Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:53

Garyu

WW

Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 19:19:
[...]

ja, het is toch 'play' indrukken, aansluiten, ingedrukt houden tot ie em "herkent"?
Zoals het bij mij ging: Play-knopje indrukken & ingedrukt houden terwijl je 'm in de PC stopt. Vervolgens via Start > Programs > Update-tooltje starten. Je krijgt dan meteen een dialoogvenster "Recovery Mode.." en zo'n progress-balkje dat vrij snel volloopt. Dan krijg je een melding dat ie succesvol in recoverymode staat en dat je het update-tooltje opnieuw moet starten. Dat deed ik, en updaten maar!

btw, ik gebruik win 98 (ben er niet trots op, maarja, kan wel invloed hebben op gebruik I-Bead).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
zonder gein mensen:
Dit is nog eens een VETTE Firmware:
http://www.ibead.co.kr/bb...e=headnum&desc=asc&no=716

:P :9~ :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je er eens wat fotootjes van posten, ben beniuewd hoe die eruitziet, maar heb ef geen zin om weerte flashen, ben ef tevreden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik heb er geen woorden voor, zo gruwelijk vet die Firmware!! Staat die zomaar op de I-Bead site ? Als je vaker van dit soort links hebt _/-\o_ ...

Hier wat pictures :

Intro

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/intro.gif

Shutdown

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/outro.gif

Afspelen

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/playing.gif

Menu

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/162.bmp

Equalizer

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/360.bmp

USB Setup screen

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/201.bmp

Het menu etc. ziet er allemaal zo uit als hierboven, en je hebt nu als Accu indicatie losse schuine blokjes i.p.v. 1 grote die steeds kleiner wordt... Maar ik vind deze F/W een flinke vooruitgang :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh...vraagje... hoe installeer ik die? dat ding is nml maar 600k terwijl de originele +2mb is als ik de fw wil updaten geeftie ook aan dattie 3.061 is ipv 3.220 en na updaten looptie zoas gewoonlijk vast.

moet je deze bij in de originele zettne ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 11:54:
Eh...vraagje... hoe installeer ik die? dat ding is nml maar 600k terwijl de originele +2mb is als ik de fw wil updaten geeftie ook aan dattie 3.061 is ipv 3.220 en na updaten looptie zoas gewoonlijk vast.

moet je deze bij in de originele zettne ofzo?
Je moet deze in de map zetten waar je 3.220 F/W staat, misschien heb je daar een aparte map voor of staat alle nodige 3.220 files al in je "EXATELECOM/I-Bead 100" folder. Dus alles overschrijven, en dan moet je hem gewoon flashen, er staat dan ook dat je "3.220" gaat flashen als je het goed gedaan hebt.

En ja ik vond 602 Kb ook wel een beetje weinig, maarja hij doet het prima ;)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mnaja bij mij deed hij het dus niet zo...

ik heb gewoon alle bitmaps geexport met resedit en dan weer in de originele 3.220 geimport :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 12:47:
mnaja bij mij deed hij het dus niet zo...

ik heb gewoon alle bitmaps geexport met resedit en dan weer in de originele 3.220 geimport :)
Ook een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of hjeeft die kerel die dat gemaakt heeft zich verkeken op het aantal pixels die hij mocht gebruiken?
de onderste twee regels pixels ontbreken nml bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
argh.. ik hou het niet meer... ik moet er ook 1... :)
met die nieuwe FW ziet et er nog beter uit!
maarre welke kan ik het best kopen. de 128 of de 256.
Zelf zou ik eigelijk voor de 256mb willen gaan, maar het scheelt wel €60. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoiN schreef op 19 juni 2003 @ 13:31:
argh.. ik hou het niet meer... ik moet er ook 1... :)
met die nieuwe FW ziet et er nog beter uit!
maarre welke kan ik het best kopen. de 128 of de 256.
Zelf zou ik eigelijk voor de 256mb willen gaan, maar het scheelt wel €60. :o
256 zou ik nemen, om de logische reden dat je veel meer ruimte hebt (kunnen zo'n 100 wma files op). Daarbij is het geheugen ook niet uit te breiden dus je krijgt er later alleen maar spijt van als je de 128 mb versie neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 13:51:
[...]

256 zou ik nemen, om de logische reden dat je veel meer ruimte hebt (kunnen zo'n 100 wma files op). Daarbij is het geheugen ook niet uit te breiden dus je krijgt er later alleen maar spijt van als je de 128 mb versie neemt.
...en weer 74 eur verder en je kunt een 20GB Hd player met FM tuner aanschaffen (XClef hd500) , beetje groter, maar toch

omg die hardware gadget fabrikanten maken zooo hebberig, die cirkel van kleine bedragen meer en weer een nieuw modelletje, nog even wachten, en dan....

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Ik zal idd de 256 Mb versie nemen, ik zat eerst ook te twijfelen, alleen ik dacht ook dat ik er later spijt van zou krijgen, dus ik heb een paar euro meer betaalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah dat zou moeten lukken.
Ff stap voor stap:
1. firmware update proggie starten
2. play knop indrukken voor 10 sec. i bead gaat aan uit aan uit en dan zijn de 10 sec ongeveer voorbij en sluit je hem aan.
3. play knop in blijfen houden tot het balkje gaat lopen en het proggie hem dus herkend
4. that's it, updaten die handel
hmm het lukt bij mij gewoon niet! hij blijft dat ding herkennen, maar niet zoals 'het hoort', normaal pleur je em erin en krijg je zo'n meldinkje van dat er nieuwe hardware is (nieuwe hd) en ibead100 komt dr netjes te staan, maar nu komt er te staan: stmp3410 .. klopt dus niet.. wat doe ik fout? ik doe hem aan (hou playknopje ingedrukt) en hij gaat weer uit, dan gaat lichtje ff uit, dan gaat ie weer aan (de speler) dan gaat ie weer uit, ik hou knoppie nog steeds in, en druk hem in de usb poort.. waar gaat het fout? hmz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat meot je gewoon installeren! de volgende keer doe hij het wel dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 14:04:
[...]

hmm het lukt bij mij gewoon niet! hij blijft dat ding herkennen, maar niet zoals 'het hoort', normaal pleur je em erin en krijg je zo'n meldinkje van dat er nieuwe hardware is (nieuwe hd) en ibead100 komt dr netjes te staan, maar nu komt er te staan: stmp3410 .. klopt dus niet.. wat doe ik fout? ik doe hem aan (hou playknopje ingedrukt) en hij gaat weer uit, dan gaat lichtje ff uit, dan gaat ie weer aan (de speler) dan gaat ie weer uit, ik hou knoppie nog steeds in, en druk hem in de usb poort.. waar gaat het fout? hmz..
same with me, nadat ie zegt stmp3410 zegt ie nieuwe hardware: player recovery device.... maar het programmatje doet niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 14:11:
dat meot je gewoon installeren! de volgende keer doe hij het wel dan...
ehm wat moet installeren? die fw? dat lukt dus niet, want dat balkje loopt niet vol, hij blijft op da schermpie hangen.. ik moet toch wel klikken op: IBEAD 100 firmware download ??

(gebruik btw winxp)
same with me, nadat ie zegt stmp3410 zegt ie nieuwe hardware: player recovery device.... maar het programmatje doet niets
precies, dat heb ik ook:S

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
Bij mij is het verschil tussen de 128MB en de 256MB versie zelfs nog kleiner :p Even klagen dat hij nog altijd niet aangekomen is heeft mij 5 euro korting erboven op opgeleverd + gratis line out kabel. Ze zijn blijkbaar weer uitverkocht. Dus wie de ibead deze week nog besteld heeft zal moeten wachten. Begin volgende week pas zijn ze terug binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het verschil tussen de 128MB en de 256MB versie zelfs nog kleiner Even klagen dat hij nog altijd niet aangekomen is heeft mij 5 euro korting erboven op opgeleverd + gratis line out kabel. Ze zijn blijkbaar weer uitverkocht. Dus wie de ibead deze week nog besteld heeft zal moeten wachten. Begin volgende week pas zijn ze terug binnen.
naja das dan weer geluk bij een ongeluk:P waar en wanneer heb je em besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:59

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb wel gezocht maar het is wat lastig zoeken in zo een lang topic..

-Hoe bevalt die interne batterij?
-Opladen als ie nog niet helemaal leeg is gaat lekker?
-Hoelang is de speeltijd nou echt, als je hem per x niet langer als een half uur gebruikt?
-Opladen via usb, maakt ie dan ook geluid als ie vol is ofzo? :X
-Zit overload protectie op met de nieuwe firmware toch?
-de accesoires zijn: hoesje, zo een mp3 tape ding, auto lader?
-Die jens of sweden editie is alleen maar anders in design?

thanks alvast

[ Voor 27% gewijzigd door PnD op 19-06-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_star schreef op 19 June 2003 @ 16:09:
Bij mij is het verschil tussen de 128MB en de 256MB versie zelfs nog kleiner :p Even klagen dat hij nog altijd niet aangekomen is heeft mij 5 euro korting erboven op opgeleverd + gratis line out kabel. Ze zijn blijkbaar weer uitverkocht. Dus wie de ibead deze week nog besteld heeft zal moeten wachten. Begin volgende week pas zijn ze terug binnen.
Ik heb em dinsdag avond besteld en vandaag binnengekregen, dus het lijkt me vreemd als ze uitverkocht zijn. Maargoed, ik ga er nu ff mee kloten (fw updaten enz) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 14:13:
[...]

ehm wat moet installeren? die fw? dat lukt dus niet, want dat balkje loopt niet vol, hij blijft op da schermpie hangen.. ik moet toch wel klikken op: IBEAD 100 firmware download ??

(gebruik btw winxp)

[...]

precies, dat heb ik ook:S
nee nee dat stmp3410!
gewoon installeren
de volgende keer als je m dan in recovery mode in je usb poort stopt vindtie niets en dan gaat het wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 17:41:
[...]

nee nee dat stmp3410!
gewoon installeren
de volgende keer als je m dan in recovery mode in je usb poort stopt vindtie niets en dan gaat het wel goed...
hoe kan die gast van een 2 mb firmware een 616 kb maken? of moet jee eerst 3.220 installeren (ik heb nu 3.141)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee nee dat stmp3410!
gewoon installeren
nou doet ie et idd! thx m8:D

btw die fw is wel strak ja:D alleen menu ben ik nie zo 'kapot' van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 21:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

PnD schreef op 19 June 2003 @ 17:10:
Ik heb wel gezocht maar het is wat lastig zoeken in zo een lang topic..

-Hoe bevalt die interne batterij?
-Opladen als ie nog niet helemaal leeg is gaat lekker?
-Hoelang is de speeltijd nou echt, als je hem per x niet langer als een half uur gebruikt?
-Opladen via usb, maakt ie dan ook geluid als ie vol is ofzo? :X
-Zit overload protectie op met de nieuwe firmware toch?
-de accesoires zijn: hoesje, zo een mp3 tape ding, auto lader?
-Die jens of sweden editie is alleen maar anders in design?

thanks alvast
-Interne batterij bevalt goed. Heb de speler nog nooit opgeladen. Knal em meestal leeg, gooi wat mp3's in mapjes zodat ik ongeveer een volle ibead heb, zet ze op de ibead en ondertussen ga ik wat eten :) Op deze manier nog nooit hoeven opladen dus...heb em al 2 maanden ofzo.

-Accesoires enzo staan mooi in de startpost. Zowiezo een mooi stukje tekst :)

[ Voor 5% gewijzigd door Koetjeboe op 19-06-2003 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 16:22:
[...]

naja das dan weer geluk bij een ongeluk:P waar en wanneer heb je em besteld dan?
Maandag, En hier is iemand die hem dinsdag besteld heeft en hem aangekregen heeft |:( Ik kan het allemaal niet goed volgen. Gisteren zeiden ze in een mail dat hij verstuurd was, vandaag was het antwoord dat hij niet verstuurt was omdat hij uitverkocht was. En dan nog te bedenken dat ik hem eerst vrijdag besteld had, maar die bestelling blijkbaar niet aangekomen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm das lekker hee, ik heb em maandagavond besteld, en had hem woensdagmiddag.. waar heb je em besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de FW geupped naar de onofficiele engelse 3.220 maar ik vind dat het volume zelfs als hij op z'n hardst staat niet echt super hard is. Ik gebruik overrigens de Sennheiser MX400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, helemaal mee eens, lijkt er op dat fw 3.141 harder kon, die stond standaard op 21 even hard als bij fw 3.220 op 26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 18:05:
[...]

nou doet ie et idd! thx m8:D

btw die fw is wel strak ja:D alleen menu ben ik nie zo 'kapot' van..
nee die menuutjes zijn idd beetje onoverzichtelijk :( ...ik denk dat ik de 'ouwe' 3.141er maar weer op zet...met rennend konijntje (mn favoriet..)
ik zit nog steeds te wachten op een klokje en tetris op m'n ibead...is er een programmeur in de zaal? :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Ja idd, ook al staat ie op 30 dan is het nog steeds niet echt te hard zeg maar :S beetje jammer idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die link in de intro van het hondje en 'ibead rules' liggen eruit...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 18:46:
hmm das lekker hee, ik heb em maandagavond besteld, en had hem woensdagmiddag.. waar heb je em besteld dan?
Bij mp3spelers.nl, waar iedereen hier hem besteld met de tweak korting. Misschien dat het ook wat afhangt van het land. Misschien dat ze in nederland nog een voorraad hadden, maar in België niet meer. Ik weet het anders ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog steeds te wachten op een klokje en tetris op m'n ibead...is er een programmeur in de zaal?
ja idd, dat klokje.. daar wacht ik op, das idd wel handig:)
Bij mp3spelers.nl, waar iedereen hier hem besteld met de tweak korting. Misschien dat het ook wat afhangt van het land. Misschien dat ze in nederland nog een voorraad hadden, maar in België niet meer. Ik weet het anders ook niet.
hmm ja zoiets moet het haast wel zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 19:37:
[...]

nee die menuutjes zijn idd beetje onoverzichtelijk :( ...ik denk dat ik de 'ouwe' 3.141er maar weer op zet...met rennend konijntje (mn favoriet..)
ik zit nog steeds te wachten op een klokje en tetris op m'n ibead...is er een programmeur in de zaal? :)
Ja, maar niemend met een Sigmatel Dev Kit twv $12.000 denk ik :P
Maar ik heb een mailje gestuurd met een kort half engels antwoord dat een klok nog overwogen gaat worden maar dat ik voor tetris beter een gameboy kan kopen :/
Wel zeggen dat ze er nog niet uit zijn hoe ze de klok kunnen intergreren aangezien de I-Bead in de "uit"-stand geen stroom leverd om het klokje door te laten tellen.
Ik denk dat het dus nog even duurt of dat het een subtiele 'piss off' opmerking was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me toch wat beleefd :D
Vorig weekend de 128 mb versie van de ibead besteld. Kreeg em vandaag binnen, zit er een mooi 128 mb doosje omheen. Tot dusver alles picobello in orde.

Doe ik het doosje open en wat zie ik daar tot mijn stomste verbazing, ER ZIT EEN 256 mb versie in >:) :*) _/-\o_ :Y)
Dat is pas geluk hebben! _/-\o_
Ik ben overigens heel blij voor dit foutje >:) :P

edit: De ibead is prachtig, alles werkt naar behoren. Tis gewoon een prachtig ding :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar niemend met een Sigmatel Dev Kit twv $12.000 denk ik
Maar ik heb een mailje gestuurd met een kort half engels antwoord dat een klok nog overwogen gaat worden maar dat ik voor tetris beter een gameboy kan kopen
Wel zeggen dat ze er nog niet uit zijn hoe ze de klok kunnen intergreren aangezien de I-Bead in de "uit"-stand geen stroom leverd om het klokje door te laten tellen.
Ik denk dat het dus nog even duurt of dat het een subtiele 'piss off' opmerking was.
wtf is dat voor kit? :P nooit van gehoort.. maarja die klok, das idd nog wel btje lastiger dan ik zelf d8, en radiostations zenden cker ook geen tijden uit? (signaaltje ofzo, dat je oppikt bij het aanzetten) nee denk et niet;P en tetris oid dat is wel (makkelijk?) door fw mogelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 21:12:
Vorig weekend de 128 mb versie van de ibead besteld. Kreeg em vandaag binnen, zit er een mooi 128 mb doosje omheen. Tot dusver alles picobello in orde.

Doe ik het doosje open en wat zie ik daar tot mijn stomste verbazing, ER ZIT EEN 256 mb versie in >:) :*) _/-\o_ :Y)

edit: De ibead is prachtig, alles werkt naar behoren. Tis gewoon een prachtig ding :)
Ja gelijk heb je, wow waarom krijg ik als ik de 256 Mb versie bestel niet gelijk de 512 Mb versie ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 21:12:

Zo, ben jij ff een mazzelpik; gefeliciteerd :).

Ik ben ff wat muziek op een hele boel verschillende bitrates in mp3 en wma aan het converten om te kijken wat het beste ruimte/kwaliteit oplevert. Ik denk dat 64 kbps WMA files de beste optie zijn. Heeft de zelfde kwaliteit als 128 kbps MP3 files alleen zijn ze dan beina de helft kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ff wat muziek op een hele boel verschillende bitrates in mp3 en wma aan het converten om te kijken wat het beste ruimte/kwaliteit oplevert. Ik denk dat 64 kbps WMA files de beste optie zijn. Heeft de zelfde kwaliteit als 128 kbps MP3 files alleen zijn ze dan beina de helft kleiner.
oohja, kan ik ook wel es gaan doen maja.. met welk proggie kan dat ookalweer gemakkelijk? ik weet cker dat ik het ergens heb gelezen (weet niet meer wel topic, d8 dat het niet deze was) maar ben et ff kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 21:58:
[...]

oohja, kan ik ook wel es gaan doen maja.. met welk proggie kan dat ookalweer gemakkelijk? ik weet cker dat ik het ergens heb gelezen (weet niet meer wel topic, d8 dat het niet deze was) maar ben et ff kwijt..
Was wel in deze thread, pagina 5 :). Maargoed, je moet dit programmatje maar even downloaden: http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm . Daarbij moet je ook de WMA Codec downloaden die hierbij hoort zodat je naast MP3 ook naar WMA kunt converten. Laat me je bevindingen maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoGames.nl schreef op 19 June 2003 @ 21:31:
[...]

Ja gelijk heb je, wow waarom krijg ik als ik de 256 Mb versie bestel niet gelijk de 512 Mb versie ? >:)
Kweet niet, moet je ze eens vragen >:) :9

En ja, die 64 kbit wma is bijna hetzelfde als 128kbit mp3 en veeel kleiner :)

edit: Weet iemand toevallig hoe je je opgeslagen radio-zenders een naam kunt geven..? :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 13:57
Ik heb zo ongeveer het hele I-Bead topic wel doorgelezen, maar een paar dingen zijn mij nog niet duidelijk:

• Springt de speler na het laatste nummer uit een folder door naar het eerste nummer van de volgende folder, of springt ie terug naar het eerste nummer van de folder (met één van de repeat functies misschien)?
• Kan je ook random de nummers binnen een folder afspelen?
• Kan je het wieltje tegelijk gebruiken voor navigatie én volume, of moet je telkens naar het menu om het wieltje van functie te wisselen?
• Kan iemand mij de prijzen vertellen van het beschermhoesje met riemclip en de oplader die te koop zijn bij mp3cdspeler?

Alvast bedankt en neem het me alsjeblieft niet kwalijk als een van de vragen al beantwoord was, maar ik het over het hoofd heb gezien ;) .

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

officiële specificaties van de I-Bead 150

http://www.i-bead.co.kr/bbs/pro_spec_150_eng.php

hij glimt... maar naast het feit dat je nu radio kan luisteren en opnemen tegelijkertijd (of kan dat bij de 100/105 ook al?), zie ik verder in de specificaties geen verschil.

nog steeds alleen WMA & MP3, maar vooral... nog steeds 'slechts' USB 1.1

oh ja.. hij is nu 41 gram ipv 37 gram :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• Springt de speler na het laatste nummer uit een folder door naar het eerste nummer van de volgende folder, of springt ie terug naar het eerste nummer van de folder (met één van de repeat functies misschien)? <-weet ik niet precies, er zijn wel veel repeat functies.

• Kan je ook random de nummers binnen een folder afspelen? <- Dat iig ja

• Kan je het wieltje tegelijk gebruiken voor navigatie én volume, of moet je telkens naar het menu om het wieltje van functie te wisselen? <- werkt dmv lang of kort indrukken, werkt goed (je hoeft dus niet naar het menu)

• Kan iemand mij de prijzen vertellen van het beschermhoesje met riemclip en de oplader die te koop zijn bij mp3cdspeler? <- oplader is €19 en hoesje+clip €5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
Zit er geen kwaliteits verschil in de Jens Of Sweden en de normale I-bead?
Er zit nammelijk nogal een prijs verschil tussen mmport.nl en mp3spelers.nl .

Bij mmport >>> Jens Of Sweden 256mb + lader = €229 (incl verzendkosten)
(lader kost bij mmport 10 euro ipv 19 )

Bij Mp3spelers >>> I-Bead 256mb + lader = € 244 - 6 (tweak korting) = €238 (geen verzendkosten)

€ 238
€ 229
--------
€ 9,-

Dus het scheelt bijna 10 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door XoiN op 20-06-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Nu online
http://ldeletang.fr.st/IBEAD/iBead.htm

ik weet niet of dit programma bekend is maar het lijk me best handig.

je kan al je instellingen op de pc invoeren en naar je Ibead sturen. ook kan je radio zender namen invullen.

is er nog niet iemand op het slimme idee gekomen een site te maken met firmwares. met alle mods er bij :P

//edit
niet dat ik dat niet kan :X maar toch

[ Voor 28% gewijzigd door Mich op 20-06-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]DE_Michiel schreef op 20 June 2003 @ 11:04:ik weet niet of dit programma bekend is maar het lijk me best handig.

je kan al je instellingen op de pc invoeren en naar je Ibead sturen. ook kan je radio zender namen invullen.
proggie staat reeds op de eerste pagina genoemd. weet iemand wat de i-bead nou eigenlijk doet met de namen van de zenders die je erbij in kan voeren?

ps: voor enschede kan je deze in je FM.ini zetten
[Enschede]
87.6=Rebecca Radio
89.4=Radio Oost
90.7=Onverdeeld A8
91.4=Radio 4
93.3=Hot Radio
93.7=ID&T
96.2=Radio 3
98.4=Radio 1
99.1=RTL FM
100.7=Noordzee FM
101.2=Sky Radio
102.6=Radio 538
103.1=Gouwe Ouwe
104.6=Radio 2
als voetnootje moet erbij gezegd worden dat id&t nog niet in de lucht is (frequentie klopt wel)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 20 juni 2003 @ 11:04:
is er nog niet iemand op het slimme idee gekomen een site te maken met firmwares. met alle mods er bij :P
Check deze site maar is: http://mkv25.net/ibead

Overrigens heb ik net zelf een opstart/afsluit schermpje gemaakt, en het is eigenlijk nog best simpel ook. Jammer dat er nog geen programmatje is die je in staat stelt ALLE icoontjes te verranderen voor FW 3.220.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 13:11:
[...]

Check deze site maar is: http://mkv25.net/ibead

Overrigens heb ik net zelf een opstart/afsluit schermpje gemaakt, en het is eigenlijk nog best simpel ook. Jammer dat er nog geen programmatje is die je in staat stelt ALLE icoontjes te verranderen voor FW 3.220.
Post hem dan ook gelijk maar ;) ... en die site kende ik al. Niet veel boeiends vond ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n nickname is in het startlogotje verwerkt dus ik denk niet dat er veel geintresseerden zijn :). Ik maak er nog wel een paar, zonder naam of iets dergelijks.

Overrigens is dat proggie wat door die fransen is gemaakt niet compattible met de engelse 3.220 :(. En ik heb nu ook niet echt zin om de franse of koreaanse erop te zitten voor dat programmatje.

Ik ga nu ff een ontwerp maken voor een i-bead site met alle info/downloads/links erop. Ik kan wel goed overweg met websites maar ik heb geen id hoe ik forums kan installeren, dus als iemand daar kennis van heeft, laat het me ff weten. Ook heb ik geen zin om em door lycos of iets dergelijks te hosten, dus als iemand webspace heeft; graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 11:51:
ps: voor enschede kan je deze in je FM.ini zetten

[...]

als voetnootje moet erbij gezegd worden dat id&t nog niet in de lucht is (frequentie klopt wel)
hmz kan je zo'n FM.ini gewoon in je 'startmap' gooien, en dan paktie em automatisch? (dus zeg maar in: I:\fm.ini)

Hmm dat werkt dus niet.. Maar hoe kan het wel? (cker met een of ander proggie? zoja, welke?:P)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik kon me eigen niet inhouden dus heb er ook maar 1 besteld ^^
Straks komt nog de "yes ik heb hem binnen" post.
en dan de "omg hij doet het niet meer" post.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 14:24:
[...]

hmz kan je zo'n FM.ini gewoon in je 'startmap' gooien, en dan paktie em automatisch? (dus zeg maar in: I:\fm.ini)

Hmm dat werkt dus niet.. Maar hoe kan het wel? (cker met een of ander proggie? zoja, welke?:P)
was misschien niet helemaal duidelijk. je hebt http://ldeletang.free.fr/IBEAD/iBead.htm nodig. daar staat al een FM.ini in de folder. openen, alles eruit gooien (tenzij je franse voorkeuze zenders wil houden), en dat enschede lijstje copy/pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Waar komt die naam nou te staan bij die frequenties?
Want ik heb hem dus aangepast met dat proggie en bij sommige stations namen gezet maar als ik de radio aanzet zie ik niks anders dan alleen de freq. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja nou werkt et ja:D ty;) maarre is dr ook ergens een site met alle frequenties drop? zou wel handig zijn, met die nieuwe frequentie's..

en idd, ik zie ook alleen maar de frequenties, niet de namen:(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap het ook niet helemaal. je zou toch zeggen dat die naam er niet voor niets bij staat. tja.. en een hele lijst maken. ik heb er aan gedacht.

maar is wel heel veel werk... als iedereen nou gewoon die frequenties van zijn eigen omgeving/stad opzoekt, en deze ergens (misschien ander threadje?) post, kan er uiteindelijk een complete FM.ini gebouwd worden voor nederland.

echter de vraag wat er nou met die namen gebeurd blijft onbeantwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt dat programma niet eens, hij zegt dat m'n firmware niet compattible is (3.220 engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Kunnen we het over iets anders hebben dan de namen bij de FM radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

NeoGames.nl schreef op 20 June 2003 @ 16:44:
Nee :p.

Eindhovense frequenties dan maar..

Eindhoven:
Ontvangstmogelijkheden

Radio 1
FM 104.8 MHz, Roermond
FM 98.9 MHz, Lopik

Radio 2
FM 88.2 MHz, Roermond
FM 92.6 MHz, Lopik

Radio 3
FM 90.9 MHz, Roermond
FM 96.8 MHz, Lopik

Radio 4
FM 94.5 MHz, Roermond

Business Nieuws
FM 88.6 MHz, Eindhoven

Gouwe Ouwe Zender
FM 97.7 MHz, Mierlo

ID&T
FM 99.4 MHz, Mierlo

Noordzee FM
FM 100.7 MHz, Lopik

Onverdeeld A8
FM 89.7 MHz, Eindhoven

Radio 538
FM 102.3 MHz, Gemert

RTL FM
FM 94.9 MHz, Mierlo

Sky Radio
FM 101.6 MHz, Eindhoven

Omroep Brabant
FM 87.6 MHz, Mierlo

Kanjer Royaal
FM 93.2 MHz, Eindhoven
FM 93.6 MHz, Eindhoven

Radio 8 FM
FM 89.3 MHz, Eindhoven
FM 95.5 MHz, Eindhoven

XFM
FM 90.3 MHz, Eindhoven

[ Voor 70% gewijzigd door Garyu op 20-06-2003 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

NeoGames.nl schreef op 20 June 2003 @ 16:44:
nee

@ The Fish; Dat proggie werkt bij mij wel hoor en ik gebruik ook de 3.220

[ Voor 4% gewijzigd door HIDMAN-X op 20-06-2003 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
XoiN schreef op 20 June 2003 @ 10:59:

Zit er geen kwaliteits verschil in de Jens Of Sweden en de normale I-bead?

Er zit nammelijk nogal een prijs verschil tussen mmport.nl en mp3spelers.nl .

Bij mmport >>> Jens Of Sweden 256mb + lader = €229 (incl verzendkosten)
(lader kost bij mmport 10 euro ipv 19 )

Bij Mp3spelers >>> I-Bead 256mb + lader = € 244 - 6 (tweak korting) = €238 (geen verzendkosten)

€ 238
€ 229
--------
€ 9,-

Dus het scheelt bijna 10 euro.
even me zelf quoten :)

[ Voor 11% gewijzigd door XoiN op 20-06-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol.. lees anders ff de startpost, daar staat het verschil in (naja verschil..:S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
Uhm.. naja.. ik heb de startpost gemaakt en mijn conclusie was dat er vrij weinig verschil was behalve het achterlopen van de Firmware. Maar I-Bead FW werk ook op JOS... dus naja.. eigenlijk is het vrij hetzelfde..

/post in bezopen mode... (dus veel typo's denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 15:13:
[...]

was misschien niet helemaal duidelijk. je hebt http://ldeletang.free.fr/IBEAD/iBead.htm nodig. daar staat al een FM.ini in de folder. openen, alles eruit gooien (tenzij je franse voorkeuze zenders wil houden), en dat enschede lijstje copy/pasten.
is dat progje ook goed voor versie 3.141 va\n de FW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Maxonic schreef op 21 juni 2003 @ 03:00:
Uhm.. naja.. ik heb de startpost gemaakt en mijn conclusie was dat er vrij weinig verschil was behalve het achterlopen van de Firmware. Maar I-Bead FW werk ook op JOS... dus naja.. eigenlijk is het vrij hetzelfde..

/post in bezopen mode... (dus veel typo's denk ik)
Ik heb de Jens of Sweden ( wie bedenkt zo'n naam :? ) Firmware al op mijn I-Bead geflashed... versie 3.141 was dat, en alles was precies hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
NeoGames.nl schreef op 21 June 2003 @ 12:47:
[...]

Ik heb de Jens of Sweden ( wie bedenkt zo'n naam :? ) Firmware al op mijn I-Bead geflashed... versie 3.141 was dat, en alles was precies hetzelfde...
ah... dan zal het anders om ook wel werken toch? Is mmport een beetje snel met de levering?

offtopic:
die naam idd.... ik noem hem dan gewoon i-bead ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien helpt dit een beetje met het radiofrequentie vraakstuk :)

http://members1.chello.nl/~h.vanderploeg1/87mhz-93mhz.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

Hey Maxonic bedankt om mijn tooltje (Media FileName Convertor) in je opneningspost te zetten :P Zijn er toch nig mensen die het gebruiken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem,

Ik krijg de volgende melding op het i-bead scherm terwijl ik wel mp3's er op heb staan:

*** No Files ***

weet iemand hoe dit kan? Heb ik misschien ook verborgen- / systeem bestanden verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_star schreef op 19 juni 2003 @ 20:07:
[...]

Ik woon in Nederland en ik had mijn 256MB I-bead dinsdag bestelt (formulier geëmaild) en gelijk het geld geïnternetbankierd, maar dat was mislukt. Donderdag opnieuw gedaan, toen was het wel gelukt. Gelijk een mailtje gestuurd, maar ze mailden terug dat ze de nieuwe zending eind deze week of begin volgende week verwachten. Dat is dus of vrijdag, wat me onwaarschijnlijk lijkt dat ze dan het nog emailen, of maandag/dinsdag. Ik verwacht mijn I-bead op zn vroegst woensdag, heel misschien dinsdag. Maar het zou me niets verbazen als het nog langer duurt :'( Sadly. Maar het is waarschijnlijk dus geen discriminatie tov onze Zuiderburen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
PnD schreef op 20 June 2003 @ 15:09:
Ik kon me eigen niet inhouden dus heb er ook maar 1 besteld ^^
Straks komt nog de "yes ik heb hem binnen" post.
en dan de "omg hij doet het niet meer" post.

;)
ai... hier nog zo'n geval ;)

(Jens of Sweden 256mb+ lader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
XoiN schreef op 21 juni 2003 @ 14:11:
[...]

ah... dan zal het anders om ook wel werken toch? Is mmport een beetje snel met de levering?

offtopic:
die naam idd.... ik noem hem dan gewoon i-bead ;)
Ik weet het niet, ik had mijn echte I-Bead 100 256 Mb 8) bij mp3cdspeler.nl besteld op dinsdag, en ik had hem woensdag om 11:30 AM ... :) en waarom koop je niet gewoon de echte I-Bead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
NeoGames.nl schreef op 21 June 2003 @ 22:02:
[...]

Ik weet het niet, ik had mijn echte I-Bead 100 256 Mb 8) bij mp3cdspeler.nl besteld op dinsdag, en ik had hem woensdag om 11:30 AM ... :) en waarom koop je niet gewoon de echte I-Bead?
Ik had mijn I-Bead bij MMPort binnen 2 dagen binnen. ('s avonds besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
NeoGames.nl schreef op 21 juni 2003 @ 22:02:
[...]

Ik denk niet dat de service van mmport minder is (hoewel ik die van mp3spelers.nl wel super vind). Ik vond het alleen vreemd dat de lader voor de I-bead bij mp3spelers 10 euro duurder was dan die van mmport. Dus volgens mij oakken ze daar veel te veel winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07

dread

Sluwe vlaming

hoe zit het nu met de opnamefunctie. Is de kwaliteit voldoende om er interviews mee af te nemen. moet er een externe mic aan of zit die intern.

kan je ook naar de radio luisteren als hij ondertussen aan het opladen is in de laptop. zou wel zalig zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door dread op 22-06-2003 14:06 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opname functie is goed; mic is intern; en nee, je kan niet luisteren en oplade tergelijk jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Laatst online: 13-09 20:23

sealy

bastards...

Via de adapter kan dat wel!

volgends mij kan je eigelijk niets anders met de adapter. Als je je i-bead daarin plugt, gaat ie meteen aan.

Via de laptop/pc volgends mij niet inderdaad.

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 14:55:
probleem,

Ik krijg de volgende melding op het i-bead scherm terwijl ik wel mp3's er op heb staan:

*** No Files ***

weet iemand hoe dit kan? Heb ik misschien ook verborgen- / systeem bestanden verwijderd?
Ik had dat net ook.. in Windows Explorer kan je nog wel bij je spulletjes. Mijn advies: backup maken, ding formatteren en alles weer terug zetten. Dat werkte bij mij, nu doet ie het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Garyu schreef op 22 juni 2003 @ 16:21:
[...]

Ik had dat net ook.. in Windows Explorer kan je nog wel bij je spulletjes. Mijn advies: backup maken, ding formatteren en alles weer terug zetten. Dat werkte bij mij, nu doet ie het weer!
En ja, dat was een simpele duh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

NeoGames.nl schreef op 22 June 2003 @ 22:54:
[...]
En ja, dat was een simpele duh ;)
Toch wazig dat ie die files niet meer zag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
Garyu schreef op 23 juni 2003 @ 02:07:
[...]

Toch wazig dat ie die files niet meer zag :?
had je niet de laatste keer dat je hem uit deed een folder/mp3 geselecteerd die je daarna verwijderde.. en vervolgens de i-bead weer aanzette>?.

ik kreeg die melding namelijk toen dit het geval was.. maar kon dus via folder navigation gewoon naar andere map... nix aan het handje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb enkele mp3tjes met windows media player afgespeeld en nu is microsoft zo leuk om aan die mp3tjes allerlei onzinnige album-info te koppelen :( :( :( (songteksten, albumhoezen, etc) heel leuk en aardig, maar die onzin wordt ook meegekopiëert als ik de mp3tjes op mn ibead zet en dat neemt alleen maar ruimte in ...weet iemand hoe ik dit kan verwijderen ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Weet iemand of je met de I-Bead ook kan booten vanuit DOS, ik kan namelijk in mijn BIOS wel instellen bij First Boot Device dat ie gaat booten vanaf "USB-HDD"/"USB-CDROM"/"USB-ZIP" en "USB-FLOPPY"... dus ik dacht ik kopier de bestanden van een Windows 98 bootfloppy erheen en ga er proberen van te booten, alleen dan doet ie helemaal niks ( duh! :P ). Weet iemand hoe het wel kan? Want het moet wel mogelijk zijn neem ik aan, maar als je een boot floppy wilt maken vraagt ie altijd om een Floppy en je kan het niet veranderen...

[ Voor 7% gewijzigd door NLuna op 23-06-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoGames.nl schreef op 23 juni 2003 @ 15:34:
Weet iemand of je met de I-Bead ook kan booten vanuit DOS, ik kan namelijk in mijn BIOS wel instellen bij First Boot Device dat ie gaat booten vanaf "USB-HDD"/"USB-CDROM"/"USB-ZIP" en "USB-FLOPPY"... dus ik dacht ik kopier de bestanden van een Windows 98 bootfloppy erheen en ga er proberen van te booten, alleen dan doet ie helemaal niks ( duh! :P ). Weet iemand hoe het wel kan? Want het moet wel mogelijk zijn neem ik aan, maar als je een boot floppy wilt maken vraagt ie altijd om een Floppy en je kan het niet veranderen...
misschien heb je hier wat aan (zoek anders met google ff naar "boot usb drive windows" ofzo):

Although it is possible it greatly depends on your hardware. Check that your bios is up to date, and then load your setup menu when u reboot. (usually pressing del on boot). Now make sure that if u have options like allow USB in ms-dos or things like that, enable them (yes, its the return of vodoo programming!). Now check your boot config, it usuallu is :
1st-floppy
2nd-cd-rom
3rd-HDD
Load other available devices? Enable/Disable
(put this on enable)
Now change 2rd to USB HDD, and hopefully it should work...
Good luck
Spinal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Hallo Tom,

Nee deze is nog niet verzonden De zending is even uitverkocht Aanstaande woensdag verwachten wij de nieuwe zending en wordt uw bestelling direct verzonden

Onze excuses voor het ongemak
,

Met vriendelijke groet,
grmbl khad nog wel gevraagd of ze op voorraad waren, koekebakkers bij mp3cdspelers.nl :(

[ Voor 6% gewijzigd door PnD op 23-06-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
PnD schreef op 23 June 2003 @ 16:37:
[...]

grmbl khad nog wel gevraagd of ze op voorraad waren, koekebakkers bij mp3cdspelers.nl :(
jammer idd... maar bij mmport zijn ze ook nog niet leverbaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabasco
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:05
Heeft iemand ook het probleem dat het genre uit de tag gelezen altijd op Jazz staat? (bij ID3v1 en ID3v2).
De firmware is gewoon 3.141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
w00t.. dat is geen genre.. dat zijn waarschijnlijk de Equaliser settings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Ik had gehoord dat als je de ID3 tags insteld op Genre zoals Jazz, Techno, House, Rock etc. etc. je I-Bead dan direct de Equalizer settings ook zo zet, kan je instellen, staat in de manual. En nee bij mij staat ie altijd op Techno standaard, en na een F/W upgrade altijd op Normal ( duh ;) ), dit omdat ik hem op Techno gezet heb, omdat ik alleen maar Hardstyle/Hardhouse erop luister...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
PnD schreef op 23 June 2003 @ 16:37:
[...]

grrrr is dat begin van de week? Als het weer een beetje tegenzit heb ik hem pas maandag! => 2 weken en 3 dagen nadat ik hem besteld heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Laatst online: 13-09 20:23

sealy

bastards...

meuktracker: ID3-TagIT 3.0 build 1268

Nieuwe ID3 tagger!

werkt best lekker

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Ja, best wel handig ja, alleen ik gebruik nooit ID-3 Tags, dat vind ik lelijk op me I-Bead :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_star schreef op 24 juni 2003 @ 09:31:
[...]

grrrr is dat begin van de week? Als het weer een beetje tegenzit heb ik hem pas maandag! => 2 weken en 3 dagen nadat ik hem besteld heb :(
Ik heb 'm nou ongeveer een week geleden bestelt en kreeg vrijwel direct een mailtje dat ze eind van de week (vorige week dus)/ begin volgende week (dat is nu) een zending verwachten. Blijkbaar is dat woensdag geworden. Met een beetje geluk hebben we 'm dan donderdag, voor mij is dat ruim een week later. :'( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Ik heb nieuwe I-Bead 100 onzin gevonden :) :

AutoRun.zip

Zet deze bestanden in je I-Bead root, en elke keer als je je I-Bead in je PC plugt, gaat ie zeg maar "autorunnen" in de Verkenner etc. en zie je zo'n leuk I-Bead logo erbij ;)
In Win2k werkt het hier nog niet, maar in XP of een 9x variant zal het wel gaan werken denk ik. Ik zal binnenkort XP er maar eens opzetten...

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/play_hamster.gif Nieuwe play animatie

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/vol_hamster_ani.gif Nieuwe volume animatie

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/Startupi.gif

Nieuwe startup animatie ( uit de 3.141 F/W ) maarja, leuk om weer is erin te zetten 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/Vol.gif Nieuwe volume animatie

En ja hoor, vette nieuwe F/W op basis van 3.220P English, met mooi 3.141 startup screen, mooi powerdown scherm, de mooie Volume animatie die al hierboven staat. En een leuk vliegtuigje als play animatie, nee niet die hierboven staat. En als beste nieuwe functie ooit, je kan nu eindelijk het Volume zo hoog zetten dat het pijn aan je oren doet !! >:)

resource_3410_.zip

Nieuw "Manga" menu, voor mensen die dat hier leuk vinden... :P

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/H2_menu.gif

Alle .GIF bestanden kan je met Jasc Animation Shop bijv. los de frames ervan opslaan als .BMP'tjes en dan implenteren in de desbetreffende F/W met de I-Bead Resource Hacker die op de Frontpage staat... binnenkort meer "onzin" :)

[ Voor 12% gewijzigd door NLuna op 24-06-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even erop gezet en is idd luider! :) Dat volume icoontje is ook wel leuk, maar opstart-afsluiten mag toch iets leuker dan die 'oude' ;)
Ook het vliegtuigje vind ik minder leuk dan het konijntje... :D
Maarja, maar een mening he!

Nog een opmerking, kan iemand makkelijk (of anders moet iemand die dat kan maar op dat forum ginder posten) instellen zodat je bij "sleeptimer" de tijd ziet die nog rest? Soms twijfel ik namelijk of het wel zal werken of wanneer juist? (als je bijv 2x hetzelfde selecteerd ofzo).
En ook zou het leuker zijn moest de ibead het volume stillaan verminderen alvorens af te zetten omdat ik dit ook echt gebruik als ik ga slapen en soms slaap je al half maar schiet je wakker omdat er opeens midden in een lied gestopt wordt... Just a thought! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabasco
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:05
Maxonic schreef op 24 June 2003 @ 00:04:
w00t.. dat is geen genre.. dat zijn waarschijnlijk de Equaliser settings :P
oeps,inderdaad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die 3.220p firmware wel leuk en aardig met dat SRS, maar op het ibead forum ben ik blijkbaar niet de enige waarbij het leek alsof het geluid zachter was geworden, ik ben daarom ook weer teruggegaan naar 3.141, want ik vind het volume gewoon te zacht om buiten rond te fietsen :) en die radio bug in 3.220p stoorde mij ook wel wat.
Die getunde firmwares met die andere pics zijn wel leuk en aardig, maar de navigatie ervan is wat minder plezierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 18:58:
ik vind die 3.220p firmware wel leuk en aardig met dat SRS, maar op het ibead forum ben ik blijkbaar niet de enige waarbij het leek alsof het geluid zachter was geworden, ik ben daarom ook weer teruggegaan naar 3.141, want ik vind het volume gewoon te zacht om buiten rond te fietsen :) en die radio bug in 3.220p stoorde mij ook wel wat.
Die getunde firmwares met die andere pics zijn wel leuk en aardig, maar de navigatie ervan is wat minder plezierig.
Dan moet je de firmware van NeoGames.nl eens proberen! (4posts ofzo hierboven) Verschilt van navigatie enzo niet van de gewone, en heeft wel SRS aan boord en kan zo luid dat ik het niet kan verdragen! >:)
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.