niet uitvogelen waar :( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 23:49:
heb ik dat weer :

place your mp3 player in recovery mode to continu

ken iemmand mij een betje helpen? want het licht aan m'n pc, maar ik kan niet uitvogelen waar :( :9
Play knop indrukken, direct in je usb ding rammen, en die knop heeeeeeeel lang ingedrukt houden, net zolang tot windows denk "goh, misschien wil hij hem wel niet installeren"
Windows XP vond het leuk hem steeds weer te installeren zodat de speler van mij crashte en ik er niks meer mee kon doen. Na een reset en de knop ongeveer een minuut ingedrukt houden werkte het eindelijk :Y)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, nog iemand dat zijn ibead vanzelf aangaat als je hem aan de externe lader legt, hij is niet uit te zetten:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 10:21:
Hmmz, nog iemand dat zijn ibead vanzelf aangaat als je hem aan de externe lader legt, hij is niet uit te zetten:S?
Onder setup en dan usb-settings: kiezen voor "use as disk" ipv "use as player" (oid, ik momenteel m'n i-beadje niet bij de hand 8)7). Dan kan je hem niet meer aanzetten als ie in de lader zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, thnx, maar hij doet dat nog steeds hoor, dat was dus geen oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
http://www.ibead.co.kr/bbs/data/free_eng/AS329.zip

Vette nieuwe FW, versie 3.290 (met aangepaste graphics). Ik vind 'm heel mooi en nog geen bugje ondekt _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door WoWo op 30-07-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 10:43:
OK, thnx, maar hij doet dat nog steeds hoor, dat was dus geen oplossing
Ik had even over "externe" heen gelezen, op een externe lader staat ie idd altijd aan. Foutje 8)7, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ok, blunder, mijn 10 seconden zijn korter dan de gebruikelijke koreaanse 10 seconden dus dat firmware upgrade probleem is opgelost.

mijn andere probleem was dat dat iLOGOed niet compatible was met FW 3.221, dus ik heb meneer bingham daar over gemaild die een andere verzie voor alle i-bead owners in elkaar geflansed heeft die WEL werkt, net getest _/-\o_

http://www.ibead.co.kr/bb...e=headnum&desc=asc&no=877

hier te downe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoWo schreef op 30 July 2003 @ 11:00:

Vette nieuwe FW, versie 3.290 (met aangepaste graphics). Ik vind 'm heel mooi en nog geen bugje ondekt _/-\o_
Die firmware ziet er inderdaad erg goed uit alleen zijn er nu 2 geluidregelaars waarvan er maar één te bedienen is. Het geluid kan naar mijn mening ook niet erg hard (t.o.v. 3.220)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
  • Laatst online: 05-09-2020
Ik heb een 2de handse I-Bead 100 gekocht, er zat alleen geen hoesje bij.
waar kan ik zo'n hoesje kopen in nederland??
ik hoop dat iemand dit kan vertellen, want zou toch jammer zijn als er krassen op komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
I-Michiel schreef op 31 juli 2003 @ 01:16:
Ik heb een 2de handse I-Bead 100 gekocht, er zat alleen geen hoesje bij.
waar kan ik zo'n hoesje kopen in nederland??
ik hoop dat iemand dit kan vertellen, want zou toch jammer zijn als er krassen op komen
www.mp3cdspeler.nl

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, ik heb een betje lopenm klooien mer die firmware, ivm die fm tuner enzo, is best geinig.
ik kan nu zien welke kanalen ik afluister echt met een naampie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 23:41:
[...]

Die firmware ziet er inderdaad erg goed uit alleen zijn er nu 2 geluidregelaars waarvan er maar één te bedienen is. Het geluid kan naar mijn mening ook niet erg hard (t.o.v. 3.220)
ik heb 'm nooit zo hard staan ;) Dat van die geluidregelaars is wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel

Jammer genoeg staat er bij de credits van deze firmware (bij random/repeat setup) wel dat het 'maar' een 128 Mb is... En ik heb een 256 Mb :P

[ Voor 3% gewijzigd door barrymossel op 31-07-2003 11:50 . Reden: spelfoutje... en daar heb ik een hekel aan... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of die gasten van mp3cdspeler.nl vakantie hebben ofzo?

ik heb maandag een ibead besteld maar heb hem nog niet binnen en ze reageren ook niet op mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaserv
  • Laatst online: 05-09-2020
Ik heb ook een i-bead besteld, de ibead 150 256mb, weet emand hier wat het verschil is met de i-bead 100. Ik krijg hem dinsdag/woensdag.

Groetjes michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
I-Michiel schreef op 31 July 2003 @ 15:43:
Ik heb ook een i-bead besteld, de ibead 150 256mb, weet emand hier wat het verschil is met de i-bead 100. Ik krijg hem dinsdag/woensdag.
Technisch helemaal gelijk aan de ibead100, behuizing is iets gerestyled (ik neem aan steviger want de ibead150 is 4 gram zwaarder dan de ibead100 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een erg mooie firmware idd, bedankt voor de tip! Wel een btje vreemd trouwens dat in het main menu de icoontjes niet meescrollen en in het setup menu wel; of ben ik hiermee de enige?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote] Technisch helemaal gelijk aan de ibead100, behuizing is iets gerestyled (ik neem aan steviger want de ibead150 is 4 gram zwaarder dan de ibead100 ) [quote]

denk ik niet, ze hebben er een glanzend laagje over geplakt waardoor die iets dikker en zwaarder is volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een nieuw
model de IBead 150 a.s 9-8-2003
Als u deze voor de aankost datum besteld krijgt u 10.- euro korting Zie
website
Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

Tel: +31 (0)13 - 5230576
Fax: +31 (0)13 - 5230575
sales@mp3cdspeler.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:23

sealy

bastards...

vraagje:

Ik heb nu frimware 3.220 waarbij SRS geënabeled staat.

Maar ik kan SRS met geen mogelijkheid meer uitschakelen om gewoon zelf mijn equalizer instellingen in te stellen.

Iemand een idee hoe SRS uit moet?

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Houd de A<->B/rec knop ingedrukt

[ Voor 18% gewijzigd door HarmoniousVibe op 01-08-2003 14:32 . Reden: typo ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
LB06 schreef op 01 August 2003 @ 14:32:
Houd de A<->B/rec knop ingedrukt
Ja, en dan even bij de setup instellen dat je de A->B knop voor het swirchen van de SRS/TB/WOW/norm mode wilt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op 31 juli 2003 @ 11:49:
[...]

Jammer genoeg staat er bij de credits van deze firmware (bij random/repeat setup) wel dat het 'maar' een 128 Mb is... En ik heb een 256 Mb :P
Dat probleem had ik ook maar ik heb het zelf maar ff gefixed met IbeadResEdit. Er staat nu gewoon bij elke repeat instelling welke firmware het is; ook zie je de namen van me makers ed. niet meer. Als je niet zelf wilt rotzooien met IbeadResEdit kan ik je'm wel ff mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat programmatje heb ik ook, en moet zeggen dat ik er nu al veel lol mee heb beleefd, ik heb mijn fm gedoe aangepast zodat de naam van de zender er ook bij komt te staan, ik ben ook nog bezig om een extra info barretje te maken wat op de plaats van het handmatigge tunen komt zodat alle frecuenties er ook in staan :D

ow, ik heb ook nog de maker van dat logo editortje gemaild of het mogelijk was voor hem om een radio editor tooltje te maken, zodat ik geen 5 uur bezig ben pixel voor pixel dat beeld goed te krijgen 8)7 :? ik hoop dat hij dat kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.rcinfo.co.uk/files/radio_and_play_screen.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
hmmm, ik heb dus die 3.290 firmware erop staan, maar ineens heeft mij accu geen zin meer om op te laden. Heb het al een aantal keer geprobeerd, en hij zegt wel dat hij het doet, maar voller raakt ie niet.
Weet iemand of dit aan de firmware kan liggen, of dat dit louter een hardware probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op 01 August 2003 @ 18:13:
[...]

Dat probleem had ik ook maar ik heb het zelf maar ff gefixed met IbeadResEdit. Er staat nu gewoon bij elke repeat instelling welke firmware het is; ook zie je de namen van me makers ed. niet meer. Als je niet zelf wilt rotzooien met IbeadResEdit kan ik je'm wel ff mailen.
graag... kun je me mail ergens hier vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik gisteravond ffkes wat mp3tjes op mn ibead zetten, maar ik had er nog een paar log-files opstaan, die er eerst maar af (was van irc) wilde niet helemaal goed, hij geef constant foutmelding, dus ik maar gewoon rechtermuisklik-->formateren-->snelformateren. naja tot noch toe geen probleem, ff paar grote muziekbestanden erop, ibead dr uit, ik wil 's avonds luisteren, wat denk je? hij doet het niet, hij gaf aan 'no files'. Ik hem weer es uit/aan doen, komt er op het schermpje: free: 999 mb.

Dit klopt dus nie helemaal :P heb nogmaal maar 128mb. Ik kon ook niks meer opnemen met die recorder, zei die: device full. Wat moet ik nu doen? gewoon ff dat dingetje formateren (via de speler zelf) en nieuwe f/w erop zetten?
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.