Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 december 2001

4-0, weer met pic, weer lekker aan de teamgeest gewerkt :)

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

6-1 gewonnen met pic en na een paar minuten al een rode rakker :)

Amsterdam Admirals!!!

WWW.V3SPA.COM
Reg. datum: 24 januari 2002

quote:
Ok, kwa nummers blijft het 4-4-2 ja, maar qua ingenomen positie is het een wereld van verschil: Winger naar voren wordt een centrale aanvaller, aanvaller naar achter wordt een innermid ! en dus geen winger. Daardoor kan je 4-4-2 blijven spelen en toch aardig wat balbezit hebben zoals bij 3-5-2(wel iets minder, blijft 5 tegen 4 ) Nadeel is alleen dus de verzwakte vleugelverdediging, vleugelaanval, als een tegenstander weet welke kant het is, zouden ze daar gebruik van kunnen maken.
en bedankt, daar kan ik wat mee :)

iemand al zijn divisie geupdate?
zit maar te wachten en te wachten :D
Heb 8-0 gewonnen, dus tikt lekker aan.

Me vriendin is helemaal happy, 9-1 winst met 4-4-2 en staat waarschijnelijk 4e met waanzinnig beter eigen doelsaldo dan de nummer 1 :P

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

* Windhoosje is zeer ontevreden over zijn team :(
Zo win je vorig jaar alles, zo speel je bagger nu :|
Kreeg nog een rode kaart ook en nu sta ik 4e...echt dramatisch...ik schaam me rot!
Speelde 2-2 overigens...ik scoor gewoon niks meer...wordt tijd dat de goede passes komen!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick

Mmorpg addict

Ik hoop nu het keerpunt te hebben bereikt, na de eerste helft van dit seizoen erg slechte vorm en bagger resultaat. Trainingsupdate vrijdag was al uitstekend, 2 mids naar brilliant. Vandaag met 6-1 gewonnen van een directe concurrent met een satisfied (net geen calm) teamspirit en normal en daarmee een world class middenveld gehaald.

Helaas heeft de grootste mazzelpik in onze league in de laatste 3 minuten nog 2 goals gemaakt en gewonnen, anders stond ik nu eerste in de league :'(.

* Xanathorn hoopt dat het team dit resultaat kan vasthouden en dit seizoen naar de II promoveren.

Pielewiepers (hattrick, V.68) - Limbourgia (Nationstates, regio Nederland)
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

WWW.V3SPA.COM

quote:
Divisies:V.228 (8345)

Land: Nederland
Level: 5 van de 7

Team Gespeeld Goals Punten
. -
. -
. -
. -
. -
. -
. -
. -

me hele divisie is gekicked voor cheating >:)

F5 F5 F5

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

Reg. datum: 13 juli 2000

gewonnen met 1-0 van de nummer 6. met PIC en de 2e helft met maar 10 man voor mij.

maar goed, gewonnen is gewonnen :)

enige vreemde is. de #1 heeft gelijkgespeeld en heeft toch 15 punten gehaald uit 5 wedstrijden =/

denk ik 2 punten ingelopen te hebben krijg je dit :(

Reg. datum: 15 februari 2000

Verloren met 3-0 :( Had ik eigenlijk wel verwacht, had ook PIC gespeeld om een beetje aan mijn teamspirit te werken, maar die gast MOTSt voor de 2e keer dit seizoen en haalt opnieuw een brilliant middenveld. Dus eigenlijk is 3-0 niet echt slecht als je bedenkt dat ik maar een weak middenveld had. Nu maar hopen dat 'ie promoveert, dan heb ik volgend jaar tenminste een kans ;)

Jeugdspeler was zoals de afgelopen weken weer :r Nu maar hopen dat er binnenkort een paar aanvallers een niveau omhoog gaan, zodat ik mijn middenveld wat kan versterken.

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

hier de got toto stand na 6 rondes

1. Hoedjevanpapier 44pt
2. Windhoosje 41 pt
3. Yared 41 pt
4. Frizza 36 pt
5. Thije 34 pt
6. Zonar 34 pt
7. Grooviee17 30 pt
8. G0009 16 pt
9. neudeboules 6 pt

De Weekwinnaars zijn Hoedjevanpapier, Zonar, Grooviee17 en Yared met ieder 6 goed, ze krijgen dus allemaal een extra puntje erbij.

Amsterdam Admirals!!!

WWW.V3SPA.COM

quote:
enige vreemde is. de #1 heeft gelijkgespeeld en heeft toch 15 punten gehaald uit 5 wedstrijden =/

denk ik 2 punten ingelopen te hebben krijg je dit
als je niet alleen post maar ook leest zag je dus dat de divisies nog niet geupdated waren :P ;)

hij heeft er dus 5x3punten + vandaag 1 punt voor de 6e wedstrijd van het seizoen

* yared is slim
had geen tijd om de toto in te vullen dus had hem van iemand overgenomen, wie het ook was, mijn dank is groot, alleen neem ik volgende keer toch windhoosje of hoedjevanpapier :) :)

Case Designer
Reg. datum: 22 november 2000

quote:
yared schreef op 11 May 2003 @ 23:46:
* yared is slim
had geen tijd om de toto in te vullen dus had hem van iemand overgenomen, wie het ook was, mijn dank is groot, alleen neem ik volgende keer toch windhoosje of hoedjevanpapier :) :)
Mag je meteen gebanned worden voor cheaten imho >:)

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Reg. datum: 12 november 2000

Iemand nog een oefenwedstrijd spelen woensdag?

Frituren!!!
Reg. datum: 19 februari 2002

ikke nog nie...

0-3 verloren:

BeuKeR UNiTeD
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: zwak
Rechtsback : redelijk
Centrale verdediging: goed
Linksback : matig
Rechterkant aanval : slecht
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : matig

ciao
Middenveld: waardeloos
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : goed
Rechterkant aanval : matig

SLAAT NERGENS OP!!! Ik vind dit echt onzin!

Eat Till I drop, But I'll never drop

quote:
BeuKeR schreef op 12 May 2003 @ 08:39:
ikke nog nie...

0-3 verloren:

BeuKeR UNiTeD
Middenveld: zwak
Centrale verdediging: goed
Linksback : matig
Rechterkant aanval : slecht

ciao
Middenveld: waardeloos
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : goed
Rechterkant aanval : matig

SLAAT NERGENS OP!!! Ik vind dit echt onzin!

Ja ik ken het ja...Ik heb er ook last van, van dit soort praktijken...
Ben de betere ploeg en toch win ik niet :|

1, 2, 3, 4 .....

Voor de derde week achter elkaar weekwinnaar in de GoT Toto :D

Gisteren weer gewonnen, deze keer met 9-1. Gaat erg lekker dit jaar,
Heb nu 18 uit 6, en 34 voor en 3 tegen. Zit er wel dik in dat ik dit jaar dus eindelijk ga promoveren.

en toen lag hattrick er weer uit.... wordt echt tijd dat die nieuwe server het weer gaat doen daar !!!!

of zoiets dergelijks...

Zoals misschien sommigen weten ben ik begin dit seizoen begonnen aan Hattrick. Ik had het "geluk" een kampioen VI-klasser te krijgen. Ik dacht geluk, omdat het me een beetje extra geld opleverde van de bonussen. Er was me al gewaarschuwd dat het wel eens moeilijk zou worden in de Ve-klas. Mijn doelstelling was dan ook om er tenminste in te blijven.

Wat schets mijn verbazing. Ik sta op dit moment nummer 1 in V.189 :)
Mijn doel is nog steeds niet om kampioen te worden, want die illusie had ik aan het begin van het seizoen toch al niet. Ik denk zelfs dat ik een "probleem" heb als ik promoveer. Mijn spelers zijn waarschijnlijk te zwak om in de IVe-klas te spelen.

Iemand een idee hoe ik mijn geld moet besteden als ik toch onverhoopt kampioen wordt (wat ik natuurlijk wel zou willen als beginneling ;)) ?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Reg. datum: 16 december 2000

gewoon je spelers goed blijven trainen en dan proberen 2de te worden. En dan volgend seizoen kampioen en dan kun je goed mee in IV divisie.

Reg. datum: 30 januari 2003

quote:
doemaarwat schreef op 12 mei 2003 @ 10:22:
Zoals misschien sommigen weten ben ik begin dit seizoen begonnen aan Hattrick. Ik had het "geluk" een kampioen VI-klasser te krijgen. Ik dacht geluk, omdat het me een beetje extra geld opleverde van de bonussen. Er was me al gewaarschuwd dat het wel eens moeilijk zou worden in de Ve-klas. Mijn doelstelling was dan ook om er tenminste in te blijven.

Wat schets mijn verbazing. Ik sta op dit moment nummer 1 in V.189 :)
Mijn doel is nog steeds niet om kampioen te worden, want die illusie had ik aan het begin van het seizoen toch al niet. Ik denk zelfs dat ik een "probleem" heb als ik promoveer. Mijn spelers zijn waarschijnlijk te zwak om in de IVe-klas te spelen.

Iemand een idee hoe ik mijn geld moet besteden als ik toch onverhoopt kampioen wordt (wat ik natuurlijk wel zou willen als beginneling ;)) ?
stadion uitbreiden en goede middenvelders kopen,de rest van je spelers is minder belangrijk.

alaf

of zoiets dergelijks...

quote:
witpen schreef op 12 May 2003 @ 10:38:
[...]

stadion uitbreiden en goede middenvelders kopen,de rest van je spelers is minder belangrijk.
Mijn stadion uitbreiden was ik inderdaad al van plan. Ik train mijn middenveld al vanaf de tweede wedstrijd in het seizoen, maar heb helaas wat oudere middenvelders, dus was al een beetje op zoek naar wat jongere.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Reg. datum: 30 januari 2003

quote:
doemaarwat schreef op 12 mei 2003 @ 10:47:
[...]

Mijn stadion uitbreiden was ik inderdaad al van plan. Ik train mijn middenveld al vanaf de tweede wedstrijd in het seizoen, maar heb helaas wat oudere middenvelders, dus was al een beetje op zoek naar wat jongere.

tja oude spelers trainen niet zovlug,verkopen en inderdaad jonge middenvelders zoeken. Ik zie ook nog een vleugelspeler met slechts 1,5 ster zou ik ook vervangen wordt de aanval gelijk een stuk sterker
jij hebt geluk met je team ik zit nog in VII.

alaf

Manager of Tha Groove's
Reg. datum: 05 maart 2002

Wohoo! Voor de 3e keer achter elkaar weer weekwinnaar van de Toto :D.

Het ging gisteren niet zoals gepland, 2-2 gelijk gespeeld. Nu moet ik wel 2 keer winnen van de huidige nummer 1 en dan geen punten meer laten liggen. Dan heb ik nog een kans op het kampioenschap, anders niet. Maar laten we hopen dat het goed blijft gaan.

Als iemand nog een solid keeper nodig heeft, woensdagavond gaat er bij mij een 21-jarige in de verkoop(ID=7778166). Dus pak je kans :P.

[-- Mijn rammelbak --] [--- Hattrick.org --]

Die zal erg veel centjes kosten denk (vrees) ik... :)

quote:
koentjuh schreef op 12 May 2003 @ 12:54:
Die zal erg veel centjes kosten denk (vrees) ik... :)
Ja ik schat zo rond de 250k ofzo :)

Pa!
Reg. datum: 09 januari 2003

quote:
Windhoosje schreef op 12 mei 2003 @ 15:46:
[...]

Ja ik schat zo rond de 250k ofzo :)

Hij is 324k waard...
Kom ik met mijn sterkeeper (8860821) van 41000 eurootjes...
Ach, hij heeft toch niks te doen, de hele competitie al 1 tegendoelpunt geincasseerd :O
Is gezegd...Martinozen(143450) in VI.57...

Par_Martinos wijzigde dit bericht 12-05-2003 17:11 (7%)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: