Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kresh
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 22:23
mwah, nog niet echt de moeite waard om te laten zien (ander opstartlogootje + nick), was meer om even wat te experimenteren. Wil er wel iets leuks van maken, maar heb even nog geen inspiratie voor leuke graphics. Misschien helpt het als ik de graphics in actie zie (kortom: als ik zelf m'n iBead heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:05
Mr_Blobby schreef op 02 juli 2003 @ 08:39:
[...]

Ik gebruik zelf Advanced WMA Workshop. Je kan hiermee ook id-tags verwijderen, maar of dit ook batchgewijs kan, weet ik niet. Maar volgens mij geeft de i-Bead bij WMA bestanden zowiezo alleen de bestandsnaam weer.
Bij WMA bestanden geeft hij gewoon alles (title - artist - album) weer, hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:05
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 22:58:
naja, ik heb hem inderdaad veel op de fiets op, als ik niet op de fiets zit dan is het hardst van neo wel redelijk te doen, maar op de fiets is ie veel te zacht, ik heb de equalizer meestal op extreme bas staan, of SRS op WOW met TB en SRS op max
Misschien toe aan een gehoorapparaatje? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 14:44:
Ik heb net mijn i-bead geupdate met de firmware van neogames en nu doet hij het helemaal niet meer, ik heb em net geformateerd en ook dat werkt neit.

Ik kan niet in recovery mode komen, maar kan wel op de i-bead komen als ik em zo in men usb slot steek. dan kan ike r ook gewoon bestanden enz. opzetten.

De I-bead gaat ook niet meer aan als ik op de play/pause knop druk, heel even gaat het licht dan aan om daarna meteen weer uit te gaan.

In de root van de I-bead staat ook helemaal niets, terwijl dat franse programma een settings.dat bestand verwacht, kan iemand mij misschien de bestand(en) sturen die in de root staan, misschien dat ie dan al iets meer doet..

Of als iemand een andere oplossing weet...

edit: het is niet meer nodig heb em net weten te maken door op windows 98 een nieuwe firmware erop te zetten in windows xp werkte dit niet meer!
Ik ben niet van plan om speciaal op een win98 bak die firmware erop te gooien. Hij moet gewoon onder winxp ook werken, en dat doet ie dus niet. Gare versie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
Weet iemand waar je de settings van de Jog key kan aanpassen? Normaal kan dit in het menu setup, staat ook in de handleiding, maar bij mij staat er in de plaats van dat menu'tje het menu'tje usb settings, dat dan weer niet in de handleiding vermeld staat :p

offtopic:
Ja ik heb hem een uurtje geleden aangekregen via taxi post :) Wel 2 en een halve week na mijn bestelling, en zonder het beloofde line-out kabeltje maar goed...
edit: Ik keek nog eens in de doos en zag daar het beschermhoesje liggen :) Ze zullen geen line out kabeltjes meer gehad hebben misschien

[ Voor 15% gewijzigd door mr_star op 03-07-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke instellingen gebruiken jullie dan dat ie zo hard kan, ik heb neo's firmware opnieuw erop gepleurd (die met dat vliegtuigje, en 3.141 ani etc.) en dan op WOW staan, maar ben er nog niet echt kapot van, echt hard is ie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

ben ik trouwens de enige zonder factuur bij mp3cdspelers.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
benchMarc schreef op 03 July 2003 @ 17:48:
[...]
Ik ben niet van plan om speciaal op een win98 bak die firmware erop te gooien. Hij moet gewoon onder winxp ook werken, en dat doet ie dus niet. Gare versie dus.
Bij mij is het ook niet mogenlijk om onder WinXP een nieuwe firmware te plaatsen. Heb dan ook het probleem dat de IBead niets meer doet, heel even aangaat, en dan weer uit.. heb helaas niet de beschikking over een -niet- WinXP workstation. Heel vaag, maar ik krijg alleen de orginele firmware goed geflashed onder XP. Vaag /raar probleem.. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op 03 juli 2003 @ 20:54:
ben ik trouwens de enige zonder factuur bij mp3cdspelers.nl?
Nee, hier nog een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

dan gaat helen je zo mailen om een factuur te mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoy ben nieuw hier maar ik volg al een tijdje dit forum,
heb er ook 1 besteld bij mp3spelers.nl.
Is nu al meer dan een week dat ik er op wacht.
Ze beloven me in de talrijke e-mails dat het verstuurd is keer op keer
ik denk als taxipost hier aan de deur komt dat het een grote vrachtwagen zal zijn om al
mijn beloofde e-bead's te kunnen leveren 8)7 .
ik begin hun spelletjes moe te worden en ik sta op punt te anuleren bij mp3spelers.nl })
mijn vraag nu : zijn ze bij mmport correcter met hun leveringen ?
want ik heb hem dringend nodig want ik moet eind volgende week voor een tijd naar het hospital voor een zware operatie en zou graag mijn eigen muziek mee hebben.
Greetz duupje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 00:46:
hoy ben nieuw hier maar ik volg al een tijdje dit forum,
heb er ook 1 besteld bij mp3spelers.nl.
Is nu al meer dan een week dat ik er op wacht.
Ze beloven me in de talrijke e-mails dat het verstuurd is keer op keer
ik denk als taxipost hier aan de deur komt dat het een grote vrachtwagen zal zijn om al
mijn beloofde e-bead's te kunnen leveren 8)7 .
ik begin hun spelletjes moe te worden en ik sta op punt te anuleren bij mp3spelers.nl })
mijn vraag nu : zijn ze bij mmport correcter met hun leveringen ?
want ik heb hem dringend nodig want ik moet eind volgende week voor een tijd naar het hospital voor een zware operatie en zou graag mijn eigen muziek mee hebben.
Greetz duupje 8)
Ik zie dat je ook van België bent. Ik heb op mijn IBead 2 en een halve week gewacht omdat ze uit voorraad waren. Vorige woensdag zijn ze eindelijk verstuurt via Nederland omdat ze aan het verhuizen waren, en ik heb de mijne gisteren aangekregen. Ik zou nog wachten met de annulatie want waarschijnlijk zal je hem vandaag wel aankrijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door mr_star op 04-07-2003 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:25

Garyu

WW

mr_star schreef op 03 juli 2003 @ 20:47:

offtopic:
Ja ik heb hem een uurtje geleden aangekregen via taxi post :) Wel 2 en een halve week na mijn bestelling, en zonder het beloofde line-out kabeltje maar goed...
edit: Ik keek nog eens in de doos en zag daar het beschermhoesje liggen :) Ze zullen geen line out kabeltjes meer gehad hebben misschien
Ik heb ook dat hoesje gekregen zonder het besteld te hebben. Nouja, is toch geen ramp?! :)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Garyu schreef op 04 July 2003 @ 11:51:
[...]

Ik heb ook dat hoesje gekregen zonder het besteld te hebben. Nouja, is toch geen ramp?! :)
Is zeker geen ramp :) heel handig bij het joggen. Ik bedoel maar dat ze mij een line-out kabeltje hadden belooft voor het wachten, maar ik ben toch gelukkiger met het hoesje. Line out kabeltjes heb ik toch al genoeg :p Ze doen daar bij mp3spelers.nl toch wel moeite om de klanten tevreden te houden, en dat ben ik nu ook ondanks de lange wachttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Bulldog schreef op 03 juli 2003 @ 20:57:
[...]

Bij mij is het ook niet mogenlijk om onder WinXP een nieuwe firmware te plaatsen. Heb dan ook het probleem dat de IBead niets meer doet, heel even aangaat, en dan weer uit.. heb helaas niet de beschikking over een -niet- WinXP workstation. Heel vaag, maar ik krijg alleen de orginele firmware goed geflashed onder XP. Vaag /raar probleem.. :).
Klopt, precies hetzelfde probleem. Alhoewel ik wel zo'n versie kon flashen die niet officieel was. Was zo'n versie met dat WOW en een heel ander menu, en dat AMD XP logo. Die werkte toen wel. Maar ik had dus idd ook bij die firmware van neo dat ie aanging en dan meteen weer uit. Zie je misschien net een halve sec dat ie blauw is. Wel bagger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
mr_star schreef op 03 juli 2003 @ 20:47:
Weet iemand waar je de settings van de Jog key kan aanpassen? Normaal kan dit in het menu setup, staat ook in de handleiding, maar bij mij staat er in de plaats van dat menu'tje het menu'tje usb settings, dat dan weer niet in de handleiding vermeld staat :p

...
[/offtopic]
Laat maar, ik heb toevallig ontdekt dat je door eventjes op de jog key te duwen, je verandert van scan mode naar normale mode. Maar nu toch nog 1 ding: Is er geen mogelijkheid om 'te shufflen' in 1 map? Ik heb namelijk 3 mappen met andere genres, en het is vrij irriterend als er na een hevig rock nummer een traag nummer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_star schreef op 04 juli 2003 @ 17:16:
[...]

Maar nu toch nog 1 ding: Is er geen mogelijkheid om 'te shufflen' in 1 map? Ik heb namelijk 3 mappen met andere genres, en het is vrij irriterend als er na een hevig rock nummer een traag nummer speelt.
volgens mij kun je gewoon shuffle selecteren in de opties en dan met A<->B een mapje selecteren (in folder select), hij shuffled dan alleen in de geselecteerde map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 18:01:
[...]

volgens mij kun je gewoon shuffle selecteren in de opties en dan met A<->B een mapje selecteren (in folder select), hij shuffled dan alleen in de geselecteerde map
THX! werkt perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope weer niets vandaag
grrrrr :(
mr_star schreef op 04 July 2003 @ 09:37:
[...]

Ik zie dat je ook van België bent. Ik heb op mijn IBead 2 en een halve week gewacht omdat ze uit voorraad waren. Vorige woensdag zijn ze eindelijk verstuurt via Nederland omdat ze aan het verhuizen waren, en ik heb de mijne gisteren aangekregen. Ik zou nog wachten met de annulatie want waarschijnlijk zal je hem vandaag wel aankrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 12:30
hmm zit hier ook nog over na te denken....want vind de IRIVER IFPII ook wel wat..
maar nu ik op http://www.mmport.nl/ lees "De opvolger van de IBEAD-100 --> IBEAD-150 "Jens of Sweden" Editie, (Rond 8-7-2003 verwacht!)" wil ik deze eigenlijk wel even afwachten..want dan zullen de prijzen wel dalen

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was net ff aan het opladen via de adapter...heeft er zo'n 6 uur aangezeten en toch was 'ie helemaal vol :? ik dacht dat de ibead automatisch ontlade na 3 uur? of is dat verholpen sinds de nieuwe F/W (3.141)?

<edit>
als dat AC-symbooltje zwart-wit knippert is ie toch vol?
</edit>

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij gaat ie dan een stukje ontladen en dan weer opladen. Bij mij deed hij hetzelfde en hij was ook gewoon vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke oke, ik ben echt benieuwd naar dit apparaatje. En dan ook nog die geweldige tweak korting. Helaas helaas, ik heb nu al 2 e-mailtjes gestuurd naar mp3speler.nl maar nog nix terug gekregen. Is de actie voorbij of .... Ik neem aan dat die emailtjes automatisch worden gegenereerd en niet door 1 of andere tiepmiep moet worden terug gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:23

sealy

bastards...

wel een tiepmeip daar:)

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tweak actie is nog wel geldig. Pfff gelukkig maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:54

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 22:17:
was net ff aan het opladen via de adapter...heeft er zo'n 6 uur aangezeten en toch was 'ie helemaal vol :? ik dacht dat de ibead automatisch ontlade na 3 uur? of is dat verholpen sinds de nieuwe F/W (3.141)?

<edit>
als dat AC-symbooltje zwart-wit knippert is ie toch vol?
</edit>
Het lijkt alsof hij vol is maar is dat stiekem niet.
Ik liet hem er eerst ook gewoon veel langer aanzitten dan 3 uur maar dan was hij echt binnen 7 uur leeg ofzo.
Nu heb ik echt toen ie helemaal leeg was 3 uur geklokt en nu doet ie het echt wel langer dan 10 uur achter elkaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kresh
Damn, postbode is vanochtend geweest, maar er was niemand thuis. Moet dus wachten tot maandag, helaas.
Wel vreemd trouwens dat ik nog helemaal niets van mp3cdspeler.nl heb gehoord en dat hij toch al verzonden is. Geen bevestiging van de order, geen mailtje dat ie verzonden is, niks. Naja, hij is er iig (bijna), dus dat is lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de Ibead 150: http://www.mmport.nl/shop/ibead/ib100.html

Eigenlijk alleen de menusturing en design wat is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 18:09:
Dit is de Ibead 150: http://www.mmport.nl/shop/ibead/ib100.html

Eigenlijk alleen de menusturing en design wat is veranderd.
Grappig dat de url nog ib100.html is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Ik heb wat muziek opgenomen van de radio maar wanneer ik de voice map af probeer te spelen zegt ie dat er geen files inzitten.
Maar wanneer ik in de map kijk zitten er twee wav files in?
Weet iemand een oplossing?

[ Voor 68% gewijzigd door HIDMAN-X op 07-07-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kresh
Ik krijg het niet voor elkaar om een andere f/w dan 3.061 succesvol op mijn i-Bead te zetten.
Snap er vrij weinig van. Laat het nu maar ff zo want ik wil hem even testen ipv alleen maar f/w updaten :)

edit: ah damn, deze versie heeft geen filebrowser :(
Toch nog maar ff verder prutsen dan..doe toch echt alles zoals het moet volgens mij...
edit2: volgens mij werkt het nu wel..het zal wel.. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Kresh op 07-07-2003 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij stond 3.141 er vanuit de box al op. Is die 3.061 nieuwer dan die 3.141?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kresh
nee, ouder, maar er ging iets fout met updaten en alleen die oude wilde er nog op
Heb het inmiddels al opgelost: was zo dom om alleen de .bin te kopieren en niet de rest van de f/w-bestanden.
Werkt nu perfect, met 3.220. Ben er erg blij mee :) Nu nog keer gaan sporten ofzo om hem te testen, in huiskamer zittend dat ding testen is niet echt ideaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 18:42
Op de site van "Jens of Sweden" (die vage retailer, zie openingspost) zijn officiele(?) nieuwe versies van de FW te downloaden (versie 3.221 - engels). Eén gewone versie en eentje met grote icons :P Die laatste werkt in ieder geval bij mij, maar ik heb hem nog niet goed kunnen testen :>

Wel vreemd overigens dat deze FW wel van deze site te downen is, en niet te vinden is op de officiele ibead-site :?

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:20
WoWo schreef op 08 juli 2003 @ 08:53:
Op de site van "Jens of Sweden" (die vage retailer, zie openingspost) zijn officiele(?) nieuwe versies van de FW te downloaden (versie 3.221 - engels). Eén gewone versie en eentje met grote icons :P Die laatste werkt in ieder geval bij mij, maar ik heb hem nog niet goed kunnen testen :>

Wel vreemd overigens dat deze FW wel van deze site te downen is, en niet te vinden is op de officiele ibead-site :?
het enige nieuwe wat ik kan ontdekken is een equalizer die je in kan stellen net als dat in winamp kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
Ik kan er ook niet veel nieuws in ontdekken, maar deze versie zou wel officieel en ondersteund zijn... (voor wat het waard is natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
WoWo schreef op 08 juli 2003 @ 16:16:
Ik kan er ook niet veel nieuws in ontdekken, maar deze versie zou wel officieel en ondersteund zijn... (voor wat het waard is natuurlijk ;))
het geluid gaat wel klepper hard nu _/-\o_

n hij heeft auto radio preset. hij zoekt alles af en zet goede zenders onder een nummer of cijfer. jamemr dat dit maar tot 96.0 ga omdat dan de presets vol zitten, zo mis ik dus de goede zenders

[ Voor 26% gewijzigd door Mich op 08-07-2003 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

auto scan had 3.141 ook al, je kan nu de overige nog handmatig opzoeken. Even je menu knop ingedrukt houden op de preset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nog steeds niet te spreken over het volume, heb em altijd op max staan, ook met de aangepaste firmware's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kresh
Heb er ook zonder problemen op gezet. Gaat goed hard, alleen op fiets heb je dat ook echt wel nodig. Volgens mij was 1 van de eerdere f/w's die ik er om te testen op had gezet veel luider, maar ja, dat weet ik ook niet meer precies eigenlijk :)
Wel cool iig dat die f/w's goed geupdate worden
Binnenkort als ik tijd heb maar eens nieuwe graphics maken voor de radiozenders; die cijfertjes vervangen door grotere tabbladen met de naam erop ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het geluid dus echt niet te zacht he. Ik gebuik in-ear hoofdtelefoontjes van Philips, en heb het geluid meestal op 2/3 of 3/4 staan als ik op de fiets zit, en dan hoor ik het prima. Echt hoor, als je hem op vol volume hebt staan en je vind em veels te zacht, dan moet je toch maar is gaan twijfelen of het wel aan de i-bead ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 22:14:
Ik vind het geluid dus echt niet te zacht he. Ik gebuik in-ear hoofdtelefoontjes van Philips, en heb het geluid meestal op 2/3 of 3/4 staan als ik op de fiets zit, en dan hoor ik het prima. Echt hoor, als je hem op vol volume hebt staan en je vind em veels te zacht, dan moet je toch maar is gaan twijfelen of het wel aan de i-bead ligt...
/me stemt hierbij in

als ik volume nu op 30 zet. dan is dat even hard als normaal een radio staat ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

als ik die nieuwe firmware erop gooi en dan de resource vervang door mijn bewerkte resource van die vorige firmware heeft dit dan effect op de nieuwe opties van de firmware of alleen op de graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 10.000 berichtjes over de I-Bead100 ben ik even het spoor bijster over de firmware. Welke is nu de beste? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Wat is nou het vershil tussen die i bead 150 en de voorganger er staat dat de bediening makkelijker is geworden, zitten er andere knopjes op ofzo? en wat is de jens of sweden editie, alleen dat de verpakking anders is?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
In de 150 zit niet veel verschil. Ze hebben zover ik weet alleen het uiterlijk iets blitser gemaakt. De Ibead200 zal wel het één en ander aan technische verbeteringen en uitbreidingen gaan kennen.
na 10.000 berichtjes over de I-Bead100 ben ik even het spoor bijster over de firmware. Welke is nu de beste?
Ja, maar net welke je zelf het fijnst vind.
Ik zelft vind deze FW echt de beste Maar ja, smaken verschillen :) 3.221 is iig de nieuwste FW

edit
en wat is de jens of sweden editie, alleen dat de verpakking anders is?
Ja, JOS is precies hetzelfde.. alleen wordt het door een ander bedrijf verkocht. Zo heb je in australie de JNC... Ook hetzelfde.. maar ook door een ander bedrijf. waarschijnlijk doen ze het zo omdat I-Bead niet in z'n eentje de marketing van over de hele wereld kan voorzien.

[ Voor 28% gewijzigd door Maxonic op 11-07-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens al info over de Ibead 200 te krijgen en eventueel fotoos? Ik heb gezocht maar niets gevonden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kresh
Heb even zitten prutsen op een nieuw graphics voor de fm-tuner.
Ben er niet helemaal tevreden over, maar aangezien het nogal een pestwerkje is, laat ik het maar zo :)
Je kunt nu iig in 1 oogopslag zien op welke zender je zit.
Impressie: Afbeeldingslocatie: http://student.hosting.kun.nl/pimkrebbers/fotos/ibead/radio.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
Kresh schreef op 12 July 2003 @ 13:12:

Impressie: [afbeelding]
Ziet er cool uit! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Kresh schreef op 12 juli 2003 @ 13:12:
Heb even zitten prutsen op een nieuw graphics voor de fm-tuner.
Ben er niet helemaal tevreden over, maar aangezien het nogal een pestwerkje is, laat ik het maar zo :)
Impressie: [afbeelding]
Woah! Dat ziet er inderdaad zeer soepel uit! Daar ben je vast wel even mee bezig geweest ;-). Alleen jammer dat iedereen voor z'n eigen regio dus z'n eigen graphics moet gaan zitten maken.. Misschien dat iemand daar een editordinges voor kan schrijven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb gezien dat de I-Bead USB 2.0 is, maar is hij ook hi-speed USB 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kresh
Garyu schreef op 12 July 2003 @ 17:53:Woah! Dat ziet er inderdaad zeer soepel uit! Daar ben je vast wel even mee bezig geweest ;-). Alleen jammer dat iedereen voor z'n eigen regio dus z'n eigen graphics moet gaan zitten maken.. Misschien dat iemand daar een editordinges voor kan schrijven :Y)
Tnx
Heb er idd al wel aan gedacht om soort van editortje te maken. Beetje prutsen met PHP en GD lib ofzo, maar heb er op dit moment geen zin in...komt heeeel misschien nog wel keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
ddc schreef op 12 juli 2003 @ 18:11:
Ik heb gezien dat de I-Bead USB 2.0 is, maar is hij ook hi-speed USB 2.0?
Nee, hij is USB 1.1
4Mbps is zijn datasnelheid
en ja, het is compatiable met USB 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Kresh schreef op 12 July 2003 @ 19:09:
[...]
Tnx
Heb er idd al wel aan gedacht om soort van editortje te maken. Beetje prutsen met PHP en GD lib ofzo, maar heb er op dit moment geen zin in...komt heeeel misschien nog wel keer...
Oh, was ook niet bedoeld dat jij dat nou zou moeten gaan maken ofzo, maar meer, eh, tsja, eh.. iemand? ;) Ik weet zelf niet genoeg van de combinatie PHP/plaatjes maken, anders had ik me misschien nog wel opgeworpen in de strijd. Wie weet iemand op het I-bead forum?

Heb je trouwens je graphic ook op dat forum gezet? Misschien dat iemand dan wel gewoon eventjes iets in mekaar zet ala ResEdit voor graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

als ik die nieuwe firmware erop gooi en dan de resource vervang door mijn bewerkte resource van die vorige firmware heeft dit dan effect op de nieuwe opties van de firmware of alleen op de graphics? again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ik ben ook van plan een mp3 speler te gaan kopen nog ff sparen:P maar hoe is de fm ontvangst van deze speler ik woon in utrecht is er iemand uit die regio die dat ff kan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

shameblaster schreef op 13 July 2003 @ 11:38:
Ik ben ook van plan een mp3 speler te gaan kopen nog ff sparen:P maar hoe is de fm ontvangst van deze speler ik woon in utrecht is er iemand uit die regio die dat ff kan testen
Die is gewoon goed te noemen hoor, de enige zender waar ik echt vaak naar luister (3 fm) is altijd perfect stereo te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 15:39
shameblaster schreef op 13 July 2003 @ 11:38:
Deze zenders kan ik in Nieuwegein goed ontvangen:Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~grotenb/mr_blobby/i-Bead%20radio.gif
Meteen even pronken met mijn radiozender creatie. :7

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yow,
ik op vakantie en wil graag weten of je ook de i-bead in het vliegtuig mag gebruiken, want radio's zijn daar verboden om te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
als julie mp3 naar wma omzetten op hoeveel bit enzo moet die dan om de kwaliteit gelijk te houden en toch kleiner te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
Je moet nooit het ene compressieformaat naar het andere omzetten. Dat geeft enorme verliezen. Encodeer de muziek dan opnieuw vanaf de originele CD naar de gewenste codec en bitrate naar keuze. Daarom heeft het re-encoden van bijvoorbeeld een 256kbps mp3 naar 128kbps absoluut geen zin, veel te veel verlies van informatie c.q. muzikaliteit.

Niet doen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JazzySOB schreef op 13 July 2003 @ 21:53:
Je moet nooit het ene compressieformaat naar het andere omzetten. Dat geeft enorme verliezen. Encodeer de muziek dan opnieuw vanaf de originele CD naar de gewenste codec en bitrate naar keuze. Daarom heeft het re-encoden van bijvoorbeeld een 256kbps mp3 naar 128kbps absoluut geen zin, veel te veel verlies van informatie c.q. muzikaliteit.

Niet doen dus..
hoe kun je gedowloade bestandjes [128MP3] naar WMA of 96MP3 omzetten dan? ik gebruik nu een encoder maar wma wordt dan heel slecht met zo'n hoge piep, alleen MP3@96kb is nog redelijk goede kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Laatst online: 05-09 08:22
Ik ben wel benieuwd naar die usb <-> batterij oplader ivm met camperen waar ik geen stroom heb.

Daar heb ik tot nu toe alleen plaatjes van gezien. Maar hoe zit dat verder?
Is dat gewoon gemaakt door een knutselaar? of zijn die dingen in de productie?
want op www.i-bead.nl staan die pics ook.

Mogelijk om het zelf te maken met enige technische ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCk- schreef op 14 July 2003 @ 00:31:
Ik ben wel benieuwd naar die usb <-> batterij oplader ivm met camperen waar ik geen stroom heb.

als je nou ff naar de oude topic van de ibead gaat, daar staat zelfs een heel schema van de batterij oplader...maar ik geloof dat die niet helemaal klopte, ivm de afnemende spanning van de 9V batterij ofzo wat misschien slecht was voor de ibead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 00:30:
[...]

hoe kun je gedowloade bestandjes [128MP3] naar WMA of 96MP3 omzetten dan? ik gebruik nu een encoder maar wma wordt dan heel slecht met zo'n hoge piep, alleen MP3@96kb is nog redelijk goede kwaliteit
Ik gebruik zelf de convertor die bij de windows media bonus pack zat om mp3 (128/192) om te zetten naar WMA.
Ik hoor het verschil niet duidelijk maar er past wel vééél meer op m'n ibead, daarom vind ik het een goede rede om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 10:39:
[...]

als je nou ff naar de oude topic van de ibead gaat, daar staat zelfs een heel schema van de batterij oplader...maar ik geloof dat die niet helemaal klopte, ivm de afnemende spanning van de 9V batterij ofzo wat misschien slecht was voor de ibead
ja heb ik gelezen. Maar omdat er nooit over doorgepraat is wil ik het even omhoog halen.
Want dat schemaatje was niet echt duidelijk en je zegt het zelf al, ws. lukt het niet zo ivm afnemende spanning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenshiNL
  • Laatst online: 17-08 18:30
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 00:30:hoe kun je gedowloade bestandjes [128MP3] naar WMA of 96MP3 omzetten dan? ik gebruik nu een encoder maar wma wordt dan heel slecht met zo'n hoge piep, alleen MP3@96kb is nog redelijk goede kwaliteit
Of met dbPowerAmp, ook al eerder genoemd in dit draadje: http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

MaCk- schreef op 14 juli 2003 @ 00:31:

Ik heb de oplader thuis liggen, het is gewoon een standaard transformatortje zegmaar, dat naar 5V(?) omzet. Ik gebruik het ding regelmatig, ben er tevreden over hoor. Gewoon degelijke kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
hoe kom je eraan dan?
zelf gefixt? of kan je hem compleet zo kopen?

ik wil er ook eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avoid
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 10:39
Weet niet of iemand nog op zoek is naar een I-bead... Ik heb er
een gekocht en er nog helemaal niets mee gedaan... Iemand interesse?
't betreft de 256MB variant, inclusief tasje/hoesje. Is geimporteerd uit Amerika.
200 euro excl. verzendkosten, of afhalen in Hilversum. 't Is een heel mooi
ding, maar als je er niets mee doet is 't wel een *heel* duur speeltje....

Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avoid schreef op 14 July 2003 @ 20:09:
Weet niet of iemand nog op zoek is naar een I-bead... Ik heb er
een gekocht en er nog helemaal niets mee gedaan... Iemand interesse?
't betreft de 256MB variant, inclusief tasje/hoesje. Is geimporteerd uit Amerika.
200 euro excl. verzendkosten, of afhalen in Hilversum. 't Is een heel mooi
ding, maar als je er niets mee doet is 't wel een *heel* duur speeltje....
tsss...wie wil z'n ibead nou weg doen...zo'n _/-\o_ apparaat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de mijne ook wel wegdoen als ik 175 euro ervoor zou krijgen:P

dan zou ik me een mambox kopen, toch handiger zo'n AAA batterijtjes :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TenshiNL schreef op 14 July 2003 @ 16:44:
[...]

Of met dbPowerAmp, ook al eerder genoemd in dit draadje: http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm
handig progje ja...heb ff gezocht naar WMA9 codecs...en gevonden, en ik zag daar ook MP4 codecs staan.. :? ben ik de enige die daar nog nooit van gehoord heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

MP4 is een formaat met video erbij. Public Enemy heeft dat "bedacht" iig zich ervoor hard gemaakt. Zoek maar

[ Voor 12% gewijzigd door Roeligan op 16-07-2003 08:24 . Reden: damn typo... ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op 15 July 2003 @ 08:11:
MP4 is een formaat met video erbij. Public Enemy heeft dat "bedacht" iig zig ervoor hard gemaakt. Zoek maar
das leuk als er in de toekomst een klein schermpje op je mp3/4 speler zit, kun je gelijk de clip zien... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
mn ibead zit vast
heb dus dit opgezocht:

van een forum ergens...

IN ENGLISH:

Since a few players seem to have locked themselves when the user haven't used "secure unmount", here's a solution to the problem:

If your unit has locked itself so that it won't start, or just start for a second and then turn off again, here's what to do:

1. Start by plugging the unit into the USB-port so that Windows discovers it.
2. Go to the Device Manager (think it's named like that) at the Control Panel, then System. Uninstall USB Masstorage Device.
3. Go to debugmode by holding the resetbutton, then press the playbutton and hold both. Release the resetbutton, but continue holding the playbutton for 10 seconds. When 10 seconds have passed, release the playbutton.
4. Update your firmware (remember to de-check "Quick Download")
5. Go to debugmode and use the formattingprogram. When you enter the program be sure that the memory type is "Internal" and that no device-letter is there. If a deviceletter is there, try going into debugmode once again. (If "Internal" doesn't show up but a device-letter does, you can format, but we don't recommend you to.)

Translated by ZaInT (somewhat tired)

alleen wat is de reset button? enigste wat ik kan bedenken is de a<->b knop.
maar daarmee lukt het niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
laat maar.. het is al gelukt
kleine gaatje was het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

http://members.lycos.nl/pindaaaaaa/bullshit

dan resource_3410.zip

Mijn nieuwe resource, paar dingen geripped van een andere resource maar zelf echt ontzettend veel veranderd, menu, volume, intro, outro enz enz

[ Voor 12% gewijzigd door PnD op 16-07-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb de Search gebruikt maar kan niks over de Alltec EZ3 vinden, heeft hier misschien iemand al ervaringen gehad met deze mp3 speler.
Wil deze namelijk gaan kopen alleen wil ik wel weten of het geluid goed luid is. want anders neem ik deze i-bead 100. deze EZ3 is nog iets goedkoper ook. 139 Euro

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/fotos/produkten/370_2.jpg

Edit: heb het plaatje geresized om de Outlay niet te verneuken. Daardoor is de kwaliteit wel iets achteruit gegaan, klik op het plaatje voor het origineel plaatje.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 21:51:
ja ik heb de Search gebruikt maar kan niks over de Alltec EZ3 vinden, heeft hier misschien iemand al ervaringen gehad met deze mp3 speler.

[...]

[afbeelding]

Edit: heb het plaatje geresized om de Outlay niet te verneuken. Daardoor is de kwaliteit wel iets achteruit gegaan, klik op het plaatje voor het origineel plaatje.
Is al eens in een topic voorbij gekomen. Let er goed op dat deze speler aanvankelijk geen id3-tags lijkt te ondersteunen (het super-geavanceerde hight-tech LCD is dus... niet zo super-geavanceerd en high-tech :+ ).

Verder doet het geheel me een beetje plastic aan. Prijs is wel erg lekker, maar persoonlijk zou ik toch voor de i-Bead kiezen (is inmiddels al een breed bekend en dus ondersteund product, unlike deze EZ3), of wellicht voor de OraCom ORC-200 kiezen (als je toch iets totaal anders wil).

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn id3-tags :?

Maar hoe zit het met het geluids kwaliteit.
Ik wil de i-bead wel alleen is toch wel zon 30 Euro duurder ;(

Maar raadt je me de Oracom Orc-200 wel aan. ik vind het belangrijk dat het geluid lekker hard kan. Want de Oracom ziet er wel redelijk goed uit, en de prijs is ook goed.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Dat is een weergave van het nummer in tekstuele vorm; dus de naam van de track, de artiest, het album etc etc. zit in zo'n tag. Als een mp3-speler zoiets niet support ben je dus beperkt tot het aflezen van voortgangsindicatie (hoeveel tijd er verlopen is, welk tracknummer er nu wordt afgespeeld: zoals bij een standaard CD-speler het geval is).
Maar hoe zit het met het geluids kwaliteit.
Ik wil de i-bead wel alleen is toch wel zon 30 Euro duurder ;(
Ik heb deze speler niet uitgeprobeerd, je zou zoiets moeten aankaarten in een nieuw topic (dit is immers een "i-Bead only" topic) of bijvoorbeeld hier (helaas heb ik de laatste tijd weinig ruimte gevonden om dat topic te onderhouden).

Ontopic: de nieuwe i-Bead (150) zal verschijnen in een "H"- en een "M"-uitvoering. De "H"-versie werd hier al eens geshowed, dus bij deze de "M"-versie:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa280602/mp3spelers/flash/big/ibead150m.jpg

Iets ander uiterlijk (net als de "H"-uitvoering), verder weinig nieuws aan de horizon

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

the_Omniscient schreef op 16 July 2003 @ 22:43:

Ontopic: de nieuwe i-Bead (150) zal verschijnen in een "H"- en een "M"-uitvoering. De "H"-versie werd hier al eens geshowed, dus bij deze de "M"-versie:

afbeelding

Iets ander uiterlijk (net als de "H"-uitvoering), verder weinig nieuws aan de horizon
Ziet er strak uit zeg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

En die ziet er precies hetzelfde uit (op het logo'tje na) als de Jens of Sweden MP-110 die ze bij MMPORT verkopen als de I-Bead 150...

Ik ben overigens erg tevreden met m'n I-Bead, zeker vergeleden met de Duex XP die ik daarvoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
Het lijkt er op dat er een nieuwe (koreaanse) firmware is uitgekomen, versie 3.290
(zie http://www.i-bead.co.kr/b...ge=headnum&desc=asc&no=36 ) alleen, mijn koreaans is zo slecht :'(
Is er iemand die dat postje kan vertalen, of nog beter, de FW kan vertalen? Ik ben wel benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Met welke firmware kon het geluid nu weer harder? Want dit topic wordt zo lang... Ik heb nu versie 3.141, maar met mijn nieuwe oordopjes klinkt het veel zachter. Niet hard genoeg voor op de fiets. Het is in dit topic vermeld, maar ik vind het niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoWo schreef op 17 juli 2003 @ 10:08:
Het lijkt er op dat er een nieuwe (koreaanse) firmware is uitgekomen, versie 3.290
(zie http://www.i-bead.co.kr/b...ge=headnum&desc=asc&no=36 ) alleen, mijn koreaans is zo slecht :'(
Is er iemand die dat postje kan vertalen, of nog beter, de FW kan vertalen? Ik ben wel benieuwd :P
Ik hoop dat er in dat geval een nieuwe optie ofzo opkomt. Ik heb al eerder in het topic gemeld wat ik graag zou zien. Bijv. een klokje een visualisatie enz...
Verder altijd leuk nieuwe firmware.
Welk type geluidsformaat levert nou de beste kwaliteit op bij het minst aantal mb`s?? En met welk proggie kan ik ze het beste omzetten eventueel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy

sealy

bastards...

Ik hoop dat er een crossfade opkomt, Zomogelijk in de volgende frimware, lijkt me megacool!

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
WoWo schreef op 17 July 2003 @ 10:08:
Tada!
http://www.i-bead.co.kr/b...e=headnum&desc=asc&no=841

Ik ga hem nu testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
Ik heb de nieuwe firmware ook gedownload, en heb de files allemaal in de juiste directory geplaatst, en vervolgens de Ibead in recovery mode van een nieuwe firmware voorzien.. echter doet hij nu gewoon helemaal niets meer. Heel even aan, en dan weer uit.. net of er iets mis is met de files /ik iets mis ofziets.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulldog op 18-07-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Wat is een bekende site waar Mp3Spelers worden gereviewed???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Bij mij hetzelfde verhaal. Ik heb nu zoals in de startpost staat mijn I-Bead gereset en de Koreaanse versie erop gezet. Deze werkt wel, maar tis mijn taaltje niet :)

Ik raad iig iedereen dus af om de vertaling te instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup, hier ook helemaal dood, ga em ook maar ef proberen te resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil er een kapotgegooide Ibead kopen? :P beetje woest geworden op dat dingetje, na die firmware upgrade deed ie niks meer, toen probeerde ik te resetten, ging ook nie, en ik geloof dat et reset knopje nu kapot is. hij ligt nu in diggelen, ben em echt zo beuh kloemel, koop me wel een mambox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 01:05:
Wie wil er een kapotgegooide Ibead kopen? :P beetje woest geworden op dat dingetje, na die firmware upgrade deed ie niks meer, toen probeerde ik te resetten, ging ook nie, en ik geloof dat et reset knopje nu kapot is. hij ligt nu in diggelen, ben em echt zo beuh kloemel, koop me wel een mambox
Ziek >:) grof geld teveel zeker... ?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy

sealy

bastards...

Mambox kan je dan straks weer kapotgooien omdat je je ergerd aan de levensduur van je batterijen :o

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, ik heb de ibead weer in elkaar geplakt, maar nog steeds dat blauwe licht bij oplichten, en dat ie em op de PC wel leest :( ik krijg em gewoonweg niet gereset :(
P.S> dat ding is wel retesterk, alleen de behuizing was opengeknalt toen ik vanmorgen ernaar ging kijken, voor de rest niks zichtbaars kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets, nog meer mensen die hun ibead open hebben gemaakt en tot de ontdekking zijn gekomen dat er een 400mAh accu in zit? is dat iets nieuws? of staat het gewoon verkeerd bij de specs?

Die batterij is trouwens makkelijk te vervangen door een ander type, heb er nu een 1400mAh siemens c35 accu op aangesloten :) maja, dat past straks niet in het omhulsel, maar hij werkt wel weer :D

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is hier fout aan?
Ik duw de ibead aan de kabel naar de PC, ik verwijder in apaaraatbeheer, device voor massa opslag, en druk vervolgens de resetknop in, en dan duw ik de play knop in, en laat dan de reset knop los en houdt de play knop ingedrukt, toch doet hij geen reset/firmware update?
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.