Gathering of Tweakers

Quicksearch
Dat noemen we in HT-kringen een Grifo-match :p

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Btw, Yared, best wel logisch dat je verloren hebt, je was volgens mij toch van plan om die 4-4-2 met 3 innermids te spelen ? Maar nu heb je ook nog een extra centrale verdediger naar het middenveld geschoven, aka 4 man in het midden = verwarde opstelling & geen training deze week. Tja, wet van Murphy laten we maar zeggen....
En die 4-4-2 opstelling is ook niet bedoeld om meer balbezit te krijgen dan de tegenstander, het is juist bedoeld om ervoor te zorgen dat jouw verdediging veel sterker is dan zijn aanval, en dan maar hopen dat je aanvallers een bevlieging hebben, sowieso scheelt die 9% balbezit meer ook niet echt superveel.

Mijn eigen wedstrijd zoals verwacht met PIC gewonnen, wordt nog een lastige klus om de 2 belangrijkste wedstrijden te winnen, alhoewel er 1 van winnen ook voldoende moet zijn, aangezien ik nu nog 700k over heb, zal ik naar wat versterkingen gaan zoeken voor het middenveld, altijd al mijn zwakke punt geweest, al zou je het niet zeggen. ;)

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Persberichten
2003-05-18 Huplakee! Er over heen!
Pompidompiedom......

Jaaaaaa, na de W.O. van vandaag neemt het team van manager Thije Nobbe de kop over in de IV.2!

Door weer een verlies van Shining Stars en een gelijkspel van de Blubberboy's. Staan we 2 punten los van de nummer 2 en 3 punten van de nummer 3 (Shining Stars).

Shining Stars wordt nog steeds gezien als de grootste concurent en zal ALLES uit de kast moeten halen om Nobbe United (OP STOOM) tegen te houden!!!

BE AFRAID! BE VERY AFRAID!!

MUWHAHAHAHA

* Thije is gewoon erg blij :P

Laten we het eens worden..

Hattrick Addict
Reg. datum: 15 februari 2000

Haal ik voor het eerst een solid middenveld, kan ik nog niet winnen :( We hadden evenveel balbezit, en we hadden beiden 3 kansen, waarvan ieder er 2 heeft benut. Promotie is nu definitief van de baan, sta namelijk 6 punten achter Holland United en 4 achter NBVF (mijn tegenstander van vandaag)

Midfield: solid
Right Side Defence: passable
Central Defence: solid
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: inadequate
Central Attack: outstanding
Left Side Attack: outstanding

Jeugdspeler was niet veel bijzonders, behalve dat hij naar de naam Nobbe luistert >:)

Hattrick: White Stripes (148379)
Speel ook mee in HockeyArena

eindelijk begin ik weer vorm te krijgen...na een paar keer slecht en zwak middenveld is het zover...we zijn naar de redelijk gegaan :) Zie hier mijn ratings:
quote:
Middenveld: redelijk
Rechtsback : goed
Centrale verdediging: goed
Linksback : uitstekend
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : goed
Heb 3-1 gewonnen, sta nu weer 3e...de jacht om de 1e plaats is begonnen!! Ennuh iedereen congrats met de overwinningen :)

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

quote:
Zonar schreef op 18 May 2003 @ 22:55:
Jeugdspeler was niet veel bijzonders, behalve dat hij naar de naam Nobbe luistert >:)

Ja er was ooit eens een forumtopic op Hattrick zelf, waarbij je je naam kon opgeven. Dus vandaar dat er nu allemaal Nobbe's en Thije's komen :)

Ben vergeten de toto in te vullen :/

Thije wijzigde dit bericht 18-05-2003 23:11 (9%)

quote:
G0009 schreef op 18 May 2003 @ 22:48:
Dat noemen we in HT-kringen een Grifo-match :p
grifo is afkorting voor... :?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

groot, groter, grootw

quote:
Visscher schreef op 18 mei 2003 @ 22:06:
Met 7-0 gewonnen met "normaal" en een goed middenveld, ondanks een roode kaart.

Ik hoop dat "Tha Noffel Guys" mij snel gaat uitdagen! Anders ga ik morgen toch echt een oefenwedstrijd regelen ivm training!
Misschien kunnen wij alvast onze poulewedstrijd tegen elkaar spelen (Team Boswar).
Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

hoera 3-1 gewonnen ondanks ik me 2 bestemiddenvelder kwijt ben en mijn spelers gemakzuchtig het veld in kwamen :)

Amsterdam Admirals!!!

quote:
j_du_pee schreef op 18 May 2003 @ 23:11:
[...]

grifo is afkorting voor... :?
mr_Grifo is de eigenaar van FC PPS, en naar hem is de Grifo-match genoemd. Dat was ten tijde van vorig jaar toen we nog het oude forum hadden, hij had redelijk vaak wedstrijden die erg saai waren :p.

Pielewiepers (hattrick, V.68) - Limbourgia (Nationstates, regio Nederland)
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Ik heb mijn pas getrokken middenvelder maar te koop gezet. En ik weet het, voor een erg hoog bedrag. Maar als dit geboden wordt, vind ik het ook goed. Zo niet, dan ga ik er zelf iets mee doen.

BTW, 6-1 gewonnen, wel 2 lichte blessures
Reg. datum: 30 januari 2003

ik had de afgelopen week conditie getraind
resultaat 7-1 gewonnen van de nummer 2 en 81% balbezit :)
sta nu zelf 2e.

alaf

Chiuso per ferie

Srry Visscher had topic niet echt gevolgd, dus er is weer een got cup?

Oh, dan daag ik je nu snel uit! :)

Edit: Yo, gelukt! ;)

Pizza_Shooter wijzigde dit bericht 19-05-2003 07:59 (11%)

Reg. datum: 06 september 2001

En weer plat.... Begin het zat te worden als het zo door blijft gaan heb ik er echt geen zin meer in.. Gister hele wedstrijd ook gemist..

4-0 gewonnen, maar mijn centrale verdediger voor 1 week gebleseert..net nu ik op verdediging aan het trainen ben
krijgt hij wel training deze week of niet? en zijn invaller heeft hij training gehad of ook niet?

FC Jansen Hattrick team

quote:
devv05 schreef op 19 May 2003 @ 10:37:
En weer plat.... Begin het zat te worden als het zo door blijft gaan heb ik er echt geen zin meer in.. Gister hele wedstrijd ook gemist..

Tja, je zal er mee moeten leren leven denk ik :), en ja je kan niet zeggen dat ze er niet mee bezig zijn, in de toekomst zullen vast wel vorderingen plaats vinden.

Laten we de hoop niet opgeven :)

Dr Pepper

Ik speel nu mijn eerste volledige seizoen mee (vi.629) maar het valt mij op dat de teams vaak van eigenaar veranderen. Als het zo door gaat blijf ik als enige team van het begin over. Heb ik nu toevallig pech of geld dit voor alle divisies?

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Je kan het ook als geluk zien dat je kans heel groot is om te promoveren. Bij mij zijn alle teams volgens mij nog van dezelfde eigenaar (1tje is aan het begin veranderd). VI.82

Het zal dus gewoon toeval zijn.

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

1. Hoedjevanpapier 47pt
2. Windhoosje 47 pt
3. Yared 47 pt
4. Frizza 42 pt
5. Zonar 37 pt
6. Grooviee17 36 pt
7. Thije 34 pt
8. G0009 22 pt
9. neudeboules 6 pt

Week winnaars G0009. Frizza, Yared, Grooviee17, Windhoosje
Met ieder 5 goed
Ze krijgen er dus allemaal een extra puntje erbij

Amsterdam Admirals!!!

quote:
Frizza schreef op 19 mei 2003 @ 14:13:
1. Hoedjevanpapier 47pt
2. Windhoosje 47 pt
3. Yared 47 pt
4. Frizza 42 pt
5. Zonar 37 pt
6. Grooviee17 36 pt
7. Thije 34 pt
8. G0009 22 pt
9. neudeboules 6 pt

Week winnaars G0009. Frizza, Yared, Grooviee17, Windhoosje
Met ieder 5 goed
Ze krijgen er dus allemaal een extra puntje erbij

Leuk man, het wordt nog spannend, 3 mensen op de 1e plaats :)
Maaruh ik denk dat yared gewoon van andere copieerd :P Net als ie vorige week deed ;)

just kiddin

Wanneer je verkrachting niet voorkomen kan, ga liggen en geniet ervan.
F.C. GoT @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

quote:
siggy schreef op 14 mei 2003 @ 16:02:
Mja, ik doe nu al een behoorlijk tijdje mee en of ik doe alles fout of het wil gewoon niet.
...
Na 1 seizoen en enkele wedstrijden is mijn team nog even slecht als in het begin en de waardering aan het eind van een wedstrijd verandert ook niet of nauwelijks. Zelfs ervaring schiet niet op en de training lijkt 0,0 te helpen. En om nou al die links door te lezen heb ik ook geen zin in.

Over die training, is het nou handig om dat op 50% ipv 80 of hoger te zetten?

Check out de startpost van Yared en gebruik alles daarvan waarvan je maar denkt dat het voordeel oplevert. Google heel Internet af voor alles wat met Hattrick te maken heeft, en dan maak je nog stomme fouten.
{Par_Martinos is nu ongeveer 1 seizoen aan 't hattricken, en dan nog maar in VI}

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Wat zal ik hier voor krijgen..

Hylke Algra
130 000 Euro, 22 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

Hoogste bod staat nu op 297.000...volgens mij heb ik mazzel gehad..

none

ja beetje vaag dat je er zoveel voor krijgt. Ik zou hard gaan juichen. Wel handig misschien als linksbuiten :)

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
ErikdeJ schreef op 19 May 2003 @ 16:56:
Wat zal ik hier voor krijgen..

Hylke Algra
130 000 Euro, 22 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk

Hoogste bod staat nu op 297.000...volgens mij heb ik mazzel gehad..
Dat is echt belachelijk veel ja, maar wel lekker :)

3 ton voor zo'n speler? Jeez, ja dan heb je ZEKER mazzel gehad. Tenminste...ik zou het er niet voor geven :p

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws