"Better ask questions before you shoot"
Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicVictory not Vengeance -:- Equus @ Hattrick -:- Team: FC P.A.A.R.D
Zelf lijkt me een kleinere snellere cup ook wel aantrekkelijk... minder werk en je kan dan wellicht wel een combi doen van beide systemen.
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Dus als groepshoofd iemand uit league IV, (of nog hoger indien aanwezig) dan iemand uit V enz. Het heeft natuurlijk wel een zekere charme om gewoon random te loten, maar het is voor mijn gevoel minder eerlijk.
Wel jammer dat richting de halve finale er veel mensen op vakantie zijn (althans dat lijkt me waarschijnlijk) In ieder geval Bad Clusters en F.C. P.A.A.R.D.. En laat ik nou net van plan zijn ver te komen.
MetalMeijer wijzigde dit bericht 19-06-2003 13:27 (18%)
Nocturnal Supremacy, Sons of Satan gather for attack!!!!
Dat de cup dan iets minder land duurt vind ik geen bezwaar. Wel wil ik nogmaals benadrukken dat van te voren bekend zou moeten zij welk team tegen welk team speelt. Zoals ik al eerder zei bijv. nummer 1 poule A tegen nummer 2 poule B. Hiermee voorkom je de suggestie dat de organisatoren "sjoemelen" bij de "loting".
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
Hee denk je dat ik gesjoemeld zou hebben??quote:G0009 schreef op 19 June 2003 @ 17:52:
Ik ben er een groot voorstander van om (bijna) vanaf het begin knock-out systeem te spelen. Zoals de opzet van de eerste editie van de GoT-cup dus eigenlijk, dat was prima in mijn ogen -> De eerste speelronde altijd een macht van 2 door laten gaan. Bij 30 deelnemers dus bijv. de beste 16 na twee (1x uit, 1x thuis) wedstrijden door laten gaan in het knockout systeem.
Dat de cup dan iets minder land duurt vind ik geen bezwaar. Wel wil ik nogmaals benadrukken dat van te voren bekend zou moeten zij welk team tegen welk team speelt. Zoals ik al eerder zei bijv. nummer 1 poule A tegen nummer 2 poule B. Hiermee voorkom je de suggestie dat de organisatoren "sjoemelen" bij de "loting".
Laten we het eens worden..
Korreweg Sport - Ketenix
FC Dracks - Egmond United
Poldervogels - Graxies United
United United - Fc Oudeland
Springfield - FC Halderberge
lvv Postduiven - Harlem Hattricks
Deportivo le Robbert - Paniohitus
Visscher - Nieuw Ltc
Oape City - hjytreht
Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
Het zijn weer echte toppers, dus het wordt lastig
De toto moet zijn gepost voor zondag 8 uur!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
jij niet... ik welquote:Hee denk je dat ik gesjoemeld zou hebben??
* yared heeft een grote naam op te houden als langstsonderaanstaandegotter
yared wijzigde dit bericht 19-06-2003 22:48 (7%)
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
quote:bobsnl schreef op 20 juni 2003 @ 01:51:
Wat vinden jullie hier van? Een matige keeper van 25 jaar en met een waarde van 84k waarop 400k geboden is. Lijkt me nogal verdacht.
edit:
hier nog een.
Beide keren met corresponderende ip's
Cheater, aangeven die hap!
quote:
Ik zeg niet dat je gesjoemeld hebt, maar om de schijn niet tegen te hebben kan 't toch geen kwaad om de loting van te voren te doen?
Is net zoveel werk volgens mij dus...
1 Korreweg Sport - Ketenix
1 FC Dracks - Egmond United
2 Poldervogels - Graxies United
1 United United - Fc Oudeland
1 Springfield - FC Halderberge
2 lvv Postduiven - Harlem Hattricks
2 Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 Visscher - Nieuw Ltc
3 Oape City - hjytreht
3 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
Ik ga motsen tegen die kerel maar hij waarschijnlijk ook want hij moet winnen om nog kans te maken op het kampioenschap. Onze teams zijn ongeveer gelijkwaardig, alleen ik heb de uitwedstrijd gewonnen en dus een streepje voor. Aan een punt heb ik genoeg, dus ik gok op een gelijkspel
Wat vinden jullie nou eigenlijk van die nieuwsartikelen op de hattrick-frontpage? Ik vind ze maar irritant moet ik zeggen
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 20-06-2003 09:20 (52%)
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
ik gebruik nu de mozilla browser en dan staan ze dus half buiten beeld... lekker irriquote:Wat vinden jullie nou eigenlijk van die nieuwsartikelen op de hattrick-frontpage? Ik vind ze maar irritant moet ik zeggen Als ik die artikelen wil kunnen lezen moet ik daarvoor kunnen kiezen. Dus een aparte pagina voor maken, waar je dan naar toe kan gaan als je dat leuk vind. En als je het niet leuk vind, dat je er dan lekker geen last van hebt
Heb nog geen tijd gehad om ze te lezen.
Zag ook dat er nu een link Gemeenschap is, vind dat we bij de Chat & Fora vermeld moeten worden maar zou me god niet weten hoe ze dat naar een veranderend topic als dit moesten linken.
Reg. datum: 07 april 2003
thx, is inderdaad heel handige linkquote:G0009 schreef op 18 juni 2003 @ 19:18:
[...]
De helft van de gegevens staat er niet op, nou kunnen we er nog niets over zeggen...
Dit is trouwens misschien wel wat voor jou:
http://www.mybestteam.tk/
quote:
Niet alleen de ip-adressen komen overeen, ook hebben beide heren een nogal marokkaans aandoende naam. Nogal toevallig lijkt me. Daarmee niets zeggende over marokkanen, begrijp me goed.
Edit: oeps, dit was niet Preddie, maar Metal Meijer die op het moment achter de compu van zijn broertje zit.
Preddie wijzigde dit bericht 20-06-2003 11:53 (15%)
A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
getraind op POSITIESPEL, gingen er toch nog twee spelers omhoog op PASSING en ongelovelijk maar waar (mag eens tijd worden dat ik mzzl heb) twee b-team spelers waarvan een yp van 17 naar redelijk POSITIESPEL. Eveneens 2 spelers omhoog in ERVARING.
CONDITIE nergens veranderd maar helaas VORM over de hele linie soms zelfs met twee stappen achteruit, dus dat word een weekje ALGEMEEN trainen.
* yared is zeer content
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Dat was me ook al opgevallen, maar beide geval heb ik inmiddels gemeldt. Verder heb ik er nóg een gevonden en inmiddels ook doorgegeven.quote:Metal Meijer, die op het moment achter de compu van zijn broertje zit, schreef op 20 June 2003 @ 11:52:
[...]
Niet alleen de ip-adressen komen overeen, ook hebben beide heren een nogal marokkaans aandoende naam. Nogal toevallig lijkt me. Daarmee niets zeggende over marokkanen, begrijp me goed.
Resurrection (362560) VI.195
quote:ChrisisLT schreef op 20 juni 2003 @ 13:02:
Vraagje: is het eigenlijk mogenlijk om je teamnaam te veranderen, dat moet volgens mij toch wel kunnen aan het eind van het seizoen of niet?
Klopt, aan het einde van het seizoen kan dat. Houd er wel rekening me dat je dan supporters zal verliezen.
Je blijft gewoon doortrainen. Voor een 18 jarige duurt positiespel 6 weken, elk jaar ouder een week erbij. Het aantal getrainde weken blijven en gaan dus niet verloren voor de spelers die niet omhoog zijn gegaan.quote:Jeroen Blom schreef op 20 June 2003 @ 12:15:
Ik heb een vraagje over trainen. Ik train sinds een paar weken op positiespel en vandaag zijn er twee spelers omhoog gegaan, begint de training nu weer overnieuw of is er nog een kans dat nog meer spelers omhoog gaan?
crazy-horse wijzigde dit bericht 20-06-2003 13:52 (45%)
Victory not Vengeance -:- Equus @ Hattrick -:- Team: FC P.A.A.R.D
En ook maar weer de toto ingevuld:
1 Korreweg Sport - Ketenix
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
1 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
[-- Mijn rammelbak --] [--- Hattrick.org --]
3 Springfield - FC Halderberge
1 Visscher - Nieuw Ltc
2 Oape City - hjytreht
Laten we het eens worden..
Reg. datum: 13 april 2003
2 Springfield - FC Halderberge
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
2 Springfield - FC Halderberge
1 Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
Reg. datum: 15 februari 2000
3 - Korreweg Sport - Ketenix
1 - FC Dracks - Egmond United
1 - Poldervogels - Graxies United
1 - United United - Fc Oudeland
3 - Springfield - FC Halderberge
3 - lvv Postduiven - Harlem Hattricks
1 - Deportivo le Robbert - Paniohitus
1 - Visscher - Nieuw Ltc
3 - Oape City - hjytreht
1 - Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
Hattrick: playing V.42
PSN: Sandyman
1 Visscher - Nieuw Ltc
1 Oape City - hjytreht
3 Fiets 'em d'r in - FC BalloDAMS
* yared is alweer bezig met deel 7 vh topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.