JAAAA hij kan eindelijk harder.
Die radio kan al ontzettend hard maar die Mp3tjes waren nog wat te beschaafd
Die radio kan al ontzettend hard maar die Mp3tjes waren nog wat te beschaafd
Verwijderd
Verwijderd
http://ldeletang.free.fr/IBEAD/iBead.htmVerwijderd schreef op 24 June 2003 @ 21:06:
Hoe voeg je precies de namen bij de frequenties met die ibead editor?
Dat zou het ontbreken van RDS groot en deels opheffen.
Ik vind helaas niet waar ik dat in dat progje kan doen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 21:39 ]
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 22:15 ]
Verwijderd
Zet er een oudere firmware op, waarbij de i-bead nog niet de beschikbare ruimte laat zien bij het opstarten, en maak zelf een soortgelijk startschermpje maar dan met 512 mb.Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 21:47:
Hij slaat bij mij geen namen op bij de frequenties in de ibead ?
Ik zie alleen de frequenties op m'n ibead.
Bij Firmware 3.220 verschijnt bij startup 256MB total, free 1MB
is het mogelijk om hier maybe 512MB te laten schrijven, om beetje te patsen
Kon destijds ook bij flexmem van GSM's. Kan iemand maybe es kijken of em dat lukt, en beschrijven hoe die dat dan gedaan heeft
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 23:56 ]
Verwijderd
Ik Quote ff mezelf, maar weet iemand hier al een oplossing voor ik heb gisteren tot 03:00 AM s'nachts lopen Google'en en op GoT gezocht, en ik kan gewoon helemaal niks vinden, en als ik wat geprobeerd heb dan doet ie het weer niet...NeoGames.nl schreef op 23 June 2003 @ 15:34:
Weet iemand of je met de I-Bead ook kan booten vanuit DOS, ik kan namelijk in mijn BIOS wel instellen bij First Boot Device dat ie gaat booten vanaf "USB-HDD"/"USB-CDROM"/"USB-ZIP" en "USB-FLOPPY"... dus ik dacht ik kopier de bestanden van een Windows 98 bootfloppy erheen en ga er proberen van te booten, alleen dan doet ie helemaal niks ( duh!). Weet iemand hoe het wel kan? Want het moet wel mogelijk zijn neem ik aan, maar als je een boot floppy wilt maken vraagt ie altijd om een Floppy en je kan het niet veranderen...
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Allereerst: er is niet zoiets als booten vanuit dos. Het booten wordt vanuit de BIOS geïnitieerd en daarbij wordt de bootvolgorde gehanteerd, die daarin staat opgegeven. De BIOS zoekt dan naar een bootsector waarin een klein programmaatje staat die het verdere opstarten middels opstartbestanden (bijv. msdos.sys, io.sys) uitvoert. Dus simpelweg opstartbestanden kopieeren is nooit voldoende. Daarom is er ook zoiets als een format /s switch die een disk(ette) opstartbaar maakt.NeoGames.nl schreef op 25 June 2003 @ 01:18:
[...]
Ik Quote ff mezelf, maar weet iemand hier al een oplossing voor ik heb gisteren tot 03:00 AM s'nachts lopen Google'en en op GoT gezocht, en ik kan gewoon helemaal niks vinden, en als ik wat geprobeerd heb dan doet ie het weer niet...
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Hoe wil jij een driveletter toewijzen aan de I-Bead dan in DOS? Dan moet er ook USB ondersteuning zijn, en volgens mij moest je ook fdisk gebruiken ( waar ik overigens niks van snap ).Mr_Blobby schreef op 25 June 2003 @ 10:27:
[...]
Allereerst: er is niet zoiets als booten vanuit dos. Het booten wordt vanuit de BIOS geïnitieerd en daarbij wordt de bootvolgorde gehanteerd, die daarin staat opgegeven. De BIOS zoekt dan naar een bootsector waarin een klein programmaatje staat die het verdere opstarten middels opstartbestanden (bijv. msdos.sys, io.sys) uitvoert. Dus simpelweg opstartbestanden kopieeren is nooit voldoende. Daarom is er ook zoiets als een format /s switch die een disk(ette) opstartbaar maakt.
Geeft de BIOS wel een driveletter aan de i-Bead als je opstart van een dos bootflop? Misshien kan je dan de i-Bead formatteren.
Ps. waar heb je de nieuwe firmware gevonden?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Als je die optie "USB-FLOPPY" als First Boot Device aanzet. Dan neem ik aan dat ie de i-Bead in een soort floppy-modus wil benaderen en dat zou betekenen dat er ook een driveletter aan wordt gegeven. Maar misschien zie ik dit helemaal verkeerd ?...NeoGames.nl schreef op 25 June 2003 @ 10:45:
[...]
Hoe wil jij een driveletter toewijzen aan de I-Bead dan in DOS? Dan moet er ook USB ondersteuning zijn, en volgens mij moest je ook fdisk gebruiken ( waar ik overigens niks van snap ).
Die Firmware heb ik van http://www.ibead.co.kr bij Plaza, waar al die berichtjes van users staan zeg maar...
[ Voor 11% gewijzigd door PnD op 25-06-2003 19:30 ]
Verwijderd
Uit gebriljante schrijfstijl kan ik opmaken dat het om mp3cdspelers.nl gaat, die vandaag/morgen gaan versturen? Joy! Komt die van mij ook eindelijk!PnD schreef op 25 June 2003 @ 17:42:
Door zeuren krijg je informatie:
Komt vandaag bij ons binnen Dus vandaag en morgen gaan de zendingen hier de deur uit en wordt uw bestelling uiterlijk vrijdag bij u bezorgd..
Jippie JeeJ
Verwijderd
Verwijderd
Ja dit vraag ik mij ook af.. is bij mij ook nog nooit gelukt..Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 18:44:
Ik kan nog steeds geen radiostation namen op mijn ibead zien, ik heb dat ibead ultimate geprobeerd, maar het lukt niet. Hoe heb je dat precies gedaan?
Verwijderd
Ik kan nog steeds geen radiostation namen op mijn ibead zien, ik heb dat ibead ultimate geprobeerd, maar het lukt niet. Hoe heb je dat precies gedaan?
Ik geloof niet dat hij RDS bedoeld, maar gewoon als je bv op 102.2 zit dat er op je scherm: radio 538 komt te staan.*zucht* ... Ik denk dat er wel 20x in dit topic staat uitgelegd dat RDS niet werkt op de I-Bead. Dit zit er hardwarematig niet ingebakken. MAW. Je kan geen stationsnamen op je I-Bead weergeven.
is dit dat programmatje op die franse site? daar doet het het bij mij ook niet mee, ik kan het op de pc wel invoeren enoz, maar ik krijg het op mn ibead niet te zien..Wat wel kan is dmv de I-Bead resourcehacker de plaatjes met de kanalen (1234567890ABCDEF) vervangen door plaatjes met stationsnamen. Je moet dan bij de juiste naam nog even de juiste frequentie opslaan en klaar is kees.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nadeel?? Nee joh!!Bulldog schreef op 25 June 2003 @ 20:37:
Ik ben al een aantal dagen aan het overwegen of ik de I-Bead nu zal aanschaffen of niet. Ik ben in het bezit van een minidisc, Sony MZR909, maar wil toch ook wel weer iets nieuws. Het grote voordeel van de I-Bead voor mij is iig. de ingebouwde radio.. iets wat de nieuwere net-md('s) nog niet hebben. Het enige waar ik nog mee zit is het feit dat ik denk dat ik de remote control heel erg ga missen... op mn huidige minidisc kan ik alles op mn remote installen, nu zou ik iedere keer de I-bead uit mn zak moeten halen...!. Nadeel?
Verwijderd
Kun je dat eens uitleggen? ik moet dus op zoek naar een string, waar de frequentie bij staat, en deze dan vervangen door de naam?Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 19:39:
[...]
[...]
Ik geloof niet dat hij RDS bedoeld, maar gewoon als je bv op 102.2 zit dat er op je scherm: radio 538 komt te staan.
[...]
is dit dat programmatje op die franse site? daar doet het het bij mij ook niet mee, ik kan het op de pc wel invoeren enoz, maar ik krijg het op mn ibead niet te zien..
Ja, hoor.. in 10 stappen:Kun je dat eens uitleggen?
Nee, geen nadeel. Je kan de I-Bead eigenlijk zien als Remote zonder "basisstaion" eraan. Je hangt hem om je nek, clipt hem vast aan je broek/blouse enz enz.Het enige waar ik nog mee zit is het feit dat ik denk dat ik de remote control heel erg ga missen... op mn huidige minidisc kan ik alles op mn remote installen, nu zou ik iedere keer de I-bead uit mn zak moeten halen...!. Nadeel?
Jij nog suggesties Maxonic?NeoGames.nl schreef op 25 June 2003 @ 01:18:
[...]
Ik Quote ff mezelf, maar weet iemand hier al een oplossing voor ik heb gisteren tot 03:00 AM s'nachts lopen Google'en en op GoT gezocht, en ik kan gewoon helemaal niks vinden, en als ik wat geprobeerd heb dan doet ie het weer niet...
[ Voor 5% gewijzigd door Maxonic op 26-06-2003 01:47 ]
Verwijderd
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die zich dat vandaag constant afvragenVerwijderd schreef op 26 June 2003 @ 02:19:
Op mijn moeder's USB memory stick, een "normale" Pendrive, zit een switch waarmee je 'm bootable kan maken. In het ene geval is er 1,44 MB gereserveerd voor een bootable OS, maar wordt ie niet herkent onder windows en kan je er niets mee, als de switch de andere kant op staat dan kan je er niet van booten, maar werkt ie onder Windows. In het ene geval is het dus een floppy, het andere geval een zipdisk.
Waar blijft die van mij nou....
[ Voor 3% gewijzigd door mr_star op 26-06-2003 19:53 ]
[ Voor 34% gewijzigd door XoiN op 27-06-2003 10:57 ]
[ Voor 11% gewijzigd door XoiN op 27-06-2003 12:25 ]
Verwijderd
Jah, ze waren niet meer binnen, normaal zijn ze woensdag terug binnen gekomen, en hebben ze de bestellingen verstuurt. Maar blijkbaar heeft er nog niemand hier een ibead van ontvangen.Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 12:25:
Wat is er aan de hand met de mensen van mp3cdspeler.nl? Heb al 2 dagen proberen te bellen op beide nummers en krijg geen gehoor. Ook op mn emails geven ze geen antwoord. iBead vorige week zaterdag besteld en nog steeds niet binnen. Iemand kortgeleden besteld en hetzelfde probleem??
Ik heb gisteren met ze gemaild en ze zouden gisteren de i-Beads opsturen zodat we ze uiterlijk zaterdag zouden krijgen (ik had ze afgelopen zaterdag besteld).Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 12:25:
Wat is er aan de hand met de mensen van mp3cdspeler.nl? Heb al 2 dagen proberen te bellen op beide nummers en krijg geen gehoor. Ook op mn emails geven ze geen antwoord. iBead vorige week zaterdag besteld en nog steeds niet binnen. Iemand kortgeleden besteld en hetzelfde probleem??
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 18:57 ]
En over dat snoer.. daar kan ik gewoon het verleng stukje aan hangen die ik ook voor de pc gebruik.Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 18:56:
hmm leuk busje, vond ik ooklelijke sticker Kan der af
, verder volgens mij precies hetzelfde (alhoewel, bij mij staat ibead aan de voorkant op het 'klepje' maar die zul jij wel hebben omgedraaid..klopt)
hmm jou lader is ook anders, ik heb dr nog een heel snoer aan hangen..
[ Voor 13% gewijzigd door XoiN op 27-06-2003 20:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
ze bezorgen die alleen maar aan mensen die hem daar ook hebben gekocht.. (althans, dat zeiden ze tegen mij)Dat is wel relaxt, die lader ga ik ook bestellen; die werkt nml vast ook wel op de normale i-bead. Dat stikkertje zat er overrigens ook bij mij op, maar dat kun je er gewoon heel netjes afhalen hoor.
Verwijderd
Ik heb meestal last van 't tegenovergestelde, wil je 't geluid harder zetten omdat het een erg goed nummer is, *bam*, volgende nummer. GVD!Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 23:28:
Ik heb m'n JOS-je (via MMport) nu ruim een week ... enne ... zeer tevreden! Wel af en toe ruzie met het "wieltje": wil je de volgende track, krijg je een hoger volume.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Bedoel je dat als na bestellen? of te gelijk met de JoS ?Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 22:29:
[...]
ze bezorgen die alleen maar aan mensen die hem daar ook hebben gekocht.. (althans, dat zeiden ze tegen mij)
Verwijderd
Ik heb ff gemaild, of ik ook idd ff zo'n hoesje erbij kan krijgen, normaal kon dit alleen maar idd gelijk met de bestelling, maar ik heb mijn orderbevestiging erbij gestuurd dus dat gaat wel lukken denk ikXoiN schreef op 28 June 2003 @ 09:33:
[...]
Bedoel je dat als na bestellen? of te gelijk met de JoS ?
Ik wil er opzich eigenlijk wel een hoesje bij
[ Voor 3% gewijzigd door NLuna op 28-06-2003 12:08 ]
Verwijderd
Raar....ik heb hem vandaag wel binnen gekregenPnD schreef op 28 June 2003 @ 17:51:
wel wreed dat ik me mp3 speler al binnen heb van mp3cdspelers.nl...
not
als ze nou gewoon zeggen dat ze hem pas over een week binnen hebben ofzo ipv te zeggen je hebt hem voor vrijdag binnen
bleh
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 18:56 ]
Verwijderd
De rest van de mensen hier, moi inclus, hebben een 256MB versie bestelt en wachten nog steeds er op. Blijkbaar is woensdag maar een soort, de 128MB, binnengekomen. Nog niet.. en dat terwijl ik normaal nooit geld overmaak, en nu wel vanwege de tweakkorting. Buh. Het is niet dat ik ze van iets verdenk, maar het komt zo'n bedrijf vaak niet slecht uit even de liquiditeit iets hoger te hebben door later te leveren.Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 18:33:
[...]
Raar....ik heb hem vandaag wel binnen gekregenjoepie !
afgelopen woensdag trouwens besteld bij mp3cdspelers.nl (128mb versie)
kortom..binnen 4 dagen dus.
Ik zou het toch maar proberen, want waarschijnlijk duurt dat nog wel even, voordat je 'm hebt!:PVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 11:34:
Naar aanleiding van dit topic heb ik er ook een besteld bij mp3spelers.nl. Ik kan niet wachten tot hij er is!
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ik kreeg mijn 256 Mb i-Bead van mp3cdspeler.nl (inclusief tasje en lader), die ik zaterdag besteld had, gisteren binnen.Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 18:58:
[...]
De rest van de mensen hier, moi inclus, hebben een 256MB versie bestelt en wachten nog steeds er op. Blijkbaar is woensdag maar een soort, de 128MB, binnengekomen. Nog niet.. en dat terwijl ik normaal nooit geld overmaak, en nu wel vanwege de tweakkorting. Buh. Het is niet dat ik ze van iets verdenk, maar het komt zo'n bedrijf vaak niet slecht uit even de liquiditeit iets hoger te hebben door later te leveren.
Maar als ze weer 128MB's hebben, mogen ze me daar ook wel 2 van sturen
Verwijderd
Nope, niet standaard, dat moet je extra bestellen. €19 bij mp3spelers.nl, €10 bij MMport, dacht ik zo. Maar volgens mij kan je 'm ook alleen maar icm de I-bead bestellen.Roeligan schreef op 28 June 2003 @ 20:10:
ik heb geen oplader erbij gekregen... zat ie er standaard bij?
Damn die canadezen...
Nou baal ikMr_Blobby schreef op 28 June 2003 @ 21:13:
[...]
Ik kreeg mijn 256 Mb i-Bead van mp3cdspeler.nl (inclusief tasje en lader), die ik zaterdag besteld had, gisteren binnen.Dus je theorie klopt niet.
Verwijderd
Ze hebben me gelijk een bestelformulier toegestuurd en ik hoef alleen ff aan te geven of ik alleen de adapter wil/het beschermhoesje etc. etc. wat je ook neemt, de verzendkosten zijn 5 euro. Dus dat is wel weer beterNeoGames.nl schreef op 28 June 2003 @ 12:07:
[...]
Ik heb ff gemaild, of ik ook idd ff zo'n hoesje erbij kan krijgen, normaal kon dit alleen maar idd gelijk met de bestelling, maar ik heb mijn orderbevestiging erbij gestuurd dus dat gaat wel lukken denk ik![]()
Ik zal het laten weten als ik er idd nog eentje mag kopen...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2003 15:42 ]
Ik stop m'n spelertje meestal zonder hoesje in m'n broekzak. Er zit verders toch niks bij in, dus echt beschadigen kan ie daar niet. Als je hem ergens aan vast wil maken zul je toch dat hoesje eromheen moeten doen..Verwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 14:31:
Kan iemand vertellen of dat beschermtasje nodig/handig is?
Als hij er veel groter door wordt dan hoef ik hem niet, maar als er geen andere manier is om hem aan je kleding te bevestigen dan weer wel.
Verwijderd
Ok, dan neem ik hem er wel bij voor als ik ga hardlopen, maar verder zal hij in de kast blijven liggen. Thanks!Garyu schreef op 29 juni 2003 @ 15:14:
[...]
Ik stop m'n spelertje meestal zonder hoesje in m'n broekzak. Er zit verders toch niks bij in, dus echt beschadigen kan ie daar niet. Als je hem ergens aan vast wil maken zul je toch dat hoesje eromheen moeten doen..
Ik vind persoonlijk het hoesje vrij lelijk, als ze daar nou ook eens een mooi designtje aan hadden meegegeven, maar goed. Met hoesje voel je dat ding ook zowaar zitten in je broekzak, zonder dat hoesje merk je niet eens dat je 'm bij je hebt (behalve dan aan het perfecte geluid
).
Verwijderd
Hier geen problemen hoor, ik had laatst 1 uur en 20 minuten lopen opnemen van ID&T Radio toen Defqon 1 werd uitgezonden, ik had hem gewoon op mijn bureau laten liggen. Later toen ik hem had geconnect zag ik dat het gewoon opgenomen was als een .WAV bestand van 110 Mb dacht ik, en ik kon hem zonder moeite encoden naar een 192 kb/s mp3 bestand. Het klinkt echt super vind ikVerwijderd schreef op 29 June 2003 @ 22:00:
Hoe doen jullie jullie ibead opgenomen stukjes eigenlijk op cd branden als audio? Want ik krijg een file format fout, en ook met encoderen naar ander formaat
Verwijderd
enHallo Frank,
Uw bestelling is onderweg naar u toe Zal een dezer dagen bij je bezorgd gaan
worden
Fijn weekend
Joy, hopefully dattie er morgen isHallo Frank,
Alle ibeads dus de 128 mb en de 256 mb zijn allemaal onderweg naar de
klanten Misschien dat het wat drukker is bij de TPG dat het wat langer duurt
.
Nog even geduld en de TPG man of vrouw staat bij u voor de deur ;-)
We begrijpen natuurlijk heel erg goed dat als u iets bij ons besteld dat u
deze ook snel wilt hebben .
Mijn excuses nogmaals voor het ongemak en lange wachten
Mocht u in de tussen tijd nog vragen hebben mailt u ons dan gerust
Fijne dag verder
Met vriendelijke groet,
Heleen
Dan zou ik et ook netjes vinden van ze jaHoi,
Ik vind dat Holland Global het heel netjes aanpakt. Ik kreeg mijn iBead 256 Mb binnen twee daagjes (oke oke, het zou binnen een dag zijn, maar dat zie ik door de vingers).
[ Voor 48% gewijzigd door PnD op 30-06-2003 19:09 ]
Verwijderd
Dat denk ik ook, ik zou graag meer nieuwe ontwikkelingen zien op het gebied van firmware en software. Please heeft iemand hier nog iets boeiends over te melden???Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 18:56:
[_dude_ denkt:] topic raakt nogal vol met "wanneer krijg jij de ibead binnen"-berichtjes
Ik vind Engels wel prima, misschien dat iemand zin heeft om alles te vertalen, maar ik ga er niet aan beginnen.barrymossel schreef op 30 juni 2003 @ 17:46:
Hoi,
Ik vind dat Holland Global het heel netjes aanpakt. Ik kreeg mijn iBead 256 Mb binnen twee daagjes (oke oke, het zou binnen een dag zijn, maar dat zie ik door de vingers).
Aangezien ik de volle prijs heb betaald en later pas over de tweak-korting las, heb ik ze een mail gestuurd. Nu hebben ze me aangeboden het verschil op mijn rekening te storten. Heel netjes!
Bij deze dus hulde!
Daarbij had ik nog een vraag... Is er al iemand die een Nederlandse Firmware heeft gemaakt?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 11:15 . Reden: suf foutje ]
PnD schreef op 01 July 2003 @ 11:17:
Ik heb redelijke google skills ...
Als je onder rembours de zending koopt kan je geen buil vallen (tenzij ze een baksteen sturenVerwijderd schreef op 01 July 2003 @ 09:44:
hallow
ik wil ook een i-bead 100 kopen maar niet online. Ik kan geen winkel vinden die het verkoopt. Weet iemand waar je dat ding kan kopen?
[ Voor 23% gewijzigd door Roeligan op 01-07-2003 11:35 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Misschien eerst even met mp3spelers.nl of mmport.nl mailen?Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 11:55:
ik heb wel vakker iets gekocht via internet, maar ik ga over 4 dagen op vakantie. Dus als ik het pakje telaat krijg heb ik er dus niks aan.
Je kan de i-Bead ook bij mp3cdspeler af komen halen.Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 11:55:
ik heb wel vakker iets gekocht via internet, maar ik ga over 4 dagen op vakantie. Dus als ik het pakje telaat krijg heb ik er dus niks aan.
Moet je wel ff naar Oisterwijk.Als u wilt kunt u een product ook komen afhalen in Oisterwijk (of voor Belgie in Turnhout) maar alleen op afspraak !! (belt u minimaal een paar uur van te voren als u een bestelling wilt komen afhalen).
Bij MMPort kan dat ook, moet je even naar Enschede.Mr_Blobby schreef op 01 juli 2003 @ 13:18:
[...]
Je kan de i-Bead ook bij mp3cdspeler af komen halen.
Verwijderd
Ik zou niet wachten. Intern is er nl. geen verschil. Alleen het uiterlijk ziet er ietsjes strakker uit. Wat die andere menuus betreft: Dat is dus gewoon een FW update en die kan je dus ook op je I-Bead100 krijgen. Als je toch wilt wachten dan zou ik op de I-Bead 200 wachten. Die krijgt een paar kleine features erbij (niet echt boeiend) wat wel boeiend is is dat hij ook in 512MB in de plaken gaat liggen.Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 17:41:
Oftewel: kan ik beter nu de 100 kopen of wachten op de 150?
Verwijderd
En een baksteen weegt ook nog eens twintig keer zoveel, dus dat zul je ook wel merkenRoeligan schreef op 01 juli 2003 @ 11:35:
Als je onder rembours de zending koopt kan je geen buil vallen (tenzij ze een baksteen sturen) Maar ik denk dat mp3spelers en mmport hun reputatie als goede online shops wel hebben verdiend. Dus gewoon online kopen.
Verwijderd
--> 1 ) KloptTenshiNL schreef op 01 July 2003 @ 19:33:
Yes, ik heb net vandaag mijn iBead binnengekregen (afgelopen zaterdag besteld, dus netjes op tijd!)![]()
Misschien een paar hele domme vraagjes hoor, maar ...
- Je kunt geen muziek afspelen als de iBead achter je PC hangt?
- Ik neem aan dat je hem eerst 3 uur moet laten hangen om hem volledig op te laden?
- En waar begin ik godshemelsnaam met mijn coole F/W zoektocht?
Ik heb al heel wat langs zien komen, maar nog nergens een overzichtelijke website gevonden
Verwijderd
1. Kan wel. Dan moet je eerst in het menu van je I-bead de usb functie op úse as player' zetten, niet op 'use as disk'. Dan speelt ie gewoon door.TenshiNL schreef op 01 July 2003 @ 19:33:
Yes, ik heb net vandaag mijn iBead binnengekregen (afgelopen zaterdag besteld, dus netjes op tijd!)![]()
Misschien een paar hele domme vraagjes hoor, maar ...
- Je kunt geen muziek afspelen als de iBead achter je PC hangt?
- Ik neem aan dat je hem eerst 3 uur moet laten hangen om hem volledig op te laden?
- En waar begin ik godshemelsnaam met mijn coole F/W zoektocht?
Ik heb al heel wat langs zien komen, maar nog nergens een overzichtelijke website gevonden
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Hey al die F/W onzin en logo's en zo bij vraag 3 had ik gepostSavantas schreef op 01 juli 2003 @ 21:24:
[...]
1. Kan wel. Dan moet je eerst in het menu van je I-bead de usb functie op úse as player' zetten, niet op 'use as disk'. Dan speelt ie gewoon door.
2 ja.
3. hier natuurlijk!Geef toe, is wel zoeken. Momenteel alleen maar een heleboel mensen die (helaas voor hen) in de wacht staan. Maar met 'n beetje zoeken vind je 't wel. En de firmware: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/18140115
Ik gebruik zelf Advanced WMA Workshop. Je kan hiermee ook id-tags verwijderen, maar of dit ook batchgewijs kan, weet ik niet. Maar volgens mij geeft de i-Bead bij WMA bestanden zowiezo alleen de bestandsnaam weer.PnD schreef op 02 July 2003 @ 00:08:
Weet iemand een programma waarmee je van meerdere (tientallen) mp3's de ID tags kan removen en naar WMA kan converten?
ABPoweramp wilde bij mij niet werken
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door PnD op 02-07-2003 10:59 ]
Dit maakt je I-Bead automatisch aan zodra je iets verandert van de standaard instellingen. Bijvoorbeeld een radio-zender hebt opgeslagen, een user-eq hebt gemaakt, etc.PnD schreef op 02 juli 2003 @ 10:55:
-Keb nu een bestandje op mijn i-bead staan dat "settings" heet.
Kom dit misschien door de radiozenders die ik erop heb gezet met dat franse programma ultimate?
Die gast is gestoord ?Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 10:49:
Mwah, ik vind die firmware van neo nog altijd niet hard genoegheb em altijd op max staan, wil em nog harder
NeoGames.nl schreef op 02 July 2003 @ 21:28:
[...]
Die gast is gestoord ?ik word helemaal insane als ik hem op zijn hardst zet, dan wil ik bijna het raam uit springen zo hard...
Zet hem eens op de Equalizer setting "Rock" of "Techno" dan klinken de tweeter sounds echt stukken harder en scherper... lekker klinkt het zo altijd.PnD schreef op 02 July 2003 @ 10:55:
Ik heb nu de AMD rev versie van caesartje en ik vind hem ook veel te zacht.
Met die 1ste versie 1.6 ofzo ging die veel harder.
keb de versie nog een beetje veranderd/verbeterd kzal em binnekort wel online zetten
-Hoe kan je hem trouwens harder laten klinken?
-Keb nu een bestandje op mijn i-bead staan dat "settings" heet.
Kom dit misschien door de radiozenders die ik erop heb gezet met dat franse programma ultimate?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door PnD op 03-07-2003 16:56 ]
misschien kan je hem even uploaden, ben wel benieuwdKresh schreef op 02 July 2003 @ 22:33:
Heb zojuist ook maar vast even wat graphics aangepast in de firmware, in afwachting van mijn i-Bead. Gister besteld en ik kan niet wachten om er flink mee te gaan spelen
De mogelijkheid tot het aanpassen van alle graphics is toch wel erg cool.
Toch nog een vraagje: als ik hem via de adapter aansluit en ik laat hem erg lang aanstaan, is de batterij dan automatisch opgeladen als ik hem loskoppel, of is dat echt steeds een sequence van 3 uur laden, 14 uur ontladen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq