Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
doemaarwat schreef op 12 May 2003 @ 10:47:
Mijn stadion uitbreiden was ik inderdaad al van plan. Ik train mijn middenveld al vanaf de tweede wedstrijd in het seizoen, maar heb helaas wat oudere middenvelders, dus was al een beetje op zoek naar wat jongere.

Ik zou zelf die spelers van 25 en 29 verkopen, ze zullen iig niet beter zijn dan passable aan hun waarde te zien, en koop een aantal 17 of 18 jarige spelers. Die Est van 21 jaar zou je een niveau omhoog kunnen trainen en dan verkopen.

De nieuwe GoT-ratings zijn ge-upt. Een nieuw lid deze week, Equus met F.C. P.A.A.R.D. Oape City heeft zijn 4e plek na een week alweer moeten afstaan aan 1337s United, dat een persoonlijk record vestigde. Beste team deze week was de Pielewiepers, gevolgd door Flamengo, Nobbe United, 1337s United en Aristos FC.

FC P.A.A.R.D

Binnengekomen op 15, niet onaardig. Had dit weekend voor het eerst een redelijk middenveld :).
Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

Ik zal de komende 2 weken wel dalen...... heb namelijk 2 weken achter elkaar een W.O.

Laten we het eens worden..

Reg. datum: 29 december 2001

Ik zoek nog een slachtoffer voor een oefenwedstrijd....

dus als iemand nog niks heeft voor woensdag daag me maar uit

Team: Sunclub Marmaris (Team id:69983)

Owner of Sunclub Marmaris # 1 in V.231

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

sjow komende 2 weken pic ik niet dus hopelijk stijg ik weer :)

Amsterdam Admirals!!!

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

omg als ik die ratings zo zie kan ik beter nog een seizoennetje in V blijven :)

thx Zonar, we weten dat het een hele klus is

eindelijk meer dan 900 supporters :D

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

WWW.V3SPA.COM

quote:
Teamgeest: content
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk
De volgende uit en thuiswedstrijd is tussen mij, nr.1 en de nr.2

vraagjes
1: Iemand al eens met bovenstaande settings 2x achter mekaar gemotst?
2: Kan je beter motsen in een uit- of in een thuiswedstrijd?

:?

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
yared schreef op 12 May 2003 @ 22:33:
[...]

vraagjes

1: Ja alleen je teamgeest is dan naar de klote :)
2: maakt niet uit

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
yared schreef op 12 May 2003 @ 22:33:
[...]

vraagjes

Zorg ervoor dat je de 1e wedstrijd met MOTS wint, 85% kans dat hij ook MOTS speelt EN niet slim genoeg is om coach daarna te ontslaan, zodat je de 2e game gewoon normal kan spelen en dus beide wint. :P En thuisvoordeel scheelt 1 lvl in midfield ongeveer, dus in theorie uitwedstrijd motsen en thuis PIC. :D

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

quote:
^^0nMe schreef op 12 mei 2003 @ 23:03:
[...]

En thuisvoordeel scheelt 1 lvl in midfield ongeveer, dus in theorie uitwedstrijd motsen en thuis PIC. :D
Is dat zo? Wist ik niet...geldt dat thuisvoordeel alleen voor het middenveld of ook voor verdediging ofzo?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Windhoosje schreef op 12 May 2003 @ 23:25:
[...]

Is dat zo? Wist ik niet...geldt dat thuisvoordeel alleen voor het middenveld of ook voor verdediging ofzo?
Alleen middenveld, en het is volgens mij lang niet 1 lvl, denk tussen de half en 1 lvl. :) Damn keeper uit vorm, hoe moet ik nu winnen woensdag ? ;)

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

WWW.V3SPA.COM

quote:
2003-05-18 (Competitie):
SV Voorschoten - Harlem Hattricks

2003-05-25 (Competitie):
Harlem Hattricks - SV Voorschoten
ik zal uit, de eerste wedstrijd Motsen, en de thuiswedstrijd normaal spelen.
quote:
Harlem Hattricks
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: zwak
Rechtsback : matig
Centrale verdediging: matig
Linksback : matig
Rechterkant aanval : redelijk
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : goed
quote:
SV Voorschoten
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: zwak
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : matig
Centrale aanval : goed
Linkerkant aanval : goed
het gaat heeeel spannend worden, aangezien hij 2 blessures heeft en ik minstens 1-2 middenveld spelers hoop te upgraden vrijdag.

Reg. datum: 21 juni 2001

Is er ergens beschreven hoe de .hrf file in elkaar zit, want ik snap het niet helemaal ald lijkt me nog wel te omschrijven (Leeftijd :)) maar meeste ervan kan ik niet ontcijferen

Klein gedeelte uit .hrf bestand
quote:

ald=19 ' Leeftijd (denk ik)
ska=1 ' ??
for=6 ' Form?
uth=8 ' ??
spe=3 '??
mal=3 '??
bvd

Manager of Tha Groove's
Reg. datum: 05 maart 2002

quote:
riduce schreef op 13 May 2003 @ 11:18:
Is er ergens beschreven hoe de .hrf file in elkaar zit, want ik snap het niet helemaal ald lijkt me nog wel te omschrijven (Leeftijd :)) maar meeste ervan kan ik niet ontcijferen

Klein gedeelte uit .hrf bestand

[...]

bvd
Dit kan je beste uitvogelen door die waarden te vergelijken met de waardes van je spelers. Zo is een 3 slecht/poor, 6 passable/redelijk, etc. En door dan bij meerdere spelers te kijken, kan je er wel wijs uit worden denk ik zo...

[-- Mijn rammelbak --] [--- Hattrick.org --]

FC P.A.A.R.D

Weet iemand wat het perfecte trainingsniveau is? Ik train nu op 93%, dit om blessures te voorkomen. Ik gooi het steeds een procentje omhoog als ik geen blessures heb. 100% lijkt mij niet goed ivm de verhoogde kans op blessures, maar is dit ook echt zo?
Reg. datum: 16 december 2000

quote:
crazy-horse schreef op 13 May 2003 @ 12:34:
Weet iemand wat het perfecte trainingsniveau is? Ik train nu op 93%, dit om blessures te voorkomen. Ik gooi het steeds een procentje omhoog als ik geen blessures heb. 100% lijkt mij niet goed ivm de verhoogde kans op blessures, maar is dit ook echt zo?
hoe hoger je trainingsniveau, hoe meer fysio;s je nodig hebt (om blessures te voorkomen). Dus al je geld genoeg hebt heel hoog zetten en veel fysio's aantrekken.

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

voor elke procent boven de 90 moet je 1 fysio nemen ik train zelf 94 met 5 fysio's en heb nooit of nauwelijks een blessure.

*klopt het af*

Amsterdam Admirals!!!

Reg. datum: 17 december 2001

Mja, mijn ervaring (als VI divisie team, maar speel nu bijna anderhalf seizoen) is dat een hoge trainingsintensiteit weinig nut heeft. Verschil in vorm tussen 93% en 100% trainen is nihil(iig niet de moeite waard), en je betaalt je scheel aan de fysio's als je blessures wilt voorkomen. Zelfs met 10 fysio's had ik bij 100% training nog 2-3 blessures per week. Maar toch vervelend genoeg om weer terug te schakelen naar een lager trainingsniveau. Waren geen zware blessures trouwens, varierend van pleisters tot 2 weken geblesseerd. Met 2 dokters btw.

Is weer feest hoor, topscorers klopt nog steeds geen zak van. In de topscorerslijst van mijn divisie staat een speler die in een heel andere divisie speelt! Echt bagger. :(

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 13-05-2003 13:17 (19%)

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Pa!
Reg. datum: 09 januari 2003

mwah, ik train nu al maanden met 100%, 1 fysio, en heb 2 geblesseerden, waarvan 1 5 weken. Maar die kunnen toch geen gat in een pakje boter schoppen...
Maar veel profit geeft het niet qua trainingsresultaat.
Toch maar eens testen op 93 prozent

Par_Martinos wijzigde dit bericht 13-05-2003 15:04 (24%)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

quote:
Thije schreef op 12 May 2003 @ 19:13:
Ik zal de komende 2 weken wel dalen...... heb namelijk 2 weken achter elkaar een W.O.

In het verhaaltje boven de ratings heb ik aangegeven dat walkovers niet meetellen. Dus zolang Flamengo niet al te hoge ratings haalt of een ander goed IV of hoger team lid word van de GoT-federatie zul je je 2e plaats behouden :9

Wat trainingsintensiteit betreft: sinds begin dit seizoen train ik 100% met 5 physio's. Slechts een keer een langere blessure gehad (4 weken) en verder voornamelijk van het type 'bruised, but playing'. :) Voorlopig laat ik het dus op 100% staan.

quote:
G0009 schreef op 13 May 2003 @ 13:15:
Is weer feest hoor, topscorers klopt nog steeds geen zak van. In de topscorerslijst van mijn divisie staat een speler die in een heel andere divisie speelt! Echt bagger. :(
Die speler waar jij op doelt heeft die 5 doelpunten gescoord voor Everstein, voor hij verkocht werd aan Feestneuzen. Omdat die doelpunten bij jouw divisie horen, zal hij in de lijst blijven staan tot er 10 spelers zijn die meer hebben gescoord dan hij.

Reg. datum: 17 december 2001

quote:
Zonar schreef op 13 May 2003 @ 16:18:
[...]

Die speler waar jij op doelt heeft die 5 doelpunten gescoord voor Everstein, voor hij verkocht werd aan Feestneuzen. Omdat die doelpunten bij jouw divisie horen, zal hij in de lijst blijven staan tot er 10 spelers zijn die meer hebben gescoord dan hij.
Hmm, had ik niet aan gedacht, maar dan vind ik dat de naam van z'n huidige club vermeld moet staan, en niet die van z'n oude club. Of beide clubnamen dan, maar niet alleen die van de oude club. :p

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

WWW.V3SPA.COM

[Ironie]
Vast je opstelling willen regelen op dinsdag omdat woensdag de server er weer uit zal liggen, maar tot de ontdekking komen dat de server er nu al uitligt :|

du pain, du vin, du pee

hij's weer up hoor ;)

ik kreeg dit weekend trouwens dit: (als eerste bericht in de wedstrijd)
quote:
Het leek alsof Watergraafsmeer dacht dat ze al hadden gewonnen, wat tot gevolg had dat ze een beetje ongemotiveerd over het veld liepen.

Ik speelde voor het eerst een PIC, met 1-8 gewonnen, maar betekent de quote nu dat ze arrogant worden, of hoort dit bij de PIC :?
Mijn zelfvertrouwen is al een tijdje wonderbaarlijk, maar de friendly van vorige week had ik net verloren in de hoop dit wat omlaag te brengen...

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Reg. datum: 02 juni 2002

ontsla je Sport Psychologen, anders is er een kans dat je zelfvertrouwen naar onzeker zakt bij verlies

FC Jansen Hattrick team

Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: