Ik denk ook dat dat plexi steeds verder gaat slijten naarmate je d'r meer op hebt gemuist... weer een leuke reden om een nieuwe muismat te maken
I Would Never Kill Somebody - Not Unless They Piss Me Off! [ Specs ]
GoT Index » Casemodding » [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]I Would Never Kill Somebody - Not Unless They Piss Me Off! [ Specs ]
quote:DaMinD schreef op 25 mei 2003 @ 22:43:
Gister van mijn vrienden een Kinzo Hobby ding gekregen :-) (Verjaardags feestjes)
En vandaag toch maar eens een stuk plexi glas bewerkt tot muis mat.
Het resultaat:
[afbeelding]
Met LED aan:
[afbeelding]
Bier hoeft niet goed te zijn --> als het maar veel is
quote:Hydraulik-Phunk schreef op 25 May 2003 @ 19:35:
Jep.
Het doet het toch ook met het originele spul ?
Er zijn uiteraard uitzonderingen maar mijn pc met std. koeler op de cpu en gpu en een heatsinkje op mn VIA chipset doet het heus wel zonder er zelf aan te zitten kloten.
edit; ik heb wel een 9cm fan boven mn cpu (XP2000+@2200), scheelt 12 graden.
Niet noodzakelijk als ie @ 2000 loopt, wel leuk.
Tweakers zijn maar een heel klein deel van de hardware gebruikers hoor, dacht je dat iedere kopen van een systeem eerst de boel moet aanpassen en extreem koelen voor hij zn pc aan kan zetten en een gamepje spelen ??
Je cpu mag echt wel boven de 40 graden uitkomen.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het gewoon leuk is om modjes uit te voeren, maar zolang je spul gewoon niet ge-oc'ed is werkt het gewoon zoals het hoort, anders zou de fabrikant zelf wel heatsinkjes aanbrengen à 3 eurocent per chip.
Het kan natuurlijk wel voorkomen dat door een constructiefoutje de boel wel overmatig heet wordt.
T60P Widescreen
Ik denk dat het door de matige airflow komt of mss wat het een productiefoutquote:Seesar schreef op 26 May 2003 @ 00:38:
[...]
daar ben ik het niet helemaal met je mee eens, hoewel ik dat wel graag zou willen: ik heb zelf een hele oude videokaart in een servertje gebruikt (pIII), en die had geen koellichaampjes op de GPU. Deze is na een week of 2 doorgebrandt, toen ik de server voor msn gebruikte, jammer maar helaas. (nu moet ik wel toegeven dat er totaal geen airflow was, alleen maar 50*50 koeler van me CPU).
Maar indertijd dat die videokaart werd uitgebracht, praatte niemand over airflow.
duzzz
quote:Squicky schreef op 26 mei 2003 @ 00:11:
[...]
Kan je aan de bovenkant van de ledjes niet wat zwarte tape ofzo doen? dan schijnen ze niet zo fel in je ogen lijkt me. dan zie je ook niet zo fel de ledjes zelf branden.
Is een plexy muismat eigenlijk goed voor een optische muis?
DaMinD wijzigde dit bericht 26-05-2003 10:48 (21%)
Know what is in my mind to do things some can't do ..... DaMiND's Bakken .LANStrike.

floriske.nl wijzigde dit bericht 26-05-2003 19:40 (36%)
Reden: foutje in de foto's 8)7
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Mijn Homepage
wow! hoeveel ledjes heb je daarvoor gebruikt?quote:DaMinD schreef op 25 May 2003 @ 22:43:
Gister van mijn vrienden een Kinzo Hobby ding gekregen :-) (Verjaardags feestjes)
En vandaag toch maar eens een stuk plexi glas bewerkt tot muis mat.
Het resultaat:
[afbeelding]
Met LED aan:
[afbeelding]
Oliviertje wijzigde dit bericht 26-05-2003 18:30 (83%)
ff een domme vraag maar wat is een CCFL ?quote:NigelDokter schreef op 25 mei 2003 @ 21:46:
Dit is mijn modje![]()
2x 120mm bovenin die eigenlijk voor mn radiator was maar ik heb me waterkoeling weggedaan dus ze lopen maar wat te zuigenEn vooraan een CCFL`tje geplaatst :
[afbeelding]
dit lijkt meer op een kijk is wat ik heb gekocht dan kijk dit heb ik gemod.. want wat ik zo kijk is er nix gemod.. gewoon allemaal standaard gekocht en erin gebouwd..quote:floriske.nl schreef op 26 mei 2003 @ 18:12:
verhaaltje met wat foto's
Compaq = Computers often make people quite angry!
Nikon D50 + 18-70mm f3.5-4.5G + 70-210mm f4.0 + lensbaby 2.0 + SB-600, handgrip & Sony HC40 DVcam
quote:ReseTTim schreef op 26 May 2003 @ 18:38:
[...]
dit lijkt meer op een kijk is wat ik heb gekocht dan kijk dit heb ik gemod.. want wat ik zo kijk is er nix gemod.. gewoon allemaal standaard gekocht en erin gebouwd..
quote:......Overigens leent dit topic zich ook voor het posten van mods in progress, tussenstapjes naar je uiteindelijke casemod dus.......
floriske.nl wijzigde dit bericht 26-05-2003 19:36 (35%)
Reden: grrr, zelfs mijn nederlands zuigt ;)
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Mijn Homepage
quote:
ff slimme opmerking, als je het spuit wordt de verf dan neit weg geblazen?quote:Squicky schreef op 26 mei 2003 @ 18:34:
Ik heb daarstraks ook een klein modje gedaan:
Effe snel een fannetje gespoten. Hier wat pics:
Draaiend:
[afbeelding]
Stilstaan:
[afbeelding]
Als iemand wat uitleg wil zeg je het maar. het is dus een kleine mod maarja wel leuk om te doen
cold cathode fluorecent lichtjequote:nicje schreef op 26 May 2003 @ 18:56:
[...]
een ccfl is als ik me niet vergis een neon licht voor in je pc.
Als je iets niet weet kan je ook ff met google naar ccfl zoeken, ben je er na 1 sec 8r
Ik heb de wiekjes eruit gehaald en toen gepoten en laten drogen he. lekker in de zon. Dus de verf gaat niet vliegenquote:nicje schreef op 26 May 2003 @ 18:58:
[...]
ff slimme opmerking, als je het spuit wordt de verf dan neit weg geblazen?
quote:
BlueForce wijzigde dit bericht 26-05-2003 19:43 (8%)
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.
Als je niets te doen hebt......doe het dan niet hier.....
quote:floriske.nl schreef op 26 mei 2003 @ 18:12:
zelfgespoten monitor, zie: http://www.floriske.nl/casemod/
.blieblie. wijzigde dit bericht 26-05-2003 20:51 (90%)
quote:JdeTuitE schreef op 26 May 2003 @ 19:53:
Het grote voordeel van een CCFL is dat ie niet warm wordt......extra warmte wil natuurlijk niemand in zijn pc......
BlueForce wijzigde dit bericht 26-05-2003 20:56 (27%)
Amenquote:
Hey, zag ik die niet staan in "het post hier je home cinema pix" ofzoiets topic ?quote:
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Casemodding » [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus