Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
ForayNL schreef op 19 May 2003 @ 17:07:
ja beetje vaag dat je er zoveel voor krijgt. Ik zou hard gaan juichen. Wel handig misschien als linksbuiten :)
Ik vind het meer een rechtsbuiten :? :P

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

94 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: rampzalig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

Wat zou dit nou opbrengen? Hij is al eerder langsgeweest in dit forum. Heb m dit weekend uit mijn jeugd getrokken. En hij staat te koop met een minimumprijs van 950 k.

Ik weet t, het is veel geld. Is het mogelijk dat dit geboden wordt?
Reg. datum: 06 december 2000

quote:
hoedjevanpapier schreef op 19 May 2003 @ 17:44:
Ik weet t, het is veel geld. Is het mogelijk dat dit geboden wordt?
Alles is mogelijk ... maar ik zou het er echt niet aan uitgeven!
dat krijg je er niet voor
zijn coditie en vorm is slecht en hij heeft als skill krachtig.
je mag blij zijn als je 300k zou krijgen :)

zoals ik al eerder zei, ik denk dat hij meer dan 700k gaat opbrengen en verbaast me niks als iemand 950k of meer biedt!

quote:
Btw, Yared, best wel logisch dat je verloren hebt, je was volgens mij toch van plan om die 4-4-2 met 3 innermids te spelen ? Maar nu heb je ook nog een extra centrale verdediger naar het middenveld geschoven, aka 4 man in het midden = verwarde opstelling & geen training deze week. Tja, wet van Murphy laten we maar zeggen....
En die 4-4-2 opstelling is ook niet bedoeld om meer balbezit te krijgen dan de tegenstander, het is juist bedoeld om ervoor te zorgen dat jouw verdediging veel sterker is dan zijn aanval, en dan maar hopen dat je aanvallers een bevlieging hebben, sowieso scheelt die 9% balbezit meer ook niet echt superveel.
tja, teveel naar andere geluisterd die allemaal riepen dat ik 3-5-2 moest spelen... uiteindelijk me eigen schuld... maar zal de return 4-4-2 spelen zoals je aangaf.

* yared zoekt de copy/paste toets voor de volgende week..
Zelfs als ik niet kopieer krijg ik het nog voor me voeten :P

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Iemand al opgevallen dat de server beresnel is en dat je weer het totaal aantal spelers wereldwijd online ziet ipv alleen Nederland

* yared heeft ze even snel geteld en kwam op 27.072 users

Hattrick Consensus 2003
Komende uit de Sales en Marketing weet ik hoe belangrijk dit is voor het HT development team... vul hem dus even in, ik was erdoorheen binnen 5 minuten.
Hij staat onder 'Mijn Hattrick'. Een linkje kan helaas niet ivm je ID die eraan gekoppeld is.

yared wijzigde dit bericht 19-05-2003 22:57 (43%)

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
yared schreef op 19 May 2003 @ 22:50:
Iemand al opgevallen dat de server beresnel is en dat je weer het totaal aantal spelers wereldwijd online ziet ipv alleen Nederland
Ja, maar dat vergeleken met gisteren is alles snel en bovendien zijn er geen concrete mededelingen gedaan over verbeteringen. Ik blijf dus een beetje sceptisch. Wel goed trouwens die consensus, zouden ze vaker moeten houden, ik hoop dat iedereen duidelijk te kennen geeft dat de performance veel beter moet!

Reg. datum: 30 januari 2003

[quote]yared schreef op 19 May 2003 @ 22:50:

dit is dus niet waar,ben al vanaf 6:00 uur vanmorgen bezig talenten te zoeken en
krijg iedere keer foutmeldingen of de server valt weer uit,gewoon waardeloos :(

alaf

was net met een bidwar bezig een superspeler te kopen en al tot 1.6 miljoen gekomen en ligt de site nu down, als de andere hem maar niet heeft :(

* yared heeft nergens last van... wellicht dat mankit & witpen beide net tijdens een kleine dagelijkse update er zaten..

voor je klaagt op het forum, probeer het altijd eerst een tijdje later nog eens. De server heeft al een slechte naam, dat hoeven we niet nog harder te gaan roepen. Zo schrik je nieuwe users alleen maar af en dat zou zonde zijn toch? want het blijft een leuk spelletje ;) :)

* yared denkt; shit ja, 't was een spelletje

mankit, ik ben nog steeds superverbaasd dat een team dat voor 17 miljoen euro!! spelers heeft verkocht en voor 12 miljoen euro spelers heeft aangetrokken nog steeds op een 2e plaats staat in de 6e divisie ook nog eens de volgende match results heeft:
quote:
kiddy
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: redelijk
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : goed
Centrale aanval : zwak
Linkerkant aanval : zwak
Wat doe je toch met al dat geld?

Je beste speler heeft slechts drie sterren?! :?

Klink ik gek als ik zeg dat ik denk meer te kunnen doen met al dat geld?

PS: dit is geen kritiek, maar nieuwsgierigheid

* yared wil ook wel even dat je zijn economie bemanagered voor een tijdje :*)

Waarom drop je die Wing - Market & Discussion (WMD) federatie niet en joint de enige echte GoT HT Federatie Nederland!
Je zal nu toch wel zo'n beetje weten hoe je een wing traint :7

yared wijzigde dit bericht 20-05-2003 13:14 (75%)

Komen er nog GoT-ratings deze week? (* crazy-horse kijkt naar Zonar :))
heb trouwens mijn nieuwe jeugdpull te koop gezet. Voor belachelijk veel geld maar ja ik zie soms zo'n gekke transfers voorbij komen, ik dacht zal ik eens een gokje wagen. Het kost tenslotte toch maar 1k.

Ronald Nunnink
410 000 Euro, 20 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities

Stamina: poor Keeper: solid
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: wretched Set Pieces: disastrous

* ForayNL mist ook nog de ratings, en wil graag anders helpen om ze te maken :)

Yared: Mijn laatste wedstrijd heb ik mijn wingers als als middenvelders laten spelen om zo hun playmaking te trainen en daarom zo laag middenveld. Ik haal inadequate met PIC op mijn middenveld, dus zo slceht is het niet. Dat ik tweede sta heeft te maken dat 2 weken geleden mijn concurrent heeft gemotst terwijl ik PIC heb gespeeld en we hebben gelijk gespeelt, dus over twee weken ga ik hem inmaken :)

En als je goed kijkt kunnen bijna al mijn spelers 3* of meer halen, alleen de vorm is nu heel slecht.

Wat ik met al dat geld doe? ik heb 3 wingers gekocht voor in totaal 2.5 miljoen en ik heb nu nog ruim 2 miljoen op de bank staan :), wat zometeen wordt gespendeerd aan een zeer goede speler :)

En over WMD droppen, ik denk het niet, we zijn niet heel actief maar is wel heel interessant. Misschien dat ik denk om met ODF te stoppen, want zo grote fed. zo weinig actief en degene die de touwtjes in handen hebben, heb ik ook niks mee!

Midfield: weak
Right Side Defence: magnificent
Central Defence: brilliant
Left Side Defence: outstanding
Right Side Attack: weak
Central Attack: passable
Left Side Attack: solid
Vorig seizoen gehaald met 'like the cold war' TS

Midfield: passable
Right Side Defence: solid
Central Defence: excellent
Left Side Defence: excellent
Right Side Attack: solid
Central Attack: weak
Left Side Attack: solid
Dit seizoen gehaald met normal

zo slecht toch niet?

Neu zeker niet slecht voor VI divisie!

@Foray:
6 ton voor een solid keeper van 20 is belachelijk!
Maar wie weet wat de gek ervoor geeft ;) :p
Als er iemand nog een solid keeper wil, de mijne loopt vanavond om 19:52 af, staat nu op 150.000 euro, is niet duur lijkt me zo. ;)

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 20-05-2003 15:41 (9%)

Jörgen Eken (4770371)
19 years, weak form, healthy

A nasty fellow who is calm and upright.
Has weak experience and weak leadership abilities.

Also part of Team U-20 Sverige!

Nationality: Sverige
Assessed value: 2 489 000 Euro
Wage: 13 380 Euro/week including 20% Bonus
Owner: Wonderful Lovers
Warnings: 0

Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: world class Passing: solid
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: wretched

Dit is op dit moment de beste 19 jarige middenvelder op dit moment en te koop voor maar 13.5 miljoentjes!

quote:
G0009 schreef op 20 May 2003 @ 15:41:
Neu zeker niet slecht voor VI divisie!

@Foray:
6 ton voor een solid keeper van 20 is belachelijk!
Maar wie weet wat de gek ervoor geeft ;) :p
Als er iemand nog een solid keeper wil, de mijne loopt vanavond om 19:52 af, staat nu op 150.000 euro, is niet duur lijkt me zo. ;)
Hey geen reclame maken voor je spelers hier he! :)

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

quote:
Hey geen reclame maken voor je spelers hier he!
Windhoosje, da's toch eerder anti-reclame! :P >:)

Wellicht moeten we bonuspunten geven voor deze postings >:)@G0009 :P

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

quote:
mankit schreef op 20 mei 2003 @ 16:09:
Jörgen Eken (4770371)
19 years, weak form, healthy

A nasty fellow who is calm and upright.
Has weak experience and weak leadership abilities.

Also part of Team U-20 Sverige!

Nationality: Sverige
Assessed value: 2 489 000 Euro
Wage: 13 380 Euro/week including 20% Bonus
Owner: Wonderful Lovers
Warnings: 0

Stamina: solid Goaltending: disastrous
Playmaking: world class Passing: solid
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: poor Set Pieces: wretched

Dit is op dit moment de beste 19 jarige middenvelder op dit moment en te koop voor maar 13.5 miljoentjes!
relax dan koop ik die wel ff toch leuk een u20 speler in je team

Amsterdam Admirals!!!

Ik heb net ruim 2 miljoen uitgegeven voor een speler, ouch!
En wat voor voordelen zijn er als ik lid wordt van de GoT-fed?

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
ForayNL schreef op 19 mei 2003 @ 18:23:
dat krijg je er niet voor
zijn coditie en vorm is slecht en hij heeft als skill krachtig.
je mag blij zijn als je 300k zou krijgen :)
wrong... hij is 17 jaar oud hoor, bijna de ultieme pull voor een vleugelspeler... kan best nog wel eens heel veel geld op gaan brengen..

quote:
yared schreef op 20 mei 2003 @ 16:32:
[...]
Windhoosje, da's toch eerder anti-reclame! :P >:)

Wellicht moeten we bonuspunten geven voor deze postings >:)@G0009 :P
Hehe, maar ik zet geen complete playerstats op GoT :p

Ik moet nogal wat bonuspunten verzamelen om weer aan kop van de Toto-lijst te komen trouwens...Of gelden de bonuspunten voor het teamratings-klassement? :p

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 20-05-2003 17:03 (24%)

quote:
En wat voor voordelen zijn er als ik lid wordt van de GoT-fed?
Da's een lang verhaal waar al veel over geschreven is, maar meedoen is belangrijker dan winnen en dat gaat hier ook op.

Zoek maar even binnen de GoT/HT threads op federatie dan krijg je flink wat info!
Ook in de openingspost staat een linkje.

Die stats van jou wil ik ook wel :9 moet morgen tegen fiets'm d'rin maar word eerder een smijt_yared_deruit wedstrijd :D Heb nog net niet me coach opgesteld als keeper 8)7

G O T / H T Federatie reminder
Voor iedereen die nu nog een n00b is in onze federatie waarin reeds 31 supporters neergestreken zijn.... MORGEN PROMOVEER JE! 8)

De regel is dat je n00b af bent zodra je tegen een mede-GoT'r gespeeld hebt dat je dan kan solliciteren als Tweakeroid binnen de federatie en een volledig lid word :D

Iedereen succes morgen en dat de beste (en dat is nu eens iemand anders dan devv05 :P) mag winnen!

Ik ga morgen m'n eerste nederlaag al leiden :)

Laten we het eens worden..

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

F.C. Got gaat morgen ook punten morsen :D

Amsterdam Admirals!!!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws