Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
Jep,Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 22:09:
Ik had hem al even gedownload en is wel leuk!Dat begin is wel nogal kort dus daar zie je niet veel van, maar ik ga het er toch op laten staan voor het konijntje!
Leuk gedaan euhm.. Maxonic?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
http://www.pcdreams.nu/reviews/mp3-100.php
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 11:11 ]
Ja, ziet er leuk uit.alleen de andere veranderingen zijn allemaal made by me...
Als je wilt kan ik ze wel onder jou naam in de volgende ILogoEd krijgen.
Ah, kijk.. Ook eens een FAQ over de JOS...topicstarter hier is nog ff een review (met filmpje) voor in de faq:
Conclusie: Hardwarematig maakt het niet veel uit.
Tnx!
edit: Over ILogoEd gesproken.
Er is een nieuwe versie uit met qua uiterlijk niet veel grote veranderingen.
Echter, de maker claimt dat hij nou zo'n beetje alle FW versies aan moet kunnen.
http://ibead.co.kr/bbs/vi...e=headnum&desc=asc&no=680
[ Voor 32% gewijzigd door Maxonic op 14-06-2003 12:49 ]
Verwijderd
Allez, die config kan ik wel aanpassen en opslaan, maar dan start men ibead niet meer..
Thanks
Verwijderd
als het goed is wel...heb je met tweak korting besteld?mr_star schreef op 14 juni 2003 @ 14:41:
Ze slapen daar de laatste twee dagen precies bij mp3spelers.nl. Krijg je normaal een bevestigingsmail aan, als je een bestelling doet onder rembours?
Dan hebben ze het formaat van de config file weer aangepast. Ik heb al eerder een programma van een fransman gepatched voor 3.141 Ik kan dat wel weer doen voor 3.220, maar daar heb ik pas woensdag tijd voorVerwijderd schreef op 14 June 2003 @ 13:11:
Weet er iemand een fm-instel-programmatje (dus voor u radioposten via pc aan te passen) dat werkt met de 3.220patched? Want dat franse 'ultime' of die config werken beide niet...
Allez, die config kan ik wel aanpassen en opslaan, maar dan start men ibead niet meer..
Thanks

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
natuurlijk met tweakkortingVerwijderd schreef op 14 June 2003 @ 15:06:
[...]
als het goed is wel...heb je met tweak korting besteld?
[ Voor 3% gewijzigd door mr_star op 14-06-2003 15:48 ]
Ik heb de mijne woensdag besteld, ook nog geen reactie.. Ochja, als ik hem maar snel hebmr_star schreef op 14 June 2003 @ 15:47:
[...]
natuurlijk met tweakkortingik heb toch nog altijd geen antwoord... Gisterenmiddag heb ik hem besteld.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Verwijderd
Ik kan niet wachten
Is prima, hoe werkt trouwens dat ILogoEd? Want als ik dat "ilogoed_1007.rar" uitgepakt heb, en ik wil het starten krijg ik een foutmelding...Maxonic schreef op 14 juni 2003 @ 12:44:
[...]
Ja, ziet er leuk uit.
Als je wilt kan ik ze wel onder jou naam in de volgende ILogoEd krijgen.
[...]
Ah, kijk.. Ook eens een FAQ over de JOS...
Conclusie: Hardwarematig maakt het niet veel uit.
Tnx!
edit: Over ILogoEd gesproken.
Er is een nieuwe versie uit met qua uiterlijk niet veel grote veranderingen.
Echter, de maker claimt dat hij nou zo'n beetje alle FW versies aan moet kunnen.
http://ibead.co.kr/bbs/vi...e=headnum&desc=asc&no=680
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Heeel erg geil dingetje.
De handleiding is trouwens wel in erg brak engels geschreven, echt grappig
Ik ga eens kijken of ik verschil hoor na converteren van MP3 -> WMA.
Ik heb de MX400 dopjes, en alles klinkt met MP3's echt super.. het enige nadeel is dat brakke MP3's ook gelijk heel erg brak klinken. Blij dat ik nagenoeg alleen maar goede kwaliteit zut heb.
Welke versie van WMA kan de iBead eigenlijk lezen? Kan hij WMA9 lezen?
[ Voor 10% gewijzigd door QuarK op 14-06-2003 19:50 ]
'k moet nog wat aan t boot animatietje doen, maar t ziet dr al best leuk uit
English 3.220 patched, AMD versie rev.1:
ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng.rar
//Edit: NeoGames.nl: als je je f/w nog ergens kwijt wilt mag je m wel ff bij de mijne mikken als je wil... contact me in dat geval...
[ Voor 36% gewijzigd door rvanlooijen op 14-06-2003 23:48 ]
Ik zal hem om 02:00 AM er ff opzetten want dan is me I-Bead klaar met ladenCaesartje schreef op 14 June 2003 @ 23:39:
* NLuna heeft een AMD f/w in mekaar geprutst
'k moet nog wat aan t boot animatietje doen, maar t ziet dr al best leuk uit
English 3.220 patched, AMD versie rev.1:
ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng.rar
//Edit: NeoGames.nl: als je je f/w nog ergens kwijt wilt mag je m wel ff bij de mijne mikken als je wil... contact me in dat geval...
Nouja, ik heb vanmiddag een emailtje gestuurd om te vragen naar de status van mijn bestelling, en wanneer zij verwachtten dat ik hem zou ontvangen (beetje pushen heGaryu schreef op 14 June 2003 @ 16:18:
[...]
Ik heb de mijne woensdag besteld, ook nog geen reactie.. Ochja, als ik hem maar snel heb
Complimenten voor Mp3cdspeler:
Hallo Arjan
Normaal gezien krijg je een automatische order bevestiging ,maar omdat u via
Tweakers korting besteld krijgt u deze niet .U ontvangt namelijk van ons
persoonlijk de email met bestelformulier Wel krijgt u een email dat uw
betaling bij ons binnen is gekomen ,maar u bent nu net iets sneller als dat
wij de betaling ontvangen hebben ;-) Maar alles is inorde We hebben uw
betaling zojuist ontvangen en de speler staat gereed voor vetrek voor
aanstaande maandag Dan wordt het pakketje dinsdag bij u bezorgd
Alvast veel plezier met de speler en een Fijn weekend
Met vriendelijke groet,
Heleen
[ Voor 35% gewijzigd door Garyu op 15-06-2003 00:22 ]
En Caesar die AWM F/W is wel mooi ja, alleen een bewegend logo als startup zou nog net ff leuker zijn...
[ Voor 26% gewijzigd door NLuna op 15-06-2003 00:33 ]
Verwijderd
I know, maar daar was ik gisteren net even te lui voorNeoGames.nl schreef op 15 June 2003 @ 00:32:
Ik vind Mp3cdspeler.nl ook wel ok, ik heb trouwens ook nog wel een 3.220P EN F/W liggen met een Unreal logo tijdens het opstarten, uiteraard zelf gemaakt
En Caesar die AWM F/W is wel mooi ja, alleen een bewegend logo als startup zou nog net ff leuker zijn...
//Edit:
Rev.2 is nu te downloaden
ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng_rev2.rar
Het startup logo is nu ook geanimeerd en ook het play icoontje is AMD based
//Update: ik heb "TOTAL" en "FREE" bij de boot veranderd in "Total" en "Free",
vond ik wat discreter
[ Voor 36% gewijzigd door rvanlooijen op 15-06-2003 13:24 ]
Nice indeed! die F/W, erg leuk gedaan...Caesartje schreef op 15 June 2003 @ 11:06:
[...]
I know, maar daar was ik gisteren net even te lui voorZoals beloofd zal ik vandaag wel ff verder prutsen... ik heb al wat idee'tjes
//Edit:
Rev.2 is nu te downloaden
ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng_rev2.rar
Het startup logo is nu ook geanimeerd en ook het play icoontje is AMD based![]()
Startup:

Shutdown:

Play icoontje:

Ik overweeg voor de shutdown de 2 delen van het logo naar de zijkanten te laten vliegen, ipv wat t nu is dus (steeds kleiner worden). Wat denken jullie?
Met overzichs gifjes ed.
Op die manier kan je mogelijk gewoon de logo's kiezen die je gaaf vind, en daar een eigen combo mee maken. Moet er natuurlijk wel toestemming van de makers zijn.
nothing special
Verwijderd
Alleen wil ik ook graag de (reis)lader erbij hebben, maar kan ik die ook kopen samen met de speler (wil natuurlijk wel graag die tweakers-korting hé
dus..
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 15:09 . Reden: dr moest ff wat bij :P ]
Wanneer je aangeeft in je email dat je gebruik wilt maken van die tweak korting krijg je een mailtje met als attachment het bestel formulier. Op dat bestelformulier kan je aangeven welke accessoires je erbij wilt bestellenVerwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 14:34:
Ik ga de ibead 100 ook kopen denk ik, ik ga hem zo bestellen.. Niemand tegen?(of andere spelers? denk et niet hé, als ik zo het forum heb gelezen..)
Alleen wil ik ook graag de (reis)lader erbij hebben, maar kan ik die ook kopen samen met de speler (wil natuurlijk wel graag die tweakers-korting hé) Of kan ik ze ook los bestellen bij mp3spelers.nl? Ze reageren nu namelijk nie op me emailtje (tsja.. zondag..)
dus..
Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)
Verwijderd
Accessoires:Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 15:24:
ahh, das wel handigen daar staat ook de prijs bij? (wil nl. wel ff weten wat zo'n ladertje moet gaan kosten he
)
ibead beschermtasje + 5,- euro extra
iBead USB adapter/oplader + 19,- euro extra
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 16:53 ]
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 16:53 ]
Verwijderd
is wel een batterij, wat jij bedoeld is de adapter, check:Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 16:44:
ehm het is niet via een batterij, maar via het stopcontact, deze kan je vinden bij http://www.mp3spelers.nl , enne muis, danke;-) (had et btw zelf ook net gevonden maja.. toch bedankt:P)
[afbeelding]
zal een mail sturen naar mp3cdspelers.nl om te vragen of ze dees verkopen...kunnen we misschien nog een inkoopactie doen?[/quote]
ps. hoe kun je meteen afbeelding laten zien??
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 16:55 ]
Verwijderd
Hmm ja, zou wel handig zijn, volgens mij kan het ook wel, want veel ppl willen dr 1tje kopen geloof ik..zal een mail sturen naar mp3cdspelers.nl om te vragen of ze dees verkopen...kunnen we misschien nog een inkoopactie doen
Verwijderd
Over het gebruik van de UBB-codes en bij behorende regels op dit forum, kijk hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Lijkt me wel een goed id.Zou het misschien een idee zijn om alle logo's ed onder te brengen op één page?
Met overzichs gifjes ed.
Op die manier kan je mogelijk gewoon de logo's kiezen die je gaaf vind, en daar een eigen combo mee maken. Moet er natuurlijk wel toestemming van de makers zijn.
Misschien is het wel handig om de Bitmapjes gezipped te posten.
Als de makers toestemming geven zorg ik wel dat ze met credits in de LogoEditor komen.
Maar nogmaals, wat vind met van dit menu:
http://maxonic.mindconnect.nl/prive/resource_3410.bin
Uitbreiden waard of iets anders verzinnen?
krijg foutmelding dat die de FW versie niet kan openen ofzo als ik hem wil openenMaxonic schreef op 15 juni 2003 @ 18:19:
hey _dude_ welkom op GoT
Over het gebruik van de UBB-codes en bij behorende regels op dit forum, kijk hier:
[...]
Lijkt me wel een goed id.
Als de makers toestemming geven zorg ik wel dat ze met credits in de LogoEditor komen.
Waarop wil je hem dan openen? En waarmee? Gewoon in de map zetten en flashen maar is voldoende hoorkrijg foutmelding dat die de FW versie niet kan openen ofzo als ik hem wil openen
Ja, het gaat bij deze alleen even om het menu en de txt bij de radio zenders.Mooi gedaan ja, zelf gemaakt ? Die intro vind ik persoonlijk minder, maar het menu zelf en dat bewegende dingetje tijdens het afspelen is wel leuk ja, over een paar uurtjes zal ik mijn nieuwe F/W eens ff posten
Deze moet je dan natuurlijk wel even op de juiste frequentie vastleggen.
Ben benieuwd naar jou versie
@maxonic: die f/w van jou is ouder dan de nieuweste .220 versie. men progje gaf aan dat het nog .061 is. klopt dit ?
2. Ga in het configuratiescherm naar Systeem -> Apparatenbeheer of in XP Systeemwerkset -> Apparatenbeheer. (Device Manager in EN)
3. Uninstall het apparaat: "USB Masstorage Device".
4. Houd vervolgens de resetbutton ingedrukt. Druk vervolgens de playbutton in en hou ze beiden vast.
5. Laat nu de Resetbutton pas los maar houd de playbutton nog voor ongeveer 10 seconden ingedrukt.
6. Als je de playbutton hebt losgelaten kan je de firmware updaten. (vergeet dit keer niet om "Quick Download" uit te zetten)
7. Controleer vervolgens of alles gelukt is door het formatprogramma of te starten. Als het goed is staat het Memorytype nu op "internal" en staat er geen driveletter aangegeven. Formateer vervolgens je I-Bead.
8. Mocht het bovenstaande niet kloppen probeer de bovenstaande stappen dan op nieuw.
waar is de reset knop ???????
En hier is de reset knop, zelf ff zoeken in de manual of zo kan geen kwaad btw :
tnx, had net in men boekje gekeken, maar zat het niet staan, maar nu zie ik het dus wel onder nummer 3NeoGames.nl schreef op 15 juni 2003 @ 23:20:
Ik had precies hetzelfde probleem, die stappen die jij beschrijft werkten bij mij.
En hier is de reset knop, zelf ff zoeken in de manual of zo kan geen kwaad btw :
[afbeelding]
ik vind die menu indeling wel gaaf zo !Maxonic schreef op 15 juni 2003 @ 18:19:
hey _dude_ welkom op GoT
[...]
Lijkt me wel een goed id.
en ook handig dat de radio voor ingesteld is, met naam erbij.
het mooiste wat nog gemaakt kan worden is dat je ook al die reclame enzo ontvang van de radio en die prijsvragen, kweet niet hoe dat heet maar is dat mogelijk.
RDS heet dat, en volgens mij was dit niet mogelijk...DE_Michiel schreef op 15 June 2003 @ 23:40:
[...]
ik vind die menu indeling wel gaaf zo !
en ook handig dat de radio voor ingesteld is, met naam erbij.
het mooiste wat nog gemaakt kan worden is dat je ook al die reclame enzo ontvang van de radio en die prijsvragen, kweet niet hoe dat heet maar is dat mogelijk.
Voor het moment rev3:
ftp://got:ibead@caesartje.demon.nl/AMD_3.220p_eng_rev3.rar
[ Voor 8% gewijzigd door rvanlooijen op 18-06-2003 01:22 ]
Oei.. niet door mijn FW hoop ik.jeeee het ging fout met upgraden, als ik hem aan wil doen gaat die gelijk uit. ff zoeken hoe ik dit kon fixen.
@maxonic: die f/w van jou is ouder dan de nieuweste .220 versie. men progje gaf aan dat het nog .061 is. klopt dit ?
Mijn FW is btw wel 3.220
RDS is btw niet mogelijk omdat de I-Bead de daarvoor benodigde hardware mist.
Aan jullie enthousiaste te horen welMaxonic: was jij nog van plan de submenu's ook zo aan te passen?
IIg begin deze week want dan kan ie nog in de nieuwe iLogoEd verwerkt worden.
Btw, als jij het in je FW wilt zeggen vind ik het ook best hoor
Iig hoe worden die logotjes gemaakt? Zijn dat een aantal bmp-tjes die je in de fw flashed?
Laat maar damn ff de beginpost lezen weer en je weet het

[ Voor 24% gewijzigd door Roeligan op 16-06-2003 08:54 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Zo doe ik het hier wel ja, alleen luie mensen gebruiken de LogoEdRoeligan schreef op 16 June 2003 @ 08:53:
Ik heb zo'n vaag gevoel dat dit een heeeeeeeeele lange draad gaat worden
Iig hoe worden die logotjes gemaakt? Zijn dat een aantal bmp-tjes die je in de fw flashed?
edit:
Laat maar damn ff de beginpost lezen weer en je weet het
het nadeel van al dat geflash is dat je telkens weer je mp3's kunt kopieren en dat ga vervelen, hoe graag ik ze ook wil bekijken. is er geen andere manier om ze te kunnnen kijkenNeoGames.nl schreef op 16 juni 2003 @ 02:19:
Mijn nieuwste 3.220P EN F/W Defqon-1 EDITION, je weet wel dat feest van Q-Dance.nl![]()
Download hem hier
Nee hoor als je dat "quick" vinkje aan zet/laat staan blijven je mp3's ed dr gewoon opDE_Michiel schreef op 16 June 2003 @ 11:58:
[...]
het nadeel van al dat geflash is dat je telkens weer je mp3's kunt kopieren en dat ga vervelen, hoe graag ik ze ook wil bekijken. is er geen andere manier om ze te kunnnen kijken
welke heb je bestelt als ik vragen mag? Jens of sweden, of de I - bead ?
ik vraag me af wat ik het beste kan doen, ik wil namelijk een van 256 mb en lader.
iemand?
Verwijderd
Eerst heb ik hem geflashed met de 3.141 versie en die ging meteen goed, nu doe ik het met die nieuwe en dan gaat het fout ???
Wat ik doe:
Eerst stop ik die .bin in de EXATELCOM blablabla i bead map, dan overschrijf ik dus die oude.
Dan start ik het flashprogrammatje, play knop inhouden dan aansluiten dan start het proggie en flash ik hem.
Dan sluit ik hem af (remove .... safely) en als ik hem dan aan doe gaat ie niet meer aan dus moet ik hem formatteren ???
Wat doe ik fout?
Ohw ik had de rest van de files ook nodig (van die koreanse versie)
[ Voor 8% gewijzigd door HIDMAN-X op 16-06-2003 18:00 ]
Hij is mijn companion met hardlopen
en voorde rest gebruikt me vriendin hem als ze dagelijks naar der werk met de trein gaat
Verwijderd
Ofterwijl: wie heeft die oplader en wanneer gebruik je 'm dan of zou je 'm gebruiken, en waarom kan dat niet met de computer?
Ik ga overigens eind van deze week de 256MB versie bestellen. Nu al zin in!
Agree...dan is een batterij ding nog handiger, omdat je ook lang niet altijd stroom hebt op vakantie.
Maargoed, dan moet je weer batts hebben.
Dan vind ik de lader die je in de sigaretten aansteker van de auto kan proppen handiger. De auto vergeet ik toch noit op vakantie
Ik vind het idd wel raar zo'n adapter van een 9 V blokje naar USB I-Bead, dan zet je eigenlijk alleen ff de stroom over zeg maar...Maxonic schreef op 17 June 2003 @ 00:55:
[...]
Agree...
Maargoed, dan moet je weer batts hebben.
Dan vind ik de lader die je in de sigaretten aansteker van de auto kan proppen handiger. De auto vergeet ik toch noit op vakantie
Is het dan normaal dat je I-bead aanstaat tijdens het laden?
Vond het namelijk nogal vreemd dat dat ding steeds aanspringt bij het stekkerladen, maar niet bij het computerladen (om het maar eens simpel uit te drukken)
nothing special
Verwijderd
heeft iemand trouwens ergens een goedkopere FM transmitter gevonden, ik vind die van de pricewatch nog steeds aardig duur
Verwijderd
spannend heVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 13:34:
het grote wachten is bezig... ik hoopte hem vandaag te krijgen, maar hij is er nog niet, morgen dan?
Verwijderd
das beter jah, ik had zaterdag besteld, maar via de tweakers aanbieding, maandag werd het geld overgemaakt. alleen bij de tweakers aanbieding geld max.4 dagen ipv max.2 dagen levertijd?NeoGames.nl schreef op 17 June 2003 @ 14:49:
Ik had hem maandag avond besteld, en ik had hem Woensdag ochtend in huis
naja ik hoop hem morgen te krijgen
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 16:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
Of nog een keer opnieuw de frimware installeren
Dude, ja, dat kan zonder gevaar (voor zover ik weet) heb het al een aantal keer gedaan, zonder dat er iets mis ging
nothing special
dit is wel de juiste combinaite vind ik, ik vind die menuus wel gaaf. en frequenties regio rotterdam zal ook niet verkeerd zijnCaesartje schreef op 16 June 2003 @ 00:45:
Ik heb Maxonic's menu'tje en radio presets in mn AMD f/w verwerkt (al kloppen de freq's niet in regio R'Dam), en daar gelijk maar rev.3 van gemaakt, Maxonic: was jij nog van plan de submenu's ook zo aan te passen? Waarschijnlijk pas ik in rev4 (mogelijk morgen) wel even de freq's aan voor deze regio
Voor het moment rev3:
http://caesartje.demon.nl/ibead/AMD_3.220p_eng_rev3.rar
zodra ik vakantie heb ga ik hem ook is uitpluizen.
Verwijderd
En met welk proggie openen jullie de image?
hiermee >:)HIDMAN-X schreef op 17 June 2003 @ 19:44:
Hoe heb je die namen bij de frequenties gezet?
Thnx
Verwijderd
Ik heb btw zomaar wat stations die in me opkomen bij de voorkeurszenders gezet. Je zal dus zelf even de juiste frequentie erbij in moeten stellenHIDMAN-X schreef op 17 juni 2003 @ 19:44:
Hoe heb je die namen bij de frequenties gezet?
Ik heb die lader wel, 't is gewoon een stuk makkelijker dan elke keer dat ding achter in die computer rammen (vind ik althans). Daarnaast is ie voor vakantie enzo wel erg relaxed neem ik aan.. Ga binnenkort een halfjaar naar het buitenland, en dan heb ik in ieder geval altijd muziek. Adapter is immers wereldwijd oké (100-240V, 50-60Hz).Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 00:48:
Heeft iemand die adapter voor de Ibead eigenlijk al? Dat je 'm in het stopcontact kan opladen? Ik heb er op zich wel interesse in, maar is die wel zo handig eigenlijk? Okey, als je geen computer in de buurt heb en wel een stopcontact, daar is ie voor.. maar wanneer is dat nou? Het enige wat ik me voor kan stellen, is dat je dat hebt als je op vakantie bent. Maar om daar nou 19 euro voor te betalen.. dan is een batterij ding nog handiger, omdat je ook lang niet altijd stroom hebt op vakantie.
Ofterwijl: wie heeft die oplader en wanneer gebruik je 'm dan of zou je 'm gebruiken, en waarom kan dat niet met de computer?
Ik ga overigens eind van deze week de 256MB versie bestellen. Nu al zin in!![]()
hoezo, je heb 1 meter usb kabel erbij gehad tochGaryu schreef op 17 June 2003 @ 23:20:
[...]
Ik heb die lader wel, 't is gewoon een stuk makkelijker dan elke keer dat ding achter in die computer rammen (vind ik althans). Daarnaast is ie voor vakantie enzo wel erg relaxed neem ik aan.. Ga binnenkort een halfjaar naar het buitenland, en dan heb ik in ieder geval altijd muziek. Adapter is immers wereldwijd oké (100-240V, 50-60Hz).
Verwijderd
radio 3fm
op 103.9 fm
Ik heb nog een laptop ook nogDE_Michiel schreef op 17 June 2003 @ 23:48:
[...]
hoezo, je heb 1 meter usb kabel erbij gehad tochdaarmee heb ik genoeg ruimte om hem aan te sluiten. en dat heof toch maar 1x in de week, zo vaak hoef je dat ding niet op te alden als die 14 uur meega. + dat ik hem op school in de pc doudt zodat het weer stroom uitspaart
![]()
Ik vraag me af hoe ik deze icoontjes in m'n firmware kan stoppen. Kan iemand mij dat een beetje uitleggen? (Mijn excuses als dit een enorm domme vraag is, maar ik kan het antwoord nergens vinden)..Logo's
Opstarten:
(...)
Volume:
(...)
Afspelen:
(...)
Afsluiten:
(...)
Verwijderd
juist dat wil ik ook weten. ik snap dat je de logoedit moet gebruiken...maar als je alleen ff een play-icoontje wilt wijzigen is het een beetje irri als je de hele firmware opnieuw moet installeren. dus kan iemand aub in stappen uitleggen hoe je icoontjes kunt veranderen zonder de hele zooi opnieuw te moeten installeren...domme vraag, weet ik maar ik ben nou eenmaal niet al te snuggerGaryu schreef op 18 June 2003 @ 11:31:
[...]
Ik vraag me af hoe ik deze icoontjes in m'n firmware kan stoppen. Kan iemand mij dat een beetje uitleggen? (Mijn excuses als dit een enorm domme vraag is, maar ik kan het antwoord nergens vinden)..
betekent trouwens als het AC-symbooltje afwisselend zwart-wit knippert dat hij klaar is met laden? Volgens de handleiding namelijk wel, maar m'n (helemaal lege) ibead geeft na 1,5 uur dit icoontje al knipperend weer...dus dan is mijn ibead in de helft van de normale tijd opgeladen?
EDIT:
Check dit, de ibead 150...dat wordt weer sparen
i-BEAD150H Series
128mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150H_128MB_1_s200.gif
256mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150H_256MB_1_s200.gif
i-BEAD150M Series
128mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150M_128MB_1_s200.gif
256mb:
http://www.ibead.co.kr/%7Escs/IBEAD150/150M_256MB_1_s200.gif
het verschil tussen de series weet k ook niet...de site is in het koreaans
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 13:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hmm ik heb dat dingetje ffkes geinstalleerd, en nu pleur ik nieuwe fw drop te zetten, maar volgens mij doet ik et helemaal nie goed, ik doe het zo:Host(Install) program for 256MB/128MB Dit tooltje is nodig om de Firware te kunnen updaten. (beter als het tooltje op de I-Bead CD)
ik ga eerst naar dat progie toe, (die in de quote staat)
maar dan krijg ik een schermpje dat ik mn speler in 'recovery mode' moet zetten, maar hoe doe ik dit?
ik geloof (ergens gelezen d8k?) dat ik die playknop in moet drukken en dan die resetknop? nou hij reageert daar dus niet op.. wat doe ik fout?
dat zou blijkbaar moeten werkenOm de nieuwe Firmware op je I-Bead te krijgen dien je ten eerste te beschikken oven een Upgrade tooltje. Deze vind je op de I-Bead CD maar een
betere versie vind je hier.
Vervolgens dien je de nieuwste Firmware te downloaden. Deze vind je
boven in de tabel onder Firmware / Software.
Stop het bestand resource_3410.bin in de map van het update
tooltje. (vervang het oude bestand) De Firmware heeft altijd deze naam,
dit heeft niks met de versie te maken.
Start het Update Tooltje: Start -> Program -> EXATELECOM i-BEAD
100 Multi Player -> Update i-BEAD100
Druk het knopje play/pause goed in en sluit de iBead aan op de pc.
Houd het knopje hierna nogsteeds ingedrukt totdat het FW tooltje aangeeft
dat de I-Bead in recovery mode staat. (Wanneer
de pc de iBead herkent als Opslag-Device, probeer dit dan opnieuw totdat de iBead niet meer
herkend wordt door het systeem.)
Voor het updaten kan je kiezen om Quick Download uit te vinken.
Hierbij worden alle bestanden van de I-Bead verwijderd. Deze manier is
echter aan te bevelen als je van versienummer veranderd. Anders is het
mogelijk dat de I-Bead niet correct functioneert of zelfs niet meer
bruikbaar is.
(als je de I-Bead van dezelfde versie FW wilt voorzien maar met
bijvoorbeeld andere logootjes kan je Quick Download wel gebruiken.
Verwijderd
Verwijderd
hmz ik hou dat ding halve minuut in (ongeveer) maar da schermpie blijft staan.. dr staat trouwens bij start ook nieOm de nieuwe Firmware op je I-Bead te krijgen dien je ten eerste te beschikken oven een Upgrade tooltje. Deze vind je op de I-Bead CD maar een
betere versie vind je hier.
Vervolgens dien je de nieuwste Firmware te downloaden. Deze vind je
boven in de tabel onder Firmware / Software.
Stop het bestand resource_3410.bin in de map van het update
tooltje. (vervang het oude bestand) De Firmware heeft altijd deze naam,
dit heeft niks met de versie te maken.
Start het Update Tooltje: Start -> Program -> EXATELECOM i-BEAD
Druk het knopje play/pause goed in en sluit de iBead aan op de pc.
Houd het knopje hierna nogsteeds ingedrukt totdat het FW tooltje aangeeft
dat de I-Bead in recovery mode staat. (Wanneer
de pc de iBead herkent als Opslag-Device, probeer dit dan opnieuw totdat de iBead niet meer
herkend wordt door het systeem.)
Voor het updaten kan je kiezen om Quick Download uit te vinken.
Hierbij worden alle bestanden van de I-Bead verwijderd. Deze manier is
echter aan te bevelen als je van versienummer veranderd. Anders is het
mogelijk dat de I-Bead niet correct functioneert of zelfs niet meer
bruikbaar is.
(als je de I-Bead van dezelfde versie FW wilt voorzien maar met
bijvoorbeeld andere logootjes kan je Quick Download wel gebruiken.
maar: start -> program files -> exatelecom i-bead 100 multi player -> 'ibead 100 firmware download' klopt dat wel?Start het Update Tooltje: Start -> Program -> EXATELECOM i-BEAD
Verwijderd
Wanneer heb jij hem dan bij mp3spelers.nl besteld? Ik heb hem namelijk gister besteld en heb er niet echt zin in om nog dagen te moeten wachten.mr_star schreef op 18 June 2003 @ 16:10:
[...]
dat zou blijkbaar moeten werkenbtw heb jij je ibead in de namiddag aangekregen? en was dat via de post of een koerierdienst? Ik zit namelijk nog altijd vol hoop te wachten dat ik mijn ibead vandaag aankrijg, maar ik vind dat het laat begint te worden
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 17:26 ]
Verwijderd
reactie quote: (quote:
--------------------------------------------------------------------------------
mr_star schreef op 18 June 2003 @ 16:10:
[...]
dat zou blijkbaar moeten werken btw heb jij je ibead in de namiddag aangekregen? en was dat via de post of een koerierdienst? Ik zit namelijk nog altijd vol hoop te wachten dat ik mijn ibead vandaag aankrijg, maar ik vind dat het laat begint te worden
--------------------------------------------------------------------------------
ik kreeg em om 3 uur, gewoon van tgp-post.. maar zolaat komt bij ons de post atlijd dus.. had em btw maandag besteld:D
Maandagmiddag heb ik hem besteld. Eigenlijk al vroeger, maar ze hadden blijkbaar mijn bestelling niet doorgekregen.Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:22:
[...]
Wanneer heb jij hem dan bij mp3spelers.nl besteld? Ik heb hem namelijk gister besteld en heb er niet echt zin in om nog dagen te moeten wachten.
Verwijderd
alleen het firmware-update progje ziet hem niet? windows komt met de melding "nieuwe hardware: RECOVERY DEVICE" en niet als massa-medium schijf. (dit door de play-knop in te houden zoals in de handleiding staat)
maar het update-programma blijft aangeven dat ik hem in recovery-mode moet zetten?
Wel play knopje ingehouden (+ 10 sec) en dan pas aangesloten?Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 17:46:
vandaag binnen gehad, echt een vet ding, alles werkt, nummers erop gezet etc.
alleen het firmware-update progje ziet hem niet? windows komt met de melding "nieuwe hardware: RECOVERY DEVICE" en niet als massa-medium schijf. (dit door de play-knop in te houden zoals in de handleiding staat)
maar het update-programma blijft aangeven dat ik hem in recovery-mode moet zetten?
Zullen we ophouden met die posts van; ik heb hem nu besteld, ik heb hem net gekregen echt onwijs tof enz enz.
Verwijderd

Verwijderd
ja, het is toch 'play' indrukken, aansluiten, ingedrukt houden tot ie em "herkent"?HIDMAN-X schreef op 18 June 2003 @ 18:26:
[...]
Wel play knopje ingehouden (+ 10 sec) en dan pas aangesloten?
offtopic:
Zullen we ophouden met die posts van; ik heb hem nu besteld, ik heb hem net gekregen echt onwijs tof enz enz.
Jah dat zou moeten lukken.Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 19:19:
[...]
ja, het is toch 'play' indrukken, aansluiten, ingedrukt houden tot ie em "herkent"?
Ff stap voor stap:
1. firmware update proggie starten
2. play knop indrukken voor 10 sec. i bead gaat aan uit aan uit en dan zijn de 10 sec ongeveer voorbij en sluit je hem aan.
3. play knop in blijfen houden tot het balkje gaat lopen en het proggie hem dus herkend
4. that's it, updaten die handel
Dit topic is gesloten.