Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
quote:
j_du_pee schreef op 22 juni 2003 @ 11:25:
dramatische YP :/ maar mijn opleiding is net naar redelijk gegaan dus ik mag niet klagen nog :)

Verder was mijn coach licht geblesseerd (pleistertje) en die heeft nu ineens een 1 wedstrijd uitgeschakeld tekentje :?
Is hij dood aan het gaan :D :?

per ongelijk mee laten spelen???

quote:
Frizza schreef op 22 June 2003 @ 11:09:
oneerlijk ik dacht hetzelfde trok een waardeloos keeper met high solid jeugdopleiding
Precies hetzelfde hiero...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Reg. datum: 05 december 2001

had een solid pmer van 18, mag niet klagen. einde van het seizoen is alweer bijna in zicht, nog mensen die gaan promoveren/degraderen? :) Ga zelf voor de III

Axel666 wijzigde dit bericht 22-06-2003 13:01 (7%)

9worlds.net @ hattrick.org

Ik sta eerste maar ik heb een gelijk aantal punten met de 2e plaats maar ik heb een beter doelsaldo, ik heb thuis van hem gewonnen maar volgende week moet ik uit tegen hem dus dat is eigenlijk het beslissende duel. Vorig jaar werd ik 2e dus nu wil ik wel promoveren.

Reg. datum: 06 december 2000

Ik sta 3de in VII (mijn eerste seizoen). De nummer 1 is onberijkbaar en erg sterk maar de nummer 2 staat maar 2 puntjes boven mij. We moeten beide nog tegen de nummer 1 (hij uit en ik thuis) en ook nog tegen elkaar (uit helaas). De andere wedstrijd moeten we eigenlijk beide kunnen winnen. Wordt dus nog heel spannend.
*kwak*
Reg. datum: 23 januari 2001

Mijn YP :P naam is leuk maar de rest... :/
quote:

Jaap Vennegoor of Hesselink (13093432)
17 years, passable form, healthy

A pleasant guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 1 000 Euro
Wage: 500 Euro/week
Owner: the Flies
Warnings: 0

Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous

Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0

nooit meer naar huis! | NMNH (212349) | HTC Touch Dual, Nikon Coolpix L12, Iriver IHP120, HP iPaq HX4700

du pain, du vin, du pee

quote:
Windhoosje schreef op 22 June 2003 @ 12:34:

per ongelijk mee laten spelen???
nee :o Mijn 43 jarige coach was lichtgeblesseerd en is nu 1 week geblesseerd. Terwijl ik een dokter in dienst heb op dit moment :?

j_du_pee wijzigde dit bericht 22-06-2003 19:29 (3%)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

tering de toto :) Effe snel invullen

1 Korreweg Sport - Ketenix
1 FC Dracks - Egmond United
2 Poldervogels - Graxies United
1 United United - Fc Oudeland
2 Springfield - FC Halderberge
2 lvv Postduiven - Harlem Hattricks
2 Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
1 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS

Reg. datum: 17 december 2001

quote:
j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 18:58:
[...]

nee :o Mijn 43 jarige coach was lichtgeblesseerd en is nu 1 week geblesseerd. Terwijl ik een dokter in dienst heb op dit moment :?
Maar je coach kan niet geblesseerd raken als ie niet gespeeld heeft....

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

quote:
G0009 schreef op 22 juni 2003 @ 19:54:
[...]

idd :D

Iedereen succes!! Het begint weer!! :)

du pain, du vin, du pee

quote:
G0009 schreef op 22 June 2003 @ 19:54:
[...]

dat bedoel ik ook niet... Hij was licht geblesseerd na de wedstrijd, en die blessure is kennelijk zomaar erger geworden zodat hij nu voor 1 duel echt geblesseerd is. Tussendoor heeft hij niet gespeeld...

Wacht op antwoord

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

De nummer 3 gaat motsen voor de derde keer dit seizoen met telkens twee wedstrijden ertussen... mazzelpik trok een goede coach :(

Balen is dus dat ik daar niet op gerekend had en na mijn ene verlies en nipte 1e plaatswinst enige tijd geleden, kan ik even geen ambiteus derde plaats spelertje hebben... :|

* yared heef gewoon weer pech voor het tweede seizoen achter mekaar.

Net als vorig seizoen had ik onnoemelijk veel uitlotingen en miste dus veel cash bij de beker, en kon ik de midseason return tegen de nummer 2 spelen en moet alle laatste wedstrijden tegen lagere staande actieve teams terwijl de nummer twee alleen nog maar walkovers/bots heeft

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:00:
[...]

dat bedoel ik ook niet... Hij was licht geblesseerd na de wedstrijd, en die blessure is kennelijk zomaar erger geworden zodat hij nu voor 1 duel echt geblesseerd is. Tussendoor heeft hij niet gespeeld...
Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja dan kan het dus ook steeds erger worden)

du pain, du vin, du pee

quote:
G0009 schreef op 22 June 2003 @ 20:04:
[...]

Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja dan kan het dus ook steeds erger worden)
mkay, betekend dit dat mijn coach geen volledige training meer gaat geven :? (maw; moet ik een nieuwe gaan halen?)

Wacht op antwoord

WWW.V3SPA.COM

quote:
Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja kan het dus ook steeds erger worden)
en op een dag zijn ze dood... dag coach >:)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:07:
[...]

mkay, betekend dit dat mijn coach geen volledige training meer gaat geven :? (maw; moet ik een nieuwe gaan halen?)
Nee maakt niks uit, gewoon houden, geblesseerd of niet

quote:
j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:07:
[...]

heeft idd geen consequenties voor de training oid.

WWW.V3SPA.COM

de nummers 1 en 2 in me vriendin d'r divisie spelen zo hard dat de vonken er af vliegen

Wow, wat een schot van Roel Zwikker! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 1 - 0. Een briljant stukje voetbal van de bezoekers aan de rechterkant van het veld, resulteerde in de gelijkmaker. Sunday's Jesse Gerbrands maakte de 1 - 1 in de 5e minuut. dsv.snor-speler Lars-Erik Gröönkvist gaf na 8 minuten, het thuisteam een 2 - 1 voorsprong na een aanval over de rechterkant.

2-1 in acht minuten tijd!

* yared denkt dat de helft van die team de 100m onder de 10 seconden loopt 8)7

Dr Pepper
Reg. datum: 12 juni 1999

Lekker heb ik na 5 minuten spelen al rood om m'n oren. Een voordeel hebben de jongens weer wat meer ruimte op het veld en kunnen ze makkelijker scoren.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

SandstorM [148839]
Reg. datum: 11 mei 2003

Na een half uur sta ik 4 - 1 voor, gaat wel goed aflopen dus! (hoop ik)

Sandyman538 wijzigde dit bericht 22-06-2003 20:39 (4%)

Hattrick: playing V.42
PSN: Sandyman

WWW.V3SPA.COM

$#^$^#@ de nummer drie zit voor de eer van de tweede plaats te motsen... echter zo raak ik dus mijn eerste plaats kwijt... en de rest van mijn divisie heeft dit soort wedstrijden:
quote:
Geen van beide teams kon 9 spelers op de been brengen waarop de scheidsrechter besloot de wedstrijd niet door e laten gaan. De wedstrijd eindigde in een beiderzijdse wallover. De seizoenkaarthouders waren hier niet blij mee. De wedstrijd eindigt in 0 - 0.

Sta 0-3 achter met 42% balbezit

me vriendin (4e plek) heeft een balbezit van 42% en staat 0-3 voor tegen de nummer 2 8)7

yared wijzigde dit bericht 22-06-2003 20:46 (11%)

quote:
yared schreef op 22 June 2003 @ 20:45:
[...]

Sta 0-3 achter met 42% balbezit

me vriendin (4e plek) heeft een balbezit van 42% en staat 0-3 voor tegen de nummer 2 8)7
Dan heeft je vriendin dus blijkbaar veel beter aanvallers en verdedigers dan jij...of het heeft te maken met de aanval/verdediging van de tegenstander :p

du pain, du vin, du pee

quote:
15 minuten zijn er gespeeld en Leroy Beumer moet het veld verlaten vanwege een knieblessure. Ronald Harmsen neemt zijn positie in.
NEEEEE :'( dat is m'n topscorer, die dikke kansen had om topscorer van de league te worden :'(

Wacht op antwoord

quote:
j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 21:17:
[...]

NEEEEE :'( dat is m'n topscorer, die dikke kansen had om topscorer van de league te worden :'(

10 doktoren inhuren, dan heb je kans dat ie over 2 weken weer speelklaar is :)
Hoewel, dat kost je 15.000 euri per week + 15.000 voor het ontslaan, en de topscorer levert maar 10.000 op, dus da's niet echt rendabel :p

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 22-06-2003 21:19 (23%)

Son of Satan
Reg. datum: 29 december 2001

Ik sta 1-0 achter tegen de nummer 4. Ben bang dat het kampioenschap en het promoveren niet doorgaat nu. Hij speelt echter 4-4-2 dus misschien dat dit in de laatste 10 minuten van de wedstrijd een voordeel oplevert.

Nocturnal Supremacy, Sons of Satan gather for attack!!!!

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: