• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Skillz schreef op 05 August 2003 @ 23:03:
Even een vraagje...

Hoe en waar moet je de firmware aanpassen om het volume hoger
als normaal te krijgen :?

Ik gebruik nu Firmware 3.221 en zo het graag willen aanpassen
omdat hij nu voor mijn smaak niet hard genoeg gaat.
Ik quote mijn eigen vraag nog maar een keertje omdat ik heel graag wil weten of het mogelijk is :-)

Sommige mensen in deze topic hebben al een keer de firmware weten aan te passen waarmee het max. volume een stuk luider werd.

Als ik nou maar weet welke progs ze gebruiken en waar ongeveer ik moet zoeken,
wil ik zelf ook wel een poging wagen en als het dan lukt direct posten in deze topic :)

[ Voor 14% gewijzigd door bitpixl op 14-08-2003 14:09 ]

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 14:01:
Dat is dan een voordeel op de Mpio, waar dit volgens mij niet kan , Als het wel kan graag even zeggen want dat is interessant, Maar kan je ook luisteren dan wanneer je hem oplaad?? zoja dan is dat heel mooi, vind ik namelijk handig.
jah dat kan.. je kan bij de opties instellen dat je de speler of als hard-disk wil gebruiken of als speler. Als je hem als speler instelt kan je hem laden en luisteren ;)

[ Voor 50% gewijzigd door XoiN op 14-08-2003 14:11 ]

Verwijderd

Dat is dan zeker een mooi speeltje, en zou ik dan zeker aan te raden om het er gelijk bij te kopen. Trouwens waar kan je dat ding kopen en voor hoe duur???

• XoiN
Moet je tegelijk met de speler bestellen. Zelfde geld voor het hoesje.
www.mmport.nl <- daar heb ik hem
www.mp3spelers.nl <- heeft het ook

Ik zou kijken welke het goedkoopste is. Ik heb voor Mmport gekozen.

[ Voor 3% gewijzigd door XoiN op 14-08-2003 14:20 ]

Verwijderd

ik heb m ook bij mmport bestelt alleen nog niet.
Hoe lang na het bestellen kreeg jij m Xoin?

Verwijderd

Skillz schreef op 14 August 2003 @ 14:08:
[...]

Ik quote mijn eigen vraag nog maar een keertje omdat ik heel graag wil weten of het mogelijk is :-)

Sommige mensen in deze topic hebben al een keer de firmware weten aan te passen waarmee het max. volume een stuk luider werd.

Als ik nou maar weet welke progs ze gebruiken en waar ongeveer ik moet zoeken,
wil ik zelf ook wel een poging wagen en als het dan lukt direct posten in deze topic :)
ik heb er nog nooit van gehoord :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 14:01:
Dat is dan een voordeel op de Mpio, waar dit volgens mij niet kan , Als het wel kan graag even zeggen want dat is interessant, Maar kan je ook luisteren dan wanneer je hem oplaad?? zoja dan is dat heel mooi, vind ik namelijk handig.
Waarom vraag je dat allemaal? Je hebt toch een Mpio :>

Ik zou gewoon eens wat reviews nalopen om de verschillen tussen de i-Bead en de Mpio te weten te komen..

• XoiN
Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 14:56:
ik heb m ook bij mmport bestelt alleen nog niet.
Hoe lang na het bestellen kreeg jij m Xoin?
Bij mij heeft het geloof ik een week geduurd, maar dat kwam omdat hij niet (meer) op voorraad was. Ik denk dat de levertijd zo rond de 3 dagen zal liggen.

Verwijderd

tnx

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 20:10:
...
En even over de spelling:

...
- trouwens ook geen I-Bead (zoals in de topic-titel staat)

...
In de titel is het wel I-Bead want het is het begin van een nieuwe zin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF doet iedereen moeilijk 8)7 wat heb ik het toch relext als dyclexie patient :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 17:18:
[...]

Waarom vraag je dat allemaal? Je hebt toch een Mpio :>

Ik zou gewoon eens wat reviews nalopen om de verschillen tussen de i-Bead en de Mpio te weten te komen..
Ik vraag deze vragen om zelf gewoon wat meer te weten vind ik wel interesant en om dit Topic zo volledig mogelijk te maken voor ander gebruikers , die later misschien de Search knop gaan gebruiken, Want ik ben tevreden met mijn Mpio en denk zelf dat hij beter is dan de I-Bead alleen dat zegt niet dat e i-Bead een slechte speler is. het is juist ook een hele goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

Keida

dr.

Ben benieuwd of iedereen op maandag wel de I-bead in huis heeft... Als er zo veel mensen zijn die hem besteld hebben kan dat nog wel eens moeilijk worden.

Hoe zit het trouwens met de kleur? Krijg je automatisch de Champagne aluminium kleur of een andere (rood, zwart volgens officiele site)?

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:27
ik hoop wel dat ik de standaard kleur krijg en niet zo'n baggerkleur.....
en als je btw mailtje stuurt kan je ook nog het hoesje erbij bestellen :D

(uiteraard bij mp3spelers.nl he.....)

[ Voor 14% gewijzigd door -LA- op 15-08-2003 11:35 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida

Keida

dr.

Woooooot,

Ben net gebeld (netjes trouwens) of ik wel de i-Bead 150 wilde aangezien de 100 inmiddels al uit de handel was (duh). Ik kreeg dan uiteraard de korting en heb direct ook maar USB-adapter gekocht, net zo handig. Omdat ik er twee bestelde (ook 1 voor mijn broertje) kreeg ik dan de verzendkosten gratis. Overigens zijn het allemaal de standaardkleuren bij mp3cdspeler.nl en mijn verzending ging vandaag de deur uit dus dan heb ik hem morgen of anders maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is beter :)
hoop dat ze die van mij vandaag dan ook verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
ik ben net gebeld (tenminste ze spreken zelfs je voicemail in 8)7 ) dat ik hem dinsdag waarschijnlijk heb....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wordt de firmware ontwikkeling voor de 100 versie wel voortgezet of slikken ze allebei dezelfde firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag ook gebeld. Volgens mij leveren ze niet op zaterdag want die vrouw vertelde mij dat ik hem waarschijnlijk maandag of anders dinsdag in huis zou hebben... Ben benieuwd! en idd champagne geel ofzoiets... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 22:23
Glitch schreef op 15 August 2003 @ 15:57:
Wordt de firmware ontwikkeling voor de 100 versie wel voortgezet of slikken ze allebei dezelfde firmware?
Een extra plastic laagje zal de compatibititeit niet echt beïnvloeden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben er al meer mensen de 3.290 fw geinstaleerd? Ik persoonlijk vind het een hele verbetering.. alleen in de usb device instelling laad ie niet op dan moet je m instellen als player...dus prima om memory effect te voorkomen..

http://www.ibead.co.kr/bbs/data/free_eng/StartLogo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier te downloaden overigens....
Alex Dovby's version:

http://www.ibead.co.kr/bb...e=headnum&desc=asc&no=868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de ibead 150 binnen \m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjeng gooi eens wat pictures erop van de nieuw iBead 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich niet lelijk, maar ik vind de ibead 100 mooier, en menu is etzelfde :S? dus das wel makkelijk zelfde firmware's dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Ik ben erg benieuwd naar deze en/of de i-Bead 150, maar ben benieuwd naar de kwaliteit van de opnames van voice en FM... is dit een beetje om aan te horen?

Kan iemand hier wellicht een sample van plaatsen zodat ik het kan beoordelen?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb wel zo'n sample voor je

stuur ik wel op naar ja mail, ok?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik denken dat ie maandag of dinjsdag wel zou komen... kom ik thuis vanmiddag... ligt er een briefje van de postbode dak em maandag na 13:30 kan ophalen bij het postkantoor omdak er nie was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Nog bedankt voor je mailtje, mi hoen... wordt echt gewaardeerd :Y)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow, trouwens, de kwaliteit is prima aan te horen voor een multi speler van slechts 34 kubike centimeter, natuurlijk kun je het niet vergelijken met een aparaat wat acht aleen maar voor fm tunen bedoelt is, maar zeker prima gechikt om onder het fietsen een zendertje te luisteren :P
verder zijn alle 15 preset kanalen in gebruik, er zijn nog een paar saaie zenders over, maar dat boeit me niet zo veel :D
de enige slechte kanalen die ik heb zijn fresh fm en de lokale radio (<<<<bezuinigingen ofsow denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Ik heb deze thread een eind doorgelezen en de draad over de Mpio. Natuurlijk kan niet iemand me een concreet antwoord geven, maar toch stel ik de vraag. Welke speler is nu beter? Ze zijn alletwee klein genoeg, en het verschil ertussen lijkt mij nagenoeg te verwaarlozen. De ene werkt alleen met een AAA batterij, terwijl de ander een interne accu heeft. Als je speler leeg is móet je em dus eerst opladen als je de i-Bead hebt. Afijn, gezien het feit dat ik, ook al werk ik met losse batterijen, tóch wel tegen dat euvel aanloop is dat voor mij niet de bottleneck. De prijs is ook nagenoeg hetzelfde, dus, wat is nu de betere speler?

Wie vind welke speler waarom beter?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erm... jah...ik personlijk vind de i-bead mooier, en beter, de i-bead heeft een 3.7 V accu dat er dus in theorie voor zou moetten zorgen dat er meer audio output zou moetten kunnen zijn dan de mpio die maar 1.2 of 1.5 V output heeft.

klein is klein, zoveel verschil zul je daarin niet merken, beide spelers hebben zo'n ''snel weg raak'' formaat :D

beide spelers zijn goed, en kun je op veel plaatsen vergelijken, behalve op het geboed van het batterij gedeelte en de opslag van de media.
wil je later nog meer opslag mogelijkheden, ha dan voor de mpio, ben je daar echter niet echt in geintereseerd, bekijk dan de i-bead :D

zoals ik al zij zijn beide spelers goedde aparaten, en welke je ook koopt het is vast en zeker je geld waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de i-Bead nog niet. Hebben de mensen die hem al wel hebben ontvangen ook een mailtje gekregen met betrekking tot de Track en Trace? Deze heb ik ook nog niet namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 10:57
Ik moet nogsteeds van MP3-spelers mijn adapter krijgen van de iBead. Ze zouden het al 3 weken geleden opsturen maar heb niets gekregen en antwoord op mijn mailtje geven is schijnbaar ook teveel moeite :(

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 10:57
a casema user schreef op 17 augustus 2003 @ 11:03:
Ik moet nogsteeds van MP3-spelers mijn adapter krijgen van de iBead. Ze zouden het al 3 weken geleden opsturen maar heb niets gekregen en antwoord op mijn mailtje geven is schijnbaar ook teveel moeite :(
Schijnbaar lezen ze dit forum ook want ik kreeg net een mailtje binnen (JA, en dat op zondag)
Hallo Sander ,

Onze excuses voor de late reactie We hebben de adapter gisteren naar je
verzonden .De track en trace xxxxxxxxxxx Deze kun je vanaf morgen
volgen via track en trace Het pakketje wordt uiterlijk dinsdag bij je
bezorgt

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak
Met vriendelijke groet,
Heleen
toch netjes...Kijken of die nu wel binnenkomt :)

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/380_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/380_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/380_6.jpg

Nog meer pics...iemand nog meer ?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Op de 2e foto: is het niet nadelig dat de in/uitgang voor de koptelefoon aan de zijkant zit, en niet aan de bovenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 15-09 15:39
Jojk schreef op 17 August 2003 @ 01:06:
Ik heb deze thread een eind doorgelezen en de draad over de Mpio. Natuurlijk kan niet iemand me een concreet antwoord geven, maar toch stel ik de vraag. Welke speler is nu beter? Ze zijn alletwee klein genoeg, en het verschil ertussen lijkt mij nagenoeg te verwaarlozen. De ene werkt alleen met een AAA batterij, terwijl de ander een interne accu heeft. Als je speler leeg is móet je em dus eerst opladen als je de i-Bead hebt. Afijn, gezien het feit dat ik, ook al werk ik met losse batterijen, tóch wel tegen dat euvel aanloop is dat voor mij niet de bottleneck. De prijs is ook nagenoeg hetzelfde, dus, wat is nu de betere speler?

Wie vind welke speler waarom beter?
Ik vind de i-Bead beter omdat daar alles in zit geïntegreerd en echt plug&play is. Hij werkt als een USB-opslagapparaat. Dus aansluiten op een usb-poort van een willekeurige win2000/xp machine en je ziet meteen een extra driveletter en kan up/downloaden. Dus je hoeft nooit een usb-snoer of apparte (driver)software mee te nemen om ergens de inhoud van je i-Bead bij te werken. Dat gaf bij mij de doorslag om voor de i-Bead te kiezen, naast alle goede gebruikerservaringen in dit topic natuurlijk. :)

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik heb laatst mn ibead100 via windows geformateerd (snel formateren) omdat hij 1 bestandje niet kon weggooien, maja dit had ik dus niet moeten doen ;) nu kan ik alleen nog maar radio luisterne, geen mp3tjes meer, en hij geeft aan dat er 0 mb vrij is, en er totaal 999 mb in zit, ehh ;)

Maar goed nog niks aan de hand, ffkes resetten, maar welke f/w moet ik er nou opzetten? heb de laatste tijd hier een paar f/w's voorbij zien komen, maar ook heel veel die het niet (goed) doen. Dus welke (nieuwste? :P ) kan ik het beste op mn spelertje zetten? Moet morgen weer naar school :( , dus dr is enigzins haast bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Jojk schreef op 17 August 2003 @ 12:44:
[...]

Op de 2e foto: is het niet nadelig dat de in/uitgang voor de koptelefoon aan de zijkant zit, en niet aan de bovenkant?
Omdat volgens mij de meeste stekkers van koptelefoons haaks zijn, wordt het snoer van je koptelefoon direct na de aansluiting niet meteen omgebogen.
Op deze foto kan je zien wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet versie 3.221 er op, die gebruik ik ook en bevalt me goed, er zijn nieuwere, maar deze voldoet wel even als nood oplossing :D

ik neem aan dat je die zlf wel kunt vinden op de sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij had ik die er zelf ook al opstaan, maar ok :) zal die er maar es opzetten :P danke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Hmmm... als ik hem vandaag of morgen zou bestellen, heb ik hem dan voor volgende week maandag (de 25e) binnen denken jullie? Ik twijfel namelijk nog welke ik moet kopen en óf ik er wel een ga kopen, maar áls ik hem koop wil hem dan binnen hebben aangezien ik dan met school naar Italië ga en m'n discman is kapot :P M.a.w. is hij nog goed genoeg leverbaar of hebben teveel mensen hem al besteld?

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Ram0n schreef op 17 August 2003 @ 15:41:
Hmmm... als ik hem vandaag of morgen zou bestellen, heb ik hem dan voor volgende week maandag (de 25e) binnen denken jullie? Ik twijfel namelijk nog welke ik moet kopen en óf ik er wel een ga kopen, maar áls ik hem koop wil hem dan binnen hebben aangezien ik dan met school naar Italië ga en m'n discman is kapot :P M.a.w. is hij nog goed genoeg leverbaar of hebben teveel mensen hem al besteld?
Ik heb hem zelf niet besteld, maar van wat ik gelezen heb is mp3spelers.nl snel en in ieder geval klantvriendelijk in zijn leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ok dan, ik was al van plan hem daar te bestellen, dank je voor je reactie :)

Weet iemand overigens of de Tweaker-actie daar nog geld? Wat moest je daar ook alweer precies voor doen?

Oh ja, nog een vraagje :) Er is toch een adapter verkrijgbaar om hem op te laden, waar kan ik deze bestellen? Ik zie hem niet op mp3spelers.nl, kijk ik verkeerd of hebben ze hem daar inderdaad niet?

[ Voor 36% gewijzigd door Ram0n op 17-08-2003 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je i-Bead besteld kun je kiezen welke asseccoires je erbij wilt hebben: de adapter (€ 19,-) en/of het hoesje (€ 5,-). De tweaker actie is trouwens niet meer geldig; die ging maar tot 27 Juli. Je kan het alsnog proberen though, ze zijn daar bij mp3cdspelers heel vriendelijk.

Die oplaad fout met de nieuwste firmware is trouwens alweer gefixed in zowel de koreaanse als de (natuurlijk onofficiele) franse versie ervan. Hij zal dus binnenkort ook wel weer vertaald worden naar het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Dank je voor de info, maar wanneer krijg je die opties voor die accesoires? Komt dat pas nadat je je gegevens hebt ingevuld? Sorry, kan het echt niet vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, die opties krijg je (ik tenminste) bij het bestellen. Anders moet je ze even emailen, bij mij reageerden ze binnen een half uur op mn mailtjes.

En ik had hem op zaterdagavond besteld, kreeg hem dinsdagmiddag binnen. _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
ik heb ook accesoires erbij bestelt dmv van mail maar nooit ontvangen, dus heb vandaag alsnog gemaild hoe t zit :'(

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Hmmm... heb hem bestelt maar niks over die accesoires hoor... heb ze gelijk erna gemaild, nog geen reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik was wel vergeten erbij te vermelden dat ik hem wel via die tweakers actie heb besteld.. Dan zal het wel iets anders gegaan zijn. Maarja, anders kan bellen ook nog altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 15:19:
[...]

ik heb er nog nooit van gehoord :?
Lees deze quote dan maar even:
NeoGames.nl schreef op 24 June 2003 @ 14:47:
Ik heb nieuwe I-Bead 100 onzin gevonden :) :

AutoRun.zip

Zet deze bestanden in je I-Bead root, en elke keer als je je I-Bead in je PC plugt, gaat ie zeg maar "autorunnen" in de Verkenner etc. en zie je zo'n leuk I-Bead logo erbij ;)
In Win2k werkt het hier nog niet, maar in XP of een 9x variant zal het wel gaan werken denk ik. Ik zal binnenkort XP er maar eens opzetten...

[afbeelding] Nieuwe play animatie

[afbeelding] Nieuwe volume animatie

[afbeelding]

Nieuwe startup animatie ( uit de 3.141 F/W ) maarja, leuk om weer is erin te zetten 8)

[afbeelding] Nieuwe volume animatie

En ja hoor, vette nieuwe F/W op basis van 3.220P English, met mooi 3.141 startup screen, mooi powerdown scherm, de mooie Volume animatie die al hierboven staat. En een leuk vliegtuigje als play animatie, nee niet die hierboven staat. En als beste nieuwe functie ooit, je kan nu eindelijk het Volume zo hoog zetten dat het pijn aan je oren doet !! >:)

resource_3410_.zip

Nieuw "Manga" menu, voor mensen die dat hier leuk vinden... :P

[afbeelding]

Alle .GIF bestanden kan je met Jasc Animation Shop bijv. los de frames ervan opslaan als .BMP'tjes en dan implenteren in de desbetreffende F/W met de I-Bead Resource Hacker die op de Frontpage staat... binnenkort meer "onzin" :)
Het volume kan dus wel degelijk op een manier worden aangepast! :)

[ Voor 8% gewijzigd door bitpixl op 18-08-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Ik ben van plan de Ibead 150 aan te schaffen. Nu had ik nog een vraagje over het omhulsel rond de USB stekker. Blijft dit een beetje goed vast zitten en raakt het niet kwijt? maw, is het ding een beetje handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik heb de i-Bead100 en dat dopje zit echt stevig vast.
En je kan dat dopje ook aan de andere kant plaatsen als je de USB gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Heb net een mailtje gehad: de accessoires zijn nog niet leverbaar, dat wordt waarschijnlijk pas eind augustus of begin september! Balen, ga volgende week naar Italië en dan kan ik hem daar niet opladen :( Maar goed, niks aan te doen :) Er werd me wel gemeld dat ik wellicht korting kan krijgen wanneer ze ze binnen hebben, das wel netjes!

[ Voor 18% gewijzigd door Ram0n op 18-08-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Ram0n schreef op 18 August 2003 @ 11:51:
Heb net een mailtje gehad: de accessoires zijn nog niet leverbaar, dat wordt waarschijnlijk pas eind augustus of begin september! Balen, ga volgende week naar Italië en dan kan ik hem daar niet opladen :( Maar goed, niks aan te doen :) Er werd me wel gemeld dat ik wellicht korting kan krijgen wanneer ze ze binnen hebben, das wel netjes!
Idd dat werdt mij ook toegemaild, ik had malleen al bestelt en ze zijn zo vriendelijk om het op te sturen zodra het binnen is :)

Goeie klantenservice hebben ze wel bij mp3spelers.nl

en nog wat over dat usb "dopje", die zit uitstekend vast!

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skillz schreef op 05 August 2003 @ 23:03:
Even een vraagje...

Hoe en waar moet je de firmware aanpassen om het volume hoger
als normaal te krijgen

Ik gebruik nu Firmware 3.221 en zo het graag willen aanpassen
omdat hij nu voor mijn smaak niet hard genoeg gaat.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb hem nog even ge quote, hij vraagt hier letterlijk hoe je het vollume hoger (dus harder) als normaal kunt krijgen, hier had ik dus nog nooit van gehoord.
wat in jouw quote staat gaat over het veranderen van de firmware en de layout, dit is bekend voor mij.
het klopt dat de latere (nieuwere) firmware harder kan dan een van de eerste versies, maar dat is gedaan door de programeurs van de i-bead en niet door een amateur programeur (niet slecht bedoelt, maar gewoon zodat ie er niet voor betaald krijgd :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb nu al een tijdje (2 maanden ofzo) de i-Bead 100 en vroeg mij twee dingen af:

• Waar kun je zo'n combinatie van een autolader en een tape met een aansluiting voor muziek kopen/bestellen? Ik bedoel deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.i-bead.co.kr/bbs/images/acc_4.jpg

• Hoe spreek je i-Bead eigenlijk uit? :) Als 'i-bed' of als 'i-beat'? Misschien een nutteloze vraag, maar ik wil het toch even weten. Narrator van Windows sprak het uit als 'i-beat' geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat setje voor de Autoradio is gewoon bij Mp3spelers.nl is te krijgen. En over de uitspraak ik heb altijd gezegd I-Bed klinkt gewoon iets beter weet niet hoe het echt moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 08-09 11:42
*offtopic* kan het niet laten wat een spelvouten!

volume met dubbel "ll"
krijgt met een "d"

voor de rest prima reactie hoor! :P

k zeg trouwens i-bead zoals in bieden.
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 15:02:

ik heb hem nog even ge quote, hij vraagt hier letterlijk hoe je het vollume hoger (dus harder) als normaal kunt krijgen, hier had ik dus nog nooit van gehoord.
wat in jouw quote staat gaat over het veranderen van de firmware en de layout, dit is bekend voor mij.
het klopt dat de latere (nieuwere) firmware harder kan dan een van de eerste versies, maar dat is gedaan door de programeurs van de i-bead en niet door een amateur programeur (niet slecht bedoelt, maar gewoon zodat ie er niet voor betaald krijgd :D)

[ Voor 5% gewijzigd door funrider op 18-08-2003 16:40 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 16:38:
Dat setje voor de Autoradio is gewoon bij Mp3spelers.nl is te krijgen. En over de uitspraak ik heb altijd gezegd I-Bed klinkt gewoon iets beter weet niet hoe het echt moet.
Ik heb gekeken op Mp3spelers.nl bij 'Accessoires' en zag daar de volgende twee links staan:
iRiver car power cable
iRiver cassette tape

Die 'iRiver cassette tape' is natuurlijk ook te gebruiken voor de i-Bead, maar die power cable niet. Heeft iemand een oplossing hiervoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic>>>

nopu bedankt voor je positive reacties :P ;)

ik kan er niet zo veel aan doen, ik ben zo dyslecties als een kraai man.....

voor het geval dat jullie denken dat ik uit china kom ofsow; kom ik dus niet vandaan |:( ben gewoon in nederland geboren (leeuwarden om precies te zijn, 16 jaar geleden) en mijn ouders zijn ook vries :P <<<

ontopic;

ik zeg gewoon altijd i-biet, aleen dan wel ee beetje op zijn engels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-biet? niet 'aai-biet' :P
offtopic:
Maar als ik het goed begrijp heet je dus mi hoen Vries uit Friesland? :P
[quote] en mijn ouders zijn ook vries [/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje tussendoor.. Zit er ook een specifieke stopknop op? Niet pauze, maar gewoon 00:00 stop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor zover ik weet niet nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Weet wel bijna zeker dat je het moet uitspreken als "aai-biet" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 19:50:
voor zover ik weet niet nee :)
Mja, ik wilde al vragen 'hoe zet je em dan stop', maar dat is zonder bewegende onderdelen een betrekkelijk nutteloze bezigheid natuurlijk :+ . Waarom zou je 'stop' willen? (Of zit er ook geen play knop op?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
Hopelijk zijn en blijven de fw's van de I-Bead 100 (ai-beat als in 'to beat' toch?) en 150 compatible, zodat we voor een langere periode zijn verzekerd van nieuwe features (Ogg, playlists). Moet nu vaak nog ogg's converten naar wma, wat natuurlijk weer niet de kwaliteit ten goede komt.

[ Voor 7% gewijzigd door HarmoniousVibe op 18-08-2003 21:36 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 08-09 11:42
heb een ander goedkoop adresje gevonden (naast mp3spelers.nl e.d) voor de i-bead 100 (jah niet de 150) kwam tegen via 2ehands.nl link 128mb link 256mb

128mb - 129,- incl. btw
256mb - 169,- incl. btw

heb al reactie gehad.. 256 tijdelijk niet op voorraad.. 128mb nog wel (neem zelf nu denk de 128) gewoon 1 jaar garantie is normaal bedrijfje alleen voor bedrijven ..

ene chantal bij sanana.com (nederland) regelt alles ivm verkoop mp3spelers e.d. gewoon in doos + garantie.
en nee ik werk niet voor ze, kwam zelf toevallig tegen dacht is wel noemen waard...

krijg morgen mailtje ivm betaling e.d. (wel vooraf) dus wil wel zeker weten dat legaal zaakje is. bevestiging of iets dergelijks .. laat wel weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:01
Klinkt een beetje als te mooi om waar te zijn. Maar ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net mun i-Bead 150 binnen en er meteen een beetje mee geklooid.

Eigenlijk viel mij meteen op (firmware 3.221p) dat de radio ontvang functie maar zo zo is.....de i-Bead vindt uit zichzelf (auto preset) maar drie goeie frequenties....na enig zoeken vind ik er wel nog drie of vier bij maar bijv. radio 3 en sky radio kan ik helemaal niet ontvangen (ik heb de frequenties opgezocht op http://www.radio.nl/2003/...01.zero_base/frequenties/)

Ik woon zelf in het centrum van Alkmaar dus daar moet de etherontvangst dus wel goed zijn.

Hebben meerdere Tweakers dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook vandaag gekregen en heb geen problemen met de ontvangst. Ik woon in Groningen btw...

Heb nog wel een andere vraag.. Zouden al die programma´s aan het begin van dit topic ook op de 150 werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van die FM zenderinstellingen (i-Bead Ultime) werkt in ieder geval niet bij mij....ik zie wel de inhoud van mijn speler met het proggie maar ik kan niet de zenderinstellingen en namen veranderen (ik gebruik de standaard bijgeleverde firmware 3.221p).

Wat wel werkt is Playlist Sorter....maar wat je daar nu mee moet......dat doe ik wel met Explorer.

In Groningen wel goeie ontvangst ?

.....alle 15 zenders worden dus automatisch met goeie zenders opgevuld ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog even een vraagje over het opladen.....in de handleiding (en in dit forum) staat dat je um drie uur mag opladen (ik neem aan als ie helemaal leeg is)....daarna begint ie te ontladen.....maar als ik um nu wil opladen als ie halfleeg is...hoe zie ik dan wanneer ie vol is (met de bedoeling om um er dan af te halen zodat ie net niet gaat ontladen). Het batterijtje in het display is nu niet ZO groot (i.e. heeft maar drie streepjes) dat je het makkelijk kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
die FM tuner ontvangt hier zelfs werelds, je kan btw manual een zender opzoeken dmv kleine tikjes naar links of rechts (zie de manual voor uitgebreidere uitleg ;) )

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 21:42:
En nog even een vraagje over het opladen.....in de handleiding (en in dit forum) staat dat je um drie uur mag opladen (ik neem aan als ie helemaal leeg is)....daarna begint ie te ontladen.....maar als ik um nu wil opladen als ie halfleeg is...hoe zie ik dan wanneer ie vol is (met de bedoeling om um er dan af te halen zodat ie net niet gaat ontladen). Het batterijtje in het display is nu niet ZO groot (i.e. heeft maar drie streepjes) dat je het makkelijk kan zien.
Wat wordt precies bedoeld met ontladen? Loopt de batterij dan leeg, ondanks dat het apparaat nog in de lader zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej, volgens mij is het een druppel funktie, doordat de backlite uit en aan gaat blijft de batterij ''vol'' en niet overvol wat slecht is voor de baterij.
ik zelf heb hem slechts 1 keer opgeladen, en toen heb ik presies 3 uur geklokt, bij mij ging de backlite niet knipperen, mischien net iets te kort voor de 3 uur?

maarjah, ik heb ook nog een vraagje, als je i-bead half vol is, en je laat um op, gaat ie dan na 3 uur weer knipperen, of gaat ie knipperen zodra die vol is?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jojk schreef op 19 August 2003 @ 00:09:
[...]

Wat wordt precies bedoeld met ontladen? Loopt de batterij dan leeg, ondanks dat het apparaat nog in de lader zit :?
Yep...staat in de manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-LA- schreef op 18 August 2003 @ 22:41:
die FM tuner ontvangt hier zelfs werelds, je kan btw manual een zender opzoeken dmv kleine tikjes naar links of rechts (zie de manual voor uitgebreidere uitleg ;) )
Dat weet ik ook wel....dat heb ik zelfs gezegd in een eerdere reactie van mij in dit topic
"de i-Bead vindt uit zichzelf (auto preset) maar drie goeie frequenties....na enig zoeken vind ik er wel nog drie of vier bij"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 01:35:
neej, volgens mij is het een druppel funktie, doordat de backlite uit en aan gaat blijft de batterij ''vol'' en niet overvol wat slecht is voor de baterij.
ik zelf heb hem slechts 1 keer opgeladen, en toen heb ik presies 3 uur geklokt, bij mij ging de backlite niet knipperen, mischien net iets te kort voor de 3 uur?

maarjah, ik heb ook nog een vraagje, als je i-bead half vol is, en je laat um op, gaat ie dan na 3 uur weer knipperen, of gaat ie knipperen zodra die vol is?
Waar heb je dat gelezen....dat van dat knipperen ? Het staat volgens mij niet in de manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 01:35:

Dat is onzin, want als ik mijn lege i-Bead via de losse adapter oplaad, knippert ie al vanaf het begin van het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 21:10:

Ik woon zelf in het centrum van Alkmaar dus daar moet de etherontvangst dus wel goed zijn.

Hebben meerdere Tweakers dit ?
Heb het zelf ook ja, woon dan in Den Helder (vlakbij Alkmaar dus:P) maar kan hier ook maar 4 zenders ofzo ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 09:34:
[...]

Heb het zelf ook ja, woon dan in Den Helder (vlakbij Alkmaar dus:P) maar kan hier ook maar 4 zenders ofzo ontvangen :/
Hier in Den Haag op mijn werk hetzelfde verhaal. Maar ik heb hier ook ontvangstproblemen met mijn oude sony radiowalkman en mijn transistorradio op mijn werk dus dat verbaast me niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Mr_Blobby schreef op 19 August 2003 @ 09:50:
[...]
Hier in Den Haag op mijn werk hetzelfde verhaal. Maar ik heb hier ook ontvangstproblemen met mijn oude sony radiowalkman en mijn transistorradio op mijn werk dus dat verbaast me niks.
Die slechte ontvangst heeft toch gewoon te maken met de zendmasten? Sinds de nieuwe frequenties in gebruik genomen zijn, is het signaal hier ook zwakker geworden (Arnhem) ws. omdat we net tussen wat zendgebieden in vallen. Het is de laatste tijd al wel verbeterd, maar soms valt het nog een beetje weg als je in de auto zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
ik heb wel gelezen dat als je m oplaad krijg je dat logotje tezien van dat ie wordt opgeladen zegmaar, en als ie vol is verandert dat logotje weer. Dan weet je wel wanneer die vol is maar je moet er wel nogsteeds opletten wanneer dat is....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ugchel
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Nog 1 domme vraag van mijn kant, ik heb de laatste 10 pagina's doorgelezen, maar over de firmware. Is die voor de i-Bead 100 gelijk aan de i-Bead 150 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Ibead 150 al geupdate (wat firmware betreft dan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida

Keida

dr.

Zooooo, ik heb hem ook, de i-bead 150...

Wat is dat ding klein zeg, nog veel kleiner dan ik had gedacht, en het weegt werkelijk waar niets......
Had even moeilijkheden met windows om hem te herkennen, maar dat is nu ook opgelost... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzzz... heb ik weer...
Heb ik mn gloednieuwe IB150m aangesloten op mn computer en ben ik er zo'n 70mb aan data op aant zetten... stopt het en krijg ik een windows fout... nu..
Als ik em start zegt ie dat er 999Mb aan data opstaat en 0 ruimte is... maar geen files

Ik kan em niet meer verbinden met de computer... i/o-fout
Wel kom ik nog in recover, maar bij het formatteren blijft ie hangen op het laden van de firmware naar mn systeem...
Echt heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu lukt het wel.... gelukkig hij is weer geformateerd.... ik begon het al benauwd te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben ze em bij mp3cdspeler.nl op voorraad? (m.a.w. als ik vandaag besteld heb krijg ik em dan morgen binnen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 18:01:
hebben ze em bij mp3cdspeler.nl op voorraad? (m.a.w. als ik vandaag besteld heb krijg ik em dan morgen binnen?)
1) Stuur ze een fax
2) Stuur ze een e-mail
3) Bel ze
4) Rijdt er langs en vraag het ze
5) Consulteer een waarzegger............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een zowel technisch als gevoels vraagje:

Technisch gezien is een 64 kbps WMA file kwalitatief een stuk (33,3 % ???) minder dan een 96 kbps WMA file. Maar merk je dit nu ook echt op de i-Bead ? Of is het verschil nauwelijks hoorbaar ? Ik zag al 1 bijdrage aan dit forum van iemand die geen verschil hoorde en ik moet zeggen dat ik het ook niet echt hoor.

Graag hoor ik ook wat andere meningen van Tweakers die hier ook een beetje mee hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik heb 'm binnen :D Nu eens uitgebreid testen :)

Tussen 64 en 96 kbps WMA heb ik wel verschil gehoord, maar echt alleen als je goed luisters en erop let... stoort mij niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Wow, wat een fan-tas-tisch ding!!!!! Geen moment spijt van m'n aankoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wat een fan-tas-tisch ding!!!!! Geen moment spijt van m'n aankoop
en dat moment komt ook vast niet :P
offtopic:
dit soort posts zijn dus ongewenst, lees dit draadje maar eens door en je merkt waarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
is t normaal dat als je de ibead inplugd, nieuwe mp3tjes erop knalt en je verwijder de ibead weer veilig dat je al je setting opnieuw moet instellen?

(ik spreek over ibead 150 met standaard firmware ervan (3.22nogiets??))

MTB Trail Traffic

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.