Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 5
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 september 2001
Tips:quote:
1. zet een centrale verdediger als extra mid, je verkloot zo je backs.. zet die andere aanvallende back op verdedigend..
2. Niet beide vleugelspelers naar midden zetten, versterkt je middenveld wel (moeten het tenminste wel innermids zijn op de vleugel) maar je aanval wordt veel zwakker dus minder goals..
Ik denk omdat het een gelijknamige username heeft (bijna dan)...Kweet het anders ook nietquote:hoedjevanpapier schreef op 18 April 2003 @ 18:54:
Waarom staat er trouwens een sterretje achter mijn team
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Godenzonen Amsterdam @ Hattrick.org | Mijn Systeem | GoTtrick
Dat zei ik dus ookquote:devv05 schreef op 18 April 2003 @ 19:14:
[...]
Tips:
1. zet een centrale verdediger als extra mid, je verkloot zo je backs.. zet die andere aanvallende back op verdedigend..
2. Niet beide vleugelspelers naar midden zetten, versterkt je middenveld wel (moeten het tenminste wel innermids zijn op de vleugel) maar je aanval wordt veel zwakker dus minder goals..
'k Denk dat het team met het sterretje een team is dat beheerd wordt door een GoTter.quote:Windhoosje schreef op 18 April 2003 @ 19:24:
[...]
Ik denk omdat het een gelijknamige username heeft (bijna dan)...Kweet het anders ook niet
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 18-04-2003 20:18 (25%)
Proud owner of Fiets 'em d'r in.
| Hattrick GoT Toto - week 3 | ||
| # | team versus team | Uitslag |
| 01 | Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars | 2 |
| 02 | Japies dream team - foray 4ever (Foray) | 2 |
| 03 | 1337s United (Devv05) - Dommelsch United | 1 |
| 04 | Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven | 2 |
| 05 | JodenElf - HARDTRANCE (_Fonz) | 2 |
| 06 | sammyboys - Frizza United (Frizza) | 2 |
| 07 | OO0nMe's Dreamteam - Banaan FC(Onme) | 1 |
| 08 | Hoedjevanpapier's XI tal (*) - Lendjevov United | 1 |
| 09 | Nieuw Ltc - Visscher (*) | 2 |
| 10 | Saints' Fire (phusebox) - Team Oefoek | 1 |
Laten we het eens worden..
Voor alle goede raad bedankt!!!!
Dit is me opstelling nu, en al het advies zit er zo'n beetje in.... zullen we dit elke week 'even' doen?

He Thanobius; alle GoT'rs in je toto op winst gezet behalve jezelf?
Hebben we een GoT'r met een minderwaardigheidscomplex?
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Tja je moet wel realistisch blijven, en dat doet ie...quote:yared schreef op 18 April 2003 @ 21:19:
Sterretje sloegen erop dat ik of niet 1,2,3 de naam wist of de naam is (bijna) hetzelfde als de teamnaam
Dit is me opstelling nu, en al het advies zit er zo'n beetje in.... zullen we dit elke week 'even' doen?![]()
Nah.. serieus, ik leer hier veel van.
[afbeelding]
Ik gooi er weer effe een poll in...komt er zo aan
Poll: Wat is vanaf zondag jouw kapitaal?
• Tussen -500k en -200k
• Tussen -200k en 0
• Tussen 0 en 200k
• Tussen 200k en 500k
• 500k of meer
Ook een poll maken? Klik hier
Bedenk je nu wel dat je een vrij lamme verdediging heb? Je hebt één vleugelverdediger weggehaald en de ander op aanvallend gezet. Kortom maar 2 echte verdedigers.....quote:yared schreef op 18 april 2003 @ 21:19:
Sterretje sloegen erop dat ik of niet 1,2,3 de naam wist of de naam is (bijna) hetzelfde als de teamnaam
Dit is me opstelling nu, en al het advies zit er zo'n beetje in.... zullen we dit elke week 'even' doen?![]()
[afbeelding]
op basis van me tegenstander gedaan... moet toch ergens op gokken, en dat is dus op me middenveld die kansen moet genereren.quote:Bedenk je nu wel dat je een vrij lamme verdediging heb? Je hebt één vleugelverdediger weggehaald en de ander op aanvallend gezet. Kortom maar 2 echte verdedigers.....
(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE
Reg. datum: 06 september 2001
Zou ik niet doen... Ik zou sowieso één centrale verdediger extra middenvelder laten worden omdat je anders geen backs meer hebt.. Die extra innermid op de vleugel kan je laten staan, maar zou ik die andere vleugelspeler aanvallend zetten zodat de aanval er niet onder lijdt.. En een aanvaller op verdedigen zetten zou ik ook niet doen, lijkt me niet veel nut hebben... Correct me if I'm wrong..quote:yared schreef op 18 April 2003 @ 21:19:
[afbeelding]
Zoals hij al zei hij wil daarmee zijn middenveld versterken... maarja of dat goed uitpakt.. en over die centrale ben ik het eens ja.quote:devv05 schreef op 18 april 2003 @ 21:36:
[...]
Zou ik niet doen... Ik zou sowieso één centrale verdediger extra middenvelder laten worden omdat je anders geen backs meer hebt.. Die extra innermid op de vleugel kan je laten staan, maar zou ik die andere vleugelspeler aanvallend zetten zodat de aanval er niet onder lijdt.. En een aanvaller op verdedigen zetten zou ik ook niet doen, lijkt me niet veel nut hebben... Correct me if I'm wrong..
Poll: Welk type investering heeft jouw hoogste prioriteit?
• Stadion uitbreiden
• Spokespersons inhuren
• Spelers om je elftal te versterken
• Spelers om mee te handelen
• Investeren, wat is dat?
Ook een poll maken? Klik hier
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 18-04-2003 21:48 (4%)
Helaas zijn mijn beschikbare verdedigers waardeloos zo niet erger als innermids dus heb ik me wingback ervoor genomen. Deze heb ik nu omgeruild van positiequote:Zou ik niet doen... Ik zou sowieso één centrale verdediger extra middenvelder laten worden omdat je anders geen backs meer hebt..
maar dan staat iedereen op aanvallend in de middenlijn?quote:Die extra innermid op de vleugel kan je laten staan, maar zou ik die andere vleugelspeler aanvallend zetten zodat de aanval er niet onder lijdt..
even een nieuwe image geupload..quote:En een aanvaller op verdedigen zetten zou ik ook niet doen, lijkt me niet veel nut hebben... Correct me if I'm wrong..

geinig dat fine-tunen.
klopt het nu?
Tis wel een leuk, maar hou hem even apart voor over een dag ofzo.
Als er poll na poll komt dan neemt de animo om te stemmen af.
Breidt hem ook even uit, zie niks van mijn gading
Ja volgende keer even een paar dagen later...quote:G0009 schreef op 18 April 2003 @ 21:44:
Nog maar een polletje dan:
OK, zal de volgende keer ff wachten, maar had er nu zin inquote:yared schreef op 18 April 2003 @ 21:53:
Alweer een poll?
Tis wel een leuk, maar hou hem even apart voor over een dag ofzo.
Als er poll na poll komt dan neemt de animo om te stemmen af.
Breidt hem ook even uit, zie niks van mijn gading
Voor welke optie had je willen stemmen?
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 18-04-2003 22:30 (5%)
een lening lijkt me wel wat
Aandelen misschien?quote:
Reg. datum: 06 september 2001
Ikzou beide backs op verrderdigen zetten en de 2 minnermids geweoon normaal.. of ze moeten heel goed in scoring/passing zijn maar dat kan i n niet zien..\quote:yared schreef op 18 April 2003 @ 21:51:
[...]
Helaas zijn mijn beschikbare verdedigers waardeloos zo niet erger als innermids dus heb ik me wingback ervoor genomen. Deze heb ik nu omgeruild van positie
[...]
maar dan staat iedereen op aanvallend in de middenlijn?
[...]
even een nieuwe image geupload..
[afbeelding]
geinig dat fine-tunen.
klopt het nu?
Die narr het midden moet wel een innermid zijn e als die aanvallende vleugeelspeler goed akn scoren/passen is het ook altijd mooim eegenomen..
devv05 wijzigde dit bericht 19-04-2003 02:54 (11%)
Zoals al eerder gezegd, innermids hebben niks aan scoring, ook niet als je ze aanvallend inzet.quote:devv05 schreef op 19 april 2003 @ 02:50:
[...]
Ikzou beide backs op verrderdigen zetten en de 2 minnermids geweoon normaal.. of ze moeten heel goed in scoring/passing zijn maar dat kan i n niet zien..\
Die narr het midden moet wel een innermid zijn e als die aanvallende vleugeelspeler goed akn scoren/passen is het ook altijd mooim eegenomen..
'k Heb trouwens nog nooit zoveel typo's in een regel tekst gezien
Ronald Koeman wijzigde dit bericht 19-04-2003 10:21 (11%)
Amsterdam Admirals!!!
Reg. datum: 15 februari 2000
| Hattrick GoT Toto - week 3 | ||
| # | team versus team | uitslag |
| 01 | Nobbe United (Thanobius)- Shining Stars | 3 |
| 02 | Japies dream team - foray 4ever (Foray) | 2 |
| 03 | 1337s United (Devv05) - Dommelsch United | 1 |
| 04 | Harlem Hattricks (Yared)- lvv Postduiven | 3 |
| 05 | JodenElf - HARDTRANCE (_Fonz) | 2 |
| 06 | sammyboys - Frizza United (Frizza) | 2 |
| 07 | OO0nMe's Dreamteam - Banaan FC(Onme) | 1 |
| 08 | Hoedjevanpapier's XI tal (*) - Lendjevov United | 2 |
| 09 | Nieuw Ltc - Visscher (*) | 3 |
| 10 | Saints' Fire (phusebox) - Team Oefoek | 1 |
Reg. datum: 15 februari 2000
Als je deze poll een week eerder had gezet, had ik gekozen voor uitbreiden van mijn stadion. De verbouwing is vandaag afgerond (duurde 9 dagen)quote:G0009 schreef op 18 april 2003 @ 22:30:
OK, zal de volgende keer ff wachten, maar had er nu zin in
Voor welke optie had je willen stemmen?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last
Dit topic is gesloten.