Ik vind het meer een rechtsbuitenquote:
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]Ik vind het meer een rechtsbuitenquote:ForayNL schreef op 19 May 2003 @ 17:07:
ja beetje vaag dat je er zoveel voor krijgt. Ik zou hard gaan juichen. Wel handig misschien als linksbuiten
Alles is mogelijk ... maar ik zou het er echt niet aan uitgeven!quote:hoedjevanpapier schreef op 19 May 2003 @ 17:44:
Ik weet t, het is veel geld. Is het mogelijk dat dit geboden wordt?
tja, teveel naar andere geluisterd die allemaal riepen dat ik 3-5-2 moest spelen... uiteindelijk me eigen schuld... maar zal de return 4-4-2 spelen zoals je aangaf.quote:Btw, Yared, best wel logisch dat je verloren hebt, je was volgens mij toch van plan om die 4-4-2 met 3 innermids te spelen ? Maar nu heb je ook nog een extra centrale verdediger naar het middenveld geschoven, aka 4 man in het midden = verwarde opstelling & geen training deze week. Tja, wet van Murphy laten we maar zeggen....
En die 4-4-2 opstelling is ook niet bedoeld om meer balbezit te krijgen dan de tegenstander, het is juist bedoeld om ervoor te zorgen dat jouw verdediging veel sterker is dan zijn aanval, en dan maar hopen dat je aanvallers een bevlieging hebben, sowieso scheelt die 9% balbezit meer ook niet echt superveel.
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
yared wijzigde dit bericht 19-05-2003 22:57 (43%)
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Ja, maar dat vergeleken met gisteren is alles snel en bovendien zijn er geen concrete mededelingen gedaan over verbeteringen. Ik blijf dus een beetje sceptisch. Wel goed trouwens die consensus, zouden ze vaker moeten houden, ik hoop dat iedereen duidelijk te kennen geeft dat de performance veel beter moet!quote:yared schreef op 19 May 2003 @ 22:50:
Iemand al opgevallen dat de server beresnel is en dat je weer het totaal aantal spelers wereldwijd online ziet ipv alleen Nederland
alaf
Wat doe je toch met al dat geld?quote:kiddy
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : goed
Centrale aanval : zwak
Linkerkant aanval : zwak
yared wijzigde dit bericht 20-05-2003 13:14 (75%)
Victory not Vengeance -:- Equus @ Hattrick -:- Team: FC P.A.A.R.D
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 20-05-2003 15:41 (9%)
Hey geen reclame maken voor je spelers hier he!quote:G0009 schreef op 20 May 2003 @ 15:41:
Neu zeker niet slecht voor VI divisie!
@Foray:
6 ton voor een solid keeper van 20 is belachelijk!
Maar wie weet wat de gek ervoor geeft![]()
Als er iemand nog een solid keeper wil, de mijne loopt vanavond om 19:52 af, staat nu op 150.000 euro, is niet duur lijkt me zo.
Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Windhoosje, da's toch eerder anti-reclame!quote:Hey geen reclame maken voor je spelers hier he!
relax dan koop ik die wel ff toch leuk een u20 speler in je teamquote:mankit schreef op 20 mei 2003 @ 16:09:
Jörgen Eken (4770371)
19 years, weak form, healthy
A nasty fellow who is calm and upright.
Has weak experience and weak leadership abilities.
Also part of Team U-20 Sverige!
Nationality: Sverige
Assessed value: 2 489 000 Euro
Wage: 13 380 Euro/week including 20% Bonus
Owner: Wonderful Lovers
Warnings: 0
Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: world class Passing: solid
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: wretched
Dit is op dit moment de beste 19 jarige middenvelder op dit moment en te koop voor maar 13.5 miljoentjes!
Amsterdam Admirals!!!
wrong... hij is 17 jaar oud hoor, bijna de ultieme pull voor een vleugelspeler... kan best nog wel eens heel veel geld op gaan brengen..quote:ForayNL schreef op 19 mei 2003 @ 18:23:
dat krijg je er niet voor
zijn coditie en vorm is slecht en hij heeft als skill krachtig.
je mag blij zijn als je 300k zou krijgen
Hehe, maar ik zet geen complete playerstats op GoTquote:yared schreef op 20 mei 2003 @ 16:32:
[...]
Windhoosje, da's toch eerder anti-reclame!![]()
![]()
Wellicht moeten we bonuspunten geven voor deze postings >:)@G0009
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 20-05-2003 17:03 (24%)
Da's een lang verhaal waar al veel over geschreven is, maar meedoen is belangrijker dan winnen en dat gaat hier ook op.quote:En wat voor voordelen zijn er als ik lid wordt van de GoT-fed?
Laten we het eens worden..
Amsterdam Admirals!!!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos