Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicReg. datum: 05 december 2001
Axel666 wijzigde dit bericht 22-06-2003 13:01 (7%)
9worlds.net @ hattrick.org
Reg. datum: 14 maart 2002
quote:
Jaap Vennegoor of Hesselink (13093432)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Nederland
Assessed value: 1 000 Euro
Wage: 500 Euro/week
Owner: the Flies
Warnings: 0
Stamina: poor Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
nooit meer naar huis! | NMNH (212349) | HTC Touch Dual, Nikon Coolpix L12, Iriver IHP120, HP iPaq HX4700
neequote:
j_du_pee wijzigde dit bericht 22-06-2003 19:29 (3%)
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
1 FC Dracks - Egmond United
2 Poldervogels - Graxies United
1 United United - Fc Oudeland
2 Springfield - FC Halderberge
2 lvv Postduiven - Harlem Hattricks
2 Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
1 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
Maar je coach kan niet geblesseerd raken als ie niet gespeeld heeft....quote:j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 18:58:
[...]
neeMijn 43 jarige coach was lichtgeblesseerd en is nu 1 week geblesseerd. Terwijl ik een dokter in dienst heb op dit moment
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
quote:G0009 schreef op 22 juni 2003 @ 19:54:
[...]
Maar je coach kan niet geblesseerd raken als ie niet gespeeld heeft....
idd
Iedereen succes!! Het begint weer!!
dat bedoel ik ook niet... Hij was licht geblesseerd na de wedstrijd, en die blessure is kennelijk zomaar erger geworden zodat hij nu voor 1 duel echt geblesseerd is. Tussendoor heeft hij niet gespeeld...quote:G0009 schreef op 22 June 2003 @ 19:54:
[...]
Maar je coach kan niet geblesseerd raken als ie niet gespeeld heeft....
Wacht op antwoord
Balen is dus dat ik daar niet op gerekend had en na mijn ene verlies en nipte 1e plaatswinst enige tijd geleden, kan ik even geen ambiteus derde plaats spelertje hebben...
* yared heef gewoon weer pech voor het tweede seizoen achter mekaar.
Net als vorig seizoen had ik onnoemelijk veel uitlotingen en miste dus veel cash bij de beker, en kon ik de midseason return tegen de nummer 2 spelen en moet alle laatste wedstrijden tegen lagere staande actieve teams terwijl de nummer twee alleen nog maar walkovers/bots heeft
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja dan kan het dus ook steeds erger worden)quote:j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:00:
[...]
dat bedoel ik ook niet... Hij was licht geblesseerd na de wedstrijd, en die blessure is kennelijk zomaar erger geworden zodat hij nu voor 1 duel echt geblesseerd is. Tussendoor heeft hij niet gespeeld...
mkay, betekend dit dat mijn coach geen volledige training meer gaat gevenquote:G0009 schreef op 22 June 2003 @ 20:04:
[...]
Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja dan kan het dus ook steeds erger worden)
Wacht op antwoord
en op een dag zijn ze dood... dag coachquote:Dat komt dus omdat spelers vanaf een bepaalde leeftijd niet meer heerstellen van blessures (en ja kan het dus ook steeds erger worden)
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Nee maakt niks uit, gewoon houden, geblesseerd of nietquote:j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:07:
[...]
mkay, betekend dit dat mijn coach geen volledige training meer gaat geven(maw; moet ik een nieuwe gaan halen?)
heeft idd geen consequenties voor de training oid.quote:j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 20:07:
[...]
mkay, betekend dit dat mijn coach geen volledige training meer gaat geven(maw; moet ik een nieuwe gaan halen?)
Wow, wat een schot van Roel Zwikker! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 1 - 0. Een briljant stukje voetbal van de bezoekers aan de rechterkant van het veld, resulteerde in de gelijkmaker. Sunday's Jesse Gerbrands maakte de 1 - 1 in de 5e minuut. dsv.snor-speler Lars-Erik Gröönkvist gaf na 8 minuten, het thuisteam een 2 - 1 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
2-1 in acht minuten tijd!
* yared denkt dat de helft van die team de 100m onder de 10 seconden loopt
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Sandyman538 wijzigde dit bericht 22-06-2003 20:39 (4%)
Hattrick: playing V.42
PSN: Sandyman
quote:Geen van beide teams kon 9 spelers op de been brengen waarop de scheidsrechter besloot de wedstrijd niet door e laten gaan. De wedstrijd eindigde in een beiderzijdse wallover. De seizoenkaarthouders waren hier niet blij mee. De wedstrijd eindigt in 0 - 0.
Sta 0-3 achter met 42% balbezit
me vriendin (4e plek) heeft een balbezit van 42% en staat 0-3 voor tegen de nummer 2
yared wijzigde dit bericht 22-06-2003 20:46 (11%)
Dan heeft je vriendin dus blijkbaar veel beter aanvallers en verdedigers dan jij...of het heeft te maken met de aanval/verdediging van de tegenstanderquote:yared schreef op 22 June 2003 @ 20:45:
[...]
Sta 0-3 achter met 42% balbezit
me vriendin (4e plek) heeft een balbezit van 42% en staat 0-3 voor tegen de nummer 2
NEEEEEquote:15 minuten zijn er gespeeld en Leroy Beumer moet het veld verlaten vanwege een knieblessure. Ronald Harmsen neemt zijn positie in.
Wacht op antwoord
quote:j_du_pee schreef op 22 June 2003 @ 21:17:
[...]
NEEEEEdat is m'n topscorer, die dikke kansen had om topscorer van de league te worden
10 doktoren inhuren, dan heb je kans dat ie over 2 weken weer speelklaar is
Hoewel, dat kost je 15.000 euri per week + 15.000 voor het ontslaan, en de topscorer levert maar 10.000 op, dus da's niet echt rendabel
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 22-06-2003 21:19 (23%)
Nocturnal Supremacy, Sons of Satan gather for attack!!!!
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.