Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2022
Barrytje schreef op 12 June 2003 @ 22:01:
En een programma om veel mp3-tjes tegelijk om te zetten naar WMA, is dat er ook? Scheelt namelijk nogal wat aan ruimte. Ik heb nou wel een mp3-cdspeler, maar zoiets is ook wel vet. Dit is misschien wel iets (ik heb maar een Lenoxx, dus al heel oud). Dat converten zou wel fijn zijn. Die firmwares zijn wel beter, hoor je eerst fouten en begin je beetje te twijfelen, zie je daarna dat bijna alles verbeterd is :)
http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm

Dit is ook wel goed proggie voor mp3 -> wma (en andersom) is geloof ik nog freeware ook

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 22:09:
Ik had hem al even gedownload en is wel leuk! :) Dat begin is wel nogal kort dus daar zie je niet veel van, maar ik ga het er toch op laten staan voor het konijntje! :D Leuk gedaan euhm.. Maxonic? :)
Jep, _/-\o_ to Maxonic voor het konijntje, alleen de andere veranderingen zijn allemaal made by me...

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topicstarter hier is nog ff een review (met filmpje) voor in de faq:

http://www.pcdreams.nu/reviews/mp3-100.php

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
alleen de andere veranderingen zijn allemaal made by me...
Ja, ziet er leuk uit.
Als je wilt kan ik ze wel onder jou naam in de volgende ILogoEd krijgen.
topicstarter hier is nog ff een review (met filmpje) voor in de faq:
Ah, kijk.. Ook eens een FAQ over de JOS...
Conclusie: Hardwarematig maakt het niet veel uit.
Tnx!

edit: Over ILogoEd gesproken.
Er is een nieuwe versie uit met qua uiterlijk niet veel grote veranderingen.
Echter, de maker claimt dat hij nou zo'n beetje alle FW versies aan moet kunnen.
http://ibead.co.kr/bbs/vi...e=headnum&desc=asc&no=680

[ Voor 32% gewijzigd door Maxonic op 14-06-2003 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een fm-instel-programmatje (dus voor u radioposten via pc aan te passen) dat werkt met de 3.220patched? Want dat franse 'ultime' of die config werken beide niet...
Allez, die config kan ik wel aanpassen en opslaan, maar dan start men ibead niet meer.. :s

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
Ze slapen daar de laatste twee dagen precies bij mp3spelers.nl. Krijg je normaal een bevestigingsmail aan, als je een bestelling doet onder rembours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_star schreef op 14 juni 2003 @ 14:41:
Ze slapen daar de laatste twee dagen precies bij mp3spelers.nl. Krijg je normaal een bevestigingsmail aan, als je een bestelling doet onder rembours?
als het goed is wel...heb je met tweak korting besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:20
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 13:11:
Weet er iemand een fm-instel-programmatje (dus voor u radioposten via pc aan te passen) dat werkt met de 3.220patched? Want dat franse 'ultime' of die config werken beide niet...
Allez, die config kan ik wel aanpassen en opslaan, maar dan start men ibead niet meer.. :s

Thanks
Dan hebben ze het formaat van de config file weer aangepast. Ik heb al eerder een programma van een fransman gepatched voor 3.141 Ik kan dat wel weer doen voor 3.220, maar daar heb ik pas woensdag tijd voor :/

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 15:06:
[...]

als het goed is wel...heb je met tweak korting besteld?
natuurlijk met tweakkorting :) ik heb toch nog altijd geen antwoord... Gisterenmiddag heb ik hem besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door mr_star op 14-06-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 16:01

Garyu

WW

mr_star schreef op 14 June 2003 @ 15:47:
[...]

natuurlijk met tweakkorting :) ik heb toch nog altijd geen antwoord... Gisterenmiddag heb ik hem besteld.
Ik heb de mijne woensdag besteld, ook nog geen reactie.. Ochja, als ik hem maar snel heb :P

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik heb 'm vrijdag besteld en kreeg de zelfde middag antwoord.

Ik kan niet wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Maxonic schreef op 14 juni 2003 @ 12:44:
[...]

Ja, ziet er leuk uit.
Als je wilt kan ik ze wel onder jou naam in de volgende ILogoEd krijgen.

[...]

Ah, kijk.. Ook eens een FAQ over de JOS...
Conclusie: Hardwarematig maakt het niet veel uit.
Tnx!

edit: Over ILogoEd gesproken.
Er is een nieuwe versie uit met qua uiterlijk niet veel grote veranderingen.
Echter, de maker claimt dat hij nou zo'n beetje alle FW versies aan moet kunnen.
http://ibead.co.kr/bbs/vi...e=headnum&desc=asc&no=680
Is prima, hoe werkt trouwens dat ILogoEd? Want als ik dat "ilogoed_1007.rar" uitgepakt heb, en ik wil het starten krijg ik een foutmelding...

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
De mijne had ik dinsdagavond besteld, en TPG kwam hem vandaag langsbrengen ;)
Heeel erg geil dingetje.

De handleiding is trouwens wel in erg brak engels geschreven, echt grappig :D

Ik ga eens kijken of ik verschil hoor na converteren van MP3 -> WMA.
Ik heb de MX400 dopjes, en alles klinkt met MP3's echt super.. het enige nadeel is dat brakke MP3's ook gelijk heel erg brak klinken. Blij dat ik nagenoeg alleen maar goede kwaliteit zut heb.

Welke versie van WMA kan de iBead eigenlijk lezen? Kan hij WMA9 lezen?

[ Voor 10% gewijzigd door QuarK op 14-06-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
* rvanlooijen heeft een AMD f/w in mekaar geprutst ;)
'k moet nog wat aan t boot animatietje doen, maar t ziet dr al best leuk uit ;)

English 3.220 patched, AMD versie rev.1:

ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng.rar

//Edit: NeoGames.nl: als je je f/w nog ergens kwijt wilt mag je m wel ff bij de mijne mikken als je wil... contact me in dat geval...

[ Voor 36% gewijzigd door rvanlooijen op 14-06-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Ik kreeg een mailtje terug waarin ze zeiden dat ze geen bestelling van mij hadden ontvangen???? Ik heb het nog eens nagekeken, en die mail staat wel degelijk in mijn 'sent items' aan de juiste bestemmeling. Dus moet er daar toch wel iets mis gelopen zijn bij mp3cpelers.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Caesartje schreef op 14 June 2003 @ 23:39:
* NLuna heeft een AMD f/w in mekaar geprutst ;)
'k moet nog wat aan t boot animatietje doen, maar t ziet dr al best leuk uit ;)

English 3.220 patched, AMD versie rev.1:

ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng.rar

//Edit: NeoGames.nl: als je je f/w nog ergens kwijt wilt mag je m wel ff bij de mijne mikken als je wil... contact me in dat geval...
Ik zal hem om 02:00 AM er ff opzetten want dan is me I-Bead klaar met laden 8) ... en add me maar ff op MSN @ neothefox@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Garyu schreef op 14 June 2003 @ 16:18:
[...]

Ik heb de mijne woensdag besteld, ook nog geen reactie.. Ochja, als ik hem maar snel heb :P
Nouja, ik heb vanmiddag een emailtje gestuurd om te vragen naar de status van mijn bestelling, en wanneer zij verwachtten dat ik hem zou ontvangen (beetje pushen he ;)). Kreeg gelijk vanavond, zaterdagavond wel te verstaan, een mailtje terug dat ze m'n geld ontvangen hebben en dat ie maandag opgestuurd wordt! Vanaf komende dinsdag dus genieten van mn eigenste I-Bead!

Complimenten voor Mp3cdspeler:
Hallo Arjan

Normaal gezien krijg je een automatische order bevestiging ,maar omdat u via
Tweakers korting besteld krijgt u deze niet .U ontvangt namelijk van ons
persoonlijk de email met bestelformulier Wel krijgt u een email dat uw
betaling bij ons binnen is gekomen ,maar u bent nu net iets sneller als dat
wij de betaling ontvangen hebben ;-) Maar alles is inorde We hebben uw
betaling zojuist ontvangen en de speler staat gereed voor vetrek voor
aanstaande maandag Dan wordt het pakketje dinsdag bij u bezorgd

Alvast veel plezier met de speler en een Fijn weekend

Met vriendelijke groet,
Heleen

[ Voor 35% gewijzigd door Garyu op 15-06-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Ik vind Mp3cdspeler.nl ook wel ok, ik heb trouwens ook nog wel een 3.220P EN F/W liggen met een Unreal logo tijdens het opstarten, uiteraard zelf gemaakt :)

En Caesar die AWM F/W is wel mooi ja, alleen een bewegend logo als startup zou nog net ff leuker zijn...

[ Voor 26% gewijzigd door NLuna op 15-06-2003 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik heb hem besteld via de tweakers-aanbieding; als het goed is komt hij vrijdag..... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
NeoGames.nl schreef op 15 June 2003 @ 00:32:
Ik vind Mp3cdspeler.nl ook wel ok, ik heb trouwens ook nog wel een 3.220P EN F/W liggen met een Unreal logo tijdens het opstarten, uiteraard zelf gemaakt :)

En Caesar die AWM F/W is wel mooi ja, alleen een bewegend logo als startup zou nog net ff leuker zijn...
I know, maar daar was ik gisteren net even te lui voor ;) Zoals beloofd zal ik vandaag wel ff verder prutsen... ik heb al wat idee'tjes :Y)

//Edit:

Rev.2 is nu te downloaden :)

ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng_rev2.rar

Het startup logo is nu ook geanimeerd en ook het play icoontje is AMD based ;) :D

//Update: ik heb "TOTAL" en "FREE" bij de boot veranderd in "Total" en "Free",
vond ik wat discreter ;)

[ Voor 36% gewijzigd door rvanlooijen op 15-06-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Caesartje schreef op 15 June 2003 @ 11:06:
[...]

I know, maar daar was ik gisteren net even te lui voor ;) Zoals beloofd zal ik vandaag wel ff verder prutsen... ik heb al wat idee'tjes :Y)

//Edit:

Rev.2 is nu te downloaden :)

ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng_rev2.rar

Het startup logo is nu ook geanimeerd en ook het play icoontje is AMD based ;) :D
Nice indeed! die F/W, erg leuk gedaan... _/-\o_ als iedereen nou ff dat soort F/W ging maken, ik zal vanavond ook wel ff nieuwe F/W plaatsen als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
Wat gifjes van animaties gebruikt in bovenstaande f/w:

Startup:
Afbeeldingslocatie: http://caesartje.demon.nl/ibead/images/startup.gif

Shutdown:
Afbeeldingslocatie: http://caesartje.demon.nl/ibead/images/shutdown.gif

Play icoontje:
Afbeeldingslocatie: http://caesartje.demon.nl/ibead/images/play.gif

Ik overweeg voor de shutdown de 2 delen van het logo naar de zijkanten te laten vliegen, ipv wat t nu is dus (steeds kleiner worden). Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Laatst online: 13-09 20:23

sealy

bastards...

Zou het misschien een idee zijn om alle logo's ed onder te brengen op één page?

Met overzichs gifjes ed.

Op die manier kan je mogelijk gewoon de logo's kiezen die je gaaf vind, en daar een eigen combo mee maken. Moet er natuurlijk wel toestemming van de makers zijn.

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de ibead 100 ook kopen denk ik, ik ga hem zo bestellen.. Niemand tegen? :P (of andere spelers? denk et niet hé, als ik zo het forum heb gelezen..)

Alleen wil ik ook graag de (reis)lader erbij hebben, maar kan ik die ook kopen samen met de speler (wil natuurlijk wel graag die tweakers-korting hé ;) ) Of kan ik ze ook los bestellen bij mp3spelers.nl? Ze reageren nu namelijk nie op me emailtje (tsja.. zondag..)
dus..

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 15:09 . Reden: dr moest ff wat bij :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 14:34:
Ik ga de ibead 100 ook kopen denk ik, ik ga hem zo bestellen.. Niemand tegen? :P (of andere spelers? denk et niet hé, als ik zo het forum heb gelezen..)

Alleen wil ik ook graag de (reis)lader erbij hebben, maar kan ik die ook kopen samen met de speler (wil natuurlijk wel graag die tweakers-korting hé ;) ) Of kan ik ze ook los bestellen bij mp3spelers.nl? Ze reageren nu namelijk nie op me emailtje (tsja.. zondag..)
dus..
Wanneer je aangeeft in je email dat je gebruik wilt maken van die tweak korting krijg je een mailtje met als attachment het bestel formulier. Op dat bestelformulier kan je aangeven welke accessoires je erbij wilt bestellen

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahh, das wel handig :D en daar staat ook de prijs bij? (wil nl. wel ff weten wat zo'n ladertje moet gaan kosten he :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muis
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 15:24:
ahh, das wel handig :D en daar staat ook de prijs bij? (wil nl. wel ff weten wat zo'n ladertje moet gaan kosten he :P )
Accessoires:
ibead beschermtasje + 5,- euro extra
iBead USB adapter/oplader + 19,- euro extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar vind je dat handige dingetje waarme je je I-Bead dmv een batterij op kunt laden? Die ben ik nog nergen tegengekomen nml...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm het is niet via een batterij, maar via het stopcontact, deze kan je vinden bij http://www.mp3spelers.nl , enne muis, danke;-) (had et btw zelf ook net gevonden maja.. toch bedankt:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ging iets mis...bericht staat hieronder

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ging weer iets mis...bericht staat heironder

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 16:44:
ehm het is niet via een batterij, maar via het stopcontact, deze kan je vinden bij http://www.mp3spelers.nl , enne muis, danke;-) (had et btw zelf ook net gevonden maja.. toch bedankt:P)
is wel een batterij, wat jij bedoeld is de adapter, check:

[afbeelding]

zal een mail sturen naar mp3cdspelers.nl om te vragen of ze dees verkopen...kunnen we misschien nog een inkoopactie doen?[/quote]

ps. hoe kun je meteen afbeelding laten zien??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ja oke, ik bedoelde idd de adapter,
zal een mail sturen naar mp3cdspelers.nl om te vragen of ze dees verkopen...kunnen we misschien nog een inkoopactie doen
Hmm ja, zou wel handig zijn, volgens mij kan het ook wel, want veel ppl willen dr 1tje kopen geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag er dan meteen zo'n armband bij ook!! :D (als je dan toch moeite doet voor inkoopactie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
hey _dude_ welkom op GoT
Over het gebruik van de UBB-codes en bij behorende regels op dit forum, kijk hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Zou het misschien een idee zijn om alle logo's ed onder te brengen op één page?

Met overzichs gifjes ed.

Op die manier kan je mogelijk gewoon de logo's kiezen die je gaaf vind, en daar een eigen combo mee maken. Moet er natuurlijk wel toestemming van de makers zijn.
Lijkt me wel een goed id.
Misschien is het wel handig om de Bitmapjes gezipped te posten.
Als de makers toestemming geven zorg ik wel dat ze met credits in de LogoEditor komen.

Maar nogmaals, wat vind met van dit menu:
http://maxonic.mindconnect.nl/prive/resource_3410.bin
Uitbreiden waard of iets anders verzinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Mooi gedaan ja, zelf gemaakt ? Die intro vind ik persoonlijk minder, maar het menu zelf en dat bewegende dingetje tijdens het afspelen is wel leuk ja, over een paar uurtjes zal ik mijn nieuwe F/W eens ff posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Maxonic schreef op 15 juni 2003 @ 18:19:
hey _dude_ welkom op GoT
Over het gebruik van de UBB-codes en bij behorende regels op dit forum, kijk hier:

[...]

Als de makers toestemming geven zorg ik wel dat ze met credits in de LogoEditor komen.

krijg foutmelding dat die de FW versie niet kan openen ofzo als ik hem wil openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayBigfoot
  • Laatst online: 15-07 07:47
Ik zou graag willen dat ze alle hoesjes, adapters etc. van de I-bead los gingen verkopen in Nederland. Als dat met een tweakers inkoopaktie gaat lukken, doe ik mee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
krijg foutmelding dat die de FW versie niet kan openen ofzo als ik hem wil openen
Waarop wil je hem dan openen? En waarmee? Gewoon in de map zetten en flashen maar is voldoende hoor :)
Mooi gedaan ja, zelf gemaakt ? Die intro vind ik persoonlijk minder, maar het menu zelf en dat bewegende dingetje tijdens het afspelen is wel leuk ja, over een paar uurtjes zal ik mijn nieuwe F/W eens ff posten
Ja, het gaat bij deze alleen even om het menu en de txt bij de radio zenders.
Deze moet je dan natuurlijk wel even op de juiste frequentie vastleggen.
Ben benieuwd naar jou versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
jeeee het ging fout met upgraden, als ik hem aan wil doen gaat die gelijk uit. ff zoeken hoe ik dit kon fixen.

@maxonic: die f/w van jou is ouder dan de nieuweste .220 versie. men progje gaf aan dat het nog .061 is. klopt dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
. Stop de I-Bead in de USB poort zodat Windows hem gewoon herkend.
2. Ga in het configuratiescherm naar Systeem -> Apparatenbeheer of in XP Systeemwerkset -> Apparatenbeheer. (Device Manager in EN)
3. Uninstall het apparaat: "USB Masstorage Device".
4. Houd vervolgens de resetbutton ingedrukt. Druk vervolgens de playbutton in en hou ze beiden vast.
5. Laat nu de Resetbutton pas los maar houd de playbutton nog voor ongeveer 10 seconden ingedrukt.
6. Als je de playbutton hebt losgelaten kan je de firmware updaten. (vergeet dit keer niet om "Quick Download" uit te zetten)
7. Controleer vervolgens of alles gelukt is door het formatprogramma of te starten. Als het goed is staat het Memorytype nu op "internal" en staat er geen driveletter aangegeven. Formateer vervolgens je I-Bead.
8. Mocht het bovenstaande niet kloppen probeer de bovenstaande stappen dan op nieuw.

waar is de reset knop ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Ik had precies hetzelfde probleem, die stappen die jij beschrijft werkten bij mij.

En hier is de reset knop, zelf ff zoeken in de manual of zo kan geen kwaad btw :

Afbeeldingslocatie: http://www.anoe.nl/ibead-5-12.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
NeoGames.nl schreef op 15 juni 2003 @ 23:20:
Ik had precies hetzelfde probleem, die stappen die jij beschrijft werkten bij mij.

En hier is de reset knop, zelf ff zoeken in de manual of zo kan geen kwaad btw :

[afbeelding]
tnx, had net in men boekje gekeken, maar zat het niet staan, maar nu zie ik het dus wel onder nummer 3 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Maxonic schreef op 15 juni 2003 @ 18:19:
hey _dude_ welkom op GoT

[...]

ik vind die menu indeling wel gaaf zo !
en ook handig dat de radio voor ingesteld is, met naam erbij.

het mooiste wat nog gemaakt kan worden is dat je ook al die reclame enzo ontvang van de radio en die prijsvragen, kweet niet hoe dat heet maar is dat mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
DE_Michiel schreef op 15 June 2003 @ 23:40:
[...]

ik vind die menu indeling wel gaaf zo !
en ook handig dat de radio voor ingesteld is, met naam erbij.

het mooiste wat nog gemaakt kan worden is dat je ook al die reclame enzo ontvang van de radio en die prijsvragen, kweet niet hoe dat heet maar is dat mogelijk.
RDS heet dat, en volgens mij was dit niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
Ik heb Maxonic's menu'tje en radio presets in mn AMD f/w verwerkt (al kloppen de freq's niet in regio R'Dam), en daar gelijk maar rev.3 van gemaakt, Maxonic: was jij nog van plan de submenu's ook zo aan te passen? Waarschijnlijk pas ik in rev4 (mogelijk morgen) wel even de freq's aan voor deze regio ;)

Voor het moment rev3:

ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng_rev3.rar

[ Voor 8% gewijzigd door rvanlooijen op 18-06-2003 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
jeeee het ging fout met upgraden, als ik hem aan wil doen gaat die gelijk uit. ff zoeken hoe ik dit kon fixen.

@maxonic: die f/w van jou is ouder dan de nieuweste .220 versie. men progje gaf aan dat het nog .061 is. klopt dit ?
Oei.. niet door mijn FW hoop ik.
Mijn FW is btw wel 3.220 :)

RDS is btw niet mogelijk omdat de I-Bead de daarvoor benodigde hardware mist.
Maxonic: was jij nog van plan de submenu's ook zo aan te passen?
Aan jullie enthousiaste te horen wel :)
IIg begin deze week want dan kan ie nog in de nieuwe iLogoEd verwerkt worden.
Btw, als jij het in je FW wilt zeggen vind ik het ook best hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Mijn nieuwste 3.220P EN F/W Defqon-1 EDITION, je weet wel dat feest van Q-Dance.nl ;)

Download hem hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb zo'n vaag gevoel dat dit een heeeeeeeeele lange draad gaat worden ;)

Iig hoe worden die logotjes gemaakt? Zijn dat een aantal bmp-tjes die je in de fw flashed?

edit:
Laat maar damn ff de beginpost lezen weer en je weet het |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Roeligan op 16-06-2003 08:54 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Roeligan schreef op 16 June 2003 @ 08:53:
Ik heb zo'n vaag gevoel dat dit een heeeeeeeeele lange draad gaat worden ;)

Iig hoe worden die logotjes gemaakt? Zijn dat een aantal bmp-tjes die je in de fw flashed?

edit:
Laat maar damn ff de beginpost lezen weer en je weet het |:(
Zo doe ik het hier wel ja, alleen luie mensen gebruiken de LogoEd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
NeoGames.nl schreef op 16 juni 2003 @ 02:19:
Mijn nieuwste 3.220P EN F/W Defqon-1 EDITION, je weet wel dat feest van Q-Dance.nl ;)

Download hem hier
het nadeel van al dat geflash is dat je telkens weer je mp3's kunt kopieren en dat ga vervelen, hoe graag ik ze ook wil bekijken. is er geen andere manier om ze te kunnnen kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
DE_Michiel schreef op 16 June 2003 @ 11:58:
[...]

het nadeel van al dat geflash is dat je telkens weer je mp3's kunt kopieren en dat ga vervelen, hoe graag ik ze ook wil bekijken. is er geen andere manier om ze te kunnnen kijken >:)
Nee hoor als je dat "quick" vinkje aan zet/laat staan blijven je mp3's ed dr gewoon op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muha heb em net besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
welke heb je bestelt als ik vragen mag? Jens of sweden, of de I - bead ?

ik vraag me af wat ik het beste kan doen, ik wil namelijk een van 256 mb en lader.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de gewone gedaan, ik heb 128 mb met lader gekocht.. die andere lag nie meer in mn budget :P heb btw wat plaatjes op inet gezet: http://www.solcon.nl/luinstra/site/ibead/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:10

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Hoe kan het dat mijn ibead telkens flipt van die firmwares hier???
Eerst heb ik hem geflashed met de 3.141 versie en die ging meteen goed, nu doe ik het met die nieuwe en dan gaat het fout ???

Wat ik doe:
Eerst stop ik die .bin in de EXATELCOM blablabla i bead map, dan overschrijf ik dus die oude.
Dan start ik het flashprogrammatje, play knop inhouden dan aansluiten dan start het proggie en flash ik hem.
Dan sluit ik hem af (remove .... safely) en als ik hem dan aan doe gaat ie niet meer aan dus moet ik hem formatteren ???

Wat doe ik fout?

Ohw ik had de rest van de files ook nodig (van die koreanse versie) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door HIDMAN-X op 16-06-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
KWIL PLAYLIST :-)

Hij is mijn companion met hardlopen
en voorde rest gebruikt me vriendin hem als ze dagelijks naar der werk met de trein gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die adapter voor de Ibead eigenlijk al? Dat je 'm in het stopcontact kan opladen? Ik heb er op zich wel interesse in, maar is die wel zo handig eigenlijk? Okey, als je geen computer in de buurt heb en wel een stopcontact, daar is ie voor.. maar wanneer is dat nou? Het enige wat ik me voor kan stellen, is dat je dat hebt als je op vakantie bent. Maar om daar nou 19 euro voor te betalen.. dan is een batterij ding nog handiger, omdat je ook lang niet altijd stroom hebt op vakantie.

Ofterwijl: wie heeft die oplader en wanneer gebruik je 'm dan of zou je 'm gebruiken, en waarom kan dat niet met de computer?

Ik ga overigens eind van deze week de 256MB versie bestellen. Nu al zin in! :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
dan is een batterij ding nog handiger, omdat je ook lang niet altijd stroom hebt op vakantie.
Agree...
Maargoed, dan moet je weer batts hebben.
Dan vind ik de lader die je in de sigaretten aansteker van de auto kan proppen handiger. De auto vergeet ik toch noit op vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Maxonic schreef op 17 June 2003 @ 00:55:
[...]

Agree...
Maargoed, dan moet je weer batts hebben.
Dan vind ik de lader die je in de sigaretten aansteker van de auto kan proppen handiger. De auto vergeet ik toch noit op vakantie ;)
Ik vind het idd wel raar zo'n adapter van een 9 V blokje naar USB I-Bead, dan zet je eigenlijk alleen ff de stroom over zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy

sealy

bastards...

Iemand ervaringen met die USB stekkerlader?

Is het dan normaal dat je I-bead aanstaat tijdens het laden?

Vond het namelijk nogal vreemd dat dat ding steeds aanspringt bij het stekkerladen, maar niet bij het computerladen (om het maar eens simpel uit te drukken)

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mail gestuurd naar mp3cdspelers.nl, maar ze zeggen dat ze de batterijlader niet verkopen (waarom zetten ze dat ding dan op de site, vraag je je af...) het enige dat ze hebben is dus het hoesje en de adapter...

heeft iemand trouwens ergens een goedkopere FM transmitter gevonden, ik vind die van de pricewatch nog steeds aardig duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ik heb de adapter ook .. maar nogniet gebruikt. .zal hem als ik thuis kom eens testen.. kijken of ie dan ook aanspringt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Kan je die 220 V --> USB lader ook gewoon los kopen ergens? Want ik zag hem bij Mp3cdspeler.nl alleen staan dat je hem in combinatie kon kopen met de I-Bead 100, en toen had er ff geen geld voor, dus ik had hem uitgevinkt... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het grote wachten is bezig... ik hoopte hem vandaag te krijgen, maar hij is er nog niet, morgen dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 13:34:
het grote wachten is bezig... ik hoopte hem vandaag te krijgen, maar hij is er nog niet, morgen dan? :p
spannend he :) hier is er nog kans dat hij er vandaag is, postbode komt hier vrij laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Ik had hem maandag avond besteld, en ik had hem Woensdag ochtend in huis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoGames.nl schreef op 17 June 2003 @ 14:49:
Ik had hem maandag avond besteld, en ik had hem Woensdag ochtend in huis >:)
das beter jah, ik had zaterdag besteld, maar via de tweakers aanbieding, maandag werd het geld overgemaakt. alleen bij de tweakers aanbieding geld max.4 dagen ipv max.2 dagen levertijd?

naja ik hoop hem morgen te krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplichten Ibead om de 5 seconden? Wat is dat? dat doet mijn ibead sinds ik nieuwe firmware erop heb gegooid, ook tijdens het afspelen. Is dat een nieuwe functie om aan te geven dat je batt leeg is ofwat? Voor de rest werkt ie goed. vroeg me dit gewoon af. want door dit oplichten is m'n batterij wel sneller leeg (firmware 3.220 patched english)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah ik heb 'mijn' ibead maandag besteld (en toen ook geld overgemaakt) maja ik w8 nu ook in spanning af:P ik heb wél die lader (via stroom) erbij gedaan, vooral voor op vakantie, er is atlijd wel ergens een stopcontact..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik zonder gevaar een nieuwe afspeel logootje erop zetten (rennend konijn) met QUICK DOWNLOAD? (en hoe moet dat want ik kom niet helemaal uit die faq...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy

sealy

bastards...

Jaromir, dat doet hij bij mij ook soms, moet je eens iets proberen te verranderen aan de backlight instellingen. 9 van de 10 keer is het dan over.

Of nog een keer opnieuw de frimware installeren

Dude, ja, dat kan zonder gevaar (voor zover ik weet) heb het al een aantal keer gedaan, zonder dat er iets mis ging

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Caesartje schreef op 16 June 2003 @ 00:45:
Ik heb Maxonic's menu'tje en radio presets in mn AMD f/w verwerkt (al kloppen de freq's niet in regio R'Dam), en daar gelijk maar rev.3 van gemaakt, Maxonic: was jij nog van plan de submenu's ook zo aan te passen? Waarschijnlijk pas ik in rev4 (mogelijk morgen) wel even de freq's aan voor deze regio ;)

Voor het moment rev3:

http://caesartje.demon.nl/ibead/AMD_3.220p_eng_rev3.rar
dit is wel de juiste combinaite vind ik, ik vind die menuus wel gaaf. en frequenties regio rotterdam zal ook niet verkeerd zijn >:)

zodra ik vakantie heb ga ik hem ook is uitpluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar je dat stukje kunt krijgen waarmee je je iBead dmv een batterij op kunt laden? Ik heb al ff gezocht maar zo gauw niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Hoe heb je die namen bij de frequenties gezet?
En met welk proggie openen jullie de image?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
HIDMAN-X schreef op 17 June 2003 @ 19:44:
hiermee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Thnx 8) ik zal het eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb em besteld hoor, bij mp3spelers.nl. Met tweakkorting natuurlijk dus ik hoop hem deze week nog te kunnen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
HIDMAN-X schreef op 17 juni 2003 @ 19:44:
Ik heb btw zomaar wat stations die in me opkomen bij de voorkeurszenders gezet. Je zal dus zelf even de juiste frequentie erbij in moeten stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 00:48:
Heeft iemand die adapter voor de Ibead eigenlijk al? Dat je 'm in het stopcontact kan opladen? Ik heb er op zich wel interesse in, maar is die wel zo handig eigenlijk? Okey, als je geen computer in de buurt heb en wel een stopcontact, daar is ie voor.. maar wanneer is dat nou? Het enige wat ik me voor kan stellen, is dat je dat hebt als je op vakantie bent. Maar om daar nou 19 euro voor te betalen.. dan is een batterij ding nog handiger, omdat je ook lang niet altijd stroom hebt op vakantie.

Ofterwijl: wie heeft die oplader en wanneer gebruik je 'm dan of zou je 'm gebruiken, en waarom kan dat niet met de computer?

Ik ga overigens eind van deze week de 256MB versie bestellen. Nu al zin in! :) :9~
Ik heb die lader wel, 't is gewoon een stuk makkelijker dan elke keer dat ding achter in die computer rammen (vind ik althans). Daarnaast is ie voor vakantie enzo wel erg relaxed neem ik aan.. Ga binnenkort een halfjaar naar het buitenland, en dan heb ik in ieder geval altijd muziek. Adapter is immers wereldwijd oké (100-240V, 50-60Hz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Garyu schreef op 17 June 2003 @ 23:20:
[...]

Ik heb die lader wel, 't is gewoon een stuk makkelijker dan elke keer dat ding achter in die computer rammen (vind ik althans). Daarnaast is ie voor vakantie enzo wel erg relaxed neem ik aan.. Ga binnenkort een halfjaar naar het buitenland, en dan heb ik in ieder geval altijd muziek. Adapter is immers wereldwijd oké (100-240V, 50-60Hz).
hoezo, je heb 1 meter usb kabel erbij gehad toch ;) daarmee heb ik genoeg ruimte om hem aan te sluiten. en dat heof toch maar 1x in de week, zo vaak hoef je dat ding niet op te alden als die 14 uur meega. + dat ik hem op school in de pc doudt zodat het weer stroom uitspaart :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je es precies zeggen hoe je een naam bij een zender toevoegd? bijvoorbeeld:
radio 3fm
op 103.9 fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

DE_Michiel schreef op 17 June 2003 @ 23:48:
[...]
hoezo, je heb 1 meter usb kabel erbij gehad toch ;) daarmee heb ik genoeg ruimte om hem aan te sluiten. en dat heof toch maar 1x in de week, zo vaak hoef je dat ding niet op te alden als die 14 uur meega. + dat ik hem op school in de pc doudt zodat het weer stroom uitspaart :+ :P
Ik heb nog een laptop ook nog ;), maarreh, t'is en blijft makkelijker vind ik om 't via het stopcontact op te laden, tsja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Logo's
Opstarten:
(...)
Volume:
(...)
Afspelen:
(...)
Afsluiten:
(...)
Ik vraag me af hoe ik deze icoontjes in m'n firmware kan stoppen. Kan iemand mij dat een beetje uitleggen? (Mijn excuses als dit een enorm domme vraag is, maar ik kan het antwoord nergens vinden)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garyu schreef op 18 June 2003 @ 11:31:
[...]

Ik vraag me af hoe ik deze icoontjes in m'n firmware kan stoppen. Kan iemand mij dat een beetje uitleggen? (Mijn excuses als dit een enorm domme vraag is, maar ik kan het antwoord nergens vinden)..
juist dat wil ik ook weten. ik snap dat je de logoedit moet gebruiken...maar als je alleen ff een play-icoontje wilt wijzigen is het een beetje irri als je de hele firmware opnieuw moet installeren. dus kan iemand aub in stappen uitleggen hoe je icoontjes kunt veranderen zonder de hele zooi opnieuw te moeten installeren...domme vraag, weet ik maar ik ben nou eenmaal niet al te snugger ;)

betekent trouwens als het AC-symbooltje afwisselend zwart-wit knippert dat hij klaar is met laden? Volgens de handleiding namelijk wel, maar m'n (helemaal lege) ibead geeft na 1,5 uur dit icoontje al knipperend weer...dus dan is mijn ibead in de helft van de normale tijd opgeladen? :9

EDIT:
Check dit, de ibead 150...dat wordt weer sparen :9~

i-BEAD150H Series
128mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150H_128MB_1_s200.gif

256mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150H_256MB_1_s200.gif

i-BEAD150M Series
128mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150M_128MB_1_s200.gif

256mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150M_256MB_1_s200.gif

het verschil tussen de series weet k ook niet...de site is in het koreaans :Y) er komt in ieder geval ook een 512mb versie uit (oktober 2003) maar verder lijkt alleen het uiterlijk te verschillen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik het nog is vraag, maar met welk programma kan je je radiozenders aanpassen bij firmware 3.220 patched? Ibead Ultime of Ibead config leek niet te werken.. of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muha ik heb em net binnen:D gruwelijk mooi dingetje;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Host(Install) program for 256MB/128MB Dit tooltje is nodig om de Firware te kunnen updaten. (beter als het tooltje op de I-Bead CD)
Hmm ik heb dat dingetje ffkes geinstalleerd, en nu pleur ik nieuwe fw drop te zetten, maar volgens mij doet ik et helemaal nie goed, ik doe het zo:
ik ga eerst naar dat progie toe, (die in de quote staat)
maar dan krijg ik een schermpje dat ik mn speler in 'recovery mode' moet zetten, maar hoe doe ik dit?
ik geloof (ergens gelezen d8k?) dat ik die playknop in moet drukken en dan die resetknop? nou hij reageert daar dus niet op.. wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Om de nieuwe Firmware op je I-Bead te krijgen dien je ten eerste te beschikken oven een Upgrade tooltje. Deze vind je op de I-Bead CD maar een
betere versie vind je hier.

Vervolgens dien je de nieuwste Firmware te downloaden. Deze vind je
boven in de tabel onder Firmware / Software.

Stop het bestand resource_3410.bin in de map van het update
tooltje. (vervang het oude bestand) De Firmware heeft altijd deze naam,
dit heeft niks met de versie te maken.

Start het Update Tooltje: Start -> Program -> EXATELECOM i-BEAD
100 Multi Player -> Update i-BEAD100

Druk het knopje play/pause goed in en sluit de iBead aan op de pc.
Houd het knopje hierna nogsteeds ingedrukt totdat het FW tooltje aangeeft
dat de I-Bead in recovery mode staat. (Wanneer
de pc de iBead herkent als Opslag-Device, probeer dit dan opnieuw totdat de iBead niet meer
herkend wordt door het systeem.)

Voor het updaten kan je kiezen om Quick Download uit te vinken.
Hierbij worden alle bestanden van de I-Bead verwijderd. Deze manier is
echter aan te bevelen als je van versienummer veranderd. Anders is het
mogelijk dat de I-Bead niet correct functioneert of zelfs niet meer
bruikbaar is.
(als je de I-Bead van dezelfde versie FW wilt voorzien maar met
bijvoorbeeld andere logootjes kan je Quick Download wel gebruiken.
dat zou blijkbaar moeten werken :) btw heb jij je ibead in de namiddag aangekregen? en was dat via de post of een koerierdienst? Ik zit namelijk nog altijd vol hoop te wachten dat ik mijn ibead vandaag aankrijg, maar ik vind dat het laat begint te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg em om 3 uur, gewoon van tgp-post.. maar zolaat komt bij ons de post atlijd dus.. had em btw maandag besteld:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de nieuwe Firmware op je I-Bead te krijgen dien je ten eerste te beschikken oven een Upgrade tooltje. Deze vind je op de I-Bead CD maar een
betere versie vind je hier.

Vervolgens dien je de nieuwste Firmware te downloaden. Deze vind je
boven in de tabel onder Firmware / Software.

Stop het bestand resource_3410.bin in de map van het update
tooltje. (vervang het oude bestand) De Firmware heeft altijd deze naam,
dit heeft niks met de versie te maken.

Druk het knopje play/pause goed in en sluit de iBead aan op de pc.
Houd het knopje hierna nogsteeds ingedrukt totdat het FW tooltje aangeeft
dat de I-Bead in recovery mode staat. (Wanneer
de pc de iBead herkent als Opslag-Device, probeer dit dan opnieuw totdat de iBead niet meer
herkend wordt door het systeem.)

Voor het updaten kan je kiezen om Quick Download uit te vinken.
Hierbij worden alle bestanden van de I-Bead verwijderd. Deze manier is
echter aan te bevelen als je van versienummer veranderd. Anders is het
mogelijk dat de I-Bead niet correct functioneert of zelfs niet meer
bruikbaar is.
(als je de I-Bead van dezelfde versie FW wilt voorzien maar met
bijvoorbeeld andere logootjes kan je Quick Download wel gebruiken.
hmz ik hou dat ding halve minuut in (ongeveer) maar da schermpie blijft staan.. dr staat trouwens bij start ook nie
maar: start -> program files -> exatelecom i-bead 100 multi player -> 'ibead 100 firmware download' klopt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_star schreef op 18 June 2003 @ 16:10:
[...]

dat zou blijkbaar moeten werken :) btw heb jij je ibead in de namiddag aangekregen? en was dat via de post of een koerierdienst? Ik zit namelijk nog altijd vol hoop te wachten dat ik mijn ibead vandaag aankrijg, maar ik vind dat het laat begint te worden :(
Wanneer heb jij hem dan bij mp3spelers.nl besteld? Ik heb hem namelijk gister besteld en heb er niet echt zin in om nog dagen te moeten wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
mr_star schreef op 18 June 2003 @ 16:10:
[...]

dat zou blijkbaar moeten werken btw heb jij je ibead in de namiddag aangekregen? en was dat via de post of een koerierdienst? Ik zit namelijk nog altijd vol hoop te wachten dat ik mijn ibead vandaag aankrijg, maar ik vind dat het laat begint te worden

--------------------------------------------------------------------------------
reactie quote: (:P
ik kreeg em om 3 uur, gewoon van tgp-post.. maar zolaat komt bij ons de post atlijd dus.. had em btw maandag besteld:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_star
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:22:
[...]

Wanneer heb jij hem dan bij mp3spelers.nl besteld? Ik heb hem namelijk gister besteld en heb er niet echt zin in om nog dagen te moeten wachten.
Maandagmiddag heb ik hem besteld. Eigenlijk al vroeger, maar ze hadden blijkbaar mijn bestelling niet doorgekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag binnen gehad, echt een vet ding, alles werkt, nummers erop gezet etc.

alleen het firmware-update progje ziet hem niet? windows komt met de melding "nieuwe hardware: RECOVERY DEVICE" en niet als massa-medium schijf. (dit door de play-knop in te houden zoals in de handleiding staat)

maar het update-programma blijft aangeven dat ik hem in recovery-mode moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 17:46:
vandaag binnen gehad, echt een vet ding, alles werkt, nummers erop gezet etc.

alleen het firmware-update progje ziet hem niet? windows komt met de melding "nieuwe hardware: RECOVERY DEVICE" en niet als massa-medium schijf. (dit door de play-knop in te houden zoals in de handleiding staat)

maar het update-programma blijft aangeven dat ik hem in recovery-mode moet zetten?
Wel play knopje ingehouden (+ 10 sec) en dan pas aangesloten?

offtopic:
Zullen we ophouden met die posts van; ik heb hem nu besteld, ik heb hem net gekregen echt onwijs tof enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ke, heb er ook een. Meteen aan een crashtest onderworpen. Heeft ie met glans doorstaan. Oftewel: ik kon 'm niet uit het leren hoesje krijgen totdat ie werd gelanceerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIDMAN-X schreef op 18 June 2003 @ 18:26:
[...]

Wel play knopje ingehouden (+ 10 sec) en dan pas aangesloten?

offtopic:
Zullen we ophouden met die posts van; ik heb hem nu besteld, ik heb hem net gekregen echt onwijs tof enz enz.
ja, het is toch 'play' indrukken, aansluiten, ingedrukt houden tot ie em "herkent"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 19:19:
[...]

ja, het is toch 'play' indrukken, aansluiten, ingedrukt houden tot ie em "herkent"?
Jah dat zou moeten lukken.
Ff stap voor stap:
1. firmware update proggie starten
2. play knop indrukken voor 10 sec. i bead gaat aan uit aan uit en dan zijn de 10 sec ongeveer voorbij en sluit je hem aan.
3. play knop in blijfen houden tot het balkje gaat lopen en het proggie hem dus herkend
4. that's it, updaten die handel
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.